За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
Nikoi
Рейтинг: 515 НеутралноВсеки си прави далаверата на собственото си ниво .
vestonosec
Рейтинг: 839 НеутралноИ Гугъл на приказки ще обещаят и бързо ще забравят.
danielv
Рейтинг: 977 НеутралноТова за нас простолюдието, каква полза ще има?
****
Коментарът беше изтрит по желание на неговия автор.
Боян Таксиров
Рейтинг: 228 НеутралноПри търсачките и рекламите, а и кой знае още къде, Гугъл все повече дава предимство на своите продукти и услуги, като по този начин, бидейки монополист, изкривява пазара.
ФАТАЛНА ГРЕШКА: https://fatalerror.bg"Затваряне на кръга, пътят към универсалния монопол
С течение на времето Гугъл развива много други услуги, отделно от своята търсачка, с която е завоювал водещи позиции сред потребителите. Такива услуги например могат да бъдат свързани със сравнение на различни цени на пазара и препоръка на стоки, или пък оценка и ревюта на различни туристически обекти и съоръжения. Така тази компания затваря кръга на търсенето и предлагането, като застава от двете страни на този процес. На практика това означава, че търсачката на Гугъл повече няма интерес да бъде обективна, а по скоро би клоняла към фаворизиране на собствените си продукти. Точно това са установили Тим Ву(Tim Wu) и Майкъл Лука(Michael Luca) в своето изследване от 2015 година, дали Гугъл компрометира своята услуга на търсене (Michael Luca, 2015). С въвеждането на т.нар. опция „универсално търсене“(universal search) Гугъл изключва съдържанието на своите конкуренти и в резултатите показва единствено собствените си продукти. Доколко подобно търсене може да се нарече „универсално“ зависи от това, дали приемаме Гугъл за единствен и универсален играч на всички пазари."
https://www.unbrain.eu/?bg