"Фейсбук" експериментира с приложение за аудиочат след успеха на "Клъбхаус"

"Фейсбук" (Facebook) започна вчера без много шум тестова фаза на ново приложение за конферентни връзки, наречено "Хотлайн" (Hotline), предаде "Франс прес". По този начин гигантът в социалните мрежи прави пореден опит да не изостава в популярната ниша на аудиочатовете.
"Хотлайн" е вдъхновен в най-голяма степен от "Клъбхаус" (Clubhouse) - чат приложението, което бе пуснато преди година и отчете изключително бърз растеж благодарение на пандемията, макар засега да е достъпно само след изпращане на покана и само за мобилните устройства на "Епъл" (Apple).
Новата услуга на "Фейсбук" акцентира върху възможността да се задават писмени въпроси, което е невъзможно при "Клъбхаус". Така участниците в аудиочата могат да избират кого да поканят за участие в разговора.
С "Хотлайн" се надяваме да разберем как мултимедийните, интерактивните и сесиите на живо с въпроси и отговори могат да помогнат на хората да научат много неща от експерти. Това помага и на самите специалисти да развиват бизнеса си, каза представител на Фейсбук за АФП. За разлика от "Клъбхаус" приложението на "Фейсбук" позволява да се активира видеовръзка и да се записват конферентните разговори, а организаторът получава дигитално копие.
Тестовете се провеждат от екип на подразделението за изследователска и развойна дейност на Фейсбук, ръководено от Ерик Хазард, който се присъедини към калифорнийската компания, след като тя купи приложението му за въпроси и отговори Ти Би Ейч (tbh). /БТА