За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
НеКой
Рейтинг: 8 НеутралноХубаво е османците да се пляскат по ръцете, даже често.
Че са много нахални и пипат чуждо.
Добро решение на САЩ.
Deaddark
Рейтинг: 1497 НеутралноБраво! Ердоган ще го наврат на ш?ното куче в ш?ния г*з.
ourson
Рейтинг: 233 НеутралноНапук! :)
Willy Messerschmitt
Рейтинг: 343 ВеселоЧестито челеби!!Султанът си въобрази че явните текмета към Вашингтон ще му се разминат!?!Не оланкоулу...Договярянето(приклякането) за подялба на Сирия с аятолаха и джуджето няма как да се размине....
До истината се достига с познание! Не влизам в диалог с лумпени !И не храня руски тролове...hamiltonf
Рейтинг: 3985 НеутралноБаси шамара!
"Достъпът до истинска информация вече няма значение, лице което е деморализирано не е способно да оцени истинската информация, за него фактите не означават нищо! Даже да бъде затрупано с информация, с автентични доказателства, с документи, със снимки, ако го заведете насила в СССР и му покажете концентрационен лагер, той ще откаже да повярва на всичко това. Когато военният ботуш го стъпче, едва тогава ще разбере, но не и преди това, това представлява деморализацията!" Юрий Безменов, специалист по съветска пропаганда, дезинформация и подривни дейности, сътрудник на КГБСамо споменаване на думите арменци и геноцид някъде по света, кара Ердо да се изчервява от ярост, а вече приета резолюция, и то от САЩ, не знам до каква нервна криза ще го докара...
димитър димитров
Рейтинг: 226 ЛюбопитноКогато има разделение на властите се получават такива неща.
Отец Сисой
Рейтинг: 120 Неутрално...се прие резолюция, с която се утвърждава като политика на Съединените щати отбелязването като геноцид на масовото изтребление на 1.5 млн. арменци в Османската империя между 1915 и 1923 г....
over the under100 години по-късно отново по същите места турският башибозук коли и беси
half truth
Рейтинг: 1064 НеутралноКамарата на представителите на САЩ за кой ли път одобрява, ама сената не дава.
soren
Рейтинг: 233 ЛюбопитноТова за санкциите да не е някаква партенка на ТАСС?
На сайта на Конгреса успях да намеря само резолюцията за арменците.
https://www.congress.gov/resources/display/content/Most-Viewed +Bills
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
ivanpopov
Рейтинг: 896 НеутралноГолямо БРАВО на конгресмените! Осъзнаха каква грешка са направили предшествениците им, при предишното гласуване. А ние, КОГА!?
Иво
Рейтинг: 3250 Любопитно"Президенът Тръмп ще има право да отложи налагането на тези наказателни мерки, ако това се окаже от полза за "интересите на националната сигурност" на САЩ."
"Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36Бъдете сигурни, че Тръмпи Продажника и Предателя ще направи точно това и няма да наложи санкции срещу Турция и престъпния режим на Ердоган.
Капабланка
Рейтинг: 590 НеутралноАми тъй де - Тръмп дава, но Америка - не.А арменския геноцид трябва да се признае и от нас, но няма кой да го направи, защото и ГЕРБ и БСП се влияят от ДПС!!!
Иво
Рейтинг: 3250 ВеселоИначе браво на Конгреса (доминиран от демократите) за взетите от тях мерки срещу турските власти и за признаването на арменския геноцид.
"Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36НеКой
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#13] от "Капабланка":
Хехе, тоя ще ни заплаши веднага, как си я мислиш тази.
Ще пуска мигранти, ще плаши с връщане на империи, не го ли знаеш какво представлява.
Ние не сме САЩ.
angevins
Рейтинг: 875 НеутралноВ момента в който изтеглят ядрените оръжия ще заиграе шамарената фабрика по султана
...ЕвОлЮцИЯ а Не РеВоЛюЦиЯ...Willy Messerschmitt
Рейтинг: 343 НеутралноДо коментар [#10] от "Ну погоди":
До истината се достига с познание! Не влизам в диалог с лумпени !И не храня руски тролове...Твърде много гледате Первии канал и РТ....дорогой!ЕрКочан за момента рие и си хвърля на гърба......Сириици,Кюрди,Арменци,Гърци и т.н питаят голяма "любов" към Турция.....Та маани лозУнгите!!!
vesolr
Рейтинг: 958 НеутралноБраво! След клякането на Тръмп пред Ердоган унизителна плесница за Турция от Камарата. И още една малка победа за Адам Шиф, които има в района си много избиратели от арменски произход.
От клеветника https://goo.gl/QdmktQИво
Рейтинг: 3250 ЛюбопитноПо скоро президента не дава, в случая това е Тръмпи Продажника. Да припомня, че преди няколко месеца отново Конгреса наложи санкции във военната сфера спрямо престъпния саудитски режим заради войната в Йемен, но Тръмпи Продажника наложи вето на тези санкции и по този начин защити своят салафитски дружка МбС и неговия ислямистки режим. "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
zzk41596346
Рейтинг: 233 НеутралноВъпреки шикалкавенията на Тръмп, Конгресът има крайната дума. Колкото и да му е мъчно на Тръмп за доброто му приятелство с Ердоган или други.
Другари, дамските въшки са срам за комсомолките!
Рейтинг: 458 НеутралноБраво, нахалните турци трябва да си знаят мястото.
"Единственото хубаво нещо, което идва от изток, е слънцето." - финландска поговорка.valtoro
Рейтинг: 575 НеутралноАко не бяха санкциите щяха ли да признаят геноцида ???
,,Над 1 милион са жертвите на геноцида
Подковаване, разпъване на кръст и заразяване с тиф са само част от турските издевателства,,
Копирано от standartnews.com
angevins
Рейтинг: 875 НеутралноЗащо са тия минуси искате утре султана да нахлуе и в България ли, както се шири в Кипър, Сирия и Ирак.
...ЕвОлЮцИЯ а Не РеВоЛюЦиЯ...venciч
Рейтинг: 426 ЛюбопитноЕти, купувай лук и зеле за зимата, че тежки времена се задават...
I use 🇵🇸 🇹🇷 to wipe my asssamoedin
Рейтинг: 3079 Неутрално" Турското външно министерство реагира светкавично снощи и заклейми решението на американския Конгрес, като заяви, че то противоречи на съюзническите отношения между двете страни в рамките на НАТО."
Що така ? Нали уж султана не се вълнува от американски санкции ? Или вече почна да осъзнава, че държавата му отдавна лети към икономическия срив ? Съмнява ме все пак да има такава проява на мисловни процеси сред кликата на султана, прекалено оптимистично е !
Dead putlerist
Рейтинг: 233 НеутралноТакааа, сега като забранят на американските кореспондентски банки да обработват плащанията в щатски долари на турците, Ердоган ще трябва да носи парите в куфари до Москва, за АЕЦ Акую и С400. А може и рубли да превежда, най-великата валута във Вселената!
samoedin
Рейтинг: 3079 НеутралноДо коментар [#4] от "Willy Messerschmitt":
" Честито челеби!!Султанът си въобрази че явните текмета към Вашингтон ще му се разминат!?!Не оланкоулу...Договярянето(приклякането) за подялба на Сирия с аятолаха и джуджето няма как да се размине...."
И хубаво , че е така, щото ако чакаме европейците да се натуткат да проявят някаква реакция срещу оста Кремъл - Анкара, никога няма да има нито санкции, нито каквито и да било задръжки пред тези два престъпни режима !
tribiri
Рейтинг: 627 НеутралноИ как така успяха точно сега да се светнат за арменския геноцид! Току виж утре си припомнили, че аборигените са изяли Кук!
Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!samoedin
Рейтинг: 3079 НеутралноДо коментар [#1] от "НеКой":
" Хубаво е османците да се пляскат по ръцете, даже често.
Че са много нахални и пипат чуждо.
Добро решение на САЩ."
Същото се отнася и за техните съюзници руснаците, въпреки че в Сирия го играят привидни противници....А още по - добре е да си ходи цялата тая управляваща престъпна клика в Анкара - целия регион се тресе от безумията на султана ! Това касае пряко и нас самите......
Сенчеста фигура
Рейтинг: 8 ЛюбопитноАмериканците да бяха прочели историята на Турция преди десетилетия, изобщо нямаше да я приемат в НАТО. Това е страна, която е изградена от безброй геноциди, за които не се извинява и безпардонно нейни изтребители прелитат над Атина, а сега и без извинения купува руски оръжия докато е в НАТО. Бесни кучета.
В Дневник.бг има точно 1 русофил, но с над 300 профила. Щраквайте му редовно ! и да пътува. „Дойче Веле" е педерастка необективна медия, а Дневник.бг вече цензурира без аргументи. Това е обидно и е противоположното на свобода на словото.xm...
Рейтинг: 1416 НеутралноПартийно пристрастни глупости!
И двете са гласувани близо до пълно единодушие. Т.е. и републиканци, и демократи.
За признаването на геноцида са 405 срещу 11.
За налагането на санкции, РАСТ Act и CAATSA Act, вкл. и на турския военен министър Хулуси Акар - 403 срещу 16.
Vili Jambov
Рейтинг: 1601 НеутралноДекларацията за арменския геноцид наистина ще вбеси Ердоган. Колкото до санкциите - звучи внушително, но следната вратичка може да ги обезсили:
----------------
"Президентът Тръмп ще има право да отложи налагането на тези наказателни мерки, ако това се окаже от полза за "интересите на националната сигурност" на САЩ."
-----------------
Иво
Рейтинг: 3250 ЛюбопитноДо коментар [#20] от "zzk41596346":
"Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36Де да беше така. Явно не си прочел тази част от статията: "Президенът Тръмп ще има право да отложи налагането на тези наказателни мерки, ако това се окаже от полза за "интересите на националната сигурност" на САЩ."
Иво
Рейтинг: 3250 ЛюбопитноДо коментар [#31] от "xm...":
"Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36Приемам забележката ти. Ти си прав.
Мизийски
Рейтинг: 120 НеутралноХайде, сега да криминализират и отричането на арменския геноцид, както са направили за Холокоста. Да не би еврейските жертви да са по-специални от другите?
Не участвувайте в безплодните дела на тъмнината; напротив, изобличавайте ги. Защото за онова, което нечестивците скришом вършат, срамно е и да се говори (Еф. 5:11-12).deaf
Рейтинг: 2331 НеутралноСега Турция да признае геноцида над индианците от страна на американците.
Average Person
Рейтинг: 2808 НеутралноДо коментар [#10] от "Ну погоди":
☠ This is worse than Mordor. ☠ Much worse in a way. It comes home to you... and because it is home, and you remember it before it was all ruined.да продължава в този дух, и ще го тричат като Кадави на стари години :)
comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
Рейтинг: 2044 НеутралноАко САЩ ни бяха приятели щяха да кажат нещо и за българския геноцид!
Libertarianism is just anarchy for rich peoplecomandante vs либерални ентусиасти&корпократи
Рейтинг: 2044 НеутралноДо коментар [#35] от "Мизийски":
Libertarianism is just anarchy for rich peopleЕстествено, единствените свидни жертви на 2СВ са евреите, другите 50-60 милиона са косвени жертви!
инж. Ганев - малцинство от 5.87%
Рейтинг: 8 ВеселоКак ли се чувства лирата днес?
Руският посланик : 80% русофили. Проф. Иво Христов : 80% дебили. Корелация, нали?GreenBush
Рейтинг: 8 НеутралноПравилно! Само каубоите зад океана имат право да нахлуват където и когато си поискат без да им се налагат санкции.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
гошо
Рейтинг: 177 ГневноДо коментар [#1] от "НеКой":
гошоЕ те одобрили ,а реално откога започват тия санкции или са само израз на дълбоко възмущение
гошо
Рейтинг: 177 ГневноДо коментар [#23] от "angevins":
гошоАз лично искам ,не за друго а ведъж за винаги българина да му се проясни мозъчето , и за османско присъствие и за възродителен процес и за НАТО и за още много други неща
Voiko
Рейтинг: 531 НеутралноБлагодарение на съюзническите отношения между САЩ и Турция толкова много се забави решението на Конгреса за арменския геноцид в Турция. Това можеше да стане много отдавна, защото съществуват множество доказателства. Голям брой от членовете на младотурското правителство по онова време са били ликвидирани от арменци, въпреки че почти всички са избягали от Турция в други държави.
Voiko
Рейтинг: 531 НеутралноДо коментар [#12] от "Иво":
На същото мнение съм!
Average Person
Рейтинг: 2808 НеутралноДо коментар [#44] от "гошо":
☠ This is worse than Mordor. ☠ Much worse in a way. It comes home to you... and because it is home, and you remember it before it was all ruined.а за СССР/Русия не искаш ли да ти се проясни мозъчето :)
penetrating
Рейтинг: 5853 НеутралноСтъпка в правилната посока. Непроятно впечатление прави пакетирането с признаването на арменския геноцид. Това признаване изисква отделяне, защото борбата за признаване беше дълга.
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David HilbertЕрдоган ще купи руски самолети и върви към изолация от НАТО.
Турция ще трябва да се замисли сериозно за бъдещата посока на своето развитие след ерата на Ердоган.
cvz19584875
Рейтинг: 233 НеутралноДо коментар [#48] от "penetrating":
Че ние каква изгода имаме от НАТО? Освен да дадем 2% от вътрешния брутен продукт на американските оръжейни фирми, за това ли хвалиш НАТО?
fio41315648
Рейтинг: 8 ВеселоДо коментар [#41] от "GreenBush":
Разрешавам ти да им наложиш! Започни да употребяваш само савецки стоки! :)))
cvz19584875
Рейтинг: 233 НеутралноДо коментар [#23] от "angevins":
А защо нахлува по тези земи? Ако поне малко бяхте честни, или по малко лицемерни, нямаше да мислите по този начин. От Ирак и Сирия идват терористи, ако ние имахме същия проблем, какво бихме направили? А в Кипър, от чия страна се почна убийствата, от турската или гръцката? А какво трябваше да прави, да гледа как избиват хора ли? Хайде дайте отговор, да видим колко ви е известно тази тема!
fio41315648
Рейтинг: 8 ВеселоДо коментар [#49] от "cvz19584875":
Вие русоробите нямате, НАТО не ще да ви финансира пенсионерските организации! Едно не разбирам, ей къде е раша, няма НАТО, няма ЕС, православен рай на земята, какво дирите още в гадната гейропа?
Julian Mall
Рейтинг: 888 ВеселоСупер! Санкциите идват тъкмо навреме когато султанчето се чувства победител в Сирия! Надявам се да охладят завовевателните му мераци в Сирия които нараснаха прекомерно!
По-добре миг свобода отколкото живот в робствоeverlast666
Рейтинг: 1095 НеутралноЕй дочакахме най-накрая да се сетят - 100 години след очевидния геноцид!
Само да споменем, че нашия собствен парламент, като страна също пострадала от Османски геноцид, не сме прознали Арменския геноцид официално - само масови избивания сме признали !!!
При слугата Борисов едва ли можем да очакваме подобно нещо де.
Julian Mall
Рейтинг: 888 Любопитно"Ердоган ще купи руски самолети "
По-добре миг свобода отколкото живот в робствоЕдинственият вариант да купи руски самолети и ако му ги подарят!
GreenBush
Рейтинг: 8 НеутралноМайка ти вероятно знае колко си прост ама нали си нейната гарга сакън да не ти каже. Щото не подкрепям навирането на каубойският нос навсякъде по света реши, че подкрепям СаветЦки стоки така ли? Евала - наистина си прост цървул Ганя.
Julian Mall
Рейтинг: 888 ВеселоСега очаквам да тропа с обувка по трибуната и да заплашво САЩ като Хрушчов новремето! По-добре миг свобода отколкото живот в робство
Julian Mall
Рейтинг: 888 Гневно"Турция - пич - тя е наследник на бивша империя а не територия пълна с цървули наричана за кратко България."
По-добре миг свобода отколкото живот в робствоИ ти ли си бил фес бре как не съм те забелязал досега?
cvz19584875
Рейтинг: 233 НеутралноДо коментар [#35] от "Мизийски":
Че евреите убиха повече хора от всички. Сталин евреин, Ленин евреин, дори и паметници им направихте в България 😂😂 смях в залата. Ааа щях да забравя, Хитлер също има еврейска кръв, дайте сега и те да се извинят за стореното по света. Страна която избил милиони индианци, която хвърлил атомна бомба, ще ми говори за морал. Страна която създава терористични организации по света, за да влиза ( уж ) по чужди държави, и да им вземе било то злато, нефт или газ, в валутата Сирия. Ех българино българино, днес на Турция, а утре и на България. Тези хора нямат никакъв морал, при тези хора важи само изгодата, изгода до която има от теб или мен, после сме нищо.
Julian Mall
Рейтинг: 888 ГневноФесче, всички терористи в Сирия минаха през Турция! Турция подкрепя терористите в Идлиб, а Багдадито се окреваше в същият Идлиб под покровителството на турските служби! Така че не ми представяй Турция като борец против тероризма! По-добре миг свобода отколкото живот в робство
GreenBush
Рейтинг: 8 НеутралноИскаш ли да се обзаложим, че щатите ще останат без бази в Турция ако тези санкции минат?
cvz19584875
Рейтинг: 233 НеутралноДо коментар [#52] от "fio41315648":
Че кой е казал че съм русофил? Кажи какво ти дава НАТО? Кажи ми НАТО какво направи в Либия, Афганистан и още много други страни? Там където има НАТО, няма независимост, американците те командват, и защо трябва някого да харесам, било американския империализъм или руския? Аз си имам собствено мнение, е вън НАТО от България. И също вън Ленински паметници и социалистически лозунги.
amerikanbastard
Рейтинг: 570 НеутралноНе е необходимо да се замисля, защото Ердоган начерта и спазва правилната посока - съюз с Русия и контрол на Близкия Изток, откъдето ще изгонят Книжния Тигър.
Freedom's just another word for nothin' left to lose
DonKey Hot
Рейтинг: 1416 НеутралноДо коментар [#42] от "GreenBush":
ум море, глава шамандураХрасаталак зелен, цървул ще наричаш сина на майка си. В американофобството си , си готов да направиш пълно фелацио на турското диктаторче, ама задните ти части пак остават открити. Ако поне малко познаваш историята щеше да си чел че Българите сме имали империя векове преди турците въобще да са имали идея за държава. Като на всяка империя и на турската също и е дошъл края в началото на 20век и кумира ти Ердоган трудно ще промени този факт, въпреки напъните които прави .
А България е велика страна, въпреки дрисльовци като теб и подобни на теб родоотстъпници
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Julian Mall
Рейтинг: 888 ВеселоА вие ще останете без наемите зи тях и военната помощ!
По-добре миг свобода отколкото живот в робство
DonKey Hot
Рейтинг: 1416 НеутралноТози е някакъв турчеещ се мангал, пардон ром.Поне се е научил да пише, да разсъждава тепърва се опитва.
ум море, глава шамандура
Julian Mall
Рейтинг: 888 Неутрално"Че ако минат терористи от Турция, а американците си ги създават, а на това да кажеш нещо. "
По-добре миг свобода отколкото живот в робствоТези дето минаха през Турция от Средна Азия и Европа не са ги създавали американците! Пък и не знам да сте имали нещо против хаоса който съзадоха американците в Ирак, даже са опитахта да се възползвате и там да окупирате територии но нещо не ви се получи! Калкато до нефта по-добре временно да е под американски контрол защто американците рано или късно си отиват вие обаче оставате докото не ви изгонят насила както по времето на Освободителната руско-турска война!
tos_buratino
Рейтинг: 88 НеутралноПризнаването на арменския геноцид, сега и по тоя начин, звучи по-скоро като политическа стъпка, отколкото като морално отсъждане, каквото трябва да бъде.
И като заговорих за морал - кога ще осъдят и геноцида срещу коренното население на Северна Америка, което техните прадеди са провели?
Макар, че то е ясно - в политиките на САЩ морал и принципи НЯМА!
1984
Рейтинг: 177 Неутралнонякой БГ дето продава оръжие , ако не е разбрал има санции
BG e мини империя на злото.****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
1984
Рейтинг: 177 НеутралноДо коментар [#65] от "cvz19584875":
BG e мини империя на злото.Руснаците правят лайната за петрол, тъп си няма значение дали си турчин или не , те и комунистите са тъпи копейковци
venelingeologia
Рейтинг: 975 НеутралноОхо! Сега вече отношенията ще се вкиснат за десетилетие поне. Южният фронт на НАТО може ли да го пазят руски самолети?
Julian Mall
Рейтинг: 888 ЛюбопитноИ кой заплашва Южният фланг на НАТО? Иран!? По-добре миг свобода отколкото живот в робство
Иво
Рейтинг: 3250 ЛюбопитноДо коментар [#68] от "Julian Mall":
"Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36Хубаво припомни за иракския нефт. Възможно е Буш-мена Младши и неговото вице Чейни да са искали да се обогатят за сметка на иракския нефт. И двамата имат близки отношения с американския петролен сектор. И е възможно в първите години, когато САЩ окупираха Ирак след 2003 г. да спечелили някакви дивиденти от това. Обаче, няколко години по-късно иракското правителство (избрано вече от иракския народ, а не назначено от САЩ, както беше в първите години след окупацията) реши да разкара по-голямата част от американците в Ирак и да вземе под свой контрол петролните залежи на страната. Така днес в Ирак развиват бизнес главно китайски, корейски и европейски нефтени компании.
cvz19584875
Рейтинг: 233 НеутралноДо коментар [#68] от "Julian Mall":
Хм, много неща са ви неясни. В Сирия има наемни убийци, тоест им плащат да гонят арабите от земите им. За Ирак? Американците искаха много повече в Ирак, но именно Турция не разреши войната да се води от тяхна територия, и от този момент между САЩ и Турция почна листопади. Турция не искаше тази война, и те влязоха от други държави. Много си далеч от реалността, която ти се дава по новините. Бъди си американец, а тези хора някой ден и теб ще настъпят, но тогава ще запееш друга песен. Аз поне съм реалист, гледам на нещата от истинската им страна, без да заемам страна.
Сенчеста фигура
Рейтинг: 8 Любопитно[quote#69:"tos_buratino"][/quote]
В Дневник.бг има точно 1 русофил, но с над 300 профила. Щраквайте му редовно ! и да пътува. „Дойче Веле" е педерастка необективна медия, а Дневник.бг вече цензурира без аргументи. Това е обидно и е противоположното на свобода на словото.Буратино, носът ти пак расте. САЩ са се извинили отдавна на коренното население и в момента коренните американци живеят в резервати и са освободени от данъци. Чети, момче, чети!
cvz19584875
Рейтинг: 233 НеутралноДо коментар [#72] от "1984":
Добре нека да бъда тъп, а вие бъдете умните, няма спор. Темата беше за САЩ, а не за червения ботуш, не има разлика по между им де, но както и да е. 🙋
cvz19584875
Рейтинг: 233 НеутралноДо коментар [#72] от "1984":
Не че има разлика помежду им исках да напиша. 😊
Julian Mall
Рейтинг: 888 Неутрално"Бъди си американец, а тези хора някой ден и теб ще настъпят, но тогава ще запееш друга песен."
По-добре миг свобода отколкото живот в робствоТези хора магат най-много да ни настъпят икономическите интереси както с Южният поток от което всъщност спечели Турция. От вас обаче единственото което можем да очакваме е затриването на българската държава и българите като народ на днешната българска територия!
До коментар [#76] от "cvz19584875":
onlyreading
Рейтинг: 8 НеутралноРазсъжденията ви са по-плитки от чиния :) "Приятели"... след тази дума в контекста на международна политика, по-добре ходете да си сглобявате легото и "Киндер" играчки.
DonKey Hot
Рейтинг: 1416 НеутралноДо коментар [#59] от "cvz19584875":
ум море, глава шамандураСталин е еврейн , колкото ти си българин бе манго. Иосеб Бесарионис дзе Джугашвили е оригиналното му грузинско име. Ленин също не е еврейн, майка му е дъщеря на еврейн, а еврейте признават за еврей само тези който имат майка еврейка, така че и този урод не е еврейн,колкото и да е удобно за алгоритмуване.
За Хитлер теориите че е с еврейски произход също нямат доказателства, т.е да преписваме всички злини на еврейте е удобно не е вярно.
DonKey Hot
Рейтинг: 1416 ВеселоДо коментар [#71] от "cvz19584875":
ум море, глава шамандураманго, не се прави не интелигентен като ползваш думи които не са ти ясни, защото ставаш още по смешен. Ако можеш да ползваш речник, напиши думичата дискридитира, после напиши и дискутира и като разбереш разликата, можем да продължиш с интелектуалните си напъни.
А виж и думата индивид в какъв контекст се ползва,че много ти идват новите думички.
Patsis
Рейтинг: 1127 НеутралноДо коментар [#7] от "Отец Сисой":
Да прощавате, ама преди 104 години по тези места тъкмо КЮРДСКИЯТ башибозук е клал арменците!
DonKey Hot
Рейтинг: 1416 ВеселоДо коментар [#76] от "cvz19584875":
ум море, глава шамандурада бе, чичко ти ердо на кого продаваше нафтата, сигурно на асад. Пусни си един тест за интелигентност, може да го докараш до двуцифрен резултатл. Успех.
penetrating
Рейтинг: 5853 НеутралноДо коментар [#49] от "cvz19584875":
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert"Далаверата" не е това, което ми идва първо като кажа НАТО, но щом настоявате:
- България е отделяла до около 25% от БВП и 90% от тях са отивали в СССР.
- Още пътуват натам под различна форма, както част от тези недостигнати 2%, така и почти 100% от енергийните палщания.
- Поради това България е най-бедна, неразвита страна в ЕС
Та, като търсите "далавера", помислете тези 2% дали не са много по-малко от сегашните плащания към Русия.
cvz19584875
Рейтинг: 233 НеутралноДо коментар [#80] от "Julian Mall":
Голям смешник си, ако сме го искали, днес ту щеше да говориш на турски, а не на български. 😂😂😂 Освен да се се смея нищо не мога да направя за хората като вас. Комбинираното си остава зомбирано.
Patsis
Рейтинг: 1127 ВеселоДо коментар [#28] от "tribiri":
И как така успяха точно сега да се светнат за арменския геноцид
Отговорът е в старата песничка:
"Интерес, интерес, песен за теб пеем днес!"
cvz19584875
Рейтинг: 233 НеутралноДо коментар [#80] от "Julian Mall":
А и друго, не си спомням Турция да е нападнала някога България 😭😭 но виж САЩ да, виж си истинската история.
Patsis
Рейтинг: 1127 ВеселоДо коментар [#77] от "Сенчеста фигура":
Виц от преди ПСВ /знам го от баба си, родена 1896/
Кавалерът по време на танц настъпил шлейфа на дамата си и съдрал полата й.
-О, Извинете, много съжалявам!
- Вашите съжаления и извинения не могат да покрият задника ми!
Толкова и извиненията на янките към коренното население!
Julian Mall
Рейтинг: 888 ЛюбопитноКолко българи има днес в Турция? А гърци и арменци? По-добре миг свобода отколкото живот в робство
DonKey Hot
Рейтинг: 1416 ЛюбопитноДо коментар [#84] от "Patsis":
ум море, глава шамандураизпълнителите са ясни, въпроса винаги е кой дава заповедите .
cvz19584875
Рейтинг: 233 НеутралноДо коментар [#82] от "DonKey Hot":
Хайде пак манго, ясно, по този начин си избивате комплексите. Това което си писал няма нищо вярно, както Сталин така и Ленин са си евреи. Знаеш ли кои хора са вземани за войници през хитлерово време? Майка евреин, баща немец, именно те са били войниците в немската армия. Иди виж в Нюрнбергския архив, там го има записано.
lz73
Рейтинг: 2055 НеутралноДо коментар [#59] от "cvz19584875":
Хм, наследник на племе, заграбили част от изконните византийски земи и създало там държава ще ми говори за морал...
А, и бият негрите...
.
Рейтинг: 1203 НеутралноДо коментар [#84] от "Patsis":
Е не само кюрдският , впрочем и сегашния башибозук от СНА е достоен наследник на тия.
Ма всичко е ставало под крилото на властта, всички пандизчии с присъди за убийства и тежки престъпления са били пратени в башибозука.
Julian Mall
Рейтинг: 888 ЛюбопитноА кой ни нападна в гръб през лятото на 1913г. след сключването на мирният договор в Лондон? Да не би марсианците? Тук си минавали и заминавали немци и руснаци! Вие обаче не се махате и пак точите зъби за връщането си на Балканите! По-добре миг свобода отколкото живот в робство
DonKey Hot
Рейтинг: 1416 НеутралноДо коментар [#89] от "cvz19584875":
ум море, глава шамандураза да си спомняш, първо трябва да си го прочел.
Преди още да приключи Междусъюзническата война, от тежкото
положение, в което България се оказва спрямо Сърбия, Гърция и Румъния (чийто съюзник е и Черна гора), се възползва и Османската империя.
По заповед на Високата порта нейните войски нахлуват в Източна Тракия и реокупират областта до течението на р. Марица. Отношенията
между империята и България се уреждат със специален договор, подписан в Цариград (16 септември 1913 г.)
blondofil
Рейтинг: 1432 НеутралноАрменският геноцид е просто брънка във веригата варварщини извършени от турците. Нито е единствен нито е последен.
ПРИСМЕХУЛНИК
Рейтинг: 8 НеутралноГледам оживление след "санкциите"... Само че, няма за какво да се радвате, ако се подходи рационално към въпроса.
Турско-американските икономически отношения са нищожно малки в сравнение с европейско-турските. Ако има желание да се повлияе на Ердоган, то ЕС има всички необходими лостове.
Обаче, VW избира Измир, нали така?
tribiri
Рейтинг: 627 НеутралноДо коментар [#77] от "Сенчеста фигура":
Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!Tръмп отишъл да се посъветва с вожда а Белия бик, какво да прави с имигрантите и той му отговорил:
- Внимавайте много! Ние на времето подценихме този проблем!