За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
K2
Рейтинг: 1980 НеутралноКофти работа. Авиацията се оказа най-засегнатия сектор в световната икономика.
SHADOWS of SOFIAmxc32655189
Рейтинг: 8 НеутралноНо цената на акциите не мърда; миналото лето е била по-ниска дори.
samoedin
Рейтинг: 3079 НеутралноОчаквана новина ! Преминава се на вариант оцеляване ! Да видим дали и ще оцелее при сегашната криза и пълна липса на пътници !
Шоршо
Рейтинг: 20 НеутралноМалко ще оцелеят, Луфтханза и ТУИ вече фалираха.
Python
Рейтинг: 8 НеутралноИ те поизтрезняха и започнаха по-правилно да се ориентират в ситуацията.
Padrino
Рейтинг: 571 НеутралноГледах интервюто с Майкъл О'Лиъри по Скай тази сутрин и откровенно той има право. Тези пари за които говори са глоба за неспазване правилата за конкуренция. Днес той каза че фактически не може държавите да дават грантове на собствените си национални компании и да им помагат да останат на пазара а частни компании да губят пазар който после ще се превземе от националните превозвачи. Той каза че ако искат равни права, трябва да осигурят пари и за него или да платят всички глоби идващи от това им решение.
Ivan_
Рейтинг: 458 НеутралноДо коментар [#6] от "padrino":
Модератора е неадекватен!Много сложен въпрос. Няма да му се отвори парашута на господина с помощите...
stein
Рейтинг: 281 НеутралноПреди няколко дни едни разбирачи ми обясняваха как Райънеър имали повече от милиард резерви кеш и щели да отнесат конкуренцията. Май за всички авиокомпании животът ще е тежък.
"Свободата започва там, където свършва невежеството." Виктор Юго.Padrino
Рейтинг: 571 НеутралноВярно че е сложен въпрос но антимонополните закони тук са много силни така че може и да постигне каквото иска. Още повече, че няма да е първият да осъди държавата в Британският върховен съд за подобен род дейност. Тук закона наистина е над всичко.
Ако докаже в съда че по този начин те нарушават закона за конкуренцията, няма да имат шансове. Вярно е че ще се проточи с години, но той има пари настрана да издържи до 18 месеца. Той не го крие това но с правото си пита защо държавата играе срещу него. Да не забравяме, че тук не е България.
Padrino
Рейтинг: 571 НеутралноТе парите ги имат, тук става въпрос за коренно различни неща. Това че държавата дава пари на Бритиш Аер за да ги пази да не потънат, но не дават за него. Прочети 9 отгоре.
MrHide
Рейтинг: 472 ВеселоДогодина ще ни дават пари за да летим със самолети.
Fear is the path to the dark side. Fear leads to anger. Anger leads to hate. Hate leads to suffering. I sense much fear in you.bat_plamen
Рейтинг: 4018 НеутралноДо коментар [#1] от "К2":
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Ззаедно с туризма!
bat_plamen
Рейтинг: 4018 НеутралноДо коментар [#2] от "mxc32655189":
Прекалено оптимистично ми звучат прогнозите , че браншът ще се възстанови след две години!
pet fire
Рейтинг: 3156 НеутралноДо коментар [#11] от "MrHide":
Вече не звучи нереално
Judjuk
Рейтинг: 2449 НеутралноМи защо не ги спряха самолетите? Нали те разнесоха заразата по цялата планета?
Judjukuq
Рейтинг: 1466 НеутралноAko фалират, супер. Най-циганската авиокомпания
робин от Крузо
Рейтинг: 203 НеутралноХммм.... през февруари купих два билета (за съпругата ми и мен) Берлин-София –Берлин на цена от 79,85 € или за двата билета общо (почти) 160,00 €. Преди две седмици получих съобщение от RYANAIR, че мога да посоча нова дата на полетите без това да ми струва допълнително заплащане. Въобще не ми бе предложена опция, да ми се възстановят платените вече от мен 160,00 €. Аз съм пенсионер, съпругата ми работи и нейната втора част от отпуската за тази година е планирана (още в края на 2019 г.) за месец август. Проверявам за прехвърляне на билетите за месец август и разбирам, че най изгодното е... допълнително заплащане от по 129,45 € на човек или общо (почти) 260,00 € още и естествено, за нискотарифни и без гаранция билети ....
Има хора, които пишат това което знаят, аз съм от другите, тези, които знаят това което пишат.За някой от вас уважаеми, 420,0 € са джобни пари може би, но за един пенсионер като мен, това е месечнаата ми пенсия.
Интересно, до кога тези от ЕС, ЕК или както искате така ги наречете, не могат да въведат банкова гаранция от превозвача, за неизпълнени задължения следствие на природни бедствия, пандемии и др. подобни....!
Изригва, накой си вулкан (примерно) или се пъква накакъв си COVID-19 и еди коя си авиокомпания, извършваща превози в този район, спира полетите, а клиентите им пият в случая по една студена вода.... иначе тези авиокомпании са прибрали предварително, от няколко хиляди клиенти по няколко стотици Евра, които от месеци са преведени на банковите им сметки. За платените билети както се казва, те не са изхарчили и един Цент (Евро) дори, но ... (es tut mir Leid).
(ееее.... на моя и на съседните острови това го няма, никой не плаща а само гребе в кануто, а тези дето лежат в канутата... след това, като стигнем на брега, на огъня или в казана)
Поздрави от Isla Robinson Crusoe.