За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
citoyen
Рейтинг: 733 НеутралноОтвреме-навреме трябва някой да издърпва ушите на нискобюджетните компании. Някои съвсем се самозабравиха.
velvoofell
Рейтинг: 566 НеутралноИма едно предимство - купуваш си евтин билет без багаж, ако не си сигурен в пътуването. Като наближи, си добавяш багаж. Нещо като резервация на полета за 15-20 евро. Пък и малката чанта по последните изисквания на Райън събира достатъчно за уикенд вкъщи на студент.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Петър Петров
Рейтинг: 733 НеутралноДо коментар [#3] от "lordcris":
Горд българин с три години стаж в Испания .Вече в България и занимаващ се с крипто валути .Нискотарифните компании да си направят една Испания.Испания може без нискотарифните.Ама тия не могат.Малага Мадрид Майорка Барселона ...
Ivo
Рейтинг: 651 НеутралноИстината е че глобалистките авиокомпании си правят каквото си искат и дерат кожи! Няма причина самолетните билети да са толкова скъпи или да се плаща за багаж! Всичко е далавера и дране на кожи!
Не на глобалистите и глобуса! Make Earth Flat Again!klimentm
Рейтинг: 3582 ВеселоВсички летища по света са пълни с пътници, навслица навсякъде дори и в по малките градове! Народа се е прал да пътува и това е чудесно!
klimentmВинетУУУ
Рейтинг: 741 НеутралноИспания си има нискотарифна компания, явно малоумника е друг.
ВинетУУУ
Рейтинг: 741 НеутралноДо коментар [#3] от "lordcris":
Vueling Airlines е испанска авиокомпания със седалище в Барселона. Компанията е собственост на IAG. Тя е най-голямата авиокомпания в рамките на испанска територия по брой дестинации и по големина на флота, и втората по големина по брой пътници, превозвани на територията на Испания
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
.
Рейтинг: 1203 НеутралноРайънеър постоянно намаляваше багажа тия последни години, сега само под седалката остана. Ма и там се събира доста. То и по-дебелите са за таксуване, ма не смеят....
vassilun
Рейтинг: 4926 ВеселоПравостоящи пътници кога? Как така Райън пропускат да натоварят 300 пътника в В737?! 😂🤣
vesko19
Рейтинг: 800 НеутралноДо коментар [#3] от "lordcris":
Интересно ако Испания забрани на тия нискотарифни да ползват летищата и какво става ?
НАли се сещаш че потока от цяла ЕВропа лятото за Испания е огромен . Все едно маймуната само да си резне клона на който седи .
Не са толкова тъпии от авиокомпаниите . Ако трябва и свирки ще правят на крал Филипе 6ти само и само да могат да работят в рамките на Испания .
А Малоумника май е друг
vesko19
Рейтинг: 800 Неутралнокрал Фелипе 6ти Пардон
vassilun
Рейтинг: 4926 ВеселоДо коментар [#5] от "ivo":
Не! Истината е, че не трябва за една и съща услуга да се плаща различна цена! Летя често от Африка (сега) през Париж до София. Билетът ми от Африка до Париж е на половин цена на този от Париж до Африка! Също и през Август и по Коледа се плаща двойна цена за една и съща услуга!
vassilun
Рейтинг: 4926 НеутралноДо коментар [#8] от "Мухльо":
Vuelling е за Iberia (и двете заедно с British са собственост на IAG) същото, което е Grrmanwings за Lufthansa и Transavia за Air France!
zocho1
Рейтинг: 491 НеутралноДо коментар [#14] от "vassilun":
Един от механизмите за постигане на ниските цени е динамичното им променяне. Няма как хем да се радваме на ниските цени, хем да имаме прекалено много претенции.
DDR
Рейтинг: 641 НеутралноДо коментар [#14] от "vassilun":
Frieren für die Freiheit. Tempolimit für die Freiheit. Ein Kühlschrank im Sommer – notwendig oder Kriegstreiberei?Пазар, какво да го правиш... Като не ти харесва, сменяш доставчика на услугата 😉
everlast666
Рейтинг: 1095 НеутралноСкоро и за чорапи и гащи ще почнат да ни таксуват.
За кюлоти и боксерки 3 евро, за по-изрязани 2 евро
За чорапи до глезена по 1 евро на чорап, за такива до колената по 3 евро.
vassilun
Рейтинг: 4926 ЛюбопитноДо коментар [#16] от "zocho1":
Вероятно съм тъп, та бихте ли ми обяснил с какво повече са разходите на авиокомпанията за един полет от А до Б през август в сравнение със същия полет през февруари? Повече гориво ли изгарят двигателите? По-големи заплати ли плащат на екипажа? Какво?
vassilun
Рейтинг: 4926 ЛюбопитноДо коментар [#17] от "DDR":
Не е пазар, а е липса на конкуренция! От източния бряг на САЩ до София летя почти два пъти по-евтино отколкото от централна Африка до София.
DDR
Рейтинг: 641 НеутралноДо коментар [#20] от "vassilun":
Frieren für die Freiheit. Tempolimit für die Freiheit. Ein Kühlschrank im Sommer – notwendig oder Kriegstreiberei?За да липсва конкуренция си има сигурно сериозна причина.
vassilun
Рейтинг: 4926 ВеселоДо коментар [#21] от "DDR":
Браво! Открихте колелото и топлата вода едновременно! 😂🤣
И за вкусната чешка бира "си има сериозна причина"!
mans
Рейтинг: 233 НеутралноРайъна са си добре, никога не се проверява размера на ръчния багаж, може да си вкарвате и по големи чанти като ръчен. Хватката е че тия дето са си платили са с предимство при качването, но все ще се намери място горе в багажните отделения за вашия багаж, стига да не прекалявате с размера де.
Една нормална 30-35 литрова раничка ви е достатъчна за седмично пътуване, ако сте тръгнали да се прошетвате из нови места
pet fire
Рейтинг: 3156 НеутралноБраво
mans
Рейтинг: 233 НеутралноИ да добавя, никой няма да ви пусне така без пари с 10кг куфар с багаж, както се е опитала да направи тази там испанка
DDR
Рейтинг: 641 НеутралноДо коментар [#22] от "vassilun":
Frieren für die Freiheit. Tempolimit für die Freiheit. Ein Kühlschrank im Sommer – notwendig oder Kriegstreiberei?Да, водата.
blondofil
Рейтинг: 1432 НеутралноКои са тия неща дето не мога да си натъпча по джобовете, че да нося чанта?
MyTwoCents
Рейтинг: 207 ЛюбопитноДо коментар [#14] от "vassilun":
До коментар [#19] от "vassilun":
По принцип ценовата дискриминация (да вземеш от всеки клиент цената, която е склонен да плати за дадено нещо) е забранена, затова и всички компании се опитват да заобиколят директното индивидуално договаряне прикривайки го като „промоции“, намаления за „пенсионери“, „учащи“ и пр. и доплащания под една или друга форма. Малко като пазарлък на арабски пазар, но облечено във формално ценообразуване.
Не знам дали на някой друг се е случвало, но вече никога не търся цена за конкретна дата за пътуване, защото излиза по-висока „индивидуално профилирана“ цена. Затова се търси с една-две седмици разлика и след това се „оставяш“ да ти предложат изгодна цена вече около нужната ти дата.
@)----,--'--
One Hour
Рейтинг: 289 НеутралноДо коментар [#2] от "velvoofell":
И какво? Ще имам в гардероба специална чанта за Райън полети ли?
Чанчат пътниците за да товарят повече карго в багажното.
vassilun
Рейтинг: 4926 НеутралноДо коментар [#28] от "MyTwoCents":
Аз летя до София на всеки шест седмици (преди три години - на всеки четири седмици). Няма как да избирам +/- две седмици. Имам фиксирани дати. Плюс е, че мога да купя (и го правя) днес билети за до 12 месеца напред.
George Svinarov
Рейтинг: 620 НеутралноДо коментар [#19] от "vassilun":
"Вероятно съм тъп, та бихте ли ми обяснил с какво повече са разходите на авиокомпанията за един полет от А до Б през август в сравнение със същия полет през февруари? Повече гориво ли изгарят двигателите? По-големи заплати ли плащат на екипажа? Какво?"
Колега, теорията за стойността, по която се опитвате да определяте цени, не се използва в пазарни условия. Западната цивилизация ползва пазарни методи и опредвля цените по метода на търсенето и предлагането. Явно сте заспал някъде около 1989-1990 година. Време е да се събудите.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
John C
Рейтинг: 233 НеутралноДала 20 евро за билет, голяма работа че трябва да
Liberalism Is a Mental Disorder!даде още 20 за багаж. Всички селяни взеха да летят
благодарение на такива като Райън и Уиз.
Терминал 1 е като зоологическа градина вече.
А Испания колко туристи ще загуби, ако Райън
спрат да летят дотам?
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
vesko19
Рейтинг: 800 НеутралноДо коментар [#33] от "dream_er":
ИСпания няма да загуби туристи . Просто щото ако едните се откажат на тяхно място идват други дето са склонни да търпят забрани за да има кинти и печалба .
Уж много знаете ама нещо сте пропуснал факта че на пазара празно няма .
Все едно утре ГУГЪл да фалира ? Кво правим ? Ами на негово място веднага ще дойдат други . Може не толкова големи но мястото веднага ще бъде запълнено .
ТЪй че не бери грижа толкова . Не са едиствената авиокомпания дето лети . А колкото става ясно от статията .Нямат и намерение да спират да летят до ИСпания .ТЪЙ де не са тъпи да си ритат клона сами .
historama
Рейтинг: 683 НеутралноДо коментар [#12] от "vesko19": "....Ако трябва и свирки ще правят на крал Филипе 6ти само и само да могат да работят в рамките на Испания ...."
+++++
Не знам дали испанците са малоумници, но не е пресилено, че някои са готови и на свир.и за управляващите Испания (направили я толкова привлекателна), само и само да могат да работят там.
А какво да кажем за наш'те мъжаги и пичове, направили от страната с реално най-добри географски и климатични дадености на Балканите една ко.... .
historama
Рейтинг: 683 НеутралноДНЕВНИК, (Модераторе)
напоследък е много модно бг простаците и комплексари (все "мъже") да обиждат подред различни европейски нации - испанци, ирландци, французи, и кой ли не (само не руснаци), а вие не го считате за обида на етническа основа?
Това новата ви редакционна политика ли е?
султана глаушева
Рейтинг: 346 Неутрално“Искането за компенсация е отхвърлено, тъй като безспорно пътничката е засегната от гняв и безсилие, затова че е трябвало да плати допълнителни непредвидени разходи, но дискомфортът й не е достигнал равнище, което да оправдае компенсацията, се посочва в мотивите за решението на съда.”
Мърфи е оптимист!Хахаха! Как изчислиха, че дискомфортът ѝ не е достигнал исканите 10 евра? А италианците са прави. Такаите са ръчен багаж трябва да са в цената на билета. Както и летищните такси. Що за щуротия да се листват отделно? Като купувам сирене наема на магазина отделно ли ми го листват?
historama
Рейтинг: 683 НеутралноЗа едно пътуване (отиване и връщане) ползвах 2 авиокомпании - Ер Франс и Уизеър (за първи път се качих на техен самолет). Бях потресен от разликата (хигиена, и най-вече публика). Но го преглътнах, разликата в цените бе в пъти.
Таралеж
Рейтинг: 2859 НеутралноЦиганийката им е малко прекалена наистина. Купете до кафенце, вода, изтъркайте лотарийни билети, парфюмче си купете. Ако не се чекнете ще го направим срещу 60 евро? Без ръкав на летището, а с автобусче. Евтинко е вярно, но пък циганийгата е бая.
DDR
Рейтинг: 641 ВеселоДо коментар [#40] от "Таралеж":
Frieren für die Freiheit. Tempolimit für die Freiheit. Ein Kühlschrank im Sommer – notwendig oder Kriegstreiberei?Ако не ти понася ”циганийката” летиш с ”баровците”.😉
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
historama
Рейтинг: 683 Неутрално+++
Свободата е правото да имаш избор. А и никой не те задължава да си купиш сандвич, водичка или парфюмче.
Лошо ще е, ако авиокомпаниите започнат да ни теглят, и всеки над 80 кг с багажа си да започне да плаща за свръхтегло.
tamada
Рейтинг: 721 НеутралноПо принцип - да. През лятото е по-натоварено и предполагам компаниите наемат повече персонал. Екипажите офицално не касае, защото те си имт регулирано работно време (неофициално го надвишават и често летят уморени), но примерно в администрацията и наземните екипи, вероятно се наемат повече хора и има извънредни часове, които се заплащат повече.
А за горивото - студеният въздух е по-плътен от топлия и през зимата двигателите работят по-лесно, а през лятото харчат повече. Това, обаче важи при излитане, набиране на височина и кацане. Общият разход за полета не е много повече, че да има голяма разлика в цената на билетите.
Така че разлика в разходите има, но колко точно е - за различните компании е различно.
didko8
Рейтинг: 733 ВеселоСкоро и това, вярвам, че го обмислят вече! :):)
fio41315648
Рейтинг: 8 ВеселоДо коментар [#5] от "ivo":
Да бе няма, я питай Горанофф!
fio41315648
Рейтинг: 8 ВеселоДо коментар [#19] от "vassilun":
Повече търсене, извънредни на екипите, които работят през празниците......
fio41315648
Рейтинг: 8 ВеселоДо коментар [#44] от "historama":
Ще е за наше добро, грижа за здравето ни....... :))))
Иван K
Рейтинг: 1866 НеутралноСправедливо е цената на билета да зависи от общото тегло на пътника и багажа.
подписIvan_
Рейтинг: 458 ВеселоДо коментар [#45] от "tamada":
Модератора е неадекватен!Ох, ако се наемат повече хора през определен сезон, то е защото имаповече на БРОЙ полети. Съответно приход/разход на полет е константна величина...
etty1
Рейтинг: 571 ВеселоДо коментар [#33] от "dream_er":
“The greatest enemy of knowledge is not ignorance, it is the illusion of knowledge.” ― Daniel J. BoorstinНе много.
Браво на испанците!
etty1
Рейтинг: 571 ВеселоДо коментар [#50] от "Иван К":
“The greatest enemy of knowledge is not ignorance, it is the illusion of knowledge.” ― Daniel J. BoorstinДискриминационно е.
tamada
Рейтинг: 721 НеутралноНяма как да е константна величина дори извън натоварения сезон. От полет до полет има голяма разлика в броя пътници, в ремонти, в разхода на гориво, заради един куп други условия и т.н.