В Суецкия канал започна удължаване на двупосочното движение

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (13)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на 442
    442
    Рейтинг: 574 Неутрално

    Страхотно съоръжение. Трябват и сериозни грижи и за да се експлоатира безпроблемно. Освен пробива под Ламанша не се сещам за друго такова ВЕЛИКО съоръжение.

  2. 2 Профил на Karamfil Kalchev
    Karamfil Kalchev
    Рейтинг: 499 Любопитно

    не знам кой го спретна сигурно Петров и Баширов, но подобна реклама на превоза през Русия никой не е правил
    Влиза Шойгу в ГВР и обявявя:
    на всичките заплатите на 50% само на Петров и Баширов увеличение по 100% цялата работа ви вършат

  3. 3 Профил на georgievb
    georgievb
    Рейтинг: 761 Неутрално

    Мда, конкуренцията е голяма, желаещи да им лапнат част от товаропотока не е да няма, и по суша и по море. Така че, ще вземат мерки, това им е основно перо от което се хранят.

    И все пак....да ти е=а май==та миризлива :-)
  4. 4 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 5024 Неутрално

    До коментар [#1] от "442":

    Панамският канал не е по-малко впечатляващ.

  5. 5 Профил на Mit Ko Nan
    Mit Ko Nan
    Рейтинг: 122 Неутрално

    До коментар [#1] от "442":

    ПАНАМСКИЯТ КАНАЛ

    Аз Съм
  6. 6 Профил на pepisky
    pepisky
    Рейтинг: 8 Неутрално

    "......Дългият 440 метра кораб Ever Given все още е задържан в езеро между двете отсечки на канала, докато вървят споровете за компенсации между египетската администрация и японския собственик "Шоеи Кисен"....."

    Не спират неволите за този кораб, а сигурно и за екипажа.

  7. 7 Профил на Незнайко
    Незнайко
    Рейтинг: 3085 Неутрално

    Като изчезне ледът по периферията на Северния ледовит океан, ще се отвори доста късо трасе между Европа и Тихия океан.

    "Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
  8. 8 Профил на georgievb
    georgievb
    Рейтинг: 761 Неутрално

    Това с 440 метра, направо си е огромен звяр. Най-големите самолетоносачи са около 330 метра.
    Това са ч футболни игрища от врата до врата, даже ми е трудно да си го представя.

    И все пак....да ти е=а май==та миризлива :-)
  9. 9 Профил на potop
    potop
    Рейтинг: 8 Неутрално

    не знам кой го спретна сигурно Петров и Баширов, но подобна реклама на превоза през Русия никой не е правилВлиза Шойгу в ГВР и обявявя:на всичките заплатите на 50% само на Петров и Баширов увеличение по 100% цялата работа ви вършат
    —цитат от коментар 2 на 1001


    Проблема е че дори да го засипят Суецкия канал, Русия няма как да е алтернатива, защото няма как да се транспортират тези обеми по суша, особено като се има предвид тоталната липса на пътища в Северна Монголия.
    Само контейнерите от този кораб (а на ден през канала минават десетки подобни) ще напълнят 100-200 дъъълги влака и ще задръстят тясната и стара Трансибирска железница.

  10. 10 Профил на Karamfil Kalchev
    Karamfil Kalchev
    Рейтинг: 499 Неутрално

    До коментар [#9] от "PoToP":

    те не ги возят с тракове бе
    Северен Морски Път - зимата го пробва новотек но не им стигат ледоразбивачите
    Засега стигат да разчистват пътя на газовозите на Новотек, но за контейноровозите трябват още 2-3

  11. 11 Профил на Karamfil Kalchev
    Karamfil Kalchev
    Рейтинг: 499 Неутрално

    До коментар [#9] от "PoToP":

    то по принцип зависи
    7 дена без да крадат по трасето ( или крадат малко) щото през окрана имаше 50% откраднат товар

  12. 12 Профил на Красимир Андонов
    Красимир Андонов
    Рейтинг: 1498 Неутрално

    Преди да тръгне към южния полюс Амундсен става първопроходник на заобикалянето на Америка от север. Но както и северноазиатския маршрут не се предпочита пред Панама и Суец.

    Лудостта е привилегия. Глупостта е бреме.
  13. 13 Профил на Здравко Здравков
    Здравко Здравков
    Рейтинг: 868 Неутрално

    Впечатляващо!





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #