"Амазон" започва доставки на прясна храна в Япония

Японското подразделение на "Амазон" (Amazon) и една от най-големите японски вериги супермаркети, "Лайф" (Life), заедно ще започнат да продават пресни храни онлайн тази година с цел да привлекат по-възрастните клиенти и хората, на които не им достига време, предаде агенция "Киодо".
Това е първото сътрудничество на "Амазон" с японска верига супермаркети. "Лайф" ще доставя редица продукти, сред които и собствена марка, на ползващите услугата на "Амазон прайм нау" (Amazon Prime Now), чието време за доставка е около два часа.
Услугата ще започне да се предлага в някои части на Токио по-късно тази година, като "Амазон Япония" (Amazon Japan) ще прави доставките и ще обработва плащанията. Очакванията са услугата да отговори на нарастващото търсене от възрастни хора и хора, на които им е трудно да посетят физическите магазини, особено заетите работещи и семействата, в които и двамата съпрузи работят.
"Лайф" вече предлага онлайн услуга, чрез която дава на потребителите достъп до близо 6000 продукта. Компанията обаче успява да покрие с доставки около 50-60 процента от токийския регион и този бизнес й носи под 1 процент от общите годишни продажби от около 3 милиарда йени (27 милиона долара).
Сътрудничеството на "Лайф" с "Амазон Япония" също така ще помогне на японската компания да се справи с недостига на работна ръка. /БТА