Загубите на Uber и Lyft държат конкурентите на дистанция

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (10)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 2016 Весело

    Двете компании от Сан Франциско вече загубиха общо 13 милиарда долара. И при условие че не се вижда ясен път към печалба
    _________________
    Либералните меринджей и корпоративни лимонки за вторична употреба, обожават да губят пари на инвеститорите!


    Libertarianism is just anarchy for rich people
  2. 2 Профил на wnl03619584
    wnl03619584
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Глобализацията такова мамата на всеки малък местен бизнес!! Как може да се конкурира с подобни компании, които са години наред на загуба и продължават да оперират на пазара, правейки дъмпинг и огромни инвестиции!!! Абсолютно невъзможно. По този начин правят монополни пазари в много сектори!! :-(

  3. 3 Профил на pag
    pag
    Рейтинг: 279 Любопитно

    Новината хич не е добра за инвеститорите, след като са издухани 13 милиарда от техните пари и "не се вижда ясен път към печалба".
    Много "инвеститори" не искат да разберат, че мениджърите на такива фирми си получават шестцифрените заплати, а когато фирмата фалира, отиват да управляват следващата, а техните парички ги няма завинаги.....

    Culus capitem delit
  4. 4
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  5. 5 Профил на FAN
    FAN
    Рейтинг: 486 Неутрално

    До коментар [#1] от "comandante vs либерални ентусиасти&корпократи":

    То понеже "лидера" на кондерватизма - оранжевия пуяк - не е загубил нито доларче през живота си ... :)

    What we do in life echoes in eternity
  6. 6 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4765 Неутрално

    Според първите трима коментирали инвеститорите са някакви богати идиоти! Не, не са! Инвеститорите могат да почакат за по-голяма печалба!

  7. 7 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 5672 Неутрално

    При рисковите инвестиции винаги има риск. 1 от 10 бизнеса покрива загубите от инвестициите в останалите 9. Важното е да се намери този - печелившия :)

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  8. 8 Профил на Изо Дзадзе СУПЕР
    Изо Дзадзе
    Рейтинг: 2216 Неутрално

    Двете компании от Сан Франциско вече загубиха общо 13 милиарда долара. И при условие че не се вижда ясен път към печалба_________________Либералните меринджей и корпоративни лимонки за вторична употреба, обожават да губят пари на инвеститорите!
    —цитат от коментар 1 на comandante vs либерални ентусиасти&корпократи


    Ти явно предпочиташ държавно, нелиберално назначени меринджеи да губят народните пари, т.е. и твоите. Отивай в някоя държава от сорта на Венецуела, Куба, С. Корея, и др. подобни. Там нещата се развиват перфектно според твоите представи, а в "лошите" държави който иска инвестира и си носи риска, който не иска не инвестира и не носи риск.

    Медведев, Дмитрий Анатольевич, очевАдно е решил след време като го съди международния трибунал в Хага да се обяви за НЕВМЕНЯЕМ, и затова в момента дрънка такива безумици, подготвя си защитата.
  9. 9 Профил на cio
    cio
    Рейтинг: 225 Неутрално

    До коментар [#6] от "vassilun":

    Логично е да си прав, от пазарна гелдна точка, но реалността е по дурга когато влезе човешкия фактор в сметката. Да вземем за пример Байер - 65 млрд капитализация на борсата утекоха в канализацията. И продължава процеса при това....
    Не е взпроса кой е идиот и кои не, а кой си прави трезва преценка и кой по скоро прави daydreaming. Така и беше с дот ком балона.
    Но иначе по принцип (по същество) си прав.

    cio
  10. 10 Профил на Таралеж
    Таралеж
    Рейтинг: 2689 Неутрално

    90% от шофьорите карат за Убър и Лифт едновремено, 90% от пътниците имат и двете приложения и ползват което е по-изгодно в момента. За огромна част от шофьорите това е втора или временна работа, така че в момента в който се появи друга подобна (и по-платена) възможност и ще се оттеглят. Там може би е рискът за Убър и Лифт, а не по-далечното бъдеще на колите-роботи?





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #