За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
razor
Рейтинг: 828 НеутралноКиа-Хюндай са шанс за компании като Нисан и Мицубиши.
Вели
Рейтинг: 1253 НеутралноВ автомобило строителният бранш всичко се тресе!
penetrating
Рейтинг: 5763 НеутралноНисан май потвърждава обвиненията на Гон. Това почти директно го оневинява :) Впрочем Гон беше арестуван през 2018
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilberthistorama
Рейтинг: 671 НеутралноИмал съм Рено (9), и Нисан (2 Примера и 1 Алмера). И от 4-те коли съм запазил добри впечталения, но не съм убеден, че от съвместното им съществуване Нисан да е спечелил на европейския пазар. Гамата Примера изчезнаха, може би за сметка на Лагуна. Инфинити увеличиха продажбите си, но не можа да се наложи с добра репутация както Лексъс.
Може би разводът ще е за добро.
Незнайко
Рейтинг: 3012 НеутралноСтане ли въпрос за шефове французи, значи имаме поне едно от: авторитарност, корупция, шуробаджанащина, сексуален тормоз.
"Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. БотевИли всички накуп.
PETZL
Рейтинг: 775 НеутралноЗащо все се цитира ТАSS? Толкова агенции има. От масква ли идват новините? Сега жмичките ше видят, дон боб яде ли.
99,9% от всички хора, умрели от рак, приживе са яли краставици.Zayo Cicin
Рейтинг: 3485 НеутралноИнтересно с Мицубиши какво ще стане. Дали ще остане към Нисан или към Рено?
I 💜 Leka BorislavovnaNoise
Рейтинг: 8 НеутралноКраткият път към фалит, ликвидация и забвение.
Sutor, Ne Supra Crepidam!Tzar Vova Josei-ki
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#7] от "Alarmstufe: Rot":
Подготвят разработка с Нисан!
*****
НеутралноНисан-Рено са най-големият руски производител-с ЛАДА та в Русия е нормално да следят под лупа.
*****
НеутралноКъм Нисан си е!
А "Рено" има 43% от Нисан.
moreee
Рейтинг: 174 НеутралноЧудесна новина. Най-после ще спрат да слагат на Рената тия скапани нисански мотори.
moreee
Рейтинг: 174 НеутралноДо коментар [#2] от "Вели":
"В автомобило строителният бранш всичко се тресе!"
Ще се тресе много ясно. С тия стандарти Евро 5 и 6 разработката на хубав безпроблемен двигател е невъзможна. Излишната електроника прави положението още по-зле. Отделно наляха много пари в разработка на електрически автомобили а никой не иска да ги купува.
peaspiring
Рейтинг: 174 НеутралноДо коментар [#13] от "moreee":
Ти явно живееш в някакъв еквивалент на реднек средните щати.
Особено ме кефи да "издухвам" такива като теб, в напомпани БМВ-та, с ел. колата ми :-)
MPetr
Рейтинг: 174 Неутрално"Нисан" подготвя план за разделяне с "Рено", пише "Файненшъл таймс......... "И щели да идват в България....".... "може би".....хахаха....
NoBrainNoPain
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#13] от "moreee":
електрически автомобили а никой не иска да ги купува.
--------------------------------------------------------------------
Не е вярно това.
Напротив.
Много хора искат да си купят електрически автомобил.
Не го правят заради малкия (засега) пробег и високата (все още) първоначална цена .
Надявам се до 5 години и двата проблема да са решени (пробег мин. 600 км., цена = същия клас кола с ДВГ).
Или пък пробив при водородните двигатели.
Slick
Рейтинг: 174 НеутралноКакво е казал народа? Орташката работа и кучето не я иска
zgn38635295
Рейтинг: 8 НеутралноКак се изгонва акционер с 40% от капитала
Фат Ким
Рейтинг: 720 Неутрално90-те когато Нисан бяха потънали в дългове именно Рено ги спаси от фалита, сега загладиха косъм и се еманципираха, всеки ще си поеме по пътя, няма нужда от драми.
MPetr
Рейтинг: 174 Неутрално...."Културни различия" са това също....... И не могат да си представят даже, че някакъв "тюфлек" ще избяга в куфар........за Ливан....унея хора "сапуко" си правят, при подобни случаи.....
Svetko
Рейтинг: 609 НеутралноДо коментар [#5] от "Незнайко в Слънчевия град":
същото на стероиди важи за шефове японци. прибави и блатантна дискриминация.
Willy Messerschmitt
Рейтинг: 339 Любопитнонай-после!Дано обезличеният от Рено ,Нисан се изправи на крака и заеме полагащото му се място.....
До истината се достига с познание! Не влизам в диалог с лумпени !И не храня руски тролове...Plamen
Рейтинг: 229 НеутралноСпоред мен каквото сам си причиниш друг неможе да ти го причини.
Предполагам, че времето ще покаже кой е взел правилното решение.
Потенциалните партньори обаче силно намаляват, а малки компании очевидно няма да могат да оцелеят сами.
Over & Out
Рейтинг: 194 НеутралноСтранно какво ще правят със 7000 бачкатори след Брекзит в завода им в Съндърланд.
iceto_
Рейтинг: 457 НеутралноДо коментар [#22] от "Willy Messerschmitt":
обезличен, но на печалба
Сега като си върнат стария облик и свършват парите, как ще инвестират в развойна дейност?
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Суджук Герберите
Рейтинг: 664 НеутралноОткъм качество и Нисан и Мицубиши спаднаха драстично след съюза с французите. Време е за раздяла, японците повече нямат нужда от дизеловата технология (което според мен беше основна причина да се съюзят с французите).
Голям апартамент купи, голяма сума не плащай!Манчо
Рейтинг: 8 НеутралноТова, че си ставал жертва на френски сексуален тормоз ме кара да ти съчувствам обилно! Мараба, С-ДС доносници!
Манчо
Рейтинг: 8 НеутралноДа напомня на безпаметните - преди години Рено/Гон измъкнаха Нисан от гроба и го стабилизираха на пазара. Сега Нисан се отблагодарява със своя Брекзит.
Мараба, С-ДС доносници!Класика!
Toni Bonboni
Рейтинг: 515 НеутралноПотвърждава се теорията на Гон. Япончетата се опитват да евът дявола у въздухо ама може и да не го оцелят
Destino
Рейтинг: 96 НеутралноАбонамента за другите агенции струва скъпо. А и превода изисква повече умения. Ето за това, четем новини предимно от DW или от рашъните.
zgn38635295
Рейтинг: 8 НеутралноАко Рено продадат Нисан на китаùците става голям купон за японците
gorskiq1
Рейтинг: 138 НеутралноТоя път няма кой да ги спаси нисаните
Нинов
Рейтинг: 1612 НеутралноДо коментар [#32] от "zgn38635295":
Животът е кратък! Затова се стремете да прекрарате колкото се може повече време в интернет-форуми в спорове с непознати.Двете компании се притежават на кръст: Рено държи голям пакет акции в Нисан, но и Нисан държи в Рено.
Нинов
Рейтинг: 1612 Неутрално
Животът е кратък! Затова се стремете да прекрарате колкото се може повече време в интернет-форуми в спорове с непознати.японците не обичат чужденци да им се мешат в техните японски работи.
Независимо колко успешни да са чужденците и колко да са спасили японеца от фалит.
mihail_p
Рейтинг: 803 НеутралноДо коментар [#6] от "PETZL":
https://youtu.be/uqAM3Y-tEC8 https://youtu.be/rXi3kBXMWo8 https://youtu.be/9po73BlvBnkточно и аз на това се нервирам.
как па нема друг източник на информация.
имам чувството, че за шеф на новините
в дневник е назначен някой племеник на велислава
дърева или там както се самоопределя.
Нинов
Рейтинг: 1612 Неутрално
Животът е кратък! Затова се стремете да прекрарате колкото се може повече време в интернет-форуми в спорове с непознати.Нисан в директен превод означава "Произведено под слънцето" = "Произведено в Япония".
Lexus nък означава Luxury Exports to the US.
mihail_p
Рейтинг: 803 НеутралноДо коментар [#26] от "Matrix":
https://youtu.be/uqAM3Y-tEC8 https://youtu.be/rXi3kBXMWo8 https://youtu.be/9po73BlvBnkкакто е казано в сентенцията:
-японците могат да правят двигатели
-германците могат да правят сглобки
-италианците могат да правят дизайн, а
-франсетата могат да крадат бизнеса на
италианците с макарони.
*****
Неутрално"Нисан" има по-малко и без право на глас в делата на "Рено", а "Рено" има 43% и има право на вето и решаващ глас..!
От друга страна "Носан" има 34% от "Мицубиши", а "Рено" няма никакво участие..
"Рено" има 100% от "Дачия" а "Нисан" в момента няма съществено участие в АвтоВАЗ, а "Рено" има 65% от ЛАДА..
*****
Неутрално"Рено" има 43.4% .. от "Нисан", а японците имат 15% от "Рено"..
И в двете фирми има и държавно участие.
В "Рено" главен акционер е френското Министерство на Финансите с над 15% ..
*****
НеутралноМястото му е там, където си беше преди Карлос Гон- с 20 милиарда загуби!
*****
НеутралноМного хора искат да си купят и джип "Ламборгини Урус"..
Но не го правят, заради цена и други работи..
Съвсем скоро, проблемът ще е решен!
Ще са решени и проблемите с електро-колите, и то не след 5 години, а след 2.5 години!
Благодарение на пословичното си трудолюбие и предприемчивост, не по-късно от 800 дни, Илон Мъск ще реши всички проблеми!
*****
НеутралноБаш Рено показа, че е възможно и е съвсем лесно!
9,8 кВт·ч батерия Captur E-Tech Plug-in и емисиите са под 70г. СО2/км.
И са му сложили малка зарядка..
А двигателят си е старият 1.6, кво му е?
Емисиите, по цикъла са за целия пробег, освен това емисиите СО2 са на база тегло, като е по-тежка колата и е по-лесно да покрие стандарта.
*****
НеутралноАбсолютно..
"Сузуки" и "Фолксваген" като се разделиха и кво?
Нямаше, чак такова превъзбуждане..
Що си не спомним?
--------------------------
"През 2009 година японският и немският автопроизводители обявиха плановете си за партньорство, като VW закупи близо 20% от акциите на Suzuki. Това щеше да отвори вратата за последващото поглъщане на японците, като част от амбициите на VAG да са номер 1 по продажби и производство в света. Преди това, според погледа през розовите очила на мениджърите тогава, VW щеше да разгадае плановете и да позлва японския опит в създаването на евтини и масови продукти за азиатския пазар, а Suzuki трябваше да получат специалисти и ноухау, за възвръщане на пазарни позиции в капризна Европа.
Е, нищо от това не се случи и японците пожелаха да изкупят дела си обратно, тъй като според тях, немците се държали с тях като с "поредната дъщерна компания" и блокирали всякакви опити за автономно планиране и управление. От VW пък контрираха, че Сузуки нарушава договрката като купува двигатели от Фиат и т.н. Така, на 18 ноември 2011 г. бяха подадени документи за разтрогване на алианса. Естествено, европейският гигант се запъна и така започна дългата съдебна сага, която в крайна сметка приключи в полза на японската фирма тези дни. Така, след решението на Международния арбитражен съд, Volkswagen трябва да продаде обратно акциите на Suzuki, като се призна валидноста на прекратяването на алианса с дата 18 май 2012 г."
---------------------
Ами и някогашният "Даймлер/Крайслер" се раздели с "Мицубиши", макар че и тогава имаха смели планове..
"Даймлер Крайслер" ще увеличи дела си в "Мицубиши" и ще се превърне в мажоритарен собственик на единствения губещ автопроизводител в Япония, предаде агенция "Блумбърг". След сделката "Даймлер Крайслер" ще стане първият чуждестранен производител на коли в страната, който ще има най-голям дял в японска компания от бранша. В момента "Даймлер Крайслер" е собственик на 33.8% от акциите на "Мицубиши".
Германско-американският гигант ще инвестира в японската компания общо 3.8 млрд. долара в следващите две години.."
-----------------------
Та редовно си стават такива европейско-японски раздели, какво толкова?
Кому е нужен японският пазар?
Че той 60% е пълен с чудновати кей-карове?
https://www.youtube.com/watch?v=jI2lhdPBzXw
https://www.youtube.com/watch?v=p4xZOvNe3q4
https://www.youtube.com/watch?v=VW8C8mE6N74
https://www.youtube.com/watch?v=pd2ax7bFXIw&t=186s
2.5
Рейтинг: 758 НеутралноАвтомобилът на Нисан се произвежда за най-кратко време, което вероятно прави фирмата по-конкурентна от другите две в алианса.
I Want To Believed10001
Рейтинг: 1004 НеутралноНисан е интересна бира, уж японска марка а за Северна Америка всичко е в Мексико и в повечето сегменти се конкурират с Киа/Хюндай...
*****
НеутралноБаси неясното послание, честно..
#Кой "автомобил на Нисан" се произвежда "за по-кратко време"?
Ако е "Нисан Дайз" например , той е един и същ с " Mitsubishi eK Wagon" и се прави за едно и също време на една и съща линия в един и същ завод NMKV (Nissan Mitsubishi Kei Vehicles) бивш завод Мидзусима на Мицубиши ..
Иначе ей ги по конкурентност моделите на пазара за 2018 там :
1 Honda N-BOX241 870
2 Suzuki Spacia 152 104
3 Nissan DAYZ 141 495
А малките Нисан Ярис се прави къде ли не.. по едно време се сглобяваха и на завода в Ижевск, а "Датсун он До" се правеше на една линия в АвтоВАЗ със същата скорост на конвейра, както и другите модели , та какво означава "за по-кратко време"?????
2.5
Рейтинг: 758 НеутралноДо коментар [#47] от "simChо":
I Want To BelieveНисан произвеждат автомобил(средно статистически) за най-кратко време в сравнение с останалите производители, това прави процесът им най-ефективен, следоватено и са най-конкурентни .
mandzo
Рейтинг: 473 НеутралноДо коментар [#35] от "Нинов":
"Спасението" което Гон донесе на "Нисан" е свързано с масови уволнения в Япония, така че японските 'жълти" жилетки много го мразят( ако се оставеше съдебният процес да се води от "жилетките" щяха да разследват Гон поне 20 години). Така че ако го вземат Гон за директор на БДЖ, за 5 години ще обърне железниците във водеща фирма в Б-я. Но не е ясно дали и 20% от сегашния персонал ще оцелее. А Бокоу не иска недоволни избиратели. Японските политици също си правят подобни сметки.
mandzo
Рейтинг: 473 НеутралноДо коментар [#46] от "d10001":
Хюндай отдавна са задминали Нисан по качество и надеждност във всички категории.
Мойше! Толкоз!!!
Рейтинг: 1162 НеутралноДо коментар [#19] от "Фат Ким":
THOSE ARE MY PRINCIPLES! AND IF YOU DON'T LIKE THEM...WELL, I HAVE OTHERS, TOO!Имаш ЛС:)