За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
selqnin
Рейтинг: 937 НеутралноАвтоиндустрията да благодари накамерън, фарадж и джонсън за перфектната политическа буря и неумност номер едно на този век!!!
dunavetc
Рейтинг: 233 ВеселоБрекзит няма да има!
radelmarfx
Рейтинг: 8 НеутралноЦитат:
Не поддържам никоя партия или чужда държава. Държавите са подтисници на свободния човек и на капитализма. Най удачната система която позволява най много свободи е анархическия капитализъм. Повече на моя канал: https://www.youtube.com/channel/UCtu_sd6wJycUkJwU8u4dkJw?view_as=subscriber:::::::::::::::::::::::::::::::::::
Общо 23 организации от автомобилната промишленост в Европа призоваха днес в съвместно комюнике ЕС и Великобритания да договорят незабавно амбициозно споразумение за свободна търговия.
:::::::::::::::::::::::::::::::::
А сега елате обяснете на форума тук че на Великобритания и е през оная работа за ЕССР и затова си бият шута, щото всички разправят как видите ли острова щял да потъне без Брюкселските толупи да разрешат потъването.
Мили ми оФце, разберете, че ЕССР е вреден за всяка страна която е членка. Колкото по дълго седи България в тая мафиотска организация толкова по добре за мафията и по зле за индивида.
Цитат:
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Икономиките и работните места от двете страни на Ламанша са заплашени от втори унищожителен удар под формата на липса на споразумение, предупреждават браншовите сдружения. При липса на търговско споразумение ЕС и Великобритания ще са принудени да търгуват помежду си според правилата на Световната търговска организация, които предвиждат мита от 10 процента върху автомобилите и 22 процента върху вановете и камионите.
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Аз това го казвам отдавна ама умните и красивите ме анатемосват като русофил.... И какъв е проблема с митата за Великобритания по специално че не се сещам? Няколко СЕО няма да получат по 200 милиона бонуси в края на годината или нещо по голямо?
Костадин Иванов
Рейтинг: 3647 НеутралноЕвропейците да си правят частите, правени във ВБ, едва ли са толкоз много.
ЕретикБританците да се оправят.
Padrino
Рейтинг: 571 ЛюбопитноАрхивите са живи, който иска може да провери. Това е мнение което изразих в самото начало. Великобритания е вторият по големина пазар за немски коли в Европа, още тогава написах, че Мерцедес, Фолксваген и БМВ не могат да се съгласят с ограничение и да не окажат влияние. Ето и те искат да се запази свободната търговия, нещо което Британците казаха от самото начало.
Знам, че това положение няма да се понрави на мнозина тук които непрестанно плюват против ОК, но бизнеса не се води от емоции или от форуми 😂😂😂
pavur
Рейтинг: 732 НеутралноБаси ,пък ние мислехме как Унията ше постави на колене Пакистанското Кралство ,пък то автоиндустрията му била много важна.
karatista
Рейтинг: 239 НеутралноДо коментар [#3] от "radelmarfx":
We Do This NOT Because It Is Easy, But Because We Thought It Would Be Easy!ходете си оправяйте батаците по русия, не се занимавайте с непонятни за вас неща.
radelmarfx
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#7] от "karatista":
Не поддържам никоя партия или чужда държава. Държавите са подтисници на свободния човек и на капитализма. Най удачната система която позволява най много свободи е анархическия капитализъм. Повече на моя канал: https://www.youtube.com/channel/UCtu_sd6wJycUkJwU8u4dkJw?view_as=subscriberТи не можеш да допуснеш че освен русофили и русофоби има хора които не искат да бъдат управлявани от мафията, нали? Типично мислене на демократично промит мозък.
karatista
Рейтинг: 239 НеутралноДо коментар [#8] от "radelmarfx":
We Do This NOT Because It Is Easy, But Because We Thought It Would Be Easy!хаха, остана наци, още по-зле
taratanki
Рейтинг: 910 Неутрално10% марж в автоиндустрията?
Не ме карайте да се смея.
Petleshev
Рейтинг: 3119 НеутралноДо коментар [#6] от "pavur":
Пътят на праведния е заобиколен от всички страни с несправедливостта от егоизма и тиранията на злите хора. Блажен е онзи, който в името на милосърдието и добрата воля, води слабия през долината на мрака ...Как да не е важна авто-индустрията?! Даже е една от най-важните.
По-скоро трябва да се отбележи, че от Брекзит няма печеливши. И ЕС и Великобритания губят. Иначе Обединеното кралство е в пълното си право да решава с какво ще замести вноса на Мерцедеси, БМВ-та и Фолксвагени. Е..., едва ли ще ги замести с Тата или ВАЗ, но японците предполагам ще напират доста за освободената ниша. Американските коли едва ли ще се харесат много на Острова. ;)
Average Person
Рейтинг: 2808 НеутралноДо коментар [#6] от "pavur":
☠ This is worse than Mordor. ☠ Much worse in a way. It comes home to you... and because it is home, and you remember it before it was all ruined.Великобритания, за разлика от Русия е голям пазар.
radelmarfx
Рейтинг: 8 НеутралноАбе с колко англичани съм работил си умират да карат F150. Не поддържам никоя партия или чужда държава. Държавите са подтисници на свободния човек и на капитализма. Най удачната система която позволява най много свободи е анархическия капитализъм. Повече на моя канал: https://www.youtube.com/channel/UCtu_sd6wJycUkJwU8u4dkJw?view_as=subscriber
daskal1
Рейтинг: 2549 ВеселоДо коментар [#5] от "padrino":
Ама нали британците щяха да плачат, а нашенци от Горна и Долна Малина нямаше да ги пускат в Европа защото те не са европейци, а ние сме? Гледай ти сега. :-)
sbaleev
Рейтинг: 1117 ВеселоЩе има ли изобщо брекзит?
blondofil
Рейтинг: 1432 НеутралноМи да карат японски коли, кво им е.
daskal1
Рейтинг: 2549 ВеселоДо коментар [#13] от "radelmarfx":
Защо не обясниш на въпросни спциалист кой реално е собственик на Джагуар и Ровер и кой доставя компонентите? Отговор: Форд , който купи фирмата от БМВ през 2000 година я продаде през 2008 г. на Тата Индустрийз , но продължава да снабдява важни възли за производството.
daskal1
Рейтинг: 2549 ЛюбопитноДва дребни факта: а) Автомобилните производители от ЕС изнасят 12.4% от цялото си производство си за ЮК; б) 85% от леките автомобили в ЮК са внос от Европа.
radelmarfx
Рейтинг: 8 НеутралноНе разбрах какво точно трябва да обясня? Не поддържам никоя партия или чужда държава. Държавите са подтисници на свободния човек и на капитализма. Най удачната система която позволява най много свободи е анархическия капитализъм. Повече на моя канал: https://www.youtube.com/channel/UCtu_sd6wJycUkJwU8u4dkJw?view_as=subscriber
pavur
Рейтинг: 732 НеутралноДо коментар [#11] от "Petleshev":
Ти верно ли мислиш ,че Мерцедес ,Народнатакола, Мачка ,Чичка,Елхичкс и Фиат ,ше спрат да продават производство в Пакистанското Кралство заради брекзита?
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
debruckere
Рейтинг: 746 НеутралноНикакво отстъпление пред англичаните.
Не може те да поставят ултиматуми и да държат твърд тон , а останалите страни от ЕС безропотно да приемат условията!
Нека да няма сделка, пък да видим кой колко ще му се отрази.
Великобритания не тежи повече от целия останал ЕС. Точка!
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
radelmarfx
Рейтинг: 8 НеутралноТова при условие че ЕССР тежи нещо все пак. Да не ставаме смешни. ЕССР е куха структура която служи на мафията да се облагодетелства. Не поддържам никоя партия или чужда държава. Държавите са подтисници на свободния човек и на капитализма. Най удачната система която позволява най много свободи е анархическия капитализъм. Повече на моя канал: https://www.youtube.com/channel/UCtu_sd6wJycUkJwU8u4dkJw?view_as=subscriber
space35
Рейтинг: 177 НеутралноДо коментар [#5] от "padrino":
Бизнесът може и да не се движи от емоции, но политиката се движи. 17,4 милиона идиота се поддадоха на емоциите си.
blondofil
Рейтинг: 1432 НеутралноДо коментар [#23] от "Matrix":
Да ама са джелезни. Е виж талибаните в Афганистан кво карат само Тоуота. Доналд вече им се моли за мир. Не могат да ги бият.
Padrino
Рейтинг: 571 ВеселоСпоред виден форумен "капацитет" това никога няма да се случи 😂
Nikoi
Рейтинг: 515 НеутралноДо коментар [#5] от "padrino":
Британия е производител и износител на 52 модела коли ,машини за селското стопанство ,автобуси ,камиони и всякакви транспортни средства , всичко това оказва по голямо влияние върху ЕС ,отколкото износа на 3-4 германски или италиански марки .
Petleshev
Рейтинг: 3119 НеутралноДо коментар [#20] от "pavur":
Пътят на праведния е заобиколен от всички страни с несправедливостта от егоизма и тиранията на злите хора. Блажен е онзи, който в името на милосърдието и добрата воля, води слабия през долината на мрака ...Мисля, че авто-пазарът във Великобритания ще се пренареди и промени в някаква степен. Това е неизбежно, но няма да се случи за година или две. Колкото и да се дърпа, Великобритания е обвързана с ЕС. В крайна сметка британското правителство да решава, какво и как ще се внася във Великобритания и какво ще се произвежда там. Така или иначе местното производство на автомобили явно не е много конкурентно, иначе нямаше да затварят заводи там. Мисля, че за британските работници има лоша новина. Тоест, трябва да бачкат здраво за по-малко пари. Изкуствено поддържаният много висок британски стандарт може и да изчезне с времето или да бъде силно редуциран. Само свиването на британският финансов сектор се очаква да понесе спад до 15 процента, а това хич не е малко. Но както казах, всичко ще става бавно и плавно в продължение на години. Великобритания е световна сила и има голям научен потенциал, а това е важно и не бива да се забравя.
vassilun
Рейтинг: 4926 НеутралноАз поръчах нова японска кола в началото на август. Отстъпката, която договорих с дълъра в България бе 26%!
Padrino
Рейтинг: 571 Любопитно[quote#23:"Matrix"][/quote]
Това 36К в левове ли е или в паунди??? Защото тука става въпрос за Великобритания май?
Последният модел на Ярис хибрида 2020 започва от £16000.00 и стига до £18000.00 паунда и то преди отстъпки промоции и т.н.
Един вампир броди из Европа
Рейтинг: 548 НеутралноТой сега спасява Баце от лошите. Демокрацията е най-големият враг на планетата (https://foreignpolicy.com/2019/07/20/democracy-is-the-planets-biggest-enemy-climate-change/)
chicago514
Рейтинг: 750 НеутралноКой ще е вътре,кой ще е вънка.Кое,къде,колко ще струва ще го кажат корпорациите,политиците само ще разпишат и ще отнесат псувните или хвалбите.
ivanpopov
Рейтинг: 896 НеутралноДреме ни! Ние нито произвеждаме, нито купуваме нови коли. А това, което ще карам след 8-10г, след брекзита без сделка, ще е произвеждано в Турция...
Karamfil Kalchev
Рейтинг: 478 ЛюбопитноДо коментар [#11] от "Petleshev":
ми да де ама японците правят двигателите си в Русия, и вече не е Лада а японска кола,
И не мога да разбера като имат роботи защо изнесоха заводите в Даличншя изток на Русия, явно не само работната ръка е проблема
xm...
Рейтинг: 1416 НеутралноПич, ти разлика между печалбата на автоджамбазина и марж на производител не правиш ли?
Да не говорим, че си се пазарил с местния джамбазин баш в разгара на кризата, когато автомобилните концерни са на пангара ...
Не вярвах, че още е останало в България това "разбиране"!
Така се "пазаряха" в България през 90-те години, дори заводите - колко "отстъпка".
Ти му даваш изпИлена оферта - той я оценява по "отстъпката"!
И така се врЪтеше корупцията - мошениците даваха яко надути оферти и върху тях - огромна, разбира се, "отстъпка". И печелеха "търговете" заради "голямата отстъпка", а цените накрая им бяха доста по-високи от тези на реалната и немошеническа оферта, ама върху която освен един дребен рабат до 5% и дежурното сконто нищо не може да предложиш ...
xm...
Рейтинг: 1416 ВеселоЕ, значи Баце утече!
everlast666
Рейтинг: 1095 НеутралноЕ централните банки напечатаха по няколко трилиона от валутите си, тези пари мислиш, че се изпаряват ли?
Баланса на ФЕД (списъка с активите на Федералния резерв, т.е. активи които са "изкупили" за да вкарат насреща пари в икономиката) от под $1 трилион 2008 година, скочи на $4.5 трилиона 2015 за "излизане" от първата криза, после едвам успяха да си разтоварят баланса до $3.8 трилиона и пак започнаха да помпят пари в иконимиката от 2018-та година (доста преди "корона вируса") и тази година използваха паниката тотално да развържат колана и издуха баланса си до $7 трилиона!!
https://editorial.fxstreet.com/miscelaneous/fredgraph (3)-637257134079813250.png
ЕЦБ от 2008-ма година, с изключение ня 2-3 месеца не са спряли да печатат по 60-80 милиарда евро на МЕСЕЦ!
Подобна е ситуацията с Банка на Англия, Банка на Япония, Китайска Народна Банка и т.н.
Ето ти го покачването на цената от 20К на 45К на королата.
Нищо специфично за автоиндустрията няма, всичко се качи, сиренето беше 8 лв, сега е 16 лв, кафето беше 4 лв пакета, сега е 7 лв, свинското беше 7 лв, сега е 12 лв.
Иначе официално инфлация няма ...
xm...
Рейтинг: 1416 ВеселоАми то щото се борим за растеж и градим устойчива икономика, затуй ...
daskal1
Рейтинг: 2549 ВеселоДо коментар [#27] от "padrino":
Остави го ти "капацитета", той действа не с ум, а с емоции. Предлагам на интересуващите се да погледнат в "Ройтерс" двата текста на ирландския външен министър Саймън Ковени.
Според него законодателите в ЮК забавят внасянето на новия закон за Брекзит поради много напредналите преговори за нулеви данъци и такси между ЕС и ЮК , защото ако законът бъде приет, то няма да има и преговори. В другия текст Ковени обяснява, че реално са останали само три "дребни" проблема за регулиране доставките на храни от Британия до Северна Ирландия и регулиране на вноса-износа оттам
https://www.reuters.com/article/us-britain-eu-ireland-coveney/brexit-trade-talks-have-window-before-contentious-uk-law-can-take-effect-ireland-idUSKBN2640I4
и
https://www.reuters.com/article/us-britain-eu-ireland-coveney/not-many-issues-remain-to-secure-thin-eu-uk-trade-deal-irish-foreign-minister-idUSKBN26515C
tsvetko_51
Рейтинг: 853 НеутралноНашите ресторантьори и големите производители на автомобили да си направят един общ профсъюз - без мита, без данъци и ако може и някое рамо от държавите, току виж оцелели.
Не че подценявам въпроса, но в края на краищата нещата са огледални, ако едните вдигат митата и другите ще го направят и понеже освен от ЕС и ВБ има и няколко много големи и мощни производителя в Азия и САЩ, ще губят и в двете страни.
Ерго, вместо да хленчат и да просят, да се разберат, да си стиснат ръцете и да бачкат.
Да ама не, нали всеки иска да орецака другия отсреща, та ще видим какво ще стане.
Иван K
Рейтинг: 1866 НеутралноАвтоиндустрията в Европа да не скимти а да се вземе в ръце.
подписИма всички предимства на разположание, но най-лесно е да скимтят и да се облизват около бюджета на ЕС
Иван K
Рейтинг: 1866 НеутралноДо коментар [#29] от "Petleshev":
подпис"Великобритания е световна сила и има голям научен потенциал, а това е важно и не бива да се забравя."
Правилно. Това е важното, това не можем да компенсираме. ЕС няма нито един университет на нивото на Оксфорд например. Ето, че гражданите на ЕС ще се ваксинират с вакнина създадена в този университет.
Завивачи на бурми ще си изучим сами.
Petleshev
Рейтинг: 3119 НеутралноДо коментар [#35] от "1001":
Пътят на праведния е заобиколен от всички страни с несправедливостта от егоизма и тиранията на злите хора. Блажен е онзи, който в името на милосърдието и добрата воля, води слабия през долината на мрака ...Лада или по-точно автомобилите на ВАЗ са отдавна на Рено. Японците не правят нищо в Русия или поне аз не съм чувал. Иначе да, руснаците карат много японски коли и особено в далечния Изток.
Кой е този японски производител, който е изнесъл завод в Русия и къде?
daskal1
Рейтинг: 2549 НеутралноДо коментар [#44] от "Petleshev":
Ето ви подробен списък от "вуки" с производителите в Русия. Колкото и да е странно, например в Калининград се сглобяват БМВ 5 и 7 серии, със Владовосток Тойота Ланд Крузер Прадо и Мазда и т.н.
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_automobile_manufacturers_of_Russia
satanail13
Рейтинг: 177 Неутралноще има Брекзит без сделка ;-) БоДжо ще успее Марс е изконна Американска територия!
Kosta Delev
Рейтинг: 823 ЛюбопитноЕС до 1-2 години при всички положения трябва да забрави за Великобритания като страна, в която може да продава коли. Не виждам кой ненормалник ще си купи моралноизостанал германски пърдялник, вместо Тесла на същата (а защо не и по-ниска) цена.
Надежда
Рейтинг: 1625 НеутралноВ ЕС пропагандата е толкова силна, че хората още не могат да разберат, защо ЮК напуснаха ЕС.
Надежда
Рейтинг: 1625 НеутралноВсъщност защо се притесняват немците, ще печелят от новата финансова столица на Европа - Франкфурт. Нали много се кефеха, че Лондонското Сити се сгромолясало.
gozambo
Рейтинг: 789 НеутралноСпокойно,ще пострада само Германската автомобилна индустрия. Автомобилопроизводителите ще се преместят във Великобритания, което означава,че за Великобритания споразумението с ЕС не е изгодно, или поне не им е нужно.
DDR
Рейтинг: 641 ЛюбопитноДо коментар [#48] от "hope":
Frieren für die Freiheit. Tempolimit für die Freiheit. Ein Kühlschrank im Sommer – notwendig oder Kriegstreiberei?А защо напуснаха ЕС?