Движението в Суецкия канал постепенно се нормализира

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (23)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Dimitar Illiev
    Dimitar Illiev
    Рейтинг: 652 Неутрално

    „Суетския канал“? О, суета сует! Не пестете от редактори :)

  2. 2 Профил на Хриси
    Хриси
    Рейтинг: 1366 Весело

    СуеЦки канал, Дневник.

    Some say the end is near, Some say we'll see Armageddon soon, I certainly hope we will, I sure could use a vacation from this bullshit three-ring circus sideshow.
  3. 3 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 1412 Весело

    Корабоплаването в Суетския канал ..."

    https://bg.wikipedia.org/wiki/Суецки_канал

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  4. 4 Профил на xm...
    xm...
    Рейтинг: 1366 Весело

    ... Стотици кораби, включително контейнеровози, търговски кораби, петролни танкери и танкери за втечнен петрол и газ ...

    Контейнеровозите и танкерите да не би да са "нетърговски кораби", та са споменати отделно и "търговските"?
    За танкерите за втечнен петрол да не говорим!

    Очи тъмнеят, глава се люшка,
    ръцете диво по клавиши блъскат
    да цръцнат много по-сочен нюза,
    дори когато от глупости пъшка!

  5. 5 Профил на georgievb
    georgievb
    Рейтинг: 644 Неутрално

    Ох, отдъхнах си, направо се бях напрегнал ....

    И все пак....да ти е=а май==та миризлива :-)
  6. 6 Профил на Average Person
    Average Person
    Рейтинг: 2703 Неутрално

    Първи преминал български кораб, изпреварвайки опашката с думите "Аз само да попитам нещо"

    ☠ This is worse than Mordor. ☠ Much worse in a way. It comes home to you... and because it is home, and you remember it before it was all ruined.
  7. 7 Профил на potop
    potop
    Рейтинг: 8 Неутрално

    В момента е много забавна гледка в канала - десетки контейнеровози като тоя дето го запуши се движат на минамална дистанция. Днес пускат само контейнерите, като свършат те, ще пускат и другите кораби.

  8. 8 Профил на Кортик
    Кортик
    Рейтинг: 2250 Неутрално

    Евър Гивън е показателен за алчноста на корабособственика, закрил с контейнери зрителното поле на капитанският мостик. Все едно да караш кола, ръководейки се само от парктроника. Така натоварени кораби не трябва да се допускат до канали и пристанища!

    Червена линия, червен картон
  9. 9 Профил на karatista
    karatista
    Рейтинг: 239 Неутрално

    да почерпят холандците и италианците за техните влекачи. alp guard (24000 к.с) и carlo magnа.

    We Do This NOT Because It Is Easy, But Because We Thought It Would Be Easy!
  10. 10 Профил на potop
    potop
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Евър Гивън е показателен за алчноста на корабособственика, закрил с контейнери зрителното поле на капитанският мостик. Все едно да караш кола, ръководейки се само от парктроника. Така натоварени кораби не трябва да се допускат до канали и пристанища!
    —цитат от коментар 8 на Корки


    Явно си гледал мостик само отдолу. Има си перфектна видимост оттам, а и при 400 метров кораб да разчиташ само на това което виждаш е малоумно. Имай предвид че ако кораба е в мъгла, просто нямаш шанс да му видиш единия край от другия.

  11. 11 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 3823 Неутрално

    8 души на място, останалите в Нидерландия, на компютрите си, и оправиха батака.

    "Достъпът до истинска информация вече няма значение, лице което е деморализирано не е способно да оцени истинската информация, за него фактите не означават нищо! Даже да бъде затрупано с информация, с автентични доказателства, с документи, със снимки, ако го заведете насила в СССР и му покажете концентрационен лагер, той ще откаже да повярва на всичко това. Когато военният ботуш го стъпче, едва тогава ще разбере, но не и преди това, това представлява деморализацията!" Юрий Безменов, специалист по съветска пропаганда, дезинформация и подривни дейности, сътрудник на КГБ
  12. 12 Профил на Емо
    Емо
    Рейтинг: 793 Неутрално

    "Блокирането на морския път е струвало на канала около 14-15 милиона долара на ден."
    Това не е вярно, а е силно пресилено. Това са таксите, които събира каналът на ден. Те не са отпаднали съвсем, защото в близките дни ще минат чакащите кораби и каналът ще има много по-големи приходи. Истинските загуби са само от тези кораби, които тръгнаха да заобикалят Африка, а те са много малко, под 5%.

    За първи път в историята човек може да публикува едно просто изречение "Този е идиот" и повече от 90% от прочелите го ще знаят за кого става въпрос.
  13. 13 Профил на Кортик
    Кортик
    Рейтинг: 2250 Неутрално

    8 души на място, останалите в Нидерландия, на компютрите си, и оправиха батака.
    —цитат от коментар 11 на hamiltonf


    При липса на възможност за маневриране и нос седнал върху скали, трява да са разчитали само на кралски прилив и влекачи.

    Червена линия, червен картон
  14. 14 Профил на pepisky
    pepisky
    Рейтинг: 8 Неутрално

    ..... Блокирането на морския път е струвало на канала около 14-15 милиона долара на ден.

    До вчера се говореше за много по-големи суми. И нали тези кораби, които чакаха, сега като минат пак ще си платят таксата, само че с една седмица закъснение. Губят се само тези, които тръгнаха да заобикалят Африка.

  15. 15 Профил на Average Person
    Average Person
    Рейтинг: 2703 Неутрално

    До коментар [#14] от "pepisky":

    а собствениците на кораби сигурно им е все тая дали корабчетата висят на едно място...

    ☠ This is worse than Mordor. ☠ Much worse in a way. It comes home to you... and because it is home, and you remember it before it was all ruined.
  16. 16 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 3823 Весело

    До коментар [#13] от "Корки":

    Като измъхваха една руска подводница, на какво разчитаха?

    "Достъпът до истинска информация вече няма значение, лице което е деморализирано не е способно да оцени истинската информация, за него фактите не означават нищо! Даже да бъде затрупано с информация, с автентични доказателства, с документи, със снимки, ако го заведете насила в СССР и му покажете концентрационен лагер, той ще откаже да повярва на всичко това. Когато военният ботуш го стъпче, едва тогава ще разбере, но не и преди това, това представлява деморализацията!" Юрий Безменов, специалист по съветска пропаганда, дезинформация и подривни дейности, сътрудник на КГБ
  17. 17 Профил на Кортик
    Кортик
    Рейтинг: 2250 Неутрално

    Току що пуснаха Суецкият канал на 200%, преброих поне 40 кораба на ход в канала.

    Червена линия, червен картон
  18. 18 Профил на potop
    potop
    Рейтинг: 8 Неутрално

    "Блокирането на морския път е струвало на канала около 14-15 милиона долара на ден."Това не е вярно, а е силно пресилено. Това са таксите, които събира каналът на ден. Те не са отпаднали съвсем, защото в близките дни ще минат чакащите кораби и каналът ще има много по-големи приходи. Истинските загуби са само от тези кораби, които тръгнаха да заобикалят Африка, а те са много малко, под 5%.
    —цитат от коментар 12 на Емо


    Не е лошо преди да пишеш, да се поинтересуваш малко...
    Администрацията на канала опрости таксите за минаване на всички чакащи кораби като частична компенсация за забавянето. Така че си е загуба.

  19. 19 Профил на ь
    ь
    Рейтинг: 1005 Неутрално

    [quote#18:"PoToP"][/quote]

    Ами наистина трябва да се мисли, още повече едва ли администрацията на канала ще пропусне да внесе иск към компанията на кораба за предполагам доста по- висока сума. Евъргрийн нямат къде да мърдат

    простотията ходи по хората, затова обичам животните ...Цъкам само "+" ... но не на всеки!
  20. 20
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  21. 21
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  22. 22
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  23. 23 Профил на pet fire
    pet fire
    Рейтинг: 3007 Весело

    Да внимават





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #