За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
kesh
Рейтинг: 1291 Разстроено.......малоумна РАБОТА.......!!!!!?????!!!!!!.....да купуваш ВЪЗДУХХХ........под НАЛЕГАНЕЕЕ.......
България .....!!!!!.... на ТРИ .....ПИТИЕТААА......!!!!...Боклуци ГЕРБ
Рейтинг: 8 НеутралноБъдещето е в криптовалутите
Балканите произвеждат повече история, отколкото могат да консумиратNotWokeEnough
Рейтинг: 476 НеутралноАнализаторите, инвеститорите и най-обикновенните спекуланти трябва да си изядадат обувките след като години наред твърдяха че криптовалутата е някаква велика измама
'progressives' is the politically correct word for communistsschwimmwagen
Рейтинг: 882 НеутралноВ момента са към 19 мил. всички биткойни от общо възможни 21 мил. Още има да поскъпва.
"...Thereafter the man-loving God who arranges everything, and who did not abandon man without an intellect, sent unto him Saint Constantine the Philosopher, called Cyril, a righteous and truth-loving man, and he created for them thirty-eight letters..."le_bigmac
Рейтинг: 8 НеутралноЧакаме някой да се похвали,че си е купил биткойни за 47 174 долара парчето. Голяма далавера.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
putinxujlo
Рейтинг: 1925 НеутралноМожеше ли това момче да се мечтае за това в далечното си детство? :)
"Чуждестранен агент"https://biographe.ru/wp-content/uploads/2019/10/2342343.png
mavro
Рейтинг: 213 НеутралноДо коментар [#3] от "AllLivesMatter":
Не знам, щом комшията ме пита какво мисля по въпроса и че щял и той да инвестира.....аз ще се въздържа.Може и да пропусна някакви печалби,но вътрешното ми усещане е че няма.
klecho
Рейтинг: 711 НеутралноДо коментар [#3] от "AllLivesMatter":
Те са велика измама.
Буквално могат да бъдат забранени с един подзаконов нормативен акт.
Мисля си, че Мъск си прави лоша услуга с това постоянно изхвърляне.
Иначе, като с всяка велика измама, някои ще направят сериозни кинти, докато повечето ще се нагушат.
pantyshot
Рейтинг: 110 ВеселоАз обмислям да се пенсионирам преди 40 вече.
Alan Blackmore
Рейтинг: 495 НеутралноСтабилността на стойността на подобни валути се определя от оптимален брой участници без големи разлики в дяла на притежание. Покупката на Мъск е балон - може да е решил със следващия Туит да срине Биткойн, не е като да не го е правил.
Dedo X-maas e paederas.kesh
Рейтинг: 1291 Весело.......същите пари КУПУВАТ 26 УНЦИИ ЧИСТО ЗЛАТО..-24 КАРАТА проба 9999_9.....!!!!!........какво ли бих предпочел да си купя АКО ГИ ИМАХХХ.......????!!!!!????......
България .....!!!!!.... на ТРИ .....ПИТИЕТААА......!!!!...Боклуци ГЕРБ
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#9] от "klecho":
Балканите произвеждат повече история, отколкото могат да консумиратНай- лесно е когато не разбираш нещо, да тръгнеш да го критикуваш
mavro
Рейтинг: 213 НеутралноДо коментар [#9] от "klecho":
При Мъск е различно, той купува,туитва, изчаква,рибата естествено кълве, цената скача, продава половината и си връща парите, след това го бОли фара.Няма да е първия такъв случай.
Хриси
Рейтинг: 1291 ЛюбопитноА не е ли? Some say the end is near, Some say we'll see Armageddon soon, I certainly hope we will, I sure could use a vacation from this bullshit three-ring circus sideshow.
Alan Blackmore
Рейтинг: 495 НеутралноДо коментар [#12] от "kesh":
Dedo X-maas e paederas.Избора си е напълно твой, но ако всички се юрнат на Биткойн и си останеш сам със златото ще ти се наложи да си построиш пирамида от него за задгробния живот, щото за друго - ако изключим микроелектрониката - не става.
uq
Рейтинг: 1291 НеутралноВ криптовалути и изобщо в каквито и да било валути не може да се инвестира, с тях може само да се спекулира. Инвестира се в бизнес, има съществена разлика, но съвременните будали не правят тази разлика. Всъщност хората, наричащи себе си инвеститори са си чиста проба спекуланти, а спекулациите имат свойството да са балони и със сигурност водят до зануляване в дългосрочен план.
uq
Рейтинг: 1291 НеутралноДо коментар [#1] от "kesh":
Ми не е въздух, като сърфирането е, влизаш, излизаш, сърфираш, докато не те затисне вълната :) тръпка си е, но толкова, поне за цацата
enter_k
Рейтинг: 52 НеутралноДо коментар [#3] от "AllLivesMatter":
Ми не, те твърдяха че зад стойността им няма реална икономика. Което е факт и до днес:)
kesh
Рейтинг: 1291 Любопитно.......ако е толкова голема и СИГУРНА ДАЛАВЕРАТА......!!!!????!!!!.......ЗАЩО БАНКИТЕ не КУПУВАТ БИТКОЙНИ ......?????!!!!!!????......ами си държът ЗЛАТОТО.......!!!!!..... България .....!!!!!.... на ТРИ .....ПИТИЕТААА......!!!!...
uq
Рейтинг: 1291 НеутралноДо коментар [#16] от "худунхурулун":
Златото е точно същия мит като криптовалутите - един от най-куците пазари. С едното клатят ИТ курсовете, с другото -консервативните старци. Накрая го ухат и двете групи
Kalinoff Ivan
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#6] от "Vasil":
Правиш ли разлика между криптокритик и биткойнкритик.... Защото бъдещето е на криптовалутите , това спор няма , само , че не вярвам в дългосрочното бъдеще на биткойн, краткосрочното нямам съмнение , че ще го докарат до 500 000, че и милион за Биткой щом Мъск се е заел, а той има огромно влияние върху пазарите в момента , само с един туит пребръща трендове за десетки милиарди за ден ... Това е много добър ход от страна на Мъск , косвено да подкрепи акциите на Тесла чрез Биткойн и е почти законно, защото сега има свободата да влияе на акциите на Тесла без да го съдят и глобяват ...
А за Биткой балона ще се спука и ще се загубят много пари трилиони , защото той не е криптовалута , а кух инструмент за спекулация , няма и как да стане криптовалута , защото блокчейн технологията не го позволява , колкото и да улесняват транзакциите са скъпи, могат да го променят малко или много , но пък ще загуби стату си на елктронно злато...
Kalinoff Ivan
Рейтинг: 8 НеутралноЗлатото поне има и други приложения , бижута и електроника , не че и там няма балон в цената изкуствено подържан от ЦБ....
Yotce
Рейтинг: 1434 ВеселоЕстествено, че е велика измама, изброените от теб просто тупкаха топката, докато намерят начин да се включат в измамата.
Petleshev
Рейтинг: 2870 НеутралноДо коментар [#13] от "Vasil":
Пътят на праведния е заобиколен от всички страни с несправедливостта от егоизма и тиранията на злите хора. Блажен е онзи, който в името на милосърдието и добрата воля, води слабия през долината на мрака ...Всъщност... Защо не обясниш, че да разберем? Какво стои зад криптовалутата? Голите очаквания на мераклии, които искат да забогатеят по вълшебен начин, докато стоят пред компютъра?! Копаели важни алгоритми...?! Ала-бала...! Да продължават да копаят.
Иначе Мъск е тарикат. В момента е на гребена на вълната и всички ахкат, охкат и хълцат, като каже или покаже нещо. И съм сигурен, че Мъск ще спечели за сметка на тия, дето въздишат по него и му смятат милиардите. :)))
Kalinoff Ivan
Рейтинг: 8 НеутралноМежду другото , не се казва в статията , но Тесла ще продават коли в биткойни .... Та балона яко се надува , няма да се изненадам , ако Мъск има биткойни за милиарди като частно лице и сега е тръгнал да стриже овцете...
Petleshev
Рейтинг: 2870 НеутралноДо коментар [#22] от "Kalinoff Ivan":
Пътят на праведния е заобиколен от всички страни с несправедливостта от егоизма и тиранията на злите хора. Блажен е онзи, който в името на милосърдието и добрата воля, води слабия през долината на мрака ..."... Защото бъдещето е на криптовалутите , това спор няма..."!
Защо да е на криптовалутите? Откъде го разбра? Тя и победата на комунизма беше сигурна и неизбежна, ама друго стана...! :)))
bludniq_sin
Рейтинг: 730 НеутралноДо коментар [#2] от "Vasil":
Лесно е - http://gramatika-bg.com/pravopis/koga-pishem-pi6em-i-i-koga-j.htmlЗа мен това е странно. Кой/как се определя дали една криптовалута струва 40 хил долара или 1 долар или 20 цента? Принципът е еднакъв за всички нали? Ако е така то защо битойн струва толкова, а етериум или доджкойн примерно струват много по-малко. Биткойн прилича на грандиозен балон или спекула.
Боклуци ГЕРБ
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#25] от "Petleshev":
Балканите произвеждат повече история, отколкото могат да консумиратЗад криптото стои така наречената технология "блокчейн", а за цената се определя от търсеенето и предлагането. И въобще кой ти е говорил за забогатяване?
Шакир Зулов
Рейтинг: 8 НеутралноТарикатите дето го измислиха ше спичелят.Останалите ше глътнат студена Водица.🐵 Много съм прост
Симо
Рейтинг: 572 НеутралноМъск има нужда от кеш за начинанията си. Какъв по-лесен начин от това да използва овцете "инвестиращи" в bitcoin, за да си го набави.
Симо
Рейтинг: 572 НеутралноДо коментар [#29] от "Vasil":
Че то на всичките участващи в bitcoin търговията това им е целта. Кажи им познаваш ли някой да си е купил някаква стока с bitcoin ?
Darulio
Рейтинг: 183 ВеселоДо коментар [#1] от "kesh":
Този въздух под налягане струва 75982 ПЪТИ повече от левчето, с което си купуваш хляб. И надали някога ще струва по-малко от него.
До коментар [#2] от "Vasil":
Започнат ли да се превръщат в "бъдещето", веднага ще им сложат юзди, а свободно търгуващите с криптовалути ще бъдат преследвани от органите на Държавата по-жестоко от убийците. Сега е "романтичният" период на криптовалутите, съвсем скоро очаквам да се почне с данъчните ревизии на всеки, за който бъде установено, че е купил или продал криптовалута срещу фиатни пари в някоя от популярните борси.
uq
Рейтинг: 1291 НеутралноДо коментар [#28] от "bludniq_sin":
Броя шарани, които кълват на тая стръв го определя :)
Като цяло е маркетинг като всяка стока. Повечето неща на пазара вкл. автомобили, дрехи услуги са много повече маркетинг отколкото реална необходимост. Какво определя БМВ да струва 200 000 лева, а Пежо - 100 000? Какво определя Версаче да струва 5000 а Агресия - 500?
Боклуци ГЕРБ
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#28] от "bludniq_sin":
Балканите произвеждат повече история, отколкото могат да консумиратПросто инетресът към Биткойн е просто по- голям. Етериум, също се увеличава макар и бавно
Боклуци ГЕРБ
Рейтинг: 8 НеутралноСъщо и в биткойн се инвестират повече пари, отколкото в еториум и другите криптовалути Балканите произвеждат повече история, отколкото могат да консумират
Padrino
Рейтинг: 521 ЛюбопитноАко искаш можеш да си купиш и Тесла, Мъск обяви, че много скоро ще започне да приема плащания в Биткоин.
kesh
Рейтинг: 1291 Разстроено.........само не ЗНАМ ако НЕЩО се ОБЪРКА.......!!!!!????!!!!!.......КОЯ БАНКА ше го СПАСЯВА....... България .....!!!!!.... на ТРИ .....ПИТИЕТААА......!!!!...
klecho
Рейтинг: 711 НеутралноДо коментар [#13] от "Vasil":
Хайде да ми обясниш?
Аз дадох конкретен аргумент- правителствата може да решат да го поставят извън закона. И не, блокчейн регистрацията на решава проблема, за подобно ниво на хармонизация си трябва световно правителство.
Твоите аргументи, освен че нищо не разбирам, какви са?
stargate
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#13] от "Vasil":
По битпазарите имаше една измама с 3 чашки и топче. Та те така викаха "Който разбира, тука се спира". хахах :-)
klecho
Рейтинг: 711 НеутралноДо коментар [#14] от "mavro":
Прав си. Имах предвид, че може да настрои някой от спонсорите си срещу себе си.
Padrino
Рейтинг: 521 Неутрално👍👍👍👍👍👍👍👍
Redzhep Mustafa Pehlivan
Рейтинг: 19 НеутралноИспанците имат една поговорка: По-добре едно враче в ръката, отколкото 100 във въздуха.
Има Интернет, има Биткойн. Няма Интернет, няма биткойн.......мда
Последните ще пият по една студена вода.
stargate
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#29] от "Vasil":
Именно! Зад "криптовалутата" стои едно нищо! Никаква стока, никакво злато, никаква икономика, нищо! Само разни виртуални неща. Това НЕ е валута. Това е един високорисков инвестиционен инструмент. Има такива с хиляди.
Боклуци ГЕРБ
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#39] от "klecho":
Балканите произвеждат повече история, отколкото могат да консумиратПак ти казвам, това че не го разбираш, не означава, че е измама, пирамида и тем подобни. Сред криптовалутите има и много измами, пример за това беше уан койн. По нагоре обясних как се определя цената
hamiltonf
Рейтинг: 3667 НеутралноДо коментар [#5] от "le_bigmac":
"Достъпът до истинска информация вече няма значение, лице което е деморализирано не е способно да оцени истинската информация, за него фактите не означават нищо! Даже да бъде затрупано с информация, с автентични доказателства, с документи, със снимки, ако го заведете насила в СССР и му покажете концентрационен лагер, той ще откаже да повярва на всичко това. Когато военният ботуш го стъпче, едва тогава ще разбере, но не и преди това, това представлява деморализацията!" Юрий Безменов, специалист по съветска пропаганда, дезинформация и подривни дейности, сътрудник на КГБМоже и да се окаже, след като се споменават цени след година около и над 400 000 долара...
mitko11
Рейтинг: 2024 ВеселоДо коментар [#34] от "uq":
"Големият проблем на цитатите в интернет е, че повечето хора вярват в тяхната автентичност." Иван ВазовМного е тъпо, когато влезеш в бутик нa "Dolce & Gabbana" или на "Gucci" и видиш заплатата ти изписана на чифт чорапи!...
Padrino
Рейтинг: 521 ВеселоСъщото като имотите Location, location, location 😂 То затова тук при мен в Единбург дву стайни коптори апартаменти са по £300 хилки и като излезеш на 10 мили извън Единбург същите пари ти купуват къща на два етажа с 4 спални и полвин декар двор .
Darulio
Рейтинг: 183 ВеселоДо коментар [#27] от "Petleshev":
Защото леличките и чичковците в небостъргачите във Франкфурт и Ню Йорк не могат да пуснат печатницата за биткойни/етер и да напечатят трилиони, както в момента правят с еврото и долара на гърба на всички със стопяващи се и обезценяващи се с всяка изминала секунда спестявания.
До коментар [#28] от "bludniq_sin":
ПАЗАРЪТ. Не мога да повярвам, че някой задава такъв въпрос. Купувачът и продавачът определят колко струва една стока, в случая криптовалута.
Незнайко
Рейтинг: 2758 ЛюбопитноВ Туитър, Мъск споменава за някакъв Dogecoin, и си помислих, че е тръгнал да прави своя криптовалута.
"Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. БотевСледя го само заради космическите му занимания.
mitko11
Рейтинг: 2024 ВеселоДо коментар [#38] от "kesh":
"Големият проблем на цитатите в интернет е, че повечето хора вярват в тяхната автентичност." Иван ВазовЕстествено, ще го спасява банка КТБ...
Парите ще могат да се получават на гишетата на Първа Частна банка или на Банка Славяни....
Всяко дете знае, че операциите с биткоини са застраховани в кипърската ЗК"Олимпик"...
georgi_ww
Рейтинг: 240 НеутралноДо коментар [#38] от "kesh":
Точно това попитах сина ми, който ми обясняваше каква добра инвестиция е биткойна. На въпроса ми как ще го кешираш и няма ли да те погнат данъчните не получих отговор.
klecho
Рейтинг: 711 НеутралноДо коментар [#45] от "Vasil":
Лъжеш, нищо не си написал. На бас, че съм посветил повече време от теб в изучаването на блокчейн. Като всеки самовлюбен дърдорко, си мислиш, че щом зад процеса има някаква научна база, то той се явява някаква панацея.
Не забравяй, че дори притежаването на злато в САЩ е било забранено. Към 40 години. До последния четвърт век на 20 век.
Камен
Рейтинг: 844 НеутралноДа бе, ние сме прости и не разбираме. Аз лично го разбирам, даже уайтпейпъра на Сатоши съм чел още 2014-5 г. май беше. Тогава си викам, за какво ми е - това като беше по $100-200. Да, можеше да стана милионер ако бях си взел, сега гони $50к, може и $500к да стане, то човешката глупост и лакомия няма край. Но дългосрочно ще си е 0. И то не защото аз не го разбирам, а защото докато не почне и баба ми да го разбира, няма да придобие широка популярност. Хората си знаят от 5000 години насам - парите са или злато (лъскаво и можеш да го преброиш и да го закопаеш за черни дни) или шарени хартийки с умрели президенти на тях. Повечето хора ще си докарат мозъчно увреждане, ако се опитат да разберат какво е блокчейн, хаш рейт, публичен ключ, и т.н. А не го ли разбират, няма да го ползват.
Да не говорим, че като си съхраниш някъде биткойните и си загубиш паролата или ти я хакнат, губиш парите си.
mitko11
Рейтинг: 2024 ЛюбопитноДо коментар [#52] от "georgi_ww":
"Големият проблем на цитатите в интернет е, че повечето хора вярват в тяхната автентичност." Иван ВазовКеширането не е толкова трудно. Например:
https://www.binance.com/en
Колкото до данъчните - още не са се усетили за рестрикции...
Alan Blackmore
Рейтинг: 495 НеутралноДо коментар [#20] от "kesh":
Dedo X-maas e paederas.Ако имаше нещо сигурно, то отдавна щеше да е заграбено от по-силния. Златото се превръща в универсална мярка за стойност едва към 18-ти век.
До коментар [#21] от "uq":
Всяка търговия, която включва размяната на предмети(реални или виртуални) с добавена стойност е обречена на подобна съдба.
Натуралната размяна е много по-неефективна, но в пъти по-стойностна за обществото като цяло, тъй като елиминира търговската класа от продуктовата верига и всеки участник в нея е както производител, така и купувач.
А търговската класа е вид обществен паразит.
Padrino
Рейтинг: 521 ЛюбопитноДо коментар [#54] от "Камен":
Или познай като носиш в джоба си един флаш с няколко милиона колко "приятели" ще се завъдят около теб?
Padrino
Рейтинг: 521 ВеселоДа де, някой казва, че ще купи. Въпроса тук е къде ще ти платят? Естествено в банкова сметка която ще им дадеш. Всяка банка обаче трябва да докладва транзакции над 10 хилки.... и тогава данъчните ще те чакат пред вас защото това се води печалба и подлежи на данък навсякъде по света😂😂😂
Petleshev
Рейтинг: 2870 НеутралноДо коментар [#29] от "Vasil":
Пътят на праведния е заобиколен от всички страни с несправедливостта от егоизма и тиранията на злите хора. Блажен е онзи, който в името на милосърдието и добрата воля, води слабия през долината на мрака ..."... Зад криптото стои така наречената технология "блокчейн" ..."!
Хе-хе-хе-е-е-е-е-е...! Хе-хе-хе-хе-е-е-е-е-е...! Хе-хе-хе-хе-хе-е-е-е-е-е-е...!
Боклуци ГЕРБ
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#53] от "klecho":
Балканите произвеждат повече история, отколкото могат да консумиратКазвам ти го още веднъж, нямаш си никаква представа от крипто, блокчейн и тн.
Иван K
Рейтинг: 1678 ЛюбопитноЗависи с какви валути сравняваме.
подписНие сме се изгорили с много видове комунистически/социалистически парични знаци.
vesolr
Рейтинг: 873 Любопитно
От клеветника https://goo.gl/QdmktQДо коментар [#52] от "georgi_ww":
Какъв е проблема с данъчните? Инвестирал си 10, спечелил си 100, данъчните прибират 30 данък и ти остават 70 след данъци + 10 първоначална инвестиция.
Darulio
Рейтинг: 183 ВеселоДо коментар [#57] от "padrino":
Е, ти няма да носиш портфейла с всичките си пари на едно място, ще си направиш няколко различни; единия ще управляваш през телефона си и ще държиш него в джоба си, в случай че пожелаеш да си купиш нещо. Другите можеш да заровиш на различни места, да държиш в сейф, в трезор и т.н.
Варианти бол. Доста повече, отколкото ако трябваше да се разправяш с банки и с техните такси.
До коментар [#58] от "padrino":
Зависи колко ще обмениш наведнъж, плюс това в момента търговията с криптовалути и приходите от нея не са много добре урегулирани в БГ законодателството.
Така и трябва да бъде, защото точно в този случай Държавата не е свършила НИЩИЧКО, та да претендира за кървав данък върху тези приходи и облагането им си е чиста проба кражба.
uq
Рейтинг: 1291 НеутралноДо коментар [#60] от "Vasil":
Васко, вкарай малко пари в биткоини, да ги загубиш да те заболи и ще видиш малко по-далече от носа си. Блокчейните и всички тия ИТ глупости са само една ИТ обвивка с модерно звучащи технологични бози, за да си мислят нърдове като теб че "това е бъдещето".
NotWokeEnough
Рейтинг: 476 НеутралноЗадавай си го този въпрос още поне 10 години. Има време да разбереш 'progressives' is the politically correct word for communists
NotWokeEnough
Рейтинг: 476 НеутралноНе е въздух. Търсене - предлагане. Не ми се обесняват такива елементарни неща 'progressives' is the politically correct word for communists
uq
Рейтинг: 1291 НеутралноМили деца, ще се опитам да обясня, въпреки че малко от вас ще ме разберат ако изобщо някой ме разбере. В крайна сметка, всичко се остойностява чрез чуждия труд, срещу който можеш да го размениш. Нормалния здрав млад човек има повече труд, отколкото може да консумира при съвременната производителност на труда и се опитва да обърне излишъка в някакъв аналог, който по-късно би могъл да размени обратно за чужд труд, когато му е нужно. Да ама дали ще може, зависи от количеството труд налично в момента на конкретното място както имот желанието на конкретните трудещи се да обърнат труда си в същия аналог, който притежаваш.
БотЪМ лайн при положителна демографска тенденция, всеки актив ще поскъпва, поради тенденцията в бъдеще на пазара да има повече труд респ. на по-ниска цена. При отрицателна демографска тенденция, всички активи ще поевтинеят, (независимо че като валутно изражение може да са поскъпнали, поради поевтиняването на валутата с по-бързи темпове). Тааа купувайте имоти в Индия
Average Person
Рейтинг: 2564 НеутралноДо коментар [#63] от "Darulio":
☠ This is worse than Mordor. ☠ Much worse in a way. It comes home to you... and because it is home, and you remember it before it was all ruined.как ще не е свършила нищичко, построиха Турски поток :)
и др. подобни неща
uq
Рейтинг: 1291 НеутралноДо коментар [#66] от "AllLivesMatter":
Самият факт, че ти се струват елементарни иде да покаже, че нищо не разбираш.
Камен
Рейтинг: 844 НеутралноВарианти бол, и хот уолети, и колд уолети, и всичките си имат недостатъци. Ако нещо се развали уолета - чисто хардуерна повреда - изгоряха ти париците. А златото огън не го гори. Ако пък си с хот уолет или ги качиш в някаква от десетките борси, трябва да не спиш спокойно, защото милиони хакери по света не спят ами гледат да ти разбият паролата. Колко откраднати биткойни има така...
Колкото и да не искаме държава, все пак държавата ти пази активите - примерно имот, имаш нотариален акт, никой не може да ти го вземе без твоя подпис. Или акции във фирми (макар че Осемте Джуджета и това вземат).
А с анонимни и неразличими активи като биткойните ако изгориш, няма към кого да се обърнеш да ти ги възстановят.
NotWokeEnough
Рейтинг: 476 НеутралноВ коя държава ще ги забранят и с какъв поднормативен акт? Дай пример да не говорим на изуст 'progressives' is the politically correct word for communists
NotWokeEnough
Рейтинг: 476 НеутралноСветовно правителство ще има точно никога.
Блокчей е технология която има толкова общо с криптовалутите колкото и торентите с пиратското съдържание. 'progressives' is the politically correct word for communists
MPetr
Рейтинг: 154 ВеселоТой Мъск никога фалшиви новини не прави.....никога.....само туитове....... га се е напушил....
kesh
Рейтинг: 1291 Весело[quote#66:"AllLivesMatter"][/quote]
България .....!!!!!.... на ТРИ .....ПИТИЕТААА......!!!!...""""""Не е въздух. Търсене - предлагане. Не ми се обесняват такива елементарни неща"""""..........МАНИПУЛИРАНЕ.........!!!!!!?????!!!!!.......КЛАСИЧЕСКА ПИРАМИДА.......!!!!!.......Бърни МАДОФ е ПИОНЕРСКА ОРГАНИЗАЦИЯ в сравнение с тия......../....да не казвам какви....../.....
NotWokeEnough
Рейтинг: 476 НеутралноСъщите подмятания ги имаше когато мина психологическата бариера от 10,000 долара.
Тези които не вярват да стоят настрана. Не е за хора с плитки мозъци и слаби сърца 'progressives' is the politically correct word for communists
pepisky
Рейтинг: 8 НеутралноПазарната капитализация на Тесла към днешна дата е 818 милиарда $ , така че инвестиция от 1,5 млд. $ в биткойни е малко, но въпреки това при Мъск са важни знаците, които дава.
uq
Рейтинг: 1291 НеутралноДо коментар [#75] от "AllLivesMatter":
Абе ама май си се набълбукал а? Като гледам как се опитваш сам да се убедиш в нещата които говориш.. Споко не е страшно, ще ги прежалиш, само да не си влязъл в дългове
NotWokeEnough
Рейтинг: 476 НеутралноДа взема да ти обесня.
Технология, нищо повече нищо по-малко.
Съгласен съм по принцип - мераклии да станат богати винаги ще има. Някой се надупват за тая работа - например.
За да могат елементарните хора да го разберат се нарича именно 'копаене'. Нека те светна - няма физически труд
Мъск е бизнесмен. Богат и разглезен, хората с пари почват да се откъсват от реалността. Аз лично не въздишам по нищо и по никого. Нямам комири и хора които да следвам.
'progressives' is the politically correct word for communists
NotWokeEnough
Рейтинг: 476 НеутралноМанипулиране на кое? Какво стои зад една валута по принцип, за бъде манипулирана? А какво стои зад криптовалутата. Ако отговора на последния ти въпрос е 'нищо' ще те посъветвам да спреш да коментираш. Благодаря 'progressives' is the politically correct word for communists
NotWokeEnough
Рейтинг: 476 НеутралноРестрикциите скоро нямат да имат абсолютно никакво значение. Когато виртуалните портофейли навляат още - и всеки може да плати или му бъде платено 'обмяната на валута ' ще остане само някаква екзотика 'progressives' is the politically correct word for communists
Darulio
Рейтинг: 183 ВеселоДо коментар [#70] от "Камен":
Много поздрави от Държавата и КТБ. Ня#КОЙ възстанови ли стотината милиона на Топлофикация? А какво стана с всичките изгорели банки през деветдесетте? Спомняш ли си времето, когато БНБ беше пуснало печатницата за пари така, както ЕЦБ започна да прави миналата година и помниш ли годишната инфлация, която стигна (и надмина) 2000%? За акциите във фирми сам се сети.
Не е много уместно точно в България точно на българин да даваш за пример какво прави държавата и как се грижи за спестяванията и доходите на гражданите. :Д
Иначе като цяло си прав, че има риск портфейлът да замине. За това трябва да се погрижиш ти лично, а не да чакаш банката и държавата. Ако можеш, можеш. Рискът го поемаш ти и така трябва.
Държавата не е Майка Хранителка, която е загрижена за благосъстоянието ти, та да ѝ повериш бъдещето си, а кърлеж, който се интересува единствено от това колко пари може да изсмуче от теб.
uq
Рейтинг: 1291 НеутралноДо коментар [#80] от "AllLivesMatter":
Бахахааааа и един мармот ги завива. Новата световна валута е това ще си купуваме лук на женския пазар с биткоини.
Николай Николов
Рейтинг: 822 НеутралноДо коментар [#64] от "uq":
То може и да е имало някакво бъдеще в биткоините като разменно средство, алтернатива на традиционните пари. Обаче спекулата и тези брутални скокове и спадове в стойността на биткоините изличиха всичко. Няма как да продаваш стоки и услуги срещи разменно средство, което днес струва едни пари, а утре - други. При такава волатилност или доставчиците на стоки и услуги ще отказват да приемат биткоини, защото ще ги е страх, че утре ще са се обезценили, или притежателите на биткоини ще си ги стискат и няма да ги харчатз а стоки и услуги, "за да не се минат", зер биткоинът утре ще е още по-скъп, благодарение на туит от Мъск, примерно.
И в крайна сметка остава спекулативната търговия, при която никой не купува стоки и услуги с биткоини, а биткоини се разменят директно срещу....истински пари и обратно. Ама, чакайте, нали биткоините щяха да са ВМЕСТО старите пари??!?! И те така :) От потенциална алтернатива на класическите пари, биткоин се превърна в поредния високорисков инструмент за спекула. Който се усети навреме или е достатъчно могъщ да влияе на пазара - кяри. Останалите - подсмърчат. Но едно е универсално вярно: в момента, в който фризьорките и таксиджиите вече говорят за биткоини, корабът е отплууууувааааал :)
Накрая: всичките заклинания за блокчейни, криптографии, ключове и т.н. са безсмислени в цялата лудница и нямат никакво отношение към динамиката на пазара и ценността на въпросния актив. Те са просто аналог на холограмните ленти, водните знаци, сложния рисунък, различните нишки на хартията и т.н. защити на класическите парични знаци. Просто във виртуалния свят така се защитава автентичността на една данна, за да няма фалшификации. Извън компютърната памет, независимо дали е преносима, външна, оперативна и т.н., тези заклинания значат точно нула. Както и водният знак и хололентата на една столевка означават точно нищо на екрана на компютъра.
И преди някой смешник да се изока: "не ги разбираш тези работи", ще кажа, че съм магистър по информатика, с 22 години професионален опит по специалността :)
vesolr
Рейтинг: 873 ЛюбопитноДо коментар [#58] от "padrino":
От клеветника https://goo.gl/QdmktQЕ и? Някой тарикат може ли да ми обясни какво има против данъците?
1. Не във всички страни подобна печалба се облага
2. Дори да се облага, какво от това?
NotWokeEnough
Рейтинг: 476 НеутралноНека аз ти обесня, понеже забелязвам че си леко объркан:
"В крайна сметка, всичко се остойностява чрез чуждия труд, срещу който можеш да го размениш"
Днес парите се 'печатат'- тоест идват от нищото. Няма никакъв 'труд' зад тях.
"Нормалния здрав млад човек има повече труд, отколкото може да консумира при съвременната производителност на труда и се опитва да обърне излишъка в някакъв аналог, който по-късно би могъл да размени обратно за чужд труд, когато му е нужно. "
Това би било вярно, ако да речем амер. долар беше 100% покрит от злато. В момента той е 100% зависим от една частна банка -ФЕД.
"БотЪМ лайн при положителна демографска тенденция, всеки актив ще поскъпва, поради тенденцията в бъдеще на пазара да има повече труд респ. на по-ниска цена. При отрицателна демографска тенденция, всички активи ще поевтинеят, (независимо че като валутно изражение може да са поскъпнали, поради поевтиняването на валутата с по-бързи темпове)."
За пръв път виждам някой да прави връзка между нарастващо и/или намалящо население. Браво. Не съм съгласен с изводите
"Тааа купувайте имоти в Индия "
Много хора си мислят индийците за прости. Обикновенно тези хора не са търгували или работили с индийски фирми. Да си зависим от тях е една от първите грешки които бизнесите правят. Те са лукави, и ако видят начин да спечелят на твой гръб ще го направят. 'progressives' is the politically correct word for communists
ikod
Рейтинг: 213 НеутралноКогато говорим за крипто валути, разбирайте технологията зад тези валути. Думичката крипто (криптография) трябва да ви говори достатъчно. Винаги най-ценното нещо е била информацията. А смисълът на криптографията е да създаде защитен пренос на информация. За това крипто валутите са толкова актуални, осигуряват защитен пренос на информация, който признавам е изключително добър към днешна дата. Но не забравяйте, че всеки ключ може да бъде разбит. За а това трябва време или казано по друг начин - изчислителна мощ. Към днешна дата са добри, но с навлизането на квантомните компютри това се променя. До максимум 10 години за да останат на пазара, тези крипто валути трябва да сменят технологията изцяло или транзакциите просто ще бъдат удължавани/променяни от хакери. Но определено сега са хванали вълната. Бъдете внимателни, защото тази технология може да бъде изхвърлена от пазара по същия начин, по който сега се вдига цената ;)
uq
Рейтинг: 1291 НеутралноДо коментар [#85] от "AllLivesMatter":
Нищо не можеш да ми обясниш моето момче, още си млад, зелен и глупав. В главата ти е бъркотия от прочетени недочетени икономически теории, конспиративни теории и глупава самонадеяност, че си умен и разбираш, за разлика от другите, които са много глупави. Нормално е , ще поживееш, ще загубиш някой лев и ще стигнеш до някои изводи, или пък не, зависи дали има някой между ушите
everlast666
Рейтинг: 1009 НеутралноБиткойна можеш да го наречеш спекулация, глупава инвестиция, мания, но точно измама НЕ Е!
Дори може да се нарече най-честната валута, защото е изцяло публична мрежа, работи според официалния си протокол/спецификация публикувани преди повече от десетилетие, достъпни до всеки, където ясно, точно и честно си е описано как се добива, колко ще е крайния бор, как се правят трансакции и т.н.
Всеки който иска може да участва или не, да добива, да продава, купува или прехвърля биткойни по своя воля.
Във времена когато Федералния резерв помпи по 120 милиарда долара всеки месец в американската икономика, ЕЦБ по 120 милиарда евро всеки месец, държат изкуствено лихвите на нула вече 12 години, и оргоре на това вкарват "спасителни" или "зелени" пакети по няколко трилиона долара/евро от време на време, да наречеш биткойна измама е доста нелепо!
Не е случайно, че милиардери като Мъск търсят спасение от "честните" долар и евро в биткойни!!
mihail_p
Рейтинг: 736 НеутралноДо коментар [#83] от "Николай Николов":
https://youtu.be/uqAM3Y-tEC8 https://youtu.be/rXi3kBXMWo8 https://youtu.be/9po73BlvBnkи аз така мисля.
bludniq_sin
Рейтинг: 730 НеутралноДо коментар [#34] от "uq":
Лесно е - http://gramatika-bg.com/pravopis/koga-pishem-pi6em-i-i-koga-j.htmlзад всички тези марки (бмв, версаче и тн) стои продукт. С времето този продукт благодарение на качествата (начин на изработка, платове, визия, при бмв двигатели, мощност, комфорт и тн) си е извоювал име на предпочитана от пазаруващите марка а с това и цена. С какво биткойн е по-добър от доджкойн? Щото може да провери и да се установи с какво БМВ е по-добро от Дачия примерно ..
bludniq_sin
Рейтинг: 730 НеутралноДо коментар [#49] от "Darulio":
Лесно е - http://gramatika-bg.com/pravopis/koga-pishem-pi6em-i-i-koga-j.htmlПазарът може ли да се манипулира - ако утре инвестирам 1.5 млрд в доджкойн това ще го направи ли по-добър - не. А ще поскъпнели драстично - вероятно. Къде е логиката? какво точно е тая стока? какво стои зад нея като продукт, каква му е добавената стойност? Зад повечено неща които се продават стои нещо - продукт някакъв. Зад биткойн не разбирам какво стои ..
Darulio
Рейтинг: 183 ВеселоДо коментар [#91] от "bludniq_sin":
Пазарът на всяка стока може да бъде "манипулиран" - ако купиш много бройки от акциите на геймстоп, цената им ще се увеличи без да направи компанията по-добра. Ако продадеш много, ще падне. По същия начин се определя и курса на еврото, например. Нима смяташ, че цената на еврото няма да се понижи, ако някой налива на пазара всеки месец милиарди евро? Ами понижава се и точно това наблюдаваме в момента. А това прави ли икономиката на еврозоната по-силна? Не, нали. Просто прави валутата по-евтина.
Разликата е, че dogecoin-ът ти няма да се появи от въздуха, а ще си платил нещо за него, докато печатниците на ЕЦБ и ФЕД правят брррррррррррр повече от десетилетие.
stargate
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#92] от "Darulio":
Ако икономиката е експортно насочена понижаването на местната валута я прави /икономиката/ по-силна. За това Китай държи курса на йоана нисък и за това западните им партньори пищят редовно!
NotWokeEnough
Рейтинг: 476 НеутралноВероятно съм по-стар от теб.
Аз не говоря за икономика. Аз говоря за крипто-валути. За второто определено разбирам повече от колкото масата. Дали съм умен - не много съм прост. Дали другите са глупави - нека сами да си кажат.
Така е, аз не бих си вложил последните си 200,000лв в криптопвалута. Съветвам те и ти да стоиш настрана ако си на това дередже.
Личните нападки само ме карат си мисля че нямаш солидни или каквито и да е аргументи да спориш с мен.
'progressives' is the politically correct word for communists
sw51
Рейтинг: 213 ЛюбопитноКакво се оказа... че т.нар. holders от предното сгромолясване на биткойна, успяха все пак.. поне тези които са останали холдъри досега.
Камен
Рейтинг: 844 НеутралноЗвучи добре на хартия... но я кажи как си продаваш биткойните, за да можеш да си харчиш парите? Срещаш се с един човек на потайно място, с лявата ръка му подаваш на хартишка паролата за пъблик адреса с 1 биткойн, а с дясната поемаш от него куфарче с $47,452 долара, и в един и същ момент двамата хващате и пускате съответно?
Ако не правиш така, а ползваш крито-ексчейндж, значи разчиташ като цъкнеш "продава" и ти напише на екрана, че имаш 1 биткойн по-малко и $47к повече, и наредиш превод към банката си, за да можеш след 2 дни да ги изтеглиш - значи разчиташ на инфраструктурата, създадена от държавата, за да осигури изпълнението на сключените частни договори. Това включва съд, полиция, регулаторни комисии, и много други.
И без тях може, сигурно. Всеки ще си пази собствеността с пистолет и сам ще се разправя с бизнес партньорите си ако нещо го прецакат, както и с крадците, с работодателя си, със съседите си... още в древна Гърция е имало привърженици на този вид обществено устройство, нарекли са го "анархия".