За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
4u4o
Рейтинг: 748 Неутрално"Пилотът на непалски пътнически самолет, който катастрофира през януари, най-вероятно е изключил по грешка захранването."
-------------
Уффф, това копче ли беше... Изключвам всичко наред, то ще се чуе!
pariah
Рейтинг: 689 НеутралноКакъв коментар мога да имам, освен такъв, който ще доведе до бан във форума?
- A witty saying proves nothing. VoltaireТи сега нали разбираш колко си прост
Рейтинг: 48 РазстроеноТека и на брацка Окраина и изключиха захранването ,заради Орбан и републиканците в США.🙉😢🙉
Много съм простПолковник Паликъщов
Рейтинг: 2233 РазстроеноПилотът на непалски пътнически самолет, който катастрофира през януари, най-вероятно е изключил по погрешка захранването.
Снимка на прадядо ми ПАЛИКЪЩОВ, поборник._____________________________________________________
Стандартно при самолетни катастрофи винаги изкарват пилотите виновни!
Ако опитам да сравня с каране на автомобил, ако спра да натискам педала на газта и да се чудя защо колата намаля скорост?
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
lz2
Рейтинг: 2258 НеутралноКвалифициран бил екипажа ама допуснал абсолютно неграмотна грешка. Егати квалификацията!
ПравописА е поле за изява на неграмотните!Yotce
Рейтинг: 1474 ЛюбопитноОписанието насочва към прекратяване подаването на гориво, което сигурно е възможно, а заглавието е все едно са дръпнали шалтера на елетрозахранването на самолета, което едва ли е възможно или поне толкова лесно.
Гугъл преводач?
carmello
Рейтинг: 829 Неутралноох, поредната статия, преведена с гугъл транслейт....
едно е да "изключиш захранването" (което е невъзможно в полет), друго е да объркаш някое копче и двигателят да не произвежда тяга
Прокопиев да не е съкратил обслужващия персонал с 60%? напоследък няма нормално написана статия
Willy Messerschmitt
Рейтинг: 331 НеутралноЕкипажът не е бил обучен и направил дивотия
До истината се достига с познание! Не влизам в диалог с лумпени !И не храня руски тролове...spring_va
Рейтинг: 646 НеутралноВ тубата отдавна стои видео, разледващо причините, довели до самолетната катастрофа. Направо се чудя как чак днес в "Дневник" е излязла статия по темата. Баси дежа вю-то.
https://youtu.be/GnoYkx2UYyI?si=nhLhTcbb6m3tY68 -
penetrating
Рейтинг: 5592 НеутралноПилотите са били недоучени. Дотук са споменати две грешки, не една
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David HilbertКрасимир Андонов
Рейтинг: 1252 НеутралноТрети полет за деня!
Лудостта е привилегия. Глупостта е бреме.Това въздушно такси ли е?
von Newmann
Рейтинг: 12 НеутралноНе е само това, но така се получава с Гуугл транслейт.
Преди време, прочетох някакъв превод от български на английски и то не от лукова глава, а от "заклето-проклета преводачка".
Такова чудо не ми беше попадало много време, та затова устните преводи са задължителни по време на разговори на високо ниво, така както и писмените, ако се касае за важни документи.
Само да упомена, че онези, които познавах в София и в Пловдив със завършени Инглиш филологии и/или училища с изучаване на английски, отдавна не са на територията на България. And ye shall know the truth, and the truth shall make you free. / The Holy Bible; John 8:32-36 /
Martin Pustinqx
Рейтинг: 221 НеутралноМного слаб превод. Най - вероятно са изключили "auxiliary engines" и съответно не са имали ток да пуснат основните.
Иначе, да, 3-ти полет за деня, то сигурно е близко, ама 3 полета...
kahless
Рейтинг: 913 НеутралноПреводът е отвратителен! ДНЕВНИК, намерете си консултант бе!
Freedom is a fragile thing and it's never more than one generation away from extinction. ______________________________________________________________________________________________________________________________ Ceterum censeo, МОЧА esse delendam!"Пилотът на непалски пътнически самолет, който катастрофира през януари, най-вероятно е изключил по погрешка захранването. "
На български под "захранване" се разбира електрозахвранването. Каквото и да е прекъсване на електрозахранването на АТР-72 не може да причини катастрофа. Тук явно се има предвид подаването на гориво към двигателя.
"Пилотите вероятно са поставили лостовете, които контролират мощността, в позиция на оперение,"
Тук под "оперение" се има предвид положение "FEATHER" на винта. На български е възприет немския термин "ФЛЮГЕР". Това е такова положение на лопатите на винта, при което се създава минимално въздушно съпротивление.
Изобщо, текстът е ТРАГЕДИЯ!!!
von Newmann
Рейтинг: 12 НеутралноКогато съм свободен ще потърся съответната статия, за да сведа на себе си и на нормален български следното:
And ye shall know the truth, and the truth shall make you free. / The Holy Bible; John 8:32-36 /"Пилотите вероятно са поставили лостовете, които контролират мощността, в позиция на оперение, вместо да изберат лоста за клапите, обясни той. Това е накарало двигателя "да работи на празен ход и да не произвежда тяга".
Екипажът не е успял да идентифицира проблема и да предприеме коригиращи действия въпреки предупрежденията на автоматичния панел."
Надали и Гуугл ще го преведе така, но както обещах, ще потърся оринигала.
Не е ли по-добре "по погрешка" да бъде, "поради грешка".
Впрочем, не съм в България от 33 години и може езикът да е еволюирал - не споря.
kahless
Рейтинг: 913 НеутралноДо коментар [#14] от "Martin Pustinqx":
Freedom is a fragile thing and it's never more than one generation away from extinction. ______________________________________________________________________________________________________________________________ Ceterum censeo, МОЧА esse delendam!Самолетите нямат "auxiliary engines". Имат "auxiliary power unit", който подава електричество и сгъстен въздух на земята, при неработещи двигатели. И за тяхното стартиране преди полет.
Ivan Philipov
Рейтинг: 434 НеутралноДо коментар [#8] от "carmello":
абсолютно, имам чувството че някъв 15-годишен стажант трябва да пише 60 статии дневно
kahless
Рейтинг: 913 НеутралноДо коментар [#16] от "von Newmann":
Freedom is a fragile thing and it's never more than one generation away from extinction. ______________________________________________________________________________________________________________________________ Ceterum censeo, МОЧА esse delendam!Има го доклада някъде в мрежата, ама не ми се търси. Ако го намериш, пусни линк тук, ще направя кратък, но професионален коментар на описаното в доклада.
Ivan Philipov
Рейтинг: 434 НеутралноДо коментар [#12] от "Красимир Андонов":
много самолети в Европа правят 3-5 полета на ден
Martin Pustinqx
Рейтинг: 221 НеутралноДо коментар [#17] от "kahless":
Това имах предвид, не помнех термина.
Иначе се оказа че не съм прав - както ти си го казал е станало, двигателите са работели, ама витлата, заради ъгъла, не баш...
vogon_jeltz
Рейтинг: 81 ЛюбопитноДо коментар [#3] от "Ти сега нали разбираш колко си прост":
Ти с всичкия ли си, или не? Fuck Your Opinion
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
Роси
Рейтинг: 5587 НеутралноКакъв ужас!
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
Костадин Иванов
Рейтинг: 3479 НеутралноЩе спре, но няма да падне. Ше бъдеш тъпо изглеждащ, но жив.
Еретик
Ivo
Рейтинг: 599 НеутралноЛъжа! Глобалистите са спрели захранването дистанционно! Всички знаем че глобалистите могат да контролират самолети дистанционно!
Не на глобалистите и глобуса! Make Earth Flat Again!****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
Myron
Рейтинг: 8 НеутралноPower plant ми е "захранваньето".
paf061174245
Рейтинг: 8 НеутралноСАМО ИЛ-62/М/96,най_яките машини .
Нищо не разбираш и като си се разб,ops,разбрал❤️.
Велики !Слава на СЪвецкия Съюз!