За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
Kalinoff Ivan
Рейтинг: 8 НеутралноА лошият диктатор Борисов ги забрани тук..
NoBrainNoPain
Рейтинг: 8 ВеселоДосиетата Uber ракриват кампания за $90 млн годишно за удар по такси сектора в Европа
-------------------------------
Колко ли от тях отидоха в скъсаните джобове на съ-издателя?
Щото не сме забравили масираното облъчване в сия газета (настоящ официоз) ква супер иновативна и готина компания е Юбер.
И как телетата подсмърчаха , що им били взели лиценза...
:) :) :) :)
futio_tapanchev
Рейтинг: 1112 НеутралноТолкоз за "лошите бакшиши" и "честния Убер".
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
NoBrainNoPain
Рейтинг: 8 ВеселоАгресивните методи на Uber са известни от години, но за пръв път документите показват колко далеч са отивали ръкоодителите ѝ в преследването на целите си.
-----------------------------
Айде бе, кога ви станаха известни, преди или след като лапахте парички от тях ????
NoBrainNoPain
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#4] от "Infinitum":
Дневник напишете повече за Макрон.
------------------------------
Аз викам да пишат повече за себе си.
Щото в БГ те бяха основния лобист на Юбер.
Напълно безплатно , разбира се , по убеждение.
:) :) :) :) :) :)
zo
Рейтинг: 426 Неутрално>такси сектора
Да имам българския, неграмотници такива!
Моа Преател Тайпи
Рейтинг: 56 НеутралноДо коментар [#2] от "NoBrainNoPain":
яж бахур...некой друг с разстройство нема ли?
NoBrainNoPain
NoBrainNoPain днес, 17:03
отбягва Моа Преател Тайпи
NoBrainNoPain
NoBrainNoPain днес, 17:03
няма отношение към Моа Преател Тайпи
NoBrainNoPain
NoBrainNoPain днес, 16:58
отбягва Моа Преател Тайпи
NoBrainNoPain
NoBrainNoPain днес, 16:58
следва Моа Преател Тайпи
KRAFTWERK
Рейтинг: 1474 НеутралноИ кое беше лошото на Юбер?! ....че опитаха да дръпнат чергата изпод кракатана "Помпаджиите" ?!
Virgin
Рейтинг: 8 НеутралноИма всички основания да започнат разследвания за корупция.
Моа Преател Тайпи
Рейтинг: 56 НеутралноБорисов е селска карикатура на Путин, нищо повече. яж бахур...
Alex Ivanov
Рейтинг: 277 НеутралноИ Евросъюза е прогнил от корупция, всички приказки за ценности и демокрация са едно лицемерие, един фалш. Единствената "ценност" е пари и власт.
Моа Преател Тайпи
Рейтинг: 56 Неутралнокакво се опита да измучиш? яж бахур...
Taiga
Рейтинг: 980 НеутралноРозовь демакрацийка работи както трябва! Само за наши хора! :)
"АМЕРИКАНСКИ ГЕОЛОЗИ, ПРОУЧВАЙКИ ПОРЕДНОТО НЕФТЕНО НАХОДИЩЕ НА США, С ИЗНЕНАДА УСТАНОВИХА, ЧЕ НАД НЕГО ИМА НЯКАКВА АРАБСКА ДЪРЖАВА"Моа Преател Тайпи
Рейтинг: 56 НеутралноДо коментар [#6] от "NoBrainNoPain":
яж бахур...аз така бих си глеал усер айдито, 916818
Аскет
Рейтинг: 417 НеутралноЦитат:
Uber (по името на известната компания "Юбер"), разкриват как компанията за таксиметрови превози от нов тип е получавала помощ от лидери като Еманюел Макрон и еврокомисар Нели Крус, за да се нанесе удар по традиционната такси индустрия в Европа.
------------
Тая Нли Крус не я познавам, но Емануелчо да не се окаже сериозно корумпе...
А да не би Путин да маже ските на Емануелча Галский, както намаза ските на Киро Канадеца и Борката Англичанина...
Митко Палаузофф
Рейтинг: 8 НеутралноМи, да: като срещу себе си имат стена от окопали се в регулаторно-гарантирана пазарна ниша таксиметраджии, не са имали друг шанс да пробият. Ако си мислите, че само в БГ с такситата е мъка, се лъжете. При нас проблемите са едни (знаем си ги), а на Запад други: там практически конкуренция няма - общините са издали даден брой лицензии и тези, които ги имат, са пожеизнено осигурени. Понякога си ги препродават. Резултстът е, че са се ояли и не можрш да си фанеш такси, когато ти е необходимо. По стоянките някакви опашки вечер и т.н. тъпотии. Аз пък си харесвам Юбер и въобще идеята за споделени пътувания, ЕърБи&Би и всякакви разбишквания на матрицата!
В Гейропа съм! В Гейропа съм!BGman
Рейтинг: 772 ВеселоКажи им бакшиши и не се занимавай повече с тях...
Андерсен
Рейтинг: 720 НеутралноЮбер са прави да търсят помощ, защото бакшишите не искат да си "делят" бизнеса, не искат конкуренция. А всички знаем че само конкуренцията може да ги накара да си оправят такситата, поведението, облеклото и цените.
Трябва да има Юбер и в България.
NoBrainNoPain
Рейтинг: 8 ВеселоДо коментар [#8] от "Моа Преател Тайпи":
некой друг с разстройство нема ли?
---------------------
Абе не моем те игнорнем, че корифеите на Дневника тотално са оплескали всичко.. :)
Мучиш с пълна уста и нищо не ти се разбира.
Казах ти да си извадиш .I. от устата - не щеш.
Да ти е сладко...
:) :) :) :)
The Polite Moose
Рейтинг: 8 НеутралноДосиетата Uber ракриват кампания за $90 млн годишно за удар по такси сектора в Европа
Къро:"ПП и ДБ са моите хора, малко са малоумни, но вършат работа - ДБ #ВЪРНЕТЕПАРИТЕБЕ 🇷🇺🚢🚶🤬***
Да си припомним, един от първите законопроекти на ДБ миналата година беше ... обслужващ Юбер.
NoBrainNoPain
Рейтинг: 8 ВеселоДо коментар [#21] от "The Polite Moose":
Да си припомним, един от първите законопроекти на ДБ миналата година беше ... обслужващ Юбер.
-----------------------
Money, money, money
Must be funny
In the rich man's world
:) :) :)
NoBrainNoPain
Рейтинг: 8 ВеселоДо коментар [#15] от "Моа Преател Тайпи":
аз така бих си глеал усер айдито, 916818
--------
Абе знам, че си осран, нема що да си развяваш лайняните гащи.
А това ID..... да си го завреш отзад, че устата ти вече е пълна
:) :) :) :) :) :) :)
NoBrainNoPain
Рейтинг: 8 ВеселоЕй още един , дето е позахлебил от 90-те ккк $:
---------------------------------------------------------------------
Панев изказа мнение, че политиката на властта е целенасочено да спре дигиталната ера, и цитира забраняването на алтернативната услуга за превози Uber
https://www.dnevnik.bg/politika/2019/07/10/3936692_vladislav_panev_upravliavashtite_oshte_si_jiveiat_v/
:) :) :) :) :) :)
Моа Преател Тайпи
Рейтинг: 56 Неутралнокой котмуй на акаля... :((( яж бахур...
Галя Станчева
Рейтинг: 861 ГневноАко нямаше забрана, щеше ли да има лобизъм? А за лобизма на таксиджиите нещо?
Що за монопол се вихри в държави с пазарна икономика?
Не е ли грехота стотици хиляди таксита да возят по един човек и в същото време да говорим за зелена сделка :((((
NoBrainNoPain
Рейтинг: 8 ВеселоДо коментар [#25] от "Моа Преател Тайпи":
кой котмуй на акаля... :(((
------------------------
Ъ?
А бе я у леу, троглодит...
Hitar Petar
Рейтинг: 8 НеутралноОсвен ако не сте бакшиши не мога да Ви разбера, тъпи ли сте що ли ?
Uber предлагаше и предлага чиста кола и ниска цена за Вас, лично съм ползвал нормалните таксита във Виена, за по 10 евро на километър, срещу 0.7 цента при уберите, прос народ сте, при нас помпите ги изгониха, и пак вие го дуаате. халал да ви е...
Суджук Герберите
Рейтинг: 8 НеутралноУбер трябва да се разреши в България, където има 1 читаво такси на всеки 50.
... с двеста...Hitar Petar
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#18] от "BiGman":
По спокойно го давай, това си една възможност , като не ти трябва и не желаеш не ползвай, на тия територии едва ли ще го разрешат мутрогените...
NoBrainNoPain
Рейтинг: 8 ВеселоДо коментар [#28] от "Hitar Petar":
Освен ако не сте бакшиши не мога да Ви разбера, тъпи ли сте що ли ?
-----------------------------------------------------------------------------
Да разбирам ли, че нямаш нищо против да пушиш Карелия без бандерол?
По качество не отстъпват на легалната Карелия?
Щото точно това е проблема с Юбер, тъп ли си, че не можеш да го разбереш?
ПРедлагат таксиметрова услуга , без да плащат съответните лицензи
Иначе сигурно си борец против корупцията, за уредена държава и прочиЯ ?
:) :) :) :) :) :) :)
NoBrainNoPain
Рейтинг: 8 ВеселоДо коментар [#30] от "Hitar Petar":
По спокойно го давай, това си една възможност , като не ти трябва
---------------------------------
Ми да, ей ти възможност да не плащаш данъци , ти ако искаш си плащай :):):)
Варненското определение за корупция : Далавера, в която аз не съм включен
:) :) :) :) :) :)
Virgin
Рейтинг: 8 ВеселоУмния, ако ми намериш някъде някой да ме вози за 0,70 цента, ще те почерпя една бутилка The Macallan №6
gmalinov
Рейтинг: 734 ЛюбопитноВсяка конкуренция на наш'ти бакшиши е добре дошла, оосбено пък на фирма като Юбер. Воят беше до небесата, щото видиш ли, имало било конкуренция... Алооо, не сме в соца, ако не сте забелязали, никой бизнес не трябва да е гарантиран от държавата, особено пък таксиметровите услуги. Юбер трябва да бъде оставен да работи и у нас, а не да бъде забраняван, за да могат хората да се насладят на истинска таксиметрова услуга, а не на опорочена и раздута такава. МАКСИМ беше нещо подобно, ама само подобно, руско такова и недодялано естествено, без да знаеш кой с каква кола ще те вози...
GMpenetrating
Рейтинг: 5763 НеутралноТози скандал с еврокомисарката Крус, Макрон и други е страшен…
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David HilbertТаралеж
Рейтинг: 2774 НеутралноДобре е че са изтекли данни от рушветите.
Ха сега политиците които са приели пари и подаръци да ги върнат в троен размер и да идат в затвор!
Fucken Taxpayer
Рейтинг: 8 Неутрално$90 млн са дребни пари за Буци...вероятно ги е вземал на месец.
Красимир Андонов
Рейтинг: 1410 НеутралноНе чух нито една критика към услугата Юбер.
Лудостта е привилегия. Глупостта е бреме.А автономните? И тях ли под забрана? Как се дава бакшиш на робот с електронно разплащане?
dorn
Рейтинг: 1037 НеутралноПри нас тия пари са жълти стотинки, затова лошия диктатор ги е забранил. Освен това в България сектора е не само за транспорт, но и за горещи политически поръчки, които струват милиарди.
Суджук Герберите
Рейтинг: 8 НеутралноДайте да върнем плановата икономика и който където се е родил - там да работи във фабрика и там да умре.
... с двеста...Повечето тук май не знаят, че шофьорите на такси в европейските градове живеят/печелят по-добре от 70% от съгражданите си. Лиценз за такси в Париж например струва 300К евро, като обикновен се предава поъомствено. Както и в Мадрид, Барселона и общо взето навсякъде. Комунизъм отвсякъде.
murttle
Рейтинг: 589 НеутралноВсъщност, ако прочетем внимателно оригинала, за корупция при Макрон не става дума. Мотивите му да помага са били други.
k.i.p.
Рейтинг: 66 НеутралноКакви са тези журналисти в тоя сайт, едно грамотно заглавие не могат да напишат!
Иначе по темата, това си е класическа форма на корупция, замаскирана в западните общества като лобизъм. Интересно, дали сега опозицията ще спретне на Макрон едно хубаво велико народно въстание, което да предизвика политическа криза като у нас, или нещата бързо ще се потулят?
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
dorn
Рейтинг: 1037 Неутрално"Годишният бюджет за кампанията за лобиране е достигал 90 милиона долара годишно."
Представяте ли си - тая сума за всички старни където Uber има бизнес. За България колко ли са отделили ако изобщо са си го позволили. Uber са като жалки сиромаси в сравнение с нашите строителни компании и свързаните с "големия бизнес" у нас таксиметрови.
tulup
Рейтинг: 1608 ВеселоДо коментар [#1] от "Kalinoff Ivan":
Не ме търсете преди обядСамо забрави да забрани руския еквивалент Максим, ама това са дребни подробности
Toni Bonboni
Рейтинг: 515 НеутралноУбер имат много добър продук който плаши бранша особенно при нас бакшишите. В пловдив е трагедия отвсякъде. Само зелените са добре
*****
НеутралноДо коментар [#43] от "naturist":
Калъф непоръбен, ползвах услугите на Юбер, когато работиха в България и ги предпочитах пред такси, можеш ли да познаеш защо? И имаш ли капацитета да осмислиш, че предпочитам Юбер пред всичко друго и в чужбина, например Прага и Атина последно?!? И не, не е заради парите, щото градския транспорт, особено в Прага, е добре уреден и евтин.
Такси превозите са закостеняла философия и регулацията им е, образно казано, в средновековието. Да превозваш хора, колкото е капацитета на лек автомобил, е нещо нормално в днешно време и събирането на няколко приятели да си поделят колата, не се различава от това да се возите с Юбер. В този ред на мисли искането на държавата да налага лицензен режим е безумие - и за Юбер, и за такси-тата.
ПП А когато предложиха на такси шофьорчетата да си плащат персонално, за да им изравнят условията с Юбер, спомняш ли си какво стана, или ти изневерява паметта?
Dimitar Mogilarov
Рейтинг: 8 НеутралноОт кога свободната конкуренция е удар на някого? Освен това $90 милиона не са много за цяла Европа.
mjv451129953
Рейтинг: 8 НеутралноПредпочитам Uber отколкото мазен нагъл бакшиш.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
whitemare
Рейтинг: 923 Неутрално"Ало Ваньо" в европейски стил. Прогнили от корупция, зависимости, печатане на пари и далавери, европейците стават лесна плячка и косвена жертва на сблъсъка САЩ-РУСИЯ-КИТАЙ.
Фильо и Фобьо са двама неграмотни, комплексирани и прости близнациИлиян Колев
Рейтинг: 912 НеутралноВсички компании с,опериращина регулиран пазар или които регулациите ги засягат извършват и поръчват лобизъм.И защо таксиметровите компании и браншови организации да могат не само да лобират,но и да оказват натиск до степен изнудване , безредици и блокиране на движението, а от Юбер да контактуват с политик е укоримо.
А воя на бакшишите прича на протест на свещарите срещу слънцето.
Клиента ще реши какво да ползва и шофьора юе реши по кой модел да работи
Щото цената и качеството на усугата е едната странамдругата са отношени между шофьорите и таксиметровите компании
gost22
Рейтинг: 838 Неутрално"дападжийските" номера са втръснали и на хората в Европа. Нормално е да търсят "КООП-таксита" да разбият монопола им. Още малко ще мрънкат "дападжиите", и новия свят ще ги промени.
"Историята служи на българите, да не си взема поука от нея." ...Фра Дяволо. Жалко, но все още е факт...За младите, ДАП е държавно автотранспортно предприятие, от соца, ама малко по-нагли от таксиджиите в момента. Когато разрешиха всеки шофьор със собствена кола да може да работи като такси (КООП-такси), тези се споминаха много бързо, щото конкуренцията ги отнесе и като цени, и като обслужване, и като отношение към пътника... Имаше всякакви таксита, за всякакви пътници. Ей към това вървят нещата и в момента, с или без Юбер. Хората искат конкуренция, която да сваля цената и да вдига качеството, а не монополен сектор.
Puhon
Рейтинг: 570 НеутралноДо коментар [#42] от "kpg4":
Корупция и лобизъм не е едно и също. Най-малкото лобизма е регулиран и се знае кой на кого и колко пари дава. Плащат се данъци и т.н.
k_
Рейтинг: 905 НеутралноТуй ще да е няква путенска пропаганда.
В другата стая "професори" от НБУ са на амбразурата призоваващи ни да не верваме в подобни фейкове.
Ако изтекат и записи на разговорите с регулаторите как пуснаха електиричните тротинетки в София там е същото.
k_
Рейтинг: 905 НеутралноВ Европа не можеш да пуснеш китайска три пъти по-евитн електрически автомобил по шосетата, защото "не е безопасен", но тротинетка бръмчаща с 20км в час може.
Tademan
Рейтинг: 1017 ВеселоДо коментар [#38] от "Красимир Андонов":
Оставяш кеша на предната седалка. :) Действителен слуàй от преди няколко месеца!
mal55646797
Рейтинг: 8 ВеселоАахаха умнокрасивата икона, за която Прокопиев и ДБ/ПП така яростно лобираха и квичеха години наред, а какво се оказа накрая ... Корупционна схема за стотици милиони. Облажиха ли нашите поне или е било от полезен идиотлък и подмазване пред посолствата?
А за редовите полезни идиоти: Сега стана ли ясно какво се случва, когато поставиш идеологията над здравия разум? Целата ви сбъркана либерастка философия е такава.
buljubei
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#28] от "Hitar Petar":
Uber предлагаше и предлага чиста кола и ниска цена за Вас, лично съм ползвал нормалните таксита във Виена, за по 10 евро на километър, срещу 0.7 цента при уберите, прос народ сте, при нас помпите ги изгониха, и пак вие го дуаате. халал да ви е...
лллллллллллллллллл
Ти му казваш, че Юбер са подкупвали яко на най-високо равнище / от благоприличие го наричат "лобизъм"/, то повтаря като навит "прост Ганю, да го духа".
Ама иначе е срещу корупцията, нали?
buljubei
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#34] от "geordgeo":
Воят беше до небесата, щото видиш ли, имало било конкуренция... Алооо, не сме в соца, ако не сте забелязали, никой бизнес не трябва да е гарантиран от държавата, особено пък таксиметровите услуги
..............
НЕ МЛАДЕЖ, НЕ Е ЗАРАДИ КОНКУРЕНЦИЯТА.
Заради неравнопоставеността е. Такситата имат лицензи, плащат данъци и се следят от ДАИ, а Юбер - не.
И къде видя "бизнес , гарантиран от държавата"?
Лаладжийска инфантилна работа.
mal55646797
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#54] от "Puhon":
Исти курац - ново пакованье.
thegift
Рейтинг: 229 НеутралноЮбер като качество, удобство и цена на услугата е в пъти по-добро от която и да е класическа таксиметрова компания. И не говоря за българските таксита (те са несравним с нищо трап), а за такситата в Лондон, Барселона, Букурещ...
Тези, дето обясняват как Юбер били либерално-комунистическа идея, да ги бяха пробвали първо. Ама то откъде да има Юбер в Куртово Конаре.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Моа Преател Тайпи
Рейтинг: 56 Неутралнотулсата дейгуй вей? тамам слочайно пупадам на
Square & Multiply Algorithm - Computerphile
https://www.youtube.com/watch?v=cbGB__V8MNk
...и ного ше ва замола ми са неотварате сас еклиптик курви, разбирачете яж бахур...
gogo2011
Рейтинг: 780 НеутралноДо коментар [#63] от "mal55646797":
Нелегален превоз? Работят в десетки държави и навсякъде нелегално? А ние сме тарикати и им хванахме схемата, нали? Защо ли пък тези нелегалните са с разни стикери в другите държави, дали се крият?
futio_tapanchev
Рейтинг: 1112 НеутралноДо коментар [#52] от "Илиян Колев":
"Клиента ще реши какво да ползва и шофьора юе реши по кой модел да работи"
Да, след като държавата осигури равнопоставеност. В случая обаче не е така, защото Убер не спазват законите.Не било таксиметрова услуга тяхното....
Защо си мислите ,че ако ги разрешат и се наложат , бакшишите няма да работят за Убер? Впрохождащия пазар Убер наливаха "бонуси" за да привлекат шофьори с автомобили. Затова и услугата беше по добра. Частни коли, неосрани от "гражданите" клиенти и непотрошени от стотиците хиляди километри естествено ще са по добри. В дългосрочен план дали щеше да е така? "Такси ми" какво е? Платформа ,подобна на Убер, но спазваща правилата. Возете се там. Толкова ли е сложно? Има няколко фирми в София. Всичките си имат и предимства и недостатъци. Всеки може да си избира. По едно време нали имаше грийн такси? Чисти коли, шофьори с костюми...защо фалираха според вас? Защото пазара не може да ги издържа.Ганьо си търси евтинкото 1 евро/ СВ/1280 и Максим без да му пука в какъв дъргел се вози. Иначе е с претенции и надава вой до небесата.
4okuto
Рейтинг: 33 НеутралноПоредно доказателство, че в мнозинството си политиците навсякъде по света са просто едни лобисти за прокарване на икономически интереси. Пробутват различни идеологии и пропаганда за пред масите, които ги избират, но реално работят да други...
blondofil
Рейтинг: 1427 НеутралноДо коментар [#1] от "Kalinoff Ivan":
Да си бяха платили повече от нашите таксиметрови фирми. Баце е с такова добро сърце, на никого не е отказал добро предложение
blondofil
Рейтинг: 1427 НеутралноДо коментар [#31] от "NoBrainNoPain":
ПРедлагат таксиметрова услуга , без да плащат съответните лицензи
Ти сигурно като седнеш в мърляво такси си повтаряш "Има лиценз, има лиценз, оммм"
tsvetko_51
Рейтинг: 838 НеутралноДо коментар [#3] от "futio_tapanchev":
Евентуалната нерегламентирана помощ за Юбер, ако такава се е реализирала, ествтествено е неприемлива.
Но аз съм ползвал услугите на "бер в Австрия, Виена и мога да кажа, че е в пъти по-добра (услугата) и е значително по-евтина. В този смисъл, тази фирма и форма на предлагане на услугите е в интерес на потребителите и прави истинка конкуренция.
А вие доволните ли сте от на практика монопола на тези 2-3 фирми, които на практика държат пазара у нас. С малки изключения, като например Радио СВ, съм се сблъсквал с какво ли не, номера с цените на превоза, невъзпитани шофьори, чалга, неудобни коли, тип баничарки ( особено ако пътуваш с багаж), въпреки че при поръчката специално съм настоявал да не пращат кола с газова бутилка и т.н.
murry
Рейтинг: 761 НеутралноДо коментар [#1] от "Kalinoff Ivan":
Не зная дали ги е забранил, но дори да е така, няма връзка и не оневинява банкянската сикаджийска Тиква за това, че окраде и съсипа България, както никой друг не успя преди него.
futio_tapanchev
Рейтинг: 1112 НеутралноДо коментар [#70] от "tsvetko_51":
И аз ползвам СВ, но пък там са по стари колите.