Airbnb включи фотообиколка на дома, задвижвана от изкуствен интелект

Компанията Airbnb обяви нови надстройки на своята платформа за резервации, за да я направи по-конкурентна на хотелите. Една от новостите на нейните страници са оценки и отзиви и подчертаване на "любими на гостите" обекти или домове с почти перфектна оценка.
Базираната в Сан Франциско компания заяви, че чрез създаването на по-надеждно изживяване за пътниците може да привлече повече търсене, тъй като потребителите продължават да планират почивки въпреки по-високите разходи за пътуване в сравнение с преди пандемията COVID-19. Тя съобщи миналата седмица, че 113.2 милиона нощувки и престои са били резервирани през третото тримесечие, което е 14% увеличение на годишна база.
"Airbnb е доста голяма. Но колкото и да сме големи, почти 10 пъти повече хора отсядат в хотели", каза изпълнителният директор на Airbnb Брайън Чески в интервю за "Ройтерс".
Компанията даде началото на колекция от "любими на гостите" места, обхващащи около 2 милиона от регистрираните на платформата 7 милиона домове със статут "най-обичани" въз основа на отзиви и надеждност и оценени средно над 4.9 звезди.
Основната причина, поради която хората отсядат в хотели, е, защото знаят какво ще получат и това е надеждно, каза Чески, добавяйки, че превръщането на Airbnb в по-изпитана и надеждна въз основа на отзиви би помогнало за растежа.
Компанията каза, че около 23% от гостите на Airbnb правят първите си резервации в жилище с нисък рейтинг.
Airbnb също преработи страницата си с оценки, за да даде на гостите възможност да сортират отзивите и въведе нов набор от нови инструменти за домакините, за да споделят повече подробности за своята обява. Това включва фотообиколка, задвижвана от изкуствен интелект, която организира снимки по стаи, за да помогне на гостите да разберат дистанционно оформлението на дома.
Компанията планира да обяви подобрения в обслужването на клиентите следващото лято въз основа на обратна връзка от гости и домакини, каза Чески.