За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
trial_jezz
Рейтинг: 540 ВеселоПредусещам екстаз от страна на др0гаря Грънц, Ступи и Василка! 🤡
“Those who love peace must learn to organize as effectively as those who love war.” ― Martin Luther King Jr. P.S. Търся си работа като "четирихилядник". Тъй и тъй ги възпалявам за удоволствие, поне някой лев да пада... За контакти: фактолог@протонмаил.цом 🤡 😂😂😂😂😂😂😂😂
trial_jezz
Рейтинг: 540 ВеселоДо коментар [#1] от "trial_jezz":
“Those who love peace must learn to organize as effectively as those who love war.” ― Martin Luther King Jr. P.S. Търся си работа като "четирихилядник". Тъй и тъй ги възпалявам за удоволствие, поне някой лев да пада... За контакти: фактолог@протонмаил.цом 🤡 😂😂😂При тях не е ясно от кой пол са, но са един от всичките 66.
🤡🤡🤡
atmanpg
Рейтинг: 969 НеутралноБезсмислена и антидържавна конвенция.
Подобно на така наречената "позитивна дискриминация" в САЩ.
Единственото което постигат тези закони е унищожаването на държавността.
petrow1973
Рейтинг: 8 РазстроеноЧлен 3 — Определения
За умрелите - или добро или нищо За живите - само критика или нищо няма да свършат:)в) „пол“ означава социално изградени роли, поведения, дейности и характеристики,
които определено общество смята за подходящи за жените и за мъжете
До тук стигам!
penetrating
Рейтинг: 5672 ВеселоАнглийският език е създал проблеми навсякъде където се обединяват джендър(социален пол) и секс(биологичен пол)
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbertsin mi
Рейтинг: 755 Весело:::::::::::::::::::::::::::
За Васульо е ясно .
Патладжан .
trial_jezz
Рейтинг: 540 ВеселоДо коментар [#4] от "petrow1973":
“Those who love peace must learn to organize as effectively as those who love war.” ― Martin Luther King Jr. P.S. Търся си работа като "четирихилядник". Тъй и тъй ги възпалявам за удоволствие, поне някой лев да пада... За контакти: фактолог@протонмаил.цом 🤡 😂😂😂Нарича се "нормализация на девиации" и реални психически отклонения. И всичко това превърнато в "съюзна" политика!
P.S. Ура, др0гари! НЕсъветско ми е! 🤡
😂😂😂
brazza
Рейтинг: 2351 НеутралноЗатова латвийското министерство на благосъстоянието е добавило обяснителен анекс към Истанбулската конвенция, в който се подчертава, че понятието "социален пол", използвано в конвенцията, не е свързано със задължението за въвеждане на различно тълкуване на пола в латвийската правна и образователна система.
Няма задължение. Но има възможност. Добра вратичка.
beyond_the_frame
Рейтинг: 1988 НеутралноДо коментар [#3] от "atmanpg":
Make russia Small Again"Безсмислена и антидържавна конвенция."
Tъй де, какви са тия дето не ни позволяват да си бием жените? Те не знаят ли, че "боят калява характера" според народната мъдрост?
Това е посегателство върху българската национална идентичност и балканска специфичност!
А ма ха!
Прокопсало Парвеню
Рейтинг: 8 НеутралноБърже Деката да им се скара
06-20 Р.Радев: Смущаващо е, че Божков звучи по-убедително от неговите обвинители ............................. 01- 21 Р.Радев: Логично е.. г-н Пеевски да подкрепи г-н Борисов на президентските избори, те са ортаци в бизнеса и политиката.................................................................................. ...................................... ............................. 01-21 Г.Атанасов: Нямам нито една забележка към Радев ................................................................................................. 10-21 К.Петков: Ако управлява коалиция с ДПС, излизам на протест ............................................................................ 09-21 К.Петков: С две ръце гласувам за президента Радев ................................................................................................ 10-21 К.Петков: Ние от "ПП“ много харесваме Бойко Рашков за вътрешен министър . ............................... 01-22 Радан: Но днес просто трябва да свалим шапка на Радев ..................................................................................... 03-22 Б.Рашков: Божков няма да откаже да даде показания, че е бил изнудван .................................................. 03-23 К.Петков: За мен е просто умопомрачаващо .............................................................................................................. ................................ как прокуратурата дори не образува производство заради изнесеното от Божков... 12-23 К.Петков: Не вярвам в идеята за независими експерти в регулаторите. По-добре е всяка една партия да сложи политическите си експерти и всеки да си поеме отговорността.trial_jezz
Рейтинг: 540 НеутралноДо коментар [#9] от "beyond_the_frame":
“Those who love peace must learn to organize as effectively as those who love war.” ― Martin Luther King Jr. P.S. Търся си работа като "четирихилядник". Тъй и тъй ги възпалявам за удоволствие, поне някой лев да пада... За контакти: фактолог@протонмаил.цом 🤡 😂😂😂Урко, това, че ти си комплексиран и разчиташ на физическото преимущество в комуникацията ти със жена ти, не значи, че всички имаме личностни проблеми като теб!
Капиш!?! 🤡
bobix
Рейтинг: 401 НеутралноТази конвенция и въобще сходните политики, уж промотират "равенство", но всъщност налагат неравенство и протекционизъм. Разбира се дават се равна възможност на всеки да се възползва от тези нечестни предимства. Само трябва да се представя с поведение и вид като правилния "джендър".
tsvetko_51
Рейтинг: 823 НеутралноГлупави латвийци, глупави европейци - я да видят какви пичове растат на наша почва:)
И да си вземат една ( всъщност защо само нея) Корни, та да се разберат като мъже:)
*****
НеутралноДо коментар [#1] от "trial_jezz":
Бони също е радостен.
*****
НеутралноДо коментар [#5] от "penetrating":
Думата Джендър,преди всичко означава граматически род.Левите после взехте да си измисляте понятието "социален пол" което е дебилно и не почива на никаква биологична основа.
brazza
Рейтинг: 2351 НеутралноДо коментар [#13] от "tsvetko_51":
Глупави са, разбира се.
Или поне така смятат политическите елити.
Затова политиците не позволяват подобни решения да се вземат чрез референдум.
*****
НеутралноДо коментар [#9] от "beyond_the_frame":
Пак почнахте с глупостите...Всъщност,насилието рои Химо-двойките е по-голямо.
Deaddark
Рейтинг: 1390 НеутралноДо коментар [#4] от "petrow1973":
Много наши глупаци не знаят какво е деление по пол в обществото (социален пол, джендър).
Все едно го няма у нас - никой не казва сервитьорка, лекарка, секретарка, учителка - ей ти го делението. Антиджендърите не искат да има женски обръщения - няма мамо, няма тате - има мъжки родител и женски родител. Същото с баба и дядо, леля вуйчо, брат сестра.
Джендър - дели хората по пол в обществото на два типа - male мъжки и female женски.
Само в кухата тиква на талибана има повече от два джендъра. Защото талибанът не прави разлика между социален пол и сексуална ориентация - между джендър и ЛГБТ+
А ЛГБТ+ са много гнусни НПО-та.
bobix
Рейтинг: 401 НеутралноДо коментар [#9] от "beyond_the_frame":
Биенето на жените и мъжете, и въобще по-слабия, не е и никога не е било "законно". Заради някакви отделни случаи, ще го докараме като шведите да имаме нотариално заварено съгласие за секс всеки път.
Заради единични случаи, децата в градините вече не знаят какво е торта, а празнуват с картонени такива.
Веселин Дечев
Рейтинг: 229 ЛюбопитноЕ то това е целта! Сливане на всички държави в една държава с единно световно правителство, разбиване на семейството като основна клетка на обшеството и превръщане на хората в облак от свободни електрони подн непрестанен онлайн контрол. Миний аав адуучин хүн
atmanpg
Рейтинг: 969 НеутралноНе се прави на тъп!
Насилието срещу жени с нищо не се отличава от насилието срещу мъже или деца.
Това изкуствено разделяне на насилието създава правни прецеденти и изисква тотална промяна на НК.
penetrating
Рейтинг: 5672 ВеселоДо коментар [#15] от "wre501051215":
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David HilbertС първата част от написаното от Вас съм съгласен изцяло.
С втората част - без коментар :)
Deaddark
Рейтинг: 1390 НеутралноДо коментар [#19] от "bobix":
Тортите бяха забранени още при бай Тошо. Целта на ЛГБТ+ НПО-тата е да добавят още към двата джендъра - и да станат защитници на новите. Един вид да има женски род на гей и мъжки на лесбийка.
дерибеев
Рейтинг: 1427 Неутрално" Социалната" роля на пола дотам изврати отношенията между хората, че нормален мъж не смее да отвори дори врата на жена или направи комплимент. Дете от смесен брак съм расъл в здрава среда.
всеки коментар може и ще бъде използван срещу васblock
Рейтинг: 1062 НеутралноДо коментар [#24] от "дерибеев":
Хахахаха "здрава среда" ! дерибеев, не знам в какви условия си расъл че да избухне такъв интелект в главата ти...
*****
НеутралноДо коментар [#22] от "penetrating":
Няма нужда от коментар.Просто в факт
Ети ердоганчова възродена и побългарена комсомолка и ислямска банкрутирала бурка
Рейтинг: 3210 НеутралноИстанбулска конвенция,а допотопна ислямска Турция не я е приела ,там тероризират турските жени по най-брутален начин под бездействието на режима на Ермалък!Резил!
Ети е побългарена буркаРоси
Рейтинг: 5672 НеутралноА ние защо не я подписахме с някакви забележки, а направо я отхвърлихме. И най-много я плюят тези, дето даже не са я прочели.
pamela
Рейтинг: 1583 НеутралноКаква е тази измислица "социален пол"? Навремето и в английския "джендър" се е използвал само в смисъл биологичен пол, а също и граматичен род. Преди време някой "обогатил" съдържанието на думата с цел да има "включване" на трансджендърите към пола, който са си избрали.
Стига се до върховния тъпизъм да не може да се даде определение на базови понятия като "жена" и "мъж", т.е. дали да съответства на биологичния пол или на "социалния", каквото и да значи това. Даже наглеците, за да имало включване на трансджендърите са измислили представката сис- за нормалните хора, които не се изживяват като представители на другия пол.
Мариана Кълвачева
Рейтинг: 451 НеутралноСнимката е показателна.
Истината рано или късно излиза наяве. - Не отговарям на "Супер Д/ърводелци" и "Клуб Д/ьонме" Моля, не безпокойте !Почти във всички европейски държави са назначени едни гъби-лапачурки, които продават страните си и служат на държавата, която ги е изучила.
И на вас ще ви дойде времето, и вие ще бъдете осъдени подобаващо.
atmanpg
Рейтинг: 969 НеутралноЗащото Конституционният Съд се произнесе, че в България, мъжете и жените имат равни права.
Резилий Резилков
Рейтинг: 279 НеутралноЕйй, сега половината латвийци си смениха пола...както стана навсякъде, където се ратифицира ИК. Или..., а, чакай бе...
Резилий Резилков
Рейтинг: 279 НеутралноНеадекватна, както винаги.
Deaddark
Рейтинг: 1390 НеутралноДо коментар [#29] от "pamela":
Не е така:
Sex - Man or Woman
Gender - Male or Female
Deaddark
Рейтинг: 1390 НеутралноДо коментар [#31] от "atmanpg":
Така е - при КРБ всеки е гражданин на РБ, няма деление на граждани и гражданки.
Deaddark
Рейтинг: 1390 НеутралноДо коментар [#32] от "Резилий Резилков":
Аз съм норвежки наемник и утре съм на мисия в Латвия да гепум един бус деца, да заредим един норвежки ресторант за джендъри.
bruno__dante
Рейтинг: 329 Неутралнотие ги имах аз
за по сериозни ора
pamela
Рейтинг: 1583 НеутралноДо коментар [#34] от "Deaddark":
Кое не е така? Ето го определението в Оксфорд речника онлайн:
gender
/ˈdʒɛndə/
noun
noun: gender; plural noun: genders
1.
the male sex or the female sex, especially when considered with reference to social and cultural differences rather than biological ones, or one of a range of other identities that do not correspond to established ideas of male and female.
"the singer has opted to keep the names and genders of her twins private"
members of a particular gender considered as a group.
"social interaction between the genders"
the fact or condition of belonging to or identifying as having a particular gender.
"video ads will target users based only on age and gender"
2.
GRAMMAR
(in languages such as Latin, French, and German) each of the classes (typically masculine, feminine, common, neuter) of nouns and pronouns distinguished by the different inflections which they have and which they require in words syntactically associated with them. Grammatical gender is only very loosely associated with distinctions of sex.
the property (in nouns and related words) of belonging to a grammatical gender.
"determiners and adjectives usually agree with the noun in gender and number"
Ето определението в Collins речник от 1997, който ми е под ръка:
1. The state of being male, female or neuter
2. The classifications of nouns in certain languages as masculine, feminine or neuter
Мога да изровя и други речници от преди тридесетина години, но мисля, че няма смисъл и всичко е ясно.
До коментар [#33] от "Резилий Резилков":
Кое от написаното от мене не е вярно?
Резилий Резилков
Рейтинг: 279 НеутралноИзобщо не ти чета транс-фобските бълвочи от известно време, особено ако са по-дълги от 1 абзац.
Транс-фобията е просто последното убежище на хомофобията.
Като толкова те вълнува проблематиката, срещни се с някой такъв човек или няколко, и то в България, и се запознай как живеят, с какво се сблъскват и т.н. Останалото е дърдорене, правене на интересна и параноя, разбира се.
Deaddark
Рейтинг: 1390 НеутралноДо коментар [#38] от "pamela":
Благодаря за линка в моя подкрепа. Хайде сега го разбери.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
pamela
Рейтинг: 1583 НеутралноДо коментар [#39] от "Резилий Резилков":
Е, добре. Значи не можеш да ме обориш и затова лъжеш, че не си прочел написаното.
И за какво да се срещам с трансджендъри? Достатъчно е да не се навират непрекъснато в публичното пространство, никой не им пречи да живеят както искат. А пълноценни мъже да искат да им сменят пола в документите!? Пълен абсурд!
Като не ви харевсат законите в България, предложете в Парламента да се променят, вместо да леете сълзи за горките дискриминирани. Но не виждам да се прави нещо в това отношение...
pamela
Рейтинг: 1583 НеутралноДо коментар [#40] от "Deaddark":
Много добре съм го разбрала.
В твоя подкрепа е второто определение от 1997 г.
keen
Рейтинг: 855 Неутрално- То и тая публикация е част от похода срещу нормалното - същността тук е "Ето че все повече държави потъват в калта, значи е нормално и дори правилно". Обратните и Тръмп обратно в учебниците по психиатрия! ЛГБТИК+ и тръмпистите са двете лица на глупостта.
Deaddark
Рейтинг: 1390 ВеселоДо коментар [#43] от "pamela":
Тогава обясни разликата между man и male и woman и female.
keen
Рейтинг: 855 Неутрално- Бе точно щото сме я прочели, сме против.
Тая конфекция е погром срещу здравия разум.
Със същите аргументи религиозните фанатици настояват (и някъде успяват) да настояват за отмяна на изучаването на теорията на еволюцията в училищата.
Но, искат, като истинска троянски кон, да я пробутат (и в това също успяват) като законодателни мерки за "защита от домашно насилие". Обратните и Тръмп обратно в учебниците по психиатрия! ЛГБТИК+ и тръмпистите са двете лица на глупостта.
pamela
Рейтинг: 1583 НеутралноДо коментар [#45] от "Deaddark":
Едното е съществително, а другото прилагателно.
Първото се отнася само до вида homo sapiens, а второто обхваща и животните.
Примерно female dog, male dog.
pamela
Рейтинг: 1583 НеутралноДо коментар [#45] от "Deaddark":
Да добавя, в техницата се използва male connector и female connector, както и в българския мъжки и женски куплунг.
barter1
Рейтинг: 1026 НеутралноДо коментар [#32] от "Резилий Резилков":
"Чалга, гей паради и класова борба"Ейй, сега половината латвийци си смениха пола...както стана навсякъде, където се ратифицира ИК. Или..., а, чакай бе...
***
Не бе, грешно си разбрал. Сега вече няма да има насилие над жени. Ако видиш нещо подобно, значи е зрителна измама и фалшиви новини
Deaddark
Рейтинг: 1390 ВеселоДо коментар [#47] от "pamela":
А между sex и gender?
keen
Рейтинг: 855 НеутралноДо коментар [#46] от "keen":
Обратните и Тръмп обратно в учебниците по психиатрия! ЛГБТИК+ и тръмпистите са двете лица на глупостта.Съжалявам за граматическия грознопис, но ми се налага да правя няколко неща едновременно :)
pamela
Рейтинг: 1583 НеутралноДо коментар [#50] от "Deaddark":
Цитирала съм какво пише в речниците, прочети го и ще разбереш за какво става дума.
Нямам намерение да го превеждам.
Deaddark
Рейтинг: 1390 ВеселоДо коментар [#52] от "pamela":
Нямаш и възможност да го преведеш. Упорита си като Стюпида. Не ми позволявай да ти губя времето.
pamela
Рейтинг: 1583 ВеселоДо коментар [#53] от "Deaddark":
Така ли? Ако смяташ, че не мога да го преведа, твоя си работа.
Не виждам защо трябва да ти доказвам каквото и да било.
Deaddark
Рейтинг: 1390 ВеселоДо коментар [#54] от "pamela":
Защото ако го преведеш правилно, ще разбереш че аз съм прав, а не ти. Не ти отърва да го преведеш, иначе да си го направила вече.
Deaddark
Рейтинг: 1390 ВеселоДо коментар [#54] от "pamela":
Давал съм линка от Оксфордския речник и преди и тъкмо щях да го дам пак и ти ме изпревари.
pamela
Рейтинг: 1583 НеутралноДо коментар [#55] от "Deaddark":
Ето какво написа:
Ето кое ти дадох за пример от речника от 1997:
1. The state of being male, female or neuter
2. The classifications of nouns in certain languages as masculine, feminine or neuter
Обясних ти и понятията man, woman, male, fеmale:
"Едното е съществително, а другото прилагателно.
Първото се отнася само до вида homo sapiens, а второто обхваща и животните."
И в какво по-точно си прав, че не разбрах?
"...the male sex or the female sex, especially when considered with reference to social and cultural differences rather than biological ones, or one of a range of other identities that do not correspond to established ideas of male and female."
Последната част:"... мъжки пол или женски пол, специално когато се смята, че се отнасят по-скоро до социални и културни разлики, а не биологични ИЛИ диапазон от други идентичности, които не съответстват на установените идеи за мъжки и женски. "
Deaddark
Рейтинг: 1390 НеутралноДо коментар [#29] от "pamela":
Е, прочети си коментара пак. Биологичен пол е sex, социален пол е gender. Никога gender не е бил биологичен пол. Пример за gender е Actor и Actress. Пример за sex e Men's WC, Women's WC.
pamela
Рейтинг: 1583 НеутралноДо коментар [#58] от "Deaddark":
Хайде де! Как никога "gender" да не е бил биологичен пол?
До преди тридесетина години беше и не му се приписваше социален конструкт или пък идентичност.
Как се казва за едно животно дали е мъжко или женско? Е, може да се сложи отпред he или she или да се напише male или female.
Deaddark
Рейтинг: 1390 НеутралноДо коментар [#59] от "pamela":
Именно - sex е вълк и вълчица, gender е женски вълк и мъжки вълк. Както баща и майка е sex, а секретар и секретарка е gender. Или накратко - когато е зависимо от биологичния пол е sex когато не е - gender. Жената няма как да е баща, но секретарстването е едно и също за двата пола.
blondofil
Рейтинг: 1407 НеутралноИ те ли си бият жените?
pamela
Рейтинг: 1583 НеутралноДо коментар [#60] от "Deaddark":
Да, бе, да!😀😀😀
Оплете се нещо с вълците, ама хайде!
Резилий Резилков
Рейтинг: 279 НеутралноСамо дето никой никога не е твърдял, че насилието над жени ще спре.
За разлика от вашите "пророчества" дето не се случиха НИКЪДЕ в държавите, които ратифицираха конвенцията. НИКЪДЕ и НИТО ЕДНО.
Резилий Резилков
Рейтинг: 279 НеутралноКакто винаги, дебилно убедена в заблудата си. 😀😀😀
blondofil
Рейтинг: 1407 Неутрално[quote#63:"Резилий Резилков"][/quote]
Всъщност графиките показват че след въвеждането на ИК насилието над жени нараства. Много.
pamela
Рейтинг: 1583 ВеселоДо коментар [#64] от "Резилий Резилков":
Аз на тебе ти слагам дежурен минус без да чета какво си написал, освен ако не е дежурното заяждане с мене с цел да си изпуснеш отровицата...
Deaddark
Рейтинг: 1390 ВеселоДо коментар [#62] от "pamela":
Да, да видя следиш ли дискусията. Вълчица е gender, женски вълк - female wolf=wolfess.
Резилий Резилков
Рейтинг: 279 НеутралноТия "графики", вероятно, са единствено в главата ти. По-скоро си чул от нейде, че така било, харесало ти е и сега го ползваш като чиста монета.
Но дори и да има такава статистика някъде, то е близко до акъла, че това е заради повечето репортнати случаи. Защото жените добиват повече смелост да подадат оплакване, сигнал и т.н.
Абсолютно малоумно е да си мислиш, че в ИК има нещо, което обективно би накарало повече мъже да вършат повече насилие над жени.
pamela
Рейтинг: 1583 НеутралноДо коментар [#67] от "Deaddark":
Всъщност вълците не са толкова интересни, ето тука едни определения, което дава представа какво включва понятието gender и джендър идентичност.
cisgender
/sɪsˈdʒɛndə/
adjective
denoting or relating to a person whose gender identity corresponds with the sex registered for them at birth; not transgender.
transgender
/tranzˈdʒɛndə,trɑːnzˈdʒɛndə/
adjective
denoting or relating to a person whose gender identity does not correspond with the sex registered for them at birth.
barter1
Рейтинг: 1026 НеутралноЕ как тъй? За какво ни е тогава вълшебната конфекция? Нали дава суперсили и действа като амулет срещу ганя? "Чалга, гей паради и класова борба"
Резилий Резилков
Рейтинг: 279 НеутралноИзлез от 5-ти клас.
Направо е жалко да гледаш дърти магарета да са на нивото на петокласници.
Резилий Резилков
Рейтинг: 279 НеутралноЛели НЕ-ГЕРБ съвсем изплиска легенЯ 😀😀😀
Смятай с какви глупости си пълни главата.
barter1
Рейтинг: 1026 НеутралноНивото ти го задаваш, аз само те следвам "Чалга, гей паради и класова борба"
Deaddark
Рейтинг: 1390 НеутралноДо коментар [#69] от "pamela":
Разбрах, оставам е 1997-ма. Когато Queer означаваше перко в добрия смисъл, а не бе поредната дума за гей.
Deaddark
Рейтинг: 1390 ВеселоДо коментар [#73] от "barter1":
Намерил си кой да следваш.
pamela
Рейтинг: 1583 ВеселоДо коментар [#72] от "Резилий Резилков":
Е, ако смяташ, че в речниците пишат глупости, поне за новите попълнения съм напълно съгласна.
Като въведат и нови местоимения всеки трябва да си носи бадж с предпочитаното местоимение и род/пол/джендър, каквото и да е там.
😀😀😀
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
Росен Радославов
Рейтинг: 1746 НеутралноДо коментар [#1] от "trial_jezz":
Росен съм аз, а Путлер ще капитулира .А беса в мен не предусети ли?
Латвия е в дълбока грешка, но предполагам, че сложилите текста отлично знаят, че според обяснителният доклад на това античовешко творение прикрито зад насилие срещу жени е НЕВЪЗМОЖНО с вътрешно държавни закони да бъде отменяно НИЩО в ИК.
Полша също НЕ прочете обяснителният доклад та им се наложи да приемат купища нови закони за да ограничат пораженията нанесени от Истанбулската конФекция.
В България ИК беше разкостена от ЖЕНИ. Само от ЖЕНИ.
Та да повторя. Тази човеконенавистна идеология подпъхната под маската на защита от насилие никога няма да бъде приета в България. Тя служи единствено и САМО за още повече права в ПОВЕЧЕ на ЛГБТейците.
Опасността в нея е, че отваря пътя към объркването на умовете на децата в ранна детска възраст.
.............Затова латвийското министерство на благосъстоянието е добавило обяснителен анекс към Истанбулската конвенция, в който се подчертава, че понятието "социален пол", използвано в конвенцията, не е свързано със задължението за въвеждане на различно тълкуване на пола.............
Росен Радославов
Рейтинг: 1746 НеутралноДо коментар [#63] от "Резилий Резилков":
Росен съм аз, а Путлер ще капитулира .[quote#63:"Резилий Резилков"][/quote]
Тъй ли ма Василиса Непрекрасна? А това долу какво е?
Нали трябваше поне да намалее насилието над жени?
То, че няма да намалее всеки го знае.
В "Капитал" от 2018-та година ясно написаха, че неприемането на ИК ОГРАНИЧАВА правата на ЛГБТейците. Това какво ти говори?
И още въпроси имам, че с тоя ник...не си ми приятен...Жено.
Защо ЛГБТейците искате ИК при положение, че приемем за вярно, макар да не, че тя е за насилието над жени?
Вас с какво ви топли, че мрете да я приемем ТУК в България?
.............................Конвенцията, приета от Съвета на Европа през 2011 г., квалифицира насилието срещу жени като нарушаване на човешките права. Тя предвижда политически и правни мерки, чрез които отделните държави да създадат стандартизирана общоевропейска рамка за предотвратяване на подобно насилие, защита на жертвите и преследване на насилниците...........................
Росен Радославов
Рейтинг: 1746 НеутралноДо коментар [#5] от "penetrating":
Росен съм аз, а Путлер ще капитулира .Английският език си е бъркотия, но дори и на английски "пол" и "социален пол" са РАЗЛИЧНИ неща.
Deaddark
Рейтинг: 1390 НеутралноДо коментар [#78] от "Росен Радославов":
Обяснителният доклад към ИК не е страшен, страшен е руския обяснителен доклад към ИК - но него само руски и6рикчии биха приели.
До коментар [#79] от "Росен Радославов":
В ИК няма нищо по-добро за жените, отколкото има в КРБ и НК. Дублиращ документ, което е забранено юридически да има. Идеята на привържениците на ИК е да я прокарат и после да захлебят покрай нея, тоест всичко е за пари.
Росен Радославов
Рейтинг: 1746 НеутралноДо коментар [#28] от "Роси":
Защото КАКВИТО и "забележки" да правиш в Обяснителният доклад, който е като телефонният указател на София от едно време пише, че НЕ МОЖЕ С МЕСТНО законодателство да се променя каквото и да било в тази античовешка КонФекция.
Точно по това се плъзна Полша. Написа си мотивите "против" и я ратифицира.
И се оказа, че мотивите им не струват и две стотинки.
И не я отхвърлихме направо.
Бяхме я подписали, но ЖЕНИТЕ в България и Каракачанов направиха нужното да НЕ я ратифицираме проклетата им КонФекция. Росен съм аз, а Путлер ще капитулира .
Росен Радославов
Рейтинг: 1746 НеутралноДо коментар [#81] от "Deaddark":
Росен съм аз, а Путлер ще капитулира .Да, но даващ широки пълномощия на НПО-тата да смучат държавни пари и да влизат в градини и училища. Това е същността на проблема.
Ще си плащаме на мъчителите на децата си ние сами.
Отваря веднага възможността неизбежно и приемането на гей браковете, което е една от главните цели на ИК.
Всъщност еврозелките като удариха на камък с конФекцията като цяло постепенно наложиха куп закони приети тук от ГЕРБ и поДмяната, и всеки друг измекяр бил на власт след 2011-та благодарение, на които половината талаш от ИК на практика влезе, но я няма цялата.
Натиска върху всяко БГ правителство в тази посока е огромен и ПОТАЕН.
Нищо не се чува, не се пише.
Няма да се учудя, ако това е била цената Мазния да опитат да го наложат като мин. пред. на България.
дпс-ЕООД са си евролиберасти съвсем официално и са "за" ИК.
За намагнитването на Мазния ще забравят на мига - пито платено.
Deaddark
Рейтинг: 1390 НеутралноДо коментар [#83] от "Росен Радославов":
Накарай някой да ти преведе разяснителния доклад на ИК. В него няма нищо страшно. Страшното е при онези, които ще искат да го тълкуват. Защото ще го тълкуват както онази руска гнус, която лъже че е разяснителния доклад към ИК, която гнус ти си чел и основателно не харесваш. Тоест ако русначкаджии ще тълкуват ИК, ще е зле - а у нас русначкаджиите са най-върлите радетели да тълкуват ИК.
Росен Радославов
Рейтинг: 1746 НеутралноДо коментар [#84] от "Deaddark":
Росен съм аз, а Путлер ще капитулира .Там са засадите. Жена ми още поне 10 преводачки от Националната група на родителското движение преведоха хиляди страници, а не само Обяснителният доклад. Имаше време, когато и на превода не вярвахме.
Та забрави за руската връзка.
Ето го, но не съм го взел от НГ.
https://vevesti.bg/160184/vevesti-publikuva-palnia-tekst-na-obyasnitelnia-doklad-kam-istanbulskata-konventsia/
blondofil
Рейтинг: 1407 Неутрално[quote#68:"Резилий Резилков"][/quote]
малоумно, а? кое е малоумно. че ИК насърчава стотиците грантоедни организации да търсят и изобретяват насилие там където го няма ли?
Или в малоумния постулат : Но може на запад да си пребиват жените от бий а тъмният балкански субект да не ги пребива. Знаем го че е расово непълноценен и във всичко е в пъти по зле от ЗАПАДА, от където произтичат всички грантове?
Малоумно е да.
blondofil
Рейтинг: 1407 Неутрално[quote#68:"Резилий Резилков"][/quote]
Под мотото: Като има грант за борба с насилието над жени и насилие над жените ще намерим.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
0tempora0mores
Рейтинг: 554 НеутралноДо коментар [#4] от "petrow1973":
Това НЕ е прието от Латвия ( конвенцията е приета с уговорката, че има само биологичен пол).
Росен Радославов
Рейтинг: 1746 НеутралноДо коментар [#89] от "Quo Vadis?":
Росен съм аз, а Путлер ще капитулира .Обяснителният доклад на ИК забранява каквито и да било възможности с вътрешно законодателство да бъде променяно каквото и да било в конФекцията.
Недоглеждане е, но вероятно умишлено.
Аз заспивах пред тоя доклад милион пъти през 2019-та година.
Росен Радославов
Рейтинг: 1746 НеутралноДо коментар [#86] от "blondofil":
Росен съм аз, а Путлер ще капитулира .Въобще не им пука на ония за жените.
Целта са децата и семействата в сегашният им вид.
Унищожението на сегашният свят.
Росен Радославов
Рейтинг: 1746 НеутралноИзлючително неприятна новина.
Росен съм аз, а Путлер ще капитулира .Срещу това издевателство към семейства и деца бяхме 6 държави.
Останахме пет държави.
0tempora0mores
Рейтинг: 554 ЛюбопитноДо коментар [#90] от "Росен Радославов":
Не знам дали в такъв случай това може да се приеме за ратифициране защото е прието с условия, недопустими от самата конвенция
Росен Радославов
Рейтинг: 1746 НеутралноДо коментар [#93] от "Quo Vadis?":
Росен съм аз, а Путлер ще капитулира .Приема се.
Вързали са си гащите еврозелките.
Нямат проблем.