За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
ivanpopov
Рейтинг: 876 НеутралноПрез годините имаше опити от няколко вериги, да стартират доставките вкъщи, но се спънаха на мерака да пробутат това, което иначе никога не биха продали. Дано на тези две вериги им провърви повече.
dpnps
Рейтинг: 8 НеутралноДа вземат пример от Китайския пазар на доставки по домовете.
Там практически всеки един хранителен бизнес е част от мрежата, не само големи супермаркети и ресторанти.
Дори някое малко рамен гаражче в махалата предлага онлайн доставки, благодарение на платформите на компании доставчици които предоставят тази допълнителна услуга.
А конкуренцията е толкова голяма, че компаниите предоставят тая услуга почти на цена равна на себестойността и. Ето статия с 5 най-популярни апликации за доставки там.
https://alltechasia.com/5-popular-food-delivery-apps-china/
historama
Рейтинг: 659 НеутралноУ нас веригите гледат да не ги изгонят, като врагове на ГЕРБ, управляващите и народа.
Sulyo_Sulev
Рейтинг: 8 НеутралноВ Румъния, Гърция и в Испания във веригите е много по-евтино, отколкото в България. Не пазарувайте в големите вериги, подкрепяйте малки магазини и местни производители.
historama
Рейтинг: 659 НеутралноФренд, стига с тези глупости за евтините вериги. Да не говорим, че прекалено евтиното е малко съмнително като качество. Особено и в Западна Европа.
А за малките магазинчета - наистина ще е добре те да се кооперират с малките местни производители. И може би точно те трябва да потърсят някаква парламентарна подкрепа за диференцирано ДДС от 9 или 10%. За съжаление техният глас се заглушава от разни крупни производители като Пършевица, Лакрима
Роси
Рейтинг: 5672 НеутралноВ Lidl цените въобще не са ниски.
Alexander97
Рейтинг: 924 НеутралноВлез във Фантастико и ще се убедиш!
ivanpopov
Рейтинг: 876 НеутралноДо коментар [#4] от "Dobromir Dobrev":
Подкрепям ги, до колкото мога. Но не всичко може да се купи от кварталния магазин, а имам време да пазарувам най-много веднъж седмично. И гледам да ходя там, където мога да купя повече, за по-малко време. Иначе месо, яйца, зарзават, местен плод-зеленчук и т.н. пазарувам или от самия производител или от пряк търговец на някоя от борсите.
Su
Рейтинг: 10 НеутралноВсъщност в България Булмаг предлага тази услуга и то отдавна (май ги има само в североизточна България) и съм доста доволен че ми носят торбите до вратата на апартамента. Засега нямам забележки към качеството на храните, но пък гледам да си избирам повечето да са пакетирани и средно качество. Дори и плодовете и зеленчуците им са с доста добро качество (имат някои единични издънки все пак). Предполагам така действат, за да зарибят клиенти, защото си мисля че съм един от малкото поръчващи онлайн хранителни стоки.
jmf29537805
Рейтинг: 8 НеутралноДоставки по домовете -- глупости!
А удоволствието от пазаруването?
АНТИ ВАТНИК
Рейтинг: 606 Любопитно"Kитайският опит" всъщност, както всичко останало, е изкопиран бизнес модел от Щатите, където на практика всеки ресторант предлага доставки на храна по домовете от има няма 50 години вече. Супермаркети доставят по домовете от поне 15 години, а платформите Гръбхъб, Поустмейтс и Убър Ийтс вече доставят от абсолютно всички ресторанти и магазини, дори и от фермерския пазар. Граждани, не хранете трола. Минус, удивителна и да плува!
АНТИ ВАТНИК
Рейтинг: 606 ЛюбопитноКакво удоволствие има да караш до магазина, да търсиш паркинг, да се бъскаш с тълпите в магазина, да редиш продукти на касата, да чакаш да ти ги пакетират, да караш после до къщи...
А така си седиш по гащи, пиеш си кафето, цъкаш си на компютъра и след няколко часа ти оставят пакетите с покупките пред вратата. Граждани, не хранете трола. Минус, удивителна и да плува!
Kamen Iliev
Рейтинг: 22 НеутралноВериги като Aldi и Lidl, който разчитат на евтини стоки и не много големи магазини, рискуват в дългосрочен план да бъдат избутани от пазара, ако не са в крак с тенденциите.