Арестуван е осми заподозрян за атентата край Москва

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (75)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Ron Stoff
    Ron Stoff
    Рейтинг: 376 Неутрално

    Стари руски номера - набеждаваш кого да е, и убеждаваш крепостните в ефективността на службите.

  2. 2 Профил на Observer
    Observer
    Рейтинг: 11 Неутрално

    Руския комисар по правата на човека има същия смисъл като морското министерство на Швейцария!

  3. 3 Профил на До руските мекерета
    До руските мекерета
    Рейтинг: 1947 Весело

    Видими следи? Глупости.

    Кому не се е случвало да изгуби ушенце в присъствие на зеленясали вежливи човечета?

  4. 4 Профил на isprian
    isprian
    Рейтинг: 682 Неутрално

    Има още един заподозрян. Намира се на минус 15 то ниво на един бункер.

    Образованието, знанието и свободата на мисълта е опасност за всяка диктатура!
  5. 5 Профил на MilliVanilli
    MilliVanilli
    Рейтинг: 653 Неутрално

    Руския комисар по правата на човека има същия смисъл като морското министерство на Швейцария!
    —цитат от коментар 2 на Observer


    На времето начело на Унгария беше един адмирал Хорти.

    Сам съм, други няма...
  6. 6 Профил на putinxujlo
    putinxujlo
    Рейтинг: 2047 Весело

    До края на 5-ия ден след терористичната атака имаме 4 странни, бити и унизени и накрая арестувани таджики (според мен единият от които вече беше мъртъв в съдебната зала), баща и двама сина (собственици на Рено), и собственикът на апартамента, в който тези странни таджики са наели СТАЯ..
    Разузнавателните служби в Оркланд са просто уникални....
    ААААААААААА 😂⁉️🤣🤣🤣🤣💩💩💩💩💩

    "Чуждестранен агент"
  7. 7 Профил на Роси СУПЕР
    Роси
    Рейтинг: 5587 Неутрално

    "Руският комисар по правата на човека заяви, че "абсолютно неприемливо да се прилагат изтезания върху задържани и обвиняеми"
    Ма те и такъв комисар ли имат. И с какво се занимава?

  8. 8 Профил на Таньо Танев
    Таньо Танев
    Рейтинг: 616 Разстроено

    Стари руски номера - набеждаваш кого да е, и убеждаваш крепостните в ефективността на службите.
    —цитат от коментар 1 на Ron Stoff


    така правят > обвиняват селския идиот и си работиш спокойно
    ... защото медиите и шефовете искат отговор веднага, а НЯМА.

  9. 9 Профил на Killing Joke
    Killing Joke
    Рейтинг: 1058 Неутрално

    Стари руски номера - набеждаваш кого да е, и убеждаваш крепостните в ефективността на службите.
    —цитат от коментар 1 на Ron Stoff


    Това е най-важното нещо за всяка подобна служба - вярата в нейната компетентност и непогрешимост. "Тия знаят всичко", нали. А ФСБ, Росгвардия и подобните се изложиха тотално.
    Хайде, ясно е, че навън са пълна нула. Руснаците свикнаха с това. Но вече и на вътрешния фронт се дънят, а това хич не е добре.

  10. 10 Профил на qqv391093118 СУПЕР
    qqv391093118
    Рейтинг: 774 Неутрално

    Сигурно това вече е самият Зеленски?

  11. 11 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 3767 Неутрално

    Този сигурно ще се окаже без език...

    "Достъпът до истинска информация вече няма значение, лице което е деморализирано не е способно да оцени истинската информация, за него фактите не означават нищо! Даже да бъде затрупано с информация, с автентични доказателства, с документи, със снимки, ако го заведете насила в СССР и му покажете концентрационен лагер, той ще откаже да повярва на всичко това. Когато военният ботуш го стъпче, едва тогава ще разбере, но не и преди това, това представлява деморализацията!" Юрий Безменов, специалист по съветска пропаганда, дезинформация и подривни дейности, сътрудник на КГБ
  12. 12 Профил на ldc111094807
    ldc111094807
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Според анализаторите не би било възможно атентаторите изобщо да достигнат до концертната зала с оръжията и боеприпасите, нито да внесат вътре нужното огромно количество запалителна течност, без съдействието на ФСБ. Само и единствено със съдействие на ФСБ би се осъществили и оттеглянето им и то с кола, за която вече се е знаело, че е тяхна плюс преминаване през няколко десетки, ако не и стотици, въоръжени поста, установени около Москва и по пътищата минути след атентата. Целта е било да ги хванат и то непременно "на път за Украйна". Ако не им е била изрично разпоредена тази цел, то най-елементарната човешка логика налага да сменят колата, да се разпръснат в няколко посоки, да се укрият в самата Москва сред многобройната азиатска общност, а не да пътуват по пътищата, блокирани от постове, със същата кола, че даже и със същото оръжие в колата, за по-голяма "достоверност" - скрито в "тайник". Смешно и същито с бели конци, всеки би изхвърлил оръжието. Повече от ясно е, че по заповед от Кремъл ФСБ организират нападението, за да хвърлят вина на Украйна, с няколко цели: 1.Сплотяване на обществото около поизложилото се във войната ръководство, 2.Да се спечели съчувствие на международно ниво, 3.Да се настроят руснаците с омраза към Украйна и да приемат драстични действия като нападения над граждански цели, 4.Да преглътнат етническите руснаци новите етапи на мобилизацията, които вече ще засягат и щадените досега големи руски градове, поради привършване на пушечното месо в Дагестан, Бурятия и други малки етноси - жертви досега на активна мобилизация осъществяваща на практика етническо прочистване, 5.Да послужи атентатът като повод за нови драконовски изменения в законодателството по посока намаляване на човешките и граждански права и сломяване на всяка и най-малка критика срещу режима.
    А сигурно освен тези пет има и други ползи за Кремъл от атентата и специални причини да го организира, за които ще научим след години. Важное, че никая друга държава няма никаква полза, а най-малко Украйна.
    Несъмнено от САЩ са знаели, че ФСБ подготвя този атентат и затова предупредиха гражданите си да не отиват на масови мероприятия. Надявали са се, че като чуят предупрежденията, от Кремъл ще се откажат от замисленото.

  13. 13 Профил на Killing Joke
    Killing Joke
    Рейтинг: 1058 Неутрално

    Според анализаторите не би било възможно атентаторите изобщо да достигнат до концертната зала с оръжията и боеприпасите, нито да внесат вътре нужното огромно количество запалителна течност, без съдействието на ФСБ. Само и единствено със съдействие на ФСБ би се осъществили и оттеглянето им и то с кола, за която вече се е знаело, че е тяхна плюс преминаване през няколко десетки, ако не и стотици, въоръжени поста, установени около Москва и по пътищата минути след атентата. Целта е било да ги хванат и то непременно "на път за Украйна". Ако не им е била изрично разпоредена тази цел, то най-елементарната човешка логика налага да сменят колата, да се разпръснат в няколко посоки, да се укрият в самата Москва сред многобройната азиатска общност, а не да пътуват по пътищата, блокирани от постове, със същата кола, че даже и със същото оръжие в колата, за по-голяма "достоверност" - скрито в "тайник". Смешно и същито с бели конци, всеки би изхвърлил оръжието. Повече от ясно е, че по заповед от Кремъл ФСБ организират нападението, за да хвърлят вина на Украйна, с няколко цели: 1.Сплотяване на обществото около поизложилото се във войната ръководство, 2.Да се спечели съчувствие на международно ниво, 3.Да се настроят руснаците с омраза към Украйна и да приемат драстични действия като нападения над граждански цели, 4.Да преглътнат етническите руснаци новите етапи на мобилизацията, които вече ще засягат и щадените досега големи руски градове, поради привършване на пушечното месо в Дагестан, Бурятия и други малки етноси - жертви досега на активна мобилизация осъществяваща на практика етническо прочистване, 5.Да послужи атентатът като повод за нови драконовски изменения в законодателството по посока намаляване на човешките и граждански права и сломяване на всяка и най-малка критика срещу режима. А сигурно освен тези пет има и други ползи за Кремъл от атентата и специални причини да го организира, за които ще научим след години. Важное, че никая друга държава няма никаква полза, а най-малко Украйна.Несъмнено от САЩ са знаели, че ФСБ подготвя този атентат и затова предупредиха гражданите си да не отиват на масови мероприятия. Надявали са се, че като чуят предупрежденията, от Кремъл ще се откажат от замисленото.
    —цитат от коментар 12 на ldc111094807


    Ха, вече скрито в тайник ли е било :D
    Последно го бяха изхвърлили и не помнеха къде :D

  14. 14 Профил на Бубенце
    Бубенце
    Рейтинг: 600 Весело

    👂- Ето, наличието на ухо в емоджитата не било само за Терзиев и Мошето. Имало и буквално значение.

    👂🦻👂🦻

    42864cd0e1dac484f51402d3d5155b72
  15. 15 Профил на brazza
    brazza
    Рейтинг: 2325 Неутрално

    Чета гореизказалите се и се питам - а имало ли е изобщо атентат?
    И ако е имало, не е лично Путин стрелял, с цел сплотяване на обществото?

    А, и още един въпрос - тия, пишещите, четат ли западна преса или просто всичко си знаят?

  16. 16 Профил на DeepBlue
    DeepBlue
    Рейтинг: 422 Неутрално

    Нали са се возили на някакво разнебитено Рено -значи и Макрон е замесен а пък Макрон е приятел на Зеленски и отново стигаме до украинците.

    След всички решения които сте взели през живота си ,сте решили да ми прочетете коментара.
  17. 17 Профил на danvan СУПЕР
    danvan
    Рейтинг: 7136 Неутрално

    Ако ще и 20 човека да арестуват, фактът е, че Путин демонстрира некадърност в защитата на гражданите.

    Но те са толкова наплашени, че едва ли някой ще се осмели да го каже.

    Мутрите от 90-те поеха открито държавата, а ние ги последвахме. Sapienti Sat
  18. 18 Профил на Констататор СУПЕР
    Констататор
    Рейтинг: 1200 Неутрално

    Meduza: 10 въпроса, на които няма отговор три дни след атентата в Крокус.

    https://frognews.bg/novini/meduza-10-vaprosa-koito-niama-otgovor-tri-dni-sled-atentata-krokus.html

  19. 19 Профил на kgo041117066
    kgo041117066
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Само и единствено със съдействие на ФСБ би се осъществили и оттеглянето им и то с кола, за която вече се е знаело, че е тяхна плюс преминаване през няколко десетки, ако не и стотици, въоръжени поста, установени около Москва и по пътищата минути след атентата.
    —цитат от коментар 12 на ldc111094807


    Много, много вероятно, особено в Русия. Те са царе на това- да измислят някаква адски нелогична простотия, и да я наложат- силово- на плебеса. Отделно- плебеса им е толкова зле, че ще повярва на всичко...

    Обаче има една подробност... ОК, ФСБ са го организирали. Но- както и ти казваш- десетки или стотици постове... За да минат терорягите през тях- тези постове трябва да са в заверата, така да се каже. От десетки, или стотици намесени, сред които- и обикновени ченгета- така ли един няма да си отвори устата, и да каже- казаха ми да стискам очите, когато минава тази или онази кола...

    Ама пък знае ли човек... Като се сетя какво беше у нас през комунизма- не стотици, хиляди да намесиш в пъкленото си дело- всички мълчаха. Страх, бате... човещинка си е...

  20. 20 Профил на DeepBlue
    DeepBlue
    Рейтинг: 422 Неутрално

    А този който е извършил противопожарната проверка на залата (запалила се като факла от две шишета с бензин)
    А кои е затворил аварйните изходи.
    Защо ФСБ минават 4 километра за един час няма значение.

    След всички решения които сте взели през живота си ,сте решили да ми прочетете коментара.
  21. 21 Профил на georgievb
    georgievb
    Рейтинг: 644 Любопитно


    Чета гореизказалите се и се питам - а имало ли е изобщо атентат?И ако е имало, не е лично Путин стрелял, с цел сплотяване на обществото?А, и още един въпрос - тия, пишещите, четат ли западна преса или просто всичко си знаят?
    —цитат от коментар 15 на brazza


    Ти смяташ, че някой иска да търси истината ли? По време на война?
    Който победи, той ще е прав и добър. Победените винаги са лоши, но се казва, че са лоши, затова са победени. Така е в исторята.

    Вие нищо не наете за справедливостта. За някои може, за други не ... всичко зависи от големината на зъбите...
  22. 22 Профил на Deputat 241
    Deputat 241
    Рейтинг: 2563 Неутрално

    Има само една логична връзка ТЕЗИ таджики да са извършителите. Платили са им половината от обещания половин милион рубли. При това по карта, т.е. в РУБЛИ. Е, има само едно място извън Русия, където рублите вървят и на чиято гранца са хванати. И това е Беларус. И пак няма украинска следа, напук на "компетентните" органи и още по- компетентните путинофили...

    УВАЖАЕМИ ТРОЛОВЕ! Моля следете внимателно постовете ми. От щракането на вашите минуси зависи животът на семействата ви. А аз съм тук да ви спася. Ще пиша за ваше благоденствие.
  23. 23 Профил на danvan СУПЕР
    danvan
    Рейтинг: 7136 Неутрално

    Има още един заподозрян. Намира се на минус 15 то ниво на един бункер.
    —цитат от коментар 4 на isprian


    Все повече факти сочат в тази посока.

    Мутрите от 90-те поеха открито държавата, а ние ги последвахме. Sapienti Sat
  24. 23 Профил на Бубенце
    Бубенце
    Рейтинг: 600 Неутрално

    До коментар [#15] от "brazza":

    Тия са от особената порода "Кръвожаден паважен плашипутарник".

    42864cd0e1dac484f51402d3d5155b72
  25. 25 Профил на Таралеж
    Таралеж
    Рейтинг: 2614 Неутрално

    Руските служби къде са блеели?
    Аха, сетих се!
    Както Обикновенно, както през последните сто години основната им задача е да избиват свободомислещи!

  26. 26 Профил на vogon_jeltz
    vogon_jeltz
    Рейтинг: 81 Любопитно

    Арестуван е осми заподозрян за атентата край Москва...


    А ще има ли и: Арестуван е ДЕВЕТИ заподозрян за атентата край Москва - ЕДНО МЪНИЧКО ЗЛОБНО ЧОВЕЧЕ - ВЛАДИМИР ВЛАДИМИРОВИЧ ПУТИН???

    Fuck Your Opinion
  27. 27 Профил на vogon_jeltz
    vogon_jeltz
    Рейтинг: 81 Любопитно

    До коментар [#23] от "Бубенце":


    Тия са от особената порода "Кръвожаден паважен плашипутарник".
    —цитат от коментар 23 на Бубенце


    ???
    Визирате анатомичен орган, или едно дребно човече със същото име (като на анатомичния женски орган)?

    Fuck Your Opinion
  28. 28 Профил на Йордан Димитров
    Йордан Димитров
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#26] от "puck_futin":

    От чужда страна бе никакъв Путин

  29. 29 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 1392 Весело

    ЕК остава без комисар.." - 0 коментара
    Руски комисар казал - 30 коментара

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  30. 30 Профил на voodoo_child
    voodoo_child
    Рейтинг: 694 Неутрално

    Уф, тоя бетер като султана в Анкара. Опит за атентат по всички телевизии и после половин Турция в каушите.

  31. 31 Профил на Бубенце
    Бубенце
    Рейтинг: 600 Весело

    До коментар [#27] от "puck_futin":

    Хубаво се разпознаваш, но не си само ти де. Спокойно.

    42864cd0e1dac484f51402d3d5155b72
  32. 32 Профил на Полковник Паликъщов
    Полковник Паликъщов
    Рейтинг: 2278 Неутрално

    Анализ на български политолог:

    https://trud.bg/терористите-са-аватар-на-мощна-специална-служба/
    Терористите са аватар на мощна специална служба
    Автор: Боян Чуков
    Ислямска държава пое отговорност за терористичния акт в Москва. Установените 4-ма терористи от 6 са граждани на Таджикистан. Със същия успех може да се твърди, че злодеянието е извършено от Ал-Кайда или Джабхат ан-Нусра.
    За експертите е ясно, че въпросните етикети са изключително удобни, за да се скрие участието на сериозни специални служби на глобални или регионални фактори. Изброените по-горе терористични групировки са финансират, обучават и въоръжават от експерти в диверсионното разузнавателното дело.
    В Таджикистан населението е официално предимно сунитско. Но реално таджиките са криптошиити. Таджикският език е персийски език. В Таджикистан със сериозни позиции разполага сектата на исмаилитите водена от Ага Хан IV. През 1969 г. Ага Хан се жени за лейди Джеймс Чарлз Крайтън-Стюарт, която става принцеса Салимах Ага Хан и приема името Бегум Салимах Ага Хан, когато се омъжва за него. Сара Франсис преди това е била омъжена за лорд Джеймс Чарлз Крайтън-Стюарт, син на Джон Крайтън-Стюарт, 5-ти маркиз на Бют.
    Най-вероятно подизпълнител на терористичния акт е ГУР (военното разузнаване на Украйна) с ръководител Кирил Буданов. Кой точно непосредствено и методично ръководи ГУР, е публична тайна даже за неспециалистите. Псевдоекспертите, които говорят, че „нивото на сигурност в Москва е шокиращо ниско“ се нуждаят от гинко билоба. Да си спомнят поне за кървавата баня в зала Батаклан във Франция...
    Естествено, че в момента всички специални служби по света ще се кълнат, че нямат нищо общо с драмата в Москва. Но терористичната група е аватар на мощна специална служба, която разполага с сериозна агентурна мрежа сред радикалните ислямисти (които са само изпълнители) и има възможност да ги активира в точно определено време съгласно геостратегията, която обслужват. Остава да видим по- късно реакцията на Кремъл, която ще ни даде допълнителна информация за реалния подбудител на терористичния акт.

    Снимка на прадядо ми ПАЛИКЪЩОВ, поборник.
  33. 33 Профил на the_librarian
    the_librarian
    Рейтинг: 1449 Неутрално

    [quote#8:"Таньо Танев"][/quote]

    То хубаво ама да не си в ролята на "селския идиот", че я без ухо ще останеш, я без око... ама кой ти гледа?! Важното е специалната "антитерористична" операция да върви по план! какво тук значат някакви си личности?!? Крепостните по онези географски ширини открай време разполагат с една единствена свобода - да мрЪт по приказу сударя!

  34. 34 Профил на Killing Joke
    Killing Joke
    Рейтинг: 1058 Неутрално

    Анализ на български политолог:https://trud.bg/терористите-са-аватар-на-мощна-специална-служба/ Терористите са аватар на мощна специална службаАвтор: Боян ЧуковИслямска държава пое отговорност за терористичния акт в Москва. Установените 4-ма терористи от 6 са граждани на Таджикистан. Със същия успех може да се твърди, че злодеянието е извършено от Ал-Кайда или Джабхат ан-Нусра.За експертите е ясно, че въпросните етикети са изключително удобни, за да се скрие участието на сериозни специални служби на глобални или регионални фактори. Изброените по-горе терористични групировки са финансират, обучават и въоръжават от експерти в диверсионното разузнавателното дело.В Таджикистан населението е официално предимно сунитско. Но реално таджиките са криптошиити. Таджикският език е персийски език. В Таджикистан със сериозни позиции разполага сектата на исмаилитите водена от Ага Хан IV. През 1969 г. Ага Хан се жени за лейди Джеймс Чарлз Крайтън-Стюарт, която става принцеса Салимах Ага Хан и приема името Бегум Салимах Ага Хан, когато се омъжва за него. Сара Франсис преди това е била омъжена за лорд Джеймс Чарлз Крайтън-Стюарт, син на Джон Крайтън-Стюарт, 5-ти маркиз на Бют.Най-вероятно подизпълнител на терористичния акт е ГУР (военното разузнаване на Украйна) с ръководител Кирил Буданов. Кой точно непосредствено и методично ръководи ГУР, е публична тайна даже за неспециалистите. Псевдоекспертите, които говорят, че „нивото на сигурност в Москва е шокиращо ниско“ се нуждаят от гинко билоба. Да си спомнят поне за кървавата баня в зала Батаклан във Франция...Естествено, че в момента всички специални служби по света ще се кълнат, че нямат нищо общо с драмата в Москва. Но терористичната група е аватар на мощна специална служба, която разполага с сериозна агентурна мрежа сред радикалните ислямисти (които са само изпълнители) и има възможност да ги активира в точно определено време съгласно геостратегията, която обслужват. Остава да видим по- късно реакцията на Кремъл, която ще ни даде допълнителна информация за реалния подбудител на терористичния акт.
    —цитат от коментар 32 на Полковник Паликъщов


    Чуков, на Волгин солташака :D
    Тоя е българският Подоляка, пълен филмар.

  35. 35 Профил на канибал
    канибал
    Рейтинг: 35 Неутрално

    До коментар [#4] от "isprian":

    Тоя не е заподозрян, а е главният подсъдим за военни престъпления.

    Русоробията е безродие, социопатия и психопатия.
  36. 36 Профил на mirohero
    mirohero
    Рейтинг: 440 Неутрално

    До коментар [#12] от "ldc111094807":

    Абсолютно прав си. По-големият проблем на Украйна е, че в САЩ не оборват руската версия. Демек, разбрали са се как да я сготвят Украйна, приемливо за публиката.

  37. 37 Профил на Полковник Паликъщов
    Полковник Паликъщов
    Рейтинг: 2278 Любопитно

    А ФСБ, Росгвардия и подобните се изложиха тотално.
    —цитат от коментар 9 на Killing Joke


    И за Батаклан и 9/11 ли се изложиха руснаците?

    Снимка на прадядо ми ПАЛИКЪЩОВ, поборник.
  38. 38 Профил на zakkwylde
    zakkwylde
    Рейтинг: 606 Весело

    До коментар [#18] от "constatator":

    И сайта Pizduza и Грозев💋Навалная търдят, че има и девети задържан.

    https://t.me/c/2116125753/1409

    000000000000000000000000
  39. 39 Профил на crq15625101
    crq15625101
    Рейтинг: 556 Неутрално

    4 таджика ,необезпокоявани с калашник в ръка влизат в огромна концертна зала , в продължение на 25 минути стрелят по хората вътре , после се качват в бялото Рено и отпрашват към украинската граница ,там за чужденци ( почти не знаещи руски ) е супер лесно да преминат през блок постовете , минните полета , телените заграждения , топловизори , камери , вишки ...НЕ СЕ СМЕЙТЕ - това ни разказват от Кремъл !! ☝️😉🙄

  40. 40 Профил на the_librarian
    the_librarian
    Рейтинг: 1449 Весело

    Арестуван е осми заподозрян за атентата край Москва...А ще има ли и: Арестуван е ДЕВЕТИ заподозрян за атентата край Москва - ЕДНО МЪНИЧКО ЗЛОБНО ЧОВЕЧЕ - ВЛАДИМИР ВЛАДИМИРОВИЧ ПУТИН???
    —цитат от коментар 26 на puck_futin


    Е, не вярвам да стигнат чак до Поръчителя...

  41. 41 Профил на taratanki СУПЕР
    taratanki
    Рейтинг: 858 Неутрално

    Предстоят да бъдат арестувани:

    Бензинджията, който им е налял бензин.
    Личните фризьори.
    Мацето от кофи шопа, задето им е направила кафе да ги държи будни.
    Продавачките в магазина ( всички като членове на ОПГ).
    И т.н., и т.н….

  42. 42 Профил на taratanki СУПЕР
    taratanki
    Рейтинг: 858 Неутрално

    Анализ на български политолог:https://trud.bg/терористите-са-аватар-на-мощна-специална-служба/ Терористите са аватар на мощна специална службаАвтор: Боян ЧуковИслямска държава пое отговорност за терористичния акт в Москва. Установените 4-ма терористи от 6 са граждани на Таджикистан. Със същия успех може да се твърди, че злодеянието е извършено от Ал-Кайда или Джабхат ан-Нусра.За експертите е ясно, че въпросните етикети са изключително удобни, за да се скрие участието на сериозни специални служби на глобални или регионални фактори. Изброените по-горе терористични групировки са финансират, обучават и въоръжават от експерти в диверсионното разузнавателното дело.В Таджикистан населението е официално предимно сунитско. Но реално таджиките са криптошиити. Таджикският език е персийски език. В Таджикистан със сериозни позиции разполага сектата на исмаилитите водена от Ага Хан IV. През 1969 г. Ага Хан се жени за лейди Джеймс Чарлз Крайтън-Стюарт, която става принцеса Салимах Ага Хан и приема името Бегум Салимах Ага Хан, когато се омъжва за него. Сара Франсис преди това е била омъжена за лорд Джеймс Чарлз Крайтън-Стюарт, син на Джон Крайтън-Стюарт, 5-ти маркиз на Бют.Най-вероятно подизпълнител на терористичния акт е ГУР (военното разузнаване на Украйна) с ръководител Кирил Буданов. Кой точно непосредствено и методично ръководи ГУР, е публична тайна даже за неспециалистите. Псевдоекспертите, които говорят, че „нивото на сигурност в Москва е шокиращо ниско“ се нуждаят от гинко билоба. Да си спомнят поне за кървавата баня в зала Батаклан във Франция...Естествено, че в момента всички специални служби по света ще се кълнат, че нямат нищо общо с драмата в Москва. Но терористичната група е аватар на мощна специална служба, която разполага с сериозна агентурна мрежа сред радикалните ислямисти (които са само изпълнители) и има възможност да ги активира в точно определено време съгласно геостратегията, която обслужват. Остава да видим по- късно реакцията на Кремъл, която ще ни даде допълнителна информация за реалния подбудител на терористичния акт.
    —цитат от коментар 32 на Полковник Паликъщов


    Защо цитирате този, ток не е наред с главата.

  43. 43 Профил на До руските мекерета
    До руските мекерета
    Рейтинг: 1947 Весело

    До коментар [#5] от "MilliVanilli":

    Единствената държава, имала адмирал, без да има флот.

    Парадокс. Като Винету начело на държава, без държавата да е изградена от освидетелствани дебили.

  44. 44 Профил на Илиян Колев
    Илиян Колев
    Рейтинг: 880 Неутрално

    [/quote]

    Швейцарския флаг е сред престижните морски флагове,към 2018 г под швейцарски флаг са плавали 49 търговски кораба.

    [quote#5:"MilliVanilli"]
    —цитат от коментар 5 на MilliVanilli


    Австро-Унгарската империя е имала излаз на море ,Крайбрежие (с три коронни земи)
    – Суверено графство Гориция и Градиска
    – Свободен имперски град Триест с област сега в Италия
    – Маркграфство Истрия Пореч сега в Хърватия,получил е званиет си във флота на Австро-Унгарската империя

  45. 45 Профил на isprian
    isprian
    Рейтинг: 682 Неутрално

    До коментар [#23] от "danvan":

    Направените видеа от случайни хора. Техните изказвания след случилото се. Самите бездействия и после действия. Закъснялата "реч" с объркани посоки. Много са аргументите.

    Образованието, знанието и свободата на мисълта е опасност за всяка диктатура!
  46. 46 Профил на Killing Joke
    Killing Joke
    Рейтинг: 1058 Неутрално

    [quote#37:"Полковник Паликъщов"][/quote]

    Е ти виждаш какво стана, като Батаклан е в Русия - дни минаха, а още има хора под руините. Не ми се мисли, ако там пробват нещо подобно на 9/11 - сигурно половин Москва ще е в руини, плюс Кремъл.

  47. 47 Профил на Theodore Alexander
    Theodore Alexander
    Рейтинг: 9 Неутрално

    До коментар [#12] от "ldc111094807":

    Същото си го и мислех аз, направо 100% си прав .... Службите им са на същото ниво като военните в Украйна .. Но цялата истина си идва наяве , преди им създадоха погрешен ореол след ВСВ, а всъщност бяха същата трагедия и тогава и ако САЩ и Англия не бяха им помогнали Германия щеше да ги прегази тотално , малко им оставаше !!!

  48. 48 Профил на the_librarian
    the_librarian
    Рейтинг: 1449 Неутрално

    Анализ на български политолог:https://trud.bg/терористите-са-аватар-на-мощна-специална-служба/ Терористите са аватар на мощна специална службаАвтор: Боян ЧуковИслямска държава пое отговорност за терористичния акт в Москва. Установените 4-ма терористи от 6 са граждани на Таджикистан. Със същия успех може да се твърди, че злодеянието е извършено от Ал-Кайда или Джабхат ан-Нусра.За експертите е ясно, че въпросните етикети са изключително удобни, за да се скрие участието на сериозни специални служби на глобални или регионални фактори. Изброените по-горе терористични групировки са финансират, обучават и въоръжават от експерти в диверсионното разузнавателното дело.В Таджикистан населението е официално предимно сунитско. Но реално таджиките са криптошиити. Таджикският език е персийски език. В Таджикистан със сериозни позиции разполага сектата на исмаилитите водена от Ага Хан IV. През 1969 г. Ага Хан се жени за лейди Джеймс Чарлз Крайтън-Стюарт, която става принцеса Салимах Ага Хан и приема името Бегум Салимах Ага Хан, когато се омъжва за него. Сара Франсис преди това е била омъжена за лорд Джеймс Чарлз Крайтън-Стюарт, син на Джон Крайтън-Стюарт, 5-ти маркиз на Бют.Най-вероятно подизпълнител на терористичния акт е ГУР (военното разузнаване на Украйна) с ръководител Кирил Буданов. Кой точно непосредствено и методично ръководи ГУР, е публична тайна даже за неспециалистите. Псевдоекспертите, които говорят, че „нивото на сигурност в Москва е шокиращо ниско“ се нуждаят от гинко билоба. Да си спомнят поне за кървавата баня в зала Батаклан във Франция...Естествено, че в момента всички специални служби по света ще се кълнат, че нямат нищо общо с драмата в Москва. Но терористичната група е аватар на мощна специална служба, която разполага с сериозна агентурна мрежа сред радикалните ислямисти (които са само изпълнители) и има възможност да ги активира в точно определено време съгласно геостратегията, която обслужват. Остава да видим по- късно реакцията на Кремъл, която ще ни даде допълнителна информация за реалния подбудител на терористичния акт.
    —цитат от коментар 32 на Полковник Паликъщов


    Когато фактите говорят, другарят Чуков би следвало да замълчи.
    Руските служби се изложиха (и не за пръв път) с действията си по време на атентата. Всичко останало е плод на спекулации. Със същата степен на достовеност може да се "докаже" и че ФСБ е организотор на този терористичен акт. Още повече, не е първият такъв, дело точно на путЕн.

  49. 49 Профил на Един вампир броди из Европа
    Един вампир броди из Европа
    Рейтинг: 518 Неутрално

    И всичките англичани и американци, ти да видиш.

    Демокрацията е най-големият враг на планетата (https://foreignpolicy.com/2019/07/20/democracy-is-the-planets-biggest-enemy-climate-change/)
  50. 50 Профил на plamen_b
    plamen_b
    Рейтинг: 578 Любопитно

    До коментар [#6] от "putinxujlo":

    "До края на 5-ия ден след терористичната атака имаме 4 странни, бити и унизени и накрая арестувани таджики (според мен единият от които вече беше мъртъв в съдебната зала), баща и двама сина (собственици на Рено), и собственикът на апартамента, в който тези странни таджики са наели СТАЯ.."

    Междувременно, ИДИЛ публикува видео от терористичния акт. Но виновни на путин са Украйна, Великобритания и САЩ...

    Пътят за разрешаване на конфликта е Русия да напусне Украйна! Това е пътя за разрешаване на конфликта! (Сана Марин, финландска премиер-министърка)
  51. 51 Профил на isprian
    isprian
    Рейтинг: 682 Неутрално

    До коментар [#35] от "Sran Tors":

    Да, съгласен!

    Образованието, знанието и свободата на мисълта е опасност за всяка диктатура!
  52. 52 Профил на Killing Joke
    Killing Joke
    Рейтинг: 1058 Неутрално

    Терористите влизат в сградата в 19:55 ч.
    Стрелят, палят, колят.
    Излизат от сградата в 20:13 ч.
    Руските ченгета идват след почти час.
    Щурмът на сградата започва в 21:30 ч.
    Всичко това са доказани хилядократно факти.
    1 ч. и 17 минути. За това време и пожарът се разраства, така че покривът рухва.
    Нека Боян Билобата обясни това, като е толкова спец :)

  53. 53 Профил на cto591144385
    cto591144385
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#39] от "crq15625101":

    😆😆😆
    Смея се даже с глас. Поредната зле подредена постановка. Режисьлра, един и същ.

  54. 54 Профил на До руските мекерета
    До руските мекерета
    Рейтинг: 1947 Неутрално

    До коментар [#44] от "Илиян Колев":

    И Монфалконе. В близкото селце Дуино, което сега приютява доста читав колеж от системата UWC, има живописно разположен замък от времената на империята.

  55. 55
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  56. 56 Профил на Илиян Колев
    Илиян Колев
    Рейтинг: 880 Неутрално

    До коментар [#32] от "Полковник Паликъщов":

    И Капутлер призна,че нямало съмнение,че атентата е дело на ИДИЛ,но не пропусна обичайните си налудности,за нацистите в Украйна,които нямало начин да не са замесени.

  57. 57 Профил на pixel
    pixel
    Рейтинг: 230 Неутрално

    ."Междувременно, ИДИЛ публикува видео от терористичния акт. Но виновни на путин са Украйна, Великобритания и САЩ...
    —цитат от коментар 50 на plamen_b

    Украйна и Великобритания на една страна ,
    Сащ на друга . Бившият президент на Сащ Трамп ,
    за Даеш каза ,че терористичната организация е създадена от
    Барак Обама и Хилари Клинтън , после всички знаем какво му се случи ,

  58. 58 Профил на KRAFTWERK
    KRAFTWERK
    Рейтинг: 1404 Неутрално

    На времето начело на Унгария беше един адмирал Хорти.[quote#5:"MilliVanilli"][/quote]

    Хорти е офицер от Австроунгарския флот...., това , че става политик в неморска държава не му отнема заслугите.....

  59. 59
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  60. 60 Профил на Gavril
    Gavril
    Рейтинг: 661 Неутрално

    Този осмия има ли вече слънчоглед в джоба или?
    Или се бъркам с организатора? Украин Русотерорски?

    Няма такава шайка некадърни престъпници като режима на джуджето, не е реално.

    България, къде е нашия change we can believe in?
  61. 61 Профил на Илиян Колев
    Илиян Колев
    Рейтинг: 880 Неутрално

    От рани са починали около 40 човека,останалите от пожара,основно от отравяне с газове.Противопомарната инсталация и защитите от дим не са се задействали,ако изобщо ги е имало,освен по документи.
    За да влязат пожарникарите полицията да обяви,че терористичната заплаха е овладяна,за да влязат полицейските сили от пожарната трябвало да обявят,че пожара е овладян.

  62. 62 Профил на Julian Mall
    Julian Mall
    Рейтинг: 870 Неутрално

    До коментар [#12] от "ldc111094807":

    Стига писа глупости. ФСБ организирало атентата за да сплотявало руснаците -дрън дрън. Путин си и спечели изборите за какво са му атентати?
    Трябва да се разследва как е причинен пожарът и дали не са използвани силно запалителни смеси както в подобен пожар преди години в Търговски център. Действано е професионално на нива разузнаване на чужда държава, а не някакви брадати маргинали хванати от улицата.

    По-добре миг свобода отколкото живот в робство
  63. 63 Профил на Julian Mall
    Julian Mall
    Рейтинг: 870 Любопитно

    Терористите влизат в сградата в 19:55 ч.Стрелят, палят, колят.Излизат от сградата в 20:13 ч. Руските ченгета идват след почти час.Щурмът на сградата започва в 21:30 ч.Всичко това са доказани хилядократно факти.1 ч. и 17 минути. За това време и пожарът се разраства, така че покривът рухва.Нека Боян Билобата обясни това, като е толкова спец :)
    —цитат от коментар 52 на Killing Joke


    Тук по-любопитното е как за малко повече от десет минути са успели хем да стрелят хем да подпалят огромната сграда и защо охраната на залата изобщо не се е намесила.

    По-добре миг свобода отколкото живот в робство
  64. 64 Профил на jabs
    jabs
    Рейтинг: 90 Неутрално

    Няма начин да не си признае. Кой иска да яде уши и то собствени ...

  65. 65 Профил на taratanki СУПЕР
    taratanki
    Рейтинг: 858 Неутрално

    До коментар [#12] от "ldc111094807":Стига писа глупости. ФСБ организирало атентата за да сплотявало руснаците -дрън дрън. Путин си и спечели изборите за какво са му атентати?Трябва да се разследва как е причинен пожарът и дали не са използвани силно запалителни смеси както в подобен пожар преди години в Търговски център. Действано е професионално на нива разузнаване на чужда държава, а не някакви брадати маргинали хванати от улицата.
    —цитат от коментар 62 на Julian Mall


    Глупости пишеш ти.
    Трябва да проверят какви взятки са взели органите, за да узаконят залата.
    Знаеш ли, че в пожарната в Москва са милионери с вили по Европа?

  66. 66 Профил на taratanki СУПЕР
    taratanki
    Рейтинг: 858 Неутрално

    Шефът на ФСБ днес директно е обвинил САЩ и Великобритания за атентата.
    Без недомлъвки.

  67. 67 Профил на Julian Mall
    Julian Mall
    Рейтинг: 870 Любопитно

    [quote#65:"taratanki"][/quote]

    Това с взятките може да е спомогнало само. Как си представяш че за 18 минути некакви рамбовци могат хем да стрелят хем да подпалят огромна зала така че да се срути покривът и. Ако беше само пожарът пак щеше да има жертви но нямаше да се говори за никакъв атентат както с подпалените влакове у нас, подпалената катедрала Нотр-Дам и Търговският Център в Русия.

    По-добре миг свобода отколкото живот в робство
  68. 68 Профил на rexdog2004
    rexdog2004
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Всички факти сочат че организатор на терористичния акт е руското ФСБ. Но надали са те, но когато фактите говорят, и боговете мълчат. Все повече от руснаците са на мнение че част от ФСБ са изпълнявали частна поръчка за запалване на крокуса с цел собственикът да вземе застраховката на сградата.

  69. 69 Профил на Манчо
    Манчо
    Рейтинг: 8 Любопитно

    Защо цитирате този, ток не е наред с главата.
    —цитат от коментар 42 на taratanki


    Не си ли чувал, че човек, който, вместо да оспори аргументите на опонента си, започва с директно оплюване - такъв човек реализира 100% публично насиране?
    Казано простичко - кога стана посерко, посерко?

    Мараба, С-ДС доносници!
  70. 70
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  71. 71 Профил на Манчо
    Манчо
    Рейтинг: 8 Неутрално




    Как си представяш че за 18 минути некакви рамбовци могат хем да стрелят хем да подпалят огромна зала така че да се срути покривът и.
    —цитат от коментар 67 на Julian Mall


    Чекай, чекай, около пожара има едно голямо питане в момента. Залата е построена за да отговори на норматива "2 часа до пълно запалване". Преведено, вложените материали по документи са такива, че може да се стигне до пълно горене на сградата само след като поне два часа елементите й се подлагат на системно обгаряне. А там всичко пламва до нива, които са животозастращаващи, за десетина минути. ОК, очевидно доставчиците са икономисали от влагането на скъпите пожароустойчиви материали. Ама документацията от проведените изпитания при приемането доказва друго....Явно е някаква шмекерия на строителите. ОК. Има и още. Подпалили са залата от завесата на сцената, след като набутват над 200 души в дъното на залата и залостват изходите. Тази завеса е огромна, нещо от сорта 30/15 метра. И там нещата стават сложни, завесата е на най-известната фирма и сертификатът и е железен. А е пламнала като факла за секунди и с това акцията приключва, терористите се отправят към колата още преди края на 20 минута от началото на акцията.
    Големият въпрос е откъде тия меко казано полуграмотни хорица, барабар с техния полуграмотен духовен водач, са знаели всичко това и са се подготвили за палеж само с няколко бутилки коктейл Молотов? Кой им даде тази информация? Кой изгради този уникално точен план за действие? Терористите? Няма как, вижда се с просто око.....Моллата? От 1000+ км разстояние? Хайде, бе!
    Отговорът е очевиден.
    Да не се повтарям.

    Мараба, С-ДС доносници!
  72. 72
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  73. 73
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  74. 74 Профил на Julian Mall
    Julian Mall
    Рейтинг: 870 Неутрално

    До коментар [#71] от "Манчо":

    Това че четирима брадатковци които хващат за пръв път в живота си автомати се оказва че хем стрелят с тях точно и едновременно успяват да запалят залата и да се измъкнат а стотици присъстващи не са приказки от хиляда и една нощ. Залата предварително е била заредена със пакети силнозапалителна смес чието възпламеняване се възприема като експлозия по същия начин започва и пожара във нощният влак до Червен бряг на 29.02.2008г. с който нашите съюзници от братска Турция ни поздравиха за 130-та годишнина от Освобождението от турско робство. И там имаше силно задимяване преди да пламне пожарът. Така че имаме професионална подготовка на атентат който можеше да мине и като нещастен случай ако беше само пожара но са решили да го тропосат на ИДИЛ и затова са пратили и въоръжени терористи.

    По-добре миг свобода отколкото живот в робство
  75. 75 Профил на ulcana
    ulcana
    Рейтинг: 221 Неутрално

    Според анализаторите не би било възможно атентаторите изобщо да достигнат до концертната зала с оръжията и боеприпасите, нито да внесат вътре нужното огромно количество запалителна течност, без съдействието на ФСБ. Само и единствено със съдействие на ФСБ би се осъществили и оттеглянето им и то с кола, за която вече се е знаело, че е тяхна плюс преминаване през няколко десетки, ако не и стотици, въоръжени поста, установени около Москва и по пътищата минути след атентата. Целта е било да ги хванат и то непременно "на път за Украйна". Ако не им е била изрично разпоредена тази цел, то най-елементарната човешка логика налага да сменят колата, да се разпръснат в няколко посоки, да се укрият в самата Москва сред многобройната азиатска общност, а не да пътуват по пътищата, блокирани от постове, със същата кола, че даже и със същото оръжие в колата, за по-голяма "достоверност" - скрито в "тайник". Смешно и същито с бели конци, всеки би изхвърлил оръжието. Повече от ясно е, че по заповед от Кремъл ФСБ организират нападението, за да хвърлят вина на Украйна, с няколко цели: 1.Сплотяване на обществото около поизложилото се във войната ръководство, 2.Да се спечели съчувствие на международно ниво, 3.Да се настроят руснаците с омраза към Украйна и да приемат драстични действия като нападения над граждански цели, 4.Да преглътнат етническите руснаци новите етапи на мобилизацията, които вече ще засягат и щадените досега големи руски градове, поради привършване на пушечното месо в Дагестан, Бурятия и други малки етноси - жертви досега на активна мобилизация осъществяваща на практика етническо прочистване, 5.Да послужи атентатът като повод за нови драконовски изменения в законодателството по посока намаляване на човешките и граждански права и сломяване на всяка и най-малка критика срещу режима. А сигурно освен тези пет има и други ползи за Кремъл от атентата и специални причини да го организира, за които ще научим след години. Важное, че никая друга държава няма никаква полза, а най-малко Украйна.Несъмнено от САЩ са знаели, че ФСБ подготвя този атентат и затова предупредиха гражданите си да не отиват на масови мероприятия. Надявали са се, че като чуят предупрежденията, от Кремъл ще се откажат от замисленото.
    —цитат от коментар 12 на ldc111094807


    Напълно подкрепям, написаното от теб. Всички други твърдения за украинска връзка са брътвежи на луди човеконенавистници.

    НЕ СМЕ НАРОД, НЕ СМЕ НАРОД, А МЪРША. (П.Р. Славейков)




За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #