Арабските държави и Евросъюзът виждат едно и също решение на палестинско-израелския конфликт

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (70)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Боби Колев
    Боби Колев
    Рейтинг: 1030 Неутрално

    Демонстрира неразбиране на ситуацията на терен.

    Ако "палестинския народ" (който очакват да гласува за ново "легитимно" управление) искашеа и можше да се управлява сам то щеше да се управлява и нямаше да има Хамас.

    Той обаче очевидно не може, а още по-страшното е, че може би не иска.

    Както Афганистан не бе готов да прегърне американската демокрация, така палестинския народ е напълно възможно да не е готов да приеме самоуправлението и зачитането на някой като Израел.

    Тогава цялото упражнение по самоуправление ще завърши по същия начин, но този път за сметка на европейските данъкоплатци.

    Аз това предвиждам да стане.

    http://www.bbc.com/news/magazine-37612083
  2. 2 Профил на kustodin
    kustodin
    Рейтинг: 609 Неутрално

    До коментар [#1] от "Боби Колев":

    Абсолютно съм съгласен- ако можеха да са го направили досега . Иначе загуба на време и пари и втори Афганистан. Явно политиците подритват канчето за по нататък , ако може друг да се занимава с проблема след години

  3. 3 Профил на Hawaii
    Hawaii
    Рейтинг: 2592 Неутрално

    Че то и сега в Газа има две държави.
    Фасадната, картонена "палестинска държава"
    и РЕАЛНАТА ДЪРЖАВА НА ХАМАС.

    Продължаването на тази пиеска означава бъдещи войни и жертви
    и най-вероятно няма да бъде допуснато от ИЗРАЕЛ.

  4. 4 Профил на doc511104859
    doc511104859
    Рейтинг: 59 Неутрално

    Арабите да го искат, но ЕС... И да има Палестинска държава, терористите после ще искат и цялата територия на Израел т.е. конфликтът няма да се прекрати.

    Проклети да сте всички, които гласувахте за Радев!
  5. 5 Профил на БичБожи
    БичБожи
    Рейтинг: 257 Гневно

    най-лошото е, че там (по вина на арабухите) се млатат, а после се мъкнат по цивилизованите държави като "бежанци".
    и каква държава ще да е това, некой нещо да е чул с какво се препитават, нещо да са произвели за всичките тея години търтеите?

  6. 6 Профил на half truth СУПЕР
    half truth
    Рейтинг: 969 Неутрално

    Палестинско управление, а Санчес и Ердоган да гарантират мира.

  7. 7 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 2664 Весело

    До коментар [#1] от "Боби Колев":

    Както Афганистан не бе готов да прегърне американската демокрация
    ========
    Ъъъ...!
    Нямат си статуя на свободата...🗽...че да я прегърнат едно хубаво...🤩

    Bukalemun
  8. 8 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 2664 Любопитно

    До коментар [#6] от "half truth":

    Браво на Испания...✔️
    Чиста капка в европейското море на демокрацията...
    Ясна визия по въпроса...!

    Bukalemun
  9. 9
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  10. 10 Профил на mitko11
    mitko11
    Рейтинг: 2024 Любопитно

    До коментар [#9] от "Binko Binev":

    Стига писа глупости!!!
    Римската провинция Юдея доста по-късно е преименувана на Палестина....
    А Петия прокуратор на Юдея - Пилат Понтийски, е съдил евреина Исус Христос, когато там не е имало никаква Палестина...

    "Големият проблем на цитатите в интернет е, че повечето хора вярват в тяхната автентичност." Иван Вазов
  11. 11 Профил на half truth СУПЕР
    half truth
    Рейтинг: 969 Неутрално

    “Браво на Испания...✔️“
    До коментар [#8] от "eti mehter":

    Знам че така казват турците, но Санчес не е Ердоган.. Санчес не нарича Хамас освободители нито еврейската държава -терористична. Санчес е реалист.

  12. 12
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  13. 13 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 2664 Любопитно

    До коментар [#6] от "half truth":

    а Санчес и Ердоган да гарантират мира.
    =======
    А защо не...?
    На последния тьорен имаше черен санджак...сабите бяха на "половина калъф" ...и нямаше ръкавици...

    Bukalemun
  14. 14
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  15. 15 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 1850 Неутрално

    До коментар [#1] от "Боби Колев":

    Нямам как да им спуснат демокрация с асансьора,
    всички ислямски страни при повече "демокрация" си искат върховенство на исляма и закони на шериата!

    Libertarianism is just anarchy for rich people
  16. 16 Профил на half truth СУПЕР
    half truth
    Рейтинг: 969 Неутрално

    “ а Санчес и Ердоган да гарантират мира.
    =======
    А защо не...?”
    До коментар [#13] от "eti mehter":

    Да. Ще е добре и братята араби да си извадят ръцете от джобовете и да се включат. Само с международни усилия може да бъде свалено напрежението в Газа.

  17. 17 Профил на Таралеж
    Таралеж
    Рейтинг: 2582 Неутрално

    Палестинската власт но без терористи?
    Все едно да махнат всички камъни, а?
    Големият въпрос е как и дали някой може да помогне на палестинците да имат човешки ценности?
    Да работят, да не лъжат, да ценят семейството, да бъдат човеци?
    После идва самоуправление, държава, благосъстояние.
    За народ свикнал на помощи, мързел, лъжи, мръсотия ще е въпрос на поколения.

  18. 18 Профил на half truth СУПЕР
    half truth
    Рейтинг: 969 Весело

    “ На последния тьорен имаше черен санджак...сабите бяха на "половина калъф" ...и нямаше ръкавици...”
    До коментар [#13] от "eti mehter":

    Няма как иначе. След толкова кръв.

  19. 19
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  20. 20 Профил на half truth СУПЕР
    half truth
    Рейтинг: 969 Неутрално

    “ Да работят, да не лъжат, да ценят семейството, да бъдат човеци?
    После идва самоуправление, държава, ”
    До коментар [#17] от "Таралеж":

    Първо трябва да бъде излекувана омразата. А за това трябва да се създадат реални предпоставки - гаранции за независимост и за мир.

  21. 21 Профил на boevbisser СУПЕР
    boevbisser
    Рейтинг: 2155 Весело

    Какво виждат европейските и арабските държави е важно, но по-ключово е какво виждат Израел и палестинците, а и САЩ, разбира се. Чудя се по примера на Саудитска Арабия, Катар, Дубай, ОАЕ дали не могат да им сложат един крал/емир на палестинците, с демокрация от западен тип там няма да стане работата.

  22. 22 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 2664 Неутрално

    До коментар [#11] от "half truth":

    Санчес е реалист.
    ========
    Ердоан е вече прагматик...

    Bukalemun
  23. 23 Профил на samoedin
    samoedin
    Рейтинг: 2851 Неутрално

    " Вкрая на срещата на върха на Средиземноморския съюз (UfM) в Барселона представители на Арабските държави и на Европейския съюз се обединиха около позицията, че т.нар. "решение за две държави" е отговорът на палестинско-израелския конфликт."


    Втората държава палестинска ли ще бъде или реално на Хамаз ? Щото главорезите му владееха Газа, няма причина да се смята, че положението им в новосъздадената държава ще е много по - различно от това......

  24. 24 Профил на Боби Колев
    Боби Колев
    Рейтинг: 1030 Неутрално

    До коментар [#17] от "Таралеж":Вие познавате ли палестинци или само повтаряте еврейски лъжи, понеже сте еврейска курва?В Палестина процентът на висшистите е по-голям от този например във Великобритания. При това се стремят за да завършват по-възможност престижни западноевропейски или американски университети.
    —цитат от коментар 19 на Binko Binev


    Аз познавам палестинци. Тук в САЩ.
    Не съдя по тях за всички останали там.
    Но си задавам въпроса - защо след като имаха Палестина, след като Израел се оттегли за пореден път, те дадоха управлението на Хамас, а Хамас, както видяхме, нападна Израел (не обратното!) с ясното съзнание какво ще последва и очевидно с цел да предизвика това следствие.
    Та, въпросът ми е, къде в цялата тази формула са всичките палестинци с висше образование и защо не поемат управлението на страната си, ами позволяват на Хамас да ги въвлича във всичко това?
    Израел защо може хем да живее човешки (демокрация и то при доста висок жизнен стандарт), хем да воюва някъде по границите, да кажем - заселници и прочие...
    Защо палестинците ходят да работят в Израел, а израелците нямат никакво желание да работят в Палестина?
    Защо след като израелците освободиха доброволно завладени територии и казаха на палестинците да отидат да се заселват там Хамас мина и изравни всичко построено със земята?
    Вижте, за да мрази толкова народ евреите сигурно имат все някаква причина.
    Не съм тук да ги защитавам.
    Само питам защо палестинците, които Вие очеивдно защитавате, не успяват да си организират държава на малкото територия, която имат и която Израел, очевидно, не напада, а вместо това някакви бандюги дерибействат и понеже явно Палестина не им е интересна те атакуват Израел?
    Вие ми дайте Вашият отговор, а аз ще ви дам моят: защото са, общо казано, пирати, които нито искат нито могат да построят държава, но за сметка на това им се плаща да правят онова, което най-обичат - да атакуват, грабят, отвличат, рушат и купонясват.

    http://www.bbc.com/news/magazine-37612083
  25. 25 Профил на samoedin
    samoedin
    Рейтинг: 2851 Неутрално

    До коментар [#3] от "Hawaii":

    " Че то и сега в Газа има две държави.
    Фасадната, картонена "палестинска държава"
    и РЕАЛНАТА ДЪРЖАВА НА ХАМАС."

    Държавите от арабската лига удобно си затварят очите пред тази очеизвадна истина........

  26. 26 Профил на boevbisser СУПЕР
    boevbisser
    Рейтинг: 2155 Весело

    До коментар [#24] от "Боби Колев":

    А какви щяха да бъдат повечето арабски държави, ако не бяха открили петрол?

  27. 27 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 830 Гневно

    “арабските сържави“ да го ------!!!

  28. 28 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 5310 Неутрално

    "...Палестинската власт трябва да управлява Газа, заяви Върховният представител на ЕС по въпросите на външните работи и политиката на сигурност Жозеп Борел..."
    След легитимни и признати от наблюдатели за честни избори. Да напомним, че няма никакви избори вече почти 20 години

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  29. 29 Профил на samoedin
    samoedin
    Рейтинг: 2851 Неутрално

    До коментар [#22] от "eti mehter":

    " Ердоан е вече прагматик..."


    При лихви до небето, сигурно вече започва да има някакви плахи признаци в кратуната на султана, че май " неортодоксалните" му виждания за борба срещу високите лихви всъщност са тъкмо подкрепа за тях ! Сега започваме да откриваме колелото демек....!

  30. 30 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 2664 Неутрално

    До коментар [#20] от "half truth":

    Без майтап....
    Ако за начало... Испания се заеме с министерството на търговията,а Турция с министерството на вътрешните работи... нещата ше се оправят...за нула време...

    Bukalemun
  31. 31 Профил на half truth СУПЕР
    half truth
    Рейтинг: 969 Неутрално


    Санчес е реалист.
    ========
    Ердоан е вече прагматик...
    До коментар [#22] от "eti mehter":

    След като изпразни хазната!

  32. 32 Профил на Хюго Босов
    Хюго Босов
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#12] от "Binko Binev":

    Ние този филм сме го играли, и то хард- кор версия, 5 века при турския гнет. Никаква жал не изпитвам към араби и башибозук.

  33. 33 Профил на Хюго Босов
    Хюго Босов
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#14] от "Binko Binev":

    И да не би да са били араби тогава?! Натрапниците идват много по- късно.

  34. 34 Профил на half truth СУПЕР
    half truth
    Рейтинг: 969 Весело

    “ Без майтап....
    Ако за начало... Испания се заеме с министерството на търговията,а Турция с министерството на вътрешните работи... нещата ше се оправят...за нула време...”
    До коментар [#30] от "eti mehter":

    Те да пратят сини каски. След като израел разчисти терена разбира се. Палестинците си имат свои хора да ги управляват, но хамас трябва да го няма.

  35. 35 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 2664 Весело

    До коментар [#31] от "half truth":

    хазната
    ======
    Какво са парите...
    Даже кучето не ги помирисва ако му ги хвърлиш...

    Немога да ви разбера...
    Аз не се шашкам...а вие защо...?
    На мен лично ми изнася зама...

    Bukalemun
  36. 36 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 2664 Любопитно

    До коментар [#34] от "half truth":

    но хамас трябва да го няма.
    =======
    Ок....✔️
    Да видим и агентите на Мосад в редиците на Хамас какво ще правят...

    Ако Хамас изчезне (в което аз се съмнявам) ...и те ще останат без работа...

    Bukalemun
  37. 37 Профил на Binko Binev
    Binko Binev
    Рейтинг: 803 Неутрално

    До коментар [#33] от "Хюго Босов":

    Палестинците не са наследници само на араби, има доста други народности - египтяни, туркмени, даже боснийци и албанци, има даже и наследницин на еврейските племена сред палестинците.

  38. 38 Профил на Binko Binev
    Binko Binev
    Рейтинг: 803 Неутрално

    До коментар [#36] от "eti mehter":

    Ако Хамас изèзне, ще се породи друга групшировка.
    Какрто в България , една èта като е била унищожена , появявала се е друга.

  39. 39 Профил на half truth СУПЕР
    half truth
    Рейтинг: 969 Весело

    “ Какво са парите...“
    До коментар [#35] от "eti mehter":

    Парите, Ети, са движещата сила на демокрацията. Демокрацията винаги тече в посока на парите.
    А Вие лично предполагам сте открили нов метод да печелите от инфлацията. Затова zam’ът не Ви плаши.

  40. 40 Профил на psz58488391
    psz58488391
    Рейтинг: 1053 Неутрално

    До коментар [#9] от "Binko Binev":

    Що си мислиш, че света е създаден с твоето раждане!

  41. 41 Профил на Binko Binev
    Binko Binev
    Рейтинг: 803 Неутрално

    До коментар [#40] от "psz58488391":

    Толкова ли сте глупав, чè не сте успели да намерите по-състоятелен аргумент?

  42. 42 Профил на half truth СУПЕР
    half truth
    Рейтинг: 969 Неутрално

    До коментар [#36] от "eti mehter":

    Хамас ще изчезне от Газа. За да може конфликтът да се пренесе на нова следвоенна фаза. Няма друго лечение.

  43. 43 Профил на ldc51604279
    ldc51604279
    Рейтинг: 26 Неутрално

    Това е обречена кауза. Не случайно Господ заповяда на евреите, да ги изтребят от земята, но уви. И не, не става дума за геноцид, а за конкретни нечестивци, чиито дела гледаме на живо през последните 75 години.

  44. 44 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 2664 Любопитно

    До коментар [#42] от "half truth":

    Хамас е комбина с Нетаняху...
    Миналата седмица го твърдеше сериозна израелска медия...

    Bukalemun
  45. 45 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 2664 Любопитно

    До коментар [#39] от "half truth":

    Затова zam’ът не Ви плаши.
    ========
    Ако изведнъж от утре кажат че няма да има zam...бих се вцепенил от паника...
    Почти всичките ми капиталовложения са нагласени според него...

    Bukalemun
  46. 46 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 2664 Любопитно

    До коментар [#38] от "Binko Binev":

    Ако Хамас изèзне, ще се породи друга групшировка.
    =======
    Но това ще отнеме много време...
    А днешното време е доста динамично...

    В момента....в редиците на Хамас има така добре вгнездени структури на Мосад...че при разпад на първата... израелските служби за сигурност изведнъж ще се окажат с вързани ръце.

    Bukalemun
  47. 47 Профил на petrow1973
    petrow1973
    Рейтинг: 8 Разстроено

    Арабските държави и Евросъюзът виждат едно и също решение на палестинско-израелския конфликт
    Ние пък му викаме: да си правиш сметката без кръчмаря. Всичко читаво от тях вече е в Европа, останалите оскотели мозъци могат да мислят само за храна и размножаване. Калашника е бонус.

    За умрелите - или добро или нищо За живите - само критика или нищо няма да свършат:)
  48. 48 Профил на boevbisser СУПЕР
    boevbisser
    Рейтинг: 2155 Неутрално

    До коментар [#38] от "Binko Binev":

    С това съм съгласен напълно, хамас попълва вакуума от липса на власт. Ако светът не наложи силово там някаква власт, щото западна демокрация е абсурд, идва примерно махас и пак от същото. Дали ще стане - не знам, но моментът е подходящ.

  49. 49 Профил на half truth СУПЕР
    half truth
    Рейтинг: 969 Весело

    “ Ако изведнъж от утре кажат че няма да има zam...бих се вцепенил от паника...
    Почти всичките ми капиталовложения са нагласени според него...”
    До коментар [#45] от "eti mehter":

    Кандидатирайте се за финансов министър на Турция!

  50. 50 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 2664 Весело

    До коментар [#49] от "half truth":

    Кандидатирайте се
    =======
    Ооо,не...!
    Такъв ayar най ми допада...:)

    Bukalemun
  51. 51 Профил на Рашистката федерация е империя на злото
    Рашистката федерация е империя на злото
    Рейтинг: 822 Неутрално

    "края на срещата на върха на Средиземноморския съюз (UfM) в Барселона представители на Арабските държави и на Европейския съюз се обединиха около позицията, че т.нар. "решение за две държави" е отговорът на палестинско-израелския конфликт."
    "Палестинската власт трябва да управлява Газа, заяви Върховният представител на ЕС по въпросите на външните работи и политиката на сигурност Жозеп Борел."

    Палестинската власт трябва да управлява, но след 30-50г. Нали палестинците се самоуправляваха през последните 15г? За какво използваха мира? Копаха тунели, подземни скривалища и складираха оръжия за да нападнат Израел. Ако им върнат пълната автономия те пак ще направят същото. Може да я им върнат частично - палестинска власт, но сигурността да се осигурява от израелската армия и полиция. За да е сигурно че Хамас или друга групировка няма пак да направи същото. За палестинска държава може да се говори след 30-50г. Необходими са няколко десетилетия на мир, на сътрудничество за да се стигне до палестинска държава. Сигурността е на първо място. Позицията на ЕС, на Борел е абсолютно неадекватна. Същата глупава политика беше по отношение на Русия преди анексирането на Крим и преди пълномащабната война в Украйна.

  52. 52
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  53. 53 Профил на pamela
    pamela
    Рейтинг: 1523 Неутрално

    Палестинската власт трябва да управлява Газа, заяви Върховният представител на ЕС по въпросите на външните работи и политиката на сигурност Жозеп Борел. Той подчерта, че всички членове на ЕС, присъстващи на срещата на средиземноморските нации в Барселона, и почти всички останали са се съгласили с необходимостта от двудържавно решение.
    *
    Че това го имаха и преди конфликта. Напълно се провалиха. Сега ще им инсталират от вън нова власт, някакво правителство про форма и докато "Хамас" не са унищожени, въпрос на време е да вземат отново властта. Помощите за възстановяване ще отиват за въоръжаване.

  54. 54 Профил на Роси СУПЕР
    Роси
    Рейтинг: 5238 Неутрално

    За палестинците трябва да имат две държави. Имат една , достатъчно е.

  55. 55
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  56. 56
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  57. 57 Профил на blondofil
    blondofil
    Рейтинг: 1283 Неутрално

    И как точно смятат да забранят на гъзовете да гласуват за Хамас?

  58. 58 Профил на Един вампир броди из Европа
    Един вампир броди из Европа
    Рейтинг: 500 Неутрално

    Нищо чудно - в ЕС доминират предимно и нарастващо арабски държави.

    Демокрацията е най-големият враг на планетата (https://foreignpolicy.com/2019/07/20/democracy-is-the-planets-biggest-enemy-climate-change/)
  59. 59 Профил на Боби М
    Боби М
    Рейтинг: 373 Неутрално

    До коментар [#10] от "mitko11":

    Хайде да не смесваме историята с приказки като "Трите прасенца"

    Ако спориш с идиот , вероятно същото прави и той.
  60. 60
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  61. 61 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 2904 Любопитно

    "Палестинската власт трябва да управлява Газа, заяви Върховният представител на ЕС по въпросите на външните работи и политиката на сигурност Жозеп Борел. Той подчерта, че всички членове на ЕС, присъстващи на срещата на средиземноморските нации в Барселона, и почти всички останали са се съгласили с необходимостта от двудържавно решение."

    Дву-държавното решение се подкрепя също така и от САЩ, ОК, Русия, Китай, Бразилия, ЮАР, Индия, Япония, ООН (и почти всички държави членуващи там).

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  62. 62 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 2904 Любопитно

    Арабите да го искат, но ЕС... И да има Палестинска държава, терористите после ще искат и цялата територия на Израел т.е. конфликтът няма да се прекрати.
    —цитат от коментар 4 на doc511104859


    Разбира се, че и ЕС го иска, както и САЩ и ОК. Управляващите тези водещи западни демокрации са наясно, че това е единствения изход от този дългогодишен конфликт между израелци и палестинци. Относно вашите притеснения, на кой му пука какво искат малоумните терористи от Хамас!? Защо трябва да се съобразяваме с техните желания!? Дву-държавното решение ще включва мирен договор между Палестина и Израел, в който разбира се ще бъдат включени и точните граници на двете държави. От там нататък никой не може да иска повече земя, защото ще има подписан моирен договор.

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  63. 63 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 2904 Любопитно

    До коментар [#24] от "Боби Колев":

    Това е малко като защо нормалните и читави българи след 1944 г. допуснаха боклуците от БКП да управляват България!? Очевидно е Боби, НИКОЙ не ги е питал обикновените палестинци дали искат изродите от Хамас да управляват Газа. Да припомня, че тези уроди управляваха Газа от 2006 до ден днешен ТОТАЛИТАРНО (точно както едно време БКП - България), с насилие, убийства, репресии спрямо всяка политическа опозиция и народен протест (пак точно както БКП управлява България).

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  64. 64
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  65. 65 Профил на Боби Колев
    Боби Колев
    Рейтинг: 1030 Неутрално

    До коментар [#24] от "Боби Колев":Това е малко като защо нормалните и читави българи след 1944 г. допуснаха боклуците от БКП да управляват България!? Очевидно е Боби, НИКОЙ не ги е питал обикновените палестинци дали искат изродите от Хамас да управляват Газа. Да припомня, че тези уроди управляваха Газа от 2006 до ден днешен ТОТАЛИТАРНО (точно както едно време БКП - България), с насилие, убийства, репресии спрямо всяка политическа опозиция и народен протест (пак точно както БКП управлява България).
    —цитат от коментар 63 на Иво


    Ами това, отново, стига до моето твърдение, че или НЕ МОГАТ или НЕ ИСКАТ.
    Все едно кое от двете ще е, просто второто е по-страшно.
    Но не е за подценяване като възможност, тъй като не е редно ей-така на прима виста да определяме "обикновените" палестинци или "обикновените" българи.
    Това са хората, които определят нацията.
    Ако те не могат да защитят правата си - в т.ч. и онези след 9/9/44 - значи цялата нация не може да защити правата си и значи това не е никаква нация , а някаква маса.
    И каквото й се случва е просто отражение на реалността.

    http://www.bbc.com/news/magazine-37612083
  66. 66 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 2904 Любопитно

    До коментар [#65] от "Боби Колев":

    Аз не мисля като теб. Струва ми се, че ти си твърде критичен към обикновените хора. В случая те също са жертва на този тоталитарен и престъпен режим, който ги управляваше от 2006 г. насам. Точно, както и ние българите бяхме жертва на тоталитарния режим на БКП.Не е лесно подобни престъпни режими да бъдат свалени от вътре, това е опасно, а по принцип повечето хора са страхливи и не смеят да рискуват живота си. Разбира се има и изключения, някъде хората се вдигат и правят революции... но трябва време и смелост за да стигне до този момент.

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  67. 67
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  68. 68 Профил на Тюфлекчия
    Тюфлекчия
    Рейтинг: 418 Весело

    Уфффф - едни и същи глупости всеки ден, по цял ден. Стана досадно. Да избиват Хамас и да се приключва. После ще дойде още някой като тях и пак наново. Така докато арабите не направят решителна крачка и не се превърнат в хора - след около 500 години го виждам аз. Хубавото е, че доста преди това светът така ще е напреднал, че евреите ще имат силови полета и други подобни и няма да им пука какво се пенявят зад тях.

    Браво демократи - станахте по-лоши от тези с които се борите!
  69. 69 Профил на Боби Колев
    Боби Колев
    Рейтинг: 1030 Неутрално

    До коментар [#65] от "Боби Колев":Аз не мисля като теб. Струва ми се, че ти си твърде критичен към обикновените хора. В случая те също са жертва на този тоталитарен и престъпен режим, който ги управляваше от 2006 г. насам. Точно, както и ние българите бяхме жертва на тоталитарния режим на БКП.Не е лесно подобни престъпни режими да бъдат свалени от вътре, това е опасно, а по принцип повечето хора са страхливи и не смеят да рискуват живота си. Разбира се има и изключения, някъде хората се вдигат и правят революции... но трябва време и смелост за да стигне до този момент.
    —цитат от коментар 66 на Иво


    "Струва ми се, че си твърде критичен" никак не се връзва с "а по принцип повечето хора са страхливи".

    Или едното, или другото.

    Да обобщя: хората *са* страхливи и това не е критичност, това си е факт.

    И от него произлизат последствията - както за българския народ, така и за палестинския.

    За късмет на българите ситуацията им е по-добра от тази на палестинците, но като нищо може да стане по-лоша, Има всички предпоставки за това.

    А иначе оправданието е като задника - всеки си го има.

    http://www.bbc.com/news/magazine-37612083
  70. 70 Профил на Bulgarian
    Bulgarian
    Рейтинг: 785 Неутрално

    Евала на европейските цигани. За разлика от арабите, знаят, че не могат да се самоуправляват и векове паразитят без териториялни претенции.
    Само някой прогресивен на ООН заплата да не им даде грешна идея, че отиде четвърт България и половин Румъния...

    The best thing about the future is it comes one day at a time.




За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #