За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 2864 НеутралноКоментарът е скрит от модераторите, защото съдържа вулгарни, нецензурни квалификации, лични нападки, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на други коментиращи и лица, цитирани в публикациите. Ако въпреки това желаете да го видите, натиснете тук.
Вчера кой ми скачаше умньовци като ви казах, че са няколко?
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 2864 НеутралноНаучете се да четете сигналите на фондовата борса. Там винаги имат конфиденциална информация, която не е достъпна за широката публика. Никой не е по-голям от Пазара.
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
Рейтинг: 2030 РазстроеноЗначи акциите на Бойнг може и още да паднат!
Libertarianism is just anarchy for rich peopleGeorge Svinarov
Рейтинг: 609 Неутрално"След британското решение само три държави в ЕС (Полша, Чехия Ирландия и Белгия) и..."
1,2,3,4
George Svinarov
Рейтинг: 609 НеутралноДо коментар [#2] от "КМЕТ В СЯНКА":
По твоята логика вината за катастрофата е дефект в дизайна на самолета... Да видим...
Noise
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#5] от "George Svinarov":
Sutor, Ne Supra Crepidam!Дали в дизайна, дали в софтуера, дали някой датчик не е сработил...Но записите от полета по-скоро говорят за дефект в самолета
Таралеж
Рейтинг: 2774 НеутралноИ добре са направили. Пълно разследване на причините за катастрофите първо, за да няма страх и повече жертви.
moreee
Рейтинг: 174 НеутралноОставете ги тези самолети, демокрацията е в опасност! Вчера русофили са опитали да линчуват Иво Инджев в Добрич. Попречили са му да обясни на хората за зловещия Санстефански договор. В момента се жалва на Ризова. Гледайте!
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 2864 НеутралноДо коментар [#5] от "George Svinarov":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Не ми приписвай думи. Още вчера го казах каквото мисля. Милиционерските инсинуации не на мен.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 2864 НеутралноДо коментар [#8] от "moreee":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Тъжна работа. Виж му погледа - диагноза.
johnniewalker
Рейтинг: 737 ВеселоТи...Ти си ГЕНИАЛЕН! молА те, Бате разкрий ни некоя друга житейска тайна!?
И мнооо ме кефиш как сам се хвалиш! Това показва интересна девиация на характера. Papa was king of the bongo...
George Svinarov
Рейтинг: 609 НеутралноДо коментар [#6] от "Noise":
Под дизайн се разбира цялостната конструкция и оборудване като план. Затова дефектите могат да бъдат производаствени или конструктивни. В случая имам предвид конструктивен дефект.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 2864 ВеселоДо коментар [#12] от "johnniewalker":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!нещо по статията имаш ли ? Свикнал съм да ме хейтят.
George Svinarov
Рейтинг: 609 НеутралноДо коментар [#9] от "КМЕТ В СЯНКА":
Какви милиционерски инсинуации ти се привиждат. Ти казваш :
"Научете се да четете сигналите на фондовата борса. Там винаги имат конфиденциална информация, която не е достъпна за широката публика."
По тази логика спада на акциите на Боинг би трябвало да говори за конструктивен дефект и оттам дългосрочни финансови загуби за Боинг.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 2864 ВеселоДо коментар [#13] от "George Svinarov":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Да не избързваме - налучкваш.
George Svinarov
Рейтинг: 609 НеутралноДо коментар [#16] от "КМЕТ В СЯНКА":
Нищо не налучквам, казвам, че ПО ТВОЯТА ЛОГИКА би трябвало да е така.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 2864 ВеселоДо коментар [#15] от "George Svinarov":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Това са твои лични интерпретации, които като ми ги вменяваш, се трансформират парекселанс в инсинуации.
zle_platen_trol
Рейтинг: 450 НеутралноДо коментар [#1] от "КМЕТ В СЯНКА":
Вчера бяха две. Аз лично ти казах, че вероятно ще спрат нацяло полетите и това почти сигурно ще се случи. Това не променя факта, че вчера, както обикновено, ти се изказваше неподготвен.
George Svinarov
Рейтинг: 609 НеутралноДо коментар [#18] от "КМЕТ В СЯНКА":
Ами вместо да говориш високопарно нищоказване дай някакъв довод. Защо не е така както казвам например. Аз внасям конкретика в думите ти, ти се опитваш да ги оставиш отворени за тълкуване, за да можеш утре пак да кажеш "Аз нали Ви казах".
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 2864 ВеселоДо коментар [#20] от "George Svinarov":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Запази си ги за себе си ! И не ми досаждай и ти.
Noise
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#13] от "George Svinarov":
Sutor, Ne Supra Crepidam!Под дизайн се разбира друго нещо, но да не ставаме буквоядци.Напълно безмислено е да се хващаме за думата, при положение, че се разбират тезите ни.Та според мен, грешката, довела до катастрофата, в случая е в Боинг.Записът на полета показва аномалии, които е изключително да са пилотска грешка.Като добавим и искането на пилота да върне машината, плюс 8000 летателни часа опит , ще бъде наистина изненада, ако грешката се окаже в него.
Костадин Иванов
Рейтинг: 3611 Неутрално"Първо дойде решението на Сингапур и Австралия временно да ограничат движението на самолетите от и до летищата си, по-късно към тях се присъедини Индонезия. Малайзия и Ирландия обявиха, че забранява самолети Boeing 737 Max да летят от и до страната. Германия и Франция междувременно затвориха въздушното си пространство за тях "
Еретик============
Леле! Колко комунета се навъдиха! Тези не знаят ли, че който няма доверие в Боинг, е комуне?
Noise
Рейтинг: 8 ВеселоДо коментар [#23] от "Noise":
Sutor, Ne Supra Crepidam!Изключено* .Дей и ауточек..
George Svinarov
Рейтинг: 609 НеутралноДо коментар [#23] от "Noise":
Съгласен. Към момента изглежда най вероятно проблема да се окаже в самолета. Ако дефекта е производствен е доста по лесно отстраним. Ако обаче е конструктивен ще се окаже доста сериозен проблем за боинг. И затова казах на кмета какво следва от неговата логика. Та.. да видим как ще се развие разследването.
zle_platen_trol
Рейтинг: 450 НеутралноДо коментар [#21] от "КМЕТ В СЯНКА":
Ти пък спри да досаждаш на форума. Няма нужда от тъпи, но засметка на това арогантни и с огромно самочувствие селяци.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 2864 НеутралноДо коментар [#27] от "zle_platen_trol":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Самият факт, че думите ми се потвърждават след време говори достатъчно. Остави другите да преценят. Форумът не е милиционерска собственост ,Колкото и да ви се иска. Като не ти харесва - у лево !!!
Noise
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#26] от "George Svinarov":
Sutor, Ne Supra Crepidam!Значи, вчера четох за записите на самият полет. Самолетът се издига на 2400м, след което снижава до 130, след което отново се издига до 2300.После се разбива.Предполагам пилотът е успял някак си да избегне катастрофа при първото снижаване,поискал е да се върне, но очевидно при второто такова не е успял да направи нищо.
johnniewalker
Рейтинг: 737 НеутралноЗа да приземят този модел страни като УК, Франция, Германия, Австралия и Сингапур имат най-малкото сериозно обосновани подозрения, че има нещо нередно с него.
Papa was king of the bongo...****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Фат Ким
Рейтинг: 720 НеутралноПроблема вероятно е в системата MCAS управляваща хоризонталното опашни оперение. ФАА е задължила Боинг да модификацира системата до Април, заземяването ще продължи вероятно 3-4 седмици и след това ще продължат да хвъркат. За съжаление никой няма как да върне над 300 души които загубиха живота си. Това е голям удар както по имиджа на Боинг, така и на Федералната авиационна администрация която е сертифицирала модела.
George Svinarov
Рейтинг: 609 НеутралноДо коментар [#29] от "Noise":
За съжаление това към момента не отговаря на въпроса дефекта производствен ли е или конструктивен?
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 2864 НеутралноДо коментар [#31] от "zle_platen_trol":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!мОЖЕШ ЛИ ДА БРОИШ ДО 11?
https://www.msn.com/en-xl/latinamerica/latinamerica-top-stories/countries-and-carriers-around-the-globe-ground-the-737-max-8/ar-BBUFmsz?OCID=newswrap
George Svinarov
Рейтинг: 609 НеутралноДо коментар [#32] от "Фат Ким":
Има неща коиро не могат да се предвидят. Помните ли историята за локхийд електра и скорците?
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Lockheed_L-188_Electra
Между другото Noise, погледни обясненията за дизайна на самолета и контекста за ползването на думата дизайн. Значението не е само 1.
deutschwagen
Рейтинг: 875 НеутралноДо коментар [#6] от "Noise":
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨Самолетите са направени да не падат и да не откачат когато един датчик не сработи. Ако това се случи, значи има дефект в дизайна.
deutschwagen
Рейтинг: 875 НеутралноДо коментар [#1] от "КМЕТ В СЯНКА":
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨Кой ти е скачал? И кое е "няколко"?
Noise
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#33] от "George Svinarov":
Sutor, Ne Supra Crepidam!Не.Просто споделих , какво прочетох като инфо.
galapagas
Рейтинг: 94 НеутралноПравилно решение. Дано да намерят причината възможно най-скоро. От първата катастрофа все още нищо не сме научили за причината.
Noise
Рейтинг: 8 ВеселоДо коментар [#35] от "George Svinarov":
Sutor, Ne Supra Crepidam!Знам , че не е едно.Просто първото , което ми светва е основното значение.
Judjuk
Рейтинг: 2429 Неутрално"Хиляди от тях са поръчани на "Боинг" за следващите години, но едва няколкостотин са доставени."
JudjukАко се докаже конструктивен дефект "Бойнг" го пишете бегал. Удар в сърцето на "световния лидер".
galapagas
Рейтинг: 94 НеутралноНаборе, даваш ли си сметка, че не допринасяш нищо конструктивно във форума, а само се заяждаш. Явно си насъбрал много болка през демокрацията или пък просто са възрастови особености. Мога да ти препоръчам хапчета - помагат много. Казвам го от личен опит. Мога да ти препочръчам и някои напитки, също много добре действат.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 2864 НеутралноДо коментар [#37] от "deutschwagen":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!https://www.dnevnik.bg/biznes/2019/03/11/3402789_akciite_na_boing_riazko_poevtiniaha_sled_katastrofata/
tamada
Рейтинг: 708 НеутралноТова за MCAS се разбра веднага след индонезийската катастрофа. И още тогава на всички пилоти се изясни, че действието на системата може да се преодолее. Ако причината е същата, то значи компанията и/или пилотите са виновни.
Moxito
Рейтинг: 438 НеутралноПравилно решение, особено след като и двете катастрофи показват сериозни прилики, според данни от кутията на етиопският самолет отново е имало проблеми с данните от сензорите. Не разбирам, какво трябва повече, за да се спре самолета напълно до подмяна, замяна на софтуер и/или хардуер.
zle_platen_trol
Рейтинг: 450 НеутралноДо коментар [#43] от "КМЕТ В СЯНКА":
И, какво показваш всъщност? Написал си, че нещо крият, което е абсолютна глупост и, че много държави са спрели полетите, което към 16: 21 вчера също не беше вярно. После не беше съгласен, когато ти казвахме, че понеже няма скрито покрито е много вероятно полетите да бъдат спрени до изясняване на ситуацията, което се и случва в момента. Какво се опитваш да докажеш? Че дрънкаш глупости? Излишно е, известен си във форума.
tamada
Рейтинг: 708 НеутралноОще повече - етиопците заявиха, че самолетът е бил напълно технически изправен. Тоест нямало е дефектни датчици, съответно не би трябвало да е MCAS.
Круммм
Рейтинг: 174 Неутрално"Боинг" падат. Ми то няма други, които летят. Иначе и мерцедесите катастрофират.
zakonitenakrummmdeutschwagen
Рейтинг: 875 НеутралноДо коментар [#32] от "Фат Ким":
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨Малко странно ми се видя това обяснение за система за контрол на "хоризонталното опашно оперение"😂, но те разбрах и съм съгласен. Има много сходности с Лайън Еър, а и реакцията на регулаторите казва нещо. Естествено, за момента е тъврде рано да се говори така, все едно всичко ни е ясно, ни и спроед мен MCAS ще излезе в центъра на проблема.
Както писах вчера, в подобен случай няма да има никакви извинения за екипажа, защото би трябвало всички пилоти на този тип самолет да са били запознати с поясненията относно MCAS и процедурите при проблем, и въобще всеки един урок който от катастрофата на Лайън Еър. Това ако двете катастрофи са сходни. Все пак има една съвсем проста процедура за премахване на MCAS и всеки пилот на този самолет трябва вече да я знае.
Следя ситуацията още от Лайън Еър и MCAS определено е слаба и проблемна система, която силно се надявам да бъде променена коренно, а не само с някакъв софтуерен ъпдейт. Според мен изобщо не е трябвало да бъде серфитицирана. Няма никакво излишие в системата и още от Лайън знаем със сигурнсот, че проблем в само един измервател на ъгъла на атака води опасна дисфункция, защото системата може да започне да се води само по този един проблемен сензор. Пак казвам, това не извинява екипажа, ако не са действали според процедурата, но системата е много калпава. Освен това, този самолет има нужда от нея за да е сертифициран за летене.
deutschwagen
Рейтинг: 875 НеутралноДо коментар [#43] от "КМЕТ В СЯНКА":
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨Ами някакви глупости си надрънкал - как имало скрита информация, как винаги всичко се криели при катастрофите. Няма нищо в тази статия тук, което да потвърждава налудничавите ти твърдения.
Дали са ти "скачали" не знам, но определено много дрънкаш и много хленчиш по форума.
deutschwagen
Рейтинг: 875 НеутралноДо коментар [#47] от "tamada":
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨Проблем с даден сензор може да се развие и в полет. Може и да е имало дефект, без да е бил открит. Не е редно проблем с един сензор да кара самолета да откача, както и не е редно пилотите да не са могли да се справят ако отново е бил същия проблем, защото има процедура за действие и доста внимание беше обърнато на всичко това след предишната катастрофа.
Molossian
Рейтинг: 63 НеутралноДо коментар [#44] от "tamada":
Panta rhei....Не сте съвсем прав. При наличие на проблем, който си е в самата конструкция, би трябвало производителя да го отстрани.
Още повече че това е нов модел.
Пилотът е бил достатъчно опитен, доколкото се разбра по показанията за височинната траектория е направил опит да набере височина, но при втория опит това не се е случило. И като резултат имаме убити общо 300 човека.
truly
Рейтинг: 564 НеутралноДо коментар [#49] от "deutschwagen":
Машината взима решение вместо човекът - той й казва издигай се, но тя си знае нейното. В същото време, един пилот насочи и разби самолет умишлено в планина - техниката май не е решила, че има проблем в този случай.
dosetliv
Рейтинг: 1302 НеутралноАмериканските аероплани се оказаха много кекави. Тея къде сега ги купуваме сигурно ше почнат да капят като круши от небето.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
deutschwagen
Рейтинг: 875 НеутралноДо коментар [#53] от "truly":
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨Става въпрос за протекция от излизане от диапазона. Самолетите са направени да не слушат пилота само когато се опитва да направи нещо опасно, което да доведе до загуба на контрол или щети по самолети заради прекомерна скорост или натоварване. А320, първият такъв самолет, с пълни протекции и изцяло дигитална система за контрол на полета, се де държал точно както е замислен когато откаченият немски пилот го забива в земята.
737 МАХ няма такова ниви на софистицираност и корените са му дизайн от 60-те. Предвид променените летателни характеристики след куп промени и няколко пъти подновявани двигатели се е наложило да добавят тази система, защото самолетът е показвал тенднеция да вдига носа в някои ситуации, което ако не се коригира може да доведе до срив на крилата. За това слагат тази система, която да наглася хоризонталняи стабилизатор за насочване на носа надолу, което да действа въпреки командите на екипажа. Тоест, пак става въпрос за протекция на безопасния диапазон. Просто системата е много калпава, и това е така независимо какво е причинило сегашната катастрофа.
Virgin
Рейтинг: 941 ЛюбопитноЗа мен са странни тези проблеми.
Boeing са сериозна компания, с едни от най-добрите кадри в самолетостроенето.
Самолетът не е нещо драстично ново, а надграждане и модернизиране на една доказала се и много успешна конструкция.
И да се появят тези проблеми....
tgapple
Рейтинг: 229 НеутралноВече е забранен в целия ЕС.
tigervi
Рейтинг: 695 НеутралноДо коментар [#47] от "tamada":
Eddie lives... somewhere in time!Това, че самолетът е минал наземните тестове не е 100%-ва гаранция за надеждност. Може методиката на тестовете да не е пълна, може да има софтуерен бъг, проявяваш се при определени условия.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 2864 НеутралноДо коментар [#50] от "deutschwagen":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Ами повече от ясно е, че има скрита информация.
Гарван
Рейтинг: 790 НеутралноАко трябва да бъдем точни, тези и вече други европейски държави не приземяват самолета ( при положение, че няма такива с тяхна регистрация нямат такова право ), а забраняват ползването на възд. им пространство от този тип самолет.
profesionalist
Рейтинг: 229 НеутралноСпоред мен терористите си промениха тактиката.Вместо бомби да ги взривяват прават умишлен саботаж по некакъв начин.Колко му е да бутнеш една патица в двигатела или нещо друго да блокира стабилизаторите.
tigervi
Рейтинг: 695 НеутралноДо коментар [#51] от "deutschwagen":
Eddie lives... somewhere in time!За да има коректна процедура е нужно достатъчно всеобхватно да са изяснени причините за предишната катастрофа. Възможно е и проблемът да толкова значителен, че справянето с него да е извън човешките възможности.
tigervi
Рейтинг: 695 НеутралноДо коментар [#62] от "profesionalist":
Eddie lives... somewhere in time!Колко му е, почти колкото и да сложиш бомба. Достъпът до самолетите е строго ограничен.
deutschwagen
Рейтинг: 875 НеутралноДо коментар [#60] от "КМЕТ В СЯНКА":
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨Ако забиваш главата си в една и съща дупка, всяка публична информация ще бъде "скрита" спрямо теб. Не видях къде са доказателствата ти за тази "скрита информация" и мога само да стигна до заключението, че е скрита само за теб. Иначе доста информация се коментира в по-специализираните форуми и излизат доста неща. Както и решението на EASA да се включи към групата регулатори, забранила този самолет - говореше се поне от няколко часа, че ще се случи.
deutschwagen
Рейтинг: 875 НеутралноДо коментар [#63] от "tigervi":
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨По принцип всичко е възможно, но ме съмнява конкретната процедура да не може да свърши работа. Все пак предишния полет на Лайън Еър, преди катострофиралия, я приложи, макар да не са имали идея какво точно се случва, и така са избегнали катастрофа. Естествено може да има и други фактори.
Гарван
Рейтинг: 790 Неутрално"Самолетите стават твърде сложни, за да се управляват. Вече не са нужни пилоти, а по-скоро учени от (Масачузетския технологичен институт)."
Бай Дончо пак е с култова мисъл, която няма нищо общо с действителността. Самолетите вече стават такива, че да не се управляват от човек. Тези в кокпита не трябва да са пилоти или учени, а най-вече излизащи евтино на компаниите оператори нанасящи данни в машините съгл. регламентите.
Момчил Карабулев
Рейтинг: 1416 НеутралноEuropean Union Aviation Safety Agency (EASA) спря напълно полетите на този модел в Европа - https://www.easa.europa.eu/newsroom-and-events/press-releases/easa-suspends-all-boeing-737-max-operations-europe
baizuo
Рейтинг: 794 НеутралноМного добро решение.
muncho: "Няма защо да се отричат очевидните и статистически доказани факти, че мнозинството жени не стават за шофьори"Норман Гъз
Рейтинг: 0 НеутралноДо коментар [#8] от "moreee":
Норман ГъзТрябваше не да го бият , а да го онодят
Karamfil Kalchev
Рейтинг: 452 Неутралнобоинг вси пак го правят затворници може да са сгрешили малко