Половината арменци вече са напуснали Нагорни Карабах

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (125)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Лелка
    Лелка
    Рейтинг: 465 Неутрално

    " Но Москва казва, че арменският премиер Никол Пашинян може да обвинява само себе си и не е трябвало да търси по-тесни връзки със Запада." - и както преди век го е казал Ботев - "Русия, тая мнима защитница на народите..."

  2. 2 Профил на brazza
    brazza
    Рейтинг: 2351 Неутрално

    " Но Москва казва, че арменският премиер Никол Пашинян може да обвинява само себе си и не е трябвало да търси по-тесни връзки със Запада." - и както преди век го е казал Ботев - "Русия, тая мнима защитница на народите..."
    —цитат от коментар 1 на Лелка


    Той и Пашинян е на същото мнение. И Сакаашвили подкрепя подобно мнение.

  3. 3 Профил на Willy Messerschmitt
    Willy Messerschmitt
    Рейтинг: 339 Неутрално

    Скоро ще престанат да съществуват и ЛНР както и ДНР....

    До истината се достига с познание! Не влизам в диалог с лумпени !И не храня руски тролове...
  4. 4 Профил на vht16370188
    vht16370188
    Рейтинг: 3016 Неутрално

    До коментар [#3] от "Willy Messerschmitt":

    Едва ли ще престанат да съществуват скоро, но едва ли някога ще са в пълните си граници пък уж за това беше 500 дневната операция

  5. 5 Профил на vht16370188
    vht16370188
    Рейтинг: 3016 Неутрално

    До коментар [#2] от "brazza":

    Викаш който не иска "защита" бива брутално и неочаквано нападнат от "защитника" в случая изнудвач който казва или си с нас или ще опитаме да те превземем и подчиним насила

  6. 6 Профил на Average Person
    Average Person
    Рейтинг: 2733 Неутрално

    До коментар [#5] от "vht16370188":

    русия само помага или асвабаждава....

    ☠ This is worse than Mordor. ☠ Much worse in a way. It comes home to you... and because it is home, and you remember it before it was all ruined.
  7. 7 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4848 Неутрално

    Скоро ще престанат да съществуват и ЛНР както и ДНР....
    —цитат от коментар 3 на Willy Messerschmitt


    Че те никога не са съществували! Освен в тиквите на русоробите!

  8. 8 Профил на Finland
    Finland
    Рейтинг: 893 Неутрално
  9. 9 Профил на Bullet
    Bullet
    Рейтинг: 344 Неутрално

    “Изгнаници клети, отломка нищожна
    от винаги храбър народ мъченик,”
    Завръщат се вече в свойта родина,
    пешком и с комат просеник.


    Gor det idag, imorgon kan deta vara förbjudet.
  10. 10 Профил на brazza
    brazza
    Рейтинг: 2351 Неутрално

    До коментар [#2] от "brazza":Викаш който не иска "защита" бива брутално и неочаквано нападнат от "защитника" в случая изнудвач който казва или си с нас или ще опитаме да те превземем и подчиним насила
    —цитат от коментар 5 на vht16370188


    Абсолютно. Армения беше нападната от Русия, не от Азербайджан, нали?
    Странното е, че Европейският парламент с години закъснение обяви, че вината за войната в Абхазия е на Грузия, не на Русия.
    Сигурно нещо са се объркали.

  11. 11 Профил на nigel
    nigel
    Рейтинг: 931 Неутрално

    Коментарите под статията както обикновено се насочиха в „правилната посока“, нищо че е маааалко встрани от Армения.

    За да върна нещата към темата - кое според вас ще е следващото действие в конфликта ? Аз залагам на скорошно силово отваряне на коридора към Нахичеван, при което Армения ще остане откъсната от Иран. И съм почти сигурен че реакцията от света ще е нещо от рода на „Абе не сте прави да правите такива работи, ама ...“

  12. 12 Профил на angevins
    angevins
    Рейтинг: 861 Неутрално

    До коментар [#11] от "nigel":

    В грешка си Карабах е признат в границите на Азербайджан затова и никой нищо не казва, но ако азерите се пробват да откъсват територии от Армения това няма да бъде одобрено нито на Запад нито в Пекин , където са стриктни за международно признатите граници и дори не признават руските анексии

    ...ЕвОлЮцИЯ а Не РеВоЛюЦиЯ...
  13. 13 Профил на ayp341129080
    ayp341129080
    Рейтинг: 8 Весело

    Някой лицемер от сглобката няма ли да излезе и да поиска веднага да скъсаме алъш вериша с този сатрап Алиев? 🤣

  14. 14 Профил на pernikforbg
    pernikforbg
    Рейтинг: 8 Неутрално

    [quote#2:"brazza"][/quote]

    Скоро към групана на Саакашвили и Пашинян, ще се присъедини и Зеленски ..... Става много интересно, защото догодина има избори за президент в Украйна, а още отсега госпожа Зеленска се съмнява, че съпругът й ще се кандидатира ....

  15. 15 Профил на op
    op
    Рейтинг: 118 Неутрално

    Арменците искаха всичко,но загубиха всичко.

  16. 16 Профил на Фат Ким
    Фат Ким
    Рейтинг: 720 Разстроено

    С това темпо, след 2 месеца вече по нищо няма да си личи, че там от векове са живели арменци, Ердоган и Алиев правилно си изиграха картите, Пашинян предаде/продаде народа си.

  17. 17 Профил на qqv391093118 СУПЕР
    qqv391093118
    Рейтинг: 780 Неутрално

    Аз не разбирам, защо Русия не подкрепя Нагорни Карабах - етнически албанци, говорят си албански, защо не ги защити от Азърбейджанските палачи? Нали такъв беше и поводът за нахлуването в Украйна?

  18. 18 Профил на freedom for ua
    freedom for ua
    Рейтинг: 1003 Неутрално

    "Светкавичната военна операция на Азербайджан предизвика масово преселение, невиждано в Южен Кавказ след войната, в която арменците превзеха територията след разпадането на Съветския съюз и стотици хиляди азери избягаха."

    Плюсовете и минусите в сайта вече не са белег за нищо. Те се слагат от модератор и са белег само за това кои коментари се харесват на модератора и кои не. На тролове не отговарям.
  19. 19 Профил на qqv391093118 СУПЕР
    qqv391093118
    Рейтинг: 780 Неутрално

    Аз не разбирам, защо Русия не подкрепя Нагорни Карабах - етнически албанци, говорят си албански, защо не ги защити от Азърбейджанските палачи? Нали такъв беше и поводът за нахлуването в Украйна?
    —цитат от коментар 17 на qqv391093118


    Албанци да се чете арменци.

  20. 20 Профил на freedom for ua
    freedom for ua
    Рейтинг: 1003 Неутрално

    Арменците знаят как безжалостно са избивали навремето азери, жени, деца, старци. И сега очакват към тях отношението да е същото.

    Плюсовете и минусите в сайта вече не са белег за нищо. Те се слагат от модератор и са белег само за това кои коментари се харесват на модератора и кои не. На тролове не отговарям.
  21. 21 Профил на freedom for ua
    freedom for ua
    Рейтинг: 1003 Неутрално

    Това героизиране на арменците в България, е някакво много странно. Те арменците самите като колят и бесят никой не го вижда.
    Самите българи като са разпаряли коремите на бременните жени в Гърция, и за това не пише в българските учебници.

    Плюсовете и минусите в сайта вече не са белег за нищо. Те се слагат от модератор и са белег само за това кои коментари се харесват на модератора и кои не. На тролове не отговарям.
  22. 22 Профил на ayp341129080
    ayp341129080
    Рейтинг: 8 Весело

    Незнам защо световния жандарм САЩ седи и само гледа?
    Защо не се намеси и да боНбардира Баку?
    Веднаха да отцепи Нагорни Карабах и да създаде една нова и независима държава Арцах, няма да е за сефте нали? 🤣

  23. 23 Профил на freedom for ua
    freedom for ua
    Рейтинг: 1003 Неутрално

    Яворов какво ли би написал, ако гледаше как навремето арменци избиват безжалостно азери?

    Плюсовете и минусите в сайта вече не са белег за нищо. Те се слагат от модератор и са белег само за това кои коментари се харесват на модератора и кои не. На тролове не отговарям.
  24. 24 Профил на freedom for ua
    freedom for ua
    Рейтинг: 1003 Неутрално

    До коментар [#22] от "ayp341129080":

    Защото в Армения има голяма войска, руска. Няма щатски войски там. Армения е член на ОДКБ, а не на НАТО. Затова арменците ги е яд на Русия че не прави нищо.

    Плюсовете и минусите в сайта вече не са белег за нищо. Те се слагат от модератор и са белег само за това кои коментари се харесват на модератора и кои не. На тролове не отговарям.
  25. 25 Профил на freedom for ua
    freedom for ua
    Рейтинг: 1003 Неутрално

    Сега Турция и Азербайджан ще отворят коридор от Нахичеван до Баку, през Армения. Не знам откъде точно ще минава. Това са плановете.
    Армения да видим какво ще направи, за да се противопостави. Ако продължава да играе на страната на Путин, още от сега трябва да знае, че е загубила.

    Плюсовете и минусите в сайта вече не са белег за нищо. Те се слагат от модератор и са белег само за това кои коментари се харесват на модератора и кои не. На тролове не отговарям.
  26. 26 Профил на dark'star
    dark'star
    Рейтинг: 1316 Неутрално

    Коментарите под статията както обикновено се насочиха в „правилната посока“, нищо че е маааалко встрани от Армения.За да върна нещата към темата - кое според вас ще е следващото действие в конфликта ? Аз залагам на скорошно силово отваряне на коридора към Нахичеван, при което Армения ще остане откъсната от Иран. И съм почти сигурен че реакцията от света ще е нещо от рода на „Абе не сте прави да правите такива работи, ама ...“
    —цитат от коментар 11 на nigel


    Ако излезе от ОДКБ. За сега не е излязла и един камък няма как да ѝ вземат.

    КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
  27. 27 Профил на freedom for ua
    freedom for ua
    Рейтинг: 1003 Неутрално

    До коментар [#26] от "dark'star":

    Те я правят на туршия, нямало един камък да ѝ вземат...

    Плюсовете и минусите в сайта вече не са белег за нищо. Те се слагат от модератор и са белег само за това кои коментари се харесват на модератора и кои не. На тролове не отговарям.
  28. 28 Профил на Радослав Петров
    Радослав Петров
    Рейтинг: 8 Неутрално

    " Но Москва казва, че арменският премиер Никол Пашинян може да обвинява само себе си и не е трябвало да търси по-тесни връзки със Запада." - и както преди век го е казал Ботев - "Русия, тая мнима защитница на народите..."
    —цитат от коментар 1 на Лелка


    Който се е хванал за съюзник с педе-расия хаир не е видял. Това да е пример за всички страни. А страхливото пути да се грижи повече за себе си, че скоро и него може да го видим наведен и закопчан, тикан отзад от двама гавази.

  29. 29 Профил на ayp341129080
    ayp341129080
    Рейтинг: 8 Весело

    До коментар [#24] от "anonimnii":

    Арменците ги е яд на Пашинян, че неправи нищо.

  30. 30 Профил на dark'star
    dark'star
    Рейтинг: 1316 Неутрално

    До коментар [#22] от "ayp341129080":Защото в Армения има голяма войска, руска. Няма щатски войски там. Армения е член на ОДКБ, а не на НАТО. Затова арменците ги е яд на Русия че не прави нищо.
    —цитат от коментар 24 на anonimnii


    Русия направи предостатъчно. За другото Армения да се сърди на Пашинян

    КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
  31. 31 Профил на dark'star
    dark'star
    Рейтинг: 1316 Весело

    Скоро ще престанат да съществуват и ЛНР както и ДНР....
    —цитат от коментар 3 на Willy Messerschmitt


    ... а киевската част на Украйна ще остане в сегашния си вид и управление ?
    > Прекалено оптимистично предположение, дори откровено мистично.

    КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
  32. 32 Профил на gpt021129871
    gpt021129871
    Рейтинг: 59 Неутрално

    Много странно, как никой тук не каза: как да помогнем с нещо!

  33. 33 Профил на Archer
    Archer
    Рейтинг: 891 Неутрално

    До коментар [#22] от "ayp341129080":

    Ми щото това е международно признарата територия на Азаржейджан бе, ватко. И щото Армения е член на смешната руска версия на НАТО. С такива съюзници - толкова. Поживяха си няколко поколения арменци там, време е да се прибират в родината живи и здрави.

    Idiots doing idiot things, because they’re idiots.
  34. 34 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 3225 Любопитно

    "Република Нагорни Карабах се разпуска"

    И по точно незаконната (според международното право и ООН) и непризната от никоя друга държава (дори от самата Армения) Република Нагорни Карабах беше разпусната.

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  35. 35 Профил на пРезидента!
    пРезидента!
    Рейтинг: 2796 Неутрално

    Абсолютно. Армения беше нападната от Русия, не от Азербайджан, нали?
    —цитат от коментар 10 на brazza


    Е от Азербайджан. Ама рус-нацистките "миротворци" крепиха дедовия там 🤣

    Оти беха безсилни срещу азерите и Турция!

  36. 36 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 3225 Любопитно

    Скоро ще престанат да съществуват и ЛНР както и ДНР....
    —цитат от коментар 3 на Willy Messerschmitt


    Да, които уж са част от РФ. Докато тази НК република дори не беше част от Армения, не беше призната от нея като независима република и т.н.

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  37. 37 Профил на пРезидента!
    пРезидента!
    Рейтинг: 2796 Неутрално

    ... ще, ще, ще ...
    —цитат от коментар 31 на dark'star


    И Роскомикс така ... ще, ще, ще ... и накрая не ще 🤡

  38. 38 Профил на S СУПЕР
    S
    Рейтинг: 2154 Неутрално

    До коментар [#30] от "dark'star":

    МРЪСНИ КОМУНИСТИ

  39. 39 Профил на Patsis
    Patsis
    Рейтинг: 1107 Разстроено

    При вожда на ирокезите Малката мечка дошли пратеници на Понтиак с призив да се присъедини към французите срещу англичаните в Седемгодишната война.
    Вождът наредил да му донесат единствената ножица в селото, взел шепа царевична шума и я срязал с ножицата.
    "Тук виждаме два ножа. Те се движат един срещу друг и изглежда, че ще се унищожат взаимно или единият ще унищожи другият. Но те се разминават и си остават, а каквото попадне между тях ще бъде насечено. "
    И отказал да се присъедини към французите или англичаните.

    Армения, България, Украйна са все царевична шума, която попада между остриетата на великите сили...

  40. 40 Профил на пРезидента!
    пРезидента!
    Рейтинг: 2796 Неутрално

    Русия направи предостатъчно.
    —цитат от коментар 30 на dark'star


    А какво беше то, щото аз нямам спомена да можа да направи нещо там освен, че присъстваше безсилно? 🤡

  41. 41 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 3225 Любопитно

    Коментарите под статията както обикновено се насочиха в „правилната посока“, нищо че е маааалко встрани от Армения.За да върна нещата към темата - кое според вас ще е следващото действие в конфликта ? Аз залагам на скорошно силово отваряне на коридора към Нахичеван, при което Армения ще остане откъсната от Иран. И съм почти сигурен че реакцията от света ще е нещо от рода на „Абе не сте прави да правите такива работи, ама ...“
    —цитат от коментар 11 на nigel


    Не вярвам, че твоята прогноза ще се реализира. Просто защото, ако Азербайджан нахлуе на територията на Армения, това няма да остане без последствия от страна на ООН, ЕС и САЩ. Едно е да върнеш контрола на територия, която според международното право ти принадлежи - НК, съвсем друго е да нахлуеш на чужда територия (в Армения) за да правиш там транспортни коридори, при условие, че страната домакин не е съгласна с тяхното изграждане.

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  42. 42 Профил на пРезидента!
    пРезидента!
    Рейтинг: 2796 Неутрално

    Много странно, как никой тук не каза: как да помогнем с нещо!
    —цитат от коментар 32 на gpt021129871


    Е нали рус-нацистките "миротворци" са там? Не помагат ли? 🤡

  43. 43 Профил на op
    op
    Рейтинг: 118 Неутрално

    До коментар [#23] от "anonimnii":

    Нищо, както не е писал нищо когато водената от него чета е колела мирни хора в Разлог през 1912г.

  44. 44 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 3225 Любопитно

    До коментар [#12] от "angevins":

    Именно! +++

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  45. 45 Профил на пРезидента!
    пРезидента!
    Рейтинг: 2796 Неутрално

    До коментар [#3] от "Willy Messerschmitt":Едва ли ще престанат да съществуват скоро, но едва ли някога ще са в пълните си граници пък уж за това беше 500 дневната операция
    —цитат от коментар 4 на vht16370188


    ЛНР и ДНР не съществуват и в момента.

    А бе ко стана със северно корейските оружия? Пристигнаха ли? 🤡

    https://faktor.bg/bg/articles/novini-svyat-nato-shte-uvelichi-proizvodstvoto-na-orazhie-za-ukrayna-i-sobstvenite-si-zapasi

  46. 46 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 3225 Любопитно

    До коментар [#17] от "qqv391093118":

    Предполагам коментара ти е ироничен. Но ако е сериозен ще ти отговоря така. Защото на Русия НЕ й пука за съдбата на арменците в НК, най-вероятно не й пука и за съдбата на арменците в самата Армения. С такива "съюзници" като Русия, врагове не ти трябват.

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  47. 47 Профил на Радослав Петров
    Радослав Петров
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Някой лицемер от сглобката няма ли да излезе и да поиска веднага да скъсаме алъш вериша с този сатрап Алиев? 🤣
    —цитат от коментар 13 на ayp341129080


    Алиев не е сатрап, Алиев е герой на азербайджанският народ. Успял да върне насила заграбената територия.

  48. 48 Профил на ayp341129080
    ayp341129080
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#33] от "Archer":

    Полезен, Косово бе част от Сърбия, историята се знае

  49. 49 Профил на b_52_strato
    b_52_strato
    Рейтинг: 976 Любопитно

    Тия, изнеслите се, от кога са живяли в Нагорни Карабах?

    Забранявам на бокулизачи и комуняги да четат постингите ми!
  50. 50 Профил на qit251108730
    qit251108730
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Коментарите под статията както обикновено се насочиха в „правилната посока“, нищо че е маааалко встрани от Армения.За да върна нещата към темата - кое според вас ще е следващото действие в конфликта ? Аз залагам на скорошно силово отваряне на коридора към Нахичеван, при което Армения ще остане откъсната от Иран. И съм почти сигурен че реакцията от света ще е нещо от рода на „Абе не сте прави да правите такива работи, ама ...“
    —цитат от коментар 11 на nigel


    Няма да е силово действие. Долната пиндоска марионетка Пашинян ще сдаде Зангезурския коридор без бой, за да няма повод да се намесят Иран и Русия.

  51. 51 Профил на Кортик
    Кортик
    Рейтинг: 2285 Неутрално

    Армения много оъти е плащала сметките при руско-турски договори.

    Червена линия, червен картон
  52. 52 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 3225 Любопитно

    До коментар [#45] от "пРезидента!":

    В интерес на истината те (ДНР и ЛНР) все още УЖ съществуват, но сега те се водят част от РФ, както например Татарстан е република част от РФ. И много други подобни "републики" част от РФ (Чеченска, Дагестанска, Чувашка и т.н. ).

    Нещо подобно като уж независимата Социалистическа република Македония, която се създава през 1944 г. и веднага след това става част от Югославия. Наскоро спорих с едно северномаке, казах му, че страната му е свободна и независима от 1991 г. а той ми вика.... а не, ние имаме република от 1944 г. :-)

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  53. 53 Профил на tacheaux
    tacheaux
    Рейтинг: 2478 Неутрално

    До коментар [#5] от "vht16370188":русия само помага или асвабаждава....
    —цитат от коментар 6 на Моето име


    Нас два пъти ни е асвабаждавала в резултат на което българите от най-многобройния народ на Балканите преди първото "освобождение", става най-малобройния. От 7 милиона преди първото освобождение , след 140 години, през които другите народи удвояват и утрояват населението си , ние оставаме 7 милиона.

  54. 54 Профил на qqv391093118 СУПЕР
    qqv391093118
    Рейтинг: 780 Неутрално

    До коментар [#17] от "qqv391093118":Предполагам коментара ти е ироничен. Но ако е сериозен ще ти отговоря така. Защото на Русия НЕ й пука за съдбата на арменците в НК, най-вероятно не й пука и за съдбата на арменците в самата Армения. С такива "съюзници" като Русия, врагове не ти трябват.
    —цитат от коментар 46 на Иво


    Че да не би пък да ѝ пука за съдбата на руснаците в Украйна? Ако ѝ пукаше, нямаше да им срива домовете със земята.
    Не е ироничен, принципен е. Ако Русия е такава защитница на етническите групи, защо на първо място срина със земята домовете на много етнически руснаци в Украйна?

  55. 55 Профил на qit251108730
    qit251108730
    Рейтинг: 8 Неутрално

    [quote#41:"Иво"][/quote]

    Глупусти. Никакво международно право не е отреждало Нагорни Карабах за Азербайджан. Двете страни не признават границите си от разпадането на Савецкия съюз. Нали за това бяха всички тези войни между Армения и Азербайджан.

  56. 56 Профил на qqv391093118 СУПЕР
    qqv391093118
    Рейтинг: 780 Неутрално

    о коментар [#17] от "qqv391093118":Предполагам коментара ти е ироничен. Но ако е сериозен ще ти отговоря така. Защото на Русия НЕ й пука за съдбата на арменците в НК, най-вероятно не й пука и за съдбата на арменците в самата Армения. С такива "съюзници" като Русия, врагове не ти трябват.
    —цитат от коментар 46 на Иво


    Че да не би пък да ѝ пука за съдбата на руснаците в Украйна? Ако ѝ пукаше, нямаше да им срива домовете със земята.
    Не е ироничен, принципен е. Ако Русия е такава защитница на етническите групи, защо на първо място срина със земята домовете на много етнически руснаци в Украйна?
    —цитат от коментар 54 на qqv391093118


    И още, защо не разреши на етническите групи в Русия да свикват референдуми за самоопределение и независимост? Защо поне не им позволи някаква автономия? В Русия има над 200 народа.

  57. 57 Профил на tacheaux
    tacheaux
    Рейтинг: 2478 Неутрално

    До коментар [#30] от "dark'star":
    "Русия направи предостатъчно."

    Да подкокоросва Армения за окупация на Нагорни Карабах. На принципа разделяй и владей Русия поддържаше напрежението там в продължение на десетилетия след разпада на СССР. Номерата и са били винаги мръснишки.

  58. 58 Профил на Athanatos
    Athanatos
    Рейтинг: 1723 Неутрално

    До коментар [#10] от "brazza":

    Армения никога не е била нападана от Азербайджан.

    Adam-е zendeh, zendegi mikhad / Живият човек се нуждае от живот .
  59. 59 Профил на Радослав Петров
    Радослав Петров
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Много странно, как никой тук не каза: как да помогнем с нещо!
    —цитат от коментар 32 на gpt021129871


    На кого да помогнем, на Армения ли? Тоест на съюзника на нашият враг. Нет.

  60. 60 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 3225 Весело

    До коментар [#55] от "qit251108730":

    Нищо подобно. За ООН и цялата международна общност НК си е азербайджанска територия!

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  61. 61 Профил на Athanatos
    Athanatos
    Рейтинг: 1723 Неутрално

    До коментар [#48] от "ayp341129080":

    Тя и Македония беше по същия начин част от Сърбия, и кво?

    Adam-е zendeh, zendegi mikhad / Живият човек се нуждае от живот .
  62. 62 Профил на dark'star
    dark'star
    Рейтинг: 1316 Неутрално

    Тия, изнеслите се, от кога са живяли в Нагорни Карабах?
    —цитат от коментар 49 на b_52_strato


    от времето на фараоните, Ур и Вавилон

    КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
  63. 63 Профил на dark'star
    dark'star
    Рейтинг: 1316 Неутрално

    До коментар [#30] от "dark'star":"Русия направи предостатъчно."Да подкокоросва Армения за окупация на Нагорни Карабах. На принципа разделяй и владей Русия поддържаше напрежението там в продължение на десетилетия след разпада на СССР. Номерата и са били винаги мръснишки.
    —цитат от коментар 57 на tacheaux


    конфликта за Нагорни Карабах започва да ескалира още по време на СССР

    КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
  64. 64 Профил на klimentm
    klimentm
    Рейтинг: 3552 Весело

    До коментар [#30] от "dark'star":

    “Русия направи предостатъчно. За другото Армения да се сърди на Пашинян“


    Да!
    Изпрати в Карабах Рубен Варданян одиозния расийски милионер да мъти водата и резултата го видяхме
    Вчера същият беше арестуван в опит да пресече границата с Армения

    klimentm
  65. 65 Профил на klimentm
    klimentm
    Рейтинг: 3552 Весело

    До коментар [#63] от "dark'star":

    Така де след като тов Сталин разсели малцинствата нарочно и създаде”републики” със смесено население!

    klimentm
  66. 66 Профил на dark'star
    dark'star
    Рейтинг: 1316 Любопитно

    До коментар [#30] от "dark'star":“Русия направи предостатъчно. За другото Армения да се сърди на Пашинян“Да!Изпрати в Карабах Рубен Варданян одиозния расийски милионер да мъти водата и резултата го видяхме Вчера същият беше арестуван в опит да пресече границата с Армения
    —цитат от коментар 64 на klimentm


    Видях ... Е, И ?!

    КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
  67. 67 Профил на sew031167123
    sew031167123
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#29] от "ayp341129080":

    Какво може да направи срещу Азербайджан и Турция. Нищо и точно това го прави.

  68. 68 Профил на ferry СУПЕР
    ferry
    Рейтинг: 520 Неутрално

    Арменците знаят как безжалостно са избивали навремето азери, жени, деца, старци. И сега очакват към тях отношението да е същото.
    —цитат от коментар 20 на anonimnii


    Това героизиране на арменците в България, е някакво много странно. Те арменците самите като колят и бесят никой не го вижда.Самите българи като са разпаряли коремите на бременните жени в Гърция, и за това не пише в българските учебници.
    —цитат от коментар 21 на anonimnii


    Прав си за това, че историята трябва да се знае - и доброто, и лошото в нея - включително и това, което са правили и българските войски. Не си прав за това, че на зверствата трябва да се отговаря с други зверства. Ако има информация за това, че някой е извършил престъпление, трябва да си получи наказанието, но заради този някой да страдат други - това е най-бързият път към още повече страдание, смърт и разрушения и в дългосрочен план всички замесени ще страдат.

  69. 69 Профил на sew031167123
    sew031167123
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#32] от "gpt021129871":

    Не можете да помогнете със нищо.

  70. 70 Профил на ferry СУПЕР
    ferry
    Рейтинг: 520 Весело

    от времето на фараоните, Ур и Вавилон
    —цитат от коментар 62 на dark'star


    Ти, разбира се, си бил тогава там на място и си видял всичко с очите си предполагам?

  71. 71 Профил на dark'star
    dark'star
    Рейтинг: 1316 Любопитно

    До коментар [#55] от "qit251108730":Нищо подобно. За ООН и цялата международна общност НК си е азербайджанска територия!
    —цитат от коментар 60 на Иво


    То и през целия СССР Нагорни Карабах си беше автономия в Азербайджан

    КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
  72. 72 Профил на sim4o
    *****
    Неутрално

    "Република Нагорни Карабах се разпуска"И по точно незаконната (според международното право и ООН) и непризната от никоя друга държава (дори от самата Армения) Република Нагорни Карабах беше разпусната.
    —цитат от коментар 34 на Иво


    Скоро - така и в Северен Кипър .. !

  73. 73 Профил на sim4o
    *****
    Неутрално

    До коментар [#63] от "dark'star":Така де след като тов Сталин разсели малцинствата нарочно и създаде”републики” със смесено население!
    —цитат от коментар 65 на klimentm


    Арменците са в Арцах от 3-4 в. пр. н.е.

  74. 74 Профил на dark'star
    dark'star
    Рейтинг: 1316 Любопитно

    До коментар [#63] от "dark'star":Така де след като тов Сталин разсели малцинствата нарочно и създаде”републики” със смесено население!
    —цитат от коментар 65 на klimentm


    И защо ги разсели ? Да кажа ли кои и защо, или знаеш.

    КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
  75. 75 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 2853 Любопитно

    До коментар [#18] от "anonimnii":

    Ако Алиев запълни опразнените територии с евреи ....в Кавказ ще настъпи дълготраен мир...

    На времето Султаните са се възползвали от евреите...с такава цел...
    През 15 век ....с помощта на кораби пратени от Султана...от Испания са емигрирали много евреи които в последствие са били настанени по южен Анадол....

    Bukalemun
  76. 76 Профил на Роси СУПЕР
    Роси
    Рейтинг: 5757 Неутрално

    За всичко е виновна Русия. Тя насъсква различните етноси един срещу друг, за да ги владее по-лесно.

  77. 77 Профил на dark'star
    dark'star
    Рейтинг: 1316 Любопитно

    от времето на фараоните, Ур и Вавилон
    —цитат от коментар 62 на dark'star


    Ти, разбира се, си бил тогава там на място и си видял всичко с очите си предполагам?
    —цитат от коментар 70 на ferry


    Чети ! ... обикновено помага

    КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
  78. 78 Профил на sim4o
    *****
    Неутрално

    от времето на фараоните, Ур и Вавилон
    —цитат от коментар 62 на dark'star


    Ти, разбира се, си бил тогава там на място и си видял всичко с очите си предполагам?
    —цитат от коментар 70 на ferry


    А за какво трябва някой, да е видял .. та да има знания под даден въпрос?

    Ми за арменците - има писано много, къде ли не ..

    Напр. стават християни по времето на Диоклециан ..

  79. 79 Профил на freedom for ua
    freedom for ua
    Рейтинг: 1003 Неутрално

    До коментар [#75] от "eti mehter":

    В последствие евреите виждат сметката на Османската империя. Няма нужда.

    Плюсовете и минусите в сайта вече не са белег за нищо. Те се слагат от модератор и са белег само за това кои коментари се харесват на модератора и кои не. На тролове не отговарям.
  80. 80 Профил на freedom for ua
    freedom for ua
    Рейтинг: 1003 Неутрално

    До коментар [#78] от "sim4o":

    Арменците в момента не са православни християни. Те са монофизити еретици.

    Плюсовете и минусите в сайта вече не са белег за нищо. Те се слагат от модератор и са белег само за това кои коментари се харесват на модератора и кои не. На тролове не отговарям.
  81. 81 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 2853 Любопитно

    До коментар [#79] от "anonimnii":

    Три века пушка не е гръмнала....от Мармарис до Мерсин....
    Три века без размирици....е желанието на всеки режим...

    Bukalemun
  82. 82 Профил на sew031167123
    sew031167123
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#49] от "b_52_strato":

    По голяма част след първата война, като изгоноха насилствено един милион Азербайджанци и се настаниха на техните домове.

  83. 83 Профил на freedom for ua
    freedom for ua
    Рейтинг: 1003 Неутрално

    До коментар [#81] от "eti mehter":

    Превзели са империята отвътре и са ѝ видели сметката.

    Плюсовете и минусите в сайта вече не са белег за нищо. Те се слагат от модератор и са белег само за това кои коментари се харесват на модератора и кои не. На тролове не отговарям.
  84. 84 Профил на gl_avatar
    gl_avatar
    Рейтинг: 1983 Неутрално

    Срещу враговете си малките народи трябва да имат съюзници и да,са готови да се бият до край.
    Ако бяха въоръжили мъжете в арцах с дори леко стрелково оръжие 30 Хил бойци дори Турция и азерите щехс да дадат мн жертви преди да победят .

    Сега Турция и Армения искат ултимативно да пробият коридор помежду си през арменска територия.

    Смятайте какъв съсед има България.

  85. 85 Профил на freedom for ua
    freedom for ua
    Рейтинг: 1003 Неутрално

    Монофизитите не признават Вселенските събори след 3-тият нататък. Защото на 4-тият Вселенски събор монофизитството е осъдено като ерес.
    Арменците са монофизити.

    Плюсовете и минусите в сайта вече не са белег за нищо. Те се слагат от модератор и са белег само за това кои коментари се харесват на модератора и кои не. На тролове не отговарям.
  86. 86 Профил на freedom for ua
    freedom for ua
    Рейтинг: 1003 Неутрално

    До коментар [#84] от "gl_avatar":

    Не съм против да се въоръжат българите, веднага ще избухне гражданска война, комунисти срещу антикомунисти.

    Плюсовете и минусите в сайта вече не са белег за нищо. Те се слагат от модератор и са белег само за това кои коментари се харесват на модератора и кои не. На тролове не отговарям.
  87. 87 Профил на dark'star
    dark'star
    Рейтинг: 1316 Неутрално

    До коментар [#79] от "anonimnii":Три века пушка не е гръмнала....от Мармарис до Мерсин....Три века без размирици....е желанието на всеки режим...
    —цитат от коментар 81 на eti mehter


    Дипломати сте турците - можете го :-) дори Хатай прилапахте от Франция без пушка да пукне, едно парченце от България пред Одрин също мирно и с блага дума.
    Когато си прав-прав си - фактите говорят сами.
    Които не го могат и не знаят кога да спрат - война след война.

    КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
  88. 88 Профил на dark'star
    dark'star
    Рейтинг: 1316 Неутрално

    До коментар [#84] от "gl_avatar":Не съм против да се въоръжат българите, веднага ще избухне гражданска война, комунисти срещу антикомунисти.
    —цитат от коментар 86 на anonimnii


    Направо и за прокуратура - призив за гражданска вона в електронни медии

    КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
  89. 89 Профил на freedom for ua
    freedom for ua
    Рейтинг: 1003 Неутрално

    До коментар [#87] от "dark'star":

    Точно българската дипломация е най-силната в света и точно българските политици са най-силните в света. А след като комунистите убиват и прогонват целият елит от България след 1944 г. вече положението е направо трагично.

    Плюсовете и минусите в сайта вече не са белег за нищо. Те се слагат от модератор и са белег само за това кои коментари се харесват на модератора и кои не. На тролове не отговарям.
  90. 90 Профил на freedom for ua
    freedom for ua
    Рейтинг: 1003 Неутрално

    До коментар [#88] от "dark'star":

    Не. Просто това е реалността. Който не я вижда, явно е много назад с българската действителност.

    Плюсовете и минусите в сайта вече не са белег за нищо. Те се слагат от модератор и са белег само за това кои коментари се харесват на модератора и кои не. На тролове не отговарям.
  91. 91 Профил на sew031167123
    sew031167123
    Рейтинг: 8 Любопитно

    До коментар [#72] от "sim4o":

    Проблема във НК бе решен със сила. Във Кипър няма сила да се репчи на Турция ако ще и Гърция да стои зад неуа.

  92. 92 Профил на freedom for ua
    freedom for ua
    Рейтинг: 1003 Неутрално

    До коментар [#89] от "anonimnii":

    Писах два пъти "най-слабата" ама телефонът май има друго мнение по въпросът. И е редактирал. Даже сега ми редактира на "най-силната", та трябваше да го пиша отново.

    Плюсовете и минусите в сайта вече не са белег за нищо. Те се слагат от модератор и са белег само за това кои коментари се харесват на модератора и кои не. На тролове не отговарям.
  93. 93 Профил на мики маус СУПЕР
    мики маус
    Рейтинг: 2488 Неутрално

    “Повече от половината от 120 000 етнически арменци, населяващи Нагорни Карабах, са напуснали…”

    Леле мале какъв вой щеше да се вдигне тук и в ЕС ако бяха украинци, а не арменци.
    Ама понеже става въпрос а Азербайджан, а не за Русия, на никой не му се занимава да се тръшка, да къса ризи или да налага санкции. А как само можеше да звучи “агресията срещу суверенна Армения, жестоката война на Илхам Алиев” и тям подобни.

  94. 94 Профил на schwimmwagen
    schwimmwagen
    Рейтинг: 907 Неутрално

    Тече си класическо етническо прочистване. Но на никой не му прави впечатление, включително в т. нар. демократичен свят.

    "...Thereafter the man-loving God who arranges everything, and who did not abandon man without an intellect, sent unto him Saint Constantine the Philosopher, called Cyril, a righteous and truth-loving man, and he created for them thirty-eight letters..."
  95. 95 Профил на schwimmwagen
    schwimmwagen
    Рейтинг: 907 Неутрално

    До коментар [#88] от "dark'star":

    Това се е случвало вече няколко пъти .Годините около абдикацията на Батенберг, ВМРО четите, след 9ти 1944..

    "...Thereafter the man-loving God who arranges everything, and who did not abandon man without an intellect, sent unto him Saint Constantine the Philosopher, called Cyril, a righteous and truth-loving man, and he created for them thirty-eight letters..."
  96. 96 Профил на dark'star
    dark'star
    Рейтинг: 1316 Неутрално

    До коментар [#88] от "dark'star":Това се е случвало вече няколко пъти .Годините около абдикацията на Батенберг, ВМРО четите, след 9ти 1944..
    —цитат от коментар 95 на schwimmwagen


    наскоро стана и 100 години от Септемврийското въстание

    КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
  97. 97 Профил на diegos
    diegos
    Рейтинг: 340 Неутрално

    Армения по никакъв начин не помогна на арменците в Нагорни Карабах. С нищо!

    Пашинян хариза Арцах на Азербейджан и каза- това си е в реда на нещата... не разбирам, защо се оплаква. В смисъл, ясно е, че не иска да поеме отговорността, но арменците са наясно какво се случи.

  98. 98 Профил на Bullet
    Bullet
    Рейтинг: 344 Неутрално

    До коментар [#51] от "Кортик":

    “Армения много пъти е плащала сметките при руско-турски договори”

    И България, и България!

    Gor det idag, imorgon kan deta vara förbjudet.
  99. 99 Профил на diegos
    diegos
    Рейтинг: 340 Неутрално

    До коментар [#47] от "Радослав Петров":

    Е, западните медии го наричат диктатор... на кого да вярваме? :)

  100. 100 Профил на sim4o
    *****
    Неутрално

    До коментар [#49] от "b_52_strato":По голяма част след първата война, като изгоноха насилствено един милион Азербайджанци и се настаниха на техните домове.
    —цитат от коментар 82 на sew031167123


    Глупости..

    В Арцах ВИНАГИ е имало арменско мнозинство..

    От 2-3 век. та до преди седмица..





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #