За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
Веселин Дечев
Рейтинг: 229 ЛюбопитноТам в Индия всичко е заебано от поколение. Подобно на Украйна, но много по-зле.
Миний аав адуучин хүнТюфлекчия
Рейтинг: 442 ЛюбопитноТи и Данван сериозно предизвиквате Стюпида и май скоро ще му отнемете преходния приз "Тапир №1 на форума", който държи от поне едно 5 години. Браво демократи - станахте по-лоши от тези с които се борите!
Yotce
Рейтинг: 1498 НеутралноДо коментар [#1] от "Веселин Дечев":
Специално този участък, изглежда, е бил достатъчно нов и поддържан, и по тази линия не се движат прочутите влакове с накатерени по покривите пътници.
Тепърва ще се разследва, дали и защо се е объркала автоматичната система.
pamela
Рейтинг: 1583 НеутралноРазследването на инцидента се фокусира върху компютърно контролираната система за управление на релсите, наречена "блокираща система", която насочва влак към празен коловоз в точката, където се срещат два коловоза.
*
каква е тази безсмислица, която сте написал? Ей така ства като се разчита на Гугъл преводач.
За сведение няма никаква компютърна система за управление на релсите, а компютърната система е за нареждане на маршрути и управление на трафика. На английски ж.п. стрелка е point, т.е. горният превод е пълна глупост. Вероятно стрелката е била обърната неправилно вследствие на което влакът е влязъл в зает коловоз. Това е едното обяснение. Другото е, че може коловозът да не е показан като зает поради повреда на сензорната система.
Още от самото начало се съмнявах в първоначалната версия, че единият влак е дерейлирал на прав участък и вагоните са попаднали върху другата линия, което е предизвикало катастрофата.