За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
Hawaii
Рейтинг: 2700 НеутралноЛукашенко е пътник
Хубавото е че дори и той НЕ ИСКА РУСИЯ и ПУТИн
Този който ще дойде след Лукашенко
ОЩЕ ПО-МАЛКО ЩЕ ИСКА РУСИЯ и ПУТИн
Дребното в Кремъл след УКРАЙНА вече ГУБИ и БЕЛАРУС
След това и ХАБАРОВСК
Това да се чува !!!!
Това да се чува !!!!
hasmokar
Рейтинг: 289 НеутралноВдовишки рев на чужди гробища, девидент за америкосите
chicago514
Рейтинг: 711 НеутралноТака трябва.Страхът е илюзия.Трябва да се протестира.Срещу всички управляващи.Протестите,стачките,гражданско неподчинение,референдуми,избори вървят ръка за рака.Правото е единствено на суверена.
Боби Колев
Рейтинг: 1020 НеутралноРуснаците (и поробените от тях народи, вкл. българите, макар ние по друга причина) имат наследствена национална деформация в мисленето, която не им позволява да формират демократично общество.
http://www.bbc.com/news/magazine-37612083И тази наследствена национална деформация бива надлежно и последователно прехвърляна от поколение в поколение от силовите и пропагандни служби.
Вярвам, че съм реалист, не песимист, като казвам, че нищо съществено няма да се промени в близко бъдеще нито в България нито в Беларус.
Nedyalko Lazarov
Рейтинг: 1188 НеутралноДо коментар [#1] от "Hawaii":
Трябваше първо да прочетеш статията, а след това да коментираш. Там пише, че ниската популярност на Лукашенко се дължи на обтягането на отношенията с Русия.
witch_doctor
Рейтинг: 501 ВеселоДо коментар [#5] от "Nedyalko Lazarov":
Хахааааа, направо пише, че искат присъединяване към педерацийката....
K2
Рейтинг: 1795 НеутралноРусофилите по този начин разглеждат текст. SHADOWS of SOFIA
Zelenskidelendaest
Рейтинг: 8 Весело"Работещата в хлебозавод Елена се е увила в бяло-червено-бялото знаме, което символизира беларуската опозиция"
Укронацизъм Zelenda Est!По- скоро символизира полското: https://snipboard.io/KqUa9v.jpg
Zelenskidelendaest
Рейтинг: 8 ВеселоДо коментар [#4] от "Боби Колев":
Укронацизъм Zelenda Est!"...имат наследствена национална деформация в мисленето, която не им позволява да формират демократично общество"
Ко ша риче "демократично общество"? Дефинирай, мола?
И какво от него липсва у братушките?... А у нас?
Nedyalko Lazarov
Рейтинг: 1188 НеутралноТази непопулярност се дължи на икономическите затруднения и обтегнатите отношения с руския голям брат, след като Москва винаги е била негов покровител.
——————————
И ти трябва да прочетеш статията. В края на краищата това е медиум на когото вярваш, нали.
И в този факт няма нищо чудно, защото за разлика от Украйна, където само малко повече от 50% от населението е силно про-руски настроено, то за 75 % от белорусите руският е майчин език и са про-руско настроени.
Мой познат, женен за белорускиня никога не я е наричал белорускиня, а и преди и след развода - рускинята.
EU defender
Рейтинг: 855 НеутралноСкоро.... в СЕЩ :)
The best way to predict the future is to invent it.putinxujlo
Рейтинг: 2047 НеутралноДо коментар [#5] от "Nedyalko Lazarov":
"Чуждестранен агент"Трябваше първо да прочетеш статията, а след това да коментираш. Там пише, че ниската популярност на Лукашенко се дължи на обтягането на отношенията с Русия.
▪️▪️▪️▪️▪️
☝️Специално за вас цитат от статия:👇
©️" Тази непопулярност се дължи на икономическите затруднения и обтегнатите отношения с руския голям брат, след като Москва винаги е била негов покровител.
Управлението на епидемията от коронавируса беше друг катализатор, след като Лукашенко отказа да признае сериозността на заболяването и определи епидемията като психоза..."
Нали има разлик от вашите твърдения?:))
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Hawaii
Рейтинг: 2700 НеутралноАми то и за ХАБАРОВСКИНИТЕ руският език е на 100 % майчин и бащин език
Което не им пречи да са АНТИ ПУТИНСКИ и АНТИ ОБНУЛЕНСКИ настроени
Рускоговорящ и ПУТИНДЖИЯ са ДВЕ РАЗЛИЧНИ НЕЩА
pavur
Рейтинг: 720 НеутралноНа позволен митинг на опозицията , Елена вряка за свобода на словото . Батька нещо се е размекнал ,баси диктатора. Вместо да прати преторианците да потроши главите на митингуващите,те се загръщат в символи на опозицията и говорят кощунствени работи. Кви диктатори имаше навремето ехеее....
mitko11
Рейтинг: 2134 ВеселоДо коментар [#9] от "jord bond":
"Големият проблем на цитатите в интернет е, че повечето хора вярват в тяхната автентичност." Иван ВазовДемократично общество е само това, начело на което е Путин.
Боби Колев
Рейтинг: 1020 НеутралноДо коментар [#9] от "jord bond":
http://www.bbc.com/news/magazine-37612083Общество базирано на законов ред и управление чрез 3 независими власти - законодателна, съдебна и изпълнителна.
Руснаците и другите поробени за десетки (или като българите - за стотици) години просто имат инерция на мисленето, че властта идва там някъде "отгоре" - било то "царя батюшка" или по-просто "те".
Германците не разсъждават така.
Французите не разсъждават така.
Американците не разсъждават така.
Не казвам кое е правилно и кое не е, нито кое е добро или лошо - това са други категории.
Казвам само, че цели нации не могат да мислят свободно и демократично.
Боби Колев
Рейтинг: 1020 НеутралноОт такова високо място поставена оценката предполагам, че трябва да има голяма тежест и вероятно е така .... в очите на някои.
На мен ми прави лошо впечатление просто като изхвърляне.
Ще ми е интересно да видя кой поробен народ е обичал поробителите си, а не ги е мразил както казвате.
И следователно каква доказателствена стойност има аргумента, че българина е мразел руснаците към това дали са го поробили или не.
Според мен само потвърждавате онова, което наричате пълни глупости - българите СА били поробени от руснаците и съвсем естествено са ги мразили.
За вицовете е вярно.
Ролята на хумора и сатирата като форма на протест е добре изучена и обяснена.
Толкова добре, че всъщност управляващите я използват за своите цели....но това е друга тема.
И кой говори глупости в крайна сметка?
(поне не казвам, че са пълни глупости!) http://www.bbc.com/news/magazine-37612083
pavur
Рейтинг: 720 НеутралноДо коментар [#17] от "Боби Колев":
Болшет. Германците,французите и други ,са заменили вярата в батюшка ,с упованието в ДЪРЖАВАТА - тоест върховенството на закона . Те сляпо вярват ,че там горе има не един ,а десет човека ,които сън не спят за тяхното добруване и справедливост. "Управление на тълпата" на пасажерски кораб - при емърджънси ситуация, пасажерите остават спокойни , щом видят хората в униформа- те вярват че на мостика има компетентни и кадърни хора ,които знаят какво правят и няма да позволят кораба да потъне. Елитът на Запад отдавна го е изиграл тоя театър ,в който живеем сега ние.
witch_doctor
Рейтинг: 501 ВеселоДо коментар [#10] от "Nedyalko Lazarov":
"Мой познат, женен за белорускиня никога не я е наричал белорускиня, а и преди и след развода - рускинята"
Е, щом се е развел значи наистина е рускиня!!! Мъка!
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Боби Колев
Рейтинг: 1020 НеутралноТова...не е точно невярно.
И не е невярно защото човешката природа е такава, че благоденствието води след себе си упадък.
А не е и вярно защото, в сравнение с Русия и подобните й, западният модел работи, поне засега, по-добре, т.е. Държавата, дори с дефектите в които я описвате, проявява по-добра грижа от царя-батюшка, а народът не е ЧАК ТОЛКОВА безпомощен в управлението колкото в Русия или България.
Жилетките във Франция го илюстрират.
Скорошните събития в Германия също.
Брекзит поне според мен е също пример.
Ясно ми е, че човек може да завърти гледната точка и да обясни всичко това и под друг ъгъл.
Не Ви спирам да вярвате в каквото искате. но само защото вярвате в нещо различно не значи, че сте прав, а още по-малко пък значи, че другите говорят глупости, както някой друг набързо декларира.
Аз съм любопитен да чуя гледни точки, които да обясняват света по-добре от моята собствена, особено ако са добре поднесени, а не започват с авторитетно наритване на алтернативата по главата от позицията на авторитет (какъвто очевидно не е - авторитети не пишат в коментарите на Дневник, мисля, че можем да се съгласим). http://www.bbc.com/news/magazine-37612083
Zelenskidelendaest
Рейтинг: 8 ВеселоДо коментар [#17] от "Боби Колев":
Укронацизъм Zelenda Est!"Общество базирано на законов ред и управление чрез 3 независими власти - законодателна, съдебна и изпълнителна."
И кое от трите липсва у РФ?
"Германците не разсъждават така.
Французите не разсъждават така.
Американците не разсъждават така.
Казвам само, че цели нации не могат да мислят свободно и демократично."
Какво мислят/разсъждават е отделен въпрос!? Ти каза, че "...национална деформация в мисленето, която не им позволява да формират демократично общество"
Демек според теб нямат (формирано) такова... А, и de jure, както и de facto, имат трите неща, които си определил като база за демократично общество.
Виж, за промяна на мисленето/разсъждаването ще е нужна "1984", и/или поне чипиране на мозъците на първо време...
Доста веке предлагат такива идеи. Даже и геният Мъск вложи $100 млн., за такава технология- директна връзка с мозъка!
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
samoedin
Рейтинг: 2909 Любопитно"Това е моментът, в който всеки трябва да превъзмогне страха си. Да не мислите, че не ме е страх? Всеки ден ме е страх. Но събирам смелост", каза тя на микрофона. Тази 37-годишна домакиня се включи в предизборната кампания след арестуването през май на съпруга ѝ, известен видеоблогър, който беше решил да предизвика Лукашенко чрез избирателните урни."
Процесите и в Беларус стават необратими ! Поздравления на руския президент, щом след Украйна е на път да загуби и единствения си верен все още съюзник - Беларус ! След това започват да излизат тлеещите процеси на децантрализация на отделни народи и общности в рамките вече на самата Русия, които стоят там само благодарение на репресивния апарат на Кремъл ! Крим е само един от тях, където татарите са мнозинство и искат отцепване от Русия !
Иво
Рейтинг: 3175 Любопитно"В Беларус страхът започна да отстъпва"
"Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36Искрено се надявам да е така. Желая успех на Светлана Тихановска на предстоящите президентски избори в Беларус.
Боби Колев
Рейтинг: 1020 НеутралноДо коментар [#23] от "jord bond":
http://www.bbc.com/news/magazine-37612083Съжалявам, признавам, че се сблъсквам с трудност да проследя линията на мисълта Ви и като така няма какво да отговоря.
Представих теза (мнение), зададохте въпрос, отговорих му и успявам да разбера само следващия Ви въпрос: "И кое от трите липсва у РФ?".
Ами РАЗДЕЛЕНИЕТО е което липсва.
От там надолу ме загубихте.
samoedin
Рейтинг: 2909 ВеселоДо коментар [#5] от "Nedyalko Lazarov":
" Трябваше първо да прочетеш статията, а след това да коментираш. Там пише, че ниската популярност на Лукашенко се дължи на обтягането на отношенията с Русия."
И ако се прегърне и целуне с руския президент преди изборите в Беларус, всички ще спрат протестите, защото те са недоволни, че я няма традиционна прегръдка с големия брат от векове за векове ! Даже са нетърпеливи кога Беларус и Русия ще бъдат една държава ! Това ли разбра от цялата статия ?
Zelenskidelendaest
Рейтинг: 8 ВеселоКакъв е сега страхът у ЕС, че да чакаме чак до появата на СЕЩ, за да започне да отстъпва?! Укронацизъм Zelenda Est!
Nedyalko Lazarov
Рейтинг: 1188 НеутралноТочно обратното, не виждам особена разлика.
Няма държава в света, където населението да е доволно от мерките на правителствата по отношение на корона вируса, независимо дали това е САЩ, Бразилия, Швеция, Германия или България. Хората навсякъде са недоволни, без значение дали има твърде строги мерки или няма достатъчно строги мерки.
Така че единствената релевантна причина за широкото недоволство е обтягането на отношенията с Русия (и разбира се умората от четвърт вековното управление на Лукашенко). Но нека да не забравяме, че Лукашенко вече стана “наше момче” и Помпео ходи да го види в Минск. Преди това разбира се Обама си прави снимки с него в Белия дом.
Статията ясно казва, че за разлика от предишните избори, опозицията за пръв път излиза от рамките на про-западно ориентираната част от електората.
Не го измислям аз. Не е ясно от къде е препечатана статията, но тя го казва.
_______________
"Важното е така да е не само в столицата, а и в градчета и селата", отбеляза Олеся Рудник, изследовател в беларуския мозъчен тръст "Център за нови идеи", като посочи, че тези три жени привличат избиратели и извън традиционната прозападна опозиция.
EU defender
Рейтинг: 855 НеутралноДо коментар [#18] от "Боби Колев":
The best way to predict the future is to invent it.Как не те домързя да напишеш толкова много глупости?
Zelenskidelendaest
Рейтинг: 8 ВеселоПък на въпроса на Сталин, Рузвелт отговорил "когато демократите са начело". Укронацизъм Zelenda Est!
Иво
Рейтинг: 3175 Любопитно"Работещата в хлебозавод Елена се е увила в бяло-червено-бялото знаме, което символизира беларуската опозиция"
"Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36Това знаме е много повече от опозиционно или политическо, то е първото знаме на страната от 1918 г. и след това в демократичния период на страната от 1991 до 1995 г. След това диктатора Лукашенко взима властта в страната и променя знамето на страната с настоящият флаг:
https://en.wikipedia.org/wiki/File:Flag_of_Belarus _(1918,_1991–1995).svg
Taiga
Рейтинг: 965 Неутрално"Въпреки това за всеобща изненада Светлана Тихановска се превърна в явление."
"АМЕРИКАНСКИ ГЕОЛОЗИ, ПРОУЧВАЙКИ ПОРЕДНОТО НЕФТЕНО НАХОДИЩЕ НА США, С ИЗНЕНАДА УСТАНОВИХА, ЧЕ НАД НЕГО ИМА НЯКАКВА АРАБСКА ДЪРЖАВА"Мухехехех, мечтите са безплатни.
В Беларус не искат да ги управляват евроатлантически джендъри, които да им натресат африканци и азиатци.
Роси
Рейтинг: 5587 НеутралноНе може завинаги да страхуваш много хора. Дори е учудващо, че досега не са се вдигнали тези хора. Но ще стане, бавно, мъчително, но ще стане.
Иво
Рейтинг: 3175 ЛюбопитноДо коментар [#33] от "Иво":
"Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36https://bg.wikipedia.org/wiki/Национално_знаме_на_Беларус
Nedyalko Lazarov
Рейтинг: 1188 НеутралноДо коментар [#14] от "Hawaii":
Путин е руски националист, а отсраненият и предаден на съд губернатор принадлежи към ултра-националистическа партия оглавявана от Жириновски.
Ако Путин загуби властта в Русия, то най-вероятно след няколкогодишен хаос на власт ще дойде ултра-националист.
Путин все още е най-доброто за Русия. Всички сериозни изследователи на тоталитаризма приемат, че авторитаризмът е естествен преход към демокрация.
Лукашенко изпълни тази роля в Белорус. Стабилността придружена със сравнително добри доходи и добри отношения с Русия му осигуряваха нужната подкрепа, но изглежда че времето му изтича.
pavur
Рейтинг: 720 НеутралноДо коментар [#22] от "Боби Колев":
Съгласен съм . Пример за това е Япония,където хората от деца ги възпитават ,как обществения интерес стои над частния. Там егоизма ,нихилизма и убеждението ,че си по - добър от другите е сведено до минимум . Не случайно ,там нямаше и един случай на мародерство след цунамито във Фукушима. Всички ,даже Якудза помагаше.
Taiga
Рейтинг: 965 НеутралноДо коментар [#1] от "Hawaii":
"АМЕРИКАНСКИ ГЕОЛОЗИ, ПРОУЧВАЙКИ ПОРЕДНОТО НЕФТЕНО НАХОДИЩЕ НА США, С ИЗНЕНАДА УСТАНОВИХА, ЧЕ НАД НЕГО ИМА НЯКАКВА АРАБСКА ДЪРЖАВА"Лукашенко не иска Путин, но не иска и прехвалените евроценности и джендърски глупости, които докараха терористи да трепят хората на Запад.
Беларус в момента си е добре както е.
lil_alex
Рейтинг: 168 НеутралноМарт-април: О, ужас, Беларус не затваря, ще умрат яко, не спазват дистанция.
Август: Щом протестът е за правилната кауза, корона-чан не върлува, нали знаете? Също като при БЛМ протестите...
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Боби Колев
Рейтинг: 1020 НеутралноДо коментар [#31] от "EU defender":
http://www.bbc.com/news/magazine-37612083Ами...учителски рефлекс.
Винаги съм харесвал учениците, които обявяват на висок глас какъв глупак е учителя, за голяма радост нна съучениците си и за голямо собствено удоволствие.
Един такъв един път се обадил по същия начин в различна от учителска компания и понеже имало и други като него накратко казано след това го погребахме.
Та така...като видя някой да скача и да раздава авторитетни негативни оценки и ведага се сещам за Панайот...и малко смешно ми става, но най-вече тъжно..
Разбирайте го както искате :-)
Hawaii
Рейтинг: 2700 НеутралноЛукашенко е пътник
Това какво иска и какво не иска Лукашенко няма значение за милионите белоруси
Вече сме 21-ви век и има Интернет
МИЛИОНИТЕ ГРАЖДАНИ на БЕЛАРУС виждат КАК БОГАТО ЖИВЕЯТ в ЕС
в ПОЛША в ГЕРМАНИЯ във ФРАНЦИЯ
и виждат МИЗЕРИЯТА В РУСИЯ
На никого в Беларус не му се живее повече по РУССКИ и по СЪВЕТСКИ
На хората им се живее ЩАСТЛИВО и БОГАТО - ПО ЕВРОПЕЙСКИ им се живее
Там ПРО ПУТИНСКИТЕ проповедници и тролове нямат думата
Който и да дойде след Лукашенко С РУСИФИКАЦИЯТА
С ПУТИНИЗАЦИЯТА
СЪС СЪВЕТИЗАЦИЯТА на Беларус Е СВЪРШЕНО
Пътят е само един - КЪМ ЕС и БЕЛИЯ СВЯТ
ПО-ДАЛЕЧ от ПУТИН и ОВПУТЕНА РУСИЯ
Zelenskidelendaest
Рейтинг: 8 ВеселоТова ли имаше предвид, в предния си коментар? https://t.ly/MHPc
"Това знаме е много повече от опозиционно или политическо, то е първото знаме на страната от 1918 г." Укронацизъм Zelenda Est!
Иво
Рейтинг: 3175 ВеселоДо коментар [#44] от "jord bond":
"Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36Не това, а това:
https://fotw.info/images/b/by-wrw.gif
Боби Колев
Рейтинг: 1020 НеутралноДа, пост-модерните азиатски общества поне отстрани изглеждат поне за момента като победители на фона на задъхващите се западни демокрации.
Затова и казах, че не мога да кажа, че не сте прав - определено се забелязва упадък на Запад.
Но все пак това са процеси, които не стават за 5 или 10 години и макар да има упадък и в мисленето и в ценностите в западните цивилизации, инерцията на свободната и демократична мисъл също я има.
Докато в Бъглгария не мога да си представя какво трябва да се случи за да излязат хората масово на улицата и да престанат да виждат от двете си страни противници. http://www.bbc.com/news/magazine-37612083
Hawaii
Рейтинг: 2700 НеутралноХа-хааааа
Ако същото беше се случило в Русия
тамошните културни особености
биха довели до точно обратното
Поразтърсиялият жена си бабаит щеше да бъде оставен
от руската милиция да добие и да доразтърси жена си -
зер - според руските културни особености мъжът може
а и трябва да поразтърсва от време на време жена си
Обратното би било проява на еврогейство и джендърство
Лигаво общество е това БЯЛОТО ЕВРОПЕЙСКО такова
и БЪЛГАРСКОТО в частност
Хич не зачитат мъжкарството на руските мужици
Taiga
Рейтинг: 965 НеутралноДо коментар [#43] от "Hawaii":
"АМЕРИКАНСКИ ГЕОЛОЗИ, ПРОУЧВАЙКИ ПОРЕДНОТО НЕФТЕНО НАХОДИЩЕ НА США, С ИЗНЕНАДА УСТАНОВИХА, ЧЕ НАД НЕГО ИМА НЯКАКВА АРАБСКА ДЪРЖАВА"Интернет показва и двете страни на "розовия" западен живот, не забравяй.
Там, където не могат да си позволят цял живот да си закупят собствен имот определено не живеят много щастливо. Живеят за да работят, и да плащат сметки, от заплата до заплата, това са бачкаторите на Запада, всъщност по целия свят.
Останалите са шефовете, които нищо не правят, но пък точно затова се навъдиха толкова много.
Не е далеч времето, когато трезвомислещите ще осъзнаят, че система, която позволява 10 човека да притежават повече богатство, отколкото целия останал свят, не е нормална и точно тогава настъпва момента в който падат розовите очила и виждат какво сиво място всъщност е западния "бял" свят.
Zelenskidelendaest
Рейтинг: 8 ВеселоАаа, начи си объркал датите... Не е от 1918, а от: https://t.ly/eMia 😉
("Знамето на Беларус между 1991 г. и 1995 г.") 😏 Укронацизъм Zelenda Est!
vassilun
Рейтинг: 4667 ЛюбопитноДо коментар [#9] от "jord bond":
"И какво от него липсва у братушките?"
Кои са ти "братушките"?
az
Рейтинг: 114 НеутралноГолем възторг големо нещо,само дето никой не казва,дето цялата опозиция е отгледана и пратена от Масква,вижте им биографийте,там едни банкери от Газпромбанк се мяркат,разни НПО та от Масква,и ред такива. Лукашенко отказа да се присъдини към Русия и му правят Майдан,по руски. То затова лови разни екскурзианти по дупките,ама иначе се борим за демокрация и присъединяване към Русия според Дневник. И тука се вижда истинското лице на демократите в нашия любим вестник Дневник, май не сте против Путин ами само така ни разправяте,що така ?
Zelenskidelendaest
Рейтинг: 8 ВеселоПитай(чети) "Дедото"..., както и: https://snipboard.io/nrBk4d.jpg Укронацизъм Zelenda Est!
George Pantev
Рейтинг: 640 НеутралноДо коментар [#3] от "chicago514":
страхът НЕ е илюзия човече ...Ето подобни грешни представи , тровят човешкия интелект и го карата да настъпва всеки път една и съща мотика ...Страхът е основен двигател на човешкото развитие и ако го нямаше , НЯМАШЕ да има човечество ..
Не разбирам едно нещо & при толкова достъпно и почти безплатно знание , защо елементарни неща не се ьбаят
George Pantev
Рейтинг: 640 НеутралноДо коментар [#48] от "Taiga":
поредната опорна за лошия западен живот ... Ами да го заменим със севернокорейския , или със зимбабвийския ...а най модерно би било с венецуелския ...
pavur
Рейтинг: 720 НеутралноДо коментар [#51] от "az":
Е ти ся им влезе с бутонките,нидей тъй...
Hawaii
Рейтинг: 2700 НеутралноТам е работата че в ХАБАРОВСК
а вече и в ЦЯЛА РУСИЯ хората виждат и НАУЧАВАТ ИМЕНАТА
И НА 10-те ЧОВЕКА притежаващи ЦЯЛОТО БОГАТСТВО НА РУСИЯ
ПУТИН
ПРИГОЖИН
РОТЕНБЕРГ
РОЛДУГИН
МИЛЕР
ДЕРИПАСКА
ИГОР СЕЧИН
и още 2-3 джуджета
Ети ердоганчова възродена и побългарена комсомолка и ислямска банкрутирала бурка
Рейтинг: 3155 НеутралноВ Европа последните диктаторчета "берат душа" Сега е редът на Лукашенко и Борисов,следват Ердоганчо и лилиПутин..
Ети е побългарена буркаNedyalko Lazarov
Рейтинг: 1188 НеутралноАз затова напълно съзнателно съм се оженил за българка. Вярно, по стар български обичай съм я побийвал от време на време, но все още сме заедно и се обичаме.
Сега като ме ядоса само и казвам, че съм вече европеец, ще стана гей и ще си намеря бойфренд и тя веднага се кротва.
За рускините не знам, само съм чувал че те налитат на бой.
До коментар [#47] от "Hawaii":
pavur
Рейтинг: 720 НеутралноА кво прайм със сатрапите в Полша,Унгария,Италия и Австрия? Там управляват крайнодесни хомофоби,популисти и расисти.
putinxujlo
Рейтинг: 2047 НеутралноДо коментар [#48] от "Taiga":
"Чуждестранен агент"Интернет показва и двете страни на "розовия" западен живот, не забравяй.
Там, където не могат да си позволят цял живот да си закупят собствен имот определено не живеят много щастливо.
▪️▪️▪️▪️▪️
За първ път напълно съм съгласявам с теб:)))
©️
"Нивото на бедност в семействата с деца в Русия е почти двойно по-голямо от средното за страната.
В края на 2018 г. 22,9% от руските граждани на възраст под 18 години са живели под нивото на издръжка, съобщава РБК, позовавайки се на проучване на Росстат.
Въпреки факта, че агенцията оценява средното ниво на бедност в Русия на 12,6%, или 18,4 милиона души, в определени категории семейства делът на децата, растящи в бедност, е няколко пъти по-висок.
Според статистиката, която се публикува в Руската федерация с две години закъснение (тоест данните за 2018 г. са налични през 2020 г.), 34,3% от младите семейства с деца имат доходи под нивото на издръжка.
Три години по-късно ситуацията се промени малко. Според данни на Росстат за първото тримесечие на 2020 г. 36,4% от руското население живее на сума, която не надвишава 19 хиляди рубли на месец, или 633 рубли (8,7 долара) на ден.
22,4% са имали доход под 14 хиляди рубли на месец или 6,5 долара на ден, а 10,9% са били в зоната на официалната бедност, получавайки до 10 хиляди рубли."
Русия стигна до уникална бедност. Слава на Путен!😏
vassilun
Рейтинг: 4667 Неутрално[quote#52:"jord bond"][/quote]
Джендо Стоянов Джедев:
„Да бъде проклета оная минута, когато е стъпил руски крак в нашата земя, когато се е произнесла за първи път думата “освободителка” и “покровителка!"
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
tacheaux
Рейтинг: 2306 НеутралноДо коментар [#10] от "Nedyalko Lazarov":
"Мой познат, женен за белорускиня никога не я е наричал белорускиня, а и преди и след развода - рускинята."
Аз пък имам познат , който по съветско време се ожени за уж рускиня , която се оказа , че по етнос е татарка. Но той винаги я наричаше и преди и след развода - рускинята.
Много българи на работа в Коми се ожениха за местни жени , които по националност са от етническата група коми , но те наричаха жените си рускини.
tacheaux
Рейтинг: 2306 НеутралноДо коментар [#13] от "EU defender":
"Българите никога не сме били поробени от руснаците. "
Напротив. 45 години бяхме под руско комунистическо робство.
tacheaux
Рейтинг: 2306 НеутралноДо коментар [#17] от "Боби Колев":
"цели нации не могат да мислят свободно и демократично."
Руската нация е ярък пример за това. Нация от роби.
bretschneider
Рейтинг: 434 НеутралноДо коментар [#4] от "Боби Колев":
е как, опита (особено на балканите) показва че нещата могат винаги да станат много много по-зле :)
bobix
Рейтинг: 394 Неутрално"По градовете работодателите и жителите поеха инициативата да носят маски, да спазват дистанция и да работят от вкъщи."
Това е похвално, че не се мислят за овце, на които трябва да им бъде нареждано. Какво очакват, да си служат слушалки, през които да чуват "дишай, издишай", за да го правят ли? В 21 век, някои още имат нужда друг да мисли вместо тях. Затова не умира комунизма.
tacheaux
Рейтинг: 2306 НеутралноГеографски от едната страна на Беларус е Полша , а от другата Русия. Беларусците могат да избират как да живеят , като поляците или като руснаците. Могат да сравняват стандартите на живот в Русия и Полша. Хората не бягат от хубавото , а се стремят да го постигнат. При тези сравнения Путин няма никакъв шанс да спечели Беларус.
tacheaux
Рейтинг: 2306 НеутралноЗа Беларус е по-важно кой начело на страната ще може по успешно да защити държавата от попълзновенията на Русия. За жителите на Беларус най-важното е да запазят независимостта на страната си от Русия.
ivanpopov
Рейтинг: 841 НеутралноЧервено-бяло е знамето на Полша. Жалко, ако опозицията го е припознала.
putinxujlo
Рейтинг: 2047 ВеселоДо коментар [#63] от "tacheaux":
"Чуждестранен агент"Аз пък имам познат , който по съветско време се ожени за уж рускиня , която се оказа , че по етнос е татарка. Но той винаги я наричаше и преди и след развода - рускинята.
▪️▪️▪️▪️▪️▪️
Веднага става ясно, че вашият приятел е българин;)) Руснакът никога няма да нарече татарка - русначка. Не можете дори да си представите колко шеги и анекдоти има в Русия относно татарките. И не мога да си спомня нито една хубава за тях:))
Patsis
Рейтинг: 1067 ВеселоДо коментар [#35] от "Роси":
Стара - знам я от 1980-те - песничка, подиграваща белорусите - най-русифицирания народ в съветския лагер - национален химн:
"Ат веки мы спали
и нас обудзили
и в дупэ нам дали
и апяць палажили!"
pavur
Рейтинг: 720 НеутралноДо коментар [#60] от "putinxujlo":
Верваш на руската статистика? Откога бе?
pavur
Рейтинг: 720 НеутралноДо коментар [#60] от "putinxujlo":
Аре и яз да фърлямалко статистика в стил "в Америка бият негрите:
The USDA estimated that 11.1% of US households were food insecure in 2018. This means that approximately 14.3 million households had difficulty providing enough food for all their members due to a lack of resources. Rates of food insecurity were substantially higher than the national average for households with incomes near or below the Federal poverty line.
56% of food-insecure households in the USDA survey reported that in the previous month, they had participated in one or more of the three largest Federal food and nutrition assistance programs. One of these programs is known as SNAP, or the Supplemental Nutrition Program. Learn more about policies that help.
pavur
Рейтинг: 720 НеутралноДо коментар [#60] от "putinxujlo":
https://www.povertyusa.org/facts
putinxujlo
Рейтинг: 2047 НеутралноДо коментар [#73] от "pavur":
"Чуждестранен агент"Верваш на руската статистика? Откога бе?
▪️▪️▪️▪️▪️▪️
Дори каквото показва Путенландска статистика, това е дъното на живота.
Дори те не могат да покажат добри резултати!
Иво
Рейтинг: 3175 ЛюбопитноДо коментар [#49] от "jord bond":
"Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36Не бъркам, защото това знаме за първи път е ползвано от беларусите през 1918 г. 😉
И след това отново е ползвано от 1991 до 1995 г. :-)
Hawaii
Рейтинг: 2700 НеутралноКОМЯЦИТЕ са различна раса от европейците
Това са монголоиди с лека добавка на европеидни черти
Пример за КОМЯК е популярния руски певец Валерий Леонтиев
https://i.ytimg.com/vi/OuYzJLpEbcE/maxresdefault.jpg
Със същия успех би могъл да нарече жена си и мома англичанка
pavur
Рейтинг: 720 НеутралноДо коментар [#78] от "Hawaii":
Ма ти голем расисти си станал бе? Ти утре и срещу геЮвете ше приказваш, баси!
qek32648665
Рейтинг: 0 НеутралноБеларус ли са новите лоши? Или само Лукашенко защото не се хвана да играе в ковицирка?
Hawaii
Рейтинг: 2700 НеутралноКЪДЕ и в КАКВО видя расизъм бре !!!!
Това което казах е че КОМЯЦИТЕ са различна раса хора от руснаците
или англичаните
Каквито са - такива
Nedyalko Lazarov
Рейтинг: 1188 НеутралноДо коментар [#78] от "Hawaii":
Хората от Коми НЕ СА монголоиди. Те са от групата на фино-угрите, т.е. от тази към която се числят финландци, унгарци, карелци, естонци. Основно бели и синеоки. В известен смисъл са по европейци от европейците, защото не са Индо-европейци, а са автохтонно европейско население. Езиците им не принадлежат към големите групи европейски езици като славянски, германски и романски. В Европа са по-рано от гърците и траките.
az
Рейтинг: 114 НеутралноЕ тука за така наречените демократи в Белорусия,всички храненици на Москва.както и нас де ама глупаците си искат БСП те ще ни оправят ,без съмнение. https://www.youtube.com/watch?v=ckQuqHUNMAk