За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
Митев
Рейтинг: 815 НеутралноДано излезе някое видео от случката, много ми е любопитно да видя как е изглеждала тя отвътре
plamen_b
Рейтинг: 588 Неутрално"Самолетът "Боинг" 737 с 326 пътници"
Пътят за разрешаване на конфликта е Русия да напусне Украйна! Това е пътя за разрешаване на конфликта! (Сана Марин, финландска премиер-министърка)Да отбележа за редактора: Няма такъв вариант на "Боинг" 737, който е с една пътека и има по 6 седалки на ред в икономична класа... Вероятно сте сбъркали типа на самолета.
дедо Андро
Рейтинг: 672 РазстроеноТази турбуленция трябва да е била много сериозна, представям си как са се чувствали хората вътре... Трайте си, добре се е завършило.
Пич Незнам Как Да Ти Обесна Че Несъжелявам За Недостика На Некой Уникални Изразни Сретства По Български.nema_labavo
Рейтинг: 62 НеутралноСериозно е било, какъв ли ужас са преживяли пътниците. И самолета какъв е не разбрах - 737 или 777?
lone wolf
Рейтинг: 768 НеутралноДо коментар [#1] от "Митев":
Да разлая троловете!!Не е приятно за гледане!
Попадал съм в много силна турболенция над Индийски океан при полет от Куала Лумпур към Катар, много писъци и изпопадал багаж имаше! За щастие, благополучно!
АНТИ ВАТНИК
Рейтинг: 606 Неутрално777 е бил самолетът Граждани, не хранете трола. Минус, удивителна и да плува!
plamen_b
Рейтинг: 588 Весело"Самолетът Boeing 777, който излетя от Истанбул с 326 пътници и 18 члена на екипажа"
"Боинг" 777 изглежда е по-правилно, но как е излетял с "18 члена на екипажа", а при турболенцията са били "21 души екипаж" :-)
Пътят за разрешаване на конфликта е Русия да напусне Украйна! Това е пътя за разрешаване на конфликта! (Сана Марин, финландска премиер-министърка)
Karamfil Kalchev
Рейтинг: 446 Неутралнои пак 737 май има някакъв проблем в модела
2 пъти за 1 ден може да е случайност, но едва ли
Росен съм аз и голем капут
Рейтинг: 8 НеутралноКогато пресичаш Атлантически океан и си близо до крайбрежието на Северна Америка, почти винаги има силни турболенции. Същото е като летиш във вътрешността на континента. Когато наближиш Европа, а пък и в самата Европа, е тихо и спокойно. Просто шибани въздушни течения има около Новия свят.
plamen_b
Рейтинг: 588 НеутралноВсъщност турболенцията на голяма височина не води до катастрофи. Опасността е единствено при рязко пропадане на самолета пътниците които не са с колани да се отделят от седалките си и да се ударят. Затова - връзвайте си коланите през целия полет, и не се разхождайте ако екипажа ви предупреди, че ще има турболенция.
Пътят за разрешаване на конфликта е Русия да напусне Украйна! Това е пътя за разрешаване на конфликта! (Сана Марин, финландска премиер-министърка)КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 2839 НеутралноТурбуленцията е извадила голям късмет, че Супербоко не е бил в самолета. Щеше тутакси да я стабилизира.
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Вера Су
Рейтинг: 279 НеутралноКойто не е преживявал подобен ужас не знае какво е. На никого не го пожелавам. Само знам, че след подобно преживяване преди години няма сила, която да ме качи на самолет повече.
Слава богу, че се е разминало с най-малкото зло.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 2839 НеутралноДо коментар [#10] от "plamen_b":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Това не важи за баш юнаците !!!
vladek
Рейтинг: 587 НеутралноИма си правило и препоръка колана да е закопчан. Но ганьовците от всички нации ако не им се наложи с глоба не го практикуват, така че ако им е, следващия път ще се вързват. Жалко за стюардесата. Това и е риск от работното място.
Socialism is the philosophy of failure, the creed of ignorance and the gospel of envy.Росен съм аз и голем капут
Рейтинг: 8 НеутралноА най-вероятно 30-те пострадали пътници са били без закопчани колани. Аз веднъж почти се молих за силно раздрусване при един от полетите над океана. Някакъв досаден тип непрекъснато ставаше от мястото си в средата, за да се разхожда по пътеката. Та и аз трябваше да ставам и сядам, за да може да минава.
Таралеж
Рейтинг: 2689 НеутралноКато си на седалката, коланчето да е закопчано! Десетина часа не се издържа седнал, стани разходи се, като седнеш - колана.
дерибеев
Рейтинг: 1427 Веселосериозен проблем, В 737 не може да качи 326 пътника всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
plamen_b
Рейтинг: 588 НеутралноНе зная какво наричате "най-малкото зло", и какво би било най-голямото за вас. Ако при турболенция се страхувате от самолетна катастрофа - недейте. (Вижте моя коментар [#10]). Дано психически не изпитвате ужас, знаейки че самолета Ви няма да катастрофира и преживяването е по-скоро като в луна-парк, но без човек да е съвсем подготвен психически. Успех!
Пътят за разрешаване на конфликта е Русия да напусне Украйна! Това е пътя за разрешаване на конфликта! (Сана Марин, финландска премиер-министърка)
moreee
Рейтинг: 171 ЛюбопитноДнес не падна ли и някакъв друг Боинг?
zle_platen_trol
Рейтинг: 442 НеутралноДо коментар [#10] от "plamen_b":
Абсолютно. Турбуленцията общо взето единствено причинява дискомфорт на пътници и екипаж, най- вече на първите. Проблем е внезапната турбуленция, за която екипажа не може да предупреди. Не, че на самолета нещо ще му стане, но за нищо неподозиращите пътници си е сериозно приключение.
Иван К.
Рейтинг: 225 НеутралноДо коментар [#15] от "Росен съм аз и голем капут":
Ей голям работа си направил , да неприятно е , но има хора , които имат нужда да стават да се разхождат дали заради нерви или заради схващания и изтръпвания , в економична класа е така ….Случлаво ми се е едно бебе да реве непрестанно , доста неприятно , но какво да направят родителите и на тях им беше неудобно , но такъв е живота
Karamfil Kalchev
Рейтинг: 446 Любопитносамелотопад както казва Хавая и още няма стати за падналия самолет в Колумбия, който също е американски
Явно много уиски употребяват на американските пилоти
Какво ли щеше да е ако имаше 3 инцидента с руски самолети за 1 ден
todor
Рейтинг: 84 ВеселоДо коментар [#11] от "КМЕТ В СЯНКА":
Кмете, може да се стори на някои, че имаш обсесия към Боко, но това не е вярно. Само така изглежда. Мазохист съм.Минусите ви ми докарват оргазми.
zle_platen_trol
Рейтинг: 442 НеутралноДо коментар [#19] от "moreee":
Не се упражнявай, ами по- добре си гледай шкембе чорбата в кръчмата. Боинг 777, каквито самолети използват Търкиш е на практика най- сигурната и безопасна машина, на която може да се качи човек. Произведени са повече от 1500 самолета и са отчетени едва 28 инцидента. В тов а число обаче е например умишлено сваления от руските убийци самолет на КЛМ.
Таралеж
Рейтинг: 2689 НеутралноСерьожка, не злорадствай за катастрофи и жертви човече дребно. Една от причините да стават по малко злополуки с руски самолети е че няма толкова много руски самолети.
c.b.o.
Рейтинг: 279 НеутралноТридесет души пострадаха при турбуленция при полет на "Търкиш еърлайнс"
НАЦИОНАЛИЗМЪТ Е ДА СЕ ХВАЛИШ С ЧУЖДИ УСПЕХИ И ДА ОБВИНЯВАШ ДРУГИ ЗА СВОИТЕ ГРЕШКИ=======================================================
Заглавието, заглавието!!
Тридесет души пострадаха ЗАРАДИ турбуленТНОСТ ПО ВРЕМЕ НА полет на "Търкиш еърлайнс"
*****
НеутралноЗатова трябва да си седите вързани през цялото време.
****
Коментарът беше изтрит по желание на неговия автор.
zle_platen_trol
Рейтинг: 442 ЛюбопитноДо коментар [#11] от "КМЕТ В СЯНКА":
Обърка статиите или днес просто няма, къде да направиш необходимия минимум от мнения, че да ти платят?
Незнайко
Рейтинг: 2963 НеутралноТурболенцията е внезапно и непредвидимо явление. Няма значение, какъв е самолета. Е, колкото по-голям, толкова по-добре. Но дали е Бойнг, Еърбъс, или Бомбардир, все е тая.
"Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботевblondofil
Рейтинг: 1407 НеутралноМога да си представя какво щеше да е с Уизеър. Там половината пътници стоят прави, щото седялките га толкова нагъсто, че ги бодат в колената.
deaf
Рейтинг: 2211 НеутралноДо коментар [#30] от "Незнайко в Слънчевия град":
Турболенцията е все едно кола да мине през дупка. За щастие въздушните "дупки" са плитки,а самолетите яки.
lone wolf
Рейтинг: 768 ЛюбопитноДо коментар [#11] от "КМЕТ В СЯНКА":
А, бе булка, Кметице!
Май-май си тайно влюбена в Боко, а? Обсебена си от него! Да разлая троловете!!
Karamfil Kalchev
Рейтинг: 446 РазстроеноДо коментар [#25] от "Таралеж":
да ти извадя ли форума от последния паднал руски самолет
просто е до манталитет мнозинството от форума си умират от кеф като е паднал руски самолет, пък ако е на САЩ почват да изказват съболезнования
Vlado Nikolov
Рейтинг: 8 НеутралноНеприятно преживяване. Не го препоръчвам на никого. Особено, когато има внезапна силна турболентност. Съвременните самолети са по-големи и устойчиви. Не мога да си представя, какво е било преди 50-60 години, с доста по- малките тогава.
Митев
Рейтинг: 815 НеутралноДо коментар [#5] от "lone wolf":
И аз съм изпадал в сравнително силна турбуленция. Помня стреса, уплаха, писъците. Затова ми е любопитно да видя как изглежда отстрани. Забелязвам, че мнозина не са одобрили това, но съм убеден, че ако все пак излезе такова видео, което изобщо няма да се изненадам, същите тези лекета ще се надпреварват да го въртят и коментират. Прости и лицемерни хора колко щеш
Slick
Рейтинг: 171 НеутралноСлучва се. Щом няма убити, ше отмине
vhv
Рейтинг: 171 НеутралноДо коментар [#2] от "plamen_b":
Някой пак е спал на работа... Веднъж пишат 737, след това 777...
vhv
Рейтинг: 171 ВеселоДо коментар [#22] от "1001":
Инцидентите с руски самолети и ферарита са рядкост, понеже "не ги карат много" - да цитирам един стар виц...
АНТИ ВАТНИК
Рейтинг: 606 Любопитно[quote#22:"1001]Какво ли щеше да е ако имаше 3 инцидента с руски самолети за 1 ден[/quote]
Граждани, не хранете трола. Минус, удивителна и да плува!Има ли изобщо 3 руски самолета в експлоатация?
Гарван
Рейтинг: 776 НеутралноИ двете твърдения не са верни. Ето какво казва FAA: https://www.faa.gov/news/fact_sheets/news_story.cfm?newsid=20074. Нараняванията основно са счупени крайници и наранявания на вътр. органи. На самолетите също могат да се нанесат значителни щети по конструкцията. Преди ок.2 години имаше случай с един g650, при който имаше и 1 загинал, а самолетът ( почти нов ) беше бракуван. Интересното при този случай е, че загиналият е бил с колан. Този който е без колан пада върху него и го убива. Така, че ако е възможно стойте през целият полет със закопчан колан, прибран багаж и помолете съседите ви също да спазват това. Касае вашата лична безопасност и живот!
.
Рейтинг: 1163 НеутралноДо коментар [#9] от "Росен съм аз и голем капут":
Турболенция е в Европа има, над Франция до океана, ма не винаги и по слаба.А тая кога излизаш от Америка над океана към Европа и обратно прав си, почти задължителна е.
zle_platen_trol
Рейтинг: 442 НеутралноДо коментар [#41] от "Гарван":
И двете твърдения са верни. Турбуленция не може да свали самолет и в този ред на мисли не е опасност за него. Турбуленция не може да причини смъртоносни травми на пътниците, макар че знае ли човек, нелепи ситуации се случват. Иначе съм напълно съгласен с теб, че е най- добре всички да са с колани по време на полета, но това рядко, даже никога не се спазва.
half truth
Рейтинг: 1027 НеутралноХюрийет не споменава модела на самолета. По принцип самолета Истанбул-Ню Йорк е боинг 777.
Гарван
Рейтинг: 776 ЛюбопитноДо коментар [#43] от "zle_platen_trol": Съжалявам, че служебният ми лаптоп не е при мен. В него имам информация с материали от разследването на редица летателни произшествия свързани с турбуленция. В случая описан от мен самолетът губи почти 4х метра докато пилотите го стабилизират. Източниците на турбуленция не са само природни и в авиацията няма нищо случайно вкл. такова нещо "нелепи ситуации". Ти в някой доклад срещал ли си причина: "нелепа ситуация"?
Molossian
Рейтинг: 62 НеутралноПрез преходните сезони, над големи морски течения и при полет в близост до подветрени склонове на планините, турбуленция та е най-силната.
Panta rhei....Добре че 777 има изключително здрав планер, та не се случило нещо по-страшно.
По принцип метео-службите внимават доста за причини, които биха довели до силни срезове на вятъра и масирани флуктуации на въздушното налягане но на по-горе описаните места е трудно да се предвиди.
Бързо оздравяване на пострадалите и скорошно отърваване от уплаха.
tamada
Рейтинг: 695 НеутралноВ Колумбия е паднал 70-годишен DC-3 на местна авиолиния. Какви американски пилоти бе, тъпан?
vassilun
Рейтинг: 4765 НеутралноДо коментар [#25] от "Таралеж":
Че то изобщо няма руски самолети в гражданската авиация извън Русия, КНДР, Куба и някои бивши съветски азиатски републики. Произведени в Русия самолети нямат разрешение да летят в Европа и Северна Америка.
tamada
Рейтинг: 695 НеутралноГлупости. Сухой Суперджет си лети и в Европа, и в САЩ.
Онази забрана беше съвсем друга - за старите съветски самолети, които бяха твърде шумни.
Гарван
Рейтинг: 776 НеутралноДо коментар [#48] от "vassilun":
Спри се малко с това тролене де. Самолетът ( Sukhoi Superjet 100 ) може да лети/оперира във всички страни https://www.easa.europa.eu/easa-and-you/international-cooperation/easa-by-country , които ползват регулациите на EASA. https://www.easa.europa.eu/newsroom-and-events/press-releases/easa-certifies-sukhoi-superjet-100-rrj-95b. Тази година се очаква да бъде издаден и ТС на MC-21.
vassilun
Рейтинг: 4765 ЛюбопитноДо коментар [#49] от "tamada":
Верно ли? Кои авиокомпании използват "Сухой Суперджет"? С какви РУСКИ двигатели е? Авиониката руска ли е?
vassilun
Рейтинг: 4765 НеутралноДо коментар [#50] от "Гарван":
Може и да му е разрешено са лети, но Сухой Суперджет НЕ лети в Европа и Северна Америка, защото няма авиокомпания (с ръководсто, на което чавка да му е изпила мозъка) от Европа и С. Америка, която да го купи! Май в Югоизточта Азия (Индонедия) при демонстративен полет на този "суперджет" (с амепикански двигатели и авионика) тъпите пилоти го разбиха и убиха както продавачи, така и потенциални купувачи!
tamada
Рейтинг: 695 НеутралноВерно. Руските компании летят с него в Европа. Мексиканската Interjet има полети с него до САЩ. Ирландската CityJet до миналия месец летеше с него в Европа.
Американската Seaplane Global Air Services има договор за покупка на 10 броя Бе-200.
Не ми се усуквай с двигатели и авионика! Не съществува забрана за летене, която да казва какъв процент от самолета трябва да е произведен в дадена държава.
Впрочем руските товарни компании още летят с Ан-26Б в Европа, а той е модел от съветско време. Даже у нас има регистрирани няколко. То у нас даже все още има около 45 регистрирани Ан-2.
tamada
Рейтинг: 695 НеутралноТова ще го оставя без коментар. Очевидно нямаш никаква представа за какво говориш.
zle_platen_trol
Рейтинг: 442 НеутралноДо коментар [#52] от "vassilun":
Грешиш. Има една мексиканска компания, Интерджет се казва, която ползва Сухой Суперджет. За щатите май летят с Еърбъси, но по другите дестинации летят и с руските самолети. Една е, но все пак я има.
Ivan_
Рейтинг: 442 НеутралноЕй затова не е хубаво да си без колан...
Модератора е неадекватен!Иван К.
Рейтинг: 225 НеутралноДо коментар [#50] от "Гарван":
И колко такива MC-21 летят до Европа ….И колко от десетките хиляди полети дневно в ЕС и САщ или дори Азия .
tamada
Рейтинг: 695 НеутралноИзразите "летят малко" и "нямат разрешение да летят" означават две съвсем различни неща.
Иван К.
Рейтинг: 225 НеутралноДо коментар [#58] от "tamada":
Факт , който не споря….. А Сухой рядко лети в самата Русия , и почти никога извън нея , което е по кофти , защото не е плод на забрана , а е неизгоден дори и за руските авиокомпании. Самият самолет не е толкова лош и технологично не е толкова руски , но е скъп за експлоатация , а и след като е бутикови бройки това допълнително оскъпява и осложнява подръжката и резервните части.
vassilun
Рейтинг: 4765 НеутралноДо коментар [#53] от "tamada":
Авиокомпаниите, които сте изброил са съвсем неизвестни за мен, а летя доста често! И ирландската, и американската. За мексиканската е повече от ясно! Нека някой от защитниците на руското гражданско самолетостроене да посочи какъв процент от гражданските самолети опериращи в света в момента са произведени в Русия? 0.0000000001%?
vassilun
Рейтинг: 4765 НеутралноКолко съм бил "залупан"!? Едва сега разбрах, че "Сухой Суперджет 100" е направо разбил конкуренцията на самолетите, с които съм летял! А това са: Boeìng 707 (вече пенсиониран страхотен самолет, но с голяма консумация на гориво), В737 (най-разпространеният в света самолет - на почти моя възраст, с продадени над 11000 броя), В747 (още лети, но е пред пенсия заради консумацията на четирите си двигателя), В777 - страхотна машина, ще се ползва още дълги години! В767 Дриймлайнър - няма нужда от думи! Може да преминем и към вторият в света производител - Еърбъс. А319/ 320 са супер самолети! Също и А321. А380 е издънка, но почти покрива разходите за разработка и производство. А А350 е почти достоен конкурент на В767!
vassilun
Рейтинг: 4765 НеутралноДо коментар [#61] от "vassilun":
Забравих да спомена А330 - подобен (не съвсем) на В777! А А340 май ще ходи в пенсия скоро пак заради четирите си двигателя!
penetrating
Рейтинг: 5672 НеутралноНормално е да има турбуленции. Нормално е да има и "бабаити" без колани. Когато се срещнат двете става описаното по-горе :)
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David HilbertРосен съм аз а Путлер ще капитулира
Рейтинг: 1366 НеутралноДо коментар [#1] от "Митев":
в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sandoКато да караш руска джипка със 60км/ч. по път с големи дупки.
За стюардесата е обяснимо, но явно не са били с колани пътниците.
И ме смущава, че по това време на годината е имало такава турбуленция над океана.
Росен съм аз а Путлер ще капитулира
Рейтинг: 1366 НеутралноДо коментар [#50] от "Гарван":
в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sandoТая твоя необяснима любов към руското взема патологични размери.
Та ти опитваш да сравняваш несравними самолети.
Сухой 100 и Боинг 777. Как да ги сравним? По какво?
Че имат двигатели, или, че и двата имат право да летят навсякъде по света?
Сухой дето е замяна на Ту-134....практически с 777, който вози ОСЕМ пъти повече хора.
Гарван
Рейтинг: 776 НеутралноДо коментар [#57] от "Иван К.": Нито един защото още нямат издаден ТС ( типов сертификат ). Процесът за издаването му трае дълго и следва изготвената от съответните власти програма. Напр. през септември тест пилоти на ЕАСА направиха тест полети с МС-21, но сертификацията се очаква тази година, а тези с руските двигатели през 2021г.
Гарван
Рейтинг: 776 НеутралноДо коментар [#59] от "Иван К.": Проблемът на Суперджета е, че няма изградена сервизна и логистична мрежа за рез. части. Това е осн. причина чуждите компании да се отказват от покупки на този самолет. Разговарял съм с колеги, които са споделяли, че е имало случаи такъв самолет да стои повече от 4 месеца поради тези причини, а самолет стоящ на земята носи само загуби. Нещо, като да си купиш автомобил произведен в Баховица и той да се развали в Швейцария например. Това е и причината също да не се купуват някои корейски автомобили в зап. Европа въпреки добрите им качества и цена.
еко
Рейтинг: 8 НеутралноСлучва се.
dnevnikar
Рейтинг: 3659 НеутралноUNITED EU UNION
Капуте, обичат движение хората ;)
Свобода.
За повечето, "закопчан" е ненормално състояние.
До коментар [#15] от "Росен съм аз и голем капут":
Аз веднъж почти се молих за силно раздрусване при един от полетите над океана.
Някакъв досаден тип непрекъснато ставаше от мястото си в средата,
за да се разхожда по пътеката. Та и аз трябваше да ставам и сядам,
за да може да минава.
dnevnikar
Рейтинг: 3659 НеутралноUNITED EU UNION
При продължителен полет, с 200 или повече пътници,
няма как да се спазва, по физиологични причини, най-малко.
Възрастни хора, деца... полуздрави на всички възрасти.
В случая, от Истанбул до Ню Йорк, без междинно кацане.
Или от Фракфурт до Сан Франциско, примерно.
До коментар [#43] от "zle_platen_trol":
До коментар [#41] от "Гарван":
Иначе съм напълно съгласен с теб, че е най- добре всички да са с колани по време на полета, но това рядко, даже никога не се спазва.
Иван К.
Рейтинг: 225 НеутралноДо коментар [#66] от "Гарван":
Процеса не трае дълго , а руснаците го бавят , преди 2025 не очаквай този самолет да вози пътници ….. Най вероятно ще стане като със Суперджета много надежди , но купувачи йок и сътветно ще е в много лмитирана серия
2009, the MC-21 was in the "pre-design" phase, with projected completion of the first prototype in 2013 and the first flight in 2014.[15] By June 2011, the "pre-design" phase was completed and the "working design" stage was under way with three-dimensional models and drawings for subcontractors and suppliers, to be completed by mid-2012.[16] In February 2012, Russian deputy prime minister Dmitry Rogozin announced it was slated to begin certification tests in 2015/2016 and to enter production in 2020.[17]
tamada
Рейтинг: 695 НеутралноЕ, тогава ще трябва да съобщя една сензационна новина - авиокомпаниите не са само пътнически. :)
Ние, нормалните хора не гледаме в черно-бяло. Следобед вече писах че Суперджет и руската индустрия имат проблеми. Но това не ме кара да разпространявам измислици, че били имали забрана за летене.
https://www.dnevnik.bg/sviat/2019/03/10/3402236_etiopski_samolet_sus_157_dushi_se_razbi_na_put_za/
Руските тролове сеят лъжи, но напоследък и вие русофобите не им отстъпвате. Манипулациите не могат да се борят с други манипулации. Това само кара незапознатия читател да се обърква и да се подвежда по когото му падне.
Гарван
Рейтинг: 776 НеутралноДо коментар [#65] от "Росен съм аз а Путлер ще капитулира": Май незнаенето на чужди езици не ти е осн. проблем? Та ти написан текст не можеш да осмислиш! Аз съм неутрален и излагам само факти. Къде виждя да правя някакво сравнение между самолетите? Написаната и дадената от мен информация и линкове дава само пояснения че този тип самолет може да лети/експлоатира в Европа, но не и някакво сравнение с друг. Искрено те съжалявам!
Гарван
Рейтинг: 776 НеутралноДо коментар [#71] от "Иван К.": Аз не очаквам нищо и ми е през дедовия кога и дали ще вози пътници. Процесът на сертификация и производство са две съвсем различни неща. Например руските авиац. власти могат да сертифицират самолета, но той ще може да лети само в страната. Естествено производителят ще иска да оперира и в Европа и Америка съответно ще трябва да мине сертификационен процес от съответните власти. Както писах тестовите полети са изпълнени и се очаква ЕАСА ТС да бъде издаден тази година, а кога и дали ще влезе в експлоатация руснаците си знаят. Може да последва съдбата например на Dornier 728.
Росен съм аз а Путлер ще капитулира
Рейтинг: 1366 НеутралноДо коментар [#73] от "Гарван":
в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sandoНезнаенето на чужд език освен руски....каква ирония....не ми пречи да видя всеки път желанието ти Русия да може, да има.
Доказателства.
Човекът тролел според теб.
И факта, че ситният су100 го има по света прави твърдението му тролене?
Та значи според мен истина е по-близо до него, отколкото до теб.
До тук с...тия неща.
Иначе си прав за частите и загубите, но това не е основно.
Тук си ценен с опита и знанията си. Полит пристрастията ти са по-маловажни, защото си специалист. Бъди ценен с това.
Ил-96 не го ли продаваха някъде не си спомням.
Отнякъде помня нещо откъслечно, че ставаше точно този модел и че е относително нов.
angeles
Рейтинг: 857 ВеселоДо коментар [#32] от "deaf":Много са плитки въздушните дупки,по някога над 300-400 метра!!! Е че не се чувства толкоз при по -големите е друго)))
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 2839 ВеселоДо коментар [#23] от "todor._89":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!До коментар [#29] от "zle_platen_trol":
До коментар [#33] от "lone wolf":
Един поздрав за смешните и неумни милиционерски тролове, които разбрали неразбрали скачат на амбразурата без гънки. Дано разберете шегата с всички ви !!!
Гледайте внимателно!
https://www.youtube.com/watch?v=KFJ8bkflG2s
profesionalist
Рейтинг: 225 НеутралноНа 5 март се прибирах от почивка в Мексико и над територията на САЩ самолета почна да се тресе окло 20 минути.Каточели се возиш на камион по селски път така друса.НО на отиване немах проблем сигурно по друг коридор.Приземихме се нормално.
vankata1
Рейтинг: 683 НеутралноЗа какво говорим изобщо - от Сухой "Суперджет" са произведени ... само 177 броя цифром и словом!
Бразилците са произвели 10 пъти повече, канадците са произвели 10 пъти повече, европейците са произвели 100 пъти! повече, американците са произвели 100 пъти! повече бройки пътнически самолети!
https://www.google.com/search?q=sukhoi +superjet&oq=sikhoy+superjet&aqs=chrome.1.69i57j0l5.14948j1j8&sourceid=chrome&ie=UTF-8
От Боинг 737 са произведени 10 444 броя
От Боинг 777 са произведени 1 582
От Боинг 787 са произведени 789 броя
От Еърбъс а320 са произведени 8 605
От Еърбъс а321 са произведени 1 850
От Еърбъс а330 са произведени 1 440
От Еърбъс а340 са произведени 380
От Еърбъс а350 са произведени 259
От Ембрарер Е-джет (Бразилия) са произведени 1 500
emil
Рейтинг: 1114 НеутралноДо коментар [#11] от "КМЕТ В СЯНКА":
Браво кмете! Заработи си надницата.
ИЗБОРИ С МАЖОРИТАРЕН ЕЛЕМЕНТ СА ЕДИНСТВЕНИЯТ ИЗХОД ОТ БАТАКА В КОЙТО НИ ВКАРА ПРОПОРЦИОНАЛНАТА СИСТЕМА
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 2839 ВеселоДо коментар [#80] от "emil":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!79 е поздрав и за теб тролче гердерастко.И ти падна в капана .
султана глаушева
Рейтинг: 334 НеутралноДо коментар [#36] от "Митев":
Мърфи е оптимист!Може ли човек да умре от страх при турбуленция?
Митев
Рейтинг: 815 НеутралноДо коментар [#82] от "султана глаушева":
При всякакъв стрес това може да се случи, особено на хора със слаби сърца и на възраст. При силни земетресения нерядко се случва хора да си отиват от инфаркти, причинени от стрес, страх или ужас
tamada
Рейтинг: 695 НеутралноВсеки, който знае български и е чел коментарите е разбрал, че говорим за съвсем друго. Не за това, че са малко.
А останалите... е, то няма как да се обяснява на всеки глупак пооотделно.
zle_platen_trol
Рейтинг: 442 НеутралноДо коментар [#77] от "КМЕТ В СЯНКА":
Глупако, тук дискусията е за самолети. Разбирам, че и ти трябва да изкарваш за единия хляб, но си намери друга статия да дрънкаш за Боко, полицаи, милиционери и РПУ т.е. целия ти до болка познат репертоар
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 2839 ВеселоДо коментар [#85] от "zle_platen_trol":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Гледам много самолетен коментар си написал умнико. Дори се съмнявам дали си се качвал някога на самолет.Но пък мога да те кача ако ти е толкова мерак !!!
Дори ми приписваш измислени от теб писания ама то какво ли да очаквам като те знам колко си злобен и плисиран ! Кофти е като кълвеш първосигнално на гол бастун и се прецакваш сам.
султана глаушева
Рейтинг: 334 НеутралноДо коментар [#83] от "Митев":
Мърфи е оптимист!Това е ясно. Интересуваше ме, има ли някаква статистика. Някой, умрял от страх при турбуленция. Аз имах страх от летене. И реших да го боря с четене за самолетни катастрофи. Клин клин избива. Или два забива. При мен изби. Но с турбуленциите не съм се занимавала. Това ми беше въпросът.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 2839 ВеселоДо коментар [#87] от "султана глаушева":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Ако умреш от страх няма как да се докаже. Аутопсията не го хваща.
султана глаушева
Рейтинг: 334 НеутралноДо коментар [#88] от "КМЕТ В СЯНКА":
Мърфи е оптимист!Уфф, умряла съм при турболенция. Пунто е баста!
султана глаушева
Рейтинг: 334 НеутралноДо коментар [#88] от "КМЕТ В СЯНКА":
Мърфи е оптимист!Парсон, турбУленция
Митев
Рейтинг: 815 НеутралноДо коментар [#87] от "султана глаушева":
Е, нямам представа дали има такава статистика. Но теоретично е възможно..
султана глаушева
Рейтинг: 334 НеутралноДо коментар [#91] от "Митев":
Мърфи е оптимист!Знам, че теоретично е възможно. Интересуваше ме практиката. Мерси за вниманието. Ако мога да се реванширам, мога да напиша докторат по самолетни катастрофи. На разположение съм. Ама не винаги. Ако забавя отговора с няколко дни, не го приемай лично.
Митев
Рейтинг: 815 НеутралноДо коментар [#92] от "султана глаушева":
Благодаря, не си правете труда! И без това няма да обърна внимание на вашия докторат!
султана глаушева
Рейтинг: 334 НеутралноДо коментар [#93] от "Митев":
Мърфи е оптимист!😊