За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
Willy Messerschmitt
Рейтинг: 335 ЛюбопитноНа федералната авиациона администация това и е работата....И ще бъдат проверени всички "заподозрени" самолети....В 737 лети от 1968(първата модификация) И ще лети!Каквото и да казват лумпените
До истината се достига с познание! Не влизам в диалог с лумпени !И не храня руски тролове...bat_plamen
Рейтинг: 3836 НеутралноВ последните години се натрупаха много сериозни гафове от страна на Боинг и това тепърва ще удря тепърва върху имиджа и продажбите на самолети от Сиатъл!
m17
Рейтинг: 735 НеутралноДо коментар [#2] от "bat_plamen":
Да, така е и така става с всяка компания която я добарат МБА'тата. Тях ги учат че няма нужда да разбираш бизнеса и даже няма никакво значение какъв точно е бизнеса. Имат си стандарни подходи и си ги прилагат без грам да се замислят. И затова в пандемията изпосъкратиха доста опитни работници а после наемаха набързо който сварят, когато тъсенете то самолети се възстанови. И разбира се има последици за качеството. Подобно е и при предишните им проблеми с ония двата дето паднаха - юркане за да се покрият свръх-амбициозни срокове, идиотско съкрашаване на разходи и лъготене за успехи (даже чисто червен светофар може да стане чисто зелен като "пътува" по слайдовете нагоре до борда).
Willy Messerschmitt
Рейтинг: 335 ВеселоДо коментар [#2] от "bat_plamen":
До истината се достига с познание! Не влизам в диалог с лумпени !И не храня руски тролове...С риск да Ви разочаровам...ама само от модела 787 до момента има произведени 1100 броя и заявени 1909 от трите модификации!!!От 737 заявените самолети са 5420 до 2033,от 777-9 вече са направени заявки за поне 80 самолета.....Воинг произвежда и Ф-15Х,Ф-18,КС-46(танкер),вертолетите СН-47...новият реактивен,тренировъчен самолет Т-7....Това за армията...
realguru
Рейтинг: 1425 НеутралноДо коментар [#3] от "m17":
И софтуер писан от индийци за 8 долара на час - пак много са плащали. Сигурно 90% са отишли за посредниците, индиеца дето писал накрая е вземал по долар за час. :)
И сега падали - ми ще падат. Той нито е проектиран правилно, нито е изпълнен правилно.
Infinitum
Рейтинг: 17 ВеселоБат Пламен е известен клавиатурен войник от острова. Все се изказва по-всички теми и виси денонощно във форума. Има се за капацитет по-всички теми. Той, селянина и Василиса африканска са форумните "експерт" а КметО им е началник 😂
Willy Messerschmitt
Рейтинг: 335 НеутралноДо коментар [#5] от "realguru":
До истината се достига с познание! Не влизам в диалог с лумпени !И не храня руски тролове...Пишете тотални дивотии...като руски трол сте....
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 2839 НеутралноДо коментар [#1] от "Willy Messerschmitt":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Глупи, 737 макс е доста нов модел.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 2839 НеутралноДо коментар [#4] от "Willy Messerschmitt":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!https://blitz.bg/svyat/dramite-za-boeing-737-max-nyamat-kray-avioekspert-kaza-tsyalata-istina_news998129.html
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 2839 НеутралноДо коментар [#7] от "Willy Messerschmitt":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Ограмоти се преди да пишеш неверни неща.
https://en.wikipedia.org/wiki/Boeing_737_MAX
B52
Рейтинг: 1530 Неутралнорепоръката следва издаденото решение на ФАА за спиране от полети на 171 самолета "Боинг" 737 MAX 9 след инцидента с панела на самолет MAX 9 на "Аляска еърлайнс" на 5 януари във въздуха, при който взривна декомпресия отвори дупка във фюзелажа на самолета и наложи аварийното му приземяване.
He had decided to live forever or die in the attempt, and his only mission each time he went up was to come down alive.Обратна е връзката: отварянето на дупката (незакрепена добре с болтове не-използвана врата) предизвика въпросната декомпресия.
Боинг има сериозни проблеми от когато се даде основен приоритет на $$$ пред "разходите" за сигурност и специалисти.
Дано се "наместят" и то без жертви!
realguru
Рейтинг: 1425 НеутралноДивотии, дивотии, колко да са дивотии.
Искаш ли още сега на бас да се хванем, че тея бъгавите модификации пак ще продължават да падат и пак ще ги спират и пак ще им правят инспекции и пак и пак и така докато Боинг не оправят дефектите в дизайна - демек не пуснат тотално преработена модификация.
cto591144385
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#5] от "realguru":
Не знам кой е писал софтуера, но много се съмнявам Бойнг да не са си платили както трябва. Възможно е след това работата да се е разводнила, естествено.
Доколкото съм запознат с цитирания от вас модел самолет хардуерен проблем няма.
Може би не трябваше да се допуска да падне втория самолет и да стане скандала огромен.
Щетите за компанията са огромни и неслучайно смениха СЕО.
Това е акционерно дружество и фалира десетилетия преди окончателно да се срине, но ако вървят по точно тази наклонена плоскост ще патят.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
m17
Рейтинг: 735 НеутралноДо коментар [#14] от "cto591144385":
Е как ще няма, първо сложили само 1 брой сензор вместо 3 както е в Еърбъса. Второ са си спестили система за откриване на грешка в сензора заради бързане. И най-вече си спестили индикатор и лесно изключване на тая система, за да излъжат регулатора че няма нищо ново и няма нужда от допълнително обучение на пилотите. Всичко
m17
Рейтинг: 735 НеутралноДо коментар [#5] от "realguru":
Едва ли, много отдавна няма индийци за 8 долара, отделно писането на софтуер за такива приложения си е доста специфичен и много силно регулиран процес. Там се доказва работоспособност и надеждност по определени стандарти и т.н. Проблема рядко е в писачите на софтуер щото и последния индиец пише така както се иска от него. Прроблема е в големите началници в щатите и техните амбиции да гешят господ за шлифера.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
cto591144385
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#16] от "m17":
Гледам, че посочвате Еърбъс като перфектната машина. Ми... Щеше ми се да е, но не би.
И там си имат кусури.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.