"Подарък за "Хамас"": крайнодесните в Израел си играят с огъня

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (70)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  2. 2 Профил на voinotzapad СУПЕР
    voinotzapad
    Рейтинг: 629 Неутрално

    Този път палестинците стигнаха твърде далеч. Хамас ще бъде унищожен. Ако палестинския народ продължава да стои зад Хамас - сам да си прави изводите.

  3. 3 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 2914 Неутрално

    Ционузмът НЯМА бъдеще в съвременния свят.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  4. 4
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  5. 5 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 2914 Неутрално

    До коментар [#2] от "voinotzapad":

    Ти май си заклет ционист и мизантроп.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  6. 6 Профил на kvasimodo
    kvasimodo
    Рейтинг: 187 Неутрално

    Израел трябва да намери някакво друго решение освен военните средства. Разбира се без Хамас и без палестински политици отричащи правото на съществуване на Израел.

    "Което беше порок стана обичай" - Сенека
  7. 7 Профил на kvasimodo
    kvasimodo
    Рейтинг: 187 Неутрално

    До коментар [#2] от "voinotzapad":

    Палестинският нарпод е доста деструктивен. Научи се да го хранят наготово, а неговите лидери да крадат парите получени от лошите САЩ и ЕС. Така е още от времето на Ясер Арафат.
    не случайно самите араби НЕ ЖЕЛАЯТ палестинци на своя територия - откъдето са минали всичко са оплескали - справка Йордания преди доста години когато ги изгони от там крал Хюсеин. Вторият случай е Ливан .

    "Което беше порок стана обичай" - Сенека
  8. 8 Профил на хуz84О14722
    хуz84О14722
    Рейтинг: 673 Неутрално

    В момента превръщането на западния свят в милитаризиран крайнодесен нацистки режим изглежда необратимо. Автоматиеско последствие от това ще бъдат и умопомрачителните разрушения и масова смърт.

    А предупредителните гласчета като тези в статията стават все по-тихи и по-жалки.

  9. 9 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 3275 Любопитно

    "Той обаче се прочу като заселнически активист, говорещ за стотиците хиляди живеещи в окупирания Западен бряг - в селища, които ООН смята за нарушение на международното право."

    Не само ООН смята така, същата позиция по тази тема има ЕС и САЩ.

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  10. 10 Профил на cto591144385
    cto591144385
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Спокоен съм. Идиота на сянка се появи на работа.

  11. 11 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 3275 Любопитно

    "С неговата Религиозна ционистка партия се свързваше през пролетта и лятото и разрастването на заселничесткото насилие."

    То не е само насилие, то е евреиски "заселнически" тероризъм. Точно това определение използва ЕС преди няколко дни.

    https://www.eeas.europa.eu/eeas/israelpalestine-statement-spokesperson-latest-developments-west-bank_en

    А, ето и видео на Ройтерс, в което може да видите какво представлява този евреиски заселнически тероризъм:

    https://www.reuters.com/video/watch/idRW501402112023RP1

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  12. 12 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 3275 Любопитно

    Хубава статия за тези двама крайно десни министри Смотрич и Бен-Гвир и техните крайно десни партии, които са в управляващата партия на корумпето Биби.

    Хубавото в цялата история е, че след края на войната в Газа с всички тези крайно десни политически радикални боклуци е свършено, защото е повече от сигурно, че настоящото коалиционно правителство на израелския Биби-тко ще бъде свалено от власт.

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  13. Този път палестинците стигнаха твърде далеч. Хамас ще бъде унищожен. Ако палестинския народ продължава да стои зад Хамас - сам да си прави изводите.
    —цитат от коментар 2 на voinotzapad


    Това беше генералната грешка на палестинците,че позволиха протурски,проирански и проарабски терористи да ги грабят и унищожават.Израел в лицето на Натаняху ще оправи тази грешка!

    Ети е побългарена бурка
  14. 14 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 3275 Любопитно

    До коментар [#1] от "georgievb":

    Защо ли това което си написал ми звучи познато!? Написаното е едно към едно на това което нацистките изроди са говорили едно време за "евреиския въпрос".

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  15. 15 Профил на filofob
    filofob
    Рейтинг: 672 Неутрално

    И като РЕокупират Западния бряг какво ще стане? Ще влязат в постоянна интифада и партизанска война. Една от причините Хамас да направят този погром беше, че по-голямата част от армията беше разположена покрай Западния бряг с възложени чисто полицейски функции, да сдържат размириците след действия на разпищолилилите се заселници. Хайде сега да си представим пълна реокупация. Колко войски и ресурси ще глътне това. А да добавим и Газа,, границата с Ливан, Сирия...Ще трябва една постоянна мобилизация. Без да говорим за международния отзвук, който ще превърне Израел в държава политически парий. Неслучайно Израел се изтегли преди години от Газа. За еврейската държава е най-добре палестинците да си седят в гетата и да си се самоуправляват вътрешно, а израелците да пазят отстрани. И вместо да се стремят да пазят мира на Западния бряг, където е сравнително спокойно, идиоти като този сама създават условия и там да избухне насилие, в момента, когато армията е силно ангажирана в Газа и да отразява евентуални удари от Южен Ливан.

  16. 16 Профил на vagabond66
    vagabond66
    Рейтинг: 665 Весело

    Израелски министър допуска ядрен удар по Газа. Друг предлага зона, забранена за араби, и отказва на палестинците достъп до средства от собствените им данъци.

    На думи премиерът Бенямин Нетаняху може да се разграничи от тях, те дори не са от партията му.
    —цитат от коментар 0 на статията


    Купонът в Израел е извън контрол!!!

  17. 17 Профил на Тирбушон
    Тирбушон
    Рейтинг: 30 Неутрално

    Евреите яко изплискаха легена.

    Накрая всичко ще бъде наред, ако нещо не е наред, това просто не е края
  18. 18 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 3275 Любопитно

    До коментар [#12] от "Иво":

    ... управляващата коалиция *...

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  19. 19 Профил на Роси СУПЕР
    Роси
    Рейтинг: 5927 Неутрално

    Палестинци и израелци трябва заедно да намерят решение, без Хамас. Те и занапред ще живеят заедно и мирът е единственото решение.

  20. 20 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 2949 Неутрално

    До коментар [#6] от "kvasimodo":

    Израел трябва да намери някакво друго решение освен военните средства.
    =======
    Вече е твърде късно...и процеса е необратим...
    Имаха на разположение десетилетия...за да помислят по въпроса...

    Световната общественост се надигна късно...но в момента се разраства с лавинообразна инерция...

    Израел направи всичко възможно за да скрие зверствата...но без особен успех...

    Bukalemun
  21. Ционузмът НЯМА бъдеще в съвременния свят.
    —цитат от коментар 3 на КМЕТ В СЯНКА


    Ционизмът е главно в Анкара,Москва,Техеран,Пекин и т.н..

    Ети е побългарена бурка
  22. 22 Профил на Liberast
    Liberast
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Наливат масло в огъня не само на арабите, а и на руснаците, които както знаем са комунисти антисемити.

  23. До коментар [#6] от "kvasimodo":Израел трябва да намери някакво друго решение освен военните средства.=======Вече е твърде късно...и процеса е необратим...Имаха на разположение десетилетия...за да помислят по въпроса...Световната общественост се надигна късно...но в момента се разраства с лавинообразна инерция...Израел направи всичко възможно за да скрие зверствата...но без особен успех...
    —цитат от коментар 20 на eti mehter


    Сюртюк,процесът е необратим..Протурската терористична организация е на път да бъде унищожена тотално от Израел и САЩ.На Натаняху се падна песта да го извърши,историята я пише той,а не банкрутиралия ислямисТ Ердоганчо,който една зърнена сделка не може да осъществи,а Турция е срината и унищожена заради него..Амин!!

    Ети е побългарена бурка
  24. 24 Профил на Иван K
    Иван K
    Рейтинг: 1886 Неутрално

    "Крайнодесните министри на Нетаняху са подарък на "Хамас", гласи заглавие в "Аарец"

    Абсолютно вярно.
    Не е нужно да сме в Израел за да знаем какво зло са националистите. Особено ако други хора им се наслаждават тайно.

    подпис
  25. 25 Профил на Иван K
    Иван K
    Рейтинг: 1886 Неутрално

    "Крайнодесните министри на Нетаняху са подарък на "Хамас", гласи заглавие в "Аарец"

    И нашите националлисти, които се зъбят на Семерна Македония и носят руски знамена са същото зло.

    подпис
  26. 26 Профил на vht16370188
    vht16370188
    Рейтинг: 3106 Неутрално

    До коментар [#14] от "Иво":

    Нали точно с такава цел го е написал, за да направи слабоумен паралел между израелци и нацисти само дето разликата е от земята до небето и ти се хващаш ли. Днес примерно коридора за евакуация е 6 часа вместо вчерашните 5 когато е имало голям интерес и още 50 000 евакуирани та вече почти няма араби на които да не им е дошъл акъла по въпроса и да не искат да се евакуират от най-опасната зона северната третина на ивицата след толкова седмици призиви

  27. 27 Профил на Иван K
    Иван K
    Рейтинг: 1886 Неутрално

    Ивайло Дичев много остроумно описа българските националисти.
    Но България твърде малка държава за да направи толкова големи глупости като германските и руските националисти.

    подпис
  28. 28 Профил на Born СУПЕР
    Born
    Рейтинг: 106 Неутрално

    Заигравката с крайно десни идиоти винаги води до катастрофални последици. Пример - атаката срещу Капитолия от разбеснели се привърженици на Тръмп до наливането на масло в огъня от съюзниците на Нетаняху.

  29. Израел трябва да намери някакво друго решение освен военните средства. Разбира се без Хамас и без палестински политици отричащи правото на съществуване на Израел.
    —цитат от коментар 6 на kvasimodo


    Без военни средства не може да се унищожи Хамас.Това е чужда протурска терористична организация,която самите палестинци не можаха толкова години фа ги изхвърлят на бунището.Ататюрк навремето доунищожи остатъците от пропадналата Османска империя и изгори фесивете,бурките и шалеарите,като постави пътя на Турция към западната демокрация и просперитет.Това трябваше да стане и в Палестина,но явно си нямат своя светски прозападен Ататюрк..Махмуд Абас е слаба политическа фигура,който не управлява Палестина ,макар,че той е законния президент,а Фатах е законната организация в Палестина.За това Натаняху ще свърши неговата работа и ще прочисти протурските ислямски некадърници от Хамас!С цветя и ризи не можеш да изхвърлиш терористите,те разбират от бой..

    Ети е побългарена бурка
  30. 30 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 2949 Любопитно

    До коментар [#22] от "Liberast":

    В момента, Ердоан е в Özbekistan ....и преди малко направи изказване по няколко международни проблема...
    По въпроса за Газа... Ердоан направи може би най анти ционисткото си послание до момента...
    От Якутия до Казакистан....на живо го слушаха стотици милиони...

    От сега нататък....така...!!!

    Bukalemun
  31. 31
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  32. 32 Профил на vht16370188
    vht16370188
    Рейтинг: 3106 Весело

    До коментар [#30] от "eti mehter":

    И какво каза ислямиста Ердоган за ционистите?

  33. 33 Профил на dedoliben
    dedoliben
    Рейтинг: 2954 Неутрално

    Израел може да си позволи Всичко без да се съобразява с никой.
    И най вече с полезните идиоти напълнили Светът.
    Тези масови демонстрацйи нещо срещу Русия ги нямаше.
    Глупавата теза че за Лайняният живот който водиш ти е Виновен я Еврейн я Американец е много упорита именно поради Факта че в Предишни общества Такива търтей е било Невъзможно да Живуркат за Сметка на Обществото.
    Майната ви търтей макар и Мнозинство никога няма да вземате вие решенията.



    "Моите министри са англофили, моите генерали са германофили, моят народ е русофилски, само аз останах българофил". Цар Борис III
  34. 34 Профил на serafin
    serafin
    Рейтинг: 466 Неутрално

    До коментар [#8] от "xyz84014722":

    Такива предупредителни, не гласчета а ГЛАСОВЕ, доведоха до събитията от преди 01.09.1939 година.
    Така, че малко по-спокойно пацифистите.

    Ако искаш нещо да НЕ бъде свършено създай комисия
  35. 35 Профил на ddd
    ddd
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Неведнъж е отричал, че палестинският народ съществува.

    Ха-ха-ха, има ли географски район Тракия? Ами има - даже три - северна, източна и западна. Има ли тракийски народ? Ами няма и не се очертава да има.

    Няма палестински народ. Има араби, които живеят в Палестина. Тая Палестина за разлика от Тракия съществува отскоро - на политическата карта главно - откакто англетата са решили да нарекат така едно парче от колониалнте си владения. Първоначално тая Палестина включва и днешната Йордания. После решили, че едно парче от Палестина няма да е Палестина, ами Трансйордания. Страшно сложно за разбиране.

  36. 36 Профил на Иван K
    Иван K
    Рейтинг: 1886 Неутрално

    До коментар [#29] от "Ети бин ислям бурсук":
    "Без военни средства не може да се унищожи Хамас."
    Със сигурност не може без военни средства. Но не малоумните националисти са този, който воюват.
    За съвременната война да нужни умни и мислещи хора.
    А за националистите важи написаното от Ивайло Дичев.

    подпис
  37. 37 Профил на Yotce
    Yotce
    Рейтинг: 1605 Неутрално

    Ядрен удар по Газа, после ядрен удар по Иран, после ядрен удар по Русия...
    Понякога забравяме, че и от двете страни на този конфликт има побъркани идиоти.

  38. 38 Профил на vht16370188
    vht16370188
    Рейтинг: 3106 Неутрално

    До коментар [#35] от "ddd":

    Но тези араби там се наричат палестинци значи съществуват палестинци то като цяло арабските народи сигурно половината са измислени и с начертани граници от тези на които са били колонии

  39. 39 Профил на Yotce
    Yotce
    Рейтинг: 1605 Весело

    Няма палестински народ. Има араби, които живеят в Палестина. Тая Палестина за разлика от Тракия съществува отскоро - на политическата карта главно - откакто англетата са решили да нарекат така едно парче от колониалнте си владения.
    —цитат от коментар 35 на ddd


    Само дето кръстоносните походи, примерно, са освобождавали гроба Господен в Палестина, а не в Израел.

  40. 40 Профил на vht16370188
    vht16370188
    Рейтинг: 3106 Неутрално

    До коментар [#39] от "Yotce":

    Името Сирия-Палестина е дадено на римската провинция Юдея в началото на 2 век сл. Хр. тоест тогава палестинците са цили евреи и наречени така от римляните, но ест в днешно време арабите са решили да се наричат така пък не може насила да ги накараш да се наричат други

  41. 41 Профил на bat_plamen
    bat_plamen
    Рейтинг: 4114 Неутрално

    Гарантирано след края на войната евреите още повече ще мразят арабелите и обратното! Така или иначе този регион ще продължава да е гореща точка поколения наред

  42. 42 Профил на bat_plamen
    bat_plamen
    Рейтинг: 4114 Неутрално

    До коментар [#3] от "КМЕТ В СЯНКА":

    Арабският тероризъм няма бъдеще на този свят.

  43. 43 Профил на bat_plamen
    bat_plamen
    Рейтинг: 4114 Весело

    До коментар [#10] от "cto591144385":

    ++++++++++++++++++
    И другите тролове са на работа днес! Така , се все пак е четвъртък........трябва да се заработват копейки.......!

  44. 44 Профил на georgievb
    georgievb
    Рейтинг: 761 Неутрално

    До коментар [#1] от "georgievb":Защо ли това което си написал ми звучи познато!? Написаното е едно към едно на това което нацистките изроди са говорили едно време за "евреиския въпрос".
    —цитат от коментар 14 на Иво


    Само така ти се струва, аз просто подкрепям еврейският народ и Неговата борба.

    И все пак....да ти е=а май==та миризлива :-)
  45. 45 Профил на ludiakolio
    ludiakolio
    Рейтинг: 990 Неутрално

    У нас е същата работа. Тякъв тип поведение е присъщ за определена политеческа прослойка или утайка, които обикновенно нямат дългосрочна визия какви ги дробят само за да се облажат в момента.

  46. 46 Профил на galina georgieva
    galina georgieva
    Рейтинг: 1765 Неутрално

    А какъв подарък правим ние зс Путин,и как финансираме войната на Путин срещу Украйна чрез Лукойл,няма ли да напишете? Излезе доклад,в който ясно и точно се обяснява ,как дерогацията на България за Лукойл финансира с милиарди Путин,и как тази дерогация не помага с нищо на българите!Това е поредният срам за България,сътворен от ППДЕБЪ! Още едно петно! Описание как България финансира Путин и войната му!ЛилЯвите нали се възмущаваха,че Григорова не казвала дали Путин бил агресор,е сега ще се възмущавате ли,че Кирил,Асен,Денков ……. финансират Путин? Ще се възмутите ли от това,че за да финансират Путин ущетяват българите! Ще се извините ли на Делян Добрев за всичката помия която изляхте срещу него? И ще има ли санкции за медиите,които манипулираха общественото мнение като обявяваха че няма нищо такова и Добрев лъже?

    https://www.globalwitness.org/en/campaigns/stop-russian-oil/russian-oil-on-eu-soil-bulgarian-refinery-skirts-sanctions-and-buys-russian-crude-worth-an-estimated-11-billion-in-tax-to-the-kremlin/

  47. 47
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  48. 48 Профил на venciч
    venciч
    Рейтинг: 432 Весело

    Не пише кой е цитираният вестник но явно става дума за левия жълт парцал хаарец..
    От друга страна облъчването на плитки мозъци продължава с пълна сила, дори чрез изкуствения интелект, който не се оказа безгрешен🤣 Открийте трите грешки сами:
    https://ibb.co/PzL2CHH

    I use 🇵🇸 🇹🇷 to wipe my ass
  49. 49 Профил на О о о  пак ли
    О о о пак ли
    Рейтинг: 568 Неутрално

    Държавата Израел нали не разполагаше с ядрени оръжия?

    Истината няма значение. Смисълът е в коментарите.
  50. 50 Профил на Селс китари КАТ
    Селс китари КАТ
    Рейтинг: 12 Неутрално

    Има доста прости евреи. Започвам да мисля, че гоненията над тях, продължили две хилядолетия, няма как да са били напълно лишени от основание. Все е имало преследване на расова, религиозна, политическа и каквато друга щем основа, но гонение на цяла нация в толкова дълъг период от време, фактически през цялото съществуване на човешката цивилизация до 45 година, такова нещо не е имало. Може ли причината да е във всички други, но не и в самите евреи - това е въпрос, на който и функционално неграмотен българин може да отговори вярно.

    Вече няма да обиждам
  51. 51
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  52. 52 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 5943 Неутрално

    Крайнодесните навсякъде по света са опасност. Защо Израел да е изключение. Проблемът е на Нетаняху, че ги легитимира в управлението.

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  53. 53 Профил на Хюго Босов
    Хюго Босов
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Подарък за Хамас? Дневник продължава с комунистическата тенденция да подкрепя подмолно терористи и сепаратисти. И какъв подарък е? Ще им стъжнят живота на терористичния башибозук.

  54. 54 Профил на fantomas
    fantomas
    Рейтинг: 640 Неутрално

    До коментар [#50] от "potrebitelll":

    "Може ли причината да е във всички други, но не и в самите евреи"

    Може, разбира се, казва се 'предразсъдъци' и са популярни както в миналото, така и в настоящето.

  55. 55 Профил на Dark Avenger alias Дечо Пора
    Dark Avenger alias Дечо Пора
    Рейтинг: 524 Весело

    До коментар [#49] от "О о о пак ли":

    това виц ли е ?

    Zwei Dinge sind unendlich, das Universum und die menschliche Dummheit, aber bei dem Universum bin ich mir noch nicht ganz sicher. Albert Einstein
  56. 56 Профил на von Newmann
    von Newmann
    Рейтинг: 12 Неутрално

    Напротив. Целият свят знае, че Израел разполага с 35 ядрени бойни глави, но използването на атомни боНби засега е приоритет на съветските джуджета.

    Те сипят на килограм атомни боНби, остъкляват континенти, подпалват океани и морета и губят сраженията в съседна Украйна.

    Толкова могат. Така се получава, когато между думи и дела има огромна пропаст.

    And ye shall know the truth, and the truth shall make you free. / The Holy Bible; John 8:32-36 /
  57. 57 Профил на totorina СУПЕР
    totorina
    Рейтинг: 28 Неутрално

    До коментар [#35] от "ddd":

    В мандатната територия Палестина е имало араби, евреи, друзи и т.н. Как едните, които не мелят брашно с никого заради религията си, са се нарекли палестинци и са решили, че земята е само тяхна - само с гръб. Още повече, че доста от земята е купена, отвоювана от блата и пустиня и е била недоразвита и слабо заселена. Аз и комшията може да се напием утре и да решим, че понеже сме балканци, земята ни е открадната и да вдигнем интифада на гордия балкански народ срещу турци и гърци.

  58. 58 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 3275 Любопитно

    До коментар [#26] от "vht16370188":

    Така ли, аз си помислих, че е сериозен като ги пише тези отвратителни неща.

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  59. 59 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 3275 Любопитно

    До коментар [#28] от "Born":

    Точно! +++ Във всяка държава крайно десните са гнусни и неприятни същества. Затова и обикновено (но не винаги) останалите нормални партии в дясно, център и ляво странят от тях и не влизат с тях коалиции. Но корумпето Биби за да избяга от съдебните дела които има срещу него взе, че направи коалиция точно с крайно десните партии в Израел.

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  60. 60 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 3275 Любопитно

    Няма палестински народ. Има араби, които живеят в Палестина. Тая Палестина за разлика от Тракия съществува отскоро - на политическата карта главно - откакто англетата са решили да нарекат така едно парче от колониалнте си владения. Първоначално тая Палестина включва и днешната Йордания. После решили, че едно парче от Палестина няма да е Палестина, ами Трансйордания. Страшно сложно за разбиране.
    —цитат от коментар 35 на ddd


    Няма за теб. Но за цялата международна общност обаче и за почти всички държави по света, като почнем от ООН, минем през Китай, Индия, Русия и стигнем до нас в ЕС, САЩ, ОК, Австралия, Канада и т.н. има палестински народ и всички те наричат този народ с името палестинци.

    А, иначе областта Палестина съществува МНОГО преди създаването на британския мандат Палестина. За първи път така тази част от Близкия Изток кръщават древните римляни. Това става по времето на 1 век. По късно византийците, които също в продължение на векове владее тези територии наричат същата област Палестина Секунда! Не е толкова сложно за разбиране стига да познаваш историята на тази област. :-)

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  61. 61 Профил на Liberast
    Liberast
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#30] от "eti mehter":

    Ердоган много не ме вълнува какво мисли или казва някъде... Той си има достатъчно самосъздадени проблеми.

  62. 62 Профил на Dark Avenger alias Дечо Пора
    Dark Avenger alias Дечо Пора
    Рейтинг: 524 Любопитно

    До коментар [#44] от "georgievb":

    Само така ти се струва, аз просто подкрепям еврейският народ и Неговата борба.
    —цитат от коментар 44 на georgievb


    еврейски народ ?!
    няма такъв !
    казва Шломо Санд !

    https://ia800108.us.archive.org/6/items/ShlomoSandTheInventionOfTheLandOfIsrail_201801/Shlomo Sand - The Invention of the Land of Israil.pdf

    Zwei Dinge sind unendlich, das Universum und die menschliche Dummheit, aber bei dem Universum bin ich mir noch nicht ganz sicher. Albert Einstein
  63. 63 Профил на Dark Avenger alias Дечо Пора
    Dark Avenger alias Дечо Пора
    Рейтинг: 524 Неутрално

    До коментар [#62] от "Dark Avenger alias Дечо Пора":
    Линка е:

    https://ia800108.us.archive.org/6/items/ShlomoSandTheInventionOfTheLandOfIsrail_201801/Shlomo Sand - The Invention of the Land of Israil.pdf

    Zwei Dinge sind unendlich, das Universum und die menschliche Dummheit, aber bei dem Universum bin ich mir noch nicht ganz sicher. Albert Einstein
  64. 64 Профил на Dark Avenger alias Дечо Пора
    Dark Avenger alias Дечо Пора
    Рейтинг: 524 Неутрално

    До коментар [#49] от "О о о пак ли":

    https://www.youtube.com/watch?v=dAHTHDicHew

    Израел е атомна сила и разполага със достатъЧно атомни бомби и носители вкл. подводници (подарени й от Германия за 0,5 млд. ДМ), за да рекетира целия света !
    има данни за около 200 а-бомби !

    Zwei Dinge sind unendlich, das Universum und die menschliche Dummheit, aber bei dem Universum bin ich mir noch nicht ganz sicher. Albert Einstein
  65. 65 Профил на civilwariscoming
    civilwariscoming
    Рейтинг: 8 Любопитно

    До коментар [#33] от "dedoliben":
    Израел може да си позволи Всичко без да се съобразява с никой.
    И най вече с полезните идиоти напълнили Светът.
    Тези масови демонстрацйи нещо срещу Русия ги нямаше.
    =============================

    Пази боже сляпо да прогледа ... че и да доживее до дедовски години.

    Ето едно скорошно проучване от Harvard Caps Harris. Това не е малка и нечувана компания за проучвания.

    https://pbs.twimg.com/media/F-anjyfbQAAhVl1?format=jpg&name=small

    Ето отговорите в Америка на въпрос за отношението им към Израел и Хамас - забележете, че не питат за Палестина/палестинците, а за Ханас!!!

    Вижте отговорите на тези във възрастовата група от 18 до 24 години - половината (48%) ги подкрепят!!!

    Вие, дедовците, скоро ще измрете - пенсионните системи в страните от златния милиард са капут и или тряба да се намали драстично броя на пенсионерите и годините, които те получават пенсии, или понзи с хемата ще се сгромоляса .

    А на ваше място идват амалеки, които целят разрушаването на циониската държава и никаква пропаганда от страна на обикновените и социалните медии ще променят това. Нека поставим на везните милиарди срещу едни 5 милиона, защото останалите евреи надали подкрепят Биби и такива политици като него.

    Иначе сте прав, че срещу Русия нямаше такива демонстрации, защото обикновените хора, НЕ ПОЛИТИЦИТЕ им, осъзнават, че Русия е права ... и че тя наистина пипа с ръкавици, доколкото се отнася за цивилното население.!!!

    Добре поне че това сте забелязали!!!

    Новият подпис на Росен Радославов трябваше да е: "Росен съм аз, а Путлер ще капитулира на 20 април 2024 година", прогноза от 17 декември 2023, но no някакви причини отказва да го направи черно на бяло! ****** ТимурСКомандаИКодове (knetwork.capital.bg/timurwithcomanda) прогноза от 6 декември 2023 година под коментар #116 е "Двойиника мрази да лети се изнася от самальотачка по най-бързия начин :) Два месеца след 17.03 е долу. Патрушев взима официално властта." ****** Брояч на дните до сбъдване на прогнозите им - 8 дни за Росен / 36 дни за Тимур
  66. 66 Профил на daskal1
    daskal1
    Рейтинг: 2584 Неутрално

    И крайно десните, и крайно левите са еднакво опасни със своя екстремизъм, това си е априри . Но, за момент нека попитам автора на статията: Как определяте позицията на Хамас, те "крайно" какви са? каква трябва да е политиката спрямо тях - на отстъпки и съглашателство?
    Май искате да възстановите старата практика на ГУЛАГ - да се смесят криминалните престъпници с политическите затворници, за да могат криминалните да ги "превъзпитат"...

  67. 67 Профил на daskal1
    daskal1
    Рейтинг: 2584 Неутрално

    До коментар [#59] от "Иво":

    Ако търсим "корумпета", такива има достатъчно и сред палестинците, особено от Западния Бряг. Истина е, че Хамас елиминираха до голяма степен корупцията като метедо за лично обогатяване и я пренасочиха към политическите си цели - унищожаване на Израел. Политиката им е много подобна на тази на ПЛО в Ливан, където Хезбула позволи на политическото крило на палестинците да стане управляваща политическа сила в Ливан и да го превърне от "Швейцария на Близкия Изток" в страна-обвивка без съдуржание.
    Нека сме наясно, не защитавам Нетаняху като политик. Но, както сполучливо беше казал един американски президент, "Израел е нашият кораб в морето от араби които ненавиждат еднакво и юдеите, и християните". Докато са съсредоточени върху унищожаване на Израел, те оставят християнския свят (особено Европа) на втора позиция.
    И, в сурите към Корана е казано, "Прави се на съгласен докато си слаб, и им наложи волята на Аллаха когато станеш силен".

  68. 68 Профил на daskal1
    daskal1
    Рейтинг: 2584 Неутрално

    "метод за лично обогатяване"

  69. 69 Профил на totorina СУПЕР
    totorina
    Рейтинг: 28 Неутрално

    До коментар [#60] от "Иво":

    Ти за областта не обяснявай, обясни защо не се споменава преди арабите да решат да унищожат еврейската държава за палестински народ, за палестинци.

  70. 70 Профил на daskal1
    daskal1
    Рейтинг: 2584 Неутрално

    За тези които имат възможността и са достатъчно любознателни за да похарчат 30 долара препоръчвам книгата на Изабел Кершнер - The Land of Hope and Fear
    By Isabel Kershner. В нея авторът/авторката проследява 75 години от формирането на политическия манталитет в Израел. Като пример, разочарованието от образованите и клпнящи към либерално мислене ашкенази управлявали при катастрофата през 1973, издигането на Ликуд като водеща консервативна партия с Бегин 1977 г. и ролята на мизрахите в този процес, както и промените в Ликуд при последните избори в резултат на привличането от Нетяняху на крайно-десните националисти за да постигне мнозинство в Кнесета.





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #