Берта Бенц: Жената - изпитател, която вдъхнови първия автомобил

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (17)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на vogon_jeltz
    vogon_jeltz
    Рейтинг: 81 Весело

    "конктруктура Карл Бенц..."

    Аутокоректорът пак запецнал!😂

    Fuck Your Opinion
  2. 2 Профил на 442
    442
    Рейтинг: 564 Неутрално

    ФОРД също е казвал: слушайте жените, направете това което искат, не им се подигравайте.

  3. 3 Профил на irobot
    irobot
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Подкарва Patent-Motorwagen III на мъжа си без книжка на стотина километра за да посети майка си. По това време движението на МПС не е било регламентирано. Изпитател е колкото Ада Лъвлейс е програмист.

    Истории, удобни за украсяване от феми-наратива, така че акцентът да не пада върху едни бели мъже с пури и цилиндри на главата.

  4. 4 Профил на Zayo Cicin
    Zayo Cicin
    Рейтинг: 3585 Весело

    Бащите основатели: Готлиб Даймлер, Карл Бенц и Вилхелм Майбах.
    Рудолф Дизел и Роберт Бош.
    Феликс Ванкел.
    Абе много прости тия немци бе.

    I 💜 Leka Borislavovna
  5. 5 Профил на sandor_clegane
    sandor_clegane
    Рейтинг: 8 Весело

    Абе много прости тия немци бе.

    Апа ква бира праят…

  6. 6 Профил на Whoops
    Whoops
    Рейтинг: 848 Неутрално

    До коментар [#3] от "irobot":

    Истории, удобни за украсяване от феми-наратива, така че акцентът да не пада върху едни бели мъже с пури и цилиндри на главата.
    —цитат от коментар 3 на irobot


    А какво да кажем за едни надути и празноглави бели мъже и жени, готови да се изкажат компетентно по всеки въпрос, без да имат капка представа от материята. Прочети за живота на Карл и Берта, може пък да ти влезе нещо в главата.

  7. 7 Профил на sandor_clegane
    sandor_clegane
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#3] от "irobot":

    +++

  8. 8 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 3119 Неутрално

    До коментар [#4] от "Alarmstufe Rot":

    Прости. аха...! Зарязаха дойче марката и са еврогейове. :)))

    Пътят на праведния е заобиколен от всички страни с несправедливостта от егоизма и тиранията на злите хора. Блажен е онзи, който в името на милосърдието и добрата воля, води слабия през долината на мрака ...
  9. 9 Профил на kumcho___valcho
    kumcho___valcho
    Рейтинг: 421 Неутрално

    До коментар [#6] от "Whoops":
    Малоумни са всъщност всички подобни статии, претендиращи да обясняват как ако не бил еди кой си, сега нямало да имаме серийни автомобили, електронни часовници, компютри и т.н. В края на 19-ти век стотици изобретатели са се надпреварвали за всякакви изобретения кой по-бързо изкара своя продукт, за да има предимство от няколко години преди останалите да го настигнат. А при патентоването на много от изобретенията е имало разлика само от часове, а понякога и по-малко. В случая дори ако Карл Бенц беше умрял или не съществуваше, това нямаше да промени съществено ситуацията. Неговите т.нар. серийни автомобили всъщност са били доста скъпи и в малки серии. Неслучайно след като реализира читава печалба, след няколко години Карл Бенц предава компанията си на други хора да я ръкововодят и вече не му се занимава, защото осъзнава, че времето му е отминало и ще дойдат избретатели и предприемачи с нов подход.
    Иначе ако трябва да следвам тая логика, аз мога например да заявя, че жената на Карл Бенц има съществена вина за глобалното замърсяване, защото ако не бяха започнали да популяризират автомобили с тогава новата технология за двигатели с вътрешно горене, електрическите автомобили, които се появяват много преди това, щяха да дръпнат достатъчно, за да задържат преднината си по-дълго (въпреки че все пак успяват да запазят преднината си пред колите с ДВГ чак до 30-те на 20-ти век).

  10. 10 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 3119 Неутрално

    До коментар [#9] от "kumcho___valcho":

    Така е. Много хора се състезават, но единици остават в историята. Много откриватели има, малцина са тия които се докосват до славата. Много художници има, но малко са изложени в музеите.

    Пътят на праведния е заобиколен от всички страни с несправедливостта от егоизма и тиранията на злите хора. Блажен е онзи, който в името на милосърдието и добрата воля, води слабия през долината на мрака ...
  11. 11 Профил на uq
    uq
    Рейтинг: 1466 Неутрално

    До коментар [#9] от "kumcho___valcho":

    Прав си като цяло, още повече че ..автомобилът като такъв едва ли е кой знае какво изобретение, няма почти нищо принципно ново в него, ДВГ, впрягове, влакове даже парамобили са съществували. Наистина е било въпрос кой ще го конструира.

  12. 12 Профил на Нинов
    Нинов
    Рейтинг: 1665 Неутрално

    Бащите основатели: Готлиб Даймлер, Карл Бенц и Вилхелм Майбах.Рудолф Дизел и Роберт Бош.Феликс Ванкел.Абе много прости тия немци бе.
    —цитат от коментар 4 на Alarmstufe Rot


    Николаус Ото (на немски: Nikolaus August Otto) (* 10 юни 1832 в Холцхаузен ан дер Хайде; † 26 януари 1891 в Кьолн) е немски инженер-самоук, изобретател на автомобилния четиритактов двигател, наричан на негово име отомотор.

    Животът е кратък! Затова се стремете да прекрарате колкото се може повече време в интернет-форуми в спорове с непознати.
  13. 13 Профил на BHB
    BHB
    Рейтинг: 8 Неутрално

    бели букви на бял фон, лигрин ли е, лигроин ли е, егати аматьорите

  14. 14 Профил на Zayo Cicin
    Zayo Cicin
    Рейтинг: 3585 Неутрално

    До коментар [#12] от "Нинов":

    Да, пропуснах го, благодаря за подсещането.

    I 💜 Leka Borislavovna
  15. 15 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 5853 Неутрално

    Между другото, пътят е много живописен, преминава Некар, а в Ладенбург има музей :)

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  16. 16 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 2881 Любопитно

    До коментар [#9] от "kumcho___valcho":

    Иначе ако трябва да следвам тая логика, аз мога например да заявя, че жената на Карл Бенц има съществена вина за глобалното замърсяване, защото ако не бяха започнали да популяризират автомобили с тогава новата технология за двигатели с вътрешно горене, електрическите автомобили, които се появяват много преди това, щяха да дръпнат достатъчно, за да задържат преднината си по-дълго (въпреки че все пак успяват да запазят преднината си пред колите с ДВГ чак до 30-те на 20-ти век).
    =======
    Аааа.. ❗
    Дойдохме си на думата...❗
    Именно това е най важното...
    И най вече....
    Защо преди век и половина е избран грешния път по който е тръгнало автомобилостроенето...❓

    Няма отлагане по тоя въпрос...!

    Bukalemun
  17. 17 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 2881 Любопитно

    До коментар [#9] от "kumcho___valcho":

    жената на Карл Бенц има съществена вина за глобалното замърсяване, защото ако не бяха започнали да популяризират автомобили с тогава новата технология за двигатели с вътрешно горене, електрическите автомобили, които се появяват много преди това,
    =======
    Света има нужда от спешен консенсус по въпроса...
    Иначе всички ония приказки за чиста природа и еко технологии ще са бош лаф......
    Доколкото жената на Карл Бенц....
    Няма да и бъде накърнена харизмата...

    Bukalemun




За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #