За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
442
Рейтинг: 574 НеутралноСтрахотно съоръжение. Трябват и сериозни грижи и за да се експлоатира безпроблемно. Освен пробива под Ламанша не се сещам за друго такова ВЕЛИКО съоръжение.
Karamfil Kalchev
Рейтинг: 499 Любопитноне знам кой го спретна сигурно Петров и Баширов, но подобна реклама на превоза през Русия никой не е правил
Влиза Шойгу в ГВР и обявявя:
на всичките заплатите на 50% само на Петров и Баширов увеличение по 100% цялата работа ви вършат
georgievb
Рейтинг: 761 НеутралноМда, конкуренцията е голяма, желаещи да им лапнат част от товаропотока не е да няма, и по суша и по море. Така че, ще вземат мерки, това им е основно перо от което се хранят.
И все пак....да ти е=а май==та миризлива :-)vassilun
Рейтинг: 5024 НеутралноДо коментар [#1] от "442":
Панамският канал не е по-малко впечатляващ.
Mit Ko Nan
Рейтинг: 122 НеутралноДо коментар [#1] от "442":
Аз СъмПАНАМСКИЯТ КАНАЛ
pepisky
Рейтинг: 8 Неутрално"......Дългият 440 метра кораб Ever Given все още е задържан в езеро между двете отсечки на канала, докато вървят споровете за компенсации между египетската администрация и японския собственик "Шоеи Кисен"....."
Не спират неволите за този кораб, а сигурно и за екипажа.
Незнайко
Рейтинг: 3085 НеутралноКато изчезне ледът по периферията на Северния ледовит океан, ще се отвори доста късо трасе между Европа и Тихия океан.
"Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботевgeorgievb
Рейтинг: 761 НеутралноТова с 440 метра, направо си е огромен звяр. Най-големите самолетоносачи са около 330 метра.
И все пак....да ти е=а май==та миризлива :-)Това са ч футболни игрища от врата до врата, даже ми е трудно да си го представя.
potop
Рейтинг: 8 НеутралноПроблема е че дори да го засипят Суецкия канал, Русия няма как да е алтернатива, защото няма как да се транспортират тези обеми по суша, особено като се има предвид тоталната липса на пътища в Северна Монголия.
Само контейнерите от този кораб (а на ден през канала минават десетки подобни) ще напълнят 100-200 дъъълги влака и ще задръстят тясната и стара Трансибирска железница.
Karamfil Kalchev
Рейтинг: 499 НеутралноДо коментар [#9] от "PoToP":
те не ги возят с тракове бе
Северен Морски Път - зимата го пробва новотек но не им стигат ледоразбивачите
Засега стигат да разчистват пътя на газовозите на Новотек, но за контейноровозите трябват още 2-3
Karamfil Kalchev
Рейтинг: 499 НеутралноДо коментар [#9] от "PoToP":
то по принцип зависи
7 дена без да крадат по трасето ( или крадат малко) щото през окрана имаше 50% откраднат товар
Красимир Андонов
Рейтинг: 1498 НеутралноПреди да тръгне към южния полюс Амундсен става първопроходник на заобикалянето на Америка от север. Но както и северноазиатския маршрут не се предпочита пред Панама и Суец.
Лудостта е привилегия. Глупостта е бреме.Здравко Здравков
Рейтинг: 868 НеутралноВпечатляващо!