Мирният план на Тръмп за Близкия изток съживява стари страхове в Йордания

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (43)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на gozambo
    gozambo
    Рейтинг: 747 Неутрално

    Йорданците не могат да живеят с палестинците, искат евреите да живеят с тях!
    Онзи ден ви казах,че палестинците ще бъдат изритани. Израелците непрекъснато правят нови селища и почти са заселили цялата територия. А щом в Йордания са станали повече от половината население, работата е ясна, там ще са.

  2. 2 Профил на Тони КОСТОВ
    Тони КОСТОВ
    Рейтинг: 1135 Неутрално

    Дреме им на евреите, че Йордания щяла да става Палестина...

  3. 3 Профил на Hawaii
    Hawaii
    Рейтинг: 2700 Неутрално

    Такова нещо като "палестинци" , различни от "йорданците" НЯМА.

    Мирната конференция в Париж 1919г. дефинира ПАЛЕСТИНА, като област,
    включваща днешна Йордания и част от Сауди Арабия.

    Държава с име Йордания се появява ЧАК ПРЕЗ 1946 на територията,
    дефинирана дотогава като ПАЛЕСТИНА.

    АРАБСКОТО НАСЕЛЕНИЕ на държавата Йордания е точно толкова
    "йорданско" колкото и "палестинско"

    Това е историческата истина.
    Другото са спекулации на випускниците на СССР-ските военни и
    милиционерски училища и школи.

  4. 4
    selqnin
    Рейтинг: 853 Неутрално

    Коментарът е скрит от модераторите, защото съдържа вулгарни, нецензурни квалификации, лични нападки, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на други коментиращи и лица, цитирани в публикациите. Ако въпреки това желаете да го видите, натиснете тук.

  5. 5 Профил на Jalis Ironhammer
    Jalis Ironhammer
    Рейтинг: 274 Неутрално

    В Йордания има много сирийски бежанци и сега искат да им натресат и палестинци? Ами няма да са доволни.
    Всичко това става в когато щатите притискат Йордания да затвори граничните си пунктове със Сирия и да прекъсне търговските връзки. Шансът е малък, но ако натиснат повече от необходимото и Йордания залитне в сферата на Иран ще е монументален провал.

    Underneath this flabby exterior is an enormous lack of character.
  6. 6 Профил на pag
    pag
    Рейтинг: 274 Любопитно

    Палестинцити били минали 50%? Честито!
    Кралят да се готви психически за една малка социалистическа революцийка в резултат на която на властта ще я грабнат палестинците, а той ще се благодари, ако избяга жив.
    После следва война с Израел, окупация от Израел, нови "бежанци" и разширение на израелските територии докъм половината сегашна Йордания.

    Culus capitem delit
  7. 7 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 5592 Неутрално

    Мирния план на Тръмп казва - палестинците вече си имат държава и тя се казва Йордания :)
    Тръмп успява да разгневи най-умерената държава в региона и май единствена с мирен договор с Израел.
    Друг е въпросът, че хашемистското население вече е малцинство...

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  8. 8 Профил на gozambo
    gozambo
    Рейтинг: 747 Неутрално

    Предишните президенти се напикаваха при идеята,че палестинците могат да бъдат разкарани някъде другаде. Живееха в непрекъснат страх,че може да ядосат арабите. Дойде Тръмп и започна със замах- столицата на Израел в Йерусалим, Голанските възвишения част от Израел, палестинците в Йордания,цялата територия на Израел. И при Тръмп арабите си кротуват. Нещо повече, Тръмп ги е обезпечил. Тръмп направи съюз с арабите срещу Иран и използва ситуацията да наложи политика изключително в полза на Израел. Израелците ще действат и ще се молят за втори мандат на Тръмп.
    На всички е ясно, че на тази територия две държави не може да има. Не може да се угоди едновременно на израелци и палестинци. Или на едните,или на другите!

  9. 9 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 3175 Любопитно

    "Йордания ще присъства на конференцията, на която ще бъде изложена икономическата част от плана на Тръмп, но страната ще отправи послание, че никакви финансови предложения не могат да заменят политическо решение за прекратяване на израелската окупация на Западния бряг, казват представители."

    Както става ясно от статията йорданския крал и военни вече обявиха ясно своята категорична позиция, че няма да приемат никакво решение на конфликта, което изключва дву-държавното решение при което независима палестинска държава (с граници Западния бряг, Газа и Източен Ерусалим) ще съществува редом до Израел. Това е положението. Тръмпи и неговите израелски господари няма как да наложат насила своя безумен план.

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  10. 10 Профил на tigervi
    tigervi
    Рейтинг: 666 Неутрално

    До коментар [#3] от "Hawaii":

    "Йорданците" всъщност со номади-бедуини, на които британците предоставят територията на днешна Йордания. Палестинците са земеделското население на тази територия и естествено са мнозинство.

    Eddie lives... somewhere in time!
  11. 11 Профил на meruduja
    meruduja
    Рейтинг: 413 Неутрално

    Какво се оказва, че палестинските цигани никой не ги иска. Само през комунизма ние ги прибирахме от "братска солидарност"

  12. 12 Профил на tigervi
    tigervi
    Рейтинг: 666 Неутрално

    ...Кралят да се готви психически за една малка социалистическа революцийка в резултат на която на властта ще я грабнат палестинците, а той ще се благодари, ако избяга жив.После следва война с Израел, окупация от Израел, нови "бежанци" и разширение на израелските територии докъм половината сегашна Йордания.
    —цитат от коментар 6 на pag


    Кралят се готви, като всеки окупатор, не само психически. Палестинците вече се пробваха, някъде около 1970 г. И Израел няма да окупира Йордания, а само ще нанесе бомбени удари, както и преди.

    Eddie lives... somewhere in time!
  13. 13 Профил на pamela
    pamela
    Рейтинг: 1540 Неутрално

    До коментар [#6] от "pag":

    Такова нещо вече е имало, т.нар. Черен септември. ООП начело с Арафат подготви преврат на крал Хюсеин и предизвика гражданска война, вследствие на което йорданци и палестинци се биха и клаха, а ООП и Арафат бяха изгонени от Йордания. Тогава палестинците дадоха много повече жертви, отколкото във войната с Израел.
    Кой знае защо тези факти се премълчават когато става дума за конфликта в Близкия Изток и "добрите" палестинци и "лошия" Израел. И въобще палестинците направиха така, че никоя арабска държава да не ги иска. Никъде не обичат терористите.
    Искането палестинските бежанци и техните наследници да се върнат в Израел е абсурдно, защото палестинците се размножават като зайци и от половин милион са станали някъде над два милиона. Какво ще прави Израел тези хора, които на всичкото отгоре са и потенциални терористи?
    Освен това се забравя и фактът, че Израел прие всички евреи, изгодени от арабските държави и от тяхна страна няма искане за завръщане.

  14. 14 Профил на Billy Pilgrim
    Billy Pilgrim
    Рейтинг: 381 Неутрално

    До коментар [#3] от "Hawaii":

    Успяхме да намесим и ссср, ще има плащане :)

  15. 15 Профил на Billy Pilgrim
    Billy Pilgrim
    Рейтинг: 381 Неутрално

    До коментар [#8] от "gozambo":
    "На всички е ясно, че на тази територия две държави не може да има. Не може да се угоди едновременно на израелци и палестинци. Или на едните,или на другите!"

    Както е ясно на всички и че на тази територия мир скоро няма да има

  16. 16 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 3175 Любопитно

    До коментар [#6] от "pag":

    Тук е важно да се отбележи, че процента на палестинците в Йордания според йорданските данни и статистика е около 30% от цялото население на страната. Какво смятат американците и техните еврейски господари в случая е без значение.

    http://www.jordantimes.com/news/local/refugees-constitute-third-jordan-population- —-world-bank-official

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  17. 17 Профил на tigervi
    tigervi
    Рейтинг: 666 Неутрално

    До коментар [#13] от "pamela":

    За геноцида няма оправдание, дори когато оправданието е също геноцид.

    Eddie lives... somewhere in time!
  18. 18 Профил на 1gmbh1
    1gmbh1
    Рейтинг: 159 Неутрално

    До коментар [#7] от "penetrating":

    "Мирния план на Тръмп казва ..."

    Плановете на Тръмб са ясни и за тях може да се каже - много шум за нищо и в повечето случаи, конфронтация. Всичките му планове предвиждат съмнителни активи и преобладаващи пасиви.
    Давам пример подходящ за учебник по Тръмбова идиотия:
    Като се срещнат двама луди, а те не са никак малко, Турция купува от руснаците ракетни комплекси и се лишава от самолети F-35. По силата на чл. 5 /НАТО/ четири натовски, балкански страни няма да могат да си взаимодействат с тях при необходимост.
    Действията на Тръмб се свеждат до разлайване на кучетата и нещата постепенно стигат до под кривата круша. Така е с търговските преговори с ЕС и Китай. Придумваше Тереза Мей да съди ЕС, а в същото време, "прекрасни" взаимоотношения с Пролша, страна член на ЕС, така мразен от Тръмб. Има ли смисъл да се споменавам за "преговорите"с Ким? Да, преговори в кавички.

  19. 19 Профил на tigervi
    tigervi
    Рейтинг: 666 Неутрално

    До коментар [#16] от "Иво":

    Това статистиката.... Кои се броят за палестинци, част от тях живеят на територията на държавата Йордания от преди нейното основаване, т.е практически са корени жители. Други са дошли от Израел и имат призрачна вероятност да се завърнат, трети от окупираните територии (някои от които бивши йордански територии) и практически също нямат шансове да се завърнат. Някои са йордански поданици, други са със статут на бежанци, трети неизвестно какви.

    Eddie lives... somewhere in time!
  20. 20 Профил на tigervi
    tigervi
    Рейтинг: 666 Неутрално

    ...Турция купува от руснаците ракетни комплекси и се лишава от самолети F-35. По силата на чл. 5 /НАТО/ четири натовски, балкански страни няма да могат да си взаимодействат с тях при необходимост....
    —цитат от коментар 18 на gmbh


    Това ти ли го измисли!? Да беше поне прочел чл.5 от договора...

    Eddie lives... somewhere in time!
  21. 21 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 2737 Неутрално

    До коментар [#3] от "Hawaii":

    Държава с име Йордания се появява през 1946
    .......
    Това е историческата истина.
    Другото са спекулации на випускниците на СССР-ските военни и
    милиционерски училища и школи.
    =========
    Не се прави на нещо по различно. ....
    И ти си от тия випускници .....
    Смяташ Йордания за фактор от 1946 година. ....без да видиш главните причини...
    А те са фрапиращи.....

    Bukalemun
  22. 22 Профил на tamada
    tamada
    Рейтинг: 682 Неутрално

    Мирната конференция в Париж 1919г. дефинира ПАЛЕСТИНА, като област,включваща днешна Йордания и част от Сауди Арабия. Държава с име Йордания се появява ЧАК ПРЕЗ 1946 на територията,дефинирана дотогава като ПАЛЕСТИНА.
    —цитат от коментар 3 на Hawaii

    До коментар [#3] от "Hawaii":"Йорданците" всъщност со номади-бедуини, на които британците предоставят територията на днешна Йордания. Палестинците са земеделското население на тази територия и естествено са мнозинство.
    —цитат от коментар 10 на tigervi


    Бедуините започват да се местят там след кръстоносните походи в продължение на векове. Така че те всъщност са били мнозинство. Но британците не дават управлението на тях, а на Хашимитите, които управляват в съседните кралства.
    А палестинците започват да нарастват чак след основаването на Израел.

    Йордания се появява на мястото на Трансйордания - британски протекторат създаден за да прекъсне връзката между Палестина и непризнатото Арабско кралство Сирия, създадено след разпада на Османската империя. То първоначално включва днешна Йордания, но я губи след военен сблъсък с французите.

    Трансйордания само формално се намира в британска Палестина, защото има пълна автономия със собствен хашимитски крал. Всъщност най-първото правителство включва 4 сирийци, само 1 палестинец и 1 хиджаз (хиджазите са друго етническо кралство от него време, днес изцяло се намира в Саудитска Арабия).

  23. 23 Профил на 1gmbh1
    1gmbh1
    Рейтинг: 159 Неутрално

    До коментар [#20] от "tigervi":

    "Да беше поне прочел чл.5 от договора...""

    И какво гласи, отворко ?

  24. 24 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 2737 Весело

    До коментар [#3] от "Hawaii":

    Мирната конференция в Париж 1919г. дефинира ПАЛЕСТИНА, като област,
    включваща днешна Йордания и част от Сауди Арабия.
    ==========
    Мирна ли ......?
    Вай бе.....така ли ви учиха в комунистическата семинария ......?
    А за хайдутската политика на йорданския крал ,Шериф Хюсеин .....нямаш ли данни ?
    Или не ти изнася да ги споменеш.....?
    Знаеш ли как и къде е умрял ?
    Издъхнал е на остров Кипър ......в униние и почти ежедневни страдания и угризения на съвестта. ....

    Bukalemun
  25. 25 Профил на Един вампир броди из Европа
    Един вампир броди из Европа
    Рейтинг: 518 Неутрално

    Че какво лошо има в това да приемеш малко бежанци? На нас, европейците, непрекъснато ни обясняват колко е готино. А и палестинците са едни много мили хора -- питайте Джереми Корбин.

    Демокрацията е най-големият враг на планетата (https://foreignpolicy.com/2019/07/20/democracy-is-the-planets-biggest-enemy-climate-change/)
  26. 26 Профил на Voiko
    Voiko
    Рейтинг: 501 Неутрално

    Никой няма да приеме такъв план. Да, най-голямата бежанска общност от палестинци е в Йордания, но тя не е Палестина. Милиони палестинци живеят на Западния бряг на р Йордан и в Ивицата Газа. Нито те, нито арабските държави ще се съгласят да бъдат изселени в Йордания. Впрочем палестинците вече не приемат и САЩ да бъдат посредници в каквито и да е било преговори между тях и израелската държава.

  27. 27 Профил на pinoccio
    pinoccio
    Рейтинг: 25 Весело

    Дръмпф имал план. Много остроумна шега...

  28. 28 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 2737 Любопитно

    https://m.star.com.tr/pazar/mekke-emirini-aglatan-vicdan-azabi-haber-1025840/
    =========
    За по любознателните ....!!!
    Една обширна статия за живота на Шериф Хюсеин и появилите се по късно държави като Йордания ,СА.....и други. ....
    Семейството на Рауф Денкташ (бивш президент на серерен Кипър) е било близко до семейството на краля.....
    Бащата на малкия Рауф му е забранявал за целува повече от един път ръката на " чичо Хюсеин"......
    При всяка среща , малкия Рауф е целувал ръката му. ....а той се е разплаквал и стенел......'' ах какво сторих аз .....забих нощ в гърба на тия които и до днес ми целуват ръка .....''.....
    Психическото му състояние преди да умре е било толкова влошено ,че сина му е наредил на придворните да не пускат дори никаква османска музика в негово присъствие. .....

    Bukalemun
  29. 29 Профил на tigervi
    tigervi
    Рейтинг: 666 Неутрално

    До коментар [#23] от "gmbh":

    "Article 5
    The Parties agree that an armed attack against one or more of them in Europe or North America shall be considered an attack against them all and consequently they agree that, if such an armed attack occurs, each of them, in exercise of the right of individual or collective self-defence recognised by Article 51 of the Charter of the United Nations, will assist the Party or Parties so attacked by taking forthwith, individually and in concert with the other Parties, such action as it deems necessary, including the use of armed force, to restore and maintain the security of the North Atlantic area.

    Any such armed attack and all measures taken as a result thereof shall immediately be reported to the Security Council. Such measures shall be terminated when the Security Council has taken the measures necessary to restore and maintain international peace and security ."

    Взето от официалния сайт на НАТО:
    https://www.nato.int/cps/en/natolive/official_texts_17120.htm

    Eddie lives... somewhere in time!
  30. 30 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 3175 Любопитно

    До коментар [#26] от "Voiko":

    Абсолютно съм съгласен с теб Войко. Става въпрос за 2 милиона палестинци в Газа, около 300 хиляди в Източен Ерусалим и 2.7 милиона палестинци в Западния бряг - общо около 5 милиона души. Тези палестинци нито искат и приемат да се местят от своите палестински земи в Йордания, и да стават там йорданци, нито пък йорданските власти и общество искат да ги правят йорданци.

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  31. 31 Профил на 1gmbh1
    1gmbh1
    Рейтинг: 159 Неутрално

    До коментар [#29] от "tigervi":

    И какво ти беше основанието да пльоснеш ей това, смешнико:

    "Това ти ли го измисли!? Да беше поне прочел чл.5 от договора..."

  32. 32 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 2737 Любопитно

    До коментар [#3] от "Hawaii":

    Paris Barış Görüşmelerinde aradığı desteği bir kez daha bulamadı. İngilizler klasik politikaları gereği verdikleri sözü yerine getirmemiş, Şerif Hüseyin’e sadece Hicaz bölgesinin krallığını vermişti. Büyük oğlu Abdullah’ı Ürdün kralı diğer oğlu Faysal’ı da Irak kralı yaparak Arap topraklarını parçalayan İngilizler, büyük Arap krallığı projesini de böylece ortadan kaldırmış oldu.
    ==========
    Ето , хавайски .......
    Ето това не са те научили в семинарията. .....

    Ето така ингилизите подлагат динената кора на арабите ......
    На Файсал му дават това ....на което днес му викаме ''ирак'' ......
    Ето така се осъществява голямото прецакване на столетието , великата арабска 'перестройка'......която държи влага и до днес ......
    НИЩО ЛИЧНО .......САМО ИСТОРИЯ. .....!!!

    Bukalemun
  33. 33 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 2737 Весело

    До коментар [#26] от "Voiko":

    Нито те, нито арабските държави ще се съгласят да бъдат изселени в Йордания. Впрочем палестинците вече не приемат и САЩ да бъдат посредници
    =========
    :).....това е верно ....но е само един от многобройните начини , дадена група хора да бъдат преместени от точка ''А''.....към точка ''Б''.....

    В случая са по важни методите за осъществяване на подобно начинание.....
    А те са безброй много. .....вариращи от демократично алтернативни.....до расистко радикални ...както в случая. .....
    А ''терминал 2'' е относително хуманен метод.....

    Bukalemun
  34. 34 Профил на tacheaux
    tacheaux
    Рейтинг: 2306 Неутрално

    Тенденциозно написана статия в интригантски стил.

  35. 35 Профил на МОЙШЕ ТОЛКОЗ
    МОЙШЕ ТОЛКОЗ
    Рейтинг: 534 Неутрално

    http://edmaps.com/html/israel_and_palestine.html


    Такова нещо като "палестинци" , различни от "йорданците" НЯМА.Мирната конференция в Париж 1919г. дефинира ПАЛЕСТИНА, като област,включваща днешна Йордания и част от Сауди Арабия.Държава с име Йордания се появява ЧАК ПРЕЗ 1946 на територията,дефинирана дотогава като ПАЛЕСТИНА.АРАБСКОТО НАСЕЛЕНИЕ на държавата Йордания е точно толкова"йорданско" колкото и "палестинско"Това е историческата истина.Другото са спекулации на випускниците на СССР-ските военни имилиционерски училища и школи.
    —цитат от коментар 3 на Hawaii


    Само пропусна да споменеш името на държавата създадена от британците през 1946. 2 г' преди края на мандата през 1948, като вече се е обсъждало създаването на 2 ( ДВЕ) държави на територията на Мандаторна Палестина (виж картата от линка в началото). Едната е трябвало да бъде еврейсска, другата АРАБСКА (НЕ ПАЛЕСТИНСКА!!!). Та през 1946 британците създали държавата ТРАНСЙордания на по голямата част от територията (източно от реката Йордан(ия)), и яко намалили територията на която да има двете държави обсъждани вече в ООН.

    После фактите са всеизвестни: В края на (скъсения с 3 месеца) мандат Израел обяввява свойта независимост на 14/5 в границите на т.н. "планът за разделяне на ООН", на следащия ден ВСИЧКИ съседни (и още 3-4 не толкоз съседни) държави нападат Израел, с цел "да удавят евреЙте в морето". ЕвреЙте обаче не са съгласни и ги понапердашват. След към година война се сключва "съгласие за прекратяване на огъна", НЕ МИРЕН ДОГОВОР. И кой' където му спряли войските-там станало граница (т.н. "Зелена линия", де факто официалните граници на Израел.

    Един малък детайл: ТРАНСЙордания окупирва т.н. Западен бряг+Източен Ерусалим, Египет окупирва Газа. Но не създават "палестинска държава" а държат местното население като маймуни на показ, почти без право на работа и др. Да страдат та белким света се смили и отпусне още пари. По тази причина "палестинците" от по старото поколение мразят И ТРАНСЙордания, И Египет.

    За протокола!
    До коментар [#3] от "Hawaii":

    THOSE ARE MY PRINCIPLES! AND IF YOU DON'T LIKE THEM...WELL, I HAVE OTHERS, TOO!
  36. 36 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 5592 Весело

    До коментар [#18] от "gmbh":

    Съгласен! Тръмп наистина е уникален :)

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  37. 37 Профил на Divi filius
    Divi filius
    Рейтинг: 8 Любопитно

    Такова нещо като "палестинци" , различни от "йорданците" НЯМА.Мирната конференция в Париж 1919г. дефинира ПАЛЕСТИНА, като област,включваща днешна Йордания и част от Сауди Арабия.Държава с име Йордания се появява ЧАК ПРЕЗ 1946 на територията,дефинирана дотогава като ПАЛЕСТИНА.АРАБСКОТО НАСЕЛЕНИЕ на държавата Йордания е точно толкова"йорданско" колкото и "палестинско"Това е историческата истина.Другото са спекулации на випускниците на СССР-ските военни имилиционерски училища и школи.
    —цитат от коментар 3 на Hawaii


    Както няма и "еврейски народ". Но тъй като отдавна вече има нации, то значи че щом има израелска(не говорим за еврейска) нация, значи има и палестинска такава.

    Така че ще се наложи да се сместят някак си, за да не се налага някой (Божи) ден, пак да ги "гонят" от там!

    reductio ad absurdum...
  38. 38 Профил на Divi filius
    Divi filius
    Рейтинг: 8 Весело

    Ей, неска бая са налага да си препечатвам постовете, из статиите:

    Все пак да поздравим Дони, с полагащото му се:

    "Израел именува селище в Голанските Възвишения в чест на Тръмп - „Рамат-Тръмп” https://bit.ly/2KlqoEl

    Като за строителен супердевелопър, бива. Дали обаче става за "Тръм Тауър"? 👱😎🤔

    reductio ad absurdum...
  39. 39 Профил на Роси СУПЕР
    Роси
    Рейтинг: 5587 Неутрално

    Мирния план на Тръмп. Няма ли да питат и потърпевшите.

  40. 40 Профил на МОЙШЕ ТОЛКОЗ
    МОЙШЕ ТОЛКОЗ
    Рейтинг: 534 Неутрално

    И още нещо по актуално:

    https://www.timesofisrael.com/israel-lays-fourth-largest-yet-water-pipeline-to-gaza/

    В кратце: Израел полага нов водопровод до Газа, най голямия до сега. Та да имат още нещо да взривяват шашкъните в Газа и после да квичат: Олелее!!! Бият ни като им пуцаме ракети, и вода нЕмаме като взривяваме водопроводите на наШта територия.

    В статията се споменава че има съмнение доколко този нов водопровод би подобрил положението на жителите в Газа. Причината-Хамас НЕ ПОДДЪРЖА ИЗПРАВНА вътрешната водопроводна система в Газа. Да ви напомня ли нещо познатто от Територияа България?...Загубите по водопредносната мрежа са над 60%!

    THOSE ARE MY PRINCIPLES! AND IF YOU DON'T LIKE THEM...WELL, I HAVE OTHERS, TOO!
  41. 41 Профил на venciч
    venciч
    Рейтинг: 408 Неутрално

    В Йордания т.н. "палестинци" (а иначе сбирщина от арабски племена конекрадци и разбойници) са по тихи от тревата след Черния септември...

    I use 🇵🇸 🇹🇷 to wipe my ass
  42. 42 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 3175 Весело

    В Йордания т.н. "палестинци" (а иначе сбирщина от арабски племена конекрадци и разбойници) са по тихи от тревата след Черния септември...
    —цитат от коментар 41 на venci4


    В Йордания т.н. "палестинци" (а иначе сбирщина от арабски племена конекрадци и разбойници) са по тихи от тревата след Черния септември...

    Ако палестинците са такива каквито ги описваш, то и твоите любими евреи са сбирщина от арабски племена конекрадци и разбойници. :-)

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  43. 43 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 3175 Весело

    До коментар [#42] от "Иво":

    евреиски племена *

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36




За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #