"Боинг" плаща за пропуските си след катастрофата в Етиопия

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (55)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Jalis Ironhammer
    Jalis Ironhammer
    Рейтинг: 289 Неутрално

    Сега всички плюят по Бойнг, но не по малко виновни са FAA.
    Жалко е че се стигна дотук.

    Underneath this flabby exterior is an enormous lack of character.
  2. 2 Профил на uje32596582
    uje32596582
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#1] от "Jalis Ironhammer":
    Сега всички плюят по Бойнг, но не по малко виновни са FAA.

    Където Тръмп назначи бившия пилот на частния си самолет за началник.

  3. 3 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 2881 Весело

    "Боинг" плаща за пропуските си след катастрофата
    ========
    Счупи се стоманата един път.....

    Bukalemun
  4. 4 Профил на nmn58592067
    nmn58592067
    Рейтинг: 233 Неутрално

    Сега всички плюят по Бойнг, но не по малко виновни са FAA.Жалко е че се стигна дотук.
    —цитат от коментар 1 на Jalis Ironhammer


    Няма значение дали хората плюят по Boeing или FAA !
    Винаги е приятни, когато американци са мразени.

  5. 5 Профил на Jalis Ironhammer
    Jalis Ironhammer
    Рейтинг: 289 Неутрално

    Тук говорят за процедурите при излизане от срив с 737. Стори ми се любопитно.

    https://youtu.be/TlinocVHpzk

    Underneath this flabby exterior is an enormous lack of character.
  6. 6 Профил на gozambo
    gozambo
    Рейтинг: 789 Неутрално

    Още не е свършило разследването, не се знае какви са причините и от Франс прес бързат да наплюят Боинг. Демек,возете се само на Еърбъс, на нашите самолети,по-хубавите!

  7. 7 Профил на lino_santino
    lino_santino
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Доверие се печели трудно и се губи много лесно. Боинг би трябжало да го знаят това.

  8. 8 Профил на valtoro
    valtoro
    Рейтинг: 575 Неутрално

    Големите печалби вървят заедно със същите загуби !!!

  9. 9 Профил на Jalis Ironhammer
    Jalis Ironhammer
    Рейтинг: 289 Неутрално

    До коментар [#6] от "gozambo":

    Колкото и да ги захаросваш нещата този път яко се издънихте.

    Underneath this flabby exterior is an enormous lack of character.
  10. 10 Профил на ь
    ь
    Рейтинг: 1039 Неутрално

    В крайна сметка е важно да се разбере дали софтуера е виновен или причините поради които се е наложило да се въведе такъв... все пак не става въпрос за летяща, "невидима" военна тухла а за граждански самолет, пределно усложнен в името на някакви икономии на гориво.

    простотията ходи по хората, затова обичам животните ...Цъкам само "+" ... но не на всеки!
  11. 11 Профил на ь
    ь
    Рейтинг: 1039 Неутрално

    Още не е свършило разследването, не се знае какви са причините и от Франс прес бързат да наплюят Боинг. Демек,возете се само на Еърбъс, на нашите самолети,по-хубавите!
    —цитат от коментар 6 на gozambo


    Статията според мен основателно касае неадекватните действия от страна на производителя. Ако си мислите обаче, че Еърбус няма да се опитат да извлекат максимум ползи от тези аварии при Боинг ... не вярвам да не се възползват... милиардите са много :)

    простотията ходи по хората, затова обичам животните ...Цъкам само "+" ... но не на всеки!
  12. 12 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 885 Неутрално

    До коментар [#1] от "Jalis Ironhammer":

    Най-виновни са ФАА.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨
  13. 13 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 1447 Неутрално

    "Боинг" плаща за пропуските си след катастрофата в Етиопия"

    всъщност пропуските са преди катастрофата

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  14. 14 Профил на gozambo
    gozambo
    Рейтинг: 789 Неутрално

    От всичко прочетено досега стигам до извода, че пилотите са могли да избегнат катастрофата,но те са знаели как или не са се сетили навреме. Не могли да минат на ръчно управление. Не са знаели как, а не,че не е имало възможност.
    От Боинг са направили някакъв софтуер уж за улеснение, но от такива улеснения пилотите губят пилотските си умения.

  15. 15 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 2881 Весело

    До коментар [#6] от "gozambo":
    Лъгало овчарчето..... Лъгало, Лъгало.... и изведнъж 💱📉🔧
    После пак лъгало.....

    Bukalemun
  16. 16 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 885 Неутрално

    До коментар [#6] от "gozambo":

    Още не е свършило разследването, не се знае какви са причините и от Франс прес бързат да наплюят Боинг. Демек,возете се само на Еърбъс, на нашите самолети,по-хубавите!
    —цитат от коментар 6 на gozambo


    Що веднъж не се скриеш в някоя дупка? Повече от ясно е коя е главната причина. Твоят любимец Тръмп лично нареди граундването - нищо, че Мюленбърг линчо му е звънял да го моли да не дава ФАА да спират самолета (странно защо, нали бил напълно безопасен).

    Направи си труда да видиш какви самолети имат Еър Франс. За разлика от Юнайтед, там няма връзки с Боинг.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨
  17. 17 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 885 Неутрално

    До коментар [#14] от "gozambo":

    Гозомби, били са в ръчно управление,

    Збначи според теб професионални пилоти на пътнически самолет не знаят как да минат в ръчен режим на пилотиране на самолета си? Съвсем деградираш.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨
  18. 18 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 2881 Весело

    До коментар [#14] от "gozambo":

    От всичко прочетено досега стигам до извода, че пилотите са могли да избегнат катастрофата,но те са знаели как или не са се сетили навреме.
    ========
    Страхотен коментар 👏👏👏
    Gozambo, спри се..... 😁

    Bukalemun
  19. 19 Профил на gozambo
    gozambo
    Рейтинг: 789 Неутрално

    До коментар [#6] от "gozambo":Колкото и да ги захаросваш нещата този път яко се издънихте.
    —цитат от коментар 9 на Jalis Ironhammer


    Трябва да има и такива издънки, за да предизвикват кардинални промени в бизнес модела и политиката на компанията. Сигурен съм,че сега ще се стегнат и ще направят революционни планове.
    А колко е голяма издънката тепърва ще научаваме. Може да се укаже,че е чиста пилотска грешка. Всичките обвинения,които слушам досега са срещу компанията,че не е направила самолета и софтуера така,че пилотът и са иска да не може да сгреши.

  20. 20 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 2889 Неутрално

    Истината ще се разбере. Колкото и който и да я крие. Франция вече е гарант за почтено разследване.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  21. 21 Профил на gozambo
    gozambo
    Рейтинг: 789 Неутрално

    Тръмп посочи проблема много точно, компютрите не трябва да изместват пилотите.

  22. 22 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 885 Неутрално

    До коментар [#11] от "ь":

    Още не е свършило разследването, не се знае какви са причините и от Франс прес бързат да наплюят Боинг. Демек,возете се само на Еърбъс, на нашите самолети,по-хубавите!
    —цитат от коментар 6 на gozambo

    Статията според мен основателно касае неадекватните действия от страна на производителя. Ако си мислите обаче, че Еърбус няма да се опитат да извлекат максимум ползи от тези аварии при Боинг ... не вярвам да не се възползват... милиардите са много :)
    —цитат от коментар 11 на ь



    Етстествено, че причините "не са ясни" след като нещата изглеждат зле за Боинг. Това е същата компания, която преди време твърдеше, че United 585 паднал заради теченията в Колорадо, а за USAir 427 бил виновен един от пилотите, който бил "увиснал" върху единия от педалите за ръдъра.
    Всъщност, не е същата компания - вече е МакБоинг Дъглас, с още повече опит в замазването.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨
  23. 23 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 2889 Неутрално

    До коментар [#12] от "deutschwagen":

    Всички са виновни . И ще се докаже.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  24. 24 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 885 Неутрално

    До коментар [#21] от "gozambo":

    Тръмп посочи проблема много точно, компютрите не трябва да изместват пилотите.
    —цитат от коментар 21 на gozambo


    Тръмп разбира от самолети точно колкото теб и и двамата би трябвало да не коментирате (макар от коментарите на Тръмп случайно да се получи някаква полза).

    А320, А330, А340, А380, А350
    Б777 Б787

    Това са само няколко самолета, които са напълно компютъризирани и са такива от първия чертеж. Такива проблеми там не стават.

    Между другото, яко когнитивен дисонанс те тресе.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨
  25. 25 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 885 Неутрално

    До коментар [#20] от "КМЕТ В СЯНКА":

    Истината ще се разбере. Колкото и който и да я крие. Франция вече е гарант за почтено разследване.
    —цитат от коментар 20 на КМЕТ В СЯНКА


    Ами ако именно Франция е наета да крие истината? Как може да се вярва на нация, която яде плесенясало сирене? Нищо не е случайно.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨
  26. 26 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 2889 Неутрално

    До коментар [#25] от "deutschwagen":

    Дълбоко се съмнявам.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  27. 27 Профил на АНТИ ВАТНИК
    АНТИ ВАТНИК
    Рейтинг: 628 Любопитно

    Истината ще се разбере. Колкото и който и да я крие. Франция вече е гарант за почтено разследване.
    —цитат от коментар 20 на КМЕТ В СЯНКА


    Точно Франция, където се произвежда Ербъс, няма никакъв конфликт на интереси, ама хич!

    Граждани, не хранете трола. Минус, удивителна и да плува!
  28. 28 Профил на Практик от София
    Практик от София
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Драматично изпитание за "Boeing", но все пак животът продължава:
    компанията показа най-дългия самолет в историята.

    Ограничен кръг от хора успя да види най-дългия пътнически самолет в света, представен на 13 март, а на събитието нямаше представители на медиите.
    Известният блогър Сам Чуи, пишещ за авиацията, публикува няколко снимки на самолета (Sam Chui (@SamChuiPhotos) | Twitter). Той уточни, че снимките са му дадени от служители на компанията.
    Както стана известно на CNN, презентацията на широкофюзелажния самолет Boeing 777X се е състояла в завода в град Евърет, щат Вашингтон. Дължина 77 м, размах на крилата 72 м, диаметър на турбините на двигателите - около 3,5 м.
    При разработването на лайнера за първи път в гражданската авиация инженерите са приложили технологията със сгъваеми крила, която преди това е била използвана само във военни самолети.
    Очаква се, че основната модификация ще бъде Boeing 777-9X и в зависимост от конструкцията ще могат да се превозват между 400 и 425 пътници. Максималната обявена далечина на полета ще надвишава 14 хиляди километра.
    Скъсената модификация 777-8X с дължина 70 м ще може да поеме до 375 пътници, а далечината на полета ще бъде повече от 16 хил. км.
    Презентацията се състоя три дни след катастрофата с Boeing 737 MAX в Етиопия, при която загинаха 157 души. През октомври 2018-а самолет от същата модификация на индонезийската компания "Lion Air" се разби, убивайки 189 души.
    След трагедията на 10 март край Адис Абеба са забранени полетите на максита в много страни по света, включително държавите от Европейския съюз. Понастоящем в парковете на 59 авиокомпании се наброяват общо 387 самолета Boeing 737 MAX. Производителят поддържа забраните на полети с максита, но продължава да настоява, че този тип самолети са безопасни.
    Комисията по транспорта на Камарата на представителите вече привика на разпит шефове на въздушния регулатор и скоро ще започне разследване . Членовете на комисията също искат да изяснят до каква степен пилотите са познавали системата MCAS и не изключват изслушвания на живо.

  29. 29 Профил на Noise
    Noise
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#19] от "gozambo":

    Вече на цял свят стана ясно къде е проблема, само ти още не си включил.Имсло е проблем и е трябвало да бъде отстранен в края на миналата година.Заради спорове между Боинг и FAA как точно да бъде отстранен , това се е забавило и е трябвало до краят на април да бъде завършено.Само че , в началото на март пада самолет и първите анализи са за сходство с предната катастрофа.Което, ако се потвърди , ще удари и FAA и Боинг, доколкото са знаели за проблема , но са се забавили с решение.Споко , Замбич, Боинг е too big to fail..Но пък може да му се наложи да плати милиарди обезщетения.Всъщност , по-големият проблем ще е , ако FAA загуби доверие и Боинг трябва да сертифицира и в Европа, и в Китай..

    Sutor, Ne Supra Crepidam!
  30. 30 Профил на Noise
    Noise
    Рейтинг: 8 Любопитно

    До коментар [#27] от "FourOhFive":

    Що тогава Боинг да натискали разследването да не е във Великобритания?!

    Sutor, Ne Supra Crepidam!
  31. 31 Профил на Noise
    Noise
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#25] от "deutschwagen":

    И аз нещо се съмнявам.Именно поради натиска, разследването да не бъде извършено във Великобритания.

    Sutor, Ne Supra Crepidam!
  32. 32 Профил на Мелхиор
    Мелхиор
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#21] от "gozambo":
    Тръмп посочи проблема много точно, компютрите не трябва да изместват пилотите.


    И автомобилите и влаковете не трябва да заместват магарешките каручки. Камо ли пък имейлите да изместват пощенските гълъби.

  33. 33 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 2889 Неутрално

    До коментар [#27] от "FourOhFive":

    Искаш ли да ти споделя една тайна за разследването ?

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  34. 34 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 885 Неутрално

    До коментар [#31] от "Noise":

    Това беше малко ирония за кмета, който навсякъде намира скрита информация.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨
  35. 35 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 2889 Неутрално

    До коментар [#34] от "deutschwagen":

    Ами намирам я . И други вече я намериха.Разбира се има и правоверни чугуни, които вярват на това, което им се подава от виновните като "информация".
    Ако имаш малко доблест и останало достойнство кажи просто ДА или НЕ !!!

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  36. 36 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 885 Неутрално

    До коментар [#35] от "КМЕТ В СЯНКА":

    Смешко, аз и много други знаем какво става още от Октомври 2018. А ти през цялото това време тролиш по форумите. После ми говори за достойнство и кой бил чугун.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨
  37. 37 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 885 Неутрално

    До коментар [#33] от "КМЕТ В СЯНКА":

    До коментар [#27] от "FourOhFive":Искаш ли да ти споделя една тайна за разследването ?
    —цитат от коментар 33 на КМЕТ В СЯНКА


    Нашият освен всичко бил и пълен с тайни😂😂😂

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨
  38. 38 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 2889 Неутрално

    До коментар [#36] от "deutschwagen":

    Хайде кажи точно какво става ! зНАЕШ ЕДНО ГОЛЯМО НИЩО.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  39. 39 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 2889 Неутрално

    Скандалът с Боинг ще засенчи скандалът с Фолксваген.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  40. 40 Профил на Noise
    Noise
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#34] от "deutschwagen":

    Ах....Хах , на мен обаче наистина ми стана чудно , защо да настоявали да не е във Великобритания...Ако не е някаква партенка това, но мисля че и тук публикуваха подобно инфо...

    Sutor, Ne Supra Crepidam!
  41. 41 Профил на lino_santino
    lino_santino
    Рейтинг: 8 Неутрално



    От всичко прочетено досега стигам до извода, че пилотите са могли да избегнат катастрофата,но те са знаели как или не са се сетили навреме. Не могли да минат на ръчно управление. Не са знаели как, а не,че не е имало възможност. От Боинг са направили някакъв софтуер уж за улеснение, но от такива улеснения пилотите губят пилотските си умения.
    —цитат от коментар 14 на gozambo


    A как пилотите да изключат нещо, което не знаят че го има?
    Най-голямото престъпление тука е, че Боинг не казали нищо за тази система, която при грешка на един сензор де факто поема управлението на самолета. Всички пилоти е трябвало да бъдат наясно с това и как да действат в случай, че системата погрешно поеме контрол, т.е. как да я изключат.

  42. 42 Профил на Роси СУПЕР
    Роси
    Рейтинг: 5842 Неутрално

    Сигурно няма производител на самолети, на който не са се случвали инциденти. Но вместо да казват, че всичко е наред след първия инцидент, трябваше да се заемат по-сериозно с установяване на пропуските.

  43. 43 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4926 Неутрално

    До коментар [#12] от "deutschwagen":

    Абсолютно! И Боинг имат вина, но огромната вина е на регуратора! Боинг си спечериха реноме и доверие през годините, но регулаторът трябва да си върши работата, а не да работи на доверие!

  44. 44 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4926 Неутрално

    До коментар [#16] от "deutschwagen":

    Аз летя редовно с Еър Франс и с В777! Няма пробрем! Еър Франс имат повече боинги отколкото еърбъси. За дълги полети, де! Ако не се броят А319 и А320.

  45. 45 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4926 Неутрално

    До коментар [#24] от "deutschwagen":

    Да бяхте добавил и В737 без MAX! В737 (без MAX) е най-продаваният самолет на света.

  46. 46 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4926 Неутрално

    До коментар [#25] от "deutschwagen":

    И аз ям "плесенясало сирене"! Не ставайте смешен!

  47. 47 Профил на Phaeton.
    Phaeton.
    Рейтинг: 1416 Неутрално

    Боинг наистина преживя тежка седмица !
    Ще се справят !

    Но я хвърлете един поглед какво се случва на борсите в САЩ!
    Вижте върховете , които бележат основните американски индекси!
    Днес президентът Тръмп направи лек намек и на Гугъл и на Дженеръл Мотърс !

  48. 48 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 885 Неутрално

    До коментар [#47] от "faeton.":

    Не беше намек, ами за сега най-силната нощна тирада от откачени туитове. Чакам да каже нещо за съпруга на Келиен Конуей.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨
  49. 49 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 885 Неутрално

    До коментар [#44] от "vassilun":

    Именно.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨
  50. 50 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 885 Неутрално

    До коментар [#45] от "vassilun":

    До коментар [#24] от "deutschwagen":Да бяхте добавил и В737 без MAX! В737 (без MAX) е най-продаваният самолет на света.
    —цитат от коментар 45 на vassilun



    Не съвсем

    https://leehamnews.com/2014/11/17/a320-v-737-the-sales-winner-is/

    Но причината да не го добавя е, че 737 - дали класик, дали NG, или както видяхме МАХ - не е с fly by wire. Този списък е само за компютъризирани самолети:)

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨
  51. 51 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 885 Неутрално

    До коментар [#46] от "vassilun":

    До коментар [#25] от "deutschwagen":И аз ям "плесенясало сирене"! Не ставайте смешен!
    —цитат от коментар 46 на vassilun


    Ясно. Значи и на теб не може да се има доверие....

    Може би си част от схемата за криене на информация, която кметът разобличи?

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨
  52. 52 Профил на Phaeton.
    Phaeton.
    Рейтинг: 1416 Неутрално

    До коментар [#48] от "deutschwagen":

    Имаш предвид Келиан Конуей ?

  53. 53 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 458 Неутрално

    До коментар [#14] от "gozambo":

    Гозамбо, за да занят как има няколко НЕОБХОДИМИ условия:
    1. Боинг да е казал, че има такава система на този самолет;
    2. Боинг да е обучил пилотите какво да правят при работа с тази система.
    3. Боинг да не е сложил опция от която зависи безопасността на полета на самолета, като доставка само при доплащане...

    Та желанието на Боинг да реализира свръх печалби доведе до очакваният резултат:
    1. Реализира печалбите загърбвайки принципите си и собствените си процедури
    2. Станаха сериозни аварии заради загърбените принципи и неспазените процедури.

    Независимо от това, едни хора си прибраха бонусите за свръхпечалбите и мога да се обзаложа с който иска, че няма да върнат нито цент сега тези хора, независимо, чр компанията Боинг ще загуби млрд.

    Модератора е неадекватен!
  54. 54 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 458 Неутрално

    До коментар [#27] от "FourOhFive":

    Ало, Боинг след като се обединиха с Дъглас, поеха здраво надолу по пързалката...

    Сега просто жънат това което сами си посяха...

    НИКОЙ друг не им е виновен...

    Модератора е неадекватен!
  55. 55 Профил на Платон  Фъшкиев
    Платон Фъшкиев
    Рейтинг: 8 Гневно

    Ще плаща!

    И те вечно ще горят в огъня на своя собствен ад и ще копнеят за смърт и унищожение.Но никога няма да се доберат до смъртта.




За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #