За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
Deaddark
Рейтинг: 1369 ВеселоТайпи ги е връзвал. Как няма да тестваш кабелите!?
Литекс се преименува на ЦСКА минус София
Рейтинг: 536 НеутралноMade in Ukraine.
Dimiter Monev
Рейтинг: 8 РазстроеноС украински двигател така става.
stefan_b
Рейтинг: 221 НеутралноРакетата може и да гръмнала, но съм сигурен, че при направата и джендър-въпросите, малцинственото включване и екологичната устойчивост са били на ниво.
pariah
Рейтинг: 689 НеутралноЕми и там има дремльовци...
- A witty saying proves nothing. VoltaireИван K
Рейтинг: 1806 Весело"Това е човешка грешка, а не дизайнерска", каза главният технически директор"
подписА защо дизайнът позволява да бъдат объркани кабелите.
Причината е по-трагична. ЕС не разчита на частния бизнес както вече правят в САЩ.
Deaddark
Рейтинг: 1369 НеутралноКолеги, в статията пише че са объркали кабелите, по които джипиеса дава команди към двигателя - обърнал дюзите наобратно. Тест на сухо щеше да я покаже тази грешка. Нещо намирисва при испанците.
Араламбене му е майката
Рейтинг: 8 НеутралноПрез 1971 година при излитане от летище София се разбива самолет с Паша Христова, Борис Гуджунов и други артисти. Причината - техниците объркали въжетата, които опъвали кормилото и вместо наляво, самолетът тръгнал надясно.
За 50 години нищо не се е променило.
pavlinkoto
Рейтинг: 8 НеутралноМалко обезотговорно е това.
redguy
Рейтинг: 1171 НеутралноИмаше един виц - в ада инженери са италианци, а германците са готвачи, в рая е обратното (или нещо подобно).
Но жалко за проектите, изглеждат интересно.
lz73
Рейтинг: 1975 НеутралноДо коментар [#6] от "Иван K":
А защо този смята, че дизайнерите не са хора?
trial_jezz
Рейтинг: 540 НеутралноБрееей, джендър-тролството - къде сте? Тишина нещо?
“Those who love peace must learn to organize as effectively as those who love war.” ― Martin Luther King Jr. P.S. Търся си работа като "четирихилядник". Тъй и тъй ги възпалявам за удоволствие, поне някой лев да пада... За контакти: фактолог@протонмаил.цом 🤡 😂😂😂Да беше руска тая паднала ракета, еххххха, каква плювня щеше да стане, ми то - евро-гейска...денги нето!
dolna4erti4ka
Рейтинг: 1117 НеутралноЯсно е трябва така да се направи,че и да се опитват да мушат наобратно да не влява.Винаги се мисли за идиотоустойчивост.И всичко се тества на сухо и тогава се пуска да лети.
Литекс се преименува на ЦСКА минус София
Рейтинг: 536 НеутралноRD-843 е добър двигател и надежден, макар и разработен преди 35 години.
Проблемът е в подготовката на техническия персонал и инженери.
Свързването на кабелите е грешка по обслужването и монтажа и не компрометира самия мотор, а екипа.
Лопе де Вега
Рейтинг: 8 НеутралноНе е дизайнерска, а КОНСТРУКТОРСКА грешка! И двете думи са чуждици, но се използват достатъчно отдавна в българския език, всяка със своето значение. Редно е да ги различавате, като грамотни хора.
без подпис!4u4o
Рейтинг: 748 НеутралноБаба Ценка, като е мела работилницата и е премела схемата с окабеляването. И бай Иван механикът е свързвал кабелите по спомен. Той иначе много разбира от окабеляване на Рено и Москвич, до сега не е правил грешки. А после пък хардуерните тестери са отсвирили тестовете на завиващата система, защото са празнували рождения ден на Киро Шперца от финансовия отдел. Шперца е важен човек, няма как да го уважат. Всички жени на ракетната площадка много го харесват. И баба Ценка го иска за зет. Та така.
deaf
Рейтинг: 2186 НеутралноАко са ги пришпорвали да работят обяснява защо са объркали кабелите.
Average Person
Рейтинг: 2618 НеутралноДо коментар [#4] от "stefan_b":
☠ This is worse than Mordor. ☠ Much worse in a way. It comes home to you... and because it is home, and you remember it before it was all ruined.дори да са пропуснаали, савецките ни мурзилки не пропускате да намесяте опорките за Гнилой Западе, под всяка тема.
Надежда
Рейтинг: 1550 Неутралнодвата спътника в полета тази седмица не са били.
---
и колко са загубите?
xm...
Рейтинг: 1341 НеутралноАко тия "обяснения" са верни - не е конструкторска, а огромна производствена издънка, защото не е извършено тестване на системата. Което е задължително.
За мен е видно, че програмата яко е закъсала. И се режат безогледно разходи, хора и процедури, явно.
Обърнете внимание, че и двата спътника не са били застраховани. Пак "тънкажи".
И резултатите са налице ...
Ликующий
Рейтинг: 368 НеутралноИма тестови програми, които тестват връзките и оценяват резултатите.
Само простите хора си мислят, че има прости неща! Футболът е проста игра, но не е за прости хора ...Преди излитането на всеки самолет пилотите тестват ръчно функционирането на закрилките и опашните плоскости. При изстебителите (понеже пилотите не ги виждат визуално) стоят отпред и отзад по един техник и със жестове информират пилота за резултата от ръчния тест. Един час полет на бомбардировач Б-2 на САЩ поглъща 120 часа време за техническа поддръжка. Т.е. поддръжката и тестването са важен фактор.
ilinko
Рейтинг: 792 ВеселоДо коментар [#13] от "dolna4erti4ka":
Трябва да е много трудно да се пени човек толкова, че и да се самонавива, когато не го бръснат. Живот под постоянно напрежение. Мъка
ivanpopov
Рейтинг: 841 НеутралноЯзък! До сега единствено Ариана имах 100% успех.
evtimvz
Рейтинг: 694 НеутралноГлупости! Тези системи се тестват многократно и това не е сложно да се направи на земята.
rumen_s
Рейтинг: 694 НеутралноНяма да се оправим сами явно. Добре, че баба Меркелица ни вкара инженери на килограм. Ама понеже сме глупаво племе не се възползвахме. И от вкараните доктори не се възползвахме, а сега можеше да нямаме проблеми с персонала в болниците.
Браво Дневниче за цензурата. Мода си знае какъв е, ПКП :)Литекс се преименува на ЦСКА минус София
Рейтинг: 536 НеутралноПО "Южмаш" претърпя два фалита и бе два пъти реанимиран `чрез държавна помощ.
В момемта произвежда трактори - два модела, тролейбус, ракетата "Зенит"(която вече няма да се ползва) и този двигател, чиито прототип задвижва прословутата "Сатана-1" - модел 1970г. , известна още и като ракета SS-18.
Двигателят наистина го бива, но в такава среда е ясно, че не може да се поддържа на ниво. Това изисква не само производствено-технически условия, каквито липсват и инвестиции, но най-вече кадрови набор. А там всичко се разпада и разотива, работят "на парче" днеска за утре.
lz2
Рейтинг: 2258 НеутралноНяма начин там да няма български специалисти от сорта на Ковачки и Овчаров!
ПравописА е поле за изява на неграмотните!realguru
Рейтинг: 1382 Неутрално"Това е човешка грешка, а не дизайнерска", каза главният технически директор"
Това е дизайнерска грешка. :)
В компютрите кабелите са така направени че не могат да се объркат.
Направете ги и вие така, ако не искате някой който си бърка в носа и си чати по вайбъра докато връзва кабелите да ги обърка и следващия път. :)
Александр Г. Дугин (№55)
Рейтинг: 114 ВеселоИзпревари ме. Тъкмо щях да посъветвам същото, да се фокусират върху силната си страна - джендърната революция и голямото гей включване. ;) Кончита (с) Вурст - Президент на Европейския съюз. ;)
dark'star
Рейтинг: 1290 Неутрално" Разликата от триумфа до провала е един транзистор "
... в случая една връзка на кабел ... Така е винаги - свиквайте !
Естествено тези които се държат като футболна агитка ще си плещят каквото са си решили, но никой никога в Космоса няма вечен успех ... успехи катастрофи се редуват - въпросът е да продължиш ! КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
ozd05563707
Рейтинг: 154 НеутралноОбаче със сигурност е имало квоти за жендъри и жени в производството.
_plamen_
Рейтинг: 747 НеутралноПлодовете на Евросоца! Сигурен съм, че някъде някоя Еврономенклатура ще обяви и тази програма за пълен успех като "Галилео".
СЛАВА НА УКРАЙНА! СЛАВА НА ГЕРОИТЕ!Маршалов
Рейтинг: 243 ВеселоСпециално за тъпите ЕС свързочници, трябва кабелите да се произвеждат с профилни букси, които да няма как да се присъединяват неправилно. Ми те сигурно са наемали за по-евтино необразовани местни, или дори емигранти, които училище не са виждали, освен отвън.
мурзилкаMolossian
Рейтинг: 61 НеутралноЩом дизайнерите не са виновни, то тогаз най-вероятно са виновни конструкторите?
Panta rhei....Жълти павета
Рейтинг: 661 НеутралноThe rocket has three solid-fuelled lower stages, or segments, that get the vehicle off Earth; and then one liquid-fuelled upper-stage that does the final job of dropping satellites off in their desired orbits.
"Че съм умен - умен съм, но защо съм толкова красив?! Сигурно, защото съм скромен, а скромността краси човека." "Карлсон, който живее на покрива"Ракетата има три долни степени, или сегменти, с твърдо гориво, които извеждат превозното средство от Земята; и след това една степен с течно гориво, която разпределя спътниците в желаните орбити.
Ракетата има три долни етапа или сегменти с твърдо гориво, които извеждат превозното средство от Земята; и след това един горивен етап с течно гориво, който върши последната работа по изхвърлянето на спътниците в желаните от тях орбити.
Състезанието Дневник-Гугъл за нескопосан превод все повече се печели от Дневник.
За русите каки, станали по неволя журналистки, пиарки или нещо си там подобно, науката и техниката са неща за плебса, те са високо над тях.
А е повече от желателно да цитират източника, от който са превели некадърно.
Бих с радост възприел следната намеса на модератора.
Уважаеми читатели, в интерес на вашето здраве, преводът е скрит за вас. Източникът е:
https://www.bbc.com/news/science-environment-54979753
Ако все пак държите да видите превода, кликнете тук:
https://www.dnevnik.bg/sviat/2020/11/18/4140483_oburkani_kabeli_prichinaha_katastrofa_na_evropeiskata/
Ваш Моди бди за вас !
lpi31580057
Рейтинг: 221 НеутралноМъск да купи ESA за $1.00 и да се свърши с мъката
Mockingbird
Рейтинг: 221 НеутралноИнтересно защо например Венецуела не правят такива грешки?
Само който не се опитва да прави нещо не прави грешки.
Важното е да се продължава напред, независимо от неуспехите.
yavooor
Рейтинг: 785 Неутрално"Това, разбира се, е проблем с производството и качеството. Това е човешка грешка, а не дизайнерска"
Имах немски мотоциклет ДКВ, производство 1942 г.
Нито едно болтче не може да се завие на друго място, камо ли да се обърне окабеляване.
Нещо не са доизмислили и сега се оправдават.
Веселин Дечев
Рейтинг: 226 ВеселоХотели лучше, получилось как всегда.
Миний аав адуучин хүнРуснаци, сър!
eti mehter
Рейтинг: 2737 Любопитно"Това, разбира се, е проблем с производството и качеството. Това е човешка грешка, а не дизайнерска",
Bukalemun=========
Ако е верно....
Това е грешка която може да се предотврати от седмокласници.....
Мирише повече на саботаж.....
0tempora0mores
Рейтинг: 549 ВеселоДо коментар [#40] от "eti mehter":
пиян rusnaк с немърливоста си, може да сложи в джоба отрд обучени диверсанти
nhh18551388
Рейтинг: 8 ВеселоНа крива ракета космоса и е виновен! Смях!
Коруптен Евроатлант
Рейтинг: 39 НеутралноВерно, че е доста прано, няма разгорещени дискусии! Вие ако си мислите, че западняците са перфектни се лъжете дълбоко! И тук има некадърници, ама понеже са сакъ приятели със шефа той ги мъчи на различни постове!
Така и с ракетата, кой знае какъв пиян испанец с свързвал кабелите!
Аз съм евроатлантик
mandzo
Рейтинг: 455 ВеселоБаситъпите дизайнери! Първото условие при проектиране е така да го направиш че и да искат да го обърнат, да не могат!
pgt521056951
Рейтинг: 5 НеутралноYazaki made wires bulgaria тоест направи в язък-и България кабели за спейс ракети ... Ха ха ха май бройко има яко келефир !