За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
Ала-бала с Президента
Рейтинг: 754 ВеселоГлобалното затопляне ще завърши с ледникова епоха, както се е случвало стотици пъти преди да има хора на земята ;-)
Чехов е Толстой, а Братя Карамазови са Три Сестри!Жалко за зелената релиция, която проподява "първородния, въглероден грях" :-)
Ха-Ха
Lazarus
Рейтинг: 302 Неутрално"По-ранни изследвания свързват забавянето на северноатлантическото течение със застудяванията в Европа."
Последно застудяване или затопляне?!
Всеки от тези институти, учени се опитва да обясни, че неговите прогнози и изследвания са най-съществени за живота ни. Съответно, че парите за него трябва да най-много.
penetrating
Рейтинг: 5672 НеутралноКитовете пречат?
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David HilbertКорабите пречат?
Самолетите пречат?
Не, хората пречат.
Но пък е доказано, че климатичните промени са константни на Земята, дори без хората :)
Ала-бала с Президента
Рейтинг: 754 ВеселоНе е важно дали ще има затопляне или застудяване ;-)
Важното е да си плащаш "въглеродната квота" защото дишаш, а левите-зелени ще разпределят парити, защото са комунисти и само това могат: "да харчат чужидте пари" :-) Чехов е Толстой, а Братя Карамазови са Три Сестри!
vogon_jeltz
Рейтинг: 81 НеутралноДо коментар [#3] от "penetrating":
+++
Генералната грешка на Креаторът с внедряването на ЧОВЕШКИЯ ЖИВОТИНСКИ ВИД! Fuck Your Opinion
jazzdevil
Рейтинг: 207 Неутрално"Бързо топящият се антарктически лед причинява драматично забавяне на дълбоките океански течения и може да има катастрофален ефект върху климата"
Какъв бързотопящ се лед бе - те преди няколко години измериха рекорден обхват на южната ледена шапка.
danvan
Рейтинг: 7244 НеутралноСпрете земята! Искам да сляза!
Мутрите от 90-те поеха открито държавата, а ние ги последвахме. Sapienti Satpilgrim.epsylon
Рейтинг: 28 НеутралноПълни глупости. :)
[quote#114:"trollhunter"]Айде да спрем да обиждаме нацистите на хитлер.[/quote]half truth
Рейтинг: 1027 НеутралноЛедовете ще се стопят и океанските течения ще спрат. Тогава започва новият ледников период. Нас така са ни учили още в гимназията.
penetrating
Рейтинг: 5672 ВеселоДо коментар [#5] от "puck_futin":
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David HilbertСъгласен, но грешката му не е във внедряването на човека като микроб, който ще унищожи Земята, а като наблюдател, който гадае като Ванга, но го прави наукообразно (IPCC).
При това горделиво си е въобразил, че е всесилен като Създателя и може да влияе глобално върху процесите (веднъж като ги предизвиква, втори път като ги спира/забавя), което е смешно и изследването по-горе го показва.
Това изследване скоро ще потъне в забрава, заради невъзможността то да бъде свързано със следствията от човешката дейност (освен да намесят и пърдящи морски крави), докато следствията от него (или еднократно изригващ вулкан) многократно ще надхвърлят влиянието на цялото човечество върху климата.
half truth
Рейтинг: 1027 ВеселоДо коментар [#10] от "penetrating":
От гледна точка на човека всяко зло за добро. Благодарение на предишното стопяване на леда, викингите са оставили генетичен материял в Канада, преминавайки полюса с лодките си. После пък заради замръзването на Гренландия, са се смесили с европейската цивилизация.
jazzdevil
Рейтинг: 207 НеутралноОтносно бързо топящият се лед в Антарктика - чудно как става това при положение, че сателитите показват, че в тия региони реално никакво затопляне не се наблюдава:
https://www.climate4you.com/images/MSU UAH ArcticAndAntarctic MonthlyTempSince1979 With37monthRunningAverage.gif
Незнайко
Рейтинг: 2963 НеутралноАко Гълфстрийм, който топли Европа, се забави, в Европа определено ще застудее.
Но вече не е коректно да се говори за застудяване...
"Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
jazzdevil
Рейтинг: 207 НеутралноДо коментар [#12] от "jazzdevil":
Ех тая дневникарска платформа:
https://bit.ly/3lWbCs0
half truth
Рейтинг: 1027 НеутралноАко Гълфстрийм, който топли Европа, се забави, в Европа определено ще застудее.
Но вече не е коректно да се говори за застудяване...
До коментар [#13] от "Незнайко в Слънчевия град":
Колкото по-малко сладка вода идва от полюсите, толкова по-бавни и невлиятелни течения. Да, затоплянето води до ледников период. А дали ние влияеме на тоя процес? - безспорно да.
Незнайко
Рейтинг: 2963 НеутралноНивата на въглероден двуокис в атмосферата са се повишили с около 20 части на милион през 7-те десетилетия от 1880-1950 г., докато температурата се е повишавала средно с 0,04° C на десетилетие.
През следващите 7 десетилетия обаче въглеродният двуокис се покачва с близо 100 ppm (5 пъти по-бързо!). . . . В същото време скоростта на затопляне е средно 0,14° C на десетилетие, а не е 0.8° C на десетилетие, ако имаше такава непосредствена връзка...
Особено, от 2000 г насам, скоростта на покачване на температурата на земната повърхност няма никаква видима връзка с покачването на нивата на въглероден двуокис в атмосферата, които растат бързо а земната температура изобщо не следва този тренд.
https://www.globalchange.gov/browse/multimedia/global-temperature-and-carbon-dioxide
"Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
vogon_jeltz
Рейтинг: 81 НеутралноДо коментар [#14] от "jazzdevil":
Всичко си е наред!
Осветяваш целият линк ; клик десен бутон ; Go to... Fuck Your Opinion
penetrating
Рейтинг: 5672 ВеселоДо коментар [#11] от "half truth":
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David HilbertДобре казано :)
Незнайко
Рейтинг: 2963 ЛюбопитноНие в глобален мащаб, отделяме 29 гигатона СО2 годишно от нашата дейност.
Природата отделя съответно 439 гигатона от сушата и 332 гигатона от океаните.
Страхотен фактор сме... 750/30 в полза на природата "Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
dosetliv
Рейтинг: 1276 НеутралноЗастудяването ше да е. Бог Затопъл се явява пред нас под 3 различни форми: затоплизъм, захладнизъм и застудизъм (триединство)
През последните 8 години имаме застудизъм. Фактчекърите на Ройтерс обаче ни учат, че въпреки тоя факт, ние треба да гледаме Голямата Правда.
https://pjmedia.com/news-and-politics/catherinesalgado/2023/02/04/hot-air-no-global-warming-for-eight-years-n1667955
Полковник Паликъщов
Рейтинг: 2283 НеутралноНалагат зелен комунизъм, ролята на пазара замира, дори по отношение на превозните средства има диктат на затоплистите!
И всеки ден минимум по една статия колко е лошо дереджето!
Снимка на прадядо ми ПАЛИКЪЩОВ, поборник.
lz73
Рейтинг: 2000 НеутралноДо коментар [#15] от "half truth":
Безспорно?! Може ли един безспорен факт, доказващ това?
Незнайко
Рейтинг: 2963 НеутралноИменно това се опитвам да кажа, цитирайки данни и графики.
Температурата на Земята не се управлява директно от нашите пръцкания на парников газ.
Освен това парниковият ефект, като такъв, е в резултат от състава на атмосферата, който влияе на нейната способност да абсорбира топлина и следователно, целият обем на атмосферата би трябвало да се затопля. А ние следим метеорологичните данни за температурите, измервани на 1.5 метра от повърхността на Земята, но никой не ни казва, каква е промяната в по-високите слоеве, където също нараства нивото на СО2. Там обаче няма промяна.
Никой не говори за слънчева активност, нито за прозрачност на атмосферата (липса на прах и дим). А главният фактор за топлината, е Слънцето. "Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
georgi_ww
Рейтинг: 264 Неутралноние пък ще си караме електричките и ще се борим с емисиите (а ние с Боби пием кефе...)
half truth
Рейтинг: 1027 НеутралноНие в глобален мащаб, отделяме 29 гигатона СО2 годишно от нашата дейност.
Природата отделя съответно 439 гигатона от сушата и 332 гигатона от океаните.
Страхотен фактор сме... 750/30 в полза на природата
До коментар [#19] от "Незнайко в Слънчевия град":
Гледали ли сте видеота от дъното на Босфора и мраморно море? И не само там е така.
И една голяма част от морските животни носят пластмаса в себе си. Учени изследват генетични промени заради микрочастиците й.
Ние е се бъркаме в самата същност на природата.
lz73
Рейтинг: 2000 НеутралноДо коментар [#25] от "half truth":
Не така! Винаги, когато запитам някой привърженик на идеята, че човечеството има пръст в промяната на климата, той започва да ми говори за замърсяване на природата с боклуци. Да, замърсяването е гадно нещо, но по-горе говорим за влиянието на отделяния СО2....
Незнайко
Рейтинг: 2963 НеутралноСега е модерно, да не се в не вярва на научно доказани числови данни от конкретни измервания, а на гневни есета на намръщени скандинавски тийнейджърки с доказана психическа епикриза...
По-яко е...
"Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
lz73
Рейтинг: 2000 НеутралноДо коментар [#27] от "Незнайко в Слънчевия град":
Е, аз не съм модерен. Аз съм дърт, т.е. ретро и си искам си числовите данни...
Незнайко
Рейтинг: 2963 НеутралноДа. Едно е опазване на околната среда, което е страхотно начинание, чисти води, чиста природа, чист въздух, друго е да твърдим е можем да имаме контрол на глобалната температура на планетата чрез промяна на нивата на нашите емисии на СО2. А че пингвините имат пластмаса в гушките си, наистина е гадно.
"Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
Още от същото
Рейтинг: 196 НеутралноДо коментар [#25] от "half truth":
Сериозно ли?Диалектиката Ви куца
Още от същото
Рейтинг: 196 ЛюбопитноНе съм намерил нито едно разумно обяснение защо ледовете в Артика и Антарктика се топят отдолу нагоре. Ако причината бе атопляне на въздуха (за което може човекът да има роля около 1 на хиляда), то топенето трябваше да е обратно - отгоре надолу.
Сериозно ли?Подкрепям тези, които смятат, че затоплистите само врънкат пари от държавни бюджети, защото на пазара няма кой да плаща за квалификацията им.
jazzdevil
Рейтинг: 207 НеутралноДо коментар [#16] от "Незнайко в Слънчевия град":
На първата графика
https://bit.ly/42UCVmY
ясно се вижда, че от 1910 до 1945 температурата се покачва със същия темп, с който се покачва и от 1980 до 2016 без значение, че във втория период СО2 емисиите са ДЕСЕТОРНО по-големи. И още нещо любопитно - след края на ВСВ и масовата индустриализация при която СО2 емисиите експлоадират 6 пъти спрямо предвоенните се наблюдават 30г на захлаждане!?!
Kosta Delev
Рейтинг: 793 ВеселоПроучване, базирано на изказванията тук, констатира ,че от Искъра по-дълбоко нема, а всичко друго са глупости.
evtimvz
Рейтинг: 707 НеутралноИма ли изследвания как влияят вятърните ел. централи на въздушните течения?
jazzdevil
Рейтинг: 207 НеутралноИ какво очаквате - като затворим Марица Изток и тока стане 2лв/КВтч и 90% от бизнеса хлопне кепенци а бабичките зъзнат цяла зима по къщите си, че някак чудодейно Босфора ще се изчисти ли?
Sion
Рейтинг: 52 ВеселоМи да ги забързат гретенистите..Лапат грантове, мързелуват и нищо не правят..
Глупостта у някои е безмилостна като Съдбата!Иво
Рейтинг: 3200 ЛюбопитноПоследно е затопляне. Зима 2022-2023 официално беше класифицирана от европейските метеоролози, че е най-топлата откакто се правят температурни измервания в Европа.
И стига сте слагали хилядите учени от цял свят (в този конкретен случай австралийски океанолози) във вашите смешни, абсурдни, безпочвени и нелепи конспиративни теории за това, че видиш ли няма затопляне на климата, няма промяна в климата (въпреки, че милиарди хора по света виждат и усещат тези промени всекидневно почти)! "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
Иво
Рейтинг: 3200 ЛюбопитноДо коментар [#23] от "Незнайко в Слънчевия град":
"Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36Незнайко от слънчевия град Мюнхен. Интересно ми е защо не кажеш нещо и за покачването на концетрацията на CO2 в атмосферата. За покачването на CH4 в атмосферата. Сигурно знаеш, че те са парникови газове и съответно с увеличаването на техните концентрации се увеличава и температурата на планетата ни. Дали пък това няма нещо общо с милионите тонове фосилни горива (въглища, нефт, природен газ и дървета) които изгаряме ние хората всяка година!? Дали пък няма общо също със селското стопанство!? Дали няма общо с пожарите, причинени от хората (при което пак се отделят огромни количества CO2)!? А по отношение на CH4 дали пък няма общо с добива на този газ от хората с цел последващото му изгаряне за гориво!? Давам ти материал за размисъл...
https://climate.nasa.gov/climate_resources/24/graphic-the-relentless-rise-of-carbon-dioxide/
https://www.climate.gov/news-features/understanding-climate/climate-change-atmospheric-carbon-dioxide
https://education.nationalgeographic.org/resource/carbon-dioxide-levels-are-record-high-heres-what-you-need-know/
tlr33621309
Рейтинг: 8 НеутралноКлиматиците нещо не работят
Всичко, което може да се яде е обект на властта0tempora0mores
Рейтинг: 554 ЛюбопитноДо коментар [#25] от "half truth":
Никой не оспорва, че трябва да се борим със замърсяването на природата, ама какво общо има това с борбата с климатичните промени (боже каква донкихотовщина)
trollhunter
Рейтинг: 65 ВеселоЩом намесихте религията, положението е тотал щета.
Комунизмът е кървава религия, която е избила поне 200 милиона от 1917 година.Повече по въпроса четете тук: https://knizhen-pazar.net/offsale_products/books/1764162-chernata-kniga-na-komunizma-chast-1-2 Не ми вярвате? Тогава погледнете знамената и флаговете? Не стига ли? Тогава от мен да знаете, че мавзолея на ленин е копие на древноегипетски погребения. А ако не знаете фараоните са полубогове, които са били наследници на древноегипетските богове. Според западните комунисти и отричащите очевидното всички от Маркс през Ленин, Сталин, та чак до Путин били "нацисти" и "фашисти".Отивайте да се молите!
citoyen
Рейтинг: 707 НеутралноОбщо взето апокалиптични заглавия навсякъде. Това хич не ми допада. Е, има недежда, че някой съзнателно сгъстява боите изглежда за да се сепнем овреме.
joro4900
Рейтинг: 768 ВеселоДо коментар [#25] от "half truth":
„И една голяма част от морските животни носят пластмаса в себе си.“
А ми там е проблема. Вместо да се вземат сериозни мерки и се намали замърсяването на океана и атмосферата с пластмаси и други неорганични замърсители, се измислят непрекъснато нови фантасики базирани на СО2. Вместо да се залесяват нови гори, старите се изсичат, а световният горски фонд непрекъснато намалява.
joro4900
Рейтинг: 768 ВеселоДо коментар [#37] от "Иво":
„(въпреки, че милиарди хора по света виждат и усещат тези промени всекидневно почти)!“
Така де правоверец. В Калифорния ги усетиха, падна 3м сняг. В западните щати също. В източните беше нормално, до 2м. Тази зима в САЩ беше една от най–студените и снежни зими. Но хората се радваха на цъфтежа на зелените налъми...
dito
Рейтинг: 225 НеутралноДо коментар [#16] от "Незнайко в Слънчевия град":
"...а земната температура изобщо не следва този тренд..."
Хова, с вас на една планета ли живеем? Тазгодишната зима е незапомнено безснежна,
с поредни температурни рекорди, а ти витиевато изричаш неистината, че "земната температура не била следвала този тренд"?
penetrating
Рейтинг: 5672 ВеселоДо коментар [#38] от "Иво":
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David HilbertЗаблуждавате се, но успокояващото е, че не сте сам.
Може би нещата ще си дойдат на мястото, когато се прочете едно основополагащо интервю на един от лидерите (2010) на IPCC, Dr. Ottmar Endenhofer, IPCC co-chair working group 3 в интервю за Нов Бернски Вестник, 3 ноември, 2010
В прав текст той заявява:
„Ние от ООН-МПКП преразпределяме де факто световното богатство чрез политиката по климата“
И още:
„Човек трябва да се освободи от илюзията, че международната политика по климата е политика за защита на околната среда. Тя вече няма нищо общо с политика за защита на околната среда.“
Преведените части на английски:
“We (UN-IPCC) redistribute de facto the world’s wealth by climate policy…”
“One has to free oneself from the illusion that international climate policy is environmental policy. This has almost nothing to do with environmental policy anymore.”
Dr. Ottmar Endenhofer, IPCC co-chair working group 3. Nov.3, 2010
Оригиналът на немски, но изисква абонамент https://www.nzz.ch/klimapolitik_verteilt_das_weltvermoegen_neu-ld.1003523?reduced=true
Преводът на интервюто на английски:
https://www.netzerowatch.com/ipcc-official-climate-policy-is-redistributing-the-worlds-wealth/
Роси
Рейтинг: 5672 НеутралноЩом хората не се справят, ще се справи природата.
evpetra
Рейтинг: 1823 ГневноДо коментар [#1] от "Нелсън Мандела":
На какво се смееш, бе, идиот! Не е смешно!