За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
Велков
Рейтинг: 1366 НеутралноИмперията отвръща на удара... Тръмп не знае с кого си има работа...
Norman Granz
Рейтинг: 1366 НеутралноАйде сега и Русия!
НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.Може би сред стотина години, когато произведе компютър...
Велков
Рейтинг: 1366 ВеселоНямаше как да не споменеш Русия независимо от темата, а?
Краставицата колко процента вода има?
Дон бульон
Рейтинг: 225 ВеселоЧайна фърст! Така ва искам сичките! Наложих напълно успешен бизнес модел!!
Камараден, обичате ли Уикилийкс? Яз обичам Уикилийкс!peaspiring
Рейтинг: 171 ВеселоДо коментар [#1] от "Велков":
По скоро Китай не знае с кого си има работа :-)
wwwtoчkacom
Рейтинг: 206 НеутралноТова е в отговор на Тръмпи и неговите рестрикции. Той наистине не вдява какво ще последва, ако загуби такъв необятен пазар.
karatista
Рейтинг: 239 НеутралноОтдавна трябваше да го направят, че да излезе някаква конкуренция.
We Do This NOT Because It Is Easy, But Because We Thought It Would Be Easy!Велков
Рейтинг: 1366 ВеселоДо коментар [#5] от "peaspiring":
Ще видим, хоризонта е близък. Аз смятам, че САЩ ще са губещите...
Цъкльо ВЪРНЕТЕ СТАРИЯ ДИЗАЙН.
Рейтинг: 338 НеутралноИзглежда преговорите не вървят и китайците показват мускули....
АМАН ОТ НЕКАДЪРНИ ОБНОВЛЕНИЯСега чичо Дончо ще пусне гневен коментар в пиленцето и ще заплаши с нови мита и ще се влезе в режим "ама те не са компютри а компоти и не за три а тридесет години".
Пътьом ще се публикуват пет статии за уйгурите и две за Хонг Конг.
peaspiring
Рейтинг: 171 ВеселоСлед като българският русофил видя, че колкото и да му се ще, очевидно е, че матушката не може да стъпи на малкия пръст на Запада, той русофилът се трансформира в китайофил. И сега мантрата е - Китай ще им покаже на гадните западняци откъде изгрява слънцето :-)
И все забравя, че както руснаците тичат към Щатите, същото правят и китайците с повече ум в главата :-)
peaspiring
Рейтинг: 171 НеутралноДо коментар [#6] от "dma12587967":
Необятен, колко да е необятен? Колкото руския "необятен" пазар" ? Или по-необятен?
БВП на глава от населението в Китай е по-нисък отколкото в България...
Norman Granz
Рейтинг: 1366 НеутралноДо коментар [#3] от "Велков":
НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ."Нямаше как да не споменеш Русия независимо от темата, а?"
Исках да те зарадвам, Перков. Ти не беше ли русофил? Или сега мина на китайска вълна (с ударение на първата сричка)?
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.
xm...
Рейтинг: 1366 НеутралноКхъ, кхъ ...
По-скоро Китай знае с кого си има работа, отколкото американците ...
Най-малкото - защото Щатите са нашпиковани с китайци, а не обратното ...
Колкото какво ще излезе ...
Първи бяха японците, които хвърлиха ръкавицата на американците в електрониката.
Началото на 70-те.
Не стана.
После бяха "Азиатските тигърчета" - Хонгконг, Сингапур и Тайван.
Краят на 70-те - наччалото на 80-те.
Но Китай ...
Китай се различава по три съществени параметъра:
- Суверенен е.
- Огромен е.
- Централизиран е.
Та този път не съм сигурен дали ще се отърват само със съпикясване американците ...
bobyb
Рейтинг: 190 НеутралноИска ти се нали? Дори не знаеш какво си пожелаваш. Китайските робовладелски похвати правят дори съветските да изглеждат като пионерски кръжок.
peaspiring
Рейтинг: 171 НеутралноИнтересно, на какви операционни системи ще върви администрацията? Да не би Хуавей да са измислили алтернативни Уиндоус и Уникс?
vassilun
Рейтинг: 4765 ВеселоДо коментар [#10] от "peaspiring":
И понеже СССР не успя да фалира САЩ, сега се разчита на Китай да срине гнилия капитализъм! 🤣😂
Norman Granz
Рейтинг: 1366 НеутралноДо коментар [#14] от "xm...":
НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ."- Суверенен е.
- Огромен е.
- Централизиран е."
И точно защото е централизиран - т.е. за да си успешен бизнесмен, трябва да си преди всичко примерен ПАРТИЕЦ - Китай никога няма да роди Томас Едисън, Хенри Форд, Бил Гейтс или Илон Мъск.
Кхъ, кхъ...
xm...
Рейтинг: 1366 НеутралноДа.
Но това са похвати в конфуцианско общество.
Което прави метода приемлив за китайското общество и доста ефективен, особено за целево концентриране на усилия и ресурси.
Плюс, че се приемат за различни.
Да ви припомням ли, че в началото на века китайците се бяха "увлекли" по идеята, че са отделна от останалото човечество раса?
Заметоха го после под килима, но себевъзприемането им си е "особено", меко казано ...
С две думи - нашите преценки и оценки не са автоматично валидни за тях ...
bobbyperu
Рейтинг: 793 НеутралноХайде софтуера добре, ама какво значи чуждестранни компютри....ми те всички се правят в Китай , а и китайския Леново е бившето поделение на ИБМ за персонални компютри!
Фат Ким
Рейтинг: 707 ВеселоКато този?
https://sputniknews.com/science/201810211069084611-russian-high-tech-consumer-innovations/
Norman Granz
Рейтинг: 1366 НеутралноДо коментар [#21] от "Фат Ким":
НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ."Като този?"
Харчат ли се?
Фат Ким
Рейтинг: 707 НеутралноДо коментар [#22] от "Norman Granz":
В тяхното МО и държавни институции, определно да. За частни потребители идват малко скъпи за това което предлагат.
peaspiring
Рейтинг: 171 НеутралноДо коментар [#14] от "xm...":
При всяко от тези "съпикясвания". Щатите излизаха победител не защото воюваха на същото поле, а защото създаваха абсолютно нови сектори. Примерно, бумът на Япония в потребителската електроника и автомобилите стана, когато в Щатите излязоха компании като Епъл, Майкрософт и Сън.
Dr_Doolittle
Рейтинг: 1142 НеутралноСмешно е ,че китайците навремето откупиха технологичните линии на IBM за да произвеждат китайски IBM наречен Lenovo ,а сега си го начукаха сами при тази скъпа сделка вчера , от утре да преоборудват цялото си производство изоснови с китайски чипове.
http://www.flickr.com/photos/39768558@N04/3712408729/penetrating
Рейтинг: 5672 НеутралноКитай дали го приеха в СТО?
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David HilbertАко да, да ги санкционират
penetrating
Рейтинг: 5672 НеутралноКитай дали го приеха в СТО?
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David HilbertАко да, да ги санкционират
chepokalipsis
Рейтинг: 225 НеутралноОткъм хардуер - няма проблем, той почти всичкият се прави в Тайван/Китай. Откъм софтуер, работата ще е да си ебе, особено ако трябва да се сменя уиндоус. Това значи всички техни програми, които до сега са работили под уиндоус, трябва да се пренапишат поне частично.
Момо
Рейтинг: 522 НеутралноТова няма нищо общо с търговските войни, а е въпрос на защита. Ако държавата ти работи с чужд софтуер и хардуер, то е изложена не само на шпионаж, но и на евентуален контрол, включително пълен блекаут при необходимост. Единственият ти шанс за защита е собствен софтуер и хардуер, както и закон за интернета, какъвто приложиха в Русия. Чрез подобен закон, можеш да защитиш вътрешната инфраструктура при масирана хакерска атака насочена срещу важни обекти.
penetrating
Рейтинг: 5672 ВеселоДо коментар [#21] от "Фат Ким":
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David HilbertДо коментар [#22] от "Norman Granz":
През 2018 Русия настигна България в областта "Направи си сам".
"...Coming Soon: Russian-made Home Computers..."
Познайте защо е този почин (и тук, и там)
peaspiring
Рейтинг: 171 НеутралноДо коментар [#21] от "Фат Ким":
Да инвестираш ресурси в собствена разработка на хардуер в момент, когато технологиите вървят към АИ и квантови компютри, е меко казано глупаво. Така или иначе, Русия е зависима от технологиите на Запада и Китай. ЕС няма ресурсите да се конкурира с Щатите, какво остава за Русия...
slon
Рейтинг: 138 НеутралноЗначи чак 2020 година Китай се чувства способен да премине изяло на собствени технологии.
Нормално е, поне по отношение на държавната сигурност.
Но мисълта ми е, че САЩ са независими така от годините на разработката на Интернет... т.е. от самото начало на компютърната ера.
xm...
Рейтинг: 1366 НеутралноДо коментар [#24] от "peaspiring":
Напълно съгласен. Не само нови, но и на ново ниво. Макар и само за японците.
Малките тигри си бяха просто малки и чисто "работна ръка".
И точно затова не съм съвсем сигурен сега.
Самите американци изпищяха, че китайците ги "водят" с над 2 500 патента само за 5G - технологията.
Квантовите?
Ще видим ...
Zayo Cicin
Рейтинг: 3490 НеутралноДо коментар [#10] от "peaspiring":
I 💜 Leka BorislavovnaПравилно наблюдение. Китай е новата надежда на прогресивното чЕЛовечество. Заедно с киайците и руснаците, нашите комунисти стават 1,5 милиадрда.
Момо
Рейтинг: 522 НеутралноРусия отдавна има разработен собствен процесор и периферия. Същите отдавна се използват в администрацията. Естествено, производителността няма нищо общо със западните еквиваленти, но в крайна сметка вършат това, за което са предназначени.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Роси
Рейтинг: 5672 НеутралноА напират да ни продават техните.
Иво
Рейтинг: 3200 Любопитно"След като на американски компании бе забранен бизнесът с "Хуауей"
"Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36Очевидно това е китайският отговор срещу САЩ заради "Хуауей".
everlast666
Рейтинг: 1004 НеутралноИмаш предвид 1.3 милиарден Китай дето е на 2000 години, подценява 250 годишен САЩ ?
Иво
Рейтинг: 3200 ЛюбопитноДе, да беше така, но не е
https://www.google.com/publicdata/explore?ds=d5bncppjof8f9_&met_y=ny_gdp_pcap_cd&hl=bg&dl=bg #!ctype=l&strail=false&bcs=d&nselm=h&met_y=ny_gdp_pcap_cd&scale_y=lin&ind_y=false&rdim=country&idim=country:BGR:CHN&ifdim=country&hl=bg&dl=bg&ind=false
"Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
daskal1
Рейтинг: 2404 НеутралноДо коментар [#38] от "Иво":
Интересно, какво ще загубят и спечелят Китай и САЩ? Китайската икономика е в доста сериозна ситуация защото вътрешният им пазар е недостатъчен за изградените мощности, плюс финансовата криза от балона в строителството на празно "градове".
За САЩ ще има известно поскъпване на стоките за широко потребление, но ще се спре кражбата на технологии за над 600 милиарда годишно.
Реалността е, че Африка и АЛтонска Америка не могат да поддържат китайската икномика и "Хуауей" и ще трябва да се търси компромис с Европа и САЩ, независимо от "твърдостта" на ККП и вождовете по телевизията.
smotlixx
Рейтинг: 780 НеутралноСървърните операционни и софтуер няма как да го сменят с китайски. Какво ще направят? Ще преизмислят топлата вода?
karatista
Рейтинг: 239 НеутралноДо коментар [#42] от "smotlixx":
We Do This NOT Because It Is Easy, But Because We Thought It Would Be Easy!точно в сървърните доста дръпват. виж tencent, колко е добавил към openstack например
Фат Ким
Рейтинг: 707 НеутралноВсички сървари са на линукс, никой не използва Майкрософт сървър, дори в САЩ и западна Европа.
Иво
Рейтинг: 3200 ЛюбопитноРазбира се, че са член в СТО. Нека САЩ заведат дело срещу Китай в СТО и след това да видим какво ще бъде решението на тази организация. Междувременно и Китай може да заведе дело срещу САЩ заради ограниченията наложени на Huawei. "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
Фат Ким
Рейтинг: 707 НеутралноСпоред международния валутен фонд за 2018 в Китай БВП на глава от населението е 9608 долара, а в България е 9267 долара, чисто математически 9608>9267
baizuo
Рейтинг: 780 ВеселоПо-добре да дрънка за Русия - иначе започва да ниже едни глупости за преуспели познати(естествено ГОЛЯМА част завършили ЦЕУ) и роднини - и само се излага повече.
Сега го смятат за емерено глупав само.
muncho: "Няма защо да се отричат очевидните и статистически доказани факти, че мнозинството жени не стават за шофьори"
tos_buratino
Рейтинг: 88 НеутралноЗаслепен си от злоба. Нищо, плувай…
Виж на кое място в класацията на ПИСА е Китай. Виж, че там всяка година се дипломират 5 000 000 вишисти, ама нямащи нищо общо с нашите. Тигъра скъса веригата, край.
PETZL
Рейтинг: 761 НеутралноКакви китайски технологии? Чиповете ще са от ориз, не от силиций?
99,9% от всички хора, умрели от рак, приживе са яли краставици.fio41315648
Рейтинг: 8 ВеселоИнтересно! Каква ли ОС ще използват? А какъв офис пакет? И как ще изпращат корепонденция до хора извън институциите?
fio41315648
Рейтинг: 8 ВеселоДо коментар [#6] от "dma12587967":
Разкажете да се посмеем!!!
fio41315648
Рейтинг: 8 ВеселоДо коментар [#8] от "Велков":
Смятате, едва ли, в милиционерското не учат на такива сложни науки!
Deadpudding
Рейтинг: 753 НеутралноДо коментар [#2] от "Norman Granz":
Good shitposting and proper banter guaranteed !! No refunds !Руснаците правят сървърни процесори(Елбрус се нарича серията процесори) които според интернет са с 5 години назад от Xeon серията на Интел. Спокойно може да се предположи, че руснаците си произвеждат компютри за вътрешна употреба по причини сходни с тези заради които САЩ и Китай забраняват ползването на чужди технологии. Та да имат произвеждат си компютри, но както повечето неща които произвеждат е свъразно със военно-промишления им комплекс. За повече информация google.
Мондиана
Рейтинг: 444 НеутралноСлед като окрадоха (има и изкупени технологични бизнеси), каквито технологии можаха, сега уж ще правят свой софтуер. Ще видим.
fio41315648
Рейтинг: 8 ВеселоДо коментар [#44] от "Фат Ким":
И Линукс е.... китайски????
Иво
Рейтинг: 3200 ЛюбопитноДаскале, ти сериозно ли вярваш на подобни числа!? Кражба на технологии на стойност 600 милиарда долара годишно!? Подобен абсурд може да го измисли само някой тръмпанар. А ти след това си повторил неговите измислени данни. "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
Иво
Рейтинг: 3200 ЛюбопитноМоже да имат и китайски софтуер и операционни системи. "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
Иво
Рейтинг: 3200 ЛюбопитноДо коментар [#42] от "smotlixx":
"Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36Проверих въпроса и се оказа, че има китайски компании, които правят техен софтуер:
https://en.wikipedia.org/wiki/Yonyou
https://en.wikipedia.org/wiki/Kingdee
peaspiring
Рейтинг: 171 НеутралноДо коментар [#46] от "Фат Ким":
Добре де, на наш'то дередже са :-) , пак не е толкова необятен пазар. Доста труден е експорта за Китай. Всеки гледа 1.3 милиарда население. Фактите обаче са, че реална покупателна способност има значително малка част от населението, освен това пазарите са силно регионални. И когато го сметнеш и през потенциален пазарен дял, на практика излиза, че е по-добре да се напънеш в Европа и Щатите, отколкото в Китай.
peaspiring
Рейтинг: 171 НеутралноДо коментар [#44] от "Фат Ким":
Линукс не минава ли за чуждестранна технология? Или щом е безплатен, значи е наш :-)
peaspiring
Рейтинг: 171 НеутралноДо коментар [#58] от "Иво":
Никъде в това не се казва, че имат собствени операционни системи и апликации върху тях
Иво
Рейтинг: 3200 ЛюбопитноДо коментар [#49] от "PETZL":
"Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36Ето ти нещо и за китайските чипове и за развитието на тази индустрия в Китай:
https://www.sixthtone.com/news/1003539/a-state-scientists-views-on-chinas-microchip-industry
fio41315648
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#57] от "Иво":
Може, ама друг път!!!
Иво
Рейтинг: 3200 ЛюбопитноДо коментар [#61] от "peaspiring":
"Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36В такъв случай не сте прочели добре материала, ще цитирам от там:
"Yonyou offers a wide range of management software products for Enterprise Resource Planning (ERP), Supply Chain Management (SCM), Customer Relationship Management (CRM), Human Resources (HR), Business Intelligence (BI) and Office Automation (OA). It also develops vertical industry solutions[buzzword] for e-Government, finance and asset management. UFIDA also provides software-related services such as software outsourcing."
fio41315648
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#58] от "Иво"
Нито една от тези компании, не е създала ОС, та проверявайте по-внимателно!!!
mop36557620
Рейтинг: 32 НеутралноКитай, русия и Северна Корея - тия все повече си приличат...
Но при диктатурите е така.
fio41315648
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#62] от "Иво":
Статия писана от китаец, смях! Вие май сте хуманитарий, технологиите за изработка на чипове не са китайски!!!!!
Иво
Рейтинг: 3200 ВеселоДо коментар [#63] от "fio41315648":
"Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36Абе Фио, ако не могат да направят това щяха да приемат подобно решение за подмяна!?
fio41315648
Рейтинг: 8 ВеселоНе знам как сте с английския, но нито едно от описаните в цитата ви от уики, не е операционна с-ма! Всичко е логистичен софт! Явно не сте компетентен по темата, защо се излагате?
everlast666
Рейтинг: 1004 Неутрално[quote#46:"Фат Ким"][/quote]
Освен това голяма част от българското (герб-ерското) БВП е проекти от ЕС които се получават от български фирми или клонове регистрирани в България 4-5 милиарда лева за 2018 година!!
fio41315648
Рейтинг: 8 ВеселоДо коментар [#68] от "Иво":
Софизмът е философско течение, няма НИЩО общо със софтуера! "Ако" не е аргумент, по същата логика мога да попитам, защо ако могат са чакали досега! Факт е, че досега не е известна китайска ОС, която да се употребява масово даже в Китай, останалото са празни приказки!
Иво
Рейтинг: 3200 ВеселоХахаха... факт е, че ВИЕ не знаете за китайска ОС, която да се употребява, но в действителност има такава китайска операционна система на име NeoKylin, останалото са празни приказки.
https://qz.com/505383/a-first-look-at-the-chinese-operating-system-the-government-wants-to-replace-windows/ "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
Надежда
Рейтинг: 1575 НеутралноПравилно, Тръмп ако беше на тяхно място, щеше същото да направи.
fio41315648
Рейтинг: 8 ВеселоДо коментар [#72] от "Иво":
Много смешно, но функционално неграмотно, това което сте описали, не е масово и не се знае, дали, кога и пр. Да я бяхте изтеглили и пробвали поне! Пак ви казвам, НЕ СТЕ КОМПЕТЕНТЕН, не се излагайте!!!
.
Рейтинг: 1163 НеутралноВероятно в Китай ще ползват deepin линукс, там китайци движат дистрото
https://distrowatch.com/table.php?distribution=deepin
Фат Ким
Рейтинг: 707 НеутралноТи ако си мислиш, че 20 млн реда програмен код са писани само от Торвалд много не си ясно как се появява всяка следващия версия на Линукс и да сигурно 0.5% от последната версия е създадена през началото на 90-те в Финландия, останалото е от целия свят, включително Китай и Русия
.
Рейтинг: 1163 НеутралноДо коментар [#76] от "Фат Ким":
Ядрото е с GPL V2 лиценз, засечки може да има само във фърмуера ма предполагам и него ще го махнат в Китай. Щото тоя двоичен код, особенно за разни USB джаджи си е шпионска история. Ма ядрото не е най-важното, там и BCD и др. може, ма без GNU
софтуера са за никъде. Ако китайците нещо нарушат GPL лиценза и затворят кода тогава може да ги шамаросат.
Иво
Рейтинг: 3200 ВеселоЧовека написал статията го е изтеглил и изпробвал! Пак ви казвам, НЕ СТЕ КОМПЕТЕНТЕН, не се излагайте!!! ;-) "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
Иво
Рейтинг: 3200 ЛюбопитноДо коментар [#76] от "Фат Ким":
"Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36Това е точно така. +++
gozambo
Рейтинг: 761 НеутралноА вие в Европа купувайте китайската техника.
dnevnikar
Рейтинг: 3659 НеутралноВИИ Маркс имени В.И.Лелина
Не е съвсем тъй понеже научния комунизъм е по-млад.
Той пък самия се учи на капитализъм и конкурентни обноски
едва в последния полвин век.
Врагът на Поднебесная е Запада.
Той пък самия е широко понятие.
Включва Япония, Тайван, Хонгконг...
Пракически, всеки кв км.
Налази и Космоса...
Като преди хиляди години
(тогава, без сегашния вид достъп в Космоса)
До коментар [#39] от "everlast666":
До коментар [#1] от "Велков":По скоро Китай не знае с кого си има работа :-)
—цитат от коментар 5 на peaspiring
Имаш предвид 1.3 милиарден Китай дето е на 2000 години,
подценява 250 годишен САЩ ?
fio41315648
Рейтинг: 8 ВеселоДо коментар [#78] от "Иво":
Разкажете повече, какво ядро ползва, как се съчетава с други ОС, а с друг софт, статистика за брой потребители, ама не знаете! Не разбирате нито от софт, нито хардуер, не правите разлика м/у бизнес приложения и ОС, но се напъвате, най-вероятно сте хуманитарий!
Безкрайни са само вселената и човешката глупост и за първото не съм сигурен, Айнщайн го е казал!!!
fio41315648
Рейтинг: 8 ВеселоДо коментар [#76] от "Фат Ким":
Но не е чисто китайска, или....?
gozambo
Рейтинг: 761 НеутралноНеобятният китайски пазар е мит. Десетилетия така привличат западни компании, че ще имат необятния китайски пазар, после им обират технологиите и самите китайци започват да работят за необятния китайски пазар, а китайската държава поставя западните компании в неравностойно положение спрямо китайските. На китайските привилегии, на американските, например, рестрикции.
gozambo
Рейтинг: 761 НеутралноКойто е разбрал, че Китай и САЩ влизат в Студена война, той не се изненадва. Студената война означава оформяне на два противникови блока. Означава прекратяване на всякакви търговски отношения между двата блока, означава съревнование между двата блока в икономическата, технологичната, социалната и пр. области, означава съревнование между два модела. Това е благоприятна среда за ускорено развитие на технологиите и максимално добри грижи за народите. Това, разбира се, изтощава и ресурсите. Затова няма от какво да се притеснявате. Конкуренцията е движеща сила на прогреса. Вижте какво стана след предишната Студена война- Западът като няма конкурент и го удари на педерастии и всякакви извратени идеи.
Patsis
Рейтинг: 1087 ВеселоДо коментар [#46] от "Фат Ким":
Не разваляй на опонентите си самочувствието да се чувстват по-вишестоящи от китайците!
г-н Саранди Говедаров
Рейтинг: 599 НеутралноИ все забравя, че както руснаците тичат към Щатите, същото правят и китайците с повече ум в главата :-)
Чрез глобализация и интеграция, към циганизация и всеобща кретенизация !!!До коментар [#10] от "peaspiring":
Хората с ум в главата четат различни източници, като гледат някои от тези източници да са официална статистика.
Та
Има официална статистика, колко китайци - специалисти, образовани и трупали опит в САЩ, са се върнали в Китай през последните години.
Започва от 2014, цитирам по памет - тогава са се върнали някакви мизерни 200 000 човека.
До миналата година бройката гонеше 2 милиона - отново цитирам по памет.
Който иска - статистиката я има в нета.
Та - ти от кои си?
Щото умните хора не се страхуват от информацията и знаят как да я намерят.
г-н Саранди Говедаров
Рейтинг: 599 НеутралноПо-добре да дрънка за Русия - иначе започва да ниже едни глупости за преуспели познати(естествено ГОЛЯМА част завършили ЦЕУ) и роднини - и само се излага повече.
Чрез глобализация и интеграция, към циганизация и всеобща кретенизация !!!Сега го смятат за емерено глупав само.
До коментар [#47] от "dgd":
Да бе, малко се кротна - стана скучен.
Когато пишеше за апартаментите за по половин милион евро с градини на покрива и горни, долни, предни и задни тераси - беше по-забавен.
PETZL
Рейтинг: 761 НеутралноДо коментар [#62] от "Иво":
99,9% от всички хора, умрели от рак, приживе са яли краставици.И какво? Китайска технология ли е? На оризова пластина ли ги правят????????????????
gost22
Рейтинг: 823 ВеселоИмпортозамещчение по китайски. Тези китайци, нито се учат от собствените си грешки, нито си вадят поука от същите грешки у съседите...
"Историята служи на българите, да не си взема поука от нея." ...Фра Дяволо. Жалко, но все още е факт...