За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
karabastun
Рейтинг: 1242 РазстроеноНяма Фолксваген да дойде в България.....
[email protected]Viva la Evolution
Рейтинг: 740 НеутралноЩом турците искат да субсидират ФФ, нека. Аз съм против моите данъци да отиват за субсидии на гигантско предприятие, за автомобили с ДВГ /пушиляци/.
Раковски: "Русите са били един най-див и най-варварски народ, както са си и досега останали такива в най-голямата си част. "Кум Лисан
Рейтинг: 25 НеутралноЕ добър ден, всеки, който е ходил в Турция знае, че ще предпочетат там.
Няма да се абонирамaleksandarr
Рейтинг: 8 НеутралноПо добро образование, по добра инфраструктура и в пъти по голям пазар. Логично решение.
Пипера е много лют
Рейтинг: 19 ВеселоЯ тоя потурнак да не си пъха феса в европейски работи! Оценки ще ни дава бай Фес от Анадола.
https://www.youtube.com/watch?v=eYfOYx1G2zUsturmgewehr44
Рейтинг: 397 НеутралноДо коментар [#4] от "alexandar":
Думата СВАСТИКА идва от санскритското स्वस्तिक (свастика), което означава предмет, носещ щастие или предвещаващ добро, и по-точно отличителен знак, който се поставя върху предмет или човек, за да носи късмет. Свастиката съпътства цялата история на човека. В националния археологически музей могат да се открият грънци с изрисувани свастики от времето на прототраките 6000 – 3000 пр.н.e. Свастика може да се види на една от църквите в Стария град в Несебър, като там е поставена като орнамент на апсидата от външната страна, а така също в археологическите находки под църквата Света София в град София, както и във вила „Армира“, като мозайка на пода. Щях да си сложа свастика на аватара, но пишман модераторите, характеризиращи се със забележителни исторически познания, щяха да намерят това за скандално и неуместно и най-вероятно щяха да приложат своето самобитно/първобитно ограничение в/у правата на профила... https://www.youtube.com/watch?v=ZVL5FKPNj3AНашият пазар е пазарът на ЕС!
Пипера е много лют
Рейтинг: 19 ВеселоВсичко, което предлага Туркието, се нарича незаконна държавна помощ и е в разрез с политиките на ЕС. Германия веднъж засегна Полша със СП2, ако повторно подкрепят някоя източна сатрапия в ущърб на член на ЕС, ще се замислим сериозно дали не са по-вредни и от Франция на Макронов.
https://www.youtube.com/watch?v=eYfOYx1G2zUsamoedin
Рейтинг: 3079 НеутралноТурският пазар в сравнение с европейския е за Фолксваген като празна торба !
*****
НеутралноЗа направата на "пушиляците" е нужна по-квалифицирана работна ръка и евентуално заплатите на работници , на вероятен завод, биха били по-големи, отколкото за по-простите електрички ..
ЗаНиЗа
Рейтинг: 2021 ВеселоАми, то на празен лист е най-примамливо, важно е КОЙ ще пише върху него. А наш`те знаят какви проценти да пишат.
Направи съд от глината, празнината вътре в него го прави полезен.*****
НеутралноРосен Плевнелиев пък е оптимист!
samoedin
Рейтинг: 3079 НеутралноДо коментар [#6] от "sturmgewehr44":
"Нашият пазар е пазарът на ЕС!"
Което е и основният ни аргумент, в сравнение с демагогията на комшиите !
*****
НеутралноМи значи заводът тогава ще изнася за Европа!
Ети ердоганчова възродена и побългарена комсомолка и ислямска банкрутирала бурка
Рейтинг: 3350 НеутралноИнвестициите на западните концерни в случая Фолксфаген са жизненоважни за банкрутиралата турска икономика при Ердоган.Той дава всичките пари на данъкоплатците в Турция за да привлече немската автомобилна фирма.Само,че Ердоган грубо нарушава границата за субсидиране на фирма от ЕС.400 млн.евро са твърде голяма сума за субсидиране в ЕС ,а Турция е в митнически договор с ЕС и не е уведомила ЕС за тази незаконна от гледна точка на големина държавна субсидия...
Ети е побългарена буркаnaskom44
Рейтинг: 676 НеутралноКакво му е лошото на белия лист , винаги може да се допише това което ти трябва
*****
НеутралноМи и на турското автомобилостроене основен пазар му е Европа, а Близкия Изток и други дестинации са след това..
Чичи (Ice Man's fan)
Рейтинг: 870 РазстроеноЗаглавието гръмко, а статията в съвсем друга светлина...
Πάντα χωρεῖ καὶ οὐδὲν μένειДокога с това настъпване на мотиката бе, Дневник? Защо ни обиждате, опитвайки се да ни привличате с гръмки, жълти, уж много скандални заглавия? Облизвате се по аудиторията на Прас прес ли? Жалко...
Willy Messerschmitt
Рейтинг: 343 ЛюбопитноФесковците от много напъване да не се изпуснат.....И новият завод всъщност да се окаже разшреният в Чехия!
До истината се достига с познание! Не влизам в диалог с лумпени !И не храня руски тролове...Че главният икономически диретор на концерна пък се е върнал от посещение в Испания...където има нов почти ненатоварен завод на дъщерната СЕАТ......
Ети ердоганчова възродена и побългарена комсомолка и ислямска банкрутирала бурка
Рейтинг: 3350 НеутралноСамо,че в митническият съюз сключен между ЕС и Турция ,не се предвижда суми от порядъка на 400 млн.евро.Това е грубо нарушаване на търговските споразумения за държавно субсидиране.По този начин Турция получава незаконно предимство пред другите държави конкуренти които са ограничавани в държавните суми на субсидиране на инвеститорите....България може също са даде сума от 400 млн.евро,че и по голяма,но европейското законодателство забранява това и България като член на ЕС спазва закона,докато Турция не го спазва и прави номера. Ети е побългарена бурка
Todor Plamenov
Рейтинг: 485 НеутралноПитам се след колко време пламне скандал в ЕС по зелената сделка? Защото няма как европейските държави да заменят въглищните си централи с по-скъпи енергоизточници за да намалят въглеродните си емисии, а в същото време Турция, която не подлежи на абсолютно никакви регулации произвежда части за индустрията на Германия и не само.
rvr12572942
Рейтинг: 243 НеутралноИ какво ви кара да мислите, че колите произведени от ФВ в Турция няма да се продават в ЕС? Всички други автопроизводители в Турция да не би да не продават в ЕС. Големите отдавна са си опекли работата.
lrz04638139
Рейтинг: 0 НеутралноБългария да наложи санкции на VW ако избере Турция.
zhivko6461
Рейтинг: 943 Неутрално:"От дясната страна - просто бяла страница, на която няма нищо."
Лаконична оценка за българската оферта. Нищо изненадващо. Комплексна оценка за нивото на родния управляващ материал, на родния мениджмънт. На всички нива. Назначени министри, депутати, експерти,... Демократичната номенклатура. Неуки, неспособни, не можещи и не желаещи да научат нещо ново. Непизволяващи на знаещите да предлагат и внедряват.
Отново ще спомена стар виц от 80-те години на ХХ век.
Разлика между Турция и България - в Турция има 5% грамотни.с в България - 5% неграмотни.
Прилика - 5-те процента управляват.
samoedin
Рейтинг: 3079 НеутралноДо коментар [#3] от "Кум Лисан":
"Е добър ден, всеки, който е ходил в Турция знае, че ще предпочетат там."
Преди време писах, че Фолксваген ще се види в приключение, ако инвестира в Турция ! Те вече се видяха, а в Турция положението става все по - нестабилно.....
Булаир
Рейтинг: 304 НеутралноЗавод на ФауВе край София ще е катоастрофален за БГ-демографията. Ако в България има държавници, а не ПР-комплексари, ще търсят "малки" инвеститори като МД Електроник (Враца)., Леони (Плевен), Восс Аутомотив (Баховица) ... В противен случай, на запад от Плевен ще останат само неграмотни цигани с по .2+ висящи присъди.
*****
НеутралноВ Турция въглеродният отпечатък, не е кой знае колко по-висок от средния за ЕС..
https://en.wikipedia.org/wiki/Energy_in_Turkey
https://en.wikipedia.org/wiki/Renewable_energy_in_Turkey
https://en.wikipedia.org/wiki/Hydroelectricity_in_Turkey
Рим
Рейтинг: 1340 НеутралноБих казал, още по-зле...!
Защото празният лист е поднесен от празни хора - червени мутри-комунисти от прехода... ДЕМОКРАТИ ЗА СИЛНА БЪЛГАРИЯ
eti mehter
Рейтинг: 2881 ВеселоДо коментар [#17] от "Чичи (Ice Man's fan)":
BukalemunЗаглавието гръмко, а статията в съвсем друга светлина...
=======
Тогава чети само заглавия, чичи.... :)
samoedin
Рейтинг: 3079 НеутралноДо коментар [#13] от "simChо":
" Турският пазар в сравнение с европейския е за Фолксваген като празна торба !
—цитат от коментар 8 на samoedin
Ми значи заводът тогава ще изнася за Европа!"
Евентуално ! Ако спрямо Турция започнат спирала от санкции, тогава този износ ще бъде засегнат, защото може да му се наложат вносни мита или други неблагоприятни мерки спрямо турския износ за Европа ( в момента той е под благоприятен за Турция режим, все още !) - Турция заплашва Кипър, пречи на добивът на газ, извива ръцете на Европа покрай бежанската сделка, изобщо който се захваща да инвестира милиарди при такава пазарна и политическа конюнктура, го прави изцяло на свой риск и отговорност.....
Todor Plamenov
Рейтинг: 485 НеутралноДо коментар [#26] от "simChо":
Тия измишльотини ги разправяй някъде другаде, щото по същите стандарти ние сме преди турците, но нямаме право на избор, докато турските въглищни централи даже сероочистки нямат, да не говорим за другите пречистващи филтри.
johnniewalker
Рейтинг: 750 НеутралноТакааа, ако Фолксваген искат да бъдат заложници във всеки следващ ход на Ердоган или неговите наследници - нека не се колебаят да си построят завода там.
Papa was king of the bongo...Това са хора, които арестуват граждани на САЩ/Германия, само защото са казали нещо за правата на 20 милиона турски кюрди + още 5 милиона извън Турция на които турската държава е абсолютен душманин.
Държаха с месеци разни американски пастори за заложници за да им дадат САЩ Гюлен.
Дали утре няма да си харесат някой германски VW мениджър на средна позиция за заложник за да им даде ЕС нещо друго?
BULEXIT
Рейтинг: 233 НеутралноЗападно от Истанбул се простира почти 100-километрова промишлена зона, в която не се сещам да няма представен автомобилостроителен концерн.
Логистична обвързаност, изградена напълно инфраструктура, работеща дистрибуторска мрежа, изобилие от работна ръка, квалифицирани кадри с опит в бранша, огромен пазар, стратегическо географско позициониране на кръстопът между два континента и четири морета.....
Какво им предлага България, освен бойко борисов и КНСБ ?
puknatastotinka
Рейтинг: 135 ВеселоФВ закъсняха с решението. Сега вече то има политически елемент. Носи позитиви за турската политика и икономика, но носи доста негативи за Германия и ФВ - не крепи неутралния имидж на Германия в Близкия изток и за ФВ реално ще се превърне в лош ПР. Реално ползите за себестойността могат да бъдат профукани в намалени продажби... Твърде голям риск.
Чичи (Ice Man's fan)
Рейтинг: 870 ЛюбопитноДо коментар [#28] от "eti mehter":
Πάντα χωρεῖ καὶ οὐδὲν μένειТака ли? Защо? Аз пък не съм съгласен заводът да е в Турция.
Надявам се да бъде построен в България.
Казусът е особен. И отдавна се превърна в политически.
Двете държави имат много плюсове и много минуси, като всички са в различни сфери, така че накрая решението пак ще бъде политическо.
johnniewalker
Рейтинг: 750 ВеселоАко на нашата оферта комшийте гледат като на празен бял лист, то на тяхната трябва да има голям знак "ТОКСИЧНО" и "ОПАСНО ЗА ЖИВОТА" през центъра на листа...
Papa was king of the bongo...kvasimodo
Рейтинг: 187 Неутрално
"Което беше порок стана обичай" - СенекаВие ще инвестирате ли ако няма подходящата работна ръка, ако няма закони, ако няма пазар. Аз не бих. Това са минималните и елементарни изисквания за да вложиш някъде много пари.
Хайде сега да помислим къде ги има тези неща. В България или Турция?
lrz04638139
Рейтинг: 0 НеутралноТурция е във война със Сирия и в повишен риск от конфликт с Русия, Гърция или Египет. Отделно постоянен риск от нов военен преврат, полит. криза, кюрдски размирици, скъсване на икономическите отношения с ЕС и дори санкции. Требва да си много алчен немец да се буташ в шамарите при това положение.
Julian Mall
Рейтинг: 888 Весело". А такива има много: младо население, добре обучени работници, голям вътрешен пазар с 83 милиона потребители, "
По-добре миг свобода отколкото живот в робствоАми за какъв чеп са ви немските Фолксвагени нали вече произваждате собствени автомобили с които ще забиета в земята немските?!
Бай Ганьо
Рейтинг: 471 ВеселоВ сравнение с българия Германия скоро ще е като Турция заради такива решения. Ашкулсун на такава политика на братята Немци
Julian Mall
Рейтинг: 888 ЛюбопитноКато са толкова развити защо драпат толкова за Фолксваген? Би трябвала да е обратното от цял свят да идват да инвестират в анадолският тигър?! По-добре миг свобода отколкото живот в робство
bat_plamen
Рейтинг: 4018 Любопитно"В сравнение с турската оферта за "Фолксваген" българската е като празен лист"
Пак се изложихме!Но при Боце - толкова!
S
Рейтинг: 2188 НеутралноГОЛЯМ ПРАЗ.Сега не е модерно да се говори за замърсяващи природата коли.Ние пък произвеждаме велосипеди-Драг,Спринт,Омега-в момента карам такъв.
Незнайко
Рейтинг: 3041 ВеселоНие пък ще правим тесли!!!
"Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботевeti mehter
Рейтинг: 2881 НеутралноДо коментар [#34] от "Чичи (Ice Man's fan)":
BukalemunКое, завода ли?
Халал да ви е.....и друг път съм го казвал......
За мен пък е важно.....да бъде сложен край на целия този резалет.....
Или да, или не.....
В най скоро време очаквам турските власти да дадат краен срок на VW.....
В Турция има достатъчно такива фирми.....
При нужда от нещо такова.....местните бизнесмени биха се редили на опашка да запълнят тая дупка.....
atmanpg
Рейтинг: 1004 НеутралноВсъщност това не е вярно. Лирата се стабилизира и курса почти не се движи.
Но не това е най-важното. Проблема с Турция е в несигурността.
Утре турците могат да решат да ударят завода с данъци например. Германците намат лостове на влияние там и след като са се изръсили с повече от милиард, ще са принудени да отстъпват.
Германците да си решават. Заводът не е от критична важност за нас.
kasko
Рейтинг: 902 НеутралноДо коментар [#32] от "BULEXIT":
Колективното вземане на решение налага споделяне на колективна отговорност.В Европейската част на Турция проблемът с работната ръка е сериозен.
Чичи (Ice Man's fan)
Рейтинг: 870 НеутралноДо коментар [#44] от "eti mehter":
Πάντα χωρεῖ καὶ οὐδὲν μένειАми добре тогава. Мен ме устройва. Именно - имате си бол такива, а за нас ще е много по- полезно отколкото за вас. Колкото сме по-силни, толкова по-добре - заедно и по-отделно.
*****
НеутралноАко ..
Което , лично аз , не го вярвам ..
Араламбене му е майката
Рейтинг: 8 НеутралноБял лист... Това силно напомня ситуацията преди няколко години, когато София се натискаше да е седалище на Европейската агенция по лекарствата. Тогава дори тук бяха публикували и офертите на кандидатите. Е, нашата беше няколко картинки и мърдащи надписи с Пауър Пойнт. Три странички. Експертизата на калинките.
eti mehter
Рейтинг: 2881 НеутралноДо коментар [#45] от "atmanpg":
BukalemunВсъщност това не е вярно. Лирата се стабилизира и курса почти не се движи.
=======
А борсата?
Борсата следиш ли я?
Само Миналия месец IMKB удари три бързи рекорда.....
Yarak4You
Рейтинг: 169 НеутралноДо коментар [#44] от "eti mehter":
Ти чукаш и влизаш, а аз влизам и чукам........Тръгнали са местните бизнесмени да се редят на опашки за инвестиции в Турция, Еткааа...
За това всяка година бройката на милионерите в Турция намалява с хиляди поради затъналата в батак икономика и факта, че отромна част от хората с капитали и образование просто се изнасят от страната.
пп Кажи как върви ситуацията в Идлиб? Руснаците и Асад напредват ли напредват, а турските войници само гледат отблизо, докато ги заграждат, стрелят и милиони сирийци се насочват към Турция. Такъв срам Турция не е виждала, но когато а водят тъпанари без топки, които иначе много говорят, така ще е. Турция има достатъчно арсенал да превърне цял Идлиб в ад, но Ердоган го е страх даже да каже нещо срещу новия си ситеньор Путин.
*****
НеутралноМного фирми мислят обратно , че в Турция няма несигурност - и инвестират там , защото си мислят че данъчната политика е предвидима и едва ли ще се променя рязко нагоре-надолу..
А ти защо си мислиш, че не е така и турското правителство ще почне да променя изневиделица нещата??
Judjuk
Рейтинг: 2449 НеутралноНяма бъклица и баница за Волксваген. Да ходят в Турция на баклава, локум и шербет. Още хрантутници не ни трябват.
JudjukТаралеж
Рейтинг: 2859 НеутралноТурската оферта може и да е добра, и сигурно е. Но! Има едно голямо но! И то е че заради нарушаването на човешките права, агресивната външна политика, ислямизирането нищо чудно Турция да попадне в списъка със санкционирани страни. И тогава всяка инвестиции в производство ще бъде тотално загубена. Подобно е и положението с България. Заради задълбочаващите се братски отношения с Путинова Русия, заради корумпираните про-руски български власти всяка инвестиция би била с много висок риск.
PETZL
Рейтинг: 789 НеутралноХора знаете ли какво е технологичното ниво в България, 32℉. За едно просто редене на чаши в Шише джам, търсят работници в радиус от 70 км. Не става въпрос за техническа грамотност. Кух е „народа“.
99,9% от всички хора, умрели от рак, приживе са яли краставици.atmanpg
Рейтинг: 1004 НеутралноЗаради амбициите на Ердоган да бъде суперсила и да налага политиката си на останалите.
Отделно отстъплението от идеите на светската държава в полза на религиозното промиване на мозъците на електората.
Индиана
Рейтинг: 458 Неутрално"Електричките", Симчо, са предимно софтуер, където заплатите са в пъти над тия вдигащи ламарини по конвейерите. За това е нужна квалификация, която няма как да се придобие с курс по заваряване.
*****
НеутралноДо коментар [#25] от "Булаир":
Нов завод-лпш за демографията?!?!И ти ли чакаш държавата дс ти направи дете?!Къде Ви намират ,бре?!
*****
ВеселоДо коментар [#27] от "Рим":
Мдааа..Няма един премиер като Костов-да продаде Нефтохим на Русия!
*****
ВеселоДо коментар [#36] от "haq30626233":
Аа,в Търция има ред и законност.Мдаа-Казват се "Ердоган"
*****
НеутралноЧакай сега.
Нали офертите ги поднасяше и преговорите ги водеше Росен Плевнелиев??
Дето беше немски възпитаник и кво ли не??
Той ли излезе да е "червени мутри-комунисти от прехода.."
Верно ли?
А в другите коли софтуер няма, а???
П.П
Аре вместо да дуднем глупости - да се попрочете..
Димитър
Рейтинг: 670 НеутралноИнтересно ми е, ама изключително много, от къде тоя турчин, президент на Търговска камара, има всички детайли по офертата на България. Немските журналя ги разбирам, направили им густото със специално внимание, цитирали го тоя с това изречение, че българската оферта е като празен лист, ама защо Икономедия трябва това изречение на тоя никаквец, изречение сред много други, да го изтипоса в заглавие. Човек, ако не чете внимание, ще си каже немските журналисти писали така защото видяли офертите, а то било турчин, президент на търговска камара в Истанбул....изречение част от много други самохвалби.
Не е ли Президенто да му отрзим изказването в поне 3 статии, не си е работа, а?
Поредна разочароваща "статия" от Дневник.
half truth
Рейтинг: 1064 НеутралноВ Туция всички чакат да купят новия турски електромобил, който ще излезе 2022г. Така че , фв да не разчита на 83 вътрешния пазар.
*****
НеутралноА викаха "Росен Плевнелиев ще се пребори"..
*****
НеутралноДо коментар [#62] от "Димитър":
E,Газетата как да изпусне да оплюе България и правителството?!
eti mehter
Рейтинг: 2881 НеутралноДо коментар [#63] от "half truth":
BukalemunАз също се записах.....
half truth
Рейтинг: 1064 НеутралноДо коментар [#45] от "atmanpg":
Всъщност това не е вярно. Лирата се стабилизира и курса почти не се движи.
=======
А борсата?
До коментар [#50] от "eti mehter":
В момента турските износители се били борели да заемат временно отслабените заради вируса китайски позиции. Ей сега е момента да цъфнете.
Да вярваме на истината
Рейтинг: 3021 НеутралноДа напомня, че ние сме член на ЕС.
Оттам Фолксваген трябва да пълни листовете за да инвестира.
Ана още по болшевишки:) Чужденците и да им слугуваме.
Смешна работа.
И хайде стига нихилизъм. За 22 години имаме вече бял БВП по-висок на глава от населението от Турция. Бял. Със черният Турция е евтина държава за пазаруване и релакс за българите. Вече.
Да вярваме на истината
Рейтинг: 3021 НеутралноДо коментар [#67] от "half truth":
В Габрово след Нова година е пълно с Истанбулски ТИР-ове. Щото е евтино. Лирата даже тука се купува за 0,32 лева при курс 0,30.
Това е положението. Турските стоки вече са ни евтини. Суровини, платове. Кожите ги преработват не в Габрово, а в Турция.
Експортът ни върви на традиционни от 600 години стоки за Истанбул.
Така, че нещата се нормализират.
А Ети в Анталия много знае той.
Роси
Рейтинг: 5842 НеутралноАми, толкова можем. Дето имаше един виц по времето на Тодор Живков, че на българското знаме имало глава на хипопотам, широко зинала. Никой не може да ни затвори устата.
*****
НеутралноЩо??
Писали сме по темата:
https://www.dnevnik.bg/skorost/avtomobilna_industriia/2019/05/12/3537959_komentarut_na_prezidenta_za_folksvagen_moje_da_navredi/
Плевнелиев беше някой, в изборния процес!
Той се бореше като лъв и все още е оптимист!
А те викат:
Роси, Кремъл те е купил да плюеш Плевнелиев!
eti mehter
Рейтинг: 2881 НеутралноДо коментар [#67] от "half truth":
BukalemunНие не го крием.....за разлика от намеренията на VW....
Турския потребител (и не само)....не ще да купува и кара марки, а автомобили....
А, VW нека тупа топката
Славейко
Рейтинг: 8 ЛюбопитноДо коментар [#4] от "alexandar":
подобро как се пише?
После образованието ти криво
volarok
Рейтинг: 958 НеутралноРаботата е на кантар.
theduloclan
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#45] от "atmanpg":
Да, лирата се “стабилизира” на 6 лири за долар. Видно е че представа си нямаш за кскво става дума. Смешник.
2.5
Рейтинг: 771 Весело"Той дава всичко от себе си, за да убеди "Фолксваген", че не бива да се влияе от голямата политика", пише журналистът и припомня, че очакваната инвестиция на концерна в Турция е от първостепенна важност за Анкара. "Преговорите се водят от турското Бюро по инвестициите, което е подчинено пряко на президента. Ердоган, който иначе се вози в брониран "Майбах", лично се е ангажирал с въпроса",
I Want To BelieveРешението е единствено и само политическо!
Всякакви бълнувания за нещо друго са пълни глупости - цитатът по-горе го доказва!
Условиятя, които VW ще получи са възможни единствено с политичеки протекции...
Така е навсякъде по света, без никакви изключения!
ndb
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#6] от "sturmgewehr44":
Преди да се замислиш дали правиш нещата правилно, се замисли дали правиш правилните неща!Фолксваген може да искат да си "девирсифицират" политическия риск. За какво им е повече от същото, т.е. ЕС, предвид регулациите които се задават специално за този сегмент, специално в ЕС?! Няма никаква логика завода да е в която и да е страна членка на ЕС. Печелившия ще е този с най нисък шанс да се присъедини към ЕС. Т.е. Турция. Още повече ако е членка на митническия режим с ЕС. Девалвираща местна валута?! Идеално, с по малко евро ще постигна повече! Увеличаваща се безработица?! Идеално, ще има мотивация за работа и за "без" пари! Еднолично управляващ султан?! Идеално, ще може да се уговаряме и на по-тъмно! Няма вариант, и никога не е имало, да не е изборът им Турция! За пристанищата и вътрешния пазар, дори само от държавни поръчки, няма да говоря...
Един препатил
Рейтинг: 1151 НеутралноАз се въздържам от коментари сега. Ще се изкажа като прочета статията на ФАЦ за България.
ndb
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#12] от "samoedin":
Преди да се замислиш дали правиш нещата правилно, се замисли дали правиш правилните неща!Основен, основен, колко да е основен?! "Комшиите" също са в митническия съюз на ЕС.
eti mehter
Рейтинг: 2881 НеутралноАндреас Мим е разговарял и с Ибрахим Калин, съветник на турския президент Ердоган. "Той дава всичко от себе си, за да убеди "Фолксваген", че не бива да се влияе от голямата политика", пише журналистът и припомня, че очакваната инвестиция на концерна в Турция е от първостепенна важност за Анкара.
Bukalemun=========
Това е ирония.....анадолски похват на културния майтап....
Преведено на балкански, означава...."ето...проявявам диалог, но бъди сигурен че последната дума в тая далавера ще е моята"....
И не Калин, а калЪн.....
Булаир
Рейтинг: 304 НеутралноДо коментар [#58] от "yanne":
Ти, явно си от онези "отличници" на Пиза, които четат, но нищо не разбират.
ТНТ
Рейтинг: 289 ВеселоЦитат от статията:
Да спасим София от "Спаси София"!!!"Журналистите, посетили Маниса, явно са били обект на специални грижи."
Ахъмм... Нещо така, кючекини, а?...
мики маус
Рейтинг: 2551 НеутралноСлед смехотворната оферта и представяне на България в състезанието за европейската агенция за лекарства, нищо чудно и на Фолксваген да са дали подобна дивотия.
Патките назначени по Партийна и приятелска линия могат само да рецитират общи фрази за стабилност и евро солидарност.
www.capital.bg/politika_i_ikonomika/bulgaria/2017/08/11/3022008_ema_ela_v_sofiia/
Един вампир броди из Европа
Рейтинг: 548 НеутралноПразен лист? Не са ли избичили поне едно 200 страници?
Демокрацията е най-големият враг на планетата (https://foreignpolicy.com/2019/07/20/democracy-is-the-planets-biggest-enemy-climate-change/)dnevnikar
Рейтинг: 3770 НеутралноUNITED EU UNION
Поредна порция туркофилска българофобия и дойчефобия
от страна на Дойче геле...
Он возил се в "Майбах" и рекал "ще видим".
Он черпил ариеца с пилаф, локум, халва...
Он поел ангажимент и возил се в брониран "Фолксваген"?
Не, не става ясно.
""Преговорите се водят от турското Бюро по инвестициите,
което е подчинено пряко на президента.
Ердоган, който иначе се вози в брониран "Майбах",
лично се е ангажирал с въпроса",
четем още в репортажа."
"В сравнение с турската оферта за "Фолксваген"
българската е като празен лист"
dnevnikar
Рейтинг: 3770 НеутралноВИИ Маркс имени В.И.Лелина
Завод "Майбах" да дойде.
Такава им целта......
До коментар #1 от "karabastun" Разстроен #1:
Няма Фолксваген да дойде в България.....
Josif Stanislavski
Рейтинг: 817 НеутралноДо коментар [#2] от "Viva la Evolution":
обичам Ви .... разбирам Ви ... искам да Ви помогнаточно така... Ние искаме завод тук, но не и на всяка цена... На всички вече е ясно защо Ердоган си купува завод от подобна компания ..Не е ли време и дневник да изрази малко по пробългарска позиция , а не да пее в хора на късокраки генералчета и "демократ" с московска закваска....
*****
НеутралноПо принцип в повечето държави максимумът на електрото е 2% - от 100 човека двама се решават да купят електромобил.
За останалите си има 98% от пазара.
https://www.youtube.com/watch?v=Hatav_Rdnno&t=131s
98% от пазара не е малко, така че за "Фолксватген" няма място за отчаяние и уплаха от новия турски електромобил.
П.П.
Освен това в Турция има още модели електромобили - в Университета в Анкара, бяха правили нещо , па май и на други места .. какво стана не съм следил
*****
Неутрално"Фолксваген" е собственост на Германия и Катар.
Естествено, че Емирство Катар ще иска завод в Турция.