За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
mitko11
Рейтинг: 2206 ВеселоИ те се научиха да берат джилезу....
"Големият проблем на цитатите в интернет е, че повечето хора вярват в тяхната автентичност." Иван ВазовПипера е много лют
Рейтинг: 19 ВеселоЕти, работиш ли с горелката бе, аби?
https://www.youtube.com/watch?v=eYfOYx1G2zUselqnin
Рейтинг: 859 ВеселоОчевидно рециклирането и скрап-а са бъдещето на икономиката на псевдо султана!
"Летящите автомобили" са просто смешен и несръчен ПР !
Michael Jordan
Рейтинг: 229 ЛюбопитноСега круизните кораби ги рециклират,
след година, две нови ще конструират.
pariah
Рейтинг: 714 НеутралноЕ това са стари кораби бе, братче...
- A witty saying proves nothing. VoltaireЕстествено че ще ги режат.
Тия кораби изкарват толкова пари (в нормално време), че постоянно се правят нови и по-модерни.
Който следи борсите, двете най-големи компании в света се котират на все по-високи нива, след драмтичното цамбурване през март. Пример - Норуиджън Круз Лайн Холдингс паднаха от около 60 долара на акция на 9 долара. В момента се котира на 18 (беше се качило до 26 началото на юни).
Този бизнес няма да умре - корабът стои на котва, разходва пари, но на всички е ясно, че след приключване на драмата с пандемията, всички пак ще се юрнат да се забавляват, с двойна сила...
mitko11
Рейтинг: 2206 ВеселоДо коментар [#3] от "selqnin":
"Големият проблем на цитатите в интернет е, че повечето хора вярват в тяхната автентичност." Иван ВазовДецата гладен, жената и той...
hamiltonf
Рейтинг: 3904 НеутралноГолямото рязане... Страхотни сувенири ще им останат.
"Достъпът до истинска информация вече няма значение, лице което е деморализирано не е способно да оцени истинската информация, за него фактите не означават нищо! Даже да бъде затрупано с информация, с автентични доказателства, с документи, със снимки, ако го заведете насила в СССР и му покажете концентрационен лагер, той ще откаже да повярва на всичко това. Когато военният ботуш го стъпче, едва тогава ще разбере, но не и преди това, това представлява деморализацията!" Юрий Безменов, специалист по съветска пропаганда, дезинформация и подривни дейности, сътрудник на КГБgeorgi_ww
Рейтинг: 266 НеутралноБъркаш в специализирана ФБ група и хоп - новина!
Турция не рециклира от вчера кораби. Този "завод" е одобрен от европейската комисия за безопасно рециклиране (рязане) на кораби и не страда от липса на клиенти.
Незнайко
Рейтинг: 3012 НеутралноБраво на комшиите! Здраво бачкат и не ги е срам.
"Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. БотевВ моя офис периодично идва един пъргав турчин и изящно върти такъмите по стъклото и джамът лъсва за секунди. Винаги му правя комплимент, колко е сръчен, точен и бърз, а той винаги се хвали, че почти 30 години само прозорци мие. И се гордее с труда си.
S
Рейтинг: 2154 НеутралноИ после ги правят на печки,които ние купуваме
mitko11
Рейтинг: 2206 НеутралноДо коментар [#9] от "Незнайко в Слънчевия град":
"Големият проблем на цитатите в интернет е, че повечето хора вярват в тяхната автентичност." Иван ВазовНяма срамен труд. Има само срамни болести...
ivanpopov
Рейтинг: 886 НеутралноАми браво на комшиите! Не остават без работа. Със сигурност имат какво да правят и с получения метал...
И ние бяхме подхванали подобен бизнес (подводниците с които почна мултигруп), ама после редица грешки в управлението на страната напрактика ликвидираха корабостроителната и кораборенобтна дейност. А иначе, специалисти по скрапа имаме повече, отколкото която и да е страна в света, Бангладеш включително.
tacheaux
Рейтинг: 2478 Неутрално"В Турция процъфтява бизнесът с рециклиране на кораби. Пандемията спря повечето круизи и доскоро пълните с туристи кораби сега се режат за скрап недалеч от Измир."
Рециклирането на стари амортизирани круизни кораби в Турция няма нищо общо със сегашната пандемия. Този бизнес е съществувал преди пандемията , която спря туристическия бизнес със круизни кораби , но тези , които са нови и с неизтекъл амортизационен срок стоят на котва и чакат по-добри времена да възобновят плаванията.
tacheaux
Рейтинг: 2478 Неутрално"В Турция процъфтява бизнесът с рециклиране на кораби. Пандемията спря повечето круизи и доскоро пълните с туристи кораби сега се режат за скрап недалеч от Измир."
Рециклирането на стари амортизирани круизни кораби в Турция няма нищо общо със сегашната пандемия. Този бизнес е съществувал преди пандемията , която спря туристическия бизнес със круизни кораби , но тези , които са нови и с неизтекъл амортизационен срок стоят на котва и чакат по-добри времена да възобновят плаванията.
hamiltonf
Рейтинг: 3904 ЛюбопитноДо коментар [#9] от "Незнайко в Слънчевия град":
"Достъпът до истинска информация вече няма значение, лице което е деморализирано не е способно да оцени истинската информация, за него фактите не означават нищо! Даже да бъде затрупано с информация, с автентични доказателства, с документи, със снимки, ако го заведете насила в СССР и му покажете концентрационен лагер, той ще откаже да повярва на всичко това. Когато военният ботуш го стъпче, едва тогава ще разбере, но не и преди това, това представлява деморализацията!" Юрий Безменов, специалист по съветска пропаганда, дезинформация и подривни дейности, сътрудник на КГБКолко кинти взима, и за колко кв. м. приблизително?
Цайко
Рейтинг: 948 НеутралноТурция - малоазийския Бангладеш.
гошо
Рейтинг: 174 РазстроеноДо коментар [#3] от "selqnin":
гошоЕ ние явно и това не можем
Но да се подиграваме сме супер
гошо
Рейтинг: 174 РазстроеноДо коментар [#3] от "selqnin":
гошоЕ ние явно и това не можем
Но да се подиграваме сме супер
venciч
Рейтинг: 420 ВеселоТой е факир на метлата 🧹
😂😂 I use 🇵🇸 🇹🇷 to wipe my ass
freedom for ua
Рейтинг: 1003 НеутралноВ Турция всякакъв бизнес процъфтява, което е странно защото ако се чуе мнението на българите за турците, то от тях (турците) нищо не става, това са едни бездарни, глупави, нищо не можещи същества...
Плюсовете и минусите в сайта вече не са белег за нищо. Те се слагат от модератор и са белег само за това кои коментари се харесват на модератора и кои не. На тролове не отговарям.Ети ердоганчова възродена и побългарена комсомолка и ислямска банкрутирала бурка
Рейтинг: 3285 НеутралноХаха.....Едва ли,той се чуди къде да се дене от глад и мизерия.... Ети е побългарена бурка
freedom for ua
Рейтинг: 1003 НеутралноПървият път като отидох в Истанбул, това беше един град, а когато отидох след 6 г. това вече беше друг град, бяха се появили небостъргачи, бяха се появили страшно много магазини, това преди не беше така. Против съм презастрояването и тези небостъргачи не кореспондират с този град точно. Но идеята ми е, че там се работи много и през цялото време се мени града. В София метрото го строим от 40 г. и колко сме построили? А там в Истанбул го започнаха през 1996 г. и през 2023 г. трябва да е 750 км.
Плюсовете и минусите в сайта вече не са белег за нищо. Те се слагат от модератор и са белег само за това кои коментари се харесват на модератора и кои не. На тролове не отговарям.Да не говорим за озеленяването на Истанбул, няма плевели, всичко е окосено и подрязано и не се виждат озеленители, които да поддържат, кога го правят не знам. В София се виждат озеленители, които да работят и в същото време София не изглежда добре.
В България едно от нещата, които най-много ме дразнят са плевелите. Като тръгнеш от летище "София" с автобус към София и като погледнеш какво е около пътя, какви плевели има и ти става лошо. Като тръгвах от предишното летище на Истанбул в посока центъра на Истанбул и просто виждаш около пътя едни много добре поддържани зелени площи, цветя, окосена трева, подрязани добре храсти. И това е почти навсякъде в Истанбул. Такова хубаво поддържане на тревни площи и растителност в България съм виждал само в курортният комплекс "Албена".
Judjuk
Рейтинг: 2429 НеутралноТо като бизнеса със стари коли, но по-готино.
JudjukБогаташите ги мързи да ги разкомплектоват, а в тях има много ценности. Основно цветни метали, но и уреди и атрибути и обзавеждане за задоволяване изтънчените вкусове на световната аристокрация.
nmq25555650
Рейтинг: 193 НеутралноПрез януари тъкмо пристигнах в Австралия и веднага платих 5500$ за еднопосочен круиз през Април от Сидни то Хонолулу със стопове в Окланд, Таити и Бора-Бора. Излишно е да казвам какво стана, парите си ги получих обратно чак през Август. Много жалко! Тези круизи бяха хубаво преживяване.
nmq25555650
Рейтинг: 193 НеутралноДо коментар [#22] от "anonim440":
Каква зеленина в Истанбул, всеки като съм минавал оттам съм се чудел как издържат тия хора в тая бетонна джунгла. Миналата година Януари видях и много празни блокове. Иначе за плевелите в София съм съгласен.
venelingeologia
Рейтинг: 960 НеутралноМлад народ, силна държава... Малко е опасна за комшиите, ама те нямат думата. Държат проливите и тръбопроводите къмто горката Европа. Това значи, да усетиш, че си дюкян на пет кюшета. Нашите правителства прозяпаха всички възможности. Само Симо гледаше отвъд хоризонта, ама нали не е свинар, не става и за цар.
realismisthename
Рейтинг: 118 НеутралноЕдни ги строят, други ги ползват, трети ги рециклират. Ние какво правим?
Тиква загубена
Рейтинг: 0 НеутралноАма има работна ръка нали.....
Приживе на всички в устата ви срах, серете и вие на гроба ми без страх, че мъртвец от гроба не може да се вдигне, серящия гъз с хуй да достигне!А в завода на Домуза има един КОР
тракиец
Рейтинг: 11 РазстроеноДо коментар [#27] от "realismisthename":
Много хора се заблуждават, че България е република и са недоволни от разминаването между форма и съдържание, ако проумеят,че формата на управление в България е неокомунистическа олигархия, всичко си идва на мястото и дисонанс няма! През определен период от време се появява реална маса от интелигентни, нормални хора, които искат да променят системата, но те обикновено не успяват и част от тях напускат държавата, а друга част се примиряват и периодично системата се опреснява. Резултатът е държава и народ без бъдеще, но системата се запазва и съществува до края на държавата. П.с : Вече спрях да обиждам на животни, защото те се оказват по-почтени от повечето българи!Ние ги крадем . За справка либийския танкер "Бадр". Кой каквото може и с каквото е известен.
eti mehter
Рейтинг: 2853 НеутралноДо коментар [#20] от "anonim440":
BukalemunВ Турция всякакъв бизнес процъфтява, което е странно защото
========
Защо да е странно?
Турция е капиталистическа държава в истинския смисъл на думата.....
Затова не веднъж съм казал, че......всяка санкция срещу турската икономика е в същото време и предизвикателство за нейната гъвкавост и нови направления.
Judjuk
Рейтинг: 2429 НеутралноОдумваме ги. Judjuk
Камен
Рейтинг: 909 НеутралноПази боже да подхванем подобна дейност. В нея се конкурираш предимно с Бангладеш и Пакистан, също Индия и в малка степен Турция, защото те рециклират кораби по по-висок стандарт и примерно от ЕС регистрираните компании трябва да си пращат старите кораби там, където се режат със спазване на екология, права на работниците и т.н.
Ама нали се сещаш, че 95% от корабите са регистрирани в Панама и тем подобни юрисдикции, нарочно - за да не спазват подобни стандарти. И на края на живота си отиват в Бангладеш, където едни изтормозени хорица си рискуват живота като се катерят по тях да режат желязото с примитивни инструменти за някой мизерен долар.
Това е толкова мръсна и опасна работа, че пази боже българин да работи такова нещо. Има немалко документални филми за този бизнес, гледай ги в Ютюб.
Atanas Ya
Рейтинг: 22 НеутралноИ ние рециклираме, акумулатори, дори ги изравяме напоследък...
И кораби можем, ама трябва да ги забравяме по надълбоко...
dimitar petrov
Рейтинг: 8 НеутралноМного тъжно видео! Такива красиви, удобни и бързи кораби да правиш на скрап?
Петър Петров
Рейтинг: 720 НеутралноЯ направете репортаж за моргата в теруел - испания.100 самолета и повече.Ремонтират режат сглобяват ...
Горд българин с три години стаж в Испания .Вече в България и занимаващ се с крипто валути .Роси
Рейтинг: 5757 НеутралноАми, сигурно вече не стават, затова ги рециклират.
Феноменология на духа на ДеПеСе
Рейтинг: 831 ВеселоДо коментар [#30] от "eti mehter":
Новият евроатлантик - Баща - полковник от Първо Главно Управление на ДС. Майка му - офицер от Шести отдел на ПГУ, Дядо му - партизанин, генерал, началник на Трето ГУ на ДС, член на ЦК на БКП, братовчед на Петър Младенов - бивш член на ЦК на БКП, министър на външните работи и първи секретар на ЦК на БКП на НРБ, Брат му - началник на Четвърто ГУ на ДС, партиен секретар на МВР на НРБ, Чичо му- офицер от Шесто ГУ /политическото/ на ДС. Всички ръководни членове в БКП.Да бе да. И Германия по време на Хитлер е била капиталистическа държава... ОУ уейт!
Феноменология на духа на ДеПеСе
Рейтинг: 831 ВеселоДо коментар [#6] от "mitko11":
Новият евроатлантик - Баща - полковник от Първо Главно Управление на ДС. Майка му - офицер от Шести отдел на ПГУ, Дядо му - партизанин, генерал, началник на Трето ГУ на ДС, член на ЦК на БКП, братовчед на Петър Младенов - бивш член на ЦК на БКП, министър на външните работи и първи секретар на ЦК на БКП на НРБ, Брат му - началник на Четвърто ГУ на ДС, партиен секретар на МВР на НРБ, Чичо му- офицер от Шесто ГУ /политическото/ на ДС. Всички ръководни членове в БКП.Аз съм същата...