Коронавирусът по света: "Бионтех"/"Пфайзер" започнаха да изпитват ваксина срещу Омикрон

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (156)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на protoger
    protoger
    Рейтинг: 8 Неутрално

    "Хърватска партия поиска отмяна на COVID сертификата с референдум"

    Може. Но ще се гласува само след представяне на зелен сертификат.

  2. 2 Профил на 4okuto
    4okuto
    Рейтинг: 33 Неутрално

    Това ще е най - отчаяната крачка и тук в България.

  3. 3 Профил на Consumer СУПЕР
    Consumer
    Рейтинг: 1364 Весело

    И аз съм съгласен, да отменим пандемията с референдум! Хайде Коце, хайде Копейкин.

    Every time you spend money you're casting a vote for the kind of world you want
  4. 4 Профил на georgievb
    georgievb
    Рейтинг: 644 Гневно

    И ния ли са копейкини?!?
    Санчоооооооо.......!!! Санчо...!!!

    И все пак....да ти е=а май==та миризлива :-)
  5. 5 Профил на Ан Он
    Ан Он
    Рейтинг: 798 Неутрално

    > Oмикрон оцелява по-дълго върху пластмаса и кожа

    УЖАС.

    Ей сега си такова м...таковата.

    Нещата не отиват на добре.

    કટાક્ષ
  6. 6 Профил на Ан Он
    Ан Он
    Рейтинг: 798 Неутрално

    До коментар [#3] от "Consumer":

    > И аз съм съгласен, да отменим пандемията с референдум!

    Ако просто спрем вдигнем ДДС върху тестовете на 300%, дали няма да проработи?

    В най-лошия случай държавата ще изкара пари отгоре.

    કટાક્ષ
  7. 7 Профил на Ан Он
    Ан Он
    Рейтинг: 798 Неутрално

    > Върху пластмасови повърхности средното време на преживяемост
    > на оригиналния щам е 56 часа, на варианта Делта - 114 часа, докато
    > при Омикрон това време се увеличава до 193.5 часа.

    Хайде сега някой експерт да ни обясни как един вирус - част от неживата природа (все едно песъчинка) - 'оцелява', 'преживява' и 'умира' след 200 часа.

    Вие пясък виждали ли сте ?

    કટાક્ષ
  8. 8 Профил на Nil satis nisi optimum
    Nil satis nisi optimum
    Рейтинг: 28 Неутрално

    До коментар [#3] от "Consumer":

    И аз съм съгласен, да отменим пандемията с референдум! Хайде Коце, хайде Копейкин.
    —цитат от коментар 3 на Consumer


    Епидемията и ваксините са едно нещо, сегрегацията и дискриминацията - съвсем друго.

    Україна Переможе! Слава Героям! Слава Україні!
  9. 9 Профил на Ан Он
    Ан Он
    Рейтинг: 798 Неутрално

    До коментар [#3] от "Consumer":

    > Ако просто вдигнем ДДС върху тестовете на 300%, дали няма да проработи?

    Уф тоя коректор.

    કટાક્ષ
  10. 10 Профил на КМЕТ В СЯНКА®
    КМЕТ В СЯНКА®
    Рейтинг: 553 Неутрално


    Починали от ковид в Израел и България за последните 95 дни:

    Израел: 65% ваксинирано население - 394

    България: 27% ваксинирано население - 10 065

    В България умират 25 пъти повече хора.

    Гъстотата на населението в Израел е 7 пъти по-висока отколкото в България.

    https://www.worldometers.info/coronavirus/ #countries

    РУСИЯ Е ВСИЧКО ЗА МЕН !
  11. 11 Профил на Андерсен
    Андерсен
    Рейтинг: 707 Гневно

    Ехххх, тази опорка че ваксините са безполезни, защото пак можел да се предава вируса.

    Не знам колко чаши белина трябва да си изпил за да продължаваш да упорстваш за това. Нали в крайна сметка ваксините спасяват животи - реални, истински животи - на вас, на близките ви? Защо искате майките и бащите ви да умират, защо искате децата ви да умират? Толкова ли не разбирате че само ваксинираните имат шанс да не се разболеят, или да го изкарат леко?

  12. 12 Профил на sim4o
    *****
    Неутрално

    Починали от ковид в Израел и България за последните 95 дни:Израел: 65% ваксинирано население - 394България: 27% ваксинирано население - 10 065 В България умират 25 пъти повече хора.Гъстотата на населението в Израел е 7 пъти по-висока отколкото в България.https://www.worldometers.info/coronavirus/ #countries
    —цитат от коментар 10 на Явор


    В България не се спазват Мерките!

    Масовата култура изисква да слушаш музика силно, да ползваш кафе от кафеавтомат...
    Защо ги бяха запечатали - спасяваме човешки живот , а после - пак ги пуснаха???

    Вярвайте в науката - кафеавтоматите работят!
    Пейките работят!

    В Израел пият кафе в кафенета и не ползват толкова ковидните кафе-автомати !
    Там не се сяда и на пейки толкова..

    Два свята!

  13. 13 Профил на sim4o
    *****
    Неутрално

    Ехххх, тази опорка че ваксините са безполезни, защото пак можел да се предава вируса.
    Не знам колко чаши белина трябва да си изпил за да продължаваш да упорстваш за това.
    —цитат от коментар 11 на Андерсен


    От СЗО лъжат???????

    Като си боцнат - и в тялото ти не влизат никакви вируси, така ли е?
    Баси, онея кви се оказаха лъжливи .. а са доктори, смятай!

    Вярвайте в науката - с Мерки спокойно може да се спре пандемията!
    Вечерният час работи!

    Запечатването на кафеавтоматите работи!

  14. 14 Профил на sim4o
    *****
    Неутрално

    Толкова ли не разбирате че само ваксинираните имат шанс да не се разболеят, или да го изкарат леко?
    —цитат от коментар 11 на Андерсен


    А ако умрат , не дай Боже - умират леко!
    Това е истината..

    Вярвайте в науката - Мерките работят!

    Помните ли, кой беше казал : "с криене от Торбалан под леглото не можем да спрем пандемията, трябва да имаме стаден имунитет и поне 70% от населението да има антитела в кръвта"..

    Ами Мангъров!
    Да, ама не - вярвайте в науката!

  15. 15 Профил на fpyyh
    fpyyh
    Рейтинг: 116 Любопитно

    Защо не питат на референдум и да отпаднат ли данъците напълно и изцяло? Или колко да е депутатската и министерската заплата? Или има въпроси, които не стават за референдуми?

    за да разберете всичко за белодробния рак, продължавайте да пушите
  16. 16 Профил на Ан Он
    Ан Он
    Рейтинг: 798 Неутрално

    До коментар [#11] от "Андерсен":

    >защо искате децата ви да умират?

    Айде малко факти.

    Колко деца под 10 години са умрели от КОВИД в Швеция за последните 24 месеца?

    https://www.statista.com/statistics/1107913/number-of-coronavirus-deaths-in-sweden-by-age-groups/

    Бонус ще е ако намериш колко деца са умрели от нещо друго различно от КОВИД.

    કટાક્ષ
  17. 17 Профил на sim4o
    *****
    Неутрално

    Вярвайте в науката - с Мерки спокойно може да се спре пандемията!
    Вечерният час работи!
    —цитат от коментар 13 на sim4o


    Мангъристите слагате минуси, а ?

    Да, ама и вечерният час и затварянето на парковете работят, колкото и да ви е яд !

    Вярвайте в науката!

  18. 18 Профил на Роси СУПЕР
    Роси
    Рейтинг: 5672 Неутрално

    И в Хърватска имат една "Възраждане" сигурно.

  19. 19 Профил на sim4o
    *****
    Неутрално

    Защо искате майките и бащите ви да умират, защо искате децата ви да умират?
    —цитат от коментар 11 на Андерсен


    Като не спазват Мерките и не вярват на науката - умират..

    Това е трагичната истина..

    Ходят по Калофер, качват се из планината, пият кафе от автомат, сядат на пейки ..
    Трябва да умеем да възпитаваме във вяра в науката - само така ще ги спасим!

    Мерките работят, пейките работят!

  20. 20 Профил на Go Go
    Go Go
    Рейтинг: 8 Весело

    До коментар [#7] от "Ан Он":

    Не все едно, а бетер по-ситен от песъчинка. Има и още една разлика, вирусите не издържат на UV-C с дължина на вълната между 250 и 280 нано метра докато на песъчинките им е все тая.

    73! Go Go
  21. 21 Профил на sim4o
    *****
    Неутрално

    И в Хърватска имат една "Възраждане" сигурно.
    —цитат от коментар 18 на Роси


    Има и пропутинови вакстъри, уви ..

    В Русия ИМА ЗАДЪЛЖИТЕЛНИ ВАКСИНИ..

    Москва бе първият град със задължителност..

    Русия - вакстърският Мордор!

    Уви, пропагандата от североизток пропълзява и по нашите ширини ..

    Да и противопоставим вяра в науката - Мерките работят и с тях може да се спре пандемия спокойно!

  22. 22 Профил на leslin СУПЕР
    leslin
    Рейтинг: 666 Неутрално

    Що не поискат отмяна на вируса направо.Какво ше си играеме.

  23. 23 Профил на bulgarin.
    bulgarin.
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#10] от "Явор":

    Починали от ковид в Израел и Гърция за последните 95 дни:

    Израел: 65% ваксинирано население - 394
    Гърция: 67% ваксинирано население - 7 301

    При по-висок процент ваксинирани в Гърция умират 19 пъти повече хора.

    "Аз съм бил всякога българин и ще бъда не само до гроб такъв, но още и после смъртта ще оставя завещание и прахът ми да не се смеси с друга народност."
  24. 24 Профил на whitemare
    whitemare
    Рейтинг: 910 Неутрално

    Защо не питат на референдум и да отпаднат ли данъците напълно и изцяло? Или колко да е депутатската и министерската заплата? Или има въпроси, които не стават за референдуми?
    —цитат от коментар 15 на fpyyh


    Абсолютно всичко става за референдуми, защото цялата рласт произтича от народа. Държавата не е бащиния на шепа неграмотни чиновници.

    Фильо и Фобьо са двама неграмотни, комплексирани и прости близнаци
  25. 25 Профил на Незнайко
    Незнайко
    Рейтинг: 2963 Неутрално

    До коментар [#21] от "sim4o":

    Това е уникалното на нашите антиваксъри.
    Боготворят Путин, а при него е по-зле от тук, по отношение на мерките и ваксините.
    Говорят срещу ваксините, а самите те са ваксинирани...

    "Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
  26. 26 Профил на andreas_hofer
    andreas_hofer
    Рейтинг: 870 Неутрално

    Полуваксинирани, напълноваксинирани, бустеризирани... Пропагандата си върви. Но, все повече хора се събуждат и разбират, че има нещо гнило. Успех на хърватите желая. Зелените индулгенции са средство за натиск за боцкане с пилотни течни проекти и пример за апартейд.

    Комунизмът и неговите мутации са проклятието на съвременна България
  27. 27 Профил на dwr30648311
    dwr30648311
    Рейтинг: 8 Неутрално

    “Хърватска партия поиска отмяна на COVID сертификата с референдум”

    Интересно ми е защо от Възраждане,ИТН и БСП няма подобна инициатива? Изглежда ми, сякаш политическия капитал, който би им донесла няма да излишен на предстоящите избори, а пък те вече са обявили позицията си.
    Апропо, кога смятате че ще е следващият вот? Май, Юни (една година Промяна ;) или по-рано?

  28. 28 Профил на Ан Он
    Ан Он
    Рейтинг: 798 Неутрално

    До коментар [#20] от "Go Go":

    > Не все едно, а бетер по-ситен от песъчинка. Има и още една разлика,
    > вирусите не издържат на UV-C с дължина на вълната между 250 и 280 нано метра

    И как става това ? Избухват ако уцелиш точния нанометър ?

    કટાક્ષ
  29. 29 Профил на Milen Ivanov
    Milen Ivanov
    Рейтинг: 229 Неутрално

    "Хърватска партия поиска отмяна на COVID сертификата с референдум"

    Много добра идея! Надявам се възраждане или славчовците да закачат!!

  30. 30 Профил на Един Българин
    Един Българин
    Рейтинг: 116 Неутрално

    До коментар [#27] от "dwr30648311":

    Принципно ако Кирчо не подари Македония и интересите на македонските българи е едното условие да няма избори Май или Юни. Второто условие обаче е СВОБОДА, демокрация и липса на толериране на едни за сметка на други особено след като 2г се вижда голямата смешка!

    Дори и да си извадя бембен сертификат пак ще скачам за свобода и липса на дискриминация за моите братя и сестри. Ке-ле-шите с платени постове ги е адски страх от референдум за сертификатите, т.к. ще спечелим с 90% за отмяната.

    Един Българин
  31. 31 Профил на sim4o
    *****
    Неутрално

    До коментар [#21] от "sim4o":Това е уникалното на нашите антиваксъри...
    —цитат от коментар 25 на Незнайко в Слънчевия град


    Вакстърите у нас - са основно русофилите , те искат и у нас да е като в Матушката им.. а анти-вакстъри са русофобите и антипутинистите..

    Путин властва ЧРЕЗ СТРАХ!

    Да припомним ТОЙ ЗАТВОРИ ЦЯЛАТА СИ ДЪРЖАВА С КАРАНТИНА!

    https://www.dnevnik.bg/sviat/2020/04/02/4049676_putin_obiavi_april_za_neraboten_v_rusiia_zaradi/
    -----------------
    "Путин обяви април за неработен в Русия заради коронавируса"
    -----------------
    Неговите медии подклаждат истерии, самият той донагнетява напрежение и уж се е сврял да се крие вдън земя в ковиден бункер!
    Той печели, ако на населението му се всаждат идиотски страхове ..

    И какво уникално има?
    Вакстъри - русофили, антивакстъри и радетели на чистите Мерки - русофоби..

    А че вакстърската пропаганда е прокремълска, личи по самият и стил!

  32. 32 Профил на shymi
    shymi
    Рейтинг: 44 Любопитно

    От "Ваксината Ви прави свободни" на "Ваксинацията помага" е интересно развитие.

  33. 33 Профил на Batezuzi
    Batezuzi
    Рейтинг: 171 Неутрално

    Интересно, това ми звучи като да не вярваме особено на надежността на тестовете. В смисъл 2 хайде 3 последователни дни тестване ок ама 11 ми се вижда малко прекалено, но да дажем, че така поне можем да си вършим работата ако трябва да сме 4-5 дни командировка вместо да сме затворени в хотела.
    Браво на хърватите. Така се прави. Ако хората решат, че е по-добре да рискуват препълнени болници, но да се движат и работят по-лесно значи това трябва да стане. Дали от здравословна гледна точка е правилно няма значение, защото всеки един от нас преценява какво да прави с живота си. Така на база какво съм чел и след като го изкарах относително леко посъветвах майка ми да се ваксинира, но да не бърза с бустерна доза, а аз ще мисля пак след като ми спаднат антителата. Не ангажирам никой с мнението ми и очаквам другите да не се мъчат да ми налагат тяхното.

  34. 34 Профил на КМЕТ В СЯНКА®
    КМЕТ В СЯНКА®
    Рейтинг: 553 Неутрално

    До коментар [#23] от "bulgarin.":

    Средна смъртност от ковид на 1 милион човека:

    Гърция: 70% ваксинирано население - 2 199 души

    България: 27% ваксинирано население - 4 776 души

    Смъртността в България е 2.2 пъти по-висока отколкото в Гърция.

    https://ourworldindata.org/covid-vaccinations
    https://www.worldometers.info/coronavirus/ #countries

    РУСИЯ Е ВСИЧКО ЗА МЕН !
  35. 35
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  36. 36 Профил на parcaleste
    parcaleste
    Рейтинг: 41 Неутрално

    Нова кампания за ваксиниране срещу COVID-19 в Германия
    —цитат от коментар 0 на статия

    Едно си баба знае, едно си баба бае. :О)

  37. 37
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  38. 38 Профил на Sanyu
    Sanyu
    Рейтинг: 8 Неутрално

    А кога ще заменят иглите за здрави с лекарство за болни?

  39. 39 Профил на bulgarin.
    bulgarin.
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#34] от "Явор":

    Починали от ковид в Израел и САЩ за последните 95 дни:

    Израел: 65% ваксинирано население - 394
    САЩ: 64% ваксинирано население - 129 441

    Населението на САЩ е 35 по-голямо от това на Израел, починалите от ковид за последните 95 дни са 330 пъти повече от тези в Израел.

    "Аз съм бил всякога българин и ще бъда не само до гроб такъв, но още и после смъртта ще оставя завещание и прахът ми да не се смеси с друга народност."
  40. 40
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  41. 41 Профил на КМЕТ В СЯНКА®
    КМЕТ В СЯНКА®
    Рейтинг: 553 Неутрално

    починалите от ковид за последните 95 дни са 330 пъти повече от тези в Израел.
    —цитат от коментар 39 на bulgarin.

    Естествено че са много повече. В САЩ 40% от населението са фенове на Тръмп антиваксъри и мрат като мухи.

    РУСИЯ Е ВСИЧКО ЗА МЕН !
  42. 42
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  43. 43 Профил на sim4o
    *****
    Неутрално

    Русия - вакстърският Мордор
    —цитат от коментар 31 на sim4o


    Русофилите истината ги боли, а?


    Наслагахте минуси ..

  44. 44 Профил на bulgarin.
    bulgarin.
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#41] от "Явор":

    "Естествено че са много повече. "
    Колко е естествено при еднакъв процент ваксинирани? В Израел също има големи антиваксърски общности

    "Аз съм бил всякога българин и ще бъда не само до гроб такъв, но още и после смъртта ще оставя завещание и прахът ми да не се смеси с друга народност."
  45. 45 Профил на otrqdnik
    otrqdnik
    Рейтинг: 279 Неутрално

    "Нова кампания за ваксиниране срещу COVID-19 в Германия"

    За всеки слуга е най-важно да продава продуктите на господаря. Аз не знам как още не са го накарали с табела на врата да бие тъпана на площада в Бон - Ликуй народе, само днес 2 американски ваксини са на половин цена!

    Прави лошо впечатление, че в която европейска страна посолството смени правителството, започват строги мерки, глоби и задължителна ваксинация.

    Явно нуждите на посолството са по-важни от енергийната криза в цяла Европа. Ние си мислихме, че само Кирил е смъкнал гащите до глезен, а то се оказва, че има и много по-големи слуги.

  46. 46 Профил на атанас
    атанас
    Рейтинг: 1146 Неутрално

    До коментар [#10] от "Явор":Починали от ковид в Израел и Гърция за последните 95 дни:Израел: 65% ваксинирано население - 394Гърция: 67% ваксинирано население - 7 301При по-висок процент ваксинирани в Гърция умират 19 пъти повече хора.
    —цитат от коментар 23 на bulgarin.


    https://www.science.co.il/medical/covid-19/Death-statistics.php

    The median age in Greece is 45.6 years.
    The median age in Israel is 30.5 years.


    Навсякъде жертвите са на пределна възраст и с тежки хронични заболявания. Виж колко по-застаряла е Гърция и си представи нивото на лечение на хронични заболявания в двете страни и ще ти светне откъде е разликата.

    Ваксината не е определяща, а дали имаш застаряло население с недостатъчно грижи за болестите, които идват с възрастта.

    Всъщност това дава и отговора защо точно с ковид в Африка нямат проблем- населението им е бая по-младо и умиращо от всичко друго, но не и инфаркти, инсулти и т.н., които идват на възраст след 40-50. Плюс това и топъл климат, който пречи на вирусите като грип, коронавируси и подобни.

  47. 47 Профил на the_librarian
    the_librarian
    Рейтинг: 1483 Неутрално

    "Кампанията ще мине под мотото "Ваксинацията помага", като канцлерът Олаф Шолц лично показа слоганите, които ще се разпространяват. 72.7% от германците са напълно ваксинирани, а 47.2% са с поставена бустерна доза, но това е по-ниско от нивата, постигнати в западната част на Европа."

    Това вече започва да напомня на "социалистическо съревнование" за млеконадоя между два колхоза...
    А сега малко по-сериозно. Дават се едни луди пари (както дори ДВ вече отбеляза) за ваксинация, но не се финансира тестването за придобита имунизация (без значение дали от преболедуване или след ваксиниране). Следи се броя на ваксинираните но не и броя на имунизираните, който всъщност е ключовия. След 9 месеца "ваксинираните" минават в графата "неваксинирани", защото без да се провери дали "ваксината" е изградила имунитет (каквато е целта на всяка една ваксина), хората биват задължавани да си поставят "бустер", защото антителата им били намалели. Ама в същото време титъра на антителата не е индикатор за имунитет, ако е висок в резултата от преболедуване, т.е. в единия случай е "сигурен индикатор", а в другия случай - не. Това сега наука ли е, конспиративна теория ли е, плоскоземство ли е, или е чиста проба политика, в стил "състояние на страх"?

  48. 48 Профил на LifeGiving
    LifeGiving
    Рейтинг: 761 Неутрално

    Тая "корона" простотия започва силно да ме дразни! Мисля че хората трябва да започнат със съдебни процедури срещу МЗ и Министерството на Образованието - човешки права, граждански права. Децата ни ще останат неуки заради тъпите дистанционни обучения! ВСИЧКО Е ПАРИ, НЕ ГО ЛИ РАЗБРАХТЕ! Хората стачкуват по света, ние блеем... Мой познат почина преди 10 дни един ден след поставяне на бустерна доза! Естествено виновни няма! Две деца остави, ученици! Спрете се!

  49. 49 Профил на LifeGiving
    LifeGiving
    Рейтинг: 761 Неутрално

    До коментар [#41] от "Явор":

    Боцкай се и не занимавай хората с глупости!

  50. 50 Профил на bulgarin.
    bulgarin.
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#41] от "Явор":


    Починали от ковид в Израел и Германия за последните 95 дни:

    Израел: 65% ваксинирано население - 394
    Германия: 75% ваксинирано население - 18 116

    Населението на Германия е 8.5 пъти по-голямо от това на Израел, починалите от ковид в Германия за последните 95 дни са 46 пъти повече от тези в Израел.

    "Аз съм бил всякога българин и ще бъда не само до гроб такъв, но още и после смъртта ще оставя завещание и прахът ми да не се смеси с друга народност."
  51. 52 Профил на Чичо Ваньо
    Чичо Ваньо
    Рейтинг: 707 Неутрално

    Дневник, две новини търсих при вас,ама нещо не ги намирам. Да знаете нещо ?
    https://fakti.bg/world/647193-uels-moje-da-prieme-nevaksinirani-zdravni-slujiteli-ot-anglia

    https://news.bg/health/meditsi-skochiha-sreshtu-ivan-madzharov-i-aleksandar-simidchiev.html

    "Проблемът на света е,че глупавите са самоуверени,а умните се колебаят."Бъртранд Ръсел
  52. 53 Профил на the_librarian
    the_librarian
    Рейтинг: 1483 Любопитно

    До коментар [#23] от "bulgarin.":Средна смъртност от ковид на 1 милион човека:Гърция: 70% ваксинирано население - 2 199 душиБългария: 27% ваксинирано население - 4 776 душиСмъртността в България е 2.2 пъти по-висока отколкото в Гърция.https://ourworldindata.org/covid-vaccinations https://www.worldometers.info/coronavirus/ #countries
    —цитат от коментар 34 на Явор


    Знаете ли, имам един въпрос.
    Изпитвате някакво удоволствие ежедневно да публикувате статистика за смъртността, или имате натрапчивата идея да обясните на всички "антиваксъри-плоскоземци", че "камионите за трупове" вече подгряват двигателите, и за това са виновни само, единствено и ексклузивно, въпросните "антиваксъри-плоскоземци"?

  53. 54 Профил на Лео
    Лео
    Рейтинг: 1099 Неутрално

    Германия - ваксинацията помага!
    Според Евростат, в Германия са починали:
    2021: 1 012 828 (без последната седмица)
    2020: 1 001 404
    2019: 936 772
    https://ec.europa.eu/eurostat/data/database?node_code=demomwk

  54. 55 Профил на Vasil Grozdanov
    Vasil Grozdanov
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Германия е превъната в ковид-конзлагер или ковид-гето, все тая.Аз не одобрявам задължително или принудително ваксиниране с т.нар. ваксини, но тук се правят аналогии с Русия.
    Само да светна русофобите тук, ½е руската ваксина е създадена под държавен контрол, в държавно предприятие и руския елит знае, какво то½но има в тая ваксина,
    Някой уникален интелект схваä ли разликата между пекилерите с неизвестно съсържание, дето се пробутват в Европа и онези там?

  55. 56 Профил на атанас
    атанас
    Рейтинг: 1146 Неутрално

    Дневник, две новини търсих при вас,ама нещо не ги намирам. Да знаете нещо ?https://fakti.bg/world/647193-uels-moje-da-prieme-nevaksinirani-zdravni-slujiteli-ot-anglia https://news.bg/health/meditsi-skochiha-sreshtu-ivan-madzharov-i-aleksandar-simidchiev.html
    —цитат от коментар 52 на Чичо Ваньо


    Ще си позволя да пусна цитат от писмото на медиците. Свалям им шапка.

    Публичната позиция на народния представител д-р Симидчиев очевидно му предоставя по всяко време широка медийна трибуна, от което положение лекарят Симидчиев се възползва без оглед на факта, че темите, които коментира в националния ефир и останалото публично пространство извън пленарната зала на НС, не са от притежаваната от него медицинска специалност, което го поставя в категорията на изпълнители на политически поръчки или некомпетентни лица по дискутираните теми. Това обаче очевидно не притеснява д-р Симидчиев, който с апломб и патос се е вживял в ролята на Ковид-ваксинационен инфлуенсър и критик на гражданите, които имат обратното мнение, включително и на колегите си - лекари с такова професионално мнение. С това свое все по-натрапчиво и предимно необосновано от притежаваната от него професия и опит поведение, д-р Симидчиев е нарушил и продължава да нарушава грубо професионалната етика, както спрямо обществото и гражданите, така и спрямо колегите си. Това е недопустимо, както от колегиална, така и от правна гледна точка, поради което считаме, че на д-р Симидчиев следва да бъде потърсена както дисциплинарна, така и наказателна отговорност,

  56. 57 Профил на 4okuto
    4okuto
    Рейтинг: 33 Неутрално

    До коментар [#11] от "Андерсен":

    Въпросът е каква е реалната полезност на сертификатите? Има ли научна такава изобщо? Или е просто метод за принуда, разделение, контрол?

  57. 58
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  58. 59 Профил на pavur
    pavur
    Рейтинг: 724 Неутрално

    До коментар [#23] от "bulgarin.":

    имай милост към Явор, къф човек си , начи :)))

  59. 60
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  60. 61 Профил на sim4o
    *****
    Неутрално

    Има и пропутинови вакстъри, уви ..

    В Русия ИМА ЗАДЪЛЖИТЕЛНИ ВАКСИНИ..

    Москва бе първият град със задължителност..

    Русия - вакстърският Мордор!

    Уви, пропагандата от североизток пропълзява и по нашите ширини ..

  61. 62 Профил на pavur
    pavur
    Рейтинг: 724 Неутрално

    ше зема да зема едни Фазер-токени за проба :)))
    винаги мога да ги суапна със Солана .

  62. 63 Профил на sim4o
    *****
    Неутрално

    Само да светна русофобите тук, че руската ваксина е създадена под държавен контрол, в държавно предприятие и руския елит знае, какво то½но има в тая ваксина,Някой уникален интелект схвана ли разликата между пекилерите с неизвестно съсържание, дето се пробутват в Европа и онези там?
    —цитат от коментар 55 на Vasil Grozdanov


    А защо Е ЗАДЪЛЖИТЕЛНА и ако не си я сложиш - имаш всякакви ограничения и дискриминации ?

    Русия - вакстърският Мордор!

    Путин раздухва налуден ковидизъм, той плаща на тролове, той изправя всички несъгласни с него пред съд!

    ------------
    .."Преображенският районен съд в Москва е признал за виновна Любов Собол (бивш юрист на ръководения от Алексей Навални Фонд за борба с корупцията - ФБК) по обвинение в подстрекателство към нарушение на санитарните норми по време на пандемията от COVID-19. Това съобщи нейният адвокат във вторник, цитиран от ТАСС..."
    -----------
    .."Говорителят на най-известния критик на Кремъл Алексей Навални - Кира Ярмиш, е призната за виновна в нарушаване на правилата за безопасност при коронавирус.
    Това реши руски съд.."
    ---------
    Путин властва ЧРЕЗ СТРАХ!

    Да припомним ТОЙ ЗАТВОРИ ЦЯЛАТА СИ ДЪРЖАВА С КАРАНТИНА!

    https://www.dnevnik.bg/sviat/2020/04/02/4049676_putin_obiavi_april_za_neraboten_v_rusiia_zaradi/
    -----------------
    "Путин обяви април за неработен в Русия заради коронавируса"
    -----------------
    Неговите медии подклаждат истерии, самият той излезе донагнетява напрежение и уж се е сврял да се крие вдън земя в ковиден бункер!
    Той печели, ако на населението му се всаждат идиотски страхове ..

  63. 64 Профил на sim4o
    *****
    Неутрално

    До коментар [#11] от "Андерсен":Въпросът е каква е реалната полезност на сертификатите? Има ли научна такава изобщо? Или е просто метод за принуда, разделение, контрол?
    —цитат от коментар 57 на 4okuto


    Сертификатите работят!
    Вярвайте в науката, пейките работят!

    Заразнолъжичността работи, Мерките работят , вечерният час спасява човешки живот..

    Не слушайте плоскоземците, не вярвайте на кремълската пропаганда !

  64. 65 Профил на pipi_93
    pipi_93
    Рейтинг: 8 Неутрално

    По някаква причина предния ми коментар е изтрит. В Ирландия отпадна зеления сертификат от събота, така че има държави в ЕС, където започват да отпадат:

    https://www.dnevnik.bg/sviat/2022/01/22/4305447_irlandiia_otmenia_pochti_vsichki_ogranicheniia_zaradi/

    https://www.rte.ie/news/coronavirus/2022/0121/1274972-coronavirus-ireland/

  65. 66 Профил на sim4o
    *****
    Неутрално

    Сертификатите работят!
    Вярвайте в науката, пейките работят!

    КППтата и бележката от работодател работят!

    Заразнолъжичността работи, Мерките работят , вечерният час спасява човешки живот..

    Не слушайте плоскоземците, не вярвайте на кремълската пропаганда !

  66. 67 Профил на Kremena Apostolova
    Kremena Apostolova
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#52] от "Чичо Ваньо":

    Благодаря за линковете. Шапка свалям на лекарите, подали жалбата!

  67. 68
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  68. 69
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  69. 70
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  70. 71 Профил на Kremena Apostolova
    Kremena Apostolova
    Рейтинг: 8 Неутрално

    "Кампанията ще мине под мотото "Ваксинацията помага", като канцлерът Олаф Шолц лично показа слоганите, които ще се разпространяват. 72.7% от германците са напълно ваксинирани, а 47.2% са с поставена бустерна доза, но това е по-ниско от нивата, постигнати в западната част на Европа."Това вече започва да напомня на "социалистическо съревнование" за млеконадоя между два колхоза... А сега малко по-сериозно. Дават се едни луди пари (както дори ДВ вече отбеляза) за ваксинация, но не се финансира тестването за придобита имунизация (без значение дали от преболедуване или след ваксиниране). Следи се броя на ваксинираните но не и броя на имунизираните, който всъщност е ключовия. След 9 месеца "ваксинираните" минават в графата "неваксинирани", защото без да се провери дали "ваксината" е изградила имунитет (каквато е целта на всяка една ваксина), хората биват задължавани да си поставят "бустер", защото антителата им били намалели. Ама в същото време титъра на антителата не е индикатор за имунитет, ако е висок в резултата от преболедуване, т.е. в единия случай е "сигурен индикатор", а в другия случай - не. Това сега наука ли е, конспиративна теория ли е, плоскоземство ли е, или е чиста проба политика, в стил "състояние на страх"?
    —цитат от коментар 47 на the_librarian


    Много добър коментар. Цитирам го, щото цунамито от минуси на смислени и по същество коментари се засилва.
    Ще добавя само, че в Германия сертификата на ПРЕБОЛЕДУВАЛ беше съкратен на ТРИ месеца. Австрийците и те вече се насочват натам, след като проправителствени експерти направиха същото предложение.
    Разбира се, срокът на годност на милиони ваксини на Пфайзър изтича през март.

  71. 72
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  72. 73
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  73. 74
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  74. 75 Профил на pipi_93
    pipi_93
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Препоръчвам канала в Ютуб на д-р Кембъл, за който иска да получава по-разумна и балансирана информация за ваксините и за Коронавируса като цяло. Ако в България докторите звучаха така по телевизията, а не като фанатизирания Симидчиев, може би повече хора в риск щяха да се ваксинират.

    https://www.youtube.com/watch?v=25-iJKPA1CA

  75. 76
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  76. 77
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  77. 78
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  78. 79 Профил на Bond007
    Bond007
    Рейтинг: 8 Весело

    Чичко Сорос е пуснал бюджета за 2022 г. Соросоидните слуги се размърдаха.

    в дир.бг
    "БХК и "Отворено общество" подадоха жалби срещу държавата заради слабото ваксиниране"

  79. 80
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  80. 81 Профил на Martin Marinov
    Martin Marinov
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#21] от "sim4o":Това е уникалното на нашите антиваксъри.Боготворят Путин, а при него е по-зле от тук, по отношение на мерките и ваксините.Говорят срещу ваксините, а самите те са ваксинирани...
    —цитат от коментар 25 на Незнайко в Слънчевия град


    Човек, който боготвори Путин едва ли съществува. Тва е несериозно

  81. 82 Профил на pipi_93
    pipi_93
    Рейтинг: 8 Неутрално

    [quote#80:"yle20724639"][/quote]

    Ако бяхте погледнали отвъд тази информация, щяхте да разберете, че д-р Кембъл всъщост е ваксиниран с 3 дози и голям поддръжник на ваксинацията. Просто предоставя цялата налична информация и я анализира по разбираем за хората начин. Затова има над 2 милиона последователи и му гостуват доста известни учени.
    Смятам, че подобен подход би могъл да убеди повече хора да се ваксинират, отколкото "ваксинирайте се или сте тъпи", който се ползва в момента.
    Повечето хора в България не са анти-ваксъри, просто са отвратени от пропагандния модел на преставяне на ваксините.

  82. 83 Профил на Лео
    Лео
    Рейтинг: 1099 Неутрално

    е бива ли дори и един прост евростат толко ви затруднява?
    Все пак, защо не ни кажете откъде го пейстнахте това?
    —цитат от коментар 77 на yle20724639


    Отваряте линка, взимате данните от таблицата Deaths by week and sex и събирате седмичните данни по години. Бива ли дори и един прост евростат толко ви затруднява?

  83. 84 Профил на Martin Marinov
    Martin Marinov
    Рейтинг: 8 Неутрално

    "БХК и "Отворено общество" подадоха жалби срещу държавата заради слабото ваксиниране"
    —цитат от коментар 79 на Bond007

    емотка vomit

  84. 85 Профил на pastor
    pastor
    Рейтинг: 764 Неутрално

    Ехххх, тази опорка че ваксините са безполезни, защото пак можел да се предава вируса. Не знам колко чаши белина трябва да си изпил за да продължаваш да упорстваш за това. Нали в крайна сметка ваксините спасяват животи - реални, истински животи - на вас, на близките ви? Защо искате майките и бащите ви да умират, защо искате децата ви да умират? Толкова ли не разбирате че само ваксинираните имат шанс да не се разболеят, или да го изкарат леко?
    —цитат от коментар 11 на Андерсен


    И ти си пил белина тази сутрин. Четеш едно а си мислиш за друго и опонираш на това което никой не е казал. Колко трябва да си глупав че да не правиш разлика между сертификат и ваксина. Колко трябва да ти е голям деспотизма за да се побъркваш заради това, че някои не са съгласни с тебе? Толкова ли не можеш да проумееш, че набодените също се заразяват, разболяват и пръскат зараза сред възрастното население .

    pastor
  85. 86
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  86. 87
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  87. 88
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  88. 89 Профил на Vassil Stoychev
    Vassil Stoychev
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#1] от "protoger":

    Крайно време е да отменят Зелената глупост. В момента хората масово боледуват и единици са тези които си правят ПСР, дори да е платен по Здравна каса. На никой не му се занимава с глупости.

  89. 90
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  90. 91 Профил на pavur
    pavur
    Рейтинг: 724 Неутрално

    До коментар [#79] от "Bond007":

    тия плачат за мазут , патешка перушина и сопи отдавна .

  91. 92
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  92. 93 Профил на Лео
    Лео
    Рейтинг: 1099 Неутрално

    До коментар [#92] от "yle20724639":

    ДА!

  93. 94
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  94. 95 Профил на атанас
    атанас
    Рейтинг: 1146 Неутрално

    Бам!

    https://www.cnn.com/2022/01/24/us/new-york-state-mask-mandate-ruling/index.html
    https://www.reuters.com/world/us/new-york-state-mask-mandate-struck-down-by-judge-congressman-2022-01-25/

    Върховният съд на щата Ню Йорк обявява за незаконна заповедта за носене на маски на обществени места. Губернаторът ще се опитва да я спаси чрез обжалване в апелативния съд.

  95. 96 Профил на Kremena Apostolova
    Kremena Apostolova
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#75] от "pipi_93":

    Сетих се за този лекар, щото вече съм гледала някои негови клипчета. Последният беше един разговор с негов колега от Белгия и касаеше липсващата аспирация при поставяне на ваксината и свързания с това риск ваксината да попадне в кръвоносен съд и да причини известни бели.
    Сега за това , което си постнала като линк. Изгледах го, докторът обяснява много ясно. Дотук ок. Това което забелязах обаче е липсващата информация за възрастта на учаастниците в това изследване, както и дали са имали релевантни придружаващи заболявания.

  96. 97 Профил на petiopit
    petiopit
    Рейтинг: 225 Неутрално

    "Изследователите са установили, че всички варианти на коронавируса могат да бъдат напълно деактивирани до 15 сек. след излагане на дезинфектанти за ръце на алкохолна основа."
    Нещо за вътрешната дезинфекция на алкохолна основа или работи само при външна употреба.

  97. 98 Профил на атанас
    атанас
    Рейтинг: 1146 Неутрално

    "Изследователите са установили, че всички варианти на коронавируса могат да бъдат напълно деактивирани до 15 сек. след излагане на дезинфектанти за ръце на алкохолна основа."Нещо за вътрешната дезинфекция на алкохолна основа или работи само при външна употреба.
    —цитат от коментар 97 на petiopit


    Всъщност новината е толкова прясна, че мирише на развалена риба.

    Още в първата мания по дезинфиктанти през март 2020 се обясняваше, че най-добре срещу вируса действа СПИРТ НАД 70%, т.е. медицински, и другите дезинфектанти извън тези за употреба в болници и недостъпни за обикновените хора не действат. Ама това е казано преди 2 години, та не е съществувало.

    ЕПИДЕМИЯ ОТ КОРОНАВИРУС 2019-nCoV: - International ...https://www.fip.org › files › content › publicationsPDF
    Mar 4, 2020 — СЗО препоръчва формите за дезинфекция на ръцете да имат съдържание на спирт. 80% етанол или 75% изопропилов спирт.

    https://www.fip.org/files/content/publications/2020/CORONAVIRUS_Guidance_BULGARIAN_20200304.pdf

  98. 99 Профил на Kremena Apostolova
    Kremena Apostolova
    Рейтинг: 8 Весело

    До коментар [#97] от "petiopit":

    Хахах...само алкохол над 70% ги елиминира. Аз не бих могла да пия толкова силно "питие".

  99. 100
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #