Неизправна стрелка вероятно е причинила най-смъртоносната жп катастрофа в Индия

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (4)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Веселин Дечев
    Веселин Дечев
    Рейтинг: 229 Любопитно

    Там в Индия всичко е заебано от поколение. Подобно на Украйна, но много по-зле.

    Миний аав адуучин хүн
  2. 2 Профил на Тюфлекчия
    Тюфлекчия
    Рейтинг: 442 Любопитно

    Там в Индия всичко е заебано от поколение. Подобно на Украйна, но много по-зле.
    —цитат от коментар 1 на Веселин Дечев


    Ти и Данван сериозно предизвиквате Стюпида и май скоро ще му отнемете преходния приз "Тапир №1 на форума", който държи от поне едно 5 години.

    Браво демократи - станахте по-лоши от тези с които се борите!
  3. 3 Профил на Yotce
    Yotce
    Рейтинг: 1498 Неутрално

    До коментар [#1] от "Веселин Дечев":

    Специално този участък, изглежда, е бил достатъчно нов и поддържан, и по тази линия не се движат прочутите влакове с накатерени по покривите пътници.
    Тепърва ще се разследва, дали и защо се е объркала автоматичната система.

  4. 4 Профил на pamela
    pamela
    Рейтинг: 1583 Неутрално

    Разследването на инцидента се фокусира върху компютърно контролираната система за управление на релсите, наречена "блокираща система", която насочва влак към празен коловоз в точката, където се срещат два коловоза.
    *
    каква е тази безсмислица, която сте написал? Ей така ства като се разчита на Гугъл преводач.
    За сведение няма никаква компютърна система за управление на релсите, а компютърната система е за нареждане на маршрути и управление на трафика. На английски ж.п. стрелка е point, т.е. горният превод е пълна глупост. Вероятно стрелката е била обърната неправилно вследствие на което влакът е влязъл в зает коловоз. Това е едното обяснение. Другото е, че може коловозът да не е показан като зает поради повреда на сензорната система.
    Още от самото начало се съмнявах в първоначалната версия, че единият влак е дерейлирал на прав участък и вагоните са попаднали върху другата линия, което е предизвикало катастрофата.





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #