За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
daskal1
Рейтинг: 2549 ВеселоМного съм притеснен, "мъдрецът от Омаха" Бъфет да е изпреварен от Мъск. Ами сега кво праим? :-)
vesolr
Рейтинг: 958 ВеселоДо коментар [#1] от "daskal1":
От клеветника https://goo.gl/QdmktQЧакаме контраатака на Бъфет и като се вдигнат неговите акции да си върне позицията.
Нинов
Рейтинг: 1665 Неутрално
Животът е кратък! Затова се стремете да прекрарате колкото се може повече време в интернет-форуми в спорове с непознати.Знаковите шортселъри Джим Чанос и Дейв Айнхорн са от другата страна на трейда: те губят милиарди.
Всеки си мисли, че има план, докато не си разбие зурлата.
vesolr
Рейтинг: 958 ВеселоДо коментар [#3] от "Нинов":
От клеветника https://goo.gl/QdmktQАйнхорн от яд почна да клевети Тесла, че имали нередовно счетовдство. Тва беше последно при нива около 50% от сегашната стойност на акцията. Здраво се е набълбукал и бълва змии и гущери.
Нинов
Рейтинг: 1665 НеутралноДо коментар [#4] от "vesolr":
Животът е кратък! Затова се стремете да прекрарате колкото се може повече време в интернет-форуми в спорове с непознати.Джим Чанос шорти Тесла откакто акцията беше $100. Идва обаче моментът, когато минусът става огромен и не може да бъде покрит от заложените активи.
Тогава брокерът му насилствено ке затваря позицията на моментния курс. Така шортселърът се явява купувач, вдигайки още повече курсовете.
В момента Тесла акцията има рекордна обща шорт позиция от над $20 млрд.
Няма друга такава акция.
neut
Рейтинг: 177 НеутралноИлон Мъск е американския шлагер на деня
In the forest all animals are equal except a few that are more equal than the restIvan_
Рейтинг: 458 ВеселоЗа човек чиято цел според форума е да направи света по добро място Мъск юного добре се справя във финансов личен план...
Модератора е неадекватен!911
Рейтинг: 853 НеутралноРано е да се каже....
plamen_b
Рейтинг: 608 НеутралноДо коментар [#7] от "Ivan_":
Пътят за разрешаване на конфликта е Русия да напусне Украйна! Това е пътя за разрешаване на конфликта! (Сана Марин, финландска премиер-министърка)Така се става истински богат в днешно време! Да сте чули някой български олигарх да е създал нещо? Занимават се само с кражби и преразпределение (с помощта на корумпирани политици)! Съответно и никой от тях не е наистина богат...
plamen_b
Рейтинг: 608 ВеселоДо коментар [#1] от "daskal1":
Пътят за разрешаване на конфликта е Русия да напусне Украйна! Това е пътя за разрешаване на конфликта! (Сана Марин, финландска премиер-министърка)Бъфет ще направи догодина същото, което направи тази година- ще дари няколко милиарда....
Ivan_
Рейтинг: 458 ЛюбопитноДо коментар [#9] от "plamen_b":
Модератора е неадекватен!Мъск какво точно е създал изключвайки търговска марка....
iavorski
Рейтинг: 233 НеутралноДо коментар [#11] от "Ivan_":
Е верно нищо не е създал. Даже другите производители седят и се чудят как и те да произведат такъв изостанал автомобил понеже техните са по-добри.
pet fire
Рейтинг: 3156 НеутралноВчера нагоре, утре надолу така че това все още не е устойчива цена.
L Glassman
Рейтинг: 8 ВеселоДо коментар [#11] от "Ivan_":
"Мъск какво точно е създал изключвайки търговска марка...."
Flame thrower! ;)
plamen_b
Рейтинг: 608 ВеселоДо коментар [#13] от "pet_fire":
Пътят за разрешаване на конфликта е Русия да напусне Украйна! Това е пътя за разрешаване на конфликта! (Сана Марин, финландска премиер-министърка)Не че цената е устойчива, но посоката е много устойчива- една акция на Тесла е поскъпнала за десетина години (по-точно от 29 юни 2010 г., когато акциите започват да се търгуват на борсата, до 10 юли 2020 г.) от $ 17 до $ 1544.65! Който си е купил акции на Тесла за около $ 11 000 тогава и още не ги е продал, сега е милионер в долари.
Освен това богатството на Мъск не е само в акции на Тесла...
Ivan_
Рейтинг: 458 НеутралноДо коментар [#12] от "iavorski":
Модератора е неадекватен!Първият е автомобил не е създаден от тесла, нито първият съвременен е автомобил е създадвн от гесла, та камво точно е създал, нали се сещаме каквоме значението на думата създавам. Създале. Е търговската марка и я налага доста успешно, иначе даже той с изборът на име ти подсказва че не създава а използва. Ещо което вече е създадвно...
valerie pvi
Рейтинг: 27 НеутралноФакт е че трябва да имаш наистина много добър маркетингов план , за да бележиш ръст, когато почти всичко друго се срива. Или да бъдеш дяволски хитър или пък невероятен късметлия. Или пък да имаш комбинация от трите .Кадърни умни , работливи и дори гениални хора ..бол.
Ама никой от тях не е Мъск. Всяка криза винаги си е имала по един Мъск
asroma1927
Рейтинг: 414 НеутралноТази оценка за състоянието на Мъск не е адекватна, доколкото би означавало, че неговите 54% от SpaceX получават оценка под 20 млрд. долара. Но тази компания не е публична и е трудно да се прецени колко струва, т.е. на колко ще я оцени пазара, ако излезе на борсата. Само, че и най-консервативните оценки на SpaceX я поставят в групата "над 100 млрд.", а при едно IPO вероятно ще получи и по-висока оценка. Още повече, че държи 2/3 от пазара на карго полети, а в бъдеще се е прицелила към 4-5% от приходите на интернет провайдерите / пазар от 1 трлн. / със своя проект Starlink. Общо взето, със сигурност е състояние над 100 млрд. долара
Neznámý
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#17] от "valerie pvi":
План да, маркетингов - не! Маркетингът обхваща много аспекти на фирменото цяло, но това не са само продажби, връзки с клиенти, канали за дистрибуция и реноме, а самата идея в зародиш, нейното пресъздаване в готов продукт, претворяване на нужните технологии и всичко това оставя публиката без дъх покрай инженерната мисъл, въплътена в представеното пред клиентите.
Ще добавя, че обществото отдавна беше жадно за превозно средство, което да е луксозно, бързо, удобно, а в същото време евтино за използване, но само Мъск представи такова. Писателите ползват компютри, пишещи машини, дори идеи за сюжет, но само един от тях го прави по онзи уникален начин, който да допадне на четящите. И никой не ги упреква, че не са новатори. Компютрите са налице десетилетия, пишещите машини столетия, но всяка една книга е индивидуална. А такъв електромобил не беше правен преди! Като не е новатор, защо друг не го създаде?!
kapitan_laino
Рейтинг: 421 НеутралноТова си е проблем (ако е проблем изобщо) на Бъфет, Мъск зависи от продукта си, Бъфет от продуктите на другите.
Judjuk
Рейтинг: 2449 НеутралноТози с неговите перпетмобилета постигна най-важното - стана пръв богаташ!
JudjukJohnnie Glupavia
Рейтинг: 11 НеутралноДано да ги похарчат за лекарства и за детски ковчези.
Pontif
Рейтинг: 2349 НеутралноНеобяснима ми е омразата ти към Мъск. Всички пари за които пише тука са "измислени" пари. Това е еквивалент в парично измерение на цената на акциите на Тесла и СпейсХ умножено по броя на акции които има. Толкова поне можеш да разбереш, защото си ги учил тези неща. Той няма много пари в наличност. Всичките му асети са всъщност акции и то в собствените му компании. Неговата философия е - First in, last out. Хайде сега ми покажи някой друг CEO който да държи всичките си пари в акциите на компанията която управлява! Няма такъв.
Аз от 30 години работя в Силикон Вали и ми е писнало да гледам нахитряли СЕОта които харчат парите на другите и непрекъснато си кашират опциите и оставят акционерите да сърбат попара след това. Мъск за разлика от тях може да е всякакъв, може да е ексцентрик но честно си държи абсолютно всички пари в Тесла. Ако утре Тесла фалира, Мъск ще остане без пари. Дори и къщите му не са изплатени а са със заеми които имат колатерал акциите му в компанията.
А това че в първите няколко години когато тесла беше 50 човека и на три пъти щеше да фалира, само той собственоръчно се намеси и сложи личните си милиони за да спаси компанията. Хайде сега пак ми полажи друг СЕО който да е направил такова нещо. Всички си пишат контракти и си слагат "Златни парашути" Компаниите им фалират а те си обират по 30-50-100милиона и си заминават като оставят стотици работници без работа и хиляди акционери разорени.
Така че на всичките му кусури - Да Мъск прави света по-добър. Прочети какво казват шефовете на Порше преди 10 години за Тесла С и за електроавтомобилите като цяло и какво правят сега - като китайци копират Тесла. Същото и с ФВ и Мерцедес и останалите. Прочети какво казва предишния шеф на Ариане и какво казва сегашния.
Да, спокойно може да се каже че Мъск промени света - без него нямаше да има елелктрически коли и това че в Бгто или по селата още не са чивали за тях и си мислят че дизеляците са върхо, не значи че постижението на Тесла не обърна насоките на автомобилостроенето.
Същото нещо и със СпейсХ. Питай Рогозин и ЕСА ако на мене не ми вярваш. И ако си мислиш че някой друг има заслуга за тези две неща в Тесла или СпейсХ, моля - кажи кой е.
За Нюролинк и АИ, Борин къмпани и други компании и проекти да не говорим.
Но ти от пиадестала на твоите постижения не одобряваш. ОК, разбирам те. Sic semper evello mortem tyrannis - California Über Alles
bretschneider
Рейтинг: 458 НеутралноКой каза че Афроамериканците не могат да пробият в САЩ?!
stoiank
Рейтинг: 1374 НеутралноРеално богатството му е по-голямо, защото има дялове в непублични компании, но да си платиш близо 600 милиона долара заплата за година си е меко казано предозиране. Една огромна заслуга има Мъск, събуди Америка да се включи в космическите изследвания отново, защото това са нови хоризонти... Относно колите е малко спорно, защото с тези записвания за Тесла 3 си беше почти пирамида, но той е търговец от класа.
vhv
Рейтинг: 177 НеутралноДо коментар [#11] от "Ivan_":
Явно не си чувал за Space X, Tesla motors, Pay Pal, ...