Victoria's Secret отмени ревюто на "ангелите" си тази година

Victoria's Secret отмени ревюто на "ангелите" си тази година

Victoria's Secret отмени ревюто на "ангелите" си тази година
Reuters
Модната компания Victoria's Secret отмени тазгодишното си ревю, известно с обсипаните с ценни камъни сутиени и ангелски крила, носени от моделите.
Това бе обявено от компанията майка L Brands, цитирана от агенция "Ройтерс". Марката иска да преоцени маркетинговата си стратегия за телевизионното шоу.
Victoria's Secret някога бе водеща марка за бельо и участието в нея бе важен етап в кариерите на модели като Тайра Банкс, Хайди Клум и Миранда Кер. Тя обаче започна да губи клиенти, след като жените започнаха да преминават към по-евтини и спортни сутиени на марки като Aerie или Savage X Fenty на певицата Риана. Ниските продажби се отразиха на L Brands, която регистрира нетна загуба от 252 млн. долара в третото тримесечие на 2019 г.
Аудиторията на шоуто също намаля в последните години – миналата година то бе гледано от 3.3 млн. американци в сравнение с 12-те млн. от първото му излъчване през 2001 г.