Акционерите на "Пежо" одобриха сливането с "Фиат"

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (32)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на xm...
    xm...
    Рейтинг: 1341 Весело

    Т.е. да разбираме, че китайците се сдобиха с Пежо, Ситроен, Опел, Фиат и Крайслер ...

  2. 2 Профил на gazolinerabp
    gazolinerabp
    Рейтинг: 221 Неутрално

    "Готови сме за това сливане", заяви на онлайн срещата главният изпълнителен директор на Пе Ес А Карлос Таварес.

    Все испанци за главни директори на автомобилни компании.

  3. 3 Профил на filofob
    filofob
    Рейтинг: 597 Неутрално

    До коментар [#1] от "xm...":

    Глупости.

  4. 4 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4667 Любопитно

    До коментар [#2] от "gazolinerabp":

    "Все испанци за главни директори на автомобилни компании."

    Кои са другите испанци?

  5. 5 Профил на filofob
    filofob
    Рейтинг: 597 Неутрално

    Интерено ми е какво печели от цялата работа Пежо. Освен достъп до американския пазар? ФКА се крепи най-вече на пикапите на Додж и СУВ на Джип. Другите марки на групата кретат. А ако се осъществят парвоначалните планове за продажа на едно от малкото на брой печеливши звена Ивеко, ептен.

  6. 6 Профил на Нинов
    Нинов
    Рейтинг: 1566 Неутрално


    Ето главните акционери на новата фирма Stellantis ("to brighten with stars"; from the Latin verb stello):

    14.4% Exor Agnelli family
    7.2% Peugeot family
    6.2% French state
    4.5% Dongfeng Motor Group
    2.4% Tiger Global
    1.6% UBS Securities
    0.96% Vanguard Group

    Животът е кратък! Затова се стремете да прекрарате колкото се може повече време в интернет-форуми в спорове с непознати.
  7. 7 Профил на Нинов
    Нинов
    Рейтинг: 1566 Неутрално

    До коментар [#5] от "Filofob":

    Ивеко от години не е част от Фиат.

    https://en.wikipedia.org/wiki/CNH_Industrial

    Животът е кратък! Затова се стремете да прекрарате колкото се може повече време в интернет-форуми в спорове с непознати.
  8. 8 Профил на Sabbath
    Sabbath
    Рейтинг: 594 Любопитно

    Защо ФИАТ не е изписано с главни букви,това не е дума,а съкращение каквото се наблюдава и при други автомобилни марки,като напр.FAP,GMC,DKW,SAAB,BMW,SEAT,MAN,MG,DAF,ЗИС и т.н.

  9. 9 Профил на xm...
    xm...
    Рейтинг: 1341 Весело

    До коментар [#3] от "Filofob":

    Моля?

    Донгфен се мерджнаха първо с Нисан, после влязоха във Волво специално за камионите, после, естетсвено след като са биз-бизе с Нисан - се джойнт-венчнърнаха и с Рено и произвеждаха и под марката Рено, а сега през ПСА влизат и в Пежо, Ситроен, Опел (и Воксхол за Острова) и чакат всеки момент Фиат да им пристане. Което, вярвам, че ще стане.

    Ма вие си викайте, че те' таквоз жувотну ньема!


  10. 10 Профил на Darulio
    Darulio
    Рейтинг: 202 Весело

    До коментар [#2] от "gazolinerabp":

    Къде видя испанец в изречението?

  11. 11 Профил на Darulio
    Darulio
    Рейтинг: 202 Неутрално

    До коментар [#8] от "Sabbath":

    Шабате, явно живееш далеч в миналото. Името на компанията е "Fiat Automobiles S.p.A."

  12. 12 Профил на fpyyh
    fpyyh
    Рейтинг: 114 Неутрално

    До коментар [#2] от "gazolinerabp":

    Може би е трябвало да го напишат Карлуш Тавареш, за да си личи, че е португалец.

    за да разберете всичко за белодробния рак, продължавайте да пушите
  13. 13 Профил на Padrino
    Padrino
    Рейтинг: 541 Любопитно

    Т.е. да разбираме, че китайците се сдобиха с Пежо, Ситроен, Опел, Фиат и Крайслер ...
    —цитат от коментар 1 на xm...


    Китайците???? Ти на какво си рано рано в Понеделник.

  14. 14 Профил на Padrino
    Padrino
    Рейтинг: 541 Неутрално

    Защо ФИАТ не е изписано с главни букви,това не е дума,а съкращение каквото се наблюдава и при други автомобилни марки,като напр.FAP,GMC,DKW,SAAB,BMW,SEAT,MAN,MG,DAF,ЗИС и т.н.
    —цитат от коментар 8 на Sabbath


    Ей сега ще те изтрият като правиш забележки на редакцията.😂

    Модераторите днес са на двойна надница. Толкова изтрити постове за един ден по-всички теми не съм виждал за последните 10 години. Или са наели някой нов или са решили, че е крайно време да поработят.

  15. 15 Профил на filofob
    filofob
    Рейтинг: 597 Неутрално

    До коментар [#3] от "Filofob":Моля?Донгфен се мерджнаха първо с Нисан, после влязоха във Волво специално за камионите, после, естетсвено след като са биз-бизе с Нисан - се джойнт-венчнърнаха и с Рено и произвеждаха и под марката Рено, а сега през ПСА влизат и в Пежо, Ситроен, Опел (и Воксхол за Острова) и чакат всеки момент Фиат да им пристане. Което, вярвам, че ще стане.Ма вие си викайте, че те' таквоз жувотну ньема!
    —цитат от коментар 9 на xm...


    Къде се били мерджнали, къде имали някакво акционерно участие...не прави Донгфенг собственик. Специално за Нисан, основният пакет акции се държат от Рено и още няколко предимно японски акционери. Донгфенг не присъства. Волво е собственост на Други китайци Geely. В ПСА делът им е 17,59. Колкото наследниците на Пежо и BPIfrance.
    За делът им в общата компания Нинов вече написа 4.5%

  16. 16 Профил на fpyyh
    fpyyh
    Рейтинг: 114 Неутрално

    До коментар [#13] от "padrino":

    Дните от седмицата, както и месеците, на български все още се пишат с малки букви, не като на английски.

    за да разберете всичко за белодробния рак, продължавайте да пушите
  17. 17 Профил на Zizu
    Zizu
    Рейтинг: 968 Весело

    В началото на 60-те години на миналия век в САЩ са се присмивали на японските автомобили!!!!
    А после?
    Стой та гледай!

    Та така и с Китай. До няколко години ще произвеждат автомобили с високо качество.
    Естествено не в Баховица!

    Слава на Украйна! Слава на украинските герои!
  18. 18 Профил на Нинов
    Нинов
    Рейтинг: 1566 Неутрално

    Интерено ми е какво печели от цялата работа Пежо..
    —цитат от коментар 5 на Filofob


    Ами на Пежо-акционерите им пада голямо бреме с предизвикателствата на глобалния пазар и електромобилите.

    Демек сега са в същия кюп с акционерите на Фиат.... ще забогатеят или обеднеят заедно.

    Животът е кратък! Затова се стремете да прекрарате колкото се може повече време в интернет-форуми в спорове с непознати.
  19. 19 Профил на Sabbath
    Sabbath
    Рейтинг: 594 Любопитно

    До коментар [#11] от "Darulio":

    FIAT са инициали на Fabbrica Italiana Automobili Torino.Това,че във фирмата напоследък ги тресе неграмотност не значи,че са прави.Тя си е тяхна и ако искат могат и "Настрадин Ходжа",да я кръстят.Учили сме обаче навремето по граматика,че правилно е с главни букви напр.БКП,КПСС,НСДАП,НКВД,МВР и пр.След всяка главна буква би трябвало,да има точка,но не знам защо са ги отменили

  20. 20 Профил на Padrino
    Padrino
    Рейтинг: 541 Любопитно

    До коментар [#13] от "padrino":Дните от седмицата, както и месеците, на български все още се пишат с малки букви, не като на английски.
    —цитат от коментар 16 на fpyyh


    След 34+ години постоянно общуване и писане на Английски то едва ли не се превръща в навик. Прием забележката с благодарност.

    Аз също забелязвам особенно тук, че понякога като напиша нещо и после го прочета се оказва, че постройката на изречението ми е неправилна, по скоро машинално следвам Английската граматика вместо Българската.
    Ще внимавам повече. За хубаво или лошо аз никога не съм бил от тези които отиват някъде за 6 месеца и започват да претендират, че са забравили Български. Аз не съм.

  21. 21 Профил на Darulio
    Darulio
    Рейтинг: 202 Разстроено

    До коментар [#20] от "padrino":

    И аз съм така.
    Ех, да можеше да се намери решение на този проблем като например възможност човек да редактира коментара си...

  22. 22 Профил на pilis
    pilis
    Рейтинг: 114 Весело




    До коментар [#20] от "padrino":И аз съм така. Ех, да можеше да се намери решение на този проблем като например възможност човек да редактира коментара си...
    —цитат от коментар 21 на Darulio
    ...............Ами натискаш отдолу ПРЕГЛЕД и редактираш.....

  23. 23 Профил на Padrino
    Padrino
    Рейтинг: 541 Весело

    До коментар [#20] от "padrino":И аз съм така. Ех, да можеше да се намери решение на този проблем като например възможност човек да редактира коментара си...
    —цитат от коментар 21 на Darulio


    Форума на Дневник е може би единственият в който участвам и няма такава възможност....тук си има модератори които трият😂

  24. 24 Профил на Padrino
    Padrino
    Рейтинг: 541 Неутрално

    [quote#22:"pilis"][/quote]

    Не и след като публикуваш......

  25. 25 Профил на gazolinerabp
    gazolinerabp
    Рейтинг: 221 Неутрално

    До коментар [#4] от "vassilun":

    Карлос Вон. Бая беше крал.

  26. 26 Профил на gazolinerabp
    gazolinerabp
    Рейтинг: 221 Неутрално

    До коментар [#10] от "Darulio":

    "Готови сме за това сливане", заяви на онлайн срещата главният изпълнителен директор на Пе Ес А Карлос Таварес

    Добре де може и да е мексиканец.

  27. 27 Профил на kama_start
    kama_start
    Рейтинг: 114 Неутрално

    А сега де??!

  28. 28 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4667 Неутрално

    До коментар [#4] от "vassilun":Карлос Вон. Бая беше крал.
    —цитат от коментар 25 на gazolinerabp


    Карлос Гон (Carlos Ghosn) е роден в Бразилия и е от ливански произход! Няма нищо испанско в него!

  29. 29 Профил на gazolinerabp
    gazolinerabp
    Рейтинг: 221 Неутрално

    ОК
    Направил съм глупав коментар. някой с права може да го изтрие.
    Няма проблем.

  30. 30 Профил на bat_plamen
    bat_plamen
    Рейтинг: 3781 Любопитно

    Новият автомобилен гигант се "задава на хоризонта"

  31. 31 Профил на charlesdegaulle
    charlesdegaulle
    Рейтинг: 328 Неутрално

    До коментар [#5] от "Filofob":

    Че това с американският пазар, малко ли е? След като отдавна са на пазара в Канада и Мексико. Там имат изградена инфраструктура и добри кадри.

  32. 32 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 3767 Весело

    До коментар [#20] от "padrino":

    Твоето ниво е много добро, вкл. и пунктуционно, няма за какво да се извиняваш. А колкото до правилното структуриране на изречение, това е енигма за много от Форума, живеещи в България...

    "Достъпът до истинска информация вече няма значение, лице което е деморализирано не е способно да оцени истинската информация, за него фактите не означават нищо! Даже да бъде затрупано с информация, с автентични доказателства, с документи, със снимки, ако го заведете насила в СССР и му покажете концентрационен лагер, той ще откаже да повярва на всичко това. Когато военният ботуш го стъпче, едва тогава ще разбере, но не и преди това, това представлява деморализацията!" Юрий Безменов, специалист по съветска пропаганда, дезинформация и подривни дейности, сътрудник на КГБ




За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #