За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
venciч
Рейтинг: 414 НеутралноПравилно! Поне двойно...
I use 🇵🇸 🇹🇷 to wipe my assКМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 2839 НеутралноДо коментар [#1] от "zelenia_udavnik":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!По принцип трява да са забранени в градовете.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
442
Рейтинг: 544 РазстроеноТази година за големите, догодина за по-малките и така, ... .
cto591144385
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#5] от "442":
Не съм видял подобни возила в Париж, но щом твърдят че има..... 🤔
Може пък и да са прави. Мярката засяга много по-малко от 1% от мпс във френската столица.
Горе долу си е чист PR.
Тротинетките и чернилките са огромния проблем, но никой не ги закача 😄😄😄😄
zelenia_udavnik
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#6] от "cto591144385":
Франция има големи железници. Мамата си трака електрик влаковете им фучат по 250-300 км в час
cto591144385
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#7] от "zelenia_udavnik":
Кога си бил последно във Франция, руский дебил?!
TGV не е за всеки. Доста са скъпички. За теб по скоро са абсолютно недостъпни.
442
Рейтинг: 544 РазстроеноДо коментар [#6] от "cto591144385":
Принципа е важен, сега най-големите, и всички се кефят - НЕКААА ИМ, ама после идва и техния ред и почват да плачат с глас.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
pontius_glarus
Рейтинг: 3770 Неутрално"....има за цел да утрои таксите за паркиране за автомобили от 1.6 тона..."
1,6 т е автомобил от средния клас. Не знам дали електричките от средния клас не са по-тежки?
Мисля, че проблем стават габаритите на новите автомобили, всеки нов модел е поне 5 см по-дълъг.
cto591144385
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#10] от "zelenia_udavnik":
".... Имат и по бавни 80 км в час...."
Тези са само на север покрай Алпите.
Дугите си "хвъркат"....
zelenia_udavnik
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#12] от "cto591144385":
Те не само са електрички но и супер комфорт. Не усещаш завой, не усещаш клатене вибрации. Супер железници имат изградени французите
pontius_glarus
Рейтинг: 3770 НеутралноНе е преувеличено!
yilt_
Рейтинг: 900 НеутралноСкоро и у нас.
pontius_glarus
Рейтинг: 3770 НеутралноДо коментар [#10] от "zelenia_udavnik":
Най-важното при TGV са жп линиите, почти прави участъци, предпочитат линиите да катерят хълмовете вместо да ги заобикалят, монтирани са на гумени тампони за намаляване на вибрациите. А колегата от [#8] от "cto591144385" е прав, цените им много се вдигнаха, особено ако купуваш билет 1 час преди да се качиш. Оказва се, че тези влакове са с много скъпи конструкции (предвидени са за скорост почти 600 км/ч, но рядко достигат 300 км), или нещо като да ползваш Мазерати с 4 врати за такси.
pontius_glarus
Рейтинг: 3770 НеутралноНаистина са супер! Пътувах с TGV към Рен, случайно във вагона бяхме трима или четирима, аз в единия край, а една дама в другия край тихо говореше по телефона си. Чувах я все едно бе през една седалка.
cto591144385
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#16] от "pontius_glarus":
Вие се бутайте долу, аз да си живея на спокойствие във Вал д'изеер 😄😄😄😄
pontius_glarus
Рейтинг: 3770 НеутралноДо коментар [#18] от "cto591144385":
И в България не е зле, да не говорим че времето на банкянгския Простак си отива. Зорлем ще ни направят пътища и в прованса, АМ Хемус и АМ Черно море.
Без много шум строителите се насочват към 2-етажни индивидуални къщи покрай морето на север от Балкана, район останал леко в сянка покрай бетон-истерията на юг. Райони с хубав климат и слънце (но без мистрала), сравнително спокойни, с изобилие от пресни зеленчуци, плодове, грозде и съвсем прилично вино за 4-5 лв литъра. А наш'те манговци колкото и да са неприятни, са по-поносими от чернилките и арабелите в Западна Европа.
gogo2011
Рейтинг: 766 НеутралноДо коментар [#6] от "cto591144385":
Големи СУВ съм виждал предимно на араби, но не мисля, че високата такса ще им е проблем. Тротинетките ги забраниха.
cto591144385
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#19] от "pontius_glarus":
"... съвсем прилично вино за 4-5 лв литъра....."
Което и да е френско вино за 6 евро (не съм виждал по-евтино) превъзхожда в пъти българското.
Както и не познавам французин без тирбушин в джоба 😜
Въпрос на приоритет, все пак.
cto591144385
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#20] от "gogo2011":
По велоалеите в Алпите си се движат свободно тротинетките... Самият аз притежавам такава, но се съобразявам кога и къде я ползвам. Горе има доста камери и не се препоръчва качването на стари дизели. В Куршавел и Шамони глобите са жестоки.При нас не чак толкова.
Ама ако знаете колко луксозен затвор си имаме....
😀😀😀😀😀
anonymous
Рейтинг: 423 НеутралноВ развитите европейски общества градовете са за хората, а не за автомобилите. На Ганьо като не му отърва да си седи в Горубляне.
gogo2011
Рейтинг: 766 НеутралноДо коментар [#22] от "cto591144385":
Статията е за Париж, а не за мерене на п*шки.
cto591144385
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#23] от "anonymous":
И какво общо има тук Горубляне?!?!?!
🤔
Тангра
Рейтинг: 1022 НеутралноКато живеех в Канада, на пенсиите им дай градски транспорт, да излязат в 8.30 сутринта, когато всички отиват на работа, щото баш тогава им е най-интересно в автобуса, да се отъркат във всичката навалица, за да отидат с количката си на пазар.
Тяхната переспектива е диаметрално противоположна на работещия човек.
Не бързат за никъде, нямат деца да ги возят, айляк са и им е скучно.
Да, ама хората, които вадят данъците, които плащат за бюджета на града, за тротоари, за автобуси и тн, те нямат време, щото бързат за работа, да ги вадят именно тия пари, за тях и за всички останали. И съответно им трябва автомобил. Не лукс, а необходимост. Иначе, сметката не излиза.
Не е коректно пенсиите да решават наравно с другите. Щото данци не плащат. Щом получават, а не дават социални блага и привилегии, целевият принцип в икономиката изисква те да спазват това, което тези, които дават парите искат, а не обратното.
Иначе става, болен здрав носи.
Въпрос на принципи.
Аскет
Рейтинг: 415 НеутралноСпоред мен НИКОГА в Човешката История политгюбрето не е било толкова нещастно.
Доказвам веднага!
1) дизеловите коли били тровели, затова ги забраняват да се произвеждат;
2) големите джипове тровели пряко и непряко пречели на колоездачите - тях не ги забраняват да се произвеждат.
3) отделно, както и да се погледне, като се кара колело се издиша повече КАКВО (?), но колелата и колоездачите не се забраняват...
4) и никой дума не обелва за въглеродния отпечатък на ТРИЛИОНИТЕ взривове покрай войните в Украйна, Палестина, Йемен, Сирия, Ирак...
хм
Рейтинг: 1355 Неутралноправилна стъпка.
с камиончетата - на село!
Ralchev
Рейтинг: 445 ЛюбопитноПАРИЖ-18 евро на час
СОФИЯ-евро за два
realguru
Рейтинг: 1425 НеутралноА на тракторите? ;)
bistr
Рейтинг: 1243 НеутралноДо коментар [#16] от "pontius_glarus":
До коментар [#22] от "cto591144385":
- добро утро, итнересни коментари за Франция. И затова е полезно човек да чете тук на форума - винаги може да научи нещо ново за света, и то директно, от първа ръка (а не излишно-пропагандни статийки, с които често ни заливат тук).
Те и унас сега четем че се мъчат уж нови скъпи влакове да купят - но като знаем, веднъж, че корупцията ще отнеме поне 10-20 % от парите, че линиите - от това, което казвате - у нас не са приспособени, и че нашенци ще ги обслужват - и тези 3 негативни фактора, взети заедно май не ни обещават френските реалности
bistr
Рейтинг: 1243 НеутралноДо коментар [#26] от "Тангра":
- интересно, имам подобни наблюдения - не от Канада, ама то си е така май и у нас... Май бързат да ходят по магазините да накупят евтините стоки да не би да свършат.
Но втората част на коментара ви е леко противоречива ? ако се приеме вашата логика, може да се стигне до много неприятни крайности ?
liberalche
Рейтинг: 840 НеутралноSUV сегмента е много повече от 1%, както някой неправилно пише.
Ето това са левичарските политики. Те не са за равенство на възможностите, нито дори за равнопоставеност, а за равен край. Ако някой е по-успешен, да бъде възпрепятстван с дискриминативни мерки.
Не се чудете, че иде Тръмп.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
gogo2011
Рейтинг: 766 НеутралноДо коментар [#33] от "liberalche":
Да караш SUV в град като Париж е мазохизъм. И е много вероятно делът на такъв тип автомобили там да е около 1%.
petrow1973
Рейтинг: 8 НеутралноНовата тарифа ще важи и за електрически автомобили с тегло 2 тона и повече
За умрелите - или добро или нищо За живите - само критика или нищо няма да свършат:)https://automedia.investor.bg/a/2-novini/46758-kolko-tezhat-elektromobilite-predlagani-na-pazara
Париж не вярва на електрически сълзи:)
Niraah
Рейтинг: 440 НеутралноТози референдум не е толкова актуален, колкото другия с тротинетките. Не вярвам много хора да се вдигнат въобще да гласуват. То се вижда с просто око какво пречи на велосипедистите - навсякъде идиотски ремонти и ограждения, които стоят с години. Общо взето, Идалго не става. Единственият й шанс сега е опозиция на Макрон.
Митко Палаузофф
Рейтинг: 8 НеутралноСпоред мен, заради гейските и екологичните малоумщини, които някак завладяха част от природонаселението на Запад, обществата там ще претърпят неприятни сътресения. Изтичане на мозъци и на предприемчивите към страни, които не залитат в безумщини. Например в Дубай вече има не само престъпна и полу-престъпна измет, но и нормални хора от Запада, на които им се повръща вече от политическата коректност и ограниченията в Западна Европа. Може в някакъв момент и Източна Европа да се окаже желана дестинация за отърване от гейска пропаганда, цветнокожа измет и всякакви ограничения на свободата.
В Гейропа съм! В Гейропа съм!fury_21
Рейтинг: 16 НеутралноНа кому е нужен СУВ? Кола, която тежи около 2 тона, 4Х4, с 300 и косур кански сили, с десетки екстри да превози една руса кифли тежащи 60 кг мокра за да я закара от МОЛ 1 до фризьорката или да вземе детето от градината. Това си е живо разхищение на ресурси и средства. Същата работа може да й свърши и един електрически Смарт.
liberalche
Рейтинг: 840 НеутралноДо коментар [#35] от "gogo2011":
През 2021 г. делът на SUV e 61% от произведените автомобили. Това е най-бързо растящият сегмент на продажби на автомобили. Френските (и не само) производители залагат точно на SUV. Това са маневрени и с повече пространство коли и съвсем не е верно, че всички са 4х4 и с голям литраж на двигателя. Но се броят за луксозен клас. Много от тях са и хибриди. Напримир едно Renault Capture е доста по-нисък разход от Мазда 3 2.0. И в Париж точно такива рена има бая, както и аналози на Ситроен и Пежо, също немски и корейски. Ако живееш в района на голям Париж е съвсем нормално да имаш точно такава кола. В Париж, който сам по себе си не е толкова голям, е пълно с маргинали, защото хората с пари не желаят да плащат за ограничения. Аз често пътувам там с кола и имам приятели, та затова малко директни наблюдения давам.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
realismisthename
Рейтинг: 116 НеутралноКфо ни занимавате с френска арабия. Абдулах и мухаммад да се оправят.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
Костадин Иванов
Рейтинг: 3545 ВеселоЩом някои карат автобуси, значи не е невъзможно. Еретик
Костадин Иванов
Рейтинг: 3545 ВеселоТози, дето и купува колата, мисли какво той самият би искал да кара.
Със СУВ лично аз приключих след деветмесечен експеримент и се върнах при комбитата. Еретик
SS
Рейтинг: 1379 ВеселоПравилно !
Джиповете трябва да отстъпят място на тракторите ...
pontius_glarus
Рейтинг: 3770 НеутралноДо 36:"petrow1973".....Новата тарифа ще важи и за електрически автомобили с тегло 2 тона и повече.... Париж не вярва на електрически сълзи...."
Дори и в българските градове се появиха електрически автобуси. Нямаш си на представа колко скоро централните райони на големите градове ще бъдат забранени за автомобили с ДВГ. Дори и у нас. И едновременно с това ще отпаднат привилегиите за електричките.
Нали знаеш, палеолита (каменната ера) е отминал не защото са свършили камъните.....
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.