"Боинг" направи промени в самолетите си "737 Макс"

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (56)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Костадин Иванов
    Костадин Иванов
    Рейтинг: 3545 Неутрално

    "Освен това всички самолети от линията "737 Макс" ще бъдат оборудвани безплатно със светлинен сигнал, предупреждаващ за неизправности в системата за контрол на полетите. Досега това беше допълнителна екстра, която се инсталираше срещу заплащане."
    =========
    При покупка на цял самолет една светулка се доплаща?
    И ние си мислим, че ни дерат за екстрите на колите.


    Еретик
  2. 2 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 1427 Неутрално

    значи бързо и лесно се гарантирала вече сигурността

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  3. 3 Профил на Diego
    Diego
    Рейтинг: 116 Неутрално

    Еййй, неграмотен превод с тази система за контрол на полетите. Тук е утвърден термина автопилот!

    "Жить стало лучше, жить стало веселее" Й. В. Сталин :-)
  4. 4 Профил на Diego
    Diego
    Рейтинг: 116 Неутрално

    Еййй, неграмотен превод с тази система за контрол на полетите. Тук е утвърден термина автопилот!

    "Жить стало лучше, жить стало веселее" Й. В. Сталин :-)
  5. 5 Профил на Diego
    Diego
    Рейтинг: 116 Неутрално

    Еййй, неграмотен превод с тази система за контрол на полетите. Тук е утвърден термина автопилот!

    "Жить стало лучше, жить стало веселее" Й. В. Сталин :-)
  6. 6 Профил на Diego
    Diego
    Рейтинг: 116 Неутрално

    Ех, и сайтът конструиран да повтаря постовете :)
    Извинявам се!

    "Жить стало лучше, жить стало веселее" Й. В. Сталин :-)
  7. 7 Профил на c.b.o.
    c.b.o.
    Рейтинг: 279 Любопитно

    Интересно дали с тези промени, които не са никак евтини, и очертаващите се обезщетения, програмата "737 Макс" ще "излизе на сметка". Или въпреки всичко, пак ще е по-евтино от разработването на изцяло нов самолет в тази категория?

    НАЦИОНАЛИЗМЪТ Е ДА СЕ ХВАЛИШ С ЧУЖДИ УСПЕХИ И ДА ОБВИНЯВАШ ДРУГИ ЗА СВОИТЕ ГРЕШКИ
  8. 8 Профил на Diego
    Diego
    Рейтинг: 116 Неутрално

    До коментар [#1] от "Костадин Иванов":

    Тази светулка за да светне има един куп електроника под нея, да прецени, че автопилотът е дал фира.

    "Жить стало лучше, жить стало веселее" Й. В. Сталин :-)
  9. 9 Профил на grayeagle
    grayeagle
    Рейтинг: 924 Неутрално

    Колко нагла статия. Значи, американската подлога Дневник, ни казва, че някаква пресконференция е достатъчна за да се игнорират софтуерни, а и механични проблеми. Няма такъв филм.
    Самолетът е супер опасен, следва да се спре, а Боинг да плаща обезщетения.
    Норвегия всеки момент ще заведе иск за тоя суперскъп гробищен самолет.

  10. 10 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 442 Любопитно

    Защо ли ми се струва, че Боинг вместо да подобрят положението го влошават?

    Модератора е неадекватен!
  11. 11 Профил на Noise
    Noise
    Рейтинг: 8 Неутрално

    На този модел на Боинг кракът ми няма да стъпи.Това е положението.Който иска да лети с него - негов избор..

    Sutor, Ne Supra Crepidam!
  12. 12 Профил на Athanatos
    Athanatos
    Рейтинг: 1693 Неутрално

    "Промените дават на пилотите повече възможности да заобиколят системата за контрол на полетите, обвинявана за разбиването на самолети на индонезийската авиокомпания "Лайън еър" (Lion AIr) и на Етиопските авиолинии (Ethiopian Airlines) съответно през октомври миналата година и по-рано този месец. Освен това ще бъде подобрено обучението на екипажите, за да познават по-добре начина на функционирането на системата."

    Това е една от причините да не се качвам повече НИКОГА на самолет.
    8 полета ми стигат през живота. Ако някъде не може да се иде по земя или вода - не отивам.

    Adam-е zendeh, zendegi mikhad / Живият човек се нуждае от живот .
  13. 13 Профил на Michael Jordan
    Michael Jordan
    Рейтинг: 225 Неутрално

    ЕМЕС

    Наш Ганчо пак се разпорежда,
    от всичко разбира и нарежда.

  14. 14 Профил на grayeagle
    grayeagle
    Рейтинг: 924 Неутрално

    До коментар [#10] от "Ivan_":
    Защото не искат да плащат обезщетения. Защото вместо нов самолет, сглобяват силни двигатели на стар самолет. Защото вместо курсове и пари за обучение, дават по един айпад на пилотите с едно упътване . Защото самолетът има електронни функции , които са напълно различни от досегашните- самолетът ускорява двойно, като се накланя в напълно опъсен ъгъл . Това е положението. Фирма убива хора. Сега замитаме.

  15. 15 Профил на danko767
    danko767
    Рейтинг: 225 Неутрално

    Наглостта на американците няма край! Преди тридесет години те изпуснаха влака, като си мислеха, че отрочето на Европейския съюз "Еърбъс" ще се роди мъртво или най-много да оживее до ранна детска възраст... Затова продължиха да модифицират морално и физическия остарелия си модел B737.
    И до ден днешен в този модел се влагат агрегати с дизайн от корейската война. Имам в предвид части от хидро-системата на самолета! Какво повече да споделям...

  16. 16 Профил на tucker case
    tucker case
    Рейтинг: 660 Весело

    тролетарятът шесе попикай от кеф, че боинг загубил некой и друг милярд... ма боинг ше нацъка малко нов код и ше се възстанови... а от глупотевина като дай да направим най-големия двуетажен бегемот у пътническата авиация щот сме ного кул, възстановяването нема да е така лесно... ;)

    Now what's a few miles between the beauty and the beast...
  17. 17 Профил на МиГ-29
    МиГ-29
    Рейтинг: 47 Неутрално

    Значи структурен проблем в дизайна аеродинамиката и тягата на двигателите на тази 50 годишна кошница ще го решим като сложим една червена лампича на таблото с надпис “ВНИМАНИЕ ВАШИЯТ САМОЛЕТ СЕ ОПИТВА ДА ВИ УБИЕ”.
    Даааааааа добре Успех.
    Да видим какво мислят по въпроса Европейските и Китайските регулатори щото за Америка знаем ФАА=Бойнг. Ама като самолета го забрани половинивт свят нека си летят с него от Оклахома до Небраска.
    Тоя самолет колкото и ФАА и Бойнг да ни убеждават ще е сигурен няма коя авикомпания да го купи понеже понеже пътниците не искат да летят с него.

  18. 18 Профил на МиГ-29
    МиГ-29
    Рейтинг: 47 Неутрално

    Заради тоя таралясник Норвежките авиолинии са пред фалит. Бойнг да се готвят за големи обещетения.

  19. 19 Профил на МиГ-29
    МиГ-29
    Рейтинг: 47 Неутрално

    В момента слгаме кръпка на системата която помага на самолета да не стол-не, което пък е кръпка на проблема с неправилно поставените двигатели който пък са кръпка на проблема с несъразмерния фюзелаж.
    Аферим машала бойнг тоя нов самальот изцяло направен от кръпки.

  20. 20 Профил на МиГ-29
    МиГ-29
    Рейтинг: 47 Неутрално

    Не знам какво си мислят от Бойнг но аз лично не бих летял на самолет който има нужда от хиляди софтуери и кръпки който да го държат в небето.
    Щото иначе ще падне.

  21. 21 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 2211 Неутрално

    "Промените дават на пилотите повече възможности да заобиколят системата за контрол на полетите, обвинявана за разбиването на самолети на индонезийската авиокомпания "Лайън еър" (Lion AIr) и на Етиопските авиолинии (Ethiopian Airlines) съответно през октомври миналата година и по-рано този месец. Освен това ще бъде подобрено обучението на екипажите, за да познават по-добре начина на функционирането на системата."Това е една от причините да не се качвам повече НИКОГА на самолет.8 полета ми стигат през живота. Ако някъде не може да се иде по земя или вода - не отивам.
    —цитат от коментар 12 на Athanatos



    До коментар [#12] от "Athanatos":

    Веднъж пътувах ДЕВЕТ ЧАСА с влак от София до Варна! Щях да откача! А със самолет е към 50минути. Та си помисли добре дали е удачно да се откажеш от летене със самолет.

  22. 22 Профил на sow29372525
    sow29372525
    Рейтинг: 190 Неутрално

    "Освен това всички самолети от линията "737 Макс" ще бъдат оборудвани безплатно със светлинен сигнал, предупреждаващ за неизправности в системата за контрол на полетите."

    Добре звучи. То, и аз съм Наполеон, но ако ми се стори, че съм , ще ви кажа.

  23. 23 Профил на pesheff
    pesheff
    Рейтинг: 877 Неутрално

    В момента слгаме кръпка на системата която помага на самолета да не стол-не, което пък е кръпка на проблема с неправилно поставените двигатели който пък са кръпка на проблема с несъразмерния фюзелаж.Аферим машала бойнг тоя нов самальот изцяло направен от кръпки.
    —цитат от коментар 19 на МиГ-29


    Което пък е резултат от Боинг извършващ контролните функции над себе си които би трябвало да се правят от независим регулатор, което ФАА не е..

    Ако го боли, както го мързи, отдавна да е умрел.
  24. 24 Профил на Angel Simeonov
    Angel Simeonov
    Рейтинг: 652 Неутрално

    Съществуването на тази система е с цел решаване на друг проблем, който другите самолети нямат. Проблемът е тенденция на самолета да влиза въс високо скорестен срив. Проблемът идва от съмнителен дизайн или по скоро отказа на Боинг да направят нов самолет от нулата. Вместо това те слагат нови двигатели на старо шаси и правят козметични промени по върховете на крилата. Резултата е самолет с проблем какъвто нормално не трябва да има. И понеже проблемът очевидно е установен, късно се прибягва до тази експерименталн система, която до момента е убила 340+ човека. Експеримента ще продължи, едва ли това ще финанлното действие.

  25. 25 Профил на МиГ-29
    МиГ-29
    Рейтинг: 47 Неутрално

    Това което става е момента в Америка е Бойнг сам си сертифицира самолетите корупцията е стигнала такива чутовни размери че ФАА са аутсорснали процеса по сертификация на самолетите на самият производител. :))
    Това е все едно професора да аутсорсне проверката и оценяването на работата на самият студент и след всеки изпит студента сам да си проверява работата и да се оценява. :)))
    После от Бойнг викат кво искате от нас ние сме на 100% сертифицирани от ФАА хе хе хе като че ли м ФАА им е останал и 1% кредабилити.
    То е като да имаш диплома пълно 6.00 магистър от горно-дунавския регионален университет на село голям камък и да искаш да работиш в БАН.

  26. 26 Профил на Fred
    Fred
    Рейтинг: 551 Весело

    Ех, и сайтът конструиран да повтаря постовете :)Извинявам се!
    —цитат от коментар 6 на Diego


    Опцията да не се повтарят е платена :)

    Юда се продаде за 30 сребърника, а ДБ на БСП за 8 районни кмета.
  27. 27 Профил на МиГ-29
    МиГ-29
    Рейтинг: 47 Неутрално

    Най-интересното е че Бойнг не се отказват да минат тънко продължават да пробутват дефектният самолет като надежден понеже му били сложили една червена лампа на таблото.
    Самозабравили се наглеци!!!

  28. 28 Профил на Noise
    Noise
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#25] от "МиГ-29":

    Като резултат, Боинг ще трябва да сертифицира навсякъде..И изобщо не се знае дали номера ще мине пред ЕС и Китай.

    Sutor, Ne Supra Crepidam!
  29. 29 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 5672 Любопитно

    "..обвинявана за разбиването на самолети..." или виновна за тези две катастрофи?

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  30. 30 Профил на МиГ-29
    МиГ-29
    Рейтинг: 47 Неутрално

    До коментар [#28] от "Noise":

    Тоя самолет може да мине сертификация само от ФАА всеки друг регулатор ще го забрани.
    Но то ако на една щайга и сложиш лого на Бойнг и тя ще мине Сертификацията на ФАА без проблем.
    Всичко което е Бойнг минава през ФАА без проблем.

  31. 31 Профил на МиГ-29
    МиГ-29
    Рейтинг: 47 Неутрално

    Къде е сега Poinf of да ни обясни за великите американски технически университети като Мит, Бъркли и Станфорт и каква инженерна наука се гради там, не като простите европейци дето нямат един университет в топ 100 и не могат да направят един самолет.
    Щото те и Волксваген бяха сложили софтуер като кръпка, ама разликата с Бойнг е че софтуера на Волксваген работеше :)))

  32. 32 Профил на Fred
    Fred
    Рейтинг: 551 Неутрално

    Не знам какво си мислят от Бойнг но аз лично не бих летял на самолет който има нужда от хиляди софтуери и кръпки който да го държат в небето.Щото иначе ще падне.
    —цитат от коментар 20 на МиГ-29


    Прав си, много изнервяща неопределеност. Много по-сигурно си е с руски самолет, там падането е гарантирано :)

    Юда се продаде за 30 сребърника, а ДБ на БСП за 8 районни кмета.
  33. 33 Профил на Noise
    Noise
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#30] от "МиГ-29":

    Интересно, ако европейската агенция откаже да го сертифицира, дали е достатъчно основание за Райънеър примерно да откаже сделката и да търси неустойка.

    Sutor, Ne Supra Crepidam!
  34. 34 Профил на Karamfil Kalchev
    Karamfil Kalchev
    Рейтинг: 446 Неутрално

    До коментар [#33] от "Noise":

    малайзия вече отказа 48 самолета не знам раин еър корко е поръчала

  35. 35 Профил на gozambo
    gozambo
    Рейтинг: 761 Неутрално

    Не знам какво си мислят от Бойнг но аз лично не бих летял на самолет който има нужда от хиляди софтуери и кръпки който да го държат в небето.Щото иначе ще падне.
    —цитат от коментар 20 на МиГ-29


    Вози се само на руски!

  36. 36 Профил на Fred
    Fred
    Рейтинг: 551 Весело

    нужда от хиляди софтуери и кръпки който да го държат в небето.Щото иначе ще падне.

    —цитат от коментар 20 на МиГ-29

    Вози се само на руски!
    —цитат от коментар 35 на gozambo


    И аз това му препоръчах. Все пак Аерофлот заемат почетното 76-то място в класацията на надеждните авиокомпании, цели 6 места преди Филипините например.

    http://samolety.org/rejting-samyx-bezopasnyx-aviakompanij-mira-2019/

    Юда се продаде за 30 сребърника, а ДБ на БСП за 8 районни кмета.
  37. 37 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 659 Неутрално

    До 15:"danko767...Преди тридесет години те изпуснаха влака, като си мислеха, че отрочето на Европейския съюз "Еърбъс" ще се роди мъртво или най-много да оживее до ранна детска възраст... "


    Ако знаеш колко глупости си написал само в 1 пост? Да си чувал случайно колко много от елементите на Ербъса се произвеждат в САЩ? Криле, вертикални, хоризонтални стабилизатори?

  38. 38 Профил на Divi filius
    Divi filius
    Рейтинг: 8 Любопитно

    До коментар [#1] от "Костадин Иванов":Тази светулка за да светне има един куп електроника под нея, да прецени, че автопилотът е дал фира.
    —цитат от коментар 8 на Diego


    Въпросът не е какво(и колко) им под нея, а защо изобщо трябва да се продава ОТДЕЛНО, като ЕКСТРА?!? Все едно като някоя безобидна/безполезна джаджа, когато си купуваш кола.

    Това стана ясно още в началото, когато експерти се заеха с темата. Проблемът е, че че живеем в система, която с лекота допуска подобни НЕЛЕПОСТИ. И всички й знаем ИМЕТО.

    reductio ad absurdum...
  39. 39 Профил на Divi filius
    Divi filius
    Рейтинг: 8 Любопитно

    Интересно дали с тези промени, които не са никак евтини, и очертаващите се обезщетения, програмата "737 Макс" ще "излизе на сметка". Или въпреки всичко, пак ще е по-евтино от разработването на изцяло нов самолет в тази категория?
    —цитат от коментар 7 на c.b.o.


    Целият проблем произтича точно от това- дали ще излезе на сметка. Затова, вместо да разработят цял(нов) самолет, решават да минат тънко, със старото скеле.

    Оттам тръгва всичко. Сменят двигателите с по- икономични, но са по- обемисти, и с това се променя аеродинамиката на самолета. Това поражда наниз от проблеми, които се опитват да ги решат с евтини кръпки. И даже се стига до подобни "екстри".

    Имаше лаф: С трици, маймуни се опитваш да ловиш!

    reductio ad absurdum...
  40. 40 Профил на Divi filius
    Divi filius
    Рейтинг: 8 Любопитно

    До коментар [#10] от "Ivan_":Защото вместо нов самолет, сглобяват силни двигатели на стар самолет.
    —цитат от коментар 14 на grayeagle


    Двигателите не са "силни", а по- икономични. Със старите двигатели не го е имало този проблем. Затова е и един от най- популярните самолети.

    reductio ad absurdum...
  41. 41 Профил на Divi filius
    Divi filius
    Рейтинг: 8 Любопитно

    В момента слгаме кръпка на системата която помага на самолета да не стол-не, което пък е кръпка на проблема с неправилно поставените двигатели който пък са кръпка на проблема с несъразмерния фюзелаж.Аферим машала бойнг тоя нов самальот изцяло направен от кръпки.
    —цитат от коментар 19 на МиГ-29


    Точно това имам предвид, ама чак сега те прочетох.

    До коментар [#20] от "МиГ-29":

    reductio ad absurdum...
  42. 42 Профил на Divi filius
    Divi filius
    Рейтинг: 8 Весело

    До коментар [#21] от "deaf":

    "Веднъж пътувах ДЕВЕТ ЧАСА с влак от София до Варна! Щях да откача! А със самолет е към 50минути. Та си помисли добре дали е удачно да се откажеш от летене със самолет."

    Зависи от много неща, едно от които е психичното състояние на пътника. Ако си се приготвил предварително, материално и духовно, нямаш проблеми.

    Вземи пример от Кимчи. Човекът цели държави изминава с влак! Важното е да си се запасил с нужното, за вояжа.🚊🛤🚃

    reductio ad absurdum...
  43. 43 Профил на lon01600906
    lon01600906
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#7] от "c.b.o.":

    Не само,че е много скъпо да направят нов проект,който ще трябва да мине пълни изпитания за да бъде сертифициран като граждански самолет превозващ пътници,но след това ще имат и проблем с продажбите на компаниите,които са купили B737.

    Всеки нов самолет изисква пълно обучение на екипажите като нов тип,а Мах се води същият тип като всички предишни модификации B737 и могат да се използват същите пилоти само след няколко часово обучение и то само за разликите ....

    Sic transit gloria mundi
  44. 44 Профил на angeles
    angeles
    Рейтинг: 857 Весело

    До коментар [#11] от "Noise":
    И аз като теб,ма 11 мераклий да летят с гроб има са ти набичили минуси🧐😂😂

  45. 45 Профил на Divi filius
    Divi filius
    Рейтинг: 8 Весело

    До коментар [#32] от "Fred: Бойко Борисов-Ледоразбивача пред БСП":

    "Прав си, много изнервяща неопределеност. Много по-сигурно си е с руски самолет, там падането е гарантирано :)"

    Ето ти един руски стар(подобрен) самальот:

    "Черната перла"(Ту-134УБЛ) на руските въздушни сила се завръща в небето

    https://youtu.be/_TNIvqVx8w4

    (The unique Tu-134UBL plane, also known as the ‘Black Pearl,’ has returned to the air after undergoing repairs, with the comeback flight caught in spectacular footage. It was developed on the basis of the Tu-134 passenger jet in early 1990s to train pilots and navigators from Tu-160 & Tu-22M3 strategic nuclear-capable bombers. Around 90 such aircraft were produced between 1981 & 1984. READ MORE: https://on.rt.com/9qzn )

    Така се прави! 😉😎

    reductio ad absurdum...
  46. 46 Профил на Divi filius
    Divi filius
    Рейтинг: 8 Любопитно

    До коментар [#33] от "Noise":малайзия вече отказа 48 самолета не знам раин еър корко е поръчала
    —цитат от коментар 34 на 1001


    Ето, в тази статия има бройките на поръчки/доставени:

    "Може ли Boeing и FAA да възстановят общественото доверие: Ще разберем тази седмица" https://goo.gl/mb7zQK

    reductio ad absurdum...
  47. 47 Профил на Virgin
    Virgin
    Рейтинг: 924 Неутрално

    Все пак Аерофлот заемат почетното 76-то място в класацията на надеждните авиокомпании, цели 6 места преди Филипините например.
    —цитат от коментар 36 на Fred: Бойко Борисов-Ледоразбивача пред БСП


    Защо не!?
    Все пак е по-сигурен от American Airlines, SAS Scandinavian Airlines, Turkish Airlines, Bulgaria Air...

  48. 48 Профил на Divi filius
    Divi filius
    Рейтинг: 8 Любопитно

    До коментар [#45] от "Divi filius":

    "It was developed on the basis of the Tu-134 passenger jet in early 1990s"

    Явно има грешка в годината. В началото на 80- те!

    https://goo.gl/pUkc5n

    🤷‍♂️😏

    reductio ad absurdum...
  49. 49 Профил на Virgin
    Virgin
    Рейтинг: 924 Неутрално

    Ако знаеш колко глупости си написал само в 1 пост? Да си чувал случайно колко много от елементите на Ербъса се произвеждат в САЩ? Криле, вертикални, хоризонтални стабилизатори?
    —цитат от коментар 37 на historama


    Крилата се произвеждат в Бротън, Уелс и в Белфаст, Северна Ирландия.
    Останалите елементи от конструкцията се произвеждат във Франция, Испания, Германия.
    Разбира се има части които се произвеждат в САЩ, Китай, Русия....

  50. 50 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 442 Неутрално

    До коментар [#14] от "grayeagle":

    Много, много е вероятно да си напълно прав.
    Само можем да гадаем какво друго са надробили напоследък от Боинг.
    Защото за последните им разработки не се чуват добри неща, включително за асемблирането на самолетите в една от фабриките им...

    Модератора е неадекватен!
  51. 51 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 442 Весело

    До коментар [#21] от "deaf":

    В една от компаниите в които работих, вътрешните правила за сигурност забраняваха на ключови служители да пътуват с един и същ полет.
    Подобна забрана нямаше за пътуване с влак.

    Също така застрахователният ми агент когато коментирахме видове транспорт каза, че въздушният статистически е най-безопасен и добави, че е също така единственият в който в момента на закопуване на билета ти се прави и персонална на твое име животозастраховка:), за другите видове транспорт минавали с обща полица:)

    Модератора е неадекватен!
  52. 52 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 442 Неутрално

    До коментар [#31] от "МиГ-29":

    Те университетите и инжинерите са си О.К.
    Този проблем идва от мениджмънта, не е от разработчиците.
    Има достатъчно хора от Боинг които проговарят след като са ги уволнили понеже не искат да правят компромиси със процедурите за качество и сигурността на самолетите.

    Шефовете са проблема и желанието за максимални печалби.

    Модератора е неадекватен!
  53. 53 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 442 Неутрално

    До коментар [#33] от "Noise":

    Най-вероятно да.

    Модератора е неадекватен!
  54. 54 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 442 Любопитно

    До коментар [#37] от "historama":

    Чували сме, това какво променя, че Боинг изостанаха и виж докакво са прибегнали за да наваксат?

    Модератора е неадекватен!
  55. 55 Профил на Molossian
    Molossian
    Рейтинг: 62 Неутрално

    До коментар [#40] от "Divi filius":

    Да, така е.
    Новите двигатели са с по-големи лопатки на компресора, с цел по-добра икономичност.
    Но това от своя страна увеличава диаметъра на предната частна двигателя.
    Което от своя страна поменя сериозно аеродинамиката в определени части от полета.
    Т.е. нарушава летателните характеристки на самолета. Получава се риск от насичане на ламинарния поток.
    И оттам започат проблемите.
    Такива системи за контрол на летенето на самолет с много нехарактерна(липса на възможност за планиране) аеродинамика има отдавна, но това касае предимно военни самолети. Типичен пример е Ф 117.

    Panta rhei....
  56. 56 Профил на danko767
    danko767
    Рейтинг: 225 Неутрално

    Без думи:
    https://twitter.com/tictoc/status/1111052964523900929
    Цитат от изслушването на и.д. на FAA пред Конгреса на САЩ във връзка с проблемите на B737MAX.





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #