Бъдещето на "Алиталия" пак е под въпрос

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (15)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Нинов
    Нинов
    Рейтинг: 1612 Неутрално



    След като фалира Алиталия ще ги купи Луфтханза, както направи с белгийските, австрийските и швейцарските авиолинии, разширявайки кръга на юг.

    Животът е кратък! Затова се стремете да прекрарате колкото се може повече време в интернет-форуми в спорове с непознати.
  2. 2 Профил на bat_plamen
    bat_plamen
    Рейтинг: 3932 Неутрално

    "Алиталия" е в окаяно състояние от много години и силно се съмнявам, че ще оцелее в този си вид въобще!

  3. 3 Профил на fio41315648
    fio41315648
    Рейтинг: 8 Весело

    Или ужасен край, или ужаси без край!

  4. 4 Профил на plamen_b
    plamen_b
    Рейтинг: 598 Неутрално

    "в понеделник британската "Изиджет" (easyJet) обяви, че се оттегля от преговорите за спасяването ѝ "

    То пък едно спасяване... Купуването на активите на "Алиталия" (слотовете) прилича повече на ликвидация, отколкото на спасяване.

    Пътят за разрешаване на конфликта е Русия да напусне Украйна! Това е пътя за разрешаване на конфликта! (Сана Марин, финландска премиер-министърка)
  5. 5 Профил на Nil satis nisi optimum
    Nil satis nisi optimum
    Рейтинг: 29 Весело

    "През 2017 г. компанията бе поставена под специално управление, след като служителите ѝ отхвърлиха поредния спасителен план и принудиха министрите пак да търсят партньор от авиационния сектор."

    Браво на скужителите! Сега всички данъкоплатци ще плащат за алчността им.

    Україна Переможе! Слава Героям! Слава Україні!
  6. 6 Профил на plamen_b
    plamen_b
    Рейтинг: 598 Неутрално

    След като фалира Алиталия ще ги купи Луфтханза, както направи с белгийските, австрийските и швейцарските авиолинии, разширявайки кръга на юг.
    —цитат от коментар 1 на Нинов


    Луфтханза е един от мераклиите за Алиталия. Все пак, не е ясно дали биха приложили към Алиталия същия подход както към Суис и АУА (до голяма степен да запазят директните полети на тези далеч по-малки авиокомпании, включително презокеанските) или по-скоро ще пренасочат трафика от/към Италия през вече съществуващите си хъбове. Във всички случаи, Луфтханза би бил проблематичен купувач от гледна точка на конкуренцията в ЕС. (Може да се очаква, че намалената конкуренция ще доведе до по-високи цени на билетите).

    Делта вероятно би бил по-приемлив купувач за Алиталия. Те са дългогодишни партньори от съюза Скай-тим и не се конкурират по вътрешноевропейски дестинации. Делта също придобиха 49% от Върджин Атлантик. Това е добър пример в който те купиха голям процент акции на авиокомпания от ЕС (макар че все още не са добре интегрирани, отчасти поради липсата на вътрешноевропейска мрежа от Лондон).

    Пътят за разрешаване на конфликта е Русия да напусне Украйна! Това е пътя за разрешаване на конфликта! (Сана Марин, финландска премиер-министърка)
  7. 7 Профил на plamen_b
    plamen_b
    Рейтинг: 598 Неутрално

    "Алиталия" е в окаяно състояние от много години и силно се съмнявам, че ще оцелее в този си вид въобще!
    —цитат от коментар 2 на bat_plamen


    Със сигурност в този си вид "Алиталия" не би могла да съществува. Това е доказано експериментално. Трябва нещо да се промени.

    Дори финансовата инжекция на Етихад не им помогна. Явно само пари не са достатъчни.

    Пътят за разрешаване на конфликта е Русия да напусне Украйна! Това е пътя за разрешаване на конфликта! (Сана Марин, финландска премиер-министърка)
  8. 8 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4848 Неутрално

    До коментар [#1] от "Нинов":

    АлИталия при тези синдикати едва ли е интересна за Луфтханза, а и за кой да е друг купувач! След фалит, разпродажба на активи и изхвърляне на персонала на трудовата борса, Луфтханза може да регистрира ЛуфтИталия и да работи на Италианския пазар много по-спокойно. В страна от ЕС дори и регистрация не е необходима.

  9. 9 Профил на plamen_b
    plamen_b
    Рейтинг: 598 Неутрално

    Със сигурност в този си вид "Алиталия" не би могла да съществува. Това е доказано експериментално.
    —цитат от коментар 7 на plamen_b


    Все пак, удивително е как при сравнително добри обективни условия "Алиталия" не може да се оправи. Домашният им пазар (Италия) е достатъчно голям - с население над 60 млн., много входящ туризъм и икономика в Г-7 и в тройката на еврозоната. Все пак, усливията са много по-добри, отколкото бяха за "Балкан" (а дори и за други по-малки авиокомпании в Европа минали през фалит).

    Пътят за разрешаване на конфликта е Русия да напусне Украйна! Това е пътя за разрешаване на конфликта! (Сана Марин, финландска премиер-министърка)
  10. 10 Профил на Нинов
    Нинов
    Рейтинг: 1612 Неутрално

    До коментар [#6] от "plamen_b":

    в Европа има 50 авиокомпании, най-голямата от които е Райънеър.
    При придобитите досега от Луфтханза три национални авиопревозвачи нямаше други конкурентни оферти.
    За Алиталия с голяма вероятност никой друг няма да се натиска.

    Животът е кратък! Затова се стремете да прекрарате колкото се може повече време в интернет-форуми в спорове с непознати.
  11. 11 Профил на bat_plamen
    bat_plamen
    Рейтинг: 3932 Неутрално

    До коментар [#4] от "plamen_b":

    Преди може би десетина години станах свидетел случайно на "Летище София" свидетел на разговор / на италиански/ и доколкото разбрах пилотите на 'Алиталия" вземаха почти седем хиляди ерва заплати..................много е за такава окаяна ситуация в тази компания!

  12. 12 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4848 Неутрално

    До коментар [#11] от "bat_plamen":

    €7000 за пилот не е много! Нормално е.

  13. 13 Профил на АНТИ ВАТНИК
    АНТИ ВАТНИК
    Рейтинг: 617 Неутрално

    След като фалира Алиталия ще ги купи Луфтханза, както направи с белгийските, австрийските и швейцарските авиолинии, разширявайки кръга на юг.
    —цитат от коментар 1 на Нинов


    Ами нормално е след отпадането на регулациите и в Европа да се случи консолидация на авиокомпаниите, както в Америка. Райън и Изи са успешни не само, защото са лоу кост, а защото са истински пан-европейски авиокомпании.

    Граждани, не хранете трола. Минус, удивителна и да плува!
  14. 14 Профил на АНТИ ВАТНИК
    АНТИ ВАТНИК
    Рейтинг: 617 Неутрално

    До коментар [#1] от "Нинов":АлИталия при тези синдикати едва ли е интересна за Луфтханза, а и за кой да е друг купувач! След фалит, разпродажба на активи и изхвърляне на персонала на трудовата борса, Луфтханза може да регистрира ЛуфтИталия и да работи на Италианския пазар много по-спокойно. В страна от ЕС дори и регистрация не е необходима.
    —цитат от коментар 8 на vassilun


    Луфтханза по едно време имаха няколко самолета базирани в Милано под името Луфтанза Италия. Но нещо не им се получи.

    https://en.wikipedia.org/wiki/Lufthansa_Italia

    Граждани, не хранете трола. Минус, удивителна и да плува!
  15. 15 Профил на Kamen Iliev
    Kamen Iliev
    Рейтинг: 22 Неутрално

    Алиталия е на командно дишане отдавна и някой трябва да се реши да й спре апарата, за да не се мъчи повече.





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #