Разпродажби или складиране: магазините се борят с планини непродадени дрехи

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (26)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 2864 Неутрално

    Няма страшно. Невидимата ръка на Пазара ще реши всички проблеми !!!

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  2. 2 Профил на chepokalipsis
    chepokalipsis
    Рейтинг: 229 Неутрално

    Намаленията винаги са били по-доброто решение за големите вериги. Складирането изисква място, а вероятно всеки е прескочил по-леко облекло за пролетта и директно си е взел нещо за лятото. В складовете често има влага, а трябва място и за дрехи, за следващите сезони. Да не говорим, че дрехите имат ниска производствена цена и могат да си позволят големи намаления.

  3. 3 Профил на karabastun
    karabastun
    Рейтинг: 1205 Любопитно

    Ми преименувайте сезон - Пролет 2020 , в сезон - Пролет 2021 , и готово !

    [email protected]
  4. 4 Профил на blondofil
    blondofil
    Рейтинг: 1427 Неутрално

    Имаме си традиции. Вдигаме цените да избием загубите.

  5. 5 Профил на karatista
    karatista
    Рейтинг: 239 Неутрално

    няма начин някой да не мигне пръв и да почне лудницата с намаления. идват черни петъци посред лято

    We Do This NOT Because It Is Easy, But Because We Thought It Would Be Easy!
  6. 6 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 859 Неутрално

    Ако и от тази ситуация не научим очевидното, - че при ограничени ресурси няма неограничен икономически растеж, значи всичко отново е било напразно...

  7. 7 Профил на Willy Messerschmitt
    Willy Messerschmitt
    Рейтинг: 339 Весело

    От цялата какфония ще намажем ние клиентите....дрехите ще са на нормални цени(без 100% маркова надценка)....

    До истината се достига с познание! Не влизам в диалог с лумпени !И не храня руски тролове...
  8. 8 Профил на Willy Messerschmitt
    Willy Messerschmitt
    Рейтинг: 339 Любопитно

    Аз бях намерил тук в квартала един "дистибутор" който продаваше блузки с конченца(тип Лакост) по смешни цени- от 3 до 7 лева.....Едни пичове от прованса се утрепаха да купуват.....за препродажда!
    Аз уредих половината фирма с блузки...отделно шефа купи за работно облекло...За 3 лв. не му плащаш шиенето,транпорта и копчетата..........

    До истината се достига с познание! Не влизам в диалог с лумпени !И не храня руски тролове...
  9. 9 Профил на proza
    proza
    Рейтинг: 63 Неутрално

    Очакват се големи разпродажби, никой няма сметка да плаща за складове и т.н. Това не важи за България, където едни и съши парцали висят по пазарите с десетилетия, но не ги намаляват. Още не са си научили урока.

  10. 10 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 2030 Неутрално

    "Ще купя един тон неща
    _________________
    Когато на някой нещо не му трябва е сигурно ,че няма да ги купи , даже и да му го подаряват пак може да откаже! Може да дават по 10$ субсидия към всеки безплатен парцал за да си опразнят складовете както петролните магнати!
    Социалната изолация намалява потреблението и маковите брандове са потънали до шия в разходи!

    Libertarianism is just anarchy for rich people
  11. 11 Профил на Лъв
    Лъв
    Рейтинг: 166 Неутрално

    В България няма такъв филм, всичко е на нормални цени.

  12. 12 Профил на Black Label
    Black Label
    Рейтинг: 622 Неутрално

    Да намалят цените - и без друго парцалите, които продават не струват толкова, колкото искат за тях.

  13. 13 Профил на WALL-E
    WALL-E
    Рейтинг: 720 Неутрално

    Не виждам смисъл Дневник да хаби ресурс да превежда материали напълно несъвместими с територията, към която основно е насочен. Посочените в текста практики, проблеми, решения и намерения са от един друг свят, с когото единствената ни допирна точка е, че и ние носим дрехи. Дотук.
    Аз лично внимателно следя няколко категории стоки към които имам интерес и мога определено да твърдя, че нито кризата създадена от ограничителните мерки, нито непродадените количества или нуждата от освобождаване на оборотни средства се отразиха на цените или отстъпките, които търговците са склонни да направят. Иначе ореваха света да се жалват и оплакват оцеляването си още от втория ден след обявяване на карантината

    Умен и красив жълтопаветник.
  14. 14 Профил на miropenkov
    miropenkov
    Рейтинг: 229 Неутрално

    За да потръгне всичко постарому и на пълните обороти и търговците трябва да направят своята стъпка. Няма как в условия на пандемия да очакват, че ще пробутват стари стоки с високи цени, когато доходите на хората са засегнати.

  15. 15 Профил на Камен
    Камен
    Рейтинг: 909 Неутрално

    Намаленията винаги са били по-доброто решение за големите вериги.
    —цитат от коментар 2 на chepokalipsis

    Не винаги. Защото веднъж ако свикнеш, че може марковата блузка да ти е $10 вместо $80, другия път няма да идеш да дадеш пак $80 като дойде новия сезон, а ще се озърташ за $10.
    А като си знаеш, че тази марка винаги си е $80 (освен два пъти в годината по $40 примерно по Черен Петък) ще си готов пак толкова да дадеш.
    Така че понякога нарязват или изгарят непродадената стока, вместо да я намалят. Но го правят тайно. Защото наскоро имаше случай когато изкараха по медиите как Бърбери си горяла непродадената стока и разни активисти веднага ги нападнаха защо поне не ги били дарили за бездомни и бедни хора.

  16. 16 Профил на tsvetko_51
    tsvetko_51
    Рейтинг: 838 Неутрално

    Освен разходите за местене и складиране, нма как да се пренербегва и модата, това което се носи днес, утре може да е ретро.
    Разпродажба, поне да е избият разходите, а печалба, ако е рекъл Гопсод.

  17. 17 Профил на sw51
    sw51
    Рейтинг: 229 Любопитно

    тук надали ще има големи намаления, ма дано им дойде малко акъл..
    Относно марковите - те са толкова завишени че и на 50% да ги продават са с големи печалби..

  18. 18 Профил на Роси СУПЕР
    Роси
    Рейтинг: 5757 Неутрално

    Да намаляват и без това са прекомерно скъпи.

  19. 19 Профил на fai56376530
    fai56376530
    Рейтинг: 5 Весело

    Да си продават дънките по 200 лв и да си стоят без оборот :)

  20. 20 Профил на edin slep
    edin slep
    Рейтинг: 775 Неутрално

    За луксозните марки не знам, не съм им клиент, но на тези тип младежка мода имат съвсем прилични намаления. Разгледах един търговски център в София в неделя.

    Има среди, където те гледат дали си с актуалната колекция или тази от миналата година. Там са други правилата и хората наистина са готови да дадат безумни пари за дреха, па макар и добре скроена. Тези марки не може да си позволят да свалят много цените, защото както е казал един лорд за Ролс Ройс които можело да започнат да произвеждат повече коли "ама тогава всеки ще може да си купи".

    preklara rara
  21. 21 Профил на tri
    tri
    Рейтинг: 119 Неутрално

    За да има намалени цени, преди това търговеца да е продавал на нормални. Нормалните цени са тези от етикетите с препоръчителни цени на производителя.
    Всичко зависи от мащабите и оборотите. В България нито мащаби има, нито обороти, но пък хората си чакат ниски цени.
    Всички чакат у нас да се случат намаления като на големите западни пазари, само дето търговците там не печелят от намаленията а просто си разчистват стоката (понякога и под доставни цени) за да продават новите колекции на "нормални" цени.
    По-горе правилно казаха - по-вероятно е големите производители да унищожават стока вместо да залеят пазара с такава на безценица.

  22. 22 Профил на bretschneider
    bretschneider
    Рейтинг: 450 Неутрално

    Последвайте светлия пример на Н§М и ги изгорете в ТЕЦ-овете :)

  23. 23 Профил на One Hour
    One Hour
    Рейтинг: 284 Неутрално

    С 2 думи ще им носим старите дрехи.

  24. 24 Профил на log_on
    log_on
    Рейтинг: 2908 Неутрално

    парцал до парцал. полза нула.

  25. 25 Профил на Vicente Tsvetkov
    Vicente Tsvetkov
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Едно време докато карах първата диплома по Маркетинг учехме, че специално конфекцията най-често излиза с около 1000% (не е правописна грешка) надценка над доставната цена в магазините за крайни потребители.
    Елементарен пример:
    Доставна цена 1лв
    Надценка 10лв (1000%)
    Крайна цена 11лв.
    После да не се чуди някой защо и с 80% отстъпка фирмите пак продават на плюс.
    Уравнението разбира се не е толкова черно и бяло, но показва насоката.

  26. 26 Профил на opoziciq
    opoziciq
    Рейтинг: 520 Неутрално

    Ако са намаления в буквалния смисъл, ок, но всички знаем тук как стои въпросът с "намаленията"!





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #