След словесна руска канонада започват преговорите със Запада

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (283)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на yavooor
    yavooor
    Рейтинг: 841 Неутрално

    За тази статия "най-вероятно" автора ще получи едни пари, но читателят не получава нищо.

  2. 2 Профил на jmf29537805
    jmf29537805
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Молим ти се НАТО, не ни оставяй!!
    Били сме вече при тия, хич не е добре.

  3. 3 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 1441 Неутрално

    До коментар [#1] от "yavooor":

    “... читателят не получава нищо.”

    Дълга е статията, затова те е затруднила.

    Да ти я предам с 3-4 думи: Путин ще пие една студена вода.

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  4. 4 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 2949 Весело

    Външни политическия акъл на щатите е наистина за присмех.....
    Откога ли са живяли с надеждата.....обърквайки Казакистан,ще отклонят вниманието на Москва от Украйна....?

    Bukalemun
  5. 5 Профил на K2 СУПЕР
    K2
    Рейтинг: 2045 Неутрално

    Много е верочтно при толкова много претенции да не получи нищо.Или малки отстъпки за да може да измие очите пред ватата.
    Нещо като барон Мюнхаузен който се извадил сам дърпайки се за косата обявявайки своята победа. Но която никой не е видял.

    SHADOWS of SOFIA
  6. 6
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  7. 7 Профил на pafaka22 СУПЕР
    pafaka22
    Рейтинг: 701 Любопитно

    Чудя се как не са поискали и разделяне на Германия.

  8. 8 Профил на karatista
    karatista
    Рейтинг: 239 Весело

    Чудя се как не са поискали и разделяне на Германия.
    —цитат от коментар 7 на pafaka22


    ха, и курсове при джейми оливър за готвача на путин?

    We Do This NOT Because It Is Easy, But Because We Thought It Would Be Easy!
  9. 9 Профил на Николай Колев
    Николай Колев
    Рейтинг: 3099 Неутрално

    Русия е разположила ракети край Кьонихсберг и в Крим, има превъзходство 7:1 край границите си в Източна Европа, но непрекъснато дудне за заплаха от НАТО.

    #ТУК НЕ Е МОСКВА! 🇺🇦* ПКП-Прекрасна Кърджалийска Принцеса. Политкоректна формулировка на думи на министър председателя за председателя на Народното събрание🇺🇦
  10. 10 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 1441 Неутрално

    До коментар [#7] от "pafaka22":

    "Чудя се как не са поискали и разделяне на Германия."

    Цялото това перчене на Путин и обкръжението му е за вътрешна консумация: поискахме невъзможното, отрязаха ни по всички линии, затова сега сте по-бедни и от българите, дето ги освободихме два пъти...

    Както много пъти съм казвал, нямам нищо против обикновените руснаци, но "русофилите" не мога да ги дишам.

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  11. 11 Профил на Padrino
    Padrino
    Рейтинг: 581 Любопитно

    Чудя се как не са поискали и разделяне на Германия.
    —цитат от коментар 7 на pafaka22


    Тя Германия си е разделена и сега. Скоро да си пътувал между западна и източна Германия? 32 години по-късно разликите още се виждат....

  12. 12 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 2949 Весело

    До коментар [#7] от "pafaka22":

    Чудя се ....
    =======
    Външния на САЩ е също учуден.....
    " Как е възможно да влизат руски войски в Казакистан, след всичко което се случва?"

    Аз пък се чудя ....как е възможно да мисли по такъв начин един външен министър.

    Bukalemun
  13. 13 Профил на pafaka22 СУПЕР
    pafaka22
    Рейтинг: 701 Неутрално

    До коментар [#11] от "Padrino":

    Разликите ще се виждат още много време. Както и между България и Гърция например - две сходни държави оказали се от различни страни на "завесата". Като се замисля, добре е да се виждат за да напомнят на някои носталгици от къде се измъкнахме. Някои за съжаление още не успяват.

  14. 14 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 1441 Неутрално

    До коментар [#11] от "Padrino":

    "Скоро да си пътувал между западна и източна Германия? 32 години по-късно разликите още се виждат...."

    Германия е сравнително благоприятен случай, сравнена с двете Кореи. :(

    Там, където е имало казармен комунизъм, са нужни поколения, за да бъдат преодолени последиците, най-вече в "софтуера".

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  15. 15 Профил на simval
    simval
    Рейтинг: 692 Неутрално

    До коментар [#10] от "Norman Granz":

    ...Както много пъти съм казвал, нямам нищо против обикновените руснаци, ...
    —цитат от коментар 10 на Norman Granz


    Аз пък вече имам против и срещу обикновените руснаци. Защото нито един от режимите, които им се случват не биха били възможни без дейното участие на обикновените руснаци. Поне на една хич не малка част от тях. Като в същото време останалите са достаъчно глупави, апатични и незаинтересовани от случващото се около тях.

    ПП. Подобно е положението и у нас. Каквито сме ние, такива са и управленците ни.

    Аз не зареждам в Лукойл.
  16. 16 Профил на dofftora
    dofftora
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Мда, както навремето Тръмп правеше зулуми и простотии с Китай, сега на дневен ред е Русия.

    И така, да се оправят.

    Ние да му мислим как ще махаме Гешофците щото ни замъкнаха с милиарди

  17. 17 Профил на Николай Колев
    Николай Колев
    Рейтинг: 3099 Неутрално

    Да не забравяме, че в Русия сега е все още 1937г. Текат репресииите. Предстои Мюнхен, Пакта Молотов-Рибентроп, Глайвиц, съвместния парад на Вермахта и РККА в Брест...
    Пропагандистите вече започнаха отново да "доказват", че Катин не е руско дело.

    #ТУК НЕ Е МОСКВА! 🇺🇦* ПКП-Прекрасна Кърджалийска Принцеса. Политкоректна формулировка на думи на министър председателя за председателя на Народното събрание🇺🇦
  18. 18 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 2949 Неутрално

    Украинският конфликт не е руско-украински, а е съставна част от отношенията на Русия със САЩ, НАТО и европейските страни, смята Игор Завелев от Института "Кенан" към Центъра "Уилсън" в САЩ. Тов е много по-широк конфликт и понеже не се виждат перспективи за решаването му,
    ========
    Тя целта на янките е именно тази .....
    Конфликта в Украйна да има неограничен срок на валидност....
    Всичките им действия го потвърждават.

    Bukalemun
  19. 19 Профил на Julian Mall
    Julian Mall
    Рейтинг: 894 Любопитно

    "Само че част от исканията са за създаване на втора категория членове на НАТО и отиват далеч отвъд сигурността в Европа, като "ликвидиране на инфраструктурата за разгръщане на ядрено оръжие извън собствената територия" или "въздържане от полети на тежки бомбардировачи за ядрено и конвенционално оборудване извън собственото небе".

    Според НАТО да си първа категория член значи да не разчиташ на собствената си армия а на чужди и на територията ти да бъдат разположени ракети които не са под контрола на собствената държава?!

    По-добре миг свобода отколкото живот в робство
  20. 20 Профил на antonio_vivaldi
    antonio_vivaldi
    Рейтинг: 907 Неутрално

    ,Авторът на статията трябва да е твърде наивен за да си мисли, че Путин ще се съгласи да получи някакви трохи след като е поискал цяла софра. Това означава да стане за посмешище. Изобщо лежерността, с която Западът продължава да се отнася към наглостта на Москва буди недоумение. Преговори и прагматизъм с престъпник и агресор и очакване, че ще спазва ангажиментите, без да е подложен на натиск от санкции в момента, е опасно губене на време. Изобщо Западът продължава да вярва, че Путин е прагматик и уравновесен, което е пълна илюзия . Ако западните лидери и в частност Байдън не разберат елементарните житейски истини, че две и две не прави пет , че под вола не можеш да откриеш теле и че вълкът не може да бъде сит и агнето да остане цяло, то сблъсъкът с действителността ще бъде тежък. Насреща си имаш фашизоидно зло, което заплашва демократичния ред и сигурността в Европа и е става все по- хищно и алчно, а ти продължаваш да се правиш, че можеш да постигнеш договорки с него и гаранции за сигурност, ей така с една гола дипломация.

  21. 21 Профил на Ogre
    Ogre
    Рейтинг: 15 Неутрално

    Следва да чуем личното мнение на Янев в личния му фейсбук. Също така ще е добре да се осведомим за позицията на Просто Киро от многобройните реклами, с които е залял Ю Тюб (в качеството му на министър-председател).

  22. 22 Профил на Анти Шишковци
    Анти Шишковци
    Рейтинг: 928 Неутрално

    Заплахата от ядрено унищожение на света прави невъзможен краен победител от мащабен военен конфликт. Калкулацията на Путин е, че Западът няма да рискува ядрена ескалация заради Украйна, което би му развързало ръцете за конвенционална агресия. Новото в плановете му е, че в конвенционалните войни допуска използване на ядрени оръжия с ограничена мощност, независимо, че Русия си сложи подписа под споразумението за неизползване на ядрени оръжия. Русия засилва приятелските си отношения с Иран, който напредва с ядрената си програма и в близко време вероятно ще се развие отвъд критичната точка. Това би предизвикало действия от страна на Израел и съюзниците му. Путиновият гамбит в Украйна неслучайно съвпада с тези развития. А в един глобален свят, в който потенциално се отварят два големи фронта срещу Запада, Китай с голяма вероятност ще търси военно решение на претенциите си над Тайван. Всички тези неизвестни правят опортюнизма на Путин възможен. Какъв е планът на Путин? Исканията му към Запада се свеждат до едно: нова подялба на Европа и незабавното ѝ разделяне на сфери на влияние. Путин ден след ден настоява САЩ и Европа да приемат колкото може по-бързо предложените от него условия. Войнствената реторика на руския президент достигна връхната си точка с обяснението му, че Русия нямало вече накъде да отстъпва на фона на онова, което американците вършели на територията на Украйна, "пред прага на собствения ни дом". Всъщност, Путин преследва цел, водеща до фрагментирането на ЕС и обезсилването на НАТО чрез де факто отцепване на източната му периферия. В една такава среда Русия би се превърнала отново в суперсила, която има решаващ глас по отношение на Европа. От тази гледна точка агресия срещу Украйна би създала голямо напрежение в ЕС и НАТО и Путин залага, че то ще доведе до липса на единна позиция в тези организации в дефинирането на отговор. Подпомогнат от Русия във военно отношение, Иран ще нанесе ракетен удар върху ненавиждания от него Израел. (Военновъздушните сили към Корпуса на гвардейците на ислямската революция (КГИР) симулираха по време на учение удар по израелския ядрен реактор близо до град Димона в пустинята Негев. Това съобщи днес (26.12.2021г.) иранската осведомителна агенция Фарс, предаде ТАСС. Атаката бе симулирана по време на военното учение "Великият пророк-17" в южната част на Иран. Модел на реактора бе поразен с 16 балистични ракети и 5 дрона "с много висока точност", посочва Фарс.) Русия ще координира с Китай превземането на Тайван и някоя и друга територия в тихоокеанския регион, който за Русия е от особена стратегическа важност. Не случайно в този регион Китай и Русия правят съвместни военни учения с използване на тактически ядрени оръжия. Ракетната програма на Северна Корея се развива с помоща на специалисти и технологии от Иран и Русия. ЕС без САЩ няма да е в състояние да реагира на координирани от Русия и Китай военни конфликти на глобално ниво, в резултат на което Русия ще постави под свой контрол държавите от източния сектор, в това число и Балканският полуостров. Пропагандната подготовка, известна и като хибридна война и създаването на структури за влияние на Русия в балканския регион отдавна е в напреднала фаза. САЩ няма да имат военен капацитет, с който да покрият синхронизираните конфликти на глобално ниво и ще се съгласят на "нова Ялтенска конференция". Ще оставят Източна Европа на Русия, но ще се фокусират в запазване на влиянието си в стратегическият за тях тихоокеански регион. Това е причината още на този етап САЩ да въоръжават Австралия като свой съюзник с най-модерните си оръжия и да засилват военните си отношения с Япония и Южна Корея. В играта влиза и Индия, която не иска да остане зависима от Китай. Още повече, че при крайнно изостряне на ситуацията, САЩ са наясно с последиците за самите тях от дебнещите руски подводници, които са на постоянно бойно дежурство в непосредствена близост до бреговете им от изток и от запад. Същевременно Русия залага и на реална употреба на тактическо ядрено оръжие с ограничена мощност в конфликтните региони, задължавайки и други държави да участват с ядрените си оръжия. Защото разширявайки обхвата на военни действия на глобално ниво с използване на ядрени оръжия и участие на други държави, САЩ, нямат капацитет да противодействат военно в отделните конфликтни райони по света. Няма да рискуват за глобален военен отговор, за да не се стигне до световен ядрен апокалипсис. Русия и Китай ще стоварат вината за кризата, изправила света пред глобална ядрена катастрофа изцяло върху САЩ.
    https://www.bloombergtv.bg/a/4-analizi/101800-nestabilnostta-obhvashta-otslabena-evropa-a-nablizo-se-navartat-globalnite-hishtnitsi?utm_source=m.dnes&utm_medium=Home_page&utm_campaign=RSS_2019
    Путин вижда отношенията с Украйна като част от своята историческа мисия. Това не е нещо, което той иска да остави в по-малко опитни ръце, нито да сподели заслугата в случай на успех.

  23. 23 Профил на K2 СУПЕР
    K2
    Рейтинг: 2045 Неутрално

    Украинският конфликт не е руско-украински, а е съставна част от отношенията на Русия със САЩ, НАТО и европейските страни, смята Игор Завелев от Института "Кенан" към Центъра "Уилсън" в САЩ. Тов е много по-широк конфликт и понеже не се виждат перспективи за решаването му,========Тя целта на янките е именно тази .....Конфликта в Украйна да има неограничен срок на валидност....Всичките им действия го потвърждават.
    —цитат от коментар 18 на eti mehter


    Споко. Той и Тайпи не признава анексията. Даже има сериозно военно сътрудничество с Украина. Да не отказваш да го подкрепяш?А

    SHADOWS of SOFIA
  24. 24 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 2949 Любопитно

    Говорителката на Белия дом Джен Псаки заяви в сряда, че походът на Вашингтон ще е "прагматичен и ориентиран към постигане на резултати", но и че "няма да отговаряме на руските искания точка по точка".
    =======
    Просто не е за вярване ....
    Външния на САЩ учуден,а говорителката,стресирана.....
    И без това уточнения имидж на тази държава .... продължава да губи международен престиж....

    Bukalemun
  25. 25
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  26. 26 Профил на Julian Mall
    Julian Mall
    Рейтинг: 894 Разстроено

    ""В дългосрочен план украинският конфликт би могъл да се реши на основата на минските договорености, Донбас се връща под властта на Киев, страната запазва суверенитета и териториалната си цялост, остава неутрална, а Русия и НАТО стават нейни гаранти", предполага Арбатов. За съдбата на Крим изобщо не се говори."

    Старата мечта на Путя да изтъргува Донбас за Крим която на практика е неосъществима при този властови паноптикум в Украйна защото предаването на Донбас ще последва война за Крим.

    По-добре миг свобода отколкото живот в робство
  27. 27 Профил на MilliVanilli
    MilliVanilli
    Рейтинг: 653 Неутрално

    До коментар [#1] от "yavooor":“... читателят не получава нищо.”Дълга е статията, затова те е затруднила.Да ти я предам с 3-4 думи: Путин ще пие една студена вода.
    —цитат от коментар 3 на Norman Granz


    Путин поднови ултиматума. Айде на бас, че ще бъде приет съвсем сериозно? Т. е. никакво НАТО за Украйна и Грузия. Че нали още през 2008 г. в Букурещ Путин скръцна със зъби и какво? Да не би Украйна и Грузия да са в НАТО след 13 години. Ще видим какво ще стане след нови 13 години.

    Сам съм, други няма...
  28. 28 Профил на nik_77.
    nik_77.
    Рейтинг: 294 Неутрално

    Така е. Путин иска повече, за да получи, все пак, нещо. Освен това бърза, защото есента се задават избори за двете камари на американския Конгрес. И демократите вероятно ще загубят крехкото си мнозинство. Въпреки разни машинни, пощенски и прочие вотове. При доминиран от републиканците Конгрес ще му бъде по-трудно да провре спазаруваните с Байдън отстъпки. За него е важно да вземе Украйна, като я принудят с Байдън да приеме т.н. мински съглашения и запише в конституцията си автономията на Донбаския регион като автономен, но с опция да блокира всяко неудобно на Москва решение. Това да направят с Байдън - стига. Отделно десетките милиарди, които му изсипа в хазната отгоре, чрез горивата и т.н. И които ги плащаме ние, де. Интересна е преговарящата Уенди Шърман, която по-консервативни американски наблюдатели винят за провала в политиката към Северна Корея, станала ядрена държава, докато е координирала политиката с нея, но най- вече за провала с Иран, който получаваше милиарди да спрял ядрената си програма, и накрая я "спря", вярно...

  29. 29 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 2949 Весело

    До коментар [#23] от "К2":

    Да не отказваш да го подкрепяш?А
    =======
    Ти с тая надежда ли живееш.....?
    Успокой се ..... Едното не противоречи на другото....

    Bukalemun
  30. 30 Профил на MilliVanilli
    MilliVanilli
    Рейтинг: 653 Неутрално

    До коментар [#27] от "MilliVanilli":

    Да си припомним 2008 г.:

    Срещата на върха на НАТО в Букурещ, може да стане едва ли не най-скандалната в историята на алианса. Грузия и Украйна ще направят опит да бъдат включени в План за действие за членство в пакта (ПДЧ) , а Русия и нейни ключови икономически партньори ще положат усилия да попречат на това, пише московският вестник "Комерсант".

    https://dariknews.bg/novini/komentar/sreshtata-na-nato-v-bukuresht-239691

    Сам съм, други няма...
  31. 31
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  32. 32 Профил на daskal1
    daskal1
    Рейтинг: 2584 Неутрално

    Ясно е, че Путин се бори за оживяване на режима си използвайки страха на обикновения руснак над 50 години от "вероломни нападения". За младите това едва ли ще работи, но все пак зависи оът доста неща- демография, образование, икономически статус и подобни.
    Има го и друго, чувството на хората за прилагането на двойно стандарти при оценката на обстоятелствата. Тук представителите на Запада трябва да са много внимателни.

  33. 33 Профил на K2 СУПЕР
    K2
    Рейтинг: 2045 Неутрално

    До коментар [#23] от "К2":Да не отказваш да го подкрепяш?А=======Ти с тая надежда ли живееш.....?Успокой се ..... Едното не противоречи на другото....
    —цитат от коментар 29 на eti mehter


    Не бе не живея. Ама си истъкан от противоречия. Да се чуди човек дали си повече путинист или подкрепяш Тайпи. Въпроса беше риторичен. Както се казва провокативен.И ти се натресе с двата крака.

    SHADOWS of SOFIA
  34. 34 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 2949 Весело

    До коментар [#23] от "К2":

    Да не отказваш да го подкрепяш?А
    =======
    Вие ......и след падането на руския самолет вдигнахте шампанско в знак на двойно удовлетворение.....но си останахте с "шишето в ръката".....
    Тия неща не са така прости....

    Bukalemun
  35. 35 Профил на Димитър Димитров
    Димитър Димитров
    Рейтинг: 574 Гневно

    да не се разполагат допълнителни военни и въоръжение отвъд границите на страните, в които те са се намирали към май 1997 г. (до присъединяването към алианса на държави от Източна Европа)

    Пак добре,че не е поискал на ни раздели на Княжество България и Източна Румелия.
    Баси наглеца.Ама нищо,ще го пляснат по ръчичките...

  36. 36 Профил на spiegel
    spiegel
    Рейтинг: 975 Неутрално

    До коментар [#3] от "Norman Granz":

    Точно. Не само няма да има нова Ялта, но Финландия ще влезе в НАТО и дори в България ще бъдат разположени американски войски.

  37. 37 Профил на dnevnikar
    dnevnikar
    Рейтинг: 3808 Неутрално

    ВИИ Маркс имени В.И.Лелина

    Не е така.
    Умен читател би извлекал кофа ум за ползване от статията.

    Просто...
    Капитални нрави не се нравят в мили наши нам держави.
    Патамуй: недостатъчно изучени.

    Аналогията е верна.
    Представи си:

    Капитала ти подава празна бланка, 'blank' изцело.

    Дружелюбно ти хортува:
    Ето тука подпиши се и признай за да личи си: 'длъжник'.

    На кого -- не имай грижа.
    Бланката ще се погрижи.
    Банката.

    Сума нещото... пари... $... €... та да личи?
    И за туй на нас разчитай.

    Бланката бе е-blank бланка.

    Но чрез банкови транзакции
    ще препълним с данни 'акции'.

    До коментар [#1] от "yavooor":

    "За тази статия "най-вероятно" автора ще получи едни пари,
    но читателят не получава нищо."

    от статията:
    ----------------------

    Това са изначално неприемливи условия, които Москва вписа
    в представените в средата на декември свои проекти
    на две споразумния - със САЩ и НАТО.

    Не предложение за теми за обсъждане, не дипломатически инициативи, а директно проект за договори с преамбюл, членове, срокове за влизане в сила, празни места за подписите и срок, в който спира действието им (списъкът с руските искания вижте в дъното на текста).

    Преди изобщо Вашингтон и НАТО да са заявили, че са готови
    да разговарят с Москва за каквото и да е.

    За да е още по-абсурдна ситуацията, зам.-министърът на външните работи Сергей Рябков веднага поясни:

    "Двата текста не са съставени по принципа на меню в заведение, където можете да си избирате едно или друго - те взаимно се допълват и трябва да се разглеждат в комплекс.

    Различните аспекти на тревожната ситуация в Европа, Евроатлантика и Евразия във всеки от тези документи се отработват по своему.

    За нас е важен именно комплексен, всеобхватен подход към проблемите в сферата на сигурността и трябва да бъде осигурен комплексен, всеобхватен характер на гаранциите
    за сигурността на Русия".

  38. 38 Профил на zyzx
    zyzx
    Рейтинг: 237 Неутрално

    Е дано се размине само с преговори!

  39. 39 Профил на Димитър Димитров
    Димитър Димитров
    Рейтинг: 574 Любопитно

    До коментар [#23] от "К2":Да не отказваш да го подкрепяш?А=======Ти с тая надежда ли живееш.....?Успокой се ..... Едното не противоречи на другото....
    —цитат от коментар 29 на eti mehter


    На заден даваш,а?Противоречиш на Ердо когото обявяваш за непогрешим,въпреки всичките му дивотии.
    Когнитивен дисонанс?И на тебе не ти е лесно да се въртиш като пумпал.

  40. 40 Профил на karatista
    karatista
    Рейтинг: 239 Неутрално

    До коментар [#32] от "daskal1":

    да, той обикновения руснак не вижда, че пост съвецкия юрган гори: беларус, хабаровск, армения, казахстан и т.н.

    и не знам що се прави аналогия с ялта, когато европа е била унищожена, а сега е по-богата и просперираща от всякога

    We Do This NOT Because It Is Easy, But Because We Thought It Would Be Easy!
  41. 41 Профил на K2 СУПЕР
    K2
    Рейтинг: 2045 Неутрално

    До коментар [#23] от "К2":Да не отказваш да го подкрепяш?А=======Вие ......и след падането на руския самолет вдигнахте шампанско в знак на двойно удовлетворение.....но си останахте с "шишето в ръката".....Тия неща не са така прости....
    —цитат от коментар 34 на eti mehter


    Добър опит да промениш разговора.Оитваш се да пробутваш азиатски хитрости.Та да се върнем по темата. Има ли тайпи добро сътрудничество с Украина или не. За да не бягаш от отговори по същество . Ще правите ли за Украина фрегати тип "Ада" два броя? Или вече ги правите. Байрактара даден ли е ? Ще ползвате ли украински двигатели на "Ивченко прогрес" за тежките дронове Ачинджи.

    SHADOWS of SOFIA
  42. 42 Профил на Остап Сюлейман Берта Мария Бендер Бей
    Остап Сюлейман Берта Мария Бендер Бей
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Следва да чуем личното мнение на Янев в личния му фейсбук. Също така ще е добре да се осведомим за позицията на Просто Киро от многобройните реклами, с които е залял Ю Тюб (в качеството му на министър-председател).
    —цитат от коментар 21 на Ogre

    Следва и Радев да изсъска нещо. Например за веещия се руски флаг.

  43. 43 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 2949 Весело

    До коментар [#39] от "Димитър Димитров":

    И на тебе не ти е лесно да се въртиш като пумпал.
    ========
    Надценяваш ме.....
    Не ме бъркай с президента на уса..... )

    Bukalemun
  44. 44 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 2949 Неутрално

    До коментар [#41] от "К2":

    Та да се върнем по темата. Има ли тайпи добро сътрудничество с Украина или не.
    =========
    Не само с Украйна.....а и с целия бивш СССР.......
    Върху близо 80% от тези територии .....живеят тюркоезични народи......
    Турция е обречена на такова сътрудничество.....със или без Ердоан....

    Bukalemun
  45. 45 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 1441 Неутрално

    До коментар [#36] от "spiegel":

    "Точно. Не само няма да има нова Ялта, но Финландия ще влезе в НАТО..."

    Швеция също.
    https://foreignpolicy.com/2022/01/07/swedish-foreign-minister-ann-linde-nato-finland-russia/

    На Путин трябва да признаем заслугите за най-голямото разширяване на НАТО в целия период на съществуването му. :))))

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  46. 46 Профил на Николай Бучков
    Николай Бучков
    Рейтинг: 8 Любопитно

    А неможе ли да им кажем да се снимат всички, заедно и поеденично, да ги разгледаме отблизо и кажем нещо на български, при това сериозно.......

  47. 47 Профил на K2 СУПЕР
    K2
    Рейтинг: 2045 Неутрално

    До коментар [#41] от "К2":Та да се върнем по темата. Има ли тайпи добро сътрудничество с Украина или не. =========Не само с Украйна.....а и с целия бивш СССР.......Върху близо 80% от тези територии .....живеят тюркоезични народи......Турция е обречена на такова сътрудничество.....със или без Ердоан....
    —цитат от коментар 44 на eti mehter


    Ети. Не ми се слушат глупости. СССР няма , даже русия няма сега РФ остатъчна империя. Така наречения "Тюркан" или бившата Османска империя няма как да не е по на сурце на Тайпи. Това не го прави стратегически съюзник с жуже. Точно обратното. И ТИ сега защитаваш интересите на жуже като се кълнеш във вярност на Тайпи. Много ти е разкрачено състоянието. За това говоря.

    SHADOWS of SOFIA
  48. 48 Профил на Julian Mall
    Julian Mall
    Рейтинг: 894 Любопитно

    да не се разполагат допълнителни военни и въоръжение отвъд границите на страните, в които те са се намирали към май 1997 г. (до присъединяването към алианса на държави от Източна Европа) Пак добре,че не е поискал на ни раздели на Княжество България и Източна Румелия.Баси наглеца.Ама нищо,ще го пляснат по ръчичките...
    —цитат от коментар 35 на Димитър Димитров


    Други ще те делят Димитърчо! Същите турски натовци които ще дойдат да ни защитят от Русия ама за теб това са наши войски нали така бе патриоте който не дава и дума да се продума за автономия на Кърджали????

    По-добре миг свобода отколкото живот в робство
  49. 49 Профил на moreee
    moreee
    Рейтинг: 180 Неутрално

    Всичко е пунта мара и промиване на мозъци. Почти всички авоари на руските управляващи са в страни-членки на НАТО. На почти всички децата им живеят в страни-членки на НАТО. Някой да е чул за конфискувани пари и изгонени наследници? Няма и да чуете. Русия и САЩ са си взаимоизгодни и работят заедно. Помислете, щяха ли янките да ни опънат 1 млрд евро за самолети ако я нямаше "заплахата" Русия? Щяха ли руснаците да крепят толкова време Путин ако я нямаше "заплахата" САЩ? Който иска, да вярва на поредният цирк. Аз не вярвам!

  50. 50
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  51. 51 Профил на Остап Сюлейман Берта Мария Бендер Бей
    Остап Сюлейман Берта Мария Бендер Бей
    Рейтинг: 8 Весело

    Русия започвала преговори със Запада.
    Русия се смята равностойна на целия Запад или как? 😅
    Кварталният бандит иска да преговаря с представители на централната власт, понеже е взел заложници и заплашва да взриви квартала заедно със себе си. Очаква да постигне успех и не само да признаят квартала за негов, но и да обещаят да не му се месят, като завзема територии в други квартали.

  52. 52 Профил на Julian Mall
    Julian Mall
    Рейтинг: 894 Любопитно

    До коментар [#41] от "К2":Та да се върнем по темата. Има ли тайпи добро сътрудничество с Украина или не. =========Не само с Украйна.....а и с целия бивш СССР.......Върху близо 80% от тези територии .....живеят тюркоезични народи......Турция е обречена на такова сътрудничество.....със или без Ердоан....
    —цитат от коментар 44 на eti mehter


    Ама турските вестници пишели че Путя ви изигра в Казахстан като вкара миротворците си? Сега как ще се свързвате с братския Азербейджан?

    По-добре миг свобода отколкото живот в робство
  53. 53 Профил на Остап Сюлейман Берта Мария Бендер Бей
    Остап Сюлейман Берта Мария Бендер Бей
    Рейтинг: 8 Весело

    До коментар [#44] от "eti mehter":
    Няма по-нелепо и смешно нещо от турчин русофил. Че и путинист отгоре. 😅😅😅

  54. 54 Профил на Julian Mall
    Julian Mall
    Рейтинг: 894 Весело

    До коментар [#44] от "eti mehter":Няма по-нелепо и смешно нещо от турчин русофил. Че и путинист отгоре. 😅😅😅
    —цитат от коментар 53 на Остап Сюлейман Берта Мария Бендер Бей


    Вярвай че е русофил и че ДПС е проруско!

    По-добре миг свобода отколкото живот в робство
  55. 55 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 4076 Любопитно

    До коментар [#49] от "moreee":

    България, много интересно, като страната извършила първата въздушна бомбардировка в света, кога е оставала без бойни самолети!? Или да си караме съветските талиги!?

    "Достъпът до истинска информация вече няма значение, лице което е деморализирано не е способно да оцени истинската информация, за него фактите не означават нищо! Даже да бъде затрупано с информация, с автентични доказателства, с документи, със снимки, ако го заведете насила в СССР и му покажете концентрационен лагер, той ще откаже да повярва на всичко това. Когато военният ботуш го стъпче, едва тогава ще разбере, но не и преди това, това представлява деморализацията!" Юрий Безменов, специалист по съветска пропаганда, дезинформация и подривни дейности, сътрудник на КГБ
  56. 56 Профил на fkm26555709
    fkm26555709
    Рейтинг: 26 Неутрално

    До коментар [#2] от "jmf29537805":

    Съдбата на България вън от нато може да се види лесно. Тя е тази на Украйна.

  57. 57 Профил на moreee
    moreee
    Рейтинг: 180 Неутрално

    До коментар [#3] от "Norman Granz":

    "Дълга е статията, затова те е затруднила.

    Да ти я предам с 3-4 думи: Путин ще пие една студена вода."

    Пак нищо не си разбрал. Резултатът от тия преговори ще е, че Путин ще сплоти още по-силно мужиците около себе си, а нашите "партньори" ще ни издоят с още няколко милиарда за оръжие модел 1975 г да се борим с "руската заплаха".

  58. 58 Профил на stanislavdi
    stanislavdi
    Рейтинг: 637 Неутрално

    На тези срещи Путин ще получи.......нов телевизор за бункера с вграден дисни чанел, за да може да продължи с фантастическите си мультики

  59. 59 Профил на Julian Mall
    Julian Mall
    Рейтинг: 894 Любопитно

    До коментар [#2] от "jmf29537805":Съдбата на България вън от нато може да се види лесно. Тя е тази на Украйна.
    —цитат от коментар 56 на fkm26555709


    А пък в НАТО ще бъдем като Северен Кипър и Северна Сирия?!

    По-добре миг свобода отколкото живот в робство
  60. 60 Профил на Vlado Nikolov
    Vlado Nikolov
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#9] от "Николай Колев":

    В Полша и Румъния са разположени ПВО системи, които могат да изстрелват крилати ракети "Томахоук". Един грешен пуск и апокалипсиса е дошъл. Никой няма да пита после защо е станало така и кой е виновен.

  61. 61 Профил на dejmos
    dejmos
    Рейтинг: 407 Любопитно

    Публикувани са исканията на Русия , а не е направен преразказ от видни ПОЗНАВАЧИ на руския бит,култура, душевност ...:))) Преди няколко месеца автора бе убеден ,че руското общество рухва от "огнените слова" на Навални. Днес дори и "западники" в руското общество се осъзнават като структура спасяваща цивилизацията. Оставам с убеждението , че България възприема НАТО съюза на принципа (докато смъртта ни раздели). Държавниците трябва да мислят за държавата , минали сме през вечния троен съюз ; четвъртия райх ; комунизма...Кого не са изхвърляли като салфетка САЩ ??
    Само преди три месеца плюха на всички принципи ...Ялта, Малта,Хелзинки - ще има друго нещо. Ако сега не се казва , след две години ТРЪМП ще изкара САЩ от НАТО !!
    Май никой не разбира същността на нещата. САЩ не могат да издържат такава армия. Второ тя е технологично изостанала. Всичките тези огромни трилони, Русия неутрализира с две атомни подводници и нови ракети

  62. 62 Профил на Иван K
    Иван K
    Рейтинг: 1886 Весело

    "Антъни Блинкен повтори за пореден път: нищо за Украйна и Източна Европа няма да се решава без Украйна и Източна Европа."

    Язък за самоотвержените усилия на Waffen SSSR т.е. русофилите ни.

    подпис
  63. 63 Профил на moreee
    moreee
    Рейтинг: 180 Неутрално

    До коментар [#55] от "hamiltonf":

    "България, много интересно, като страната извършила първата въздушна бомбардировка в света, кога е оставала без бойни самолети!? Или да си караме съветските талиги!?"

    Трябваше да купим европейски самолети. Франция и Германия не ползват американски изстребители. Защо ли?

  64. 64 Профил на Vlado Nikolov
    Vlado Nikolov
    Рейтинг: 8 Весело

    До коментар [#13] от "pafaka22":

    Стига бе! Нали Бойко се хвалеше с ниския % кредитна задлъжнялост на България? И, колко сме успешни и развити? Как така Гърция със стотици милиарди кредити се оказа по - добре от отличника България

  65. 65 Профил на Рим СУПЕР
    Рим
    Рейтинг: 1355 Неутрално

    Точки които не подлежат на преговори с Русия:

    1. Разширяване на НАТО и присъединяване на Украйна към алианса;
    2. Разполагане на допълнителни военни и въоръжение на Източния фланг на НАТО в това число в Украйна;
    3. Подготовка на НАТО под формата на учения за военен отговор при нападение от страна на Русия срещу Украйна, страни от Източна Европа и Централна Азия;
    4. Провеждане на мащабни военни учения на украинска територия в които да участват формирования с численост над бригада...

    ДЕМОКРАТИ ЗА СИЛНА БЪЛГАРИЯ
  66. 66 Профил на Остап Сюлейман Берта Мария Бендер Бей
    Остап Сюлейман Берта Мария Бендер Бей
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#49] от "moreee":
    Има само една причина Русия досега да не се е разпаднала на 20-30 ЛНР/ДНР с местни бандити начело. Тя е, че притежава голямо количество ядрени бойни глави и САЩ предпочитат те да са в ръщете на един предвидим идиот, вместо в ръцете на множество непредвидими такива.

  67. 67 Профил на Иван K
    Иван K
    Рейтинг: 1886 Весело

    До коментар [#10] от "Norman Granz":
    "Както много пъти съм казвал, нямам нищо против обикновените руснаци, но "русофилите" не мога да ги дишам."

    Защото само си мислиш, че са русофили. Те са Waffen SSSR

    подпис
  68. 68 Профил на stanislavdi
    stanislavdi
    Рейтинг: 637 Неутрално

    [quote#48:"Julian Mall"][/quote]

    Нали знаеш, че България веднъж вече е канила турската армия на българска територия срещу агресията на Русия. Много упорито Турция се е опитала да откаже да влезе турска армия на българска територия, но все пак идва. И? Остана ли на българска територия турската армия?
    То това да не ти е бл1дска русия

  69. 69 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 4076 Весело

    До коментар [#63] от "moreee":

    Сигурно защото участват заедно в един авиопроизводител, ЕАДС се казва...

    "Достъпът до истинска информация вече няма значение, лице което е деморализирано не е способно да оцени истинската информация, за него фактите не означават нищо! Даже да бъде затрупано с информация, с автентични доказателства, с документи, със снимки, ако го заведете насила в СССР и му покажете концентрационен лагер, той ще откаже да повярва на всичко това. Когато военният ботуш го стъпче, едва тогава ще разбере, но не и преди това, това представлява деморализацията!" Юрий Безменов, специалист по съветска пропаганда, дезинформация и подривни дейности, сътрудник на КГБ
  70. 70 Профил на citoplast
    citoplast
    Рейтинг: 352 Неутрално

    Явно иска му се на путин незабавното разделяне на Европа на сфери на влияние и най-вече на Украйна, ( Украйна да престане да съществува) както и демократичния свят да се съобразява с интересите на русия в своята външна и вътрешна политика.
    Само, че с тази формулировка и искането за заличаване нацели държави изключва възможността за какъвто и да е било компромис и смисъла на всякакви бъдещи преговори или разговори.
    Но той е длъжен да пробва, защото няма ресурс с който да облъчи редовия руснак и русоробите. Изчерпа се!
    А и събитията в Казахстан...

    Имало едно време ссср...
  71. 71 Профил на Vlado Nikolov
    Vlado Nikolov
    Рейтинг: 8 Любопитно

    До коментар [#14] от "Norman Granz":

    Но Северна Корея има своя ядрена програма и ракети, които са гарант срещу демократизирането ѝ. А двата самолетоносача изпратени от Тръмп направиха кръгом много преди да стигнат до Южна Корея преди време.

  72. 72 Профил на Остап Сюлейман Берта Мария Бендер Бей
    Остап Сюлейман Берта Мария Бендер Бей
    Рейтинг: 8 Весело

    До коментар [#54] от "Julian Mall":
    То и ти си русофил и путинист. Би трябвало да намерите общ език, ама като си се вторачил в Турция за враг... Не можеш да излезеш от набитите ти клишета от соц времената, нали?

  73. 73 Профил на Julian Mall
    Julian Mall
    Рейтинг: 894 Неутрално

    Така наречения "Тюркан" или бившата Османска империя няма как да не е по на сурце на Тайпи. Това не го прави стратегически съюзник с жуже. Точно обратното. И ТИ сега защитаваш интересите на жуже като се кълнеш във вярност на Тайпи. Много ти е разкрачено състоянието. За това говоря.
    —цитат от коментар 47 на К2


    Какво е мнението на турците за Русия го е казал много точно основателят на Сивите вълци полковник Тюркеш през 1940г. :
    В 1940-е года основатель партии полковник Тюркеш симпатизировал нацистам, но пошел под суд после того, как Красная Армия разгромила вермахт под Сталинградом, и в Анкаре решили избавляться от прогерманских элементов. На суде Тюркеш заявил буквально следующее:
    «Россия нас привела к нынешнему состоянию, Россия точила на нас зубы, Россия разрушила нашу империю. И опять же Россия обречена грызться и возиться с нами из–за нашего географического положения. Поэтому я считаю, что самый наш большой враг – Россия». С тех пор идеология партии не сильно изменилась. Упомянутый выше Девлет Бахчели – преемник Тюркеша, после смерти последнего в 1997 году возглавивший ПНД.

    По-добре миг свобода отколкото живот в робство
  74. 74 Профил на stanislavdi
    stanislavdi
    Рейтинг: 637 Неутрално

    Публикувани са исканията на Русия , а не е направен преразказ от видни ПОЗНАВАЧИ на руския бит,култура, душевност ...:))) Преди няколко месеца автора бе убеден ,че руското общество рухва от "огнените слова" на Навални. Днес дори и "западники" в руското общество се осъзнават като структура спасяваща цивилизацията. Оставам с убеждението , че България възприема НАТО съюза на принципа (докато смъртта ни раздели). Държавниците трябва да мислят за държавата , минали сме през вечния троен съюз ; четвъртия райх ; комунизма...Кого не са изхвърляли като салфетка САЩ ?? Само преди три месеца плюха на всички принципи ...Ялта, Малта,Хелзинки - ще има друго нещо. Ако сега не се казва , след две години ТРЪМП ще изкара САЩ от НАТО !!Май никой не разбира същността на нещата. САЩ не могат да издържат такава армия. Второ тя е технологично изостанала. Всичките тези огромни трилони, Русия неутрализира с две атомни подводници и нови ракети
    —цитат от коментар 61 на dejmos


    Хахаха, само да ти кажа , че всички тези руски ракети са неутрализирани с 4-5 байрактара. Нали за това е цялото квичене от страна на империята на злото. Едно евтинко оръжие им разказа играта на десетилетия разработки на скъпоструващи системи. А балъка Путин продаде С 400 на Турция, а те завалийките го използваха за да намерят слабите му места.

  75. 75 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 1441 Неутрално

    До коментар [#57] от "moreee":

    "Путин ще сплоти още по-силно мужиците около себе си..."

    Колкото ги сплоти Нурсултан Назърбаев, нали? ;)

    "...нашите "партньори" ще ни издоят с още няколко милиарда за оръжие модел 1975 г"

    Ако ще даваме милиарди, по-добре да ги дадем за американско оръжие, отколкото за руски потоци.

    И понеже е модел 1975 г., израелските ВВС са още с такова, нали? Ти би ли искал да си на мястото на арабски пилот на безаналогов МиГ, изправен срещу ираелски Ф-16?

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  76. 76 Профил на Vlado Nikolov
    Vlado Nikolov
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#20] от "antonio_vivaldi":

    Не е това. Запада все още мисли, че текат 90-те. Вече сме 2022 година и реалността е съвсем друга. Но старото мислене остана. Затова ще има преговори САЩ - Русия директно. ЕС е вече само зрител. А тези нови чиновници на ЕС станали дипломати, никой няма да се съобразява с него.

  77. 77 Профил на andreas_hofer
    andreas_hofer
    Рейтинг: 918 Неутрално

    Руснаците се правят, че не знаят кой спечели Студената война. При условие, че я загубиха няма как да има нова Ялта. Ушанките ще бъдат унизени за пореден път. Така и трябва.

    Комунизмът и неговите мутации са проклятието на съвременна България
  78. 78 Профил на Хорошо там где нас нет
    Хорошо там где нас нет
    Рейтинг: 1396 Неутрално

    Четеш и се сещаш, че Русия е на първо място в света по консумация на хероин както нетно, така и на глава от населението

    Хотели как лучше, получилось как всегда
  79. 79 Профил на keepwalking
    keepwalking
    Рейтинг: 122 Неутрално

    Твърдо за приемане на еврото !!!
    Колкото се може по бързо ,по добре да плащам борчовете на гърците от колкото да имам каквото и да било общо с тая руска пасмина ..

    Нито беларусите ги щат и затова и станаха протести като уж Путин говореше за съюзна държава ,нито в Казахстан ги искат ..дори и да искат помощ от тях сега ..
    Франция и Германия ше се застъпят за нас ако сме с евро ,директно ще им окаже влияние ако с нас стане нещо

  80. 80 Профил на K2 СУПЕР
    K2
    Рейтинг: 2045 Неутрално

    До коментар [#9] от "Николай Колев":В Полша и Румъния са разположени ПВО системи, които могат да изстрелват крилати ракети "Томахоук". Един грешен пуск и апокалипсиса е дошъл. Никой няма да пита после защо е станало така и кой е виновен.
    —цитат от коментар 60 на Vlado Nikolov


    Да се чуди човек , дали сериозно ги мислиш тези неща или повтаряш менталната агресия на руската пропаганда.Декември Щатите пуснаха на вода седемдесет и първия си разрушител "Ърли Бърк". Всеки един от тези кораби има в шахтите си по шесдесет и осем томахавки . И още толкова в трюма.Излиза според теб , че не те са заплаха а системата Иджис (Егида) разположена в Полша и Румъния. Ще се въздържа от по-нататъшен коментар за да щадя емоциите ти.

    SHADOWS of SOFIA
  81. 81 Профил на Ogyges
    Ogyges
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#69] от "hamiltonf":

    Чети внимателно и с разбиране: https://pan.bg/view_article-6-25745-1111911-g-pyrva-aviacionna-bombardirovka-v-sveta.html
    Лансирането на псевдоистини повече вреди, отколкото помага.

    Εγώ Γραικός γεννήθηκα, Γραικός θε να πεθάνω
  82. 82 Профил на yanne@abv.bg
    *****
    Неутрално

    До коментар [#21] от "Ogre":

    Курелиращия Кре не може да се отърси от методите на онлайн-търговец..

  83. 83 Профил на Julian Mall
    Julian Mall
    Рейтинг: 894 Любопитно

    [quote#48:"Julian Mall"]
    —цитат от коментар 68 на stanislavdi
    Нали знаеш, че България веднъж вече е канила турската армия на българска територия срещу агресията на Русия. Много упорито Турция се е опитала да откаже да влезе турска армия на българска територия, но все пак идва. И? Остана ли на българска територия турската армия? То това да не ти е бл1дска русия[/quote]

    Никаква Русия не те е нападала тогава! Ако те беше нападнала щеше да стигне до Цариград а не да воюва против Турция на Кавказкият фронт, даже не е пратила войски в помощ на големият си съюзник Сърбия когото винаги била фаворизирала за разлика от Франция и Англия. Турските войски тогава са били символични за тях важното е било да сме врагове с Русия както и днес. Сега за последно турските войски наши ли са и ще ги каним ли да ни пазят от Рассия?

    По-добре миг свобода отколкото живот в робство
  84. 84 Профил на putinxujlo
    putinxujlo
    Рейтинг: 2147 Неутрално

    НАТО и Русия (СССР) имат много различни възможности, но едни и същите цели. НАТО е създадено, за да овладее и да се противопостави на агресията на страните от Варшавския договор. (четете СССР). Варшавския договор за противопоставяне на НАТО. Но през цялото съществуване на В.Д. те открито участваха само в потушаването на въстанията в същите своите страни от Варшавския договор (Унгария, Чехословакия). Във всички други международни конфликти те се криеха под прикритието на съветници и не се противопоставяха открито на НАТО. Както сега ОДКБ. В конфликта с натовската държава - Турция, Путенланд сложи опашка между краката си и кротко даде възможност на Азербайджан (четете Турция) да вземе Карабах от Армения. Както и сега с Казахстан.
    Дори сега, когато Путен (супер хипер международен стратег😂) усети, че губи фатално с НАТО, Путен започна да хленчи и да плаче и да моли за някакви гаранции и дори излезе с някакво споразумение и иска някакви митични гаранции.
    Срам. Пенсиониран, седни тихо в ъгъла в бункера и остави хората да живеят в мир. Е, ти добре можеш да правиш само едно - крадеш.

    "Чуждестранен агент"
  85. 85 Профил на Go Go
    Go Go
    Рейтинг: 8 Весело

    До коментар [#6] от "eti mehter":

    И шо тъй? На капалъ чарши приемат ли копейки?…

    73! Go Go
  86. 86
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  87. 87 Профил на Vlado Nikolov
    Vlado Nikolov
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#22] от "Анти Шишковци":

    Украйна вече не е нужна на Русия. Крим е руски, а останалото ще се разпадне. Всъщност, руснаците не искат да хранят обраната и съсипана от олигарсите украинска държава. Нито да плащат за възстановяване на икономиката ѝ. ЕС и САЩ също не искат Украйна. Тя върши работа, като огнище на напрежение до руските граници. Част от политическите наблюдатели вече говорят за предстоящия разпад на незалежная. И това са украинци. Преди пет години нямаше такова нещо.

  88. 88 Профил на stanislavdi
    stanislavdi
    Рейтинг: 637 Неутрално

    [quote#83:"Julian Mall"][/quote]

    Чети български историци, с не советские. През 1916г Русия със съюзниците си напада България и повече информация си намери сам. Кой с колко участва

  89. 89 Профил на vogon_jeltz
    vogon_jeltz
    Рейтинг: 81 Неутрално

    Щатите трябва да повторят "Упражнението Гренада", но тоя път в Куба!

    Fuck Your Opinion
  90. 90 Профил на Go Go
    Go Go
    Рейтинг: 8 Весело

    До коментар [#53] от "Остап Сюлейман Берта Мария Бендер Бей":


    Че кога тьотката е била турчин? Тя си е тьотка с фес…

    73! Go Go
  91. 91 Профил на ghristoz
    ghristoz
    Рейтинг: 464 Неутрално

    Путин си вкара сериозен автогол с Крим - отношенията с Украйна са развалени за поколения напред. Не знам дали си е струвало от тогавашна гледна точка, от от сегашна определено не. Сега му остава само да помпа мускули за пред мужиците - други няма да постигне.

  92. 92
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  93. 93 Профил на Julian Mall
    Julian Mall
    Рейтинг: 894 Любопитно

    До коментар [#54] от "Julian Mall":То и ти си русофил и путинист. Би трябвало да намерите общ език, ама като си се вторачил в Турция за враг... Не можеш да излезеш от набитите ти клишета от соц времената, нали?
    —цитат от коментар 72 на Остап Сюлейман Берта Мария Бендер Бей


    Хайде ни ме давай акъл какъв да бъда. Ти като си освободен от клишетата ще викаш ли братски, натовски, евроатлонтически турски войски?

    По-добре миг свобода отколкото живот в робство
  94. 94 Профил на Vlado Nikolov
    Vlado Nikolov
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#26] от "Julian Mall":

    Това вече не е на дневен ред. Беше преди години. Повечето от хората там имат руски паспорти и избират представители за руските органи на управление. И нямат намерение да се връщат в старите граници.

  95. 95 Профил на vogon_jeltz
    vogon_jeltz
    Рейтинг: 81 Весело

    До коментар [#7] от "pafaka22":


    Чудя се как не са поискали и разделяне на Германия.
    —цитат от коментар 7 на pafaka22


    Е... Тъкмо Путя ще се върне към стария си занаят!
    Да организира разпивки в Дрезден!

    Fuck Your Opinion
  96. 96 Профил на keepwalking
    keepwalking
    Рейтинг: 122 Неутрално

    Това е може би най наглото ултимативно и провокационно искане от студената война насам ..

    да не се провеждат военни учения със сценарии за употреба на ядрено оръжие и да не се подготвят военно неядрени държави за употреба на ядрено оръжие
    САЩ се задължават да изключат резширяване на НАТО на изток и ще се откажат от приемане в алианса на постъветски страни
    САЩ се задължават да не създават военни бази в постсъветските страни, да не използват тяхната военна инфраструктура и да не развиват с тях военно сътрудничество.

    От къде на къде ти ше казваш какво да става на територията на половин Европа бе царвул ??

    Надявам се това да доведе до изключителна тясна интеграция в НАТО и Европа ..то тясна от всякога.

    Руснаците нямат кво да ядат но той щял да казва кво да прави Европа и НАТО !!!

  97. 97 Профил на stanislavdi
    stanislavdi
    Рейтинг: 637 Неутрално

    До коментар [#22] от "Анти Шишковци":Украйна вече не е нужна на Русия. Крим е руски, а останалото ще се разпадне. Всъщност, руснаците не искат да хранят обраната и съсипана от олигарсите украинска държава. Нито да плащат за възстановяване на икономиката ѝ. ЕС и САЩ също не искат Украйна. Тя върши работа, като огнище на напрежение до руските граници. Част от политическите наблюдатели вече говорят за предстоящия разпад на незалежная. И това са украинци. Преди пет години нямаше такова нещо.
    —цитат от коментар 87 на Vlado Nikolov


    Украйна не нужна на Русия? Хаха!!!! Украйна е пример за останалите народи в педерацията. Самият Путин преди месец в ефир се изпусна, че в момента има над 1500 претенции за независимост на народи от федерацията. Тази федерация е пред пълен разпад.

  98. 98 Профил на Dimitar Kunev
    Dimitar Kunev
    Рейтинг: 1497 Неутрално

    САЩ продължават да правят глупости и ще дочакат не словесна, а реална канонада. Плашат Путин с икономически удар, че след всяка санкция Русия става все по-богата. Хайде, кравари, вече сте в Параграф 22.

  99. 99 Профил на Pontif
    Pontif
    Рейтинг: 2431 Неутрално

    ,Авторът на статията трябва да е твърде наивен за да си мисли, че Путин ще се съгласи да получи някакви трохи след като е поискал цяла софра. Това означава да стане за посмешище. Изобщо лежерността, с която Западът продължава да се отнася към наглостта на Москва буди недоумение. Преговори и прагматизъм с престъпник и агресор и очакване, че ще спазва ангажиментите, без да е подложен на натиск от санкции в момента, е опасно губене на време. Изобщо Западът продължава да вярва, че Путин е прагматик и уравновесен, което е пълна илюзия . Ако западните лидери и в частност Байдън не разберат елементарните житейски истини, че две и две не прави пет , че под вола не можеш да откриеш теле и че вълкът не може да бъде сит и агнето да остане цяло, то сблъсъкът с действителността ще бъде тежък. Насреща си имаш фашизоидно зло, което заплашва демократичния ред и сигурността в Европа и е става все по- хищно и алчно, а ти продължаваш да се правиш, че можеш да постигнеш договорки с него и гаранции за сигурност, ей така с една гола дипломация.
    —цитат от коментар 20 на antonio_vivaldi


    Не си прав. НАТО нищо няма да направи сега за да провокира някаква си измислена нова Отечествена война. Ще оставят Путин да направи първия ход. И каква му е играта на Путин? Да нападне Украйна и полсе какво? Ще завземе цялата територия? Не мисля. Ако не НАТО то поне Полша има нещо да каже по този въпрос. Украинците също няма да се предадат за по $5000 както направиха повечето полковници в Крим през 2014. Вече доста хора измряха за да си въобразяват че ще има някаки преговори.
    Мерките срещу Русия и Путин ще влезнат в сила автоматично и още първия ден. След което ще има война в която Путин ще се бие с Украйна. Не с НАТО! А с Украйна на Украинска територия. Аз поне не виждам кой ще го подкрепи в света. Дори и Китай ще си замълчи. КАкво точно ще спечели Путин? Нищо! НАТО веднага ще напълни Балтийските републики с оръжие и аскер. Има голям шанс Финландия и Швеция да се присъединят към НАТО. А Украйна ще се бие за собсвената си независимост но този път с подкрепа от НАТО. Само със съветници, оръжие и информация. Миналия месец всяка седмица разузнавателни самолети на НАТО летят над Украйна. Това не са въоръжени самолети а самолети от тип АУАКС. Виждат и записват всичко чак до Москва. Три такива самолета покриват цялата територия на Европа! И могат да следят всички полети на всочко което лети и всичко което се движи по земята. Защо мислиш че такива самолети сега летят на Украйна? Дали пък и НАТО не си прави плановете. Ако Путин си мисли че ще бъде като 2014г .. лъже се. Нито една бомба няма да падне на Руска територия но на руснаците които влезнат на Украинска територия може и да им се види трудно. Той пПутин така си мислеше че може да се ебава с Америка в Сирия и се оказа че ми изпариха 5-600 Их-Там-Ньетовцци и той седя и преглътна това което му сервираха. Сега ако нападне Украйна и започне да понася загуби в жива сила и техника ... какво? Ще нападне Франция или Полша или САЩ? Не мисля.

    Sic semper evello mortem tyrannis - California Über Alles
  100. 100
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #