За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
brazza
Рейтинг: 2089 НеутралноНяма страшно.
Техническият контрол у нас е частен.
И много честен с клиентите.
bizarre_infit
Рейтинг: 532 НеутралноДо коментар [#1] от "brazza":
Всеки е добър в правенето на поне в едно нещо. Ако и толкова не те бива-поне не пречи на другите.То там е проблема, нали?
Petar Kanchelov
Рейтинг: 8 Любопитно...Договорените нови лимити обаче са по-малко амбициозни от първоначалното предложение на Комисията... Амбициите са хубаво нещо само тогава, когато са с покритие - а Комисионерите явно не щат връщане към животинската тяга ;-) Впрочем, електричките трябва да плащат повече и за дебелите си з@дници, които амортизират пътната настилка повече ;-)
Si vis pacem, para bellum...П.П. Извините, товарищи, а кога руZZките бракми с ДВГ ще отговорят на Евро 5-6, да речем? Виж, признавам, че Лада Нива вече по-малко ще си трие гуменките, нали има ABS ..
мики маус
Рейтинг: 2290 НеутралноХм
Поредния напън от Брюксел.
После да няма учудени защо броят на евроскептиците расте.
barlog
Рейтинг: 213 НеутралноТези в Брюксел не се умориха да вършат тъпотии! Абе зелени другари, искате да спрете цивилизацията, да тормозите хората, стига с глупостите. Рано или късно технологийте ще се развият и този напън ще изглежда глупаво и недалновидно!
Джо Джен
Рейтинг: 259 НеутралноИмам чувството, че в ЕС се надпреварват кой по-голяма тъпня да измисли и да изпъкне пред Уши. А сега де! Ko прайм?!
Consumer
Рейтинг: 1290 ЛюбопитноДо коментар [#1] от "brazza":
Every time you spend money you're casting a vote for the kind of world you wantПроблемът е, че в случая преиграват поръчково, за своята автоиндустрия. Затова определени модели станаха non EU и японски и американски производители спряха да ги внасят.
Хи-хи
Рейтинг: 1526 НеутралноТия все повече искат и колите все по-големи стават. Което автоматично цапа повече... Първо да качат тировете на влаковете... И тия са опасно прости...
yilt_
Рейтинг: 828 НеутралноВулканът в Исландия обяви бойкот.
uq
Рейтинг: 1291 ВеселоЕврибари на магариии
еспресо
Рейтинг: 15 НеутралноСъсипват една работеща и печелеща индустрия. Разбирам останалият свят да спазваше тези еконорми, или поне ветровете да спираха да пренасят мръсен въздух към границата на ЕС, но май не е така.
ТимурСКомандаИКодовеПатокостроителПазителНаМОЧА
Рейтинг: 1198 Весело"Страните членки от ЕС и Европейският парламент все още не са одобрили споразумението официално, но това се счита само за формалност, отбелязва ДПА."
Ту-тууууСупер! Ще трябва да го спазваме. Май само това е начина Унуфри от горно нанадолнище да слезе от таралясника
uq
Рейтинг: 1291 ВеселоДо коментар [#5] от "barlog":
Тук ти е грешката, не са технологиите цивилизация. Цивилизация са обществените и човешките отношения, начинът на мислене, стремежът към хармония. Но цивилизацията не се е развила изобщо от времето на Римската империя насам, за сметка на това обаче, технологиите са. Така технологиите са в ръцете на хора, които са не цивилизовани, които не осъзнават и не подхождат със съответната отговорност. Ситуацията е все едно си дал огън или електричество на маймуните, това, което ще стане е, да се убият с него.
Костадин Иванов
Рейтинг: 3286 Неутралноhttps://www.24chasa.bg/biznes/article/16655998
ЕретикДействията са противоречиви.
ТимурСКомандаИКодовеПатокостроителПазителНаМОЧА
Рейтинг: 1198 НеутралноКога светът се е движил на една скорост?
Кога иновациите са били първо в Африка или Латинска Америка?
Винаги отиват след като са внедрени в развитите страни!
Между другото, дори Китай, започва все повече да се интересува от екология! Ту-туууу
eti mehter
Рейтинг: 2664 ВеселоДо коментар [#10] от "uq":
BukalemunХутите ще ви вкарат в необходимия режим...⏳
ТимурСКомандаИКодовеПатокостроителПазителНаМОЧА
Рейтинг: 1198 НеутралноДо коментар [#13] от "uq":
Ту-туууу"Но цивилизацията не се е развила изобщо от времето на Римската империя насам, за сметка на това обаче, технологиите са. "
+++
И като опря ножа до кокала, като се опиташ да се промениш, се почва едно плюене.
eti mehter
Рейтинг: 2664 ВеселоДо коментар [#13] от "uq":
BukalemunЩо така грубо,бе колега...?
Ти не си ли в клуба на развитите и напредналите...?
uq
Рейтинг: 1291 НеутралноДо коментар [#18] от "eti mehter":
Ети съвсем ли изплиска легена? Така изглежда.
petrow1973
Рейтинг: 8 НеутралноТова означава, че за електрическите превозни средства и превозните средства с водородно задвижване също ще се прилагат стандартите "Евро 7".
За умрелите - или добро или нищо За живите - само критика или нищо няма да свършат:)Не стига, че гумите за тях са по-скъпи и спирачките (заради теглото) се износват по-интензивно, а се задава и края на далаверата с "облегчения и отстъпки"
eti mehter
Рейтинг: 2664 ВеселоДо коментар [#19] от "uq":
BukalemunТогава какъв е този мазохизъм.... сутрин рано...?
uq
Рейтинг: 1291 НеутралноДо коментар [#11] от "еспресо":
Тоест понеже всички съседи серат на улицата и аз така ще правя, то няма смисъл. Чуден начин на мислене
ТимурСКомандаИКодовеПатокостроителПазителНаМОЧА
Рейтинг: 1198 ВеселоДо коментар [#20] от "petrow1973":
Ту-туууубъдещето е в обществен транспорт
това трябва да го разберете всички
никой не ти отнема правото да имаш автомобил, но просто ще намалите ползването му. Никой няма да умре ако пазаруваш на два кракаjavascript:;
еспресо
Рейтинг: 15 НеутралноНяма нужда да споделяш тук хигиенните си навици.
еспресо
Рейтинг: 15 НеутралноДо коментар [#23] от "ТимурСКомандаИКодове":
Тук съм съгласен. Макар че и системата на доставки, която се разви през епидемията, има бъдеще. Сега чета и за доставки с дронове.
Във всички случаи ЕС е малка част от световната икономика и има шанс само ако се движи пред другите, но не чак толкова напред. В САЩ между другото нормите са доста по-щедри.
ТимурСКомандаИКодовеПатокостроителПазителНаМОЧА
Рейтинг: 1198 НеутралноДо коментар [#25] от "еспресо":
Ту-тууууот някъде трябва да се започне
и всичко трябва да има стойност за икономиката
в момента всички са на тема термоядрен синтез и има някакъв напредък.
сигурен съм, че все някога нещата ще се получат в една или друга посока, смисъл евтина и екологична енергия и тогава тези, които са били иновативни пак ще са напред.
Громя умнокрасиви
Рейтинг: 257 НеутралноДо коментар [#15] от "ТимурСКомандаИКодове":
Едно е да се интересуваш от екология, да пазиш околната среда и водите, да взимаш мерки срещу унищожаването им, съвсем друго е да правиш откровени идиотщини като гореспоменатите.
Според тебе верно ли Ганя с таралясника от Куртово Конаре е причината за "климатичните промени"?
Пресолява се манджата жестоко, както по време на Ковида и на хората скоро ще им писне и пак ще трябва да бъдат застрелвани демократично, за да не протестират....
ТимурСКомандаИКодовеПатокостроителПазителНаМОЧА
Рейтинг: 1198 ВеселоДо коментар [#27] от "Громя умнокрасиви":
Ту-туууу"Според тебе верно ли Ганя с таралясника от Куртово Конаре е причината за "климатичните промени"?"
4-5 милиарда ганьовци го могат
продължавай да громиш
TM
Рейтинг: 59 НеутралноИмам електрически автомобил от близо 10 години и все още не ми се е налагало да сменям накладки. В еко режим инерцията се използва за зареждане на батерията, което "убива" скоростта без да се използват спирачки изобщо. Говориш пълните глупости!
*****
НеутралноЩо да са тъпотии
Най-новите проучвания показват, че ауспусите вече съвсем не са основният източник на фин прах при транспорта.
Малко по малко, новите автомобили с двигатели с вътрешно горене толкова се изчистиха, че днес ауспусите им отстъпват тази позиция на три други фактора: износването на гумите и спирачките, както и износването на пътната настилка. Данните от Green Car Congress на Великобритания например показват, че тези три фактора са отговорни за 60% и 73% от първичните емисии съответно на ФПЧ2.5 и ФПЧ10 от транспорта, тоест вече имат напълно доминиращ принос, като тежестта им е горе-долу равномерно разпределена между тях.
Най-новите реални тестове на Emission Analytics са още по-крайни – според тях тези източници дават до 1000 пъти повече емисии от ауспусите.
И тук става наистина интересно, защото електромобилите играят особена роля.
От една страна, регенеративните спирачки използват по-малко триене и съответно дисковете се износват по-слабо.
От друга страна, износването на гумите и пътната настилка е правопропорционално за теглото на автомобилите, а електрическите тежат много повече от конвенционалните – средно с около 24% повече.
Това изцяло се дължи на теглото на батериите.
https://www.greencarcongress.com/2019/07/20190714-nee.html
http://www.soliftec.com/NonExhaust PMs.pdf
Громя умнокрасиви
Рейтинг: 257 НеутралноДо коментар [#28] от "ТимурСКомандаИКодове":
Громя си без напрежение, но не знам кой е плоскоземец в случая. А и ако приемем, че си прав, какво е решението на проблема, какво предлагаш?
Да изтрепем 4-5 милиарда ганьовци да не пречат ли? Да им забраним да дишат ли? Да им кажем да ходят само пеша?
*****
НеутралноКое е преиграване
Ей ги емисиите - Non-exhaust PM emissions from electric vehicles
Victor R.J.H. Timmers a, *
, Peter A.J. Achten b
a University of Edinburgh, Edinburgh EH8 9YL, UK
b INNAS BV, 15 Nikkelstraat, 4823 AE Breda, Netherlands
http://www.soliftec.com/NonExhaust PMs.pdf
П П
Аз от 12 години не съм сменял накладки на Сузуки !
*****
НеутралноТам на власт е Комунистическа партия!
uq
Рейтинг: 1291 НеутралноДо коментар [#24] от "еспресо":
Всъщност, разкривам твоите, за това се ядосваш.
ryk511146816
Рейтинг: 16 ЛюбопитноДо коментар [#29] от "TM":
Интересно една голяма компания за автомобили под наем в САЩ си поръча 100 000 електрически автомобила и то уж върхът на сладоледът Тесла, но след като получи първите доставки отказа остатъкът на поръчката защото сметката не излизала, подръжката им била прекалено висока ...
Но предполагам ти с твоята една бройка си по наясно...за какъв бизнес я ползваш твоята? Нали разбираш, че за бизнес става дума в статията или?
Peter_Griffin
Рейтинг: 1309 НеутралноДо коментар [#4] от "мики маус":
Мдаа, за ганьо най-взжното нещо е да може да кара 20 годишната си нафтова коичина, да продаде дпф и катализатора, а че трови всички и даже и децата си не е проблем.
ryk511146816
Рейтинг: 16 ВеселоДо коментар [#25] от "еспресо":
Така е, точно с дронове ще доставят. Затова Амазон в САЩ заедно с Ривиан поръчаха шестцифрена доставка на бусове...опс грешка на дрониве, на дронове....или май на бусове...
*****
ВеселоДо коментар [#12] от "ТимурСКомандаИКодове":
Убийте го тоя Унуфри,дето няма 70 000 -80 000 да даде за електричка,веееей!
*****
ВеселоДо коментар [#27] от "Громя умнокрасиви":
Просто такива като тоя Тимур се смятат за някакъв си елит И то защо да си "елит",ако не мачкаш Ганю?!Такъв им е манталитета.Не се различават много то дядовците си,обирали мандри навремето.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
mvx33545439
Рейтинг: 132 НеутралноВинаги има рев когато влиза нов евростандарт. Беше така и при предните. В крайна сметка се въвежда и спазва. 2015 пак производителите ревяха , че не могат да покрият евро 6. Е покрига го. Иначе в БГ отражение няма. Фиктивни прегледи за емисии и скрап от автокъщите. Тук нищо няма да ви засегне. Продължавате си постарому.
ТимурСКомандаИКодовеПатокостроителПазителНаМОЧА
Рейтинг: 1198 ВеселоДо коментар [#31] от "Громя умнокрасиви":
Ту-тууууи?
ТимурСКомандаИКодовеПатокостроителПазителНаМОЧА
Рейтинг: 1198 Весело?! Защо?
ще си ползва пъблик транспорт
къв му е проблема? Ту-туууу
Elin Elinov
Рейтинг: 8 НеутралноТези Еврогейове са реши твъдо да унищожат МПС и то за нула време . Още утре или след година нов сандарт когато някои технологически бариери се предоляват след години.
olimpipanov
Рейтинг: 291 НеутралноНай тревожното е самовъзпроизводтсвото на бюрократите с нивоте им дивотии завоалирани зад добри намерения. Нещастни корумпета с тлъсти заплати.
Фат Ким
Рейтинг: 668 НеутралноДо коментар [#11] от "еспресо":
Новия китайски стандарт от тази година е по строг от Евро 6d, който е действащ в Европа сега.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
Nik Nikolov
Рейтинг: 8 НеутралноМрачни времена за ганча - рацера пристигат.....
bigchicken
Рейтинг: 101 НеутралноДо коментар [#41] от "mvx33545439":
Кои сме ние и кои сте вие бе, грездей?!
Аз карам Тойота хибрид от магазина и не съм вас.
Дс не съм лапащ с гълтане като залюхано и неграмотно еугленче!
Имам и дизеляк.
Ще си купувам и V6.
А ВИЕ ще пукнете в климатичното блато, причинено от мен.
Въпроси?
Громя умнокрасиви
Рейтинг: 257 НеутралноДо коментар [#42] от "ТимурСКомандаИКодове":
И дай решение де, как да спасим земята от Ганя Плоскоземний?
То е много лесно да се лае в пенсионерския форум, без да предлагаме конкретно решение. Нали искаш да променяш и развиваш света, ето, дай тук едно предложение, сигурен съм, че много управляващ умнокрасивитет чете Дневник, ще могат да видят предложението ти.
Иначе става малко: Не знам как е, ама не е така...
TM
Рейтинг: 59 НеутралноА то служебните автомобили е ясно, че се карат като крадени, това не е нещо ново. Ако шофьорите натискат до край "газта" на всеки светофар, нито ще им стига рейнджа, нито ще е икономично. А повярвай ми, виждам го и в София всеки ден - тези, които шофират спарковете (бизнес с електрочески автомобили за краткосрочен наем) нарочно ги натискат много, защото не са се качвали на автомобил с малко конски сили, който ускорява така.
Иначе питаш за какъв бизнес я ползвам - не я ползвам за бизнес, но смело твърдя, че немалко бизнеси си закупиха електрически автомобили, особено за спедиторските фирми, които оперират само на територията на България. Това говори доста.
bigchicken
Рейтинг: 101 НеутралноДо коментар [#43] от "ТимурСКомандаИКодове":
На теб кои точно комплексчета са ти проблема? О, не си ги осъзнал още? Ми тогава що се носиш на гребена на егото, като твоето е със стойността на изходено от бълхарник на тротоара на централна столична улица? Прибирай си го в торбето и генерирай полимерен отпадък!
Климент Горанов
Рейтинг: 1092 НеутралноДо коментар [#20] от "petrow1973":
Пълни глупости, спирачките на електомобилте през повечето време работят безконтактно. ( използват ел. индукция)