Полската нобелистка Олга Токарчук критикува правителството заради хомофобските му политики

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (75)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Един вампир броди из Европа
    Един вампир броди из Европа
    Рейтинг: 518 Неутрално

    Както се казваше в рекламата - събрахме се!

    А установили ли са точния брой на политиките?

    Демокрацията е най-големият враг на планетата (https://foreignpolicy.com/2019/07/20/democracy-is-the-planets-biggest-enemy-climate-change/)
  2. 2
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  3. 3 Профил на it4
    it4
    Рейтинг: 85 Неутрално

    така се прави...

  4. 4 Профил на Лео
    Лео
    Рейтинг: 1085 Неутрално

    Няма такова нещо като "хомофобия"! Нормална е човешката предпазливост към различното и притеснението от противоестественото.

  5. 5 Профил на plamen_b
    plamen_b
    Рейтинг: 578 Весело

    Ние пък си имаме Слави Трифонов! А джендъри нямаме, всичките сме ги таковали!...

    Пътят за разрешаване на конфликта е Русия да напусне Украйна! Това е пътя за разрешаване на конфликта! (Сана Марин, финландска премиер-министърка)
  6. 6
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  7. 7 Профил на Petko Boukov
    Petko Boukov
    Рейтинг: 480 Неутрално

    Няма такова нещо като "хомофобия"! Нормална е човешката предпазливост към различното и притеснението от противоестественото.
    —цитат от коментар 4 на Лео


    Фобия се нарича ирационалният страх от нещо, тоест тя по дефиниция е отклонение. Хомосексуализмът не е прилепчив, та да те е страх, че гейовете ще ти обърнат сексуалната ориентация.

    Тези, които те карат да вярваш в абсурди, могат да те накарат и да вършиш зверства. Волтер, 1765
  8. 8 Профил на radelmarfx
    radelmarfx
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Интересно е че нобеловата награда все още се смята за някакво достижение. Та и хората които я притежават се считат за нещо. Сред тях са Ясер Арафат, Барак Хюсеин Обама, Пол Кругман. Все кретени които по един или друг начин са свързани с унищожението на хиляди хора. Та критиката идваща от въпросната може и да е правилна защото всеки има право на сексуална ориентация но въпроса е дали думата на Олга може да се счита за нещо.

    Не поддържам никоя партия или чужда държава. Държавите са подтисници на свободния човек и на капитализма. Най удачната система която позволява най много свободи е анархическия капитализъм. Повече на моя канал: https://www.youtube.com/channel/UCtu_sd6wJycUkJwU8u4dkJw?view_as=subscriber
  9. 9 Профил на ivanpopov
    ivanpopov
    Рейтинг: 841 Неутрално

    И аз искам такова правителство, на което най-големият грях да бъде хомофобската политика!

  10. 10 Профил на 3biri
    3biri
    Рейтинг: 227 Неутрално

    Ние пък си имаме Слави Трифонов! А джендъри нямаме, всичките сме ги таковали!...
    —цитат от коментар 5 на plamen_b


    И вие ли?! Аз мислрх, че само Бойко е такова наред.

  11. 11 Профил на venciч
    venciч
    Рейтинг: 408 Любопитно

    Кога ще пуснете статия за онзи учен, когото лишиха от Нобела заради смелостта да каже и докаже една безспорна истина?...

    I use 🇵🇸 🇹🇷 to wipe my ass
  12. 12 Профил на Лео
    Лео
    Рейтинг: 1085 Неутрално

    Хомосексуализмът не е прилепчив, та да те е страх, че гейовете ще ти обърнат сексуалната ориентация.
    —цитат от коментар 7 на Petko Boukov


    Не съм толкова ограничен, притеснението ми е от откритото налагане на нормалността за наличие на избор на противоестественото пред естественото.

  13. 13 Профил на Кортик
    Кортик
    Рейтинг: 2215 Весело

    Биенето на майки с деца е много по-политкоректно, отколкото хомофобски лозунги.

    Червена линия, червен картон
  14. 14
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  15. 15 Профил на Лео
    Лео
    Рейтинг: 1085 Неутрално

    Хомосексуализмът не е прилепчив, та да те е страх, че гейовете ще ти обърнат сексуалната ориентация.
    —цитат от коментар 7 на Petko Boukov


    Само да допълня от личен опит - може би на 16 години помагах на един човек с едно производство и той не спираше да ме кани по кафета и забавления, дакота не усетих, че разговорите стават твърде лични и прекратих отношенията. После научих, че бил гей. На около 35 г. с една компания бяхме на гости на друг гей, говорихме си, пихме вино и гледахме филм и без да искам си забравих връхна дреха там. Нито познавах човека, нито нещо сме си говорили, просто бях в компанията. После имаше покана за вечеря и на отказа ми с аргумента "не съм такъв човек", гейът ми отговори "какъв човек, просто двама души се хранят и си говорят". Та дотук с ирационалността на страха от гейовете. Както казах, не ме е страх, че "ще лепна" нещо като се разминавам с тях по улицата, но не приемам за нормално мъж на 30+ да кани 16 годишен младеж и внимателно да опитва да го развращава.

  16. 16 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 3752 Неутрално

    Полша май ще се превърне в Обетованата земя...

    "Достъпът до истинска информация вече няма значение, лице което е деморализирано не е способно да оцени истинската информация, за него фактите не означават нищо! Даже да бъде затрупано с информация, с автентични доказателства, с документи, със снимки, ако го заведете насила в СССР и му покажете концентрационен лагер, той ще откаже да повярва на всичко това. Когато военният ботуш го стъпче, едва тогава ще разбере, но не и преди това, това представлява деморализацията!" Юрий Безменов, специалист по съветска пропаганда, дезинформация и подривни дейности, сътрудник на КГБ
  17. 17 Профил на owen
    owen
    Рейтинг: 747 Неутрално

    До коментар [#15] от "Лео":

    а за колко нормално приемате 30 годишен мъж да кани 16 -годишно момиче. неазавсимо от пола и сексуалната ориентация, подобно поведение е неприемливо по възрастови причини.

  18. 18 Профил на owen
    owen
    Рейтинг: 747 Неутрално

    борбата с джендъризма е като въздуха и слънцето за всяко българско същество.
    браво а инциативата, хомофобията ще умре, някъде по-бавно.

  19. 19
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  20. 20 Профил на klecho
    klecho
    Рейтинг: 682 Неутрално

    Жалка история. Геят Алмодовар обвинява чужди правителства в хомофобия.

    Същият, който никога не е бил критичен към собственото си испанско правителство, не че не е имало за какво. Сакън, да не му отрежат субсидиите.

    А по времето на Франко си е стягал глутеус максимума до пръсване.

  21. 21 Профил на Лео
    Лео
    Рейтинг: 1085 Неутрално

    До коментар [#15] от "Лео":а за колко нормално приемате 30 годишен мъж да кани 16 -годишно момиче. неазавсимо от пола и сексуалната ориентация, подобно поведение е неприемливо по възрастови причини.
    —цитат от коментар 17 на owen


    Не го приемам, но момичето би трябвало да предполага за какво го канят. А момчето не предполага. Сега се опитват да наложат за нормално и момчетата да предполагат. Хубави са били времената, когато и момчетата и момичетата не са предполагали нищо лошо. Едно е да имаш едно наум, друго е да приемаш отклонението за норма.

  22. 22 Профил на everlast666
    everlast666
    Рейтинг: 981 Неутрално

    Ние пък си имаме Слави Трифонов! А джендъри нямаме, всичките сме ги таковали!...
    —цитат от коментар 5 на plamen_b


    Не всички, тебе не сме те закачали!

  23. 23 Профил на Тюфлекчия
    Тюфлекчия
    Рейтинг: 434 Весело

    " Според авторите на отвореното писмо Марго е политическа затворничка, защото е обвинена, че е повредила микробус с хомофобски лозунги върху него, който е бил част от "кампания на омраза, щедро финансирана"."

    За който не е разбрал - вече насилието е напълно приемливо, ако е срещу "другите". Както имаше кампания в САЩ и Великобритания "Punch a Nazi". Демек - обявят, че си "лош" и вече могат да ти вандализират имуществото, да те бият и убиват. Щото ти "пропагандираш омраза", забележете. И ако по някаква причина арестуват убийците, то те са "политически затворници". Разбирате ли с какви хора си имаме работа?!? Хора които смятат за нормално нещо да използваш насилие срещу политическите си опоненти и държавата трябва да е на твоя страна. Ето това промотира Дневник.

    Браво демократи - станахте по-лоши от тези с които се борите!
  24. 24
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  25. 25 Профил на Oggie Petkov
    Oggie Petkov
    Рейтинг: 39 Неутрално

    Пиша ви като един "хомофоб". Противен е всеки войнстващ хомосексуализъм и опит за превръщането му в норма на поведение. Легализирането и институализиране на "гей" бракове и "осиновяване" от такива "семейства" е белег за упадъка на нравите на обществото и води към самоунищожение на човечеството. Жалко е че този войнстващ псевдолиберализъм е завладял Европа я води към гибел. Полша, Унгария, отчасти България ще останат последни крепости на нормалното.

  26. 26 Профил на everlast666
    everlast666
    Рейтинг: 981 Неутрално

    борбата с джендъризма е като въздуха и слънцето за всяко българско същество. браво а инциативата, хомофобията ще умре, някъде по-бавно.
    —цитат от коментар 18 на owen


    Хомофобията е в главата ти!

  27. 27 Профил на Тюфлекчия
    Тюфлекчия
    Рейтинг: 434 Весело

    До коментар [#20] от "klecho":

    Те така като ги гледам по списък всичките са или някакви В-листъри дет викат, или са преекспонирани "наши хора". Тая Маргарет Артууд никой не я беше чувал, нищо че безумната ѝ книга излезе още 1985 година - нормално, тя е изключително слаба писателка, то още от избора на тема става ясно. Дип че тука решиха да обявят, че Тръмп ще прави жените робини и изтупаха книжлето ѝ от прахта, та миленялите-еднокнижници да научат още едно заглавие след "Хари Потър".

    Браво демократи - станахте по-лоши от тези с които се борите!
  28. 28 Профил на putinxujlo
    putinxujlo
    Рейтинг: 2047 Весело

    До коментар [#4] от "Лео":

    Няма такова нещо като "хомофобия"! Нормална е човешката предпазливост към различното и притеснението от противоестественото.
    ▪️▪️▪️
    😂
    Хомофобията е страх от собствените хомосексуални фантазии и е знак за несъзнавана хомосексуалност.

    "Чуждестранен агент"
  29. 29 Профил на Манчо
    Манчо
    Рейтинг: 8 Весело

    Фобия се нарича ирационалният страх от нещо, тоест тя по дефиниция е отклонение.
    —цитат от коментар 7 на Petko Boukov


    Отлично си се самозастрелял в крака, интелектуалецо! Защото с титлата "хомофоб" днес съвсем свободно се дефинират и хора, които просто не се свенят да кажат публично "не харесвам хомосексуални". Това не е фобия, а право на заявена лична позиция - свободата да харесваш или не, е неотменна. Но е стар педерастки номер да се кичат открито нормалните с клинични дефиниции...
    И те така с фобиите ;)

    Мараба, С-ДС доносници!
  30. 30 Профил на Лео
    Лео
    Рейтинг: 1085 Неутрално

    До коментар [#4] от "Лео":Няма такова нещо като "хомофобия"! Нормална е човешката предпазливост към различното и притеснението от противоестественото.▪️▪️▪️😂Хомофобията е страх от собствените хомосексуални фантазии и е знак за несъзнавана хомосексуалност.
    —цитат от коментар 28 на putinxujlo


    Това е във Вашата глава. Там са си и Вашите сексуални фантазии.

  31. 31
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  32. 32
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  33. 33 Профил на putinxujlo
    putinxujlo
    Рейтинг: 2047 Весело

    До коментар [#30] от "Лео":

    Там са си и Вашите сексуални фантазии
    ▪️▪️▪️▪️
    Фантазии е в вашата глава, а в моята е убеждение, че:
    Хомофобията е страх от собствените хомосексуални фантазии и е знак за несъзнавана хомосексуалност.😂

    "Чуждестранен агент"
  34. 34 Профил на mzh03646263
    mzh03646263
    Рейтинг: 0 Неутрално

    Ама естествено - на цървулите литература не им трябва. Тя не ги храни, не им сипва пачки в чекмеджетата, не им носи ракийка със салата.

  35. 35
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  36. 36 Профил на Ogiigo
    Ogiigo
    Рейтинг: 1249 Неутрално

    А стига с тази толерантност, стига с тези педали и лиз-близ! Няма такова нещо в природата! Някакви извратеняци, ще ни налагат правила за поведение, които са противоестествени! Не харесвам поляците, но не трябва да се допуска джендърската пропаганда!

    Колкото един предмет е по-кух, толкова повече шум вдига.
  37. 37 Профил на star bastun
    star bastun
    Рейтинг: 490 Неутрално

    " Според авторите на отвореното писмо Марго е политическа затворничка, защото е обвинена, че е повредила микробус с хомофобски лозунги върху него, който е бил част от "кампания на омраза, щедро финансирана"."За който не е разбрал - вече насилието е напълно приемливо, ако е срещу "другите". Както имаше кампания в САЩ и Великобритания "Punch a Nazi". Демек - обявят, че си "лош" и вече могат да ти вандализират имуществото, да те бият и убиват. Щото ти "пропагандираш омраза", забележете. И ако по някаква причина арестуват убийците, то те са "политически затворници". Разбирате ли с какви хора си имаме работа?!? Хора които смятат за нормално нещо да използваш насилие срещу политическите си опоненти и държавата трябва да е на твоя страна. Ето това промотира Дневник.
    —цитат от коментар 23 на Тюфлекчия


    Поздравления! Изпреварихте ме.

  38. 38
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  39. 39 Профил на georgi_ww
    georgi_ww
    Рейтинг: 262 Весело

    Всичката Мара втасала... Оправиха всичко поляците, само едно малко проблемче с гейчета остана да решат

  40. 40 Профил на pavur
    pavur
    Рейтинг: 720 Неутрално

    В Полша бият геЮвете. Санкции, ембарго и ежедневни бомбени рейдове над Варшава,докато хомофобският, сатрапски, човеконенавистен,крайнодесен,популистки режим там не падне.

  41. 41
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  42. 42 Профил на pavur
    pavur
    Рейтинг: 720 Неутрално

    Като почнат да бесят геЮвете по крановете като в Иран ,ше се сетите ,че има проблем . Високоточен ядрен удар по Варшава ихната макя хонофобска. Знамето на дъгата ,трябва да се вее до знамето със звездите във всеки град и село. Трябва да се поощряват младите да опитат поне веднъж хоно- ласки,щото е до три пъти и не боляло много ,само срама бил в повече,ама все пак трябва да възпитаваме подрастващите в търпимост,па била и тя болка ...там...под опашката.

  43. 43 Профил на bnc59488372
    bnc59488372
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#29] от "Манчо":

    по-вече от прав сте само ,че абсурдът тук е ,че нормалното е натирено в сферата на психопаталогията(т.е имаш притеснения ,че преселването на милиони мюсюлмани в станата ти не е добра идея на управниците- веднага ставаш ИСЛЯМОФОБ, ,НЕ СИ СЪГЛАСЕН С ПОВСЕМЕСТНАТА ДЖЕНДЪРО-ГЕЙСКА ПРОПАГАНДА, ЗНАчИ СИ ХОМОФОБ, ТЕЗИ НЕщА НЕ СА ,НЕ МОГАТ ДА БЪДАТ СЛУчАЙНИ,СЪС СЪГУРНОСТ СЪщЕСТВУВА НЯКАКЪВ ЦЕНТЪР,ДА ГО НАРЕчЕМ ЛАБОРАТОРИЯ НА УНИщОЖЕНИЕТО ,КЪДЕТО ЕКИПИ ОТ ПСИХОЛОЗИ И ДР ,СПЕЦИАЛИСТИ РАБОТЯТ ПО СЪЗДАВАНЕТО НА ТОЗИ НОВОГОВОР ,ОТРИчАщ КАВАТО И ДА БИЛО ЛЕГИТИМНОСТ НА НЕСЪГЛАСНИТЕ (СЪС (САМО)УБИИСТВЕНИТЕ ТЕЗИ НА ПОЛУДЕЛИТЕ ВЛАСТОДЪРЖАТЕЛИ.С ЕВРОПА Е СВЪРшЕНО ПРАВИ СЕ ВСИчКО ВЪЗМОЖНО ДА Я НЯМА(ОСВЕН КАТО ТЕРИТОРИЯ РАЗБИРА СЕ ,САМО ,чЕ НАСЕЛЕНА С АФРО-АРАБИ ,ТОГАВО И ПРОБЛЕМИ С Т.НАР ХОМОФОБИЯ НЯМА ДА ИМА.
    НАЛИ ТАКА ТАВАРИщчИ

  44. 44 Профил на EU Fighter
    EU Fighter
    Рейтинг: 91 Неутрално

    Bravo. Интелектуалс са хора кои би трябва то слуша. Политикс не! Те не важни! Хюман право е първо!

    United in diversity
  45. 45 Профил на Мусаши
    Мусаши
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#4] от "Лео":Няма такова нещо като "хомофобия"! Нормална е човешката предпазливост към различното и притеснението от противоестественото.▪️▪️▪️😂Хомофобията е страх от собствените хомосексуални фантазии и е знак за несъзнавана хомосексуалност.
    —цитат от коментар 28 на putinxujlo


    По тая логика и русофобията е същото.Ти си неосъзнат русофил и путинофил.

  46. 46
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  47. 47 Профил на putinxujlo
    putinxujlo
    Рейтинг: 2047 Неутрално

    До коментар [#45] от "Мусаши":

    По тая логика и русофобията е същото.Ти си неосъзнат русофил и путинофил.
    ▪️▪️▪️▪️▪️
    А ти как стигна до тая истина?
    Русофил съм, защото съм Руснак!!
    Но на 100% съм путинофоб и путенландофоб:)
    Усещащ разлик? Мм? Български путенофил:)

    "Чуждестранен агент"
  48. 48 Профил на Petko Boukov
    Petko Boukov
    Рейтинг: 480 Неутрално

    Ти си неосъзнат русофил и путинофил.
    —цитат от коментар 45 на Мусаши


    Да смесваш руснаците с Путин е удобно, само ако прокарваш Путиновата политика, на която те са жертви.

    Тези, които те карат да вярваш в абсурди, могат да те накарат и да вършиш зверства. Волтер, 1765
  49. 49 Профил на realguru
    realguru
    Рейтинг: 1382 Неутрално

    Bravo. Интелектуалс са хора кои би трябва то слуша. Политикс не! Те не важни! Хюман право е първо!
    —цитат от коментар 44 на LiberalToTheBones


    Това ще го повярвам ако всички вярващи в такива глупости се съберате някъде на отдалечено място където да се пробвате да изградите цивилизацията наново. :)

    Ще свършите подобно на експеримента в центъра на Сиатъл. :)

  50. 50 Профил на bnc59488372
    bnc59488372
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#25] от "Oggie Petkov":

    БИНГО ,щЕ ЦИТИРАМ ПО ПАМЕТ ИТАЛИАНСКАТА АНТРОПОЛОЖКА IDA MAGLI``КАКЪВ СМИСЪЛ МОЖЕМ ДА ДАДЕМ НА ГЕЙ-БРАКОВЕТЕ,ЕДНО ОБЩЕСТВО КОЕТО ГИ НАТРАПВА СЪС ЗАКОН Е ВСЕ ЕДНО ЧЕ Е ОБЯВИЛО ВОЙНА НА СОБСВЕНОТО СИ ОЦЕЛЯВАНЕ ``
    ТАЗИ ЖЕНА Е НАПИСАЛА ЕДНИ ПРЕКРАСНИ КНИГИ,УВИ НЯМА ГИ НА БЪЛГАРСКИ,НО АКО ИМАТЕ ВЪЗМОЖНОСТ ,ПРОЧЕТЕТЕ ГИ,ЩЕ ВИ ДАДАТ МНОГО ,ЖИВО ВИ ГИ ПРЕПОРЪЧВАМ
    В ТЯХ ОСВЕН ЕМОЦИЯТА (ТИП ОРИАНА ФАЛАЧИ) ИМА МНООГО НАУКА,ЖАЛКО ЗА ЕВРОПА ЗАЩОТО СПОРЕД Г-ЖА MAGLI превръщането на европа в АПЕНДИКС НА АФРО-ИСЛЯМСКИЯ СВЯТ Е ПОЧТИ СИГУРНО И ЩЕ СЕ СЛУЧИ ИЗКЛЮЧИТЕЛНО БЪРЗО(ТО ВЕЧЕ СЕ СЛУЧВА ПРЕД ОЧИТЕ НИ)ЕДНА ОТ НАЙ-ДОБРИТЕ И КНИГИ DOPO OCCIDENTE- СЛЕД ЗАПАДА ТАКА И ЗАВЪРШВАТ С ИЗРЕЧЕНИЕТО ``ТУК ЩЕ БЪДЕ АФРИКА```
    ВЛАСТТА (ТЕЗИ ,КОИТО НАИСТИНА ПРИТЕЖАВАТ ВЛАСТТА И КОИТО НЕ ЗНАЕМ ТОЧНО КОИ СА)ТАКА Е РЕШИЛА,РАЗБРАХТЕ ЛИ ХОМОФОБИ ИСЛЯМОФОБИ,ФАШИСТИ,РАСИСТИ И НАЦИСТИ:):):):). ИМАМЕ ПОРЕДНИЯТ ПРИМЕР В СВЕТОВНАТА ИСТОРИЯ ,КОГАТО ПСИХОПАТОЛОГИЯТА Е НА ВЛАСТ И ОБЯВЯВА ВСЕКИ ЛОГИЧНО ,РАЦИОНАЛНО МИСЛЕЩ ЗА ЛУД.

  51. 51 Профил на Мусаши
    Мусаши
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#45] от "Мусаши":По тая логика и русофобията е същото.Ти си неосъзнат русофил и путинофил.▪️▪️▪️▪️▪️А ти как стигна до тая истина?Русофил съм, защото съм Руснак!!Но на 100% съм путинофоб и путенландофоб:)Усещащ разлик? Мм? Български путенофил:)
    —цитат от коментар 47 на putinxujlo


    Е щом си путинофоб,то по извратената ти логика(която само гейове изразяват),то ти си неосъзнат привърженик на Путин.

  52. 52 Профил на Мусаши
    Мусаши
    Рейтинг: 8 Неутрално

    [quote#48:"Petko Boukov"][/quote]

    Хахаха-и кой го избира Путин,да не би марсианците?

  53. 53 Профил на Petko Boukov
    Petko Boukov
    Рейтинг: 480 Неутрално

    До коментар [#52] от "Мусаши":

    Путин са го избрали руснаците, колкото Лукашенко са го избрали в Беларус.

    Тези, които те карат да вярваш в абсурди, могат да те накарат и да вършиш зверства. Волтер, 1765
  54. 54 Профил на Patsis
    Patsis
    Рейтинг: 1067 Неутрално

    До коментар [#17] от "owen":

    Е, пък моят прадядо е бил на 31 години, когато се е оженил за прабаба ми - на 16 години.
    Синът ми на 29 години се ожени за 16-годишна.
    Какво му е ненормалното?

  55. 55 Профил на Мусаши
    Мусаши
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#52] от "Мусаши":Путин са го избрали руснаците, колкото Лукашенко са го избрали в Беларус.
    —цитат от коментар 53 на Petko Boukov


    Хептен си се вкарал в някакви филми.Естествено,че и Путин ,и Лукашенко са ги избрали руснаците и белорусите.Руснаците си с имперска психика,затова и избират такъв като Путин.

  56. 56 Профил на putinxujlo
    putinxujlo
    Рейтинг: 2047 Неутрално

    До коментар [#51] от "Мусаши":

    Вие, путенофили, имате своята логика и своя път;))
    Успех.

    "Чуждестранен агент"
  57. 57 Профил на Мусаши
    Мусаши
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#51] от "Мусаши":Вие, путенофили, имате своята логика и своя път;))Успех.
    —цитат от коментар 56 на putinxujlo


    Хахаха-и как разбра,че аз съм путинофил?Звездите ли ти го подсказва?
    На тоя човек мястото е в затвора заради убийствата на Литвиненко,опита за убийство на Скрипал и най-вече заради взривяването на жилищни блокове в Русия, за да има повод да започне войната в Чехия.
    Сверявайте ги малко тия опорки,че хептен се излагате.

  58. 58 Профил на Мусаши
    Мусаши
    Рейтинг: 8 Неутрално

    [quote#57:"Мусаши"][/quote]

    Войната в Чечня естествено. Коректорът на телефона често си прави шеги.

  59. 59 Профил на Костадин Иванов
    Костадин Иванов
    Рейтинг: 3479 Весело

    До коментар [#17] от "owen":

    "а за колко нормално приемате 30 годишен мъж да кани 16 -годишно момиче. неазавсимо от пола и сексуалната ориентация, подобно поведение е неприемливо по възрастови причини."
    ===========
    За съжаление само посоченото от вас се счита за ненормално. Ако е момче - бива, защото ще настъпим в територията на свещените хомосексуални.
    Ако пък 30-годишен безработен има две деца от 16-годишно момиче, това са "традиции". А всъщност и трите трябва да са наказват безжалостно от закона.
    Най-вероятно след малко ще ме изтрият.

    Еретик
  60. 60
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  61. 61 Профил на putinxujlo
    putinxujlo
    Рейтинг: 2047 Неутрално

    До коментар [#57] от "Мусаши":

    Значи за путенофил – извинявам се:)

    "Чуждестранен агент"
  62. 62 Профил на putinxujlo
    putinxujlo
    Рейтинг: 2047 Любопитно

    До коментар [#35] от "Манчо":

    Хомо-хохол?
    Да паднеш от смях ;)
    ▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️
    Както гледам ти си мазохист.
    Много обичаш, когато ти наричам – циганин?
    Или си хомо-циганин? Как е по-вярно?:))

    "Чуждестранен агент"
  63. 63 Профил на Мусаши
    Мусаши
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#57] от "Мусаши":Значи за путенофил – извинявам се:)
    —цитат от коментар 61 на putinxujlo


    Путенца харесвам. Ама явно ти си курофил.

  64. 64 Профил на Манчо
    Манчо
    Рейтинг: 8 Весело

    До коментар [#15] от "Лео":а за колко нормално приемате 30 годишен мъж да кани 16 -годишно момиче. неазавсимо от пола и сексуалната ориентация, подобно поведение е неприемливо по възрастови причини.
    —цитат от коментар 17 на owen


    От законова гледна точка, стига да е по взаимно съгласие - сексът/ хетеро или хомо/ е допустим от 14 г. възраст на партньорите. Без никакви ограничения във възрастовите пропорции, сексът между двама шестнадесетгодишни е точно толкова допустим, колкото и този между лице на 16 и друго, на 116. Греда, отворке.

    Мараба, С-ДС доносници!
  65. 65
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  66. 66 Профил на putinxujlo
    putinxujlo
    Рейтинг: 2047 Неутрално

    До коментар [#63] от "Мусаши":

    Явно някакви проблеми в главата ти, не ти дават да живееш спокойно:))

    "Чуждестранен агент"
  67. 67 Профил на Роси СУПЕР
    Роси
    Рейтинг: 5587 Неутрално

    Срещу диктатори писма и подписки не помагат.

  68. 68 Профил на Patsis
    Patsis
    Рейтинг: 1067 Весело

    До коментар [#59] от "Костадин Иванов":

    Ако пък 30-годишен безработен има две деца от 16-годишно момиче, това са "традиции"
    А ако не е безработен, ами милионер може ли?

  69. 69 Профил на Patsis
    Patsis
    Рейтинг: 1067 Неутрално

    До коментар [#64] от "Манчо":

    Сещам се за един разговор с моя близка позната (наричах я "леля" и тя практически ми бе такава), родена във Варшава през 1919 година. Обсъждахме романа "Глас във вятъра", в който 14-годишна девойка е омъжена за 49-годишен вдовец. Аз се възмущавах, а леля ми спокойно каза: "По времето на моята младост такива женитби се считаха за нормални в Полша. Мъжът трябва да бъде улегнал, да има доходи, да може да издържа семейството".
    Сещам се и за традиционното мнение на ирландските селяни според Александра Рипли, продължението на "Отнесени от вихъра". На Скарлет ОчХара, 27-годишна вдовица чичо й, над 80-годишен фермер, вдовец предлага брак. Тя се възмущава, а местните й обясняват: "За нас това е нормално. Съпругът или си е наред и ще може да задоволява жена си или скоро ще умре и ще я остави млада вдовица с имот. И в двата случая тя няма от какво да се оплаква."
    Впрочем, понеже от около 30 години помагам на деца в риск, сещам се за доста момичета - социални и биологични сирачета, които си създадоха семейство на 16-18 години с мъже над 60 години, но с дом и имот и по този начин си уредиха живота.

  70. 70 Профил на Костадин Иванов
    Костадин Иванов
    Рейтинг: 3479 Неутрално

    До коментар [#68] от "Patsis":

    Ако пък 30-годишен безработен има две деца от 16-годишно момиче, това са "традиции"
    А ако не е безработен, ами милионер може ли?
    ===========
    Онези са "ценители", ако не са извратени. Почват от завършено висше.

    Еретик
  71. 71 Профил на putinxujlo
    putinxujlo
    Рейтинг: 2047 Неутрално

    До коментар [#65] от "Манчо":

    Достатъчно вече да се занимавам с теб.
    Всичките ти мисли и фрази, се въртят само за хомо:)
    Свикнал съм да се общувам само с хетеросексуални хора ...:))
    Успех.

    "Чуждестранен агент"
  72. 72 Профил на Petia Nikolova
    Petia Nikolova
    Рейтинг: 480 Неутрално

    До коментар [#15] от "Лео":

    Това повече клони към педофилия.

  73. 73 Профил на Petia Nikolova
    Petia Nikolova
    Рейтинг: 480 Неутрално

    До коментар [#21] от "Лео":

    Тук няма да се съглася с вас. Не може момчето да е толкова наивно, било то и в други времена, та да не предполага за какво го канят. Насаждане на някакви рамки, идеология в обществото - момиче за това, момче не.

  74. 74 Профил на къдрав и сам се стриже
    къдрав и сам се стриже
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Е щом си путинофоб,то по извратената ти логика(която само гейове изразяват),то ти си неосъзнат привърженик на Путин.
    —цитат от коментар 51 на Мусаши


    а така, сипа му на тоя неорентирания

  75. 75 Профил на къдрав и сам се стриже
    къдрав и сам се стриже
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#54] от "Patsis":

    "ненормалното" е, че са нормални





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #