Федералната авиационна администрация изиска проверка на повече самолети "Боинг" 737

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (21)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Willy Messerschmitt
    Willy Messerschmitt
    Рейтинг: 335 Любопитно

    На федералната авиациона администация това и е работата....И ще бъдат проверени всички "заподозрени" самолети....В 737 лети от 1968(първата модификация) И ще лети!Каквото и да казват лумпените

    До истината се достига с познание! Не влизам в диалог с лумпени !И не храня руски тролове...
  2. 2 Профил на bat_plamen
    bat_plamen
    Рейтинг: 3836 Неутрално

    В последните години се натрупаха много сериозни гафове от страна на Боинг и това тепърва ще удря тепърва върху имиджа и продажбите на самолети от Сиатъл!

  3. 3 Профил на m17
    m17
    Рейтинг: 735 Неутрално

    До коментар [#2] от "bat_plamen":

    Да, така е и така става с всяка компания която я добарат МБА'тата. Тях ги учат че няма нужда да разбираш бизнеса и даже няма никакво значение какъв точно е бизнеса. Имат си стандарни подходи и си ги прилагат без грам да се замислят. И затова в пандемията изпосъкратиха доста опитни работници а после наемаха набързо който сварят, когато тъсенете то самолети се възстанови. И разбира се има последици за качеството. Подобно е и при предишните им проблеми с ония двата дето паднаха - юркане за да се покрият свръх-амбициозни срокове, идиотско съкрашаване на разходи и лъготене за успехи (даже чисто червен светофар може да стане чисто зелен като "пътува" по слайдовете нагоре до борда).

  4. 4 Профил на Willy Messerschmitt
    Willy Messerschmitt
    Рейтинг: 335 Весело

    До коментар [#2] от "bat_plamen":

    С риск да Ви разочаровам...ама само от модела 787 до момента има произведени 1100 броя и заявени 1909 от трите модификации!!!От 737 заявените самолети са 5420 до 2033,от 777-9 вече са направени заявки за поне 80 самолета.....Воинг произвежда и Ф-15Х,Ф-18,КС-46(танкер),вертолетите СН-47...новият реактивен,тренировъчен самолет Т-7....Това за армията...

    До истината се достига с познание! Не влизам в диалог с лумпени !И не храня руски тролове...
  5. 5 Профил на realguru
    realguru
    Рейтинг: 1425 Неутрално

    До коментар [#3] от "m17":

    И софтуер писан от индийци за 8 долара на час - пак много са плащали. Сигурно 90% са отишли за посредниците, индиеца дето писал накрая е вземал по долар за час. :)

    И сега падали - ми ще падат. Той нито е проектиран правилно, нито е изпълнен правилно.

  6. 6 Профил на Infinitum
    Infinitum
    Рейтинг: 17 Весело

    До коментар [#2] от "bat_plamen":С риск да Ви разочаровам...ама само от модела 787 до момента има произведени 1100 броя и заявени 1909 от трите модификации!!!От 737 заявените самолети са 5420 до 2033,от 777-9 вече са направени заявки за поне 80 самолета.....Воинг произвежда и Ф-15Х,Ф-18,КС-46(танкер),вертолетите СН-47...новият реактивен,тренировъчен самолет Т-7....Това за армията...
    —цитат от коментар 4 на Willy Messerschmitt


    Бат Пламен е известен клавиатурен войник от острова. Все се изказва по-всички теми и виси денонощно във форума. Има се за капацитет по-всички теми. Той, селянина и Василиса африканска са форумните "експерт" а КметО им е началник 😂

  7. 7 Профил на Willy Messerschmitt
    Willy Messerschmitt
    Рейтинг: 335 Неутрално

    До коментар [#5] от "realguru":

    Пишете тотални дивотии...като руски трол сте....

    До истината се достига с познание! Не влизам в диалог с лумпени !И не храня руски тролове...
  8. 8 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 2839 Неутрално

    До коментар [#1] от "Willy Messerschmitt":

    Глупи, 737 макс е доста нов модел.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  9. 9 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 2839 Неутрално

    До коментар [#4] от "Willy Messerschmitt":

    https://blitz.bg/svyat/dramite-za-boeing-737-max-nyamat-kray-avioekspert-kaza-tsyalata-istina_news998129.html

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  10. 10
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  11. 11 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 2839 Неутрално

    До коментар [#7] от "Willy Messerschmitt":

    Ограмоти се преди да пишеш неверни неща.

    https://en.wikipedia.org/wiki/Boeing_737_MAX

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  12. 12 Профил на B52 СУПЕР
    B52
    Рейтинг: 1530 Неутрално

    репоръката следва издаденото решение на ФАА за спиране от полети на 171 самолета "Боинг" 737 MAX 9 след инцидента с панела на самолет MAX 9 на "Аляска еърлайнс" на 5 януари във въздуха, при който взривна декомпресия отвори дупка във фюзелажа на самолета и наложи аварийното му приземяване.

    Обратна е връзката: отварянето на дупката (незакрепена добре с болтове не-използвана врата) предизвика въпросната декомпресия.

    Боинг има сериозни проблеми от когато се даде основен приоритет на $$$ пред "разходите" за сигурност и специалисти.
    Дано се "наместят" и то без жертви!

    He had decided to live forever or die in the attempt, and his only mission each time he went up was to come down alive.
  13. 13 Профил на realguru
    realguru
    Рейтинг: 1425 Неутрално

    До коментар [#5] от "realguru":Пишете тотални дивотии...като руски трол сте....
    —цитат от коментар 7 на Willy Messerschmitt


    Дивотии, дивотии, колко да са дивотии.

    Искаш ли още сега на бас да се хванем, че тея бъгавите модификации пак ще продължават да падат и пак ще ги спират и пак ще им правят инспекции и пак и пак и така докато Боинг не оправят дефектите в дизайна - демек не пуснат тотално преработена модификация.

  14. 14 Профил на cto591144385
    cto591144385
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#5] от "realguru":

    Не знам кой е писал софтуера, но много се съмнявам Бойнг да не са си платили както трябва. Възможно е след това работата да се е разводнила, естествено.
    Доколкото съм запознат с цитирания от вас модел самолет хардуерен проблем няма.
    Може би не трябваше да се допуска да падне втория самолет и да стане скандала огромен.
    Щетите за компанията са огромни и неслучайно смениха СЕО.
    Това е акционерно дружество и фалира десетилетия преди окончателно да се срине, но ако вървят по точно тази наклонена плоскост ще патят.

  15. 15
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  16. 16 Профил на m17
    m17
    Рейтинг: 735 Неутрално

    До коментар [#14] от "cto591144385":

    Е как ще няма, първо сложили само 1 брой сензор вместо 3 както е в Еърбъса. Второ са си спестили система за откриване на грешка в сензора заради бързане. И най-вече си спестили индикатор и лесно изключване на тая система, за да излъжат регулатора че няма нищо ново и няма нужда от допълнително обучение на пилотите. Всичко

  17. 17 Профил на m17
    m17
    Рейтинг: 735 Неутрално

    До коментар [#5] от "realguru":

    Едва ли, много отдавна няма индийци за 8 долара, отделно писането на софтуер за такива приложения си е доста специфичен и много силно регулиран процес. Там се доказва работоспособност и надеждност по определени стандарти и т.н. Проблема рядко е в писачите на софтуер щото и последния индиец пише така както се иска от него. Прроблема е в големите началници в щатите и техните амбиции да гешят господ за шлифера.

  18. 18
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  19. 19 Профил на cto591144385
    cto591144385
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#16] от "m17":

    Гледам, че посочвате Еърбъс като перфектната машина. Ми... Щеше ми се да е, но не би.
    И там си имат кусури.

  20. 20
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  21. 21
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #