За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
hamiltonf
Рейтинг: 3904 Неутралноhttps://money.bg/auto/nay-prodavanite-modeli-avtomobili-v-sveta-ot-nachaloto-na-2019.html
"Достъпът до истинска информация вече няма значение, лице което е деморализирано не е способно да оцени истинската информация, за него фактите не означават нищо! Даже да бъде затрупано с информация, с автентични доказателства, с документи, със снимки, ако го заведете насила в СССР и му покажете концентрационен лагер, той ще откаже да повярва на всичко това. Когато военният ботуш го стъпче, едва тогава ще разбере, но не и преди това, това представлява деморализацията!" Юрий Безменов, специалист по съветска пропаганда, дезинформация и подривни дейности, сътрудник на КГБЕто го пазара, и до 100-то място все още липсва модел на "Тесла"...
bat_plamen
Рейтинг: 3932 НеутралноПредполагам , че германците ще успеят да запазят своите предимства пред конкурентите си !Да му мислят французите и най-вече американците!!!!
bat_plamen
Рейтинг: 3932 НеутралноПредполагам , че германците ще успеят да запазят своите предимства пред конкурентите си !Да му мислят французите и най-вече американците!!!!
palav_nik
Рейтинг: 229 НеутралноГерманските и японските компании са над водата.
Другите ще избълбукат...
hamiltonf
Рейтинг: 3904 НеутралноДо коментар [#4] от "palav_nik":
"Достъпът до истинска информация вече няма значение, лице което е деморализирано не е способно да оцени истинската информация, за него фактите не означават нищо! Даже да бъде затрупано с информация, с автентични доказателства, с документи, със снимки, ако го заведете насила в СССР и му покажете концентрационен лагер, той ще откаже да повярва на всичко това. Когато военният ботуш го стъпче, едва тогава ще разбере, но не и преди това, това представлява деморализацията!" Юрий Безменов, специалист по съветска пропаганда, дезинформация и подривни дейности, сътрудник на КГБДрамата ще е към средата на 2021 година, до тогава ще излязат твърдо на пазара над 310 модела е-коли, само от германците се очакват над 110.
nmn58592067
Рейтинг: 229 Неутрално================================================================
„Най-голям спад отбелязват френските компании (минус 10 процента) и американските (минус 9 процента).“ – статията
-----------------------------------------------------------------
Русия чука здраво !
=======================================================
„Най-добре са продавали Тойота и Фолксваген.“ – статията
---------------------------------------------------------------
Купуваш ли газ от Русия – ще си добре !
До коментар [#2] от "bat_plamen":
До коментар [#1] от "hamiltonf":
До коментар [#4] от "palav_nik":
realguru
Рейтинг: 1473 НеутралноНачи продажбите вървят, оборотите също, обаче автопроизводителите били зле. :)
Тоя пише само заради хонорара. Чиста загуба на време е да се четата несвързаните писания на автора. :)
Karamfil Kalchev
Рейтинг: 452 Неутралнонищо не се знае фолфаген с нов собственик точно в тази турбуленция. Или ще стане лидер или ще потъне
димитър димитров
Рейтинг: 222 ЛюбопитноДо коментар [#1] от "hamiltonf":
Напротив - 85 - Тесла модел 3
atmanpg
Рейтинг: 984 НеутралноИнтересна информация, за размисъл:
https://www.youtube.com/watch?v=9CawRptmkP4
gozambo
Рейтинг: 775 НеутралноЛапнишараните не разбират,че марките автомобили нищо не говорят. Марката може да е германска, но важно е къде работи,къде произвежда. Какво ни грее,че Дженерал Мотърс произвежда коли в Китай и ги продава на китайския пазар? От това производство нито данъци виждаме,нито някакъв хаир. От статията лапнишараните веднага се надървиха как добре вървят германските автомобили.
realguru
Рейтинг: 1473 НеутралноТурбуленцията е само в главата на автора :)
hamiltonf
Рейтинг: 3904 ВеселоДо коментар [#9] от "димитър димитров":
"Достъпът до истинска информация вече няма значение, лице което е деморализирано не е способно да оцени истинската информация, за него фактите не означават нищо! Даже да бъде затрупано с информация, с автентични доказателства, с документи, със снимки, ако го заведете насила в СССР и му покажете концентрационен лагер, той ще откаже да повярва на всичко това. Когато военният ботуш го стъпче, едва тогава ще разбере, но не и преди това, това представлява деморализацията!" Юрий Безменов, специалист по съветска пропаганда, дезинформация и подривни дейности, сътрудник на КГБДа, написах първо до 84, след това нещо съм копнал...
L Glassman
Рейтинг: 8 ВеселоДо коментар [#1] от "hamiltonf":
Скромни 352% увеличение в продажбите! :)))))
Karamfil Kalchev
Рейтинг: 452 НеутралноДо коментар [#12] от "realguru":
Ми сменя се технологията, сега е момента за завземане на пазарен дял Мартин дори да беше протеже на Пиех за момента с нищо не се доказва
hamiltonf
Рейтинг: 3904 НеутралноДо коментар [#14] от "L Glassman":
"Достъпът до истинска информация вече няма значение, лице което е деморализирано не е способно да оцени истинската информация, за него фактите не означават нищо! Даже да бъде затрупано с информация, с автентични доказателства, с документи, със снимки, ако го заведете насила в СССР и му покажете концентрационен лагер, той ще откаже да повярва на всичко това. Когато военният ботуш го стъпче, едва тогава ще разбере, но не и преди това, това представлява деморализацията!" Юрий Безменов, специалист по съветска пропаганда, дезинформация и подривни дейности, сътрудник на КГБОт каква база?! Всички нов е-cars ще отчита подобни ръстове в следващите години... Просто за сега, количеството е пренебрежително...
vesolr
Рейтинг: 941 ЛюбопитноДо коментар [#11] от "gozambo":
От клеветника https://goo.gl/QdmktQНай-големият завод на БМВ в света е в Спартанбърг. 70% от продукцията се изнася. Всички големи производители имат заводи в САЩ. Някои модели се произвеждат в САЩ, други извън САЩ. Какво си недоволен?
putinxujlo
Рейтинг: 2112 Неутралноа всички са принудени да правят големи инвестиции в автономните и електрическите автомобили.
"Чуждестранен агент"=================
Скоро и Путенска бензиностанция ще фалира)
realguru
Рейтинг: 1473 НеутралноМи не се сменя. Правителствата с помощта на разни лостове се опитват да я сменят. И според мен ще забатачат нещата още повече.
дерибеев
Рейтинг: 1412 ВеселоКоито изкупят китайците
всеки коментар може и ще бъде използван срещу васdante_18
Рейтинг: 284 Неутралноhttps://money.bg/auto/nay-prodavanite-modeli-avtomobili-v-sveta-ot-nachaloto-na-2019.html
If you are going through hell... Keep going!Каква е тая американска класация нищо общо с Европа.
dante_18
Рейтинг: 284 НеутралноТова не е света, а в Америка.
If you are going through hell... Keep going!zxp53317185
Рейтинг: 1578 ВеселоТротинетките ги удариха 😉
Virgin
Рейтинг: 941 НеутралноСкоро четох мнението на някакъ, който минавал за голяма работа в маркетинга при автомобилите.
Та той предрича край на марки като Опел и Крайслер.
За скорошната кончина на Ланчия е ясно на всички.
MititU
Рейтинг: 664 Любопитноче ще глътна вода някой е ясно не може да произвеждаш коли еднодневки и след изтичане на гаранцията от 5 години за скрап или "нов внос на 80-120 к" километрa, глобализация баце същото важи и за оръфаната ябълка и всички "иновации"
"Колкото повече толкова повече" Мечо ПУХ;)
penetrating
Рейтинг: 5763 ВеселоНемско-центрично изследване :)
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David HilbertKRAFTWERK
Рейтинг: 1474 НеутралноЕ...и....Мрцедес и Фолксваген в Европа и Тойота в останалия свят....
palav_nik
Рейтинг: 229 Неутрално"Русия чука здраво !"
Ха-ха.
Чука "Волги", може би...
*****
НеутралноЧе те половината германски коли са китайски ..
Там си се произвеждат и там си се продават ..
А като стана дума за марки - "Джета" и "Смарт" СА САМО КИТАЙСКИ - другаде по света ги няма ..
И като стана дума за автоиндустрия - кво и е?
Имаха връх, преди няколко години 98 милиона нови коли, сега е световното производство някъде 96 .. и кво ?
Минимален спад .. 2% ..
И кво реват?
Индия , Малайзия, Китай, Виетнам стъпват на автомобилния пазар и се не оплакват ..
Индия има в Европа брендове ..
Китай произвежда, колкото ЕС взет заедно и колкото Япония и САЩ .. пак взети заедно..
Ми стягайте се европейци - работете !
Китай няма стигане!
Скакауец
Рейтинг: 340 НеутралноТолкова несвързани противоречащи си твърдения, говорят за кашата в главата на автора
Слушкаш Шорош, папкаш грантове! (Верую на Киселото, миризливо и кресливо, неолиберално-марксистко л@йно ...невник...)Схранно защо е публикуван подобен материал? Няма ли редактор който да чете тези глупости?
Viva la Evolution
Рейтинг: 727 НеутралноГлупостите на германската редакция на Дойче Веле, както винаги се опитват да счупят глупомера. Как пък едно изречения не отделиха на корейските автомобили, които последните десетилетия отхапват все по-голям пазарен дял. Френските боклуци били номер 2, а италианските въобще кучета ги яли. Все едно не съществуват. Отделно китайските имитации на автомобили, както и индийските, въпреки че на световният пазар не са фактор, се радват на гигантски продажби. Също така Тесла, може да не произвежда кой знае какви бройки, но първо е фактор и локомотива на иновациите и после по пазарна капитализация е в топ 10 на най-скъпите автомобилни марки и най-скъпата в САЩ.
Раковски: "Русите са били един най-див и най-варварски народ, както са си и досега останали такива в най-голямата си част. "zxp53317185
Рейтинг: 1578 НеутралноСамо чакам Apple да изкарат електрическа тротинетка и мога да продавам колата 😉
stanislavdi
Рейтинг: 617 НеутралноЗа разлика от другите производители немците искат да направят е-автомобили с качество, а не бързо. Фолксваген на изложението във Франкфурт ще покажат изцяло електрическия си автомобил, за сега са получили поръчки за половината от планираното производство.
Но немците са такива "или качество или нищо"
palav_nik
Рейтинг: 229 Весело"Че те половината германски коли са китайски .."
Китайците може да произвеждат само рикши за вътрешна употреба...
realguru
Рейтинг: 1473 НеутралноИ номер 1 по задлъжнялост и каквато и да е перспектива за печалба в следващата петилетка. :)
Karamfil Kalchev
Рейтинг: 452 ВеселоДо коментар [#33] от "stanislavdi":
ако ги сглобяват новите инДженери все тая къде са сглобени в Германия или във Африка
*****
НеутралноЧе то на всяка крачка-марки!
Инфинити примерно ..
Или Тойота прави спортна марка-отделна .. или кей-кар марка "Пиксис"..
А то моделите-на "Дайхатцу" само им сменили пластмасите ..
"Нисан" като даде на АвтоВАЗ да прави нова марка "Датсун" и кво?
Продажбите им тъпчат .. руските инженери са си оставили ръцете.
Ами с къв акъл "Фолксваген Груп" освен бредн "Джета" дето да бъдел за азиатския пазар прави още марки - "Купра"??
Уж на "СЕАТ" луксозния сегмент..
А "Ситроен" със всичкия си акъл направиха и те луксозна марка- "ДС"..
"Махиндра" се емна да прави луксозни "Пинифарини" в отделна марка, а купеният корейски "Сйанг Йонг" разширява "Равон"-а?
И за къв са тези марки?
То не само няма разлика между отделните брендове, ами и между колите на една платформа-комай само пластмасите са различни и дизайнът на фаровете ..
"СМАРТ" преди време лумкаше "Мицубиши Колт" с техни емблеми само , а после и "Рено Туинго" .. а малоумниците-надплащат щото "брендово" ..
А най ме кефят японците.. една и съща кола - примерно некакво "Сузуки" може да е и "Субару" и "Тойота" само му сменили емблемката, па не се и крият ..
Та за къв са тези хиляди марки?
vassilun
Рейтинг: 4863 ЛюбопитноДо коментар [#8] от "1001":
И кой е "новият" собственик на Фолксваген?
*****
НеутралноОк. 30 милиона от 95-96 милиона коли в света - китайски!
hamiltonf
Рейтинг: 3904 Веселоhttps://www.caranddriver.com/news/a28158001/ford-mach-e-future-electric-suv/
"Достъпът до истинска информация вече няма значение, лице което е деморализирано не е способно да оцени истинската информация, за него фактите не означават нищо! Даже да бъде затрупано с информация, с автентични доказателства, с документи, със снимки, ако го заведете насила в СССР и му покажете концентрационен лагер, той ще откаже да повярва на всичко това. Когато военният ботуш го стъпче, едва тогава ще разбере, но не и преди това, това представлява деморализацията!" Юрий Безменов, специалист по съветска пропаганда, дезинформация и подривни дейности, сътрудник на КГБТова чакам с нетърпение, дано и Доналд свали митата...
man_un
Рейтинг: 720 НеутралноОт края на войната до към 70-те са изчезнали доста автамобилни фирми в Европа и Америка, но колите, оцелели и до днес, са класики свисоки стойности и съответно с високи цени. Преследвани и ценени от познавачи и колекционери-Симка, Ауто Бианка, Жейсън, Морган, американски фирми като Буик, Олдсмобил ит.н.
vassilun
Рейтинг: 4863 ЛюбопитноДо коментар [#8] от "1001":
И кой е "новият" собственик на Фолксваген?
vassilun
Рейтинг: 4863 ЛюбопитноДо коментар [#8] от "1001":
И кой е "новият" собственик на Фолксваген?
stefan stoyanov
Рейтинг: 229 НеутралноТочно казано, тритонетка + метро = бързо и евтно не се потиш!
Kosta Delev
Рейтинг: 813 ЛюбопитноОсновният губещ от промените в автомобилния пазар в бъдещите години ще е именно Германия по 2 причини:
1. Те твърде късно се включиха в производството на автомобили от 21 век. Сега ще трябва да изживеят пътя на Тесла и ще направят много-много милиарда разходи, докато избутат нещата на "зелено". Да не говорим, че трябва тепърва да развиват и зарядната мрежа...
2. След като се наложат на пазара и станат масови, електричките ще са с около 50% по-евтини от съответните антични пърдялници; в тях ще се използват в пъти по-малко части, което ще намали значително броя на хората, които ги произвеждат, както и парите, които собствениците дават впоследствие за поддръжка на автомобилите си. Това са германците са загуби в дългосрочен план.
hamiltonf
Рейтинг: 3904 ВеселоДо коментар [#34] от "palav_nik":
"Достъпът до истинска информация вече няма значение, лице което е деморализирано не е способно да оцени истинската информация, за него фактите не означават нищо! Даже да бъде затрупано с информация, с автентични доказателства, с документи, със снимки, ако го заведете насила в СССР и му покажете концентрационен лагер, той ще откаже да повярва на всичко това. Когато военният ботуш го стъпче, едва тогава ще разбере, но не и преди това, това представлява деморализацията!" Юрий Безменов, специалист по съветска пропаганда, дезинформация и подривни дейности, сътрудник на КГБКитайците са номеро уно при производството на е-коли и е-автобуси, например, така че, по-полечка....
*****
Неутрално"Волга" Ушанка, е "Крайслер" Chrysler JR41 platform .. не ти се ще .. ама уви - жестоката действителност ..
The GAZ Volga Siber (Russian: Волга Сайбер) is a four-door sedan ..
Platform Chrysler JR41 platform Related Chrysler Sebring Dodge Stratus
Прочети ЩО СА ТОВА ПЛАТФОРМИТЕ и какви коли се произвеждат по света на Chrysler JR41 platform ..
realguru
Рейтинг: 1473 НеутралноПълни глупости.
Ако електричките се наложат по една или друга причина, освен че ще са много по-скъпи и токът, с който ще се зареждат ще е на цената на бензина.
В момента бюджетите на всички правителства в Европа се пълнят от акциза върху горивата (и ДДС - но то няма отношение към случая). Съответно като намалеят продажбите на горива, ще намалеят парите за пенсии и социални. Съответно ще трябва да се вдигат цените по някакъв начин. Я на електричките, я чрез данъците за тях, я чрез скъп ток, я чрез такса километър както е за камионите.
Viva la Evolution
Рейтинг: 727 НеутралноПич, чайниците са номер едно единствено по бройка. По нищо друго нито са били, нито ще бъдат. Прекалено импотентни са от към иновации, за да могат да постигнат нещо значително. Раковски: "Русите са били един най-див и най-варварски народ, както са си и досега останали такива в най-голямата си част. "
*****
НеутралноАма нали ви обясних .. някой - примерно "Крайслер" дава пари и разработва платформа за производство ..Да речем Chrysler JR41 platform ..
После я продава и Ушанките се радват, "Волга!" .. "Волга"!
Та така е с 90% от световното производство .. на едни платформи , по единна разработена технология и само са сменени пластмасите ..
И ще останат големите-дето са си направили много собствени платформи ...
Нисан примерно ..
Макар че, "Нисан" за А-клас няма нищо и ползва на "Мицубиши" ..
*****
Неутрално"Буик" сега е ФИАТ ..
Също и "Аутобианки" .. и за къв са им толкова брендове?
Karamfil Kalchev
Рейтинг: 452 ВеселоДо коментар [#18] от "putinxujlo":
аха ама бензиностанцията САЩ помпи повече
*****
НеутралноДругият вариант - въобще да не правят електроколи, а да инвестират в "зелено гориво" с 0% СО2/ км ..
Вземат на кола "зелени дотации" и ползват бензиностанциите ..
palav_nik
Рейтинг: 229 Весело"Китайците са номеро уно при производството на е-коли и е-автобуси, например, така че, по-полечка...."
Като е така, що си тръгнаха като бити педераси от Градът на люляците...
Vlado Nikolov
Рейтинг: 8 НеутралноЩе правят още по-евтини и по-бързо трошащи се автомобили, за да има оборот. И ще се вдигнат цените, заради печалбите.
deaf
Рейтинг: 2256 НеутралноДо коментар [#21] от "dante_18":
Американците иначе са много самокритични. В една американска класация за колите с най-много дефекти,бяха сложили на първите три места (!) американски коли - Додж,Крайслер и Форд!
*****
НеутралноДуша , кобалтът и лития са скъпи бе ..
Знам какво ще кажеш" с времето ще поевринеят!" ... ама ОЛОВНИТЕ БАТЕРИИ СА ОТ 1857 Г. И ДО ДЕН ДНЕШЕН - НЕ СА ПОЕВТИНЕЛИ, А СИ ОСТАВАТ НАЙ-СКЪПОТО НЕЩО В КОЛАТА ..
Па и батериите , колкото и да се усъвършенстват - все пак ще са ок 200-300 киловата на кг. енергоемкост ..
Един килограм бензин - има 33 пъти повече килоджаули вътре в него, дето можем да използваме ..
Та ей ти за германците и за нулево емисионните горива ..
https://www.youtube.com/watch?v=HFKkqqdm5BE
Ако ТОВА НАВЛЕЗЕ следващите 5 години , заради "зелените" изисквания .. Фолксваген е отвял света с технологии !
Captain Shakespeare
Рейтинг: 244 ЛюбопитноДо коментар [#46] от "hamiltonf":
Правильно говорил Гоголь "В России две беды — дураки и дороги" причём первых ну очень много!!Освен руските боклуци, във форума се появиха и... китайски.
*****
НеутралноДуша , кобалтът и лития са скъпи бе ..
Знам какво ще кажеш" с времето ще поевринеят!" ... ама ОЛОВНИТЕ БАТЕРИИ СА ОТ 1857 Г. И ДО ДЕН ДНЕШЕН - НЕ СА ПОЕВТИНЕЛИ, А СИ ОСТАВАТ НАЙ-СКЪПОТО НЕЩО В КОЛАТА ..
Па и батериите , колкото и да се усъвършенстват - все пак ще са ок 200-300 киловата на кг. енергоемкост ..
Един килограм бензин - има 33 пъти повече килоджаули вътре в него, дето можем да използваме ..
Та ей ти за германците и за нулево емисионните горива ..
https://www.youtube.com/watch?v=HFKkqqdm5BE
Ако ТОВА НАВЛЕЗЕ следващите 5 години , заради "зелените" изисквания .. Фолксваген е отвял света с технологии !
*****
НеутралноНа единица тегло АКУМУЛАТОРИТЕ са най-скъпото нещо в колата и в момента ..
KRAFTWERK
Рейтинг: 1474 НеутралноДо коментар [#29] от "simChо":
[quote#29:"simChо"][/quote]
Клоун..... а цирка изгоря по татово време
palav_nik
Рейтинг: 229 Весело"Американците иначе са много самокритични. В една американска класация за колите с най-много дефекти,бяха сложили на първите три места (!) американски коли - Додж,Крайслер и Форд!"
Китайските дрогаре обаче никогиш не си признават дефектите.
И това че краднат чужди патенти и технологии за техните си таралясници...
0tempora0mores
Рейтинг: 559 ЛюбопитноДо коментар [#45] от "Kosta Delev":
Освен в Скандинавието никъде другаде в Европа електро колите не са съществена бройка и скоро няма да бъдат.
1. Провери колко струва да си пуснеш 90А инсталация до къщата или ако си в блок дали изобщо е възможно да зареждаш в гаража.
2. С непредвидимите законотворни изблици на ЕС всеки нормален човек ще се зачуди пред переспективата за 2-3 год. колата му да не покрива еко норма и да не може да се движи в града, което със сигурност ще удари продажбите на нови коли
3. с мин. 30 мин за зареждане сметнете колко точки за зареждане трябва да има 100 хил. град с примерно 20 хил. коли. Модела с електричка като втора кола работи супер в северна америка, но в Европа липсва инфраструктура и законодателство за това.
putinxujlo
Рейтинг: 2112 НеутралноДо коментар [#52] от "1001":
"Чуждестранен агент"аха ама бензиностанцията САЩ помпи повече
=====================
🤦🏻♂️
Високотехнологичен износ:
Китай: 504 милиарда долара
Германия: 172 милиарда долара
САЩ: 110 милиарда долара
Русия: 9 милиарда долара
deaf
Рейтинг: 2256 НеутралноДо коментар [#45] от "Kosta Delev":
Напротив,вероятно ще се случи обратното. Германците винаги са били "изоставащи",които в последствие светкавично наваксват и изпреварват първенците. Такава им е културната особеност. В Англия започна индустриалната революция,но Германия през 20-ти век я настигна и задмина в индустрията. Така ще се получи и електромобилите...
*****
НеутралноЦиркът изгоре, а китайците навлязоха яко ..
Ама и руската група се не дава .. мине не мине, па лумне Ушанките на пода -та да изгърмят и се обади от ъгъла "Волга! Волга!"..
До скоро примъкваха във всякаква Дискусия "Москвичи" .. отиват към лукс вече..
А тяхната нова "Волга" , дето им е в сърцето е всъщност "Крайслер"..
tacheaux
Рейтинг: 2478 НеутралноАпокалиптично заглавие , което не отговаря на текста на публикацията. Употребата на глагола "оцелявам" в случая е неподходяща. По принцип всяка фирма в свободния пазар се бори да "оцелее" , но автомобилните фирми , не оцеляват когато реализират огромни печалби.
hamiltonf
Рейтинг: 3904 ВеселоДо коментар [#45] от "Kosta Delev":
"Достъпът до истинска информация вече няма значение, лице което е деморализирано не е способно да оцени истинската информация, за него фактите не означават нищо! Даже да бъде затрупано с информация, с автентични доказателства, с документи, със снимки, ако го заведете насила в СССР и му покажете концентрационен лагер, той ще откаже да повярва на всичко това. Когато военният ботуш го стъпче, едва тогава ще разбере, но не и преди това, това представлява деморализацията!" Юрий Безменов, специалист по съветска пропаганда, дезинформация и подривни дейности, сътрудник на КГБИздишаш Делев, издишаш, след 2 години ще ги видиш къде са германците, със цялата им производствена и сервизна мощ...
Не ставай смешен...
Веселин Дечев
Рейтинг: 232 ЛюбопитноВ Русия се произвеждат Мерцедеси, Хюндаи и Тойоти. При това доста по-евтини от същите в България.
И честно казано предпочитам Хюндай от руски завод, отколкото произведен в Ченай или Еноре! Миний аав адуучин хүн
palav_nik
Рейтинг: 229 Весело"В Русия се произвеждат Мерцедеси, Хюндаи и Тойоти."
Викаш, днешна Рассия на Путин е колонизирана и превзета от германците и японците без война...
*****
НеутралноИ защо?
Основният аргумент за сега е "Нисковъглеродност" и "Нулеви емисии СО2!" ..
Да, ама ей го АУДИ .. колите му се признават от Бундес правителството за с нулеви карбонови емисии , а с един резервоар си минаваш колкото си искаш ..
Парникови газове - 0!!!
https://www.youtube.com/watch?v=H4hdF9Oywqc
https://www.audi-technology-portal.de/en/mobility-for-the-future/audi-future-lab-mobility_en/audi-future-energies_en/audi-e-diesel-and-e-ethanol
За къв да размяташ всяка вечер кабели?? СО2 неутралност ..?
Вземаш си "АУДИ" и джиткаш и си и неутрален ..
https://www.youtube.com/watch?v=LdFzVfQbg48
*****
НеутралноУшанки .. пак примъкнахте Русия в Дискусията ...
Бактън!
One Hour
Рейтинг: 284 НеутралноДо коментар [#31] от "Viva la Evolution":
Теслата скоро ще бъде отвяна от Мерседес.
С 11млд. инвестиции и "global battery network" ще ги удари и производството на EV батерии (жизнено важно перо за теслите).
Не напразно имат 100 години опит и 20 пъти повече произвеждани возила годишно.
То, ако само с батерия и един АйПад център се правеше кола.
dante_18
Рейтинг: 284 НеутралноДо коментар [#56] от "deaf":
If you are going through hell... Keep going!Американските автомобил са ужасени - харчат много и замърсяват много.всикички са с V8 бензин. Харчат 20 на 100. Ама иначе Фолксваген бил замърсявал с 1.6 Дизел 3 на 100.
dante_18
Рейтинг: 284 НеутралноЕдинственото хубаво нещо в американските автомобили са немските части. 😀 И особено скоростната кутия zf Додж .
If you are going through hell... Keep going!deaf
Рейтинг: 2256 НеутралноДо коментар [#74] от "dante_18":
Американските автомобили нарочно са направени такива каквито са - мощни,огромни и т.н. Такива ги харесват американците...
dante_18
Рейтинг: 284 НеутралноДо коментар [#76] от "deaf":
If you are going through hell... Keep going!Да бе това е ясно,ама това не пречи да са боклук. 😀
2.5
Рейтинг: 758 НеутралноИ Американците, и Франсетата няма да оставят марките им да потънат.
I Want To BelieveВинаги са се намесвали, когато свободния пазар е бил на път да утрепа националната им автомобилна индустрия.
putinxujlo
Рейтинг: 2112 НеутралноДо коментар [#72] от "simChо":
"Чуждестранен агент"Балалайка, Путенланд не произвежда коли) Путенланд е бензиностанция)
0tempora0mores
Рейтинг: 559 НеутралноДо коментар [#71] от "simChо":
Това е маркетингов трик за доене на потребители. Въглеродно неутрално гориво е това което не съдържа въглерод (примерно водород, на него залага Норвегия).
Всичко останало са маркетингови глупости. Същия ефект може да се постигне с ограничаване на населението ( 2 деца на семейстево/1 на родител) и залесяване на ненужните вече обработваеми площи, но това никой няма да го приеме щото удря печалбата на бизнеса.
Petleshev
Рейтинг: 3028 НеутралноДо коментар [#69] от "Веселин Дечев":
Пътят на праведния е заобиколен от всички страни с несправедливостта от егоизма и тиранията на злите хора. Блажен е онзи, който в името на милосърдието и добрата воля, води слабия през долината на мрака ...Ами купи си, като предпочиташ. Всъщност, руски коли няма. Има МПС-та, произведени в Русия. Така е било и май, така ще си остане.
0tempora0mores
Рейтинг: 559 ВеселоДо коментар [#71] от "simChо":
Освен това колите в Бразилия са от много време на етанол и със сигурност не са въглеродно неутрални!!!
П.С. по тази логига можеш и олио да си сипеш вместо дизел (ако не е комон реал) и ще въври ама пак не е въглеродно неутрално защото си отделя СО2 при изгаряне, въпреки че не го копаеш от земята
Ivan_
Рейтинг: 450 НеутралноДо коментар [#7] от "realguru":
Модератора е неадекватен!+++
Ivan_
Рейтинг: 450 НеутралноДо коментар [#40] от "hamiltonf":
Модератора е неадекватен!Мерцедес има много, много по-добра разработка.
Въобще не виждам как може да обръщаш внимание на нещо произведено от Форд.
Lemmy
Рейтинг: 893 ВеселоПерлите на мисълта в статията са известни. Сега да обърнем внимание на бисерите от колегите.
• Каква е тая американска класация нищо общо с Европа.
• А като стана дума за марки - "Джета" и "Смарт" СА САМО КИТАЙСКИ - другаде по света ги няма.
• Китай произвежда, колкото ЕС взет заедно и колкото Япония и САЩ .. пак взети заедно.
• Тротинетките ги удариха
• "Буик" сега е ФИАТ .
• Американските автомобил са ужасени - харчат много и замърсяват много.всикички са с V8 бензин. Харчат 20 на 100.
и т.н., и т.н.
Karamfil Kalchev
Рейтинг: 452 НеутралноДо коментар [#41] от "vassilun":
добре де управител Мартин, който наследи Пиех
Karamfil Kalchev
Рейтинг: 452 НеутралноДо коментар [#49] от "Viva la Evolution":
ми да не ги купуват бе щом са кофти както казваш защо продават толкова
*****
НеутралноУшанчик , дреме ми на шмайзера , за любимата ти Русия , която неадекватно и неистово се мъчиш да вмъкнеш във всякаква Дискусия ..
Барем от пасоля пада ли некоя рубла-за популяризирането?
Karamfil Kalchev
Рейтинг: 452 НеутралноИзобщо защо се занимаваме глупости.
Тя технологията вече е измислена и Мъск няма нищо общо нарича се зелен водород
Перките като работят през нощта, когато нямо потребление на ток ще правят водород в Япония сериозно обмислят подобен сценарий не случайно водородните автомобили са Японски
*****
НеутралноИ брендът на Фолксваген "Джета" къде е ОСВЕН В КИТАЙ?
New brand for China: JETTA | Volkswagen Newsroom
https://www.volkswagen-newsroom.com › stories
26.02.2019 г. - Volkswagen will tap its market potential in China more extensively. Through the creation of the new JETTA brand, the company will appeal in ...
Jetta Will Become Its Own Volkswagen Brand In China - Motor1.com
https://www.motor1.com › News › Official 26.02.2019 г. - Volkswagen is already China's largest automaker, and now the company hopes to expand in the market by creating a Chinese-exclusive brand ...
Ама не е лесно човек да е тъп, а?
А СМАРТ е съвместен - германо-китайски бренд и той Е САМО в КИТАЙ ..
Daimler, Geely form joint venture to develop Smart brand - China.org.cn
www.china.org.cn › business › content_74625033
29.03.2019 г. - German automaker Daimler AG and China's Zhejiang Geely Holding Group announced Thursday the formation of a joint venture to operate ...
Smart brand will be built in China as a Daimler-Geely joint - Autoblog
https://www.autoblog.com › 2019/03/28 › 28.03.2019 г. - Daimler will build its next generation of Smart electric cars in China through a joint venture with Geely, as a way to increase economies of scale ...
Та КЪДЕ ОСВЕН в КИТАЙ ИМА МАРКА "Джета"?
Къде има "Смарт"?
Ако Глупакът си отвори устата - и му разбират тъпотията, а?
А за производството - съветвам четене, че да нпма идиотско бръщолевене
*****
НеутралноЧе то и електроколите са не са въглеродно-неутрални ..
А в САЩ що етанолът е въглеродно-неутрален?
*****
НеутралноКак може въглеводородно гориво, да няма въглерод и водород?
Доста чудато понятие от химия се показва ..
А ГОРИВОТО на АУДИ Е ВЕИ .. и е признато за неутрално и всеки да се оправя!
Нулева емисия парникови газове..
Това е новото в Европа и през 2040 трябва да имаме въглеродна неутралност!
А и не са само АУДИ и "Бош" - много фирми работят за въглеродна неутралност и нулеви емисии..
"Континентал" направиха ОМЕ ..
Че то и РДФ горивото в Германия е ВЕИ ..
С ОМЕ скоро може да има и 100% ВЕИ задвижване в транспорта!
П.П
То и "НУЛЕВИТЕ ЕМИСИИ" на електроколите са маркетингов трик!
*****
НеутралноЛесно ли ти е, като си тъп?
JETTA to become the new Volkswagen brand in China - Volkswagen AG
https://www.volkswagenag.com › ... › 2019 › 02
Through the creation of the new JETTA brand, the company will appeal in particular to the ... At the same time, China's constantly expanding middle class aspires to individual ... growth momentum and now makes up nearly 50 percent of the entire market. ... Today, China is not just the world's largest automotive market.
*****
НеутралноКоето не е така и няма как да бъде ..
Ако въглеводород не съдържа въглерод, па да пази Господ - и водород , що за въглеводород би бил?
А за въглеродно-неутрални коли е обяснено :
https://www.youtube.com/watch?v=HFKkqqdm5BE
https://www.bosch-presse.de/pressportal/de/en/carbon-neutral-cars-synthetic-fuels-turn-co2-into-a-raw-material-120448.html
Пък то и за електрокарните коли е така .. всеки километър който изминават, означава, че на Земята са се отделили от 250-до 380 грама СО2 ..
"Въглеродно нулева" е електрокарен трик според мене въведен от Медвевдев (фен на електрокарното задвижване!) .. аз на Ушанките-електрокаристи съм им го обяснявал ..
Та тъй с германците и как са назад ..
Ще издумкат нови технологии и иди ги стигай!
usero
Рейтинг: 775 НеутралноИ с дизелите беха така. Или качество, или нищо.
usero
Рейтинг: 775 НеутралноЗа да може, като се разочароваш от колата, да имаш избор.
Pontif
Рейтинг: 2267 НеутралноНЕ е за Америка. Доста от колите които са листвани не се продават в САЩ. Sic semper evello mortem tyrannis - California Über Alles
*****
НеутралноЛесно ли ти е ,да си тъп идиот?
И след като видяхме, че марката "Джета" ( с няколко модела вече) и СМАРТ са на китайския пазар и никъде другаде (коли от моделния ред на бренда "Джета" все още не са стъпили в ЕВропа) и знаем , че "Буик" - е бренд собственост на ФИАТ в момента, да видим, как така Китай произвежда и колко.
https://www.worldometers.info/cars/
за 2018 :
China vehicle sales in 2018 reach 28,081,000 units ... ... On January 14, the China Association of Automobile Manufacturers (CAAM) ..
28 милиона.. ок. 30% ..
11.3 million vehicles were assembled in the United States in 2018..
In 2018, approximately 9.7 million motor vehicles were produced by the automotive industry in Japan
И видяхме, че Китай е произвел с ок. 7 МИЛИОНА ПОВЕЧЕ от САЩ и Япония ВЗЕТИ ЗАЕДНО ..
А къде сме ние, Европата?
19.2 million motor vehicles were produced in the European Union in 2018
И повече от ЕС , взет заедно ..
Та лесно ли ти е да си тъп?
*****
Неутрално[quote#95:"usero"][/quote]
НА е-автомобилите пазарът в света няма и 2 милиона .. като се разрастне ще го вземат немците ..
Росен съм аз и голем капут
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#51] от "simChо":
"Буик" сега е ФИАТ ..
==============================================================
Нещо съвсем не си наясно с нещата в Северна Америка.
"Буик" и сега си е "Буик" ( или "Бюик", както го произнасят в Северна Америка). Той е един от останалите модели на "Дженеръл Мотърс". А ФИАТ се сля с "Крайслер", а не с "Дженеръл Мотърс", ако това имаш предвид....