За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
Костадин Иванов
Рейтинг: 3545 Неутрално"Освен това всички самолети от линията "737 Макс" ще бъдат оборудвани безплатно със светлинен сигнал, предупреждаващ за неизправности в системата за контрол на полетите. Досега това беше допълнителна екстра, която се инсталираше срещу заплащане."
Еретик=========
При покупка на цял самолет една светулка се доплаща?
И ние си мислим, че ни дерат за екстрите на колите.
дерибеев
Рейтинг: 1427 Неутралнозначи бързо и лесно се гарантирала вече сигурността
всеки коментар може и ще бъде използван срещу васDiego
Рейтинг: 116 НеутралноЕййй, неграмотен превод с тази система за контрол на полетите. Тук е утвърден термина автопилот!
"Жить стало лучше, жить стало веселее" Й. В. Сталин :-)Diego
Рейтинг: 116 НеутралноЕййй, неграмотен превод с тази система за контрол на полетите. Тук е утвърден термина автопилот!
"Жить стало лучше, жить стало веселее" Й. В. Сталин :-)Diego
Рейтинг: 116 НеутралноЕййй, неграмотен превод с тази система за контрол на полетите. Тук е утвърден термина автопилот!
"Жить стало лучше, жить стало веселее" Й. В. Сталин :-)Diego
Рейтинг: 116 НеутралноЕх, и сайтът конструиран да повтаря постовете :)
"Жить стало лучше, жить стало веселее" Й. В. Сталин :-)Извинявам се!
c.b.o.
Рейтинг: 279 ЛюбопитноИнтересно дали с тези промени, които не са никак евтини, и очертаващите се обезщетения, програмата "737 Макс" ще "излизе на сметка". Или въпреки всичко, пак ще е по-евтино от разработването на изцяло нов самолет в тази категория?
НАЦИОНАЛИЗМЪТ Е ДА СЕ ХВАЛИШ С ЧУЖДИ УСПЕХИ И ДА ОБВИНЯВАШ ДРУГИ ЗА СВОИТЕ ГРЕШКИDiego
Рейтинг: 116 НеутралноДо коментар [#1] от "Костадин Иванов":
"Жить стало лучше, жить стало веселее" Й. В. Сталин :-)Тази светулка за да светне има един куп електроника под нея, да прецени, че автопилотът е дал фира.
grayeagle
Рейтинг: 924 НеутралноКолко нагла статия. Значи, американската подлога Дневник, ни казва, че някаква пресконференция е достатъчна за да се игнорират софтуерни, а и механични проблеми. Няма такъв филм.
Самолетът е супер опасен, следва да се спре, а Боинг да плаща обезщетения.
Норвегия всеки момент ще заведе иск за тоя суперскъп гробищен самолет.
Ivan_
Рейтинг: 442 ЛюбопитноЗащо ли ми се струва, че Боинг вместо да подобрят положението го влошават?
Модератора е неадекватен!Noise
Рейтинг: 8 НеутралноНа този модел на Боинг кракът ми няма да стъпи.Това е положението.Който иска да лети с него - негов избор..
Sutor, Ne Supra Crepidam!Athanatos
Рейтинг: 1693 Неутрално"Промените дават на пилотите повече възможности да заобиколят системата за контрол на полетите, обвинявана за разбиването на самолети на индонезийската авиокомпания "Лайън еър" (Lion AIr) и на Етиопските авиолинии (Ethiopian Airlines) съответно през октомври миналата година и по-рано този месец. Освен това ще бъде подобрено обучението на екипажите, за да познават по-добре начина на функционирането на системата."
Adam-е zendeh, zendegi mikhad / Живият човек се нуждае от живот .Това е една от причините да не се качвам повече НИКОГА на самолет.
8 полета ми стигат през живота. Ако някъде не може да се иде по земя или вода - не отивам.
Michael Jordan
Рейтинг: 225 НеутралноЕМЕС
Наш Ганчо пак се разпорежда,
от всичко разбира и нарежда.
grayeagle
Рейтинг: 924 НеутралноДо коментар [#10] от "Ivan_":
Защото не искат да плащат обезщетения. Защото вместо нов самолет, сглобяват силни двигатели на стар самолет. Защото вместо курсове и пари за обучение, дават по един айпад на пилотите с едно упътване . Защото самолетът има електронни функции , които са напълно различни от досегашните- самолетът ускорява двойно, като се накланя в напълно опъсен ъгъл . Това е положението. Фирма убива хора. Сега замитаме.
danko767
Рейтинг: 225 НеутралноНаглостта на американците няма край! Преди тридесет години те изпуснаха влака, като си мислеха, че отрочето на Европейския съюз "Еърбъс" ще се роди мъртво или най-много да оживее до ранна детска възраст... Затова продължиха да модифицират морално и физическия остарелия си модел B737.
И до ден днешен в този модел се влагат агрегати с дизайн от корейската война. Имам в предвид части от хидро-системата на самолета! Какво повече да споделям...
tucker case
Рейтинг: 660 Веселотролетарятът шесе попикай от кеф, че боинг загубил некой и друг милярд... ма боинг ше нацъка малко нов код и ше се възстанови... а от глупотевина като дай да направим най-големия двуетажен бегемот у пътническата авиация щот сме ного кул, възстановяването нема да е така лесно... ;)
Now what's a few miles between the beauty and the beast...МиГ-29
Рейтинг: 47 НеутралноЗначи структурен проблем в дизайна аеродинамиката и тягата на двигателите на тази 50 годишна кошница ще го решим като сложим една червена лампича на таблото с надпис “ВНИМАНИЕ ВАШИЯТ САМОЛЕТ СЕ ОПИТВА ДА ВИ УБИЕ”.
Даааааааа добре Успех.
Да видим какво мислят по въпроса Европейските и Китайските регулатори щото за Америка знаем ФАА=Бойнг. Ама като самолета го забрани половинивт свят нека си летят с него от Оклахома до Небраска.
Тоя самолет колкото и ФАА и Бойнг да ни убеждават ще е сигурен няма коя авикомпания да го купи понеже понеже пътниците не искат да летят с него.
МиГ-29
Рейтинг: 47 НеутралноЗаради тоя таралясник Норвежките авиолинии са пред фалит. Бойнг да се готвят за големи обещетения.
МиГ-29
Рейтинг: 47 НеутралноВ момента слгаме кръпка на системата която помага на самолета да не стол-не, което пък е кръпка на проблема с неправилно поставените двигатели който пък са кръпка на проблема с несъразмерния фюзелаж.
Аферим машала бойнг тоя нов самальот изцяло направен от кръпки.
МиГ-29
Рейтинг: 47 НеутралноНе знам какво си мислят от Бойнг но аз лично не бих летял на самолет който има нужда от хиляди софтуери и кръпки който да го държат в небето.
Щото иначе ще падне.
deaf
Рейтинг: 2211 НеутралноДо коментар [#12] от "Athanatos":
Веднъж пътувах ДЕВЕТ ЧАСА с влак от София до Варна! Щях да откача! А със самолет е към 50минути. Та си помисли добре дали е удачно да се откажеш от летене със самолет.
sow29372525
Рейтинг: 190 Неутрално"Освен това всички самолети от линията "737 Макс" ще бъдат оборудвани безплатно със светлинен сигнал, предупреждаващ за неизправности в системата за контрол на полетите."
Добре звучи. То, и аз съм Наполеон, но ако ми се стори, че съм , ще ви кажа.
pesheff
Рейтинг: 877 НеутралноКоето пък е резултат от Боинг извършващ контролните функции над себе си които би трябвало да се правят от независим регулатор, което ФАА не е.. Ако го боли, както го мързи, отдавна да е умрел.
Angel Simeonov
Рейтинг: 652 НеутралноСъществуването на тази система е с цел решаване на друг проблем, който другите самолети нямат. Проблемът е тенденция на самолета да влиза въс високо скорестен срив. Проблемът идва от съмнителен дизайн или по скоро отказа на Боинг да направят нов самолет от нулата. Вместо това те слагат нови двигатели на старо шаси и правят козметични промени по върховете на крилата. Резултата е самолет с проблем какъвто нормално не трябва да има. И понеже проблемът очевидно е установен, късно се прибягва до тази експерименталн система, която до момента е убила 340+ човека. Експеримента ще продължи, едва ли това ще финанлното действие.
МиГ-29
Рейтинг: 47 НеутралноТова което става е момента в Америка е Бойнг сам си сертифицира самолетите корупцията е стигнала такива чутовни размери че ФАА са аутсорснали процеса по сертификация на самолетите на самият производител. :))
Това е все едно професора да аутсорсне проверката и оценяването на работата на самият студент и след всеки изпит студента сам да си проверява работата и да се оценява. :)))
После от Бойнг викат кво искате от нас ние сме на 100% сертифицирани от ФАА хе хе хе като че ли м ФАА им е останал и 1% кредабилити.
То е като да имаш диплома пълно 6.00 магистър от горно-дунавския регионален университет на село голям камък и да искаш да работиш в БАН.
Fred
Рейтинг: 551 ВеселоОпцията да не се повтарят е платена :) Юда се продаде за 30 сребърника, а ДБ на БСП за 8 районни кмета.
МиГ-29
Рейтинг: 47 НеутралноНай-интересното е че Бойнг не се отказват да минат тънко продължават да пробутват дефектният самолет като надежден понеже му били сложили една червена лампа на таблото.
Самозабравили се наглеци!!!
Noise
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#25] от "МиГ-29":
Sutor, Ne Supra Crepidam!Като резултат, Боинг ще трябва да сертифицира навсякъде..И изобщо не се знае дали номера ще мине пред ЕС и Китай.
penetrating
Рейтинг: 5672 Любопитно"..обвинявана за разбиването на самолети..." или виновна за тези две катастрофи?
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David HilbertМиГ-29
Рейтинг: 47 НеутралноДо коментар [#28] от "Noise":
Тоя самолет може да мине сертификация само от ФАА всеки друг регулатор ще го забрани.
Но то ако на една щайга и сложиш лого на Бойнг и тя ще мине Сертификацията на ФАА без проблем.
Всичко което е Бойнг минава през ФАА без проблем.
МиГ-29
Рейтинг: 47 НеутралноКъде е сега Poinf of да ни обясни за великите американски технически университети като Мит, Бъркли и Станфорт и каква инженерна наука се гради там, не като простите европейци дето нямат един университет в топ 100 и не могат да направят един самолет.
Щото те и Волксваген бяха сложили софтуер като кръпка, ама разликата с Бойнг е че софтуера на Волксваген работеше :)))
Fred
Рейтинг: 551 НеутралноПрав си, много изнервяща неопределеност. Много по-сигурно си е с руски самолет, там падането е гарантирано :) Юда се продаде за 30 сребърника, а ДБ на БСП за 8 районни кмета.
Noise
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#30] от "МиГ-29":
Sutor, Ne Supra Crepidam!Интересно, ако европейската агенция откаже да го сертифицира, дали е достатъчно основание за Райънеър примерно да откаже сделката и да търси неустойка.
Karamfil Kalchev
Рейтинг: 446 НеутралноДо коментар [#33] от "Noise":
малайзия вече отказа 48 самолета не знам раин еър корко е поръчала
gozambo
Рейтинг: 761 НеутралноВози се само на руски!
Fred
Рейтинг: 551 ВеселоИ аз това му препоръчах. Все пак Аерофлот заемат почетното 76-то място в класацията на надеждните авиокомпании, цели 6 места преди Филипините например.
http://samolety.org/rejting-samyx-bezopasnyx-aviakompanij-mira-2019/ Юда се продаде за 30 сребърника, а ДБ на БСП за 8 районни кмета.
historama
Рейтинг: 659 НеутралноДо 15:"danko767...Преди тридесет години те изпуснаха влака, като си мислеха, че отрочето на Европейския съюз "Еърбъс" ще се роди мъртво или най-много да оживее до ранна детска възраст... "
Ако знаеш колко глупости си написал само в 1 пост? Да си чувал случайно колко много от елементите на Ербъса се произвеждат в САЩ? Криле, вертикални, хоризонтални стабилизатори?
Divi filius
Рейтинг: 8 ЛюбопитноВъпросът не е какво(и колко) им под нея, а защо изобщо трябва да се продава ОТДЕЛНО, като ЕКСТРА?!? Все едно като някоя безобидна/безполезна джаджа, когато си купуваш кола.
Това стана ясно още в началото, когато експерти се заеха с темата. Проблемът е, че че живеем в система, която с лекота допуска подобни НЕЛЕПОСТИ. И всички й знаем ИМЕТО. reductio ad absurdum...
Divi filius
Рейтинг: 8 ЛюбопитноЦелият проблем произтича точно от това- дали ще излезе на сметка. Затова, вместо да разработят цял(нов) самолет, решават да минат тънко, със старото скеле.
Оттам тръгва всичко. Сменят двигателите с по- икономични, но са по- обемисти, и с това се променя аеродинамиката на самолета. Това поражда наниз от проблеми, които се опитват да ги решат с евтини кръпки. И даже се стига до подобни "екстри".
Имаше лаф: С трици, маймуни се опитваш да ловиш! reductio ad absurdum...
Divi filius
Рейтинг: 8 ЛюбопитноДвигателите не са "силни", а по- икономични. Със старите двигатели не го е имало този проблем. Затова е и един от най- популярните самолети.
reductio ad absurdum...
Divi filius
Рейтинг: 8 ЛюбопитноТочно това имам предвид, ама чак сега те прочетох.
До коментар [#20] от "МиГ-29": reductio ad absurdum...
Divi filius
Рейтинг: 8 ВеселоДо коментар [#21] от "deaf":
reductio ad absurdum..."Веднъж пътувах ДЕВЕТ ЧАСА с влак от София до Варна! Щях да откача! А със самолет е към 50минути. Та си помисли добре дали е удачно да се откажеш от летене със самолет."
Зависи от много неща, едно от които е психичното състояние на пътника. Ако си се приготвил предварително, материално и духовно, нямаш проблеми.
Вземи пример от Кимчи. Човекът цели държави изминава с влак! Важното е да си се запасил с нужното, за вояжа.🚊🛤🚃
lon01600906
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#7] от "c.b.o.":
Sic transit gloria mundiНе само,че е много скъпо да направят нов проект,който ще трябва да мине пълни изпитания за да бъде сертифициран като граждански самолет превозващ пътници,но след това ще имат и проблем с продажбите на компаниите,които са купили B737.
Всеки нов самолет изисква пълно обучение на екипажите като нов тип,а Мах се води същият тип като всички предишни модификации B737 и могат да се използват същите пилоти само след няколко часово обучение и то само за разликите ....
angeles
Рейтинг: 857 ВеселоДо коментар [#11] от "Noise":
И аз като теб,ма 11 мераклий да летят с гроб има са ти набичили минуси🧐😂😂
Divi filius
Рейтинг: 8 ВеселоДо коментар [#32] от "Fred: Бойко Борисов-Ледоразбивача пред БСП":
reductio ad absurdum..."Прав си, много изнервяща неопределеност. Много по-сигурно си е с руски самолет, там падането е гарантирано :)"
Ето ти един руски стар(подобрен) самальот:
"Черната перла"(Ту-134УБЛ) на руските въздушни сила се завръща в небето
https://youtu.be/_TNIvqVx8w4
(The unique Tu-134UBL plane, also known as the ‘Black Pearl,’ has returned to the air after undergoing repairs, with the comeback flight caught in spectacular footage. It was developed on the basis of the Tu-134 passenger jet in early 1990s to train pilots and navigators from Tu-160 & Tu-22M3 strategic nuclear-capable bombers. Around 90 such aircraft were produced between 1981 & 1984. READ MORE: https://on.rt.com/9qzn )
Така се прави! 😉😎
Divi filius
Рейтинг: 8 ЛюбопитноЕто, в тази статия има бройките на поръчки/доставени:
"Може ли Boeing и FAA да възстановят общественото доверие: Ще разберем тази седмица" https://goo.gl/mb7zQK reductio ad absurdum...
Virgin
Рейтинг: 924 НеутралноЗащо не!?
Все пак е по-сигурен от American Airlines, SAS Scandinavian Airlines, Turkish Airlines, Bulgaria Air...
Divi filius
Рейтинг: 8 ЛюбопитноДо коментар [#45] от "Divi filius":
reductio ad absurdum..."It was developed on the basis of the Tu-134 passenger jet in early 1990s"
Явно има грешка в годината. В началото на 80- те!
https://goo.gl/pUkc5n
🤷♂️😏
Virgin
Рейтинг: 924 НеутралноКрилата се произвеждат в Бротън, Уелс и в Белфаст, Северна Ирландия.
Останалите елементи от конструкцията се произвеждат във Франция, Испания, Германия.
Разбира се има части които се произвеждат в САЩ, Китай, Русия....
Ivan_
Рейтинг: 442 НеутралноДо коментар [#14] от "grayeagle":
Модератора е неадекватен!Много, много е вероятно да си напълно прав.
Само можем да гадаем какво друго са надробили напоследък от Боинг.
Защото за последните им разработки не се чуват добри неща, включително за асемблирането на самолетите в една от фабриките им...
Ivan_
Рейтинг: 442 ВеселоДо коментар [#21] от "deaf":
Модератора е неадекватен!В една от компаниите в които работих, вътрешните правила за сигурност забраняваха на ключови служители да пътуват с един и същ полет.
Подобна забрана нямаше за пътуване с влак.
Също така застрахователният ми агент когато коментирахме видове транспорт каза, че въздушният статистически е най-безопасен и добави, че е също така единственият в който в момента на закопуване на билета ти се прави и персонална на твое име животозастраховка:), за другите видове транспорт минавали с обща полица:)
Ivan_
Рейтинг: 442 НеутралноДо коментар [#31] от "МиГ-29":
Модератора е неадекватен!Те университетите и инжинерите са си О.К.
Този проблем идва от мениджмънта, не е от разработчиците.
Има достатъчно хора от Боинг които проговарят след като са ги уволнили понеже не искат да правят компромиси със процедурите за качество и сигурността на самолетите.
Шефовете са проблема и желанието за максимални печалби.
Ivan_
Рейтинг: 442 НеутралноДо коментар [#33] от "Noise":
Модератора е неадекватен!Най-вероятно да.
Ivan_
Рейтинг: 442 ЛюбопитноДо коментар [#37] от "historama":
Модератора е неадекватен!Чували сме, това какво променя, че Боинг изостанаха и виж докакво са прибегнали за да наваксат?
Molossian
Рейтинг: 62 НеутралноДо коментар [#40] от "Divi filius":
Panta rhei....Да, така е.
Новите двигатели са с по-големи лопатки на компресора, с цел по-добра икономичност.
Но това от своя страна увеличава диаметъра на предната частна двигателя.
Което от своя страна поменя сериозно аеродинамиката в определени части от полета.
Т.е. нарушава летателните характеристки на самолета. Получава се риск от насичане на ламинарния поток.
И оттам започат проблемите.
Такива системи за контрол на летенето на самолет с много нехарактерна(липса на възможност за планиране) аеродинамика има отдавна, но това касае предимно военни самолети. Типичен пример е Ф 117.
danko767
Рейтинг: 225 НеутралноБез думи:
https://twitter.com/tictoc/status/1111052964523900929
Цитат от изслушването на и.д. на FAA пред Конгреса на САЩ във връзка с проблемите на B737MAX.