Стотици хиляди напуснаха град Газа и причиниха криза на юг, токът в болниците свършва

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (102)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на pfj241134718
    pfj241134718
    Рейтинг: 179 Неутрално

    Байдън се обяви за независима Палестнска държава.

  2. 2 Профил на dedoliben
    dedoliben
    Рейтинг: 2685 Неутрално

    Нека друзята преди да завият оплаквачески да призовът да пуснат заложниците палестинците.

    "Моите министри са англофили, моите генерали са германофили, моят народ е русофилски, само аз останах българофил". Цар Борис III
  3. 3 Профил на doctor.no
    doctor.no
    Рейтинг: 2333 Неутрално

    Все едно слушам нашенците от маалите след като са направили някоя пакост и ги е подпукала полицията
    - Ама не бе бате, не сме ние, ние сме мирни!

    Руската пропаганда не прави хората тъпи, тя ги намира!
  4. 4 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 833 Неутрално

    палестинските орки устриоха тридневна кървава вакханалия,
    която ке плащат ТРИ ПОКОЛЕНИЯ!!!

  5. 5 Профил на Николай Колев
    Николай Колев
    Рейтинг: 2825 Неутрално

    Според финландският обществен канал израелската армия е отложила атаката, докато приключи евакуацията. Подозирам, че целта на военните, когато влязат в ивицата ще е разрушаване на военната инфраструктура на ХАМАС, не толкова терористите. Вероятно ще има процес на филтрация на завръщащите се. Накрая може да се стигне до предаване на управлението в ръцете на Фатах, които управляват Западния бряг.

    Отсега е ясно, че военните в Египет не искат Хамас на своя територия.

    #ТУК НЕ Е МОСКВА! 🇺🇦* ПКП-Прекрасна Кърджалийска Принцеса. Политкоректна формулировка на думи на министър председателя за председателя на Народното събрание🇺🇦
  6. 6 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 1340 Неутрално

    .....токът в болниците свършва"

    В склада

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  7. 7 Профил на Софианец
    Софианец
    Рейтинг: 165 Неутрално

    До коментар [#1] от "pfj241134718":
    "Байдън се обяви за независима Палестнска държава".... Къде - в Европа.

  8. 8 Профил на konservator.bg
    konservator.bg
    Рейтинг: 461 Неутрално

    ‘Видях още под слънцето Мястото на съда, а там беззаконието, - И мястото на правдата, а там неправдата.” - (Библията - Еклесиаст 3:16)

    Света днес има уникалната способност, както никога досега, да лъже, манипулира, да дезинфомира и направо да сменя местата на истината и лъжата!
    Тези палестинци до един са Хамас, Ислямска държава, Алкайда и смъртта - от детето. през бременната палестинка, възрастния до ръководителите на терора!
    В ДНК-то на тези плъхове, живеещи в тунели, е омразата, смъртта и Ада!
    Девиците свършиха, в Ада всеки изрод ще бъде “девица” на сатана и демоните!

    Ало, измамниците, палестинци клаха, изнасилваха, кормеха бременни, баби и деца… НЕ Израел… тяхната единствена мисия е смъртта на последния евреин… Национален празник на палестинците е холокоста, национален герой - Хитлер!

    Caps Lock Error! Ако има дискусия за нещо, за което не сте достатъчно запознати, устоявайте на желанието да се включите.
  9. 9 Профил на Николай Колев
    Николай Колев
    Рейтинг: 2825 Неутрално

    Байдън се обяви за независима Палестнска държава.
    —цитат от коментар 1 на pfj241134718


    Стига сте приказвали празни приказки. Проблемът е, че арабите НЕ ИСКАТ ИЗРАЕЛ, а не дали да има палестинска държава.

    #ТУК НЕ Е МОСКВА! 🇺🇦* ПКП-Прекрасна Кърджалийска Принцеса. Политкоректна формулировка на думи на министър председателя за председателя на Народното събрание🇺🇦
  10. 10 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 5400 Любопитно

    “… генералният комисар на агенцията за палестинските бежанци …”
    Палестинците не са най-голямото множество бежанци, но си имат собствена агенция за бежанците в ООН. Никой ли не иска да бъде с тях в една организация (държава, агенция, комисия)?

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  11. 11 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 2929 Любопитно

    Байдън се обяви за независима Палестнска държава.
    —цитат от коментар 1 на pfj241134718


    Много американски президенти и европейски лидери са подкрепяли дву-държавното решение на конфликта, но това не е достатъчно. Това решение трябва да се приеме от лидерите на двете конфликтни страни - Израел и Палестина за да се реализира то на практика.

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  12. 12 Профил на isprian
    isprian
    Рейтинг: 601 Неутрално

    Хамас не им пука за населението в Газа. Радикалния ислям унищожава всичко човешко и ще продължава, докато може.

    Образованието, знанието и свободата на мисълта е опасност за всяка диктатура!
  13. 13 Профил на konservator.bg
    konservator.bg
    Рейтинг: 461 Неутрално

    Това е най- стария човешки конфликт - още от първите страници на Библията и от първите дни на живота на Земята!
    Колко от вас знаят, че Давид е евреин, а Голиат е филистимец (палестински циганин)!
    Като живеят в Франция, Белгия, Холандия и западния уреден свят какво направиха - ГЕТА!
    Циганин интегрирал ли се е някъде!

    #White Lives Matter !!!

    Caps Lock Error! Ако има дискусия за нещо, за което не сте достатъчно запознати, устоявайте на желанието да се включите.
  14. 14 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 833 Неутрално

    До коментар [#11] от "Иво":

    палестина НЯМА ДА ИМА!!!

    След бруталните и нечовешки изстъпления палестинците ще платят висока цена и ще бъдат изтрити и дезинфектирани- ще
    СТРАДАТ ТРИ ПОКОЛЕНИЯ!!!

  15. 15 Профил на venciч
    venciч
    Рейтинг: 392 Неутрално

    В южна Газа има ток и вода, обаче хамас не разрешава на населението да се премести там.

    I use 🇵🇸 🇹🇷 to wipe my ass
  16. 16 Профил на pixel
    pixel
    Рейтинг: 224 Неутрално

    “токът в болниците свършва“

    -----------
    по точно , горивото на генераторите свършва,

  17. 17 Профил на futio_tapanchev
    futio_tapanchev
    Рейтинг: 1162 Неутрално

    Прави впечатление, че всички които приемаме западната цивилизация за наша ( култура, политика и т.н.) сме за твърда реакция срещу рушителите и. Всички останали - ватници, ислямисти, ердоганисти и вся остальная сволоч зове за умереност и защитава престъпниците. Същите тези подлеци обаче се наслаждават на благата на тази цивилизация, но искат да бъде унищожена. После като ги наречеш сбърканяци се обиждат.

  18. 18 Профил на ТимурСКомандаИКодовеПатокостроителПазителНаМОЧА
    ТимурСКомандаИКодовеПатокостроителПазителНаМОЧА
    Рейтинг: 1198 Неутрално

    Аз да попитам. Някой пусна ли хората от Мариопул?
    Май не!

    Ту-туууу
  19. 19 Профил на ТимурСКомандаИКодовеПатокостроителПазителНаМОЧА
    ТимурСКомандаИКодовеПатокостроителПазителНаМОЧА
    Рейтинг: 1198 Неутрално

    До коментар [#16] от "pixel":

    "по точно , горивото на генераторите свършва,"

    И аз кво да направя? Обърни се към класикът в случая, Николиери :)
    https://www.youtube.com/watch?v=Xkh8Qtbh41Y

    Ту-туууу
  20. 20 Профил на mitko11
    mitko11
    Рейтинг: 2065 Любопитно

    До коментар [#10] от "penetrating":

    Нещо повече - палестинците си имат две палестински държави - едната е Ивицата Газа, управлявана от Хамас, а другата - Палестинската автономия на Западния бряг, управлявана от Фатах.
    И се пита в задачата - защо "онеправданите" палестинци не отидат в Палестинската автономия, в Египет, Йордания, Саудитска Арабия, а напират към Европа?
    И защо някой е длъжен да ги хрантути, да им дава безплатно ток, вода, храна , консумативи, заплати за чиновниците ?
    Я ДА СЕ ОПРАВЯТ САМИ БЕЗ ПОМОщИ ОТ ЕВРОПА...
    Ако искат помощи - богатите араби , които плащат по 1 милиард евро за футболист, да им дават помощи...

    "Големият проблем на цитатите в интернет е, че повечето хора вярват в тяхната автентичност." Иван Вазов
  21. 21 Профил на pixel
    pixel
    Рейтинг: 224 Неутрално

    https://youtu.be/MHsOIoBT6fU

    В ТелАвив проливни дъждове

  22. 22 Профил на ТимурСКомандаИКодовеПатокостроителПазителНаМОЧА
    ТимурСКомандаИКодовеПатокостроителПазителНаМОЧА
    Рейтинг: 1198 Неутрално

    [quote#11:"Иво"][/quote]

    Двудържавно викаш, а?
    А не беше ли двудържавно, една арабска и еднаеврейска държава?
    Трансйордания кво беше?

    Ту-туууу
  23. 23 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 2929 Любопитно

    палестина НЯМА ДА ИМА!!!След бруталните и нечовешки изстъпления палестинците ще платят висока цена и ще бъдат изтрити и дезинфектирани- щеСТРАДАТ ТРИ ПОКОЛЕНИЯ!!!
    —цитат от коментар 14 на selqnin


    Палестина я има още от 1988 г. когато тази държава официално се създава, проблема е, че тя е незаконно окупирана (Западния бряг), анексирана (Източен Ерусалим) и блокирана (Газа) от страна на Израел. А, тези, които ЗАСЛУЖЕНО ще платят висока цена за ужасните терористични атаки, които извършиха на 7 октомври са изродите терористи от Хамас!

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  24. 24 Профил на cockney
    cockney
    Рейтинг: 272 Разстроено

    До коментар [#6] от "дерибеев":

    И старшината не дава…

  25. 25 Профил на мики маус СУПЕР
    мики маус
    Рейтинг: 2303 Неутрално

    “…токът в болниците свършва“

    Ангеле, проверете в някое мазе/таван да не би да има забравен ток, да си го ползвате. Може да е в кутия, скрит под вестник, потърсете, ще го намерите.

    Къде ви люпят такива?

  26. 26 Профил на ТимурСКомандаИКодовеПатокостроителПазителНаМОЧА
    ТимурСКомандаИКодовеПатокостроителПазителНаМОЧА
    Рейтинг: 1198 Неутрално

    До коментар [#23] от "Иво":

    И що лъжеш сега?
    Кога е окупиран Източен Йерусалим? Евреите си спазват договорките, храбеските - не!
    Ти го храниш - то те убива
    Паразити с паразите сте всички комундета

    Ту-туууу
  27. 27 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 2929 Любопитно

    Нещо повече - палестинците си имат две палестински държави - едната е Ивицата Газа, управлявана от Хамас, а другата - Палестинската автономия на Западния бряг, управлявана от Фатах.
    —цитат от коментар 20 на mitko11


    Проблема е, че въпросните две "палестински държави" са окупирани и блокирани от страна на Израел. Ето какви са последствията за местните палестинци от тази окупация и блокада:

    https://www.hrw.org/news/2017/06/04/israel-50-years-occupation-abuses

    https://www.un.org/unispal/document/economic-costs-of-the-israeli-occupation-for-the-palestinian-people-the-welfare-cost-of-the-fragmentation-of-the-occupied-west-bank-unctad-report-a-78-303/

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  28. 28 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 2929 Любопитно

    Двудържавно викаш, а?А не беше ли двудържавно, една арабска и еднаеврейска държава?Трансйордания кво беше?
    —цитат от коментар 22 на ТимурСКомандаИКодове


    Беше в резолюция 181 на ООН от 1947 г. Трансйордания е друга история, Йордания беше създадена като държава преди това и по точно през 1946 г.

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  29. 29 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 2929 Любопитно

    До коментар [#22] от "ТимурСКомандаИКодове":

    Ето повече подробности:

    https://www.britannica.com/topic/United-Nations-Resolution-181

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  30. До коментар [#28] от "Иво":

    "Беше в резолюция 181 на ООН от 1947 г. Трансйордания е друга история, Йордания беше създадена като държава преди това и по точно през 1946 г."

    Такааа, да си дойдем на думата,я постни картата на арабската държава и на израелската :)

    Ту-туууу
  31. До коментар [#29] от "Иво":

    Остана да ми обясниш що 1948-а Израел е нападнат веднга след резолюцията на ООН (вече ООН). От колко страни беше?

    Ту-туууу
  32. 32 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 2929 Любопитно

    И що лъжеш сега?Кога е окупиран Източен Йерусалим? Евреите си спазват договорките, храбеските - не!Ти го храниш - то те убиваПИ що лъжеш сега?
    —цитат от коментар 26 на ТимурСКомандаИКодове


    Не лъжа, просто ти си очевидно невеж по тази тема, ето тук можеш да прочетеш за незаконната израелска окупация и после анексиране на Източен Ерусалим:

    https://www.ohchr.org/en/press-releases/2022/10/commission-inquiry-finds-israeli-occupation-unlawful-under-international-law

    Паразити с паразите сте всички нацистчета!

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  33. 33 Профил на ТимурСКомандаИКодовеПатокостроителПазителНаМОЧА
    ТимурСКомандаИКодовеПатокостроителПазителНаМОЧА
    Рейтинг: 1198 Неутрално

    До коментар [#32] от "Иво":

    Аз защо?!окупирана е един път. Кажи ми защо и ми кажи кой пръв напада. Кажи ми и ако не бяха евреите тази земя какво щеше да бъде

    Ту-туууу
  34. 34 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 2929 Весело

    До коментар [#30] от "ТимурСКомандаИКодове":

    Картата я има в линка, който споделих по нагоре [#29], погледни там след като искаш да я видиш. :-)

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  35. 35 Профил на ТимурСКомандаИКодовеПатокостроителПазителНаМОЧА
    ТимурСКомандаИКодовеПатокостроителПазителНаМОЧА
    Рейтинг: 1198 Неутрално

    До коментар [#32] от "Иво":

    То е като с Украйна - ама тва си е моееее
    Там ватата каква мотика настъпи! Дупе да ви е яко! Бяха по-зле от нас от към русофилистик, сега се излекуваха напълно! Явно някой трябва да ви покаже тоягата. Мечтая си да стане и в България!

    Ту-туууу
  36. 36 Профил на ТимурСКомандаИКодовеПатокостроителПазителНаМОЧА
    ТимурСКомандаИКодовеПатокостроителПазителНаМОЧА
    Рейтинг: 1198 Неутрално

    До коментар [#34] от "Иво":
    Видях, спокойно. Друг източник? Мойше ако се появи ще кабе

    Ту-туууу
  37. 37 Профил на ТимурСКомандаИКодовеПатокостроителПазителНаМОЧА
    ТимурСКомандаИКодовеПатокостроителПазителНаМОЧА
    Рейтинг: 1198 Неутрално

    До коментар [#34] от "Иво":

    Кажи сега, тая земя без евреите кво щеше да е, ватник?

    Ту-туууу
  38. До коментар [#27] от "Иво":

    "че въпросните две "палестински държави" са окупирани и блокирани от страна на Израел. "

    Хайде сега, понеже не съм запознат, да ми обясниш що пък са чак две "палестинските държави" след като ООН е казало - една арабска и една еврейска?
    Отвечай, другарю

    Ту-туууу
  39. И о кога има "палестинци"?

    Ту-туууу
  40. 40 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 2929 Любопитно

    До коментар [#29] от "Иво":Остана да ми обясниш що 1948-а Израел е нападнат веднга след резолюцията на ООН (вече ООН). От колко страни беше?
    —цитат от коментар 31 на ТимурСКомандаИКодове


    Готово ще ти обясня и това. Израел беше нападнат от всичките си съседи, защото те смятаха, че тази резолюция на ООН е несправедлива. Освен това те подцениха Израел и неговите военни способности. Израелската армия беше по-добре въоръжена, по-добре обучена, а също така и по-многобройна в средата и края на войната. Затова и Израел победи в нея.

    Самия президент Абас преди време също призна, че тази война беше грешка.

    https://www.reuters.com/article/us-palestinians-israel-abbas-idUSTRE79R64320111028

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  41. 41 Профил на zakkwylde
    zakkwylde
    Рейтинг: 550 Неутрално

    До коментар [#32] от "Иво":

    Дедо Иво, ти като изтъкнат оонист наистина ли смяташ, че т.нар. световна организация наистина има някаква тежест в световните конфликти. Че там е пълно с отчаяни утепляци, чиито резолюции са мехлем за душата само на други подобни утепляци.


    000000000000000000000000
  42. 42 Профил на ТимурСКомандаИКодовеПатокостроителПазителНаМОЧА
    ТимурСКомандаИКодовеПатокостроителПазителНаМОЧА
    Рейтинг: 1198 Неутрално

    До коментар [#40] от "Иво":

    "Израелската армия беше по-добре въоръжена, по-добре обучена, а също така и по-многобройна в средата и края на войната. Затова и Израел победи в нея."

    Не, ватник! Защото след края на ПСВ евреите се подготвят да имат държава, а мангустите са шапка на тояга и ... изненада, идва 1948-а и евреите са подготвени, а онези цигани - не!
    Кой им е виновен?
    СПодели, товорищ?

    Ту-туууу
  43. 43 Профил на Николай Колев
    Николай Колев
    Рейтинг: 2825 Неутрално

    На практика Палестинците имаха държава до 1970г. Макар страната официално да беше Йордания, на практика това беше йорданско-палестинска държава, с пълни права на палестинците. И какво стана? Под влиянието на СССР и Египет (на Насър) се опитаха да свалят крал Хюсеин, за да правят Цоциализъм. Западният бряг беше окупиран (и признат от Великите сили) от Йордания.

    #ТУК НЕ Е МОСКВА! 🇺🇦* ПКП-Прекрасна Кърджалийска Принцеса. Политкоректна формулировка на думи на министър председателя за председателя на Народното събрание🇺🇦
  44. 44 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 2929 Любопитно

    До коментар [#39] от "ТимурСКомандаИКодове":

    Има ги от 30-те години на миналия век, когато те създават своите първи политически партии, основна цел на които е създаването на свободна и независима палестинска държава, ето примери за такава партии:

    https://en.wikipedia.org/wiki/Palestine_Arab_Party

    https://en.wikipedia.org/wiki/Independence_Party _(Mandatory_Palestine)

    https://en.wikipedia.org/wiki/National_Bloc _(Mandatory_Palestine)

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  45. 45 Профил на ТимурСКомандаИКодовеПатокостроителПазителНаМОЧА
    ТимурСКомандаИКодовеПатокостроителПазителНаМОЧА
    Рейтинг: 1198 Неутрално

    До коментар [#43] от "Николай Колев":

    точно казано
    И ние помагахме

    Ту-туууу
  46. 46 Профил на ТимурСКомандаИКодовеПатокостроителПазителНаМОЧА
    ТимурСКомандаИКодовеПатокостроителПазителНаМОЧА
    Рейтинг: 1198 Неутрално

    До коментар [#44] от "Иво":

    на книжка

    Ту-туууу
  47. 47 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 2929 Любопитно

    До коментар [#35] от "ТимурСКомандаИКодове":

    Има прилики с Украйна наистина. И в двата случая Русия и Израел погазват международното право и резолюции на ООН. И затова и двете държави трябва да бъдат наказани от международната общност.

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  48. 48 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 2929 Любопитно

    До коментар [#36] от "ТимурСКомандаИКодове":

    Ето ти и друг източник:

    https://avalon.law.yale.edu/20th_century/res181.asp

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  49. 49 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 2929 Весело

    Кажи сега, тая земя без евреите кво щеше да е, ватник?
    —цитат от коментар 37 на ТимурСКомандаИКодове


    Щеше да е като съседните държави бе ватник. Както Йордания например.

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  50. 50 Профил на ТимурСКомандаИКодовеПатокостроителПазителНаМОЧА
    ТимурСКомандаИКодовеПатокостроителПазителНаМОЧА
    Рейтинг: 1198 Неутрално

    До коментар [#35] от "ТимурСКомандаИКодове":Има прилики с Украйна наистина. И в двата случая Русия и Израел погазват международното право и резолюции на ООН. И затова и двете държави трябва да бъдат наказани от международната общност.
    —цитат от коментар 47 на Иво


    Товорищ, приликите са тероризма на росийкат, която беше много по-силна от Украйна, но си е тероризъм, също като "палестинците" - Хамас. Проблемът при Хамас е, че не знаят с кой се ебават! По-слаби са и използват щитове от хора.

    Бях го постнал!

    Прилики:
    1. И двете използват заградителни отряди
    2. И двете (хамас и Росийката) са терористи и избиват всичко що видят

    разлика, една единствена:
    Росийката беше, БЕШЕ, по-силна от Украйна, а Хамас никога не са били по-силни от Израел! Ако евреите искат, то утре светът ще е с два милиона по-малко популация!

    Ту-туууу
  51. 51 Профил на ТимурСКомандаИКодовеПатокостроителПазителНаМОЧА
    ТимурСКомандаИКодовеПатокостроителПазителНаМОЧА
    Рейтинг: 1198 Неутрално

    И за мен всичко се свежда до най-голямата ислямска държава (не е Индонезия) - Русия!

    Ту-туууу
  52. 52 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 2929 Любопитно

    До коментар [#27] от "Иво":"че въпросните две "палестински държави" са окупирани и блокирани от страна на Израел. "Хайде сега, понеже не съм запознат, да ми обясниш що пък са чак две "палестинските държави" след като ООН е казало - една арабска и една еврейска?Отвечай, другарю
    —цитат от коментар 38 на ТимурСКомандаИКодове


    Ти четеш ли изобщо коментарите!? Осмисляш ли ги!? Митко 11 [#20] говори за някакви две палестински държави, аз му обясних, че въпросните държави трудно могат да се нарекат държави, докато едната е окупирана, а другата блокирана от Израел.

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  53. 53 Профил на ТимурСКомандаИКодовеПатокостроителПазителНаМОЧА
    ТимурСКомандаИКодовеПатокостроителПазителНаМОЧА
    Рейтинг: 1198 Неутрално

    До коментар [#52] от "Иво":

    Добре де, даде ми карти
    Говориш за две палестински държави и същевременно има Йордания, стават ТРИ
    ООН е казал ЕДНА
    Я малко да отидеш на психолог поне.

    Ту-туууу
  54. 54 Профил на b_52_strato
    b_52_strato
    Рейтинг: 932 Неутрално

    Че и токът в болниците свършва, според заглавието ...

    Забранявам на бокулизачи и комуняги да четат постингите ми!
  55. 55 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 2929 Любопитно

    Дедо Иво, ти като изтъкнат оонист наистина ли смяташ, че т.нар. световна организация наистина има някаква тежест в световните конфликти. Че там е пълно с отчаяни утепляци, чиито резолюции са мехлем за душата само на други подобни утепляци.
    —цитат от коментар 41 на zakkwylde


    Дедо Зак, като изтъкнат ционист, ако от ООН няма никакъв смисъл защо изобщо тази организация още съществува!? Защо Запада настоява за спазване на международното право и резолюции на ООН!?

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  56. 56 Профил на valtoro
    valtoro
    Рейтинг: 521 Неутрално

    Токът не свършва, само спира !!!

  57. 57 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 2929 Весело

    До коментар [#43] от "Николай Колев":

    Глупости на търкалета. Палестинците в Йордания в периода 1948 - 1967 г. бяха втора категория граждани. Йордания окупира и по-късно анексира НЕЗАКОННО Западния бряг, затова НИТО една държава (освен Великобритания) НЕ призна тази анексация за законна. Затова и палестинците се разбунтуваха срещу местния йордански диктатор (крал).

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  58. 58 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 2929 Весело

    До коментар [#44] от "Иво":на книжка
    —цитат от коментар 46 на ТимурСКомандаИКодове


    На практика, не на книжка. :-)

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  59. 59 Профил на venciч
    venciч
    Рейтинг: 392 Весело

    От 50 коментара 20 са на Ибрахимка...
    Сега й е паднало да залеби😝

    I use 🇵🇸 🇹🇷 to wipe my ass
  60. 60 Профил на zakkwylde
    zakkwylde
    Рейтинг: 550 Неутрално

    До коментар [#55] от "Иво":

    Много просто. За да могат чугуните да заспиват като си мислят че нещо зависи от тях. Никога, по никакъв повод, без изключения решение на ООН не е прокарвано в практиката без изричното съгласие на 5-те велики сили. Останалият пълнеж е за да произвежда цитати за дедовците от агитпропа.

    000000000000000000000000
  61. 61 Профил на MilliVanilli
    MilliVanilli
    Рейтинг: 575 Неутрално

    Ще дойде момент в много близкото бъдеще, когато 8 млн. евреи ще напусната територията на псевдо-държавата Израел и наново ще се разселят по света. То живот ли е да живееш в арабското море?

    Сам съм, други няма...
  62. 62 Профил на MilliVanilli
    MilliVanilli
    Рейтинг: 575 Неутрално

    Защо Запада настоява за спазване на международното право и резолюции на ООН!?
    —цитат от коментар 55 на Иво


    Баш Западът не се е загрижил за изпълнение на резолюцията на ООН за създаване на палестинска държава.

    Сам съм, други няма...
  63. 63 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 2929 Весело

    До коментар [#50] от "ТимурСКомандаИКодове":

    Тавариш, никой не отрича, че изродите от Хамас са терористична организация. Никой не отрича правото на Израел да ги унищожи тези малоумни терористи.

    Моят коментар беше за това, че Русия и Израел от години погазват международното право и резолюции на ООН!

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  64. 64 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 2929 Весело

    Добре де, даде ми картиГовориш за две палестински държави и същевременно има Йордания, стават ТРИООН е казал ЕДНА Я малко да отидеш на психолог поне.
    —цитат от коментар 53 на ТимурСКомандаИКодове


    Хаха... ти си за психолог или за очен лекар! Аз НЕ съм говорил за две палестински държави, а Митко 11 в коментар [#20]!!!

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  65. 65 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 2929 Весело

    До коментар [#53] от "ТимурСКомандаИКодове":

    Освен това Йордания НЕ е никаква палестинска държава! Това е йорданска държава, създадена през 1946 г. т.е. преди Израел (1948) и преди Палестина (1988)!

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  66. 66 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 5400 Неутрално

    До коментар [#20] от "mitko11":

    Мисля, че след атаката на Хамас, надеждите за “държавата Палестина” клонят към нула. Те никога не са били високи, понеже самите араби нямат желание да има такава държава. Тяхната цел както е написано в основополагащите им документи е да се унищожи Израел. Затова смятам, че решението е едно. Арабите от Газа като 12 милиона германци през 1945 отиват в арабски страни. Израел плаща за образованието им от детската градина до последния курс в университета (други страни също ще се включат и това ще струва по-малко отколкото помощите за Газа досега.Провежда се допълнително обучение (като при германците) сред всички в региона за снемане на агресията и сключване на мирни договори между Израел и всички арабски и мюсулмански държави в региона.

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  67. 67 Профил на MilliVanilli
    MilliVanilli
    Рейтинг: 575 Неутрално

    Подозирам, че целта на военните, когато влязат в ивицата ще е разрушаване на военната инфраструктура на ХАМАС, не толкова терористите. Вероятно ще има процес на филтрация на завръщащите се. Накрая може да се стигне до предаване на управлението в ръцете на Фатах, които управляват Западния бряг.
    —цитат от коментар 5 на Николай Колев


    Аз пък предполагам, че ивицата Газа ще бъде изчистена от араби. И всички населени места ще бъдат разрушени до основи. Както римляните разрушиха Картаген и избиха картагенците.

    Сам съм, други няма...
  68. 68 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 2929 Весело

    От 50 коментара 20 са на Ибрахимка...Сега й е паднало да залеби 😝
    —цитат от коментар 59 на venciч


    Абе Вениаминке, а колко са коментарите на Тимура!? Той ми задава въпроси, а аз му отговарям! Не пиша глупави, заядливи и без адресни коментари като твоите! 😝

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  69. 69 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 2929 Любопитно

    До коментар [#62] от "MilliVanilli":

    За съжаление си прав. А трябва да се загрижи.

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  70. 70 Профил на Lemmy
    Lemmy
    Рейтинг: 845 Неутрално

    Седем десетилетия левичар-прогресистите се опитват да убедят света, че т.нар, палестици могат да бъдат държавотворна нация. Цял свят ги хрантути с надеждата някой ден палестинска държава да се случи. За съжаление поколения от това население се раждат и умират с менталността на бежанския лагер, с интифадите, камъните, запалените гуми и, когато отраснат, с тероризма. Със собствени сили тази популация две тухли не е съградила. Фактът че никоя арабска нация не ги иска е показателен и е време светът да проумее, че насила хубост не става и от палестинец държава не чакай.

  71. 71 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 2929 Гневно

    Аз пък предполагам, че ивицата Газа ще бъде изчистена от араби. И всички населени места ще бъдат разрушени до основи. Както римляните разрушиха Картаген и избиха картагенците.
    —цитат от коментар 67 на MilliVanilli


    Типично за рашист предложение! Само, че САЩ, ЕС и Египет ясно заявиха, че няма да допуснат етническо прочистване и последващо унищожение на Газа!

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  72. 72 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 2929 Любопитно

    До коментар [#66] от "penetrating":

    Основната цел на изродите от Хамас е била унищожението на Израел. Основната цел на Фатах и ООП е създаването на свободна и независима палестинска държава, която да съществува редом до Израел по модела на дву-държавното решение. Ето повече по тази тема:

    https://www.nytimes.com/1988/12/08/world/arafat-says-plo-accepted-israel.html

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  73. 73 Профил на ThePal
    ThePal
    Рейтинг: 130 Неутрално

    Седем десетилетия левичар-прогресистите се опитват да убедят света, че т.нар, палестици могат да бъдат държавотворна нация. Цял свят ги хрантути с надеждата някой ден палестинска държава да се случи. За съжаление поколения от това население се раждат и умират с менталността на бежанския лагер, с интифадите, камъните, запалените гуми и, когато отраснат, с тероризма. Със собствени сили тази популация две тухли не е съградила. Фактът че никоя арабска нация не ги иска е показателен и е време светът да проумее, че насила хубост не става и от палестинец държава не чакай.
    —цитат от коментар 70 на Lemmy


    Точно казано ! Палестинците са си арабските цигани. Колкото европейските мангали са създали държава, толкова и арабските.

  74. 74 Профил на Николай Колев
    Николай Колев
    Рейтинг: 2825 Неутрално

    въпросните държави трудно могат да се нарекат държави, докато едната е окупирана, а другата блокирана от Израел.
    —цитат от коментар 52 на Иво


    Ми нали Йордания беше двунационална държава, Западният бряг беше йордански и признат като такъв. Палестинците имаха ПЪЛНИ граждански права.

    И какво? Непрекъснато влизаха от там в Израел, което предизвикваше израелски атаки. Накрая Израел го анексира.

    И пак, какво? Палестинците се опитаха да свалят крал Хюсеин (прочети за Черния септември). И той ги изгони от Йордания, за да не стане като с Ливан. Щом успяха да съсипят Ливан, в Йордания щеше да е още по-лесно.

    #ТУК НЕ Е МОСКВА! 🇺🇦* ПКП-Прекрасна Кърджалийска Принцеса. Политкоректна формулировка на думи на министър председателя за председателя на Народното събрание🇺🇦
  75. 75 Профил на Онуфри
    Онуфри
    Рейтинг: 1147 Весело

    [quote#67:"MilliVanilli"][/quote]

    Добре ще направят!

    Имало едно време ссср! Маргарет Татчър: "Комунизмът свършва тогава, когато свършат чуждите пари, които харчиш!"
  76. 76 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 5400 Неутрално

    До коментар [#72] от "Иво":

    Арафат го няма вече.

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  77. 77 Профил на batzdravo СУПЕР
    batzdravo
    Рейтинг: 2564 Неутрално

    Ти четеш ли изобщо коментарите!? Осмисляш ли ги!? Митко 11 [#20] говори за някакви две палестински държави, аз му обясних, че въпросните държави трудно могат да се нарекат държави, докато едната е окупирана, а другата блокирана от Израел.
    —цитат от коментар 52 на Иво



    До коментар [#52] от "Иво":
    Абсолютно съм съгласен, че това не "могат да се нарекат държави", защото са цигански махали! На циганите в географската област Палестина, поделена с намерението да се образуват две държави! Но палестинците отхвърлят това решение и искат цялата земя! Това е искането им и сега, независимо че им се предлага многократно това решение на проблема за спиране на конфликта!
    Като не щеш мира, получаваш секира! Това е алтернативното решение!

  78. 78
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  79. 79 Профил на mitko11
    mitko11
    Рейтинг: 2065 Любопитно

    До коментар [#66] от "penetrating":

    Това ще е като "Десетилетие на ромското включване"...
    Западът /Европейския съюз и САЩ/ ще дават пари, богатите арабски монархии ще се ослушват, а палестинските цигани ще въртят кючеци и ще се размножават безконтролно...
    И след 10 години пак ще искат да унищожат Израел....и то на държавно ниво, като Иран чрез Хизбула и Хамас...

    "Големият проблем на цитатите в интернет е, че повечето хора вярват в тяхната автентичност." Иван Вазов
  80. 80 Профил на batzdravo СУПЕР
    batzdravo
    Рейтинг: 2564 Весело

    Аз пък предполагам, че ивицата Газа ще бъде изчистена от араби. И всички населени места ще бъдат разрушени до основи. Както римляните разрушиха Картаген и избиха картагенците.
    —цитат от коментар 67 на MilliVanilli



    До коментар [#67] от "MilliVanilli":
    Говориш все едно си свидетел на разрушаването на Картаген и избиването на жителите му?!
    Не бях срещал толкова древен "ерудит"! А освен това заключенията, които се мъчиш да внушиш са доста далече от реалността, подопашник!
    Макар че за толкова древн, катотеб, хилядолетията са миг вероятно?!
    Но "кладенците" от които се мъчиш да домъкнеш вода, са отдавна пресъхнали!
    Реалността е тук и сега, а не какво е било преди хилядолетия!
    С каквато мяра мериш, с такава ще ти се отмери! Сега, а не след хиляда години! ;)

  81. 81 Профил на mitko11
    mitko11
    Рейтинг: 2065 Гневно

    До коментар [#78] от "uhc321197728":

    Ще те докладвам и ще ти спрат акаунта в сайта за възрастни adult-shops.com заради масов спам....

    "Големият проблем на цитатите в интернет е, че повечето хора вярват в тяхната автентичност." Иван Вазов
  82. 82 Профил на petrow1973
    petrow1973
    Рейтинг: 8 Неутрално

    «Добрият индианец е мъртвият индианец» - генерал Филип Хенри Шеридан (6 март 1831 – 5 август 1888)

    За умрелите - или добро или нищо За живите - само критика или нищо няма да свършат:)
  83. 83 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 5400 Неутрално

    До коментар [#79] от "mitko11":

    Пари трябва да дават и богатите арабски държави. Те имат интерес от обучени граждани (е бъдат вече техни), а образованието ще даде перспектива на палестинските араби. Сегашната им перспектива е бомба и 40 девици.
    И е крайно време да се спре с порочната политика на ООН за наследствен бежанец. Моите деди са бежанци от гръцкото Беломорието, но аз не се смятам за бежанец, баща ми не се е смятал за бежанец (а е роден в гръцко).
    Палестинците се единствените потомствени бежанци. През 1948 години те са били 500 хиляди бежанци. Сега те, заедно с наследниците си са 5 милиона (така ги води и им помага ООН), те самите, децата им, внуците им и правнуците им.

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  84. 84 Профил на Archer
    Archer
    Рейтинг: 843 Неутрално

    До коментар [#9] от "Николай Колев":

    Така е, Хамас е квази-държавна организация, съответно си имат програма и ако я отвориш в нея на първо място е “унищожаването на Израел”, никъде даже не споменават независима палестинска държава.
    Половината население там е израстнало с Хамас на власт и не познава друго.

    Idiots doing idiot things, because they’re idiots.
  85. 85 Профил на Констататор СУПЕР
    Констататор
    Рейтинг: 1190 Неутрално

    Копирано от фейсбука на Ivo Djokov

    "" Виждате две карти. Първата е картата на Украйна на фона на Европа. Втората е на Израел на фона на арабските страни (от Georgi Borisov).
    Когато Русия нападна Украйна, с цел да я завладее териториално и да сложи подчинено на Москва марионетно правителство, целия свят се възмути, а Европа оказа незабавна помощ приютявайки почти 10 милиона бежанци.

    Когато Израел започна антитерористичната си операция в следствие на най-кървавия терористичен акт в историята си, арабските страни се възмутиха, но нито една от тях не пожела да приюти бежанците от Газа, които са десетки пъти по-малко от украинските. Нормално, всеки такъв опит в миналото е завършвал с терор и насилие в страната проявила гостоприемство. Иначе по двете карти можете да прецените какво коства на Европа и какво би коствало на арабските страни едно потенциално гостоприемство.

    И забелязвайки как слабоумните путинофили се окопитиха от поредния шок, който им нанесе терора на Хамас и вече са православни ислямисти подкрепящи палестинците, искам да им предложа да направят това, което направихме ние - подкрепящите Украйна:
    Отворете домовете си за бежанците, осигурете им безопасен транспорт до България, съберете средства, осигурете им храна и подслон. Че нали палестинците са наши братя по последни "исторически данни"? Е тогава ще ви призная, че сте наистина искрени в намеренията си. Само че това няма да се случи, защото нито едно ваше действие не се подчинява на логика или състрадание, а по-скоро е извадено от някой дебел учебник по психиатрия."" ""

  86. 86
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  87. 87 Профил на chichka
    chichka
    Рейтинг: 1530 Весело

    До коментар [#76] от "penetrating":

    Арафат го няма, но 400 млн долара се оказаха в сметки на Сула-жена му в банки по Европа.

    Русия е проказата на планетата Земя.
  88. 88 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 5400 Неутрално

    До коментар [#87] от "chichka":

    Показва само нивото на корупция сред лидерите на палестинците и липсата на контрол в ООН, ЕС и САЩ

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  89. 89 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 2929 Любопитно

    Ми нали Йордания беше двунационална държава, Западният бряг беше йордански и признат като такъв. Палестинците имаха ПЪЛНИ граждански права.

    И какво? Непрекъснато влизаха от там в Израел, което предизвикваше израелски атаки. Накрая Израел го анексира.

    И пак, какво? Палестинците се опитаха да свалят крал Хюсеин (прочети за Черния септември). И той ги изгони от Йордания, за да не стане като с Ливан. Щом успяха да съсипят Ливан, в Йордания щеше да е още по-лесно.
    —цитат от коментар 74 на Николай Колев


    Хахааааа... вашето невежество по темата е впечатляващо. :-D Кой е признавал Западния бряг за йордански в периода 1948-1968 г.!? :-D Само една държава направи това, тя се казва Великобритания. Не за друго, а защото по онова време най-големия съюзник на Йордания беше Великобритания. За целия останал свят - ООН, САЩ, Германия, Франция, Испания, Китай, СССР и т.н. тази палестинска територия беше НЕЗАКОННО окупирана от Йордания! И както написах по-горе, палестинците бяха ядосани на тази подтисническа политика на йорданското кралче спрямо тях, заради това се разбунтуваха срещу него. Нормално той и подчинената му армия ги победи и след това ги изгони от страната и те бяха приети в Ливан. Между другото, да вметна, че НЕ всички палестински бежанци бяха изгонени от Йордания, а само ООП и тяхното ръководство. Иначе и сега има около 1-2 милиона палестински бежанци в Йордания.

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  90. 90 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 2929 Любопитно

    Арафат го няма вече.
    —цитат от коментар 76 на penetrating


    Няма го, но го има неговия заместник Абас. Той е доста възрастен вече, така, че след няколко години, Фатах ще има нов лидер.

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  91. 91 Профил на Zayo Cicin
    Zayo Cicin
    Рейтинг: 3411 Неутрално

    Д-р Любомир Канов:

    Когато днес разсъждавам за кекавата реакция на Европа срещу агресивните ѝ врагове, както и за прегракналите крясъци Аллах Акбар, на озверели ислямисти с ножове в зъбите из древните площади на нейните красиви градове, където е възникнала европейската култура и цивилизация, оставам безмълвен и вътрешно сломен. Толкова ли не разбираме за какво става дума, когато сме милозливо впечатлени от красивите личица с огромни очи на азиатски и африкански деца, протегнали своите ръчички към нейните градове за хляб, мляко, медицинска грижа и прочие блага, извоювани от цивилизования свят? Не се ли разбира, че зад тези красиви и невинни същества се крият прикритите с чалми и фереджета техни родители, че тези деца ще пораснат отчуждени и озлобени в тези европейски градове и че това всъщност предрича една демографска война? Тя не се води с оръжия, а посредством осигуряването на размножително надмощие над държавите, които са прицел за нахлуването. При това, отговорността за осигуряване на това надмощие се финансира от данъците на самите поданици на същите тези държави — обект на нашествието , — които заплащат детепроизводството на пришълците, докато те организират свои микро-държави в сърцевината на приютилата ги цивилизация и веднага започват да воюват за нейното унищожение? Кои са онези наивници и левичарствуващи “хуманисти”, които копаят собственият си гроб като цивилизация, умиляват се и щедро осигуряват фертилността на хора, които не им мислят доброто? Тази война, която предстои в Газа с Хамас показва съвсем ясно, че върху тази и всяка друга територия ще останат да живеят онези, които раждайки по 14 деца и десет сина, не ги е еня, ако пет от тях загинат, след като са изнасилили успешно някоя от другата вяра и успешно са застреляли единственият син на своя враг. “Врагът”, който мисли за бъдещето на своите деца и ги отглежда с грижа и любов и това че цивилизованите хора не могат да понасят гледката на глад и страдания на децата на неговите собствени противници и се опитват да им ги спестят. Цивилизацията се е поставила в капан, поради собствените си стандарти, от които нецивилизованите се възползват и над които се надсмиват.
    Сещам се за едно изречение на един неособено добър пример за защита на своята отвратителна държава, наречена Съветски Съюз, когато я напада довчерашният ѝ съюзник Германия. Втрещен от това, че са го изпреварили с нападението, Йосиф Сталин казва следното:
    “Ленин оставил нам великое наследие, а мы — его наследники — все это просрали.”
    Бих потвърдил онова, което сегашните политици на Европа и Западният свят извършват с великото си цивилизационно наследство, цитирайки един много голям враг на Европа:
    “А ние го просрахме...”

    I 💜 Leka Borislavovna
  92. 92 Профил на Николай Колев
    Николай Колев
    Рейтинг: 2825 Неутрално

    До коментар [#89] от "Иво":

    Глупости. Палестинците бяха пълноправни граждани на Йордания и имаха половината места в йорданския парламент.

    #ТУК НЕ Е МОСКВА! 🇺🇦* ПКП-Прекрасна Кърджалийска Принцеса. Политкоректна формулировка на думи на министър председателя за председателя на Народното събрание🇺🇦
  93. 93 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 2929 Любопитно

    Абсолютно съм съгласен, че това не "могат да се нарекат държави", защото са цигански махали! На циганите в географската област Палестина, поделена с намерението да се образуват две държави! Но палестинците отхвърлят това решение и искат цялата земя! Това е искането им и сега, независимо че им се предлага многократно това решение на проблема за спиране на конфликта!
    Като не щеш мира, получаваш секира! Това е алтернативното решение!
    —цитат от коментар 77 на batzdravo


    Да, през 1947 г. отхвърлят това решение, НО вече НЕ го отхвърлят! От години палестински президент Абас призовава Израел за решаване на конфликта помежду им посредством дву-държавното решение, ето виж сам:

    https://www.newarab.com/opinion/abbas-two-state-solution-un-speech-anyone-listening

    https://www.voanews.com/a/palestinian-president-two-state-solution/3741535.html

    Бат Здравко, тези които отхвърлят дву-държавното решение на конфликта и искат цялата земя, включително палестинските територии са израелските управляващи политици:

    https://www.reuters.com/article/us-israel-election-idUSKBN0MC1I820150316

    https://www.aljazeera.com/news/2023/8/27/who-is-israels-far-right-pro-settler-security-minister-ben-gvir

    https://www.timesofisrael.com/far-right-lawmaker-bezalel-smotrich-declares-himself-his-family-real-palestinians/

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  94. 94 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 2929 Любопитно

    До коментар [#89] от "Иво":Глупости. Палестинците бяха пълноправни граждани на Йордания и имаха половината места в йорданския парламент.
    —цитат от коментар 92 на Николай Колев


    Не са глупости, а исторически факти. По времето на йорданския крал Абдула I, палестинския Западен бряг беше анексиран незаконно от страна на Йордания. Това разгневи много палестинци и заради това през 1951 г. той беше убит в Ерусалим точно от палестински терорист.

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  95. 95 Профил на Галя Станчева
    Галя Станчева
    Рейтинг: 758 Гневно

    Пак рев за "клетите" изверги, НЕчовеците няма да получат човещина, нито милост!!!

  96. 96 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 5400 Весело

    До коментар [#90] от "Иво":

    т.е. лидер доживот, като Путин, един такъв демократичен подход :)

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  97. 97 Профил на Роси СУПЕР
    Роси
    Рейтинг: 5323 Неутрално

    40 000 изрода докъде докараха милиони.

  98. 98 Профил на bek
    bek
    Рейтинг: 720 Неутрално

    До коментар [#5] от "Николай Колев":

    "Отсега е ясно, че военните в Египет не искат Хамас на своя територия."

    Естествено, че докато не унищожат кнездото на осите ЦАХАЛ няма да спрат с акцията по прочистването му - наземно и подземно, състоящо се от над 500 км тунели.

    Израелците няма да допуснат момента веднаж за винаги да се отърват от терористите.
    Въпросът тук е какво ще правят с палестинците, ще продължават ли да ги обгрижват, да им дават безплатно вода, газ, електричество? И не само това, до сега на една част от палестинците от ивицата Газа им е било разрешено да работят в Израел, при това данъците си плащали на не на местната администрацията, а на администрацията в Газа, тоест на терористите, като данък мафия.
    А палестинските бежанци никоя от съседните арабски държави не ги иска и не ги пускат да влизат на територията им.

    Що се отнася до наземната операция на израелската войска към Газа, вчера бе отложена заради лошото време и ниска облачност, която се явява препятствие за авиацията при съгласуване на бойните действия с механизираните поделения.

  99. 99 Профил на Athanatos
    Athanatos
    Рейтинг: 1630 Неутрално

    До коментар [#74] от "Николай Колев":

    Само дето в Ливан стана, каквото стана, след Черния септември, след като Крал Хюсеин ги наби и изпъди от Йордания.
    Тия преместиха катуна в Ливан и му ебаха майката.

    Adam-е zendeh, zendegi mikhad / Живият човек се нуждае от живот .
  100. 100
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #