Париж гласува днес за много по-висока такса за паркиране на големите SUV коли

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (49)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  2. 2 Профил на venciч
    venciч
    Рейтинг: 414 Неутрално

    Правилно! Поне двойно...

    I use 🇵🇸 🇹🇷 to wipe my ass
  3. 3 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 2839 Неутрално

    До коментар [#1] от "zelenia_udavnik":

    По принцип трява да са забранени в градовете.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  4. 4
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  5. 5 Профил на 442
    442
    Рейтинг: 544 Разстроено

    Тази година за големите, догодина за по-малките и така, ... .

  6. 6 Профил на cto591144385
    cto591144385
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#5] от "442":

    Не съм видял подобни возила в Париж, но щом твърдят че има..... 🤔
    Може пък и да са прави. Мярката засяга много по-малко от 1% от мпс във френската столица.
    Горе долу си е чист PR.
    Тротинетките и чернилките са огромния проблем, но никой не ги закача 😄😄😄😄

  7. 7 Профил на zelenia_udavnik
    zelenia_udavnik
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#6] от "cto591144385":

    Франция има големи железници. Мамата си трака електрик влаковете им фучат по 250-300 км в час

  8. 8 Профил на cto591144385
    cto591144385
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#7] от "zelenia_udavnik":

    Кога си бил последно във Франция, руский дебил?!
    TGV не е за всеки. Доста са скъпички. За теб по скоро са абсолютно недостъпни.

  9. 9 Профил на 442
    442
    Рейтинг: 544 Разстроено

    До коментар [#6] от "cto591144385":

    Принципа е важен, сега най-големите, и всички се кефят - НЕКААА ИМ, ама после идва и техния ред и почват да плачат с глас.

  10. 10
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  11. 11 Профил на pontius_glarus СУПЕР
    pontius_glarus
    Рейтинг: 3770 Неутрално

    "....има за цел да утрои таксите за паркиране за автомобили от 1.6 тона..."

    1,6 т е автомобил от средния клас. Не знам дали електричките от средния клас не са по-тежки?
    Мисля, че проблем стават габаритите на новите автомобили, всеки нов модел е поне 5 см по-дълъг.

  12. 12 Профил на cto591144385
    cto591144385
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#10] от "zelenia_udavnik":

    ".... Имат и по бавни 80 км в час...."

    Тези са само на север покрай Алпите.
    Дугите си "хвъркат"....


  13. 13 Профил на zelenia_udavnik
    zelenia_udavnik
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#12] от "cto591144385":

    Те не само са електрички но и супер комфорт. Не усещаш завой, не усещаш клатене вибрации. Супер железници имат изградени французите

  14. 14 Профил на pontius_glarus СУПЕР
    pontius_glarus
    Рейтинг: 3770 Неутрално

    ..... Мярката засяга много по-малко от 1% от мпс във френската столица.Горе долу си е чист PR.Тротинетките и чернилките са огромния проблем, но никой не ги закача...
    —цитат от коментар 6 на cto591144385


    Не е преувеличено!

  15. 15 Профил на yilt_
    yilt_
    Рейтинг: 900 Неутрално

    Скоро и у нас.

  16. 16 Профил на pontius_glarus СУПЕР
    pontius_glarus
    Рейтинг: 3770 Неутрално

    До коментар [#10] от "zelenia_udavnik":

    Най-важното при TGV са жп линиите, почти прави участъци, предпочитат линиите да катерят хълмовете вместо да ги заобикалят, монтирани са на гумени тампони за намаляване на вибрациите. А колегата от [#8] от "cto591144385" е прав, цените им много се вдигнаха, особено ако купуваш билет 1 час преди да се качиш. Оказва се, че тези влакове са с много скъпи конструкции (предвидени са за скорост почти 600 км/ч, но рядко достигат 300 км), или нещо като да ползваш Мазерати с 4 врати за такси.

  17. 17 Профил на pontius_glarus СУПЕР
    pontius_glarus
    Рейтинг: 3770 Неутрално

    ....Те не само са електрички но и супер комфорт. Не усещаш завой, не усещаш клатене вибрации. Супер железници имат изградени французите...
    —цитат от коментар 13 на zelenia_udavnik


    Наистина са супер! Пътувах с TGV към Рен, случайно във вагона бяхме трима или четирима, аз в единия край, а една дама в другия край тихо говореше по телефона си. Чувах я все едно бе през една седалка.

  18. 18 Профил на cto591144385
    cto591144385
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#16] от "pontius_glarus":

    Вие се бутайте долу, аз да си живея на спокойствие във Вал д'изеер 😄😄😄😄

  19. 19 Профил на pontius_glarus СУПЕР
    pontius_glarus
    Рейтинг: 3770 Неутрално

    До коментар [#18] от "cto591144385":

    И в България не е зле, да не говорим че времето на банкянгския Простак си отива. Зорлем ще ни направят пътища и в прованса, АМ Хемус и АМ Черно море.
    Без много шум строителите се насочват към 2-етажни индивидуални къщи покрай морето на север от Балкана, район останал леко в сянка покрай бетон-истерията на юг. Райони с хубав климат и слънце (но без мистрала), сравнително спокойни, с изобилие от пресни зеленчуци, плодове, грозде и съвсем прилично вино за 4-5 лв литъра. А наш'те манговци колкото и да са неприятни, са по-поносими от чернилките и арабелите в Западна Европа.

  20. 20 Профил на gogo2011
    gogo2011
    Рейтинг: 766 Неутрално

    До коментар [#6] от "cto591144385":

    Големи СУВ съм виждал предимно на араби, но не мисля, че високата такса ще им е проблем. Тротинетките ги забраниха.

  21. 21 Профил на cto591144385
    cto591144385
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#19] от "pontius_glarus":

    "... съвсем прилично вино за 4-5 лв литъра....."

    Което и да е френско вино за 6 евро (не съм виждал по-евтино) превъзхожда в пъти българското.
    Както и не познавам французин без тирбушин в джоба 😜
    Въпрос на приоритет, все пак.

  22. 22 Профил на cto591144385
    cto591144385
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#20] от "gogo2011":

    По велоалеите в Алпите си се движат свободно тротинетките... Самият аз притежавам такава, но се съобразявам кога и къде я ползвам. Горе има доста камери и не се препоръчва качването на стари дизели. В Куршавел и Шамони глобите са жестоки.При нас не чак толкова.
    Ама ако знаете колко луксозен затвор си имаме....
    😀😀😀😀😀

  23. 23 Профил на anonymous
    anonymous
    Рейтинг: 423 Неутрално

    В развитите европейски общества градовете са за хората, а не за автомобилите. На Ганьо като не му отърва да си седи в Горубляне.

  24. 24 Профил на gogo2011
    gogo2011
    Рейтинг: 766 Неутрално

    До коментар [#22] от "cto591144385":

    Статията е за Париж, а не за мерене на п*шки.

  25. 25 Профил на cto591144385
    cto591144385
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#23] от "anonymous":

    И какво общо има тук Горубляне?!?!?!
    🤔

  26. 26 Профил на Тангра
    Тангра
    Рейтинг: 1022 Неутрално

    Като живеех в Канада, на пенсиите им дай градски транспорт, да излязат в 8.30 сутринта, когато всички отиват на работа, щото баш тогава им е най-интересно в автобуса, да се отъркат във всичката навалица, за да отидат с количката си на пазар.

    Тяхната переспектива е диаметрално противоположна на работещия човек.
    Не бързат за никъде, нямат деца да ги возят, айляк са и им е скучно.

    Да, ама хората, които вадят данъците, които плащат за бюджета на града, за тротоари, за автобуси и тн, те нямат време, щото бързат за работа, да ги вадят именно тия пари, за тях и за всички останали. И съответно им трябва автомобил. Не лукс, а необходимост. Иначе, сметката не излиза.

    Не е коректно пенсиите да решават наравно с другите. Щото данци не плащат. Щом получават, а не дават социални блага и привилегии, целевият принцип в икономиката изисква те да спазват това, което тези, които дават парите искат, а не обратното.
    Иначе става, болен здрав носи.
    Въпрос на принципи.

  27. 27 Профил на Аскет
    Аскет
    Рейтинг: 415 Неутрално

    Според мен НИКОГА в Човешката История политгюбрето не е било толкова нещастно.

    Доказвам веднага!
    1) дизеловите коли били тровели, затова ги забраняват да се произвеждат;
    2) големите джипове тровели пряко и непряко пречели на колоездачите - тях не ги забраняват да се произвеждат.
    3) отделно, както и да се погледне, като се кара колело се издиша повече КАКВО (?), но колелата и колоездачите не се забраняват...
    4) и никой дума не обелва за въглеродния отпечатък на ТРИЛИОНИТЕ взривове покрай войните в Украйна, Палестина, Йемен, Сирия, Ирак...

  28. 28 Профил на хм
    хм
    Рейтинг: 1355 Неутрално

    правилна стъпка.

    с камиончетата - на село!

  29. 29 Профил на Ralchev
    Ralchev
    Рейтинг: 445 Любопитно

    ПАРИЖ-18 евро на час
    СОФИЯ-евро за два

  30. 30 Профил на realguru
    realguru
    Рейтинг: 1425 Неутрално

    А на тракторите? ;)

  31. 31 Профил на bistr
    bistr
    Рейтинг: 1243 Неутрално

    До коментар [#16] от "pontius_glarus":
    До коментар [#22] от "cto591144385":
    - добро утро, итнересни коментари за Франция. И затова е полезно човек да чете тук на форума - винаги може да научи нещо ново за света, и то директно, от първа ръка (а не излишно-пропагандни статийки, с които често ни заливат тук).
    Те и унас сега четем че се мъчат уж нови скъпи влакове да купят - но като знаем, веднъж, че корупцията ще отнеме поне 10-20 % от парите, че линиите - от това, което казвате - у нас не са приспособени, и че нашенци ще ги обслужват - и тези 3 негативни фактора, взети заедно май не ни обещават френските реалности

  32. 32 Профил на bistr
    bistr
    Рейтинг: 1243 Неутрално

    До коментар [#26] от "Тангра":
    - интересно, имам подобни наблюдения - не от Канада, ама то си е така май и у нас... Май бързат да ходят по магазините да накупят евтините стоки да не би да свършат.
    Но втората част на коментара ви е леко противоречива ? ако се приеме вашата логика, може да се стигне до много неприятни крайности ?

  33. 33 Профил на liberalche
    liberalche
    Рейтинг: 840 Неутрално

    SUV сегмента е много повече от 1%, както някой неправилно пише.

    Ето това са левичарските политики. Те не са за равенство на възможностите, нито дори за равнопоставеност, а за равен край. Ако някой е по-успешен, да бъде възпрепятстван с дискриминативни мерки.

    Не се чудете, че иде Тръмп.

  34. 34
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  35. 35 Профил на gogo2011
    gogo2011
    Рейтинг: 766 Неутрално

    До коментар [#33] от "liberalche":

    Да караш SUV в град като Париж е мазохизъм. И е много вероятно делът на такъв тип автомобили там да е около 1%.

  36. 36 Профил на petrow1973
    petrow1973
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Новата тарифа ще важи и за електрически автомобили с тегло 2 тона и повече

    https://automedia.investor.bg/a/2-novini/46758-kolko-tezhat-elektromobilite-predlagani-na-pazara

    Париж не вярва на електрически сълзи:)

    За умрелите - или добро или нищо За живите - само критика или нищо няма да свършат:)
  37. 37 Профил на Niraah
    Niraah
    Рейтинг: 440 Неутрално

    Този референдум не е толкова актуален, колкото другия с тротинетките. Не вярвам много хора да се вдигнат въобще да гласуват. То се вижда с просто око какво пречи на велосипедистите - навсякъде идиотски ремонти и ограждения, които стоят с години. Общо взето, Идалго не става. Единственият й шанс сега е опозиция на Макрон.

  38. 38 Профил на Митко Палаузофф
    Митко Палаузофф
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Според мен, заради гейските и екологичните малоумщини, които някак завладяха част от природонаселението на Запад, обществата там ще претърпят неприятни сътресения. Изтичане на мозъци и на предприемчивите към страни, които не залитат в безумщини. Например в Дубай вече има не само престъпна и полу-престъпна измет, но и нормални хора от Запада, на които им се повръща вече от политическата коректност и ограниченията в Западна Европа. Може в някакъв момент и Източна Европа да се окаже желана дестинация за отърване от гейска пропаганда, цветнокожа измет и всякакви ограничения на свободата.

    В Гейропа съм! В Гейропа съм!
  39. 39 Профил на fury_21
    fury_21
    Рейтинг: 16 Неутрално

    На кому е нужен СУВ? Кола, която тежи около 2 тона, 4Х4, с 300 и косур кански сили, с десетки екстри да превози една руса кифли тежащи 60 кг мокра за да я закара от МОЛ 1 до фризьорката или да вземе детето от градината. Това си е живо разхищение на ресурси и средства. Същата работа може да й свърши и един електрически Смарт.

  40. 40 Профил на liberalche
    liberalche
    Рейтинг: 840 Неутрално

    До коментар [#35] от "gogo2011":

    През 2021 г. делът на SUV e 61% от произведените автомобили. Това е най-бързо растящият сегмент на продажби на автомобили. Френските (и не само) производители залагат точно на SUV. Това са маневрени и с повече пространство коли и съвсем не е верно, че всички са 4х4 и с голям литраж на двигателя. Но се броят за луксозен клас. Много от тях са и хибриди. Напримир едно Renault Capture е доста по-нисък разход от Мазда 3 2.0. И в Париж точно такива рена има бая, както и аналози на Ситроен и Пежо, също немски и корейски. Ако живееш в района на голям Париж е съвсем нормално да имаш точно такава кола. В Париж, който сам по себе си не е толкова голям, е пълно с маргинали, защото хората с пари не желаят да плащат за ограничения. Аз често пътувам там с кола и имам приятели, та затова малко директни наблюдения давам.

  41. 41
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  42. 42 Профил на realismisthename
    realismisthename
    Рейтинг: 116 Неутрално

    Кфо ни занимавате с френска арабия. Абдулах и мухаммад да се оправят.

  43. 43
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  44. 44 Профил на Костадин Иванов
    Костадин Иванов
    Рейтинг: 3545 Весело

    До коментар [#33] от "liberalche":Да караш SUV в град като Париж е мазохизъм. И е много вероятно делът на такъв тип автомобили там да е около 1%.
    —цитат от коментар 35 на gogo2011


    Щом някои карат автобуси, значи не е невъзможно.

    Еретик
  45. 45 Профил на Костадин Иванов
    Костадин Иванов
    Рейтинг: 3545 Весело

    На кому е нужен СУВ? Кола, която тежи около 2 тона, 4Х4, с 300 и косур кански сили, с десетки екстри да превози една руса кифли тежащи 60 кг мокра за да я закара от МОЛ 1 до фризьорката или да вземе детето от градината. Това си е живо разхищение на ресурси и средства. Същата работа може да й свърши и един електрически Смарт.
    —цитат от коментар 39 на fury_21


    Този, дето и купува колата, мисли какво той самият би искал да кара.
    Със СУВ лично аз приключих след деветмесечен експеримент и се върнах при комбитата.

    Еретик
  46. 46 Профил на SS
    SS
    Рейтинг: 1379 Весело

    Правилно !

    Джиповете трябва да отстъпят място на тракторите ...

  47. 47 Профил на pontius_glarus СУПЕР
    pontius_glarus
    Рейтинг: 3770 Неутрално

    До 36:"petrow1973".....Новата тарифа ще важи и за електрически автомобили с тегло 2 тона и повече.... Париж не вярва на електрически сълзи...."

    Дори и в българските градове се появиха електрически автобуси. Нямаш си на представа колко скоро централните райони на големите градове ще бъдат забранени за автомобили с ДВГ. Дори и у нас. И едновременно с това ще отпаднат привилегиите за електричките.
    Нали знаеш, палеолита (каменната ера) е отминал не защото са свършили камъните.....



  48. 48
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  49. 49
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #