За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
Нинов
Рейтинг: 1612 Неутрално
Животът е кратък! Затова се стремете да прекрарате колкото се може повече време в интернет-форуми в спорове с непознати.След като фалира Алиталия ще ги купи Луфтханза, както направи с белгийските, австрийските и швейцарските авиолинии, разширявайки кръга на юг.
bat_plamen
Рейтинг: 3932 Неутрално"Алиталия" е в окаяно състояние от много години и силно се съмнявам, че ще оцелее в този си вид въобще!
fio41315648
Рейтинг: 8 ВеселоИли ужасен край, или ужаси без край!
plamen_b
Рейтинг: 598 Неутрално"в понеделник британската "Изиджет" (easyJet) обяви, че се оттегля от преговорите за спасяването ѝ "
Пътят за разрешаване на конфликта е Русия да напусне Украйна! Това е пътя за разрешаване на конфликта! (Сана Марин, финландска премиер-министърка)То пък едно спасяване... Купуването на активите на "Алиталия" (слотовете) прилича повече на ликвидация, отколкото на спасяване.
Nil satis nisi optimum
Рейтинг: 29 Весело"През 2017 г. компанията бе поставена под специално управление, след като служителите ѝ отхвърлиха поредния спасителен план и принудиха министрите пак да търсят партньор от авиационния сектор."
Україна Переможе! Слава Героям! Слава Україні!Браво на скужителите! Сега всички данъкоплатци ще плащат за алчността им.
plamen_b
Рейтинг: 598 НеутралноЛуфтханза е един от мераклиите за Алиталия. Все пак, не е ясно дали биха приложили към Алиталия същия подход както към Суис и АУА (до голяма степен да запазят директните полети на тези далеч по-малки авиокомпании, включително презокеанските) или по-скоро ще пренасочат трафика от/към Италия през вече съществуващите си хъбове. Във всички случаи, Луфтханза би бил проблематичен купувач от гледна точка на конкуренцията в ЕС. (Може да се очаква, че намалената конкуренция ще доведе до по-високи цени на билетите).
Делта вероятно би бил по-приемлив купувач за Алиталия. Те са дългогодишни партньори от съюза Скай-тим и не се конкурират по вътрешноевропейски дестинации. Делта също придобиха 49% от Върджин Атлантик. Това е добър пример в който те купиха голям процент акции на авиокомпания от ЕС (макар че все още не са добре интегрирани, отчасти поради липсата на вътрешноевропейска мрежа от Лондон). Пътят за разрешаване на конфликта е Русия да напусне Украйна! Това е пътя за разрешаване на конфликта! (Сана Марин, финландска премиер-министърка)
plamen_b
Рейтинг: 598 НеутралноСъс сигурност в този си вид "Алиталия" не би могла да съществува. Това е доказано експериментално. Трябва нещо да се промени.
Дори финансовата инжекция на Етихад не им помогна. Явно само пари не са достатъчни.
Пътят за разрешаване на конфликта е Русия да напусне Украйна! Това е пътя за разрешаване на конфликта! (Сана Марин, финландска премиер-министърка)
vassilun
Рейтинг: 4848 НеутралноДо коментар [#1] от "Нинов":
АлИталия при тези синдикати едва ли е интересна за Луфтханза, а и за кой да е друг купувач! След фалит, разпродажба на активи и изхвърляне на персонала на трудовата борса, Луфтханза може да регистрира ЛуфтИталия и да работи на Италианския пазар много по-спокойно. В страна от ЕС дори и регистрация не е необходима.
plamen_b
Рейтинг: 598 НеутралноВсе пак, удивително е как при сравнително добри обективни условия "Алиталия" не може да се оправи. Домашният им пазар (Италия) е достатъчно голям - с население над 60 млн., много входящ туризъм и икономика в Г-7 и в тройката на еврозоната. Все пак, усливията са много по-добри, отколкото бяха за "Балкан" (а дори и за други по-малки авиокомпании в Европа минали през фалит).
Пътят за разрешаване на конфликта е Русия да напусне Украйна! Това е пътя за разрешаване на конфликта! (Сана Марин, финландска премиер-министърка)
Нинов
Рейтинг: 1612 НеутралноДо коментар [#6] от "plamen_b":
Животът е кратък! Затова се стремете да прекрарате колкото се може повече време в интернет-форуми в спорове с непознати.в Европа има 50 авиокомпании, най-голямата от които е Райънеър.
При придобитите досега от Луфтханза три национални авиопревозвачи нямаше други конкурентни оферти.
За Алиталия с голяма вероятност никой друг няма да се натиска.
bat_plamen
Рейтинг: 3932 НеутралноДо коментар [#4] от "plamen_b":
Преди може би десетина години станах свидетел случайно на "Летище София" свидетел на разговор / на италиански/ и доколкото разбрах пилотите на 'Алиталия" вземаха почти седем хиляди ерва заплати..................много е за такава окаяна ситуация в тази компания!
vassilun
Рейтинг: 4848 НеутралноДо коментар [#11] от "bat_plamen":
€7000 за пилот не е много! Нормално е.
АНТИ ВАТНИК
Рейтинг: 617 НеутралноАми нормално е след отпадането на регулациите и в Европа да се случи консолидация на авиокомпаниите, както в Америка. Райън и Изи са успешни не само, защото са лоу кост, а защото са истински пан-европейски авиокомпании. Граждани, не хранете трола. Минус, удивителна и да плува!
АНТИ ВАТНИК
Рейтинг: 617 НеутралноЛуфтханза по едно време имаха няколко самолета базирани в Милано под името Луфтанза Италия. Но нещо не им се получи.
https://en.wikipedia.org/wiki/Lufthansa_Italia Граждани, не хранете трола. Минус, удивителна и да плува!
Kamen Iliev
Рейтинг: 22 НеутралноАлиталия е на командно дишане отдавна и някой трябва да се реши да й спре апарата, за да не се мъчи повече.