За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
deaf
Рейтинг: 2331 НеутралноИИ се разви в сравнение от преди десет години например,но никога няма да стане интелект... Остава си алгоритъм,но по-сложен...
guitar
Рейтинг: 233 НеутралноАко и тази идиотия се възприеме, по-добре не пращайте децата на училище! Оставете ги да затъпяват прогресивно (макар, че според статистиката вече няма накъде), да си мислят, че по малка и голяма нужда се ходи САМО онлайн и че всички (особено руски) лъжи по света са живата истина!
ACER
Рейтинг: 8 ВеселоПреди месец дадох на chatGPT да подобри едно резюме от 5 реда на английски.
Исках да го пробвам какво ще сътвори.
Така го подобри, че нищо не се разбираше от текста.
S
Рейтинг: 2188 НеутралноДо коментар [#1] от "deaf":
Как да се отнасяме към тези, които предават интересите на страната на чужда държава, например Русия? Този въпрос зададохме в чатбота с изкуствен интелект CHAT GPТ, който е свързан с историята на България. Отговорът бе категоричен: Георги Раковски, Васил Левски, Георги Бенковски и Стефан Стамболов „произнасят“ смъртна присъда за такива.
penetrating
Рейтинг: 5853 НеутралноТвърде рано за децата в началното училище.
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David HilbertАз го виждам повече като помощник на учителя за организация на уроците си (създаване на тестове) и на проверка на работите на учениците, а не както е дадено във видеото.
Gogo Gogo
Рейтинг: 8 НеутралноЩе ни наложат поредния демократичен експеримент ?
Popindeaf
Рейтинг: 2331 НеутралноДо коментар [#4] от "S":
ИИ казва и "мисли" това,което му е заложено от ЧОВЕКА. Тоест,нищо ново не казва...
naturalist
Рейтинг: 98 ВеселоТова , че в момента 30% от хората имат работа, която без проблем се поема от ИИ е само по политически причини. Когато тези причини отпаднат бавно след година - две, трагедията за тези хора ще е голяма, а в бъдеще и в по-широки обеми. Интересно е защо държавите не правят нищо в тази посока, след като бъдещето този път е напълно ясно. Никой няма да има нужда от хора за работа на бюро с компютър. Ще се развиват социалните специалности, фината и не толкова фина ръчна работа, биоземеделие и подобни. Това може да го чуете от всеки които се занимава сериозно с ИИ. Остават месеци до този момент.
naturalist
Рейтинг: 98 ВеселоДо коментар [#7] от "deaf":
Ха ха аха! 99 % от хората не казват и правят нищо повече от нещата , които са измислени от 1 % от хората. Именно тези 99 % ще бъдат заменени в следващите години. Няма драма , а?
half truth
Рейтинг: 1064 НеутралноДо коментар [#9] от "naturalist":
Всички сме заменими предвид че ИИ се саморазвива и то с нечовешки темпове. Ще го родим ще го възпитаме и ще си ходим.
Петър Георгиев
Рейтинг: 1488 ЛюбопитноЗащо да е трагедия? Защото ще се наложи да не консумираме живота по начина по който сме свикнали?
И как така бъдещето е напълно ясно? Да не вземат да дойдат вогоните в последната минута на мача, и той от напълно ясен да се превърне в отметната задачка в ту ду листа на Простетник вогон Джелтц.
citoyen
Рейтинг: 733 НеутралноСубективният фактор, човекът, трябва винаги да е над изкуствения интелект. Особено в чуствителни области като образование, медицина и др. по внимателна преценка. На този етап предпочитам живия контакт. Общуване със ''заместител'' - зависи за какво!
danvan
Рейтинг: 7460 НеутралноРазбира се, че е допустимо.
Мутрите от 90-те поеха открито държавата, а ние ги последвахме. Sapienti SatСъщият въпрос се задаваше за компютрите преди 25-30 години.
От хора със същото мислене или, по скоро, липса на такова.
daskal1
Рейтинг: 2549 НеутралноПоне в региона, който включва подготовката на учители и ръководители на образованието в учиверситета в който работя учителите сами искат да бъдат подготвени за работа с различни ИИ платформи (не е само ChatGPT). Интересът в стимулиран и от учениците, а при нас и от стдентите които ползват, често по доста елементарен начин ИИ за домашните си (текстовете от ИИ са моментално различими като речник и "кръгова логика"). За учителите е важно да се научат да използват ИИ като търсеща изследователска система в дълбочина. При нас в университета е подобно, но е абсолютно забранено да се използва ИИ за крайния резултат при собствените аналитични текстове след бакалавърско ниво.
ПП
Ако трябва да поясна за региона, това е доста общо понятие което по същество включва договореността на училищните структури да финансират подготовката на учители и администратори и да платят таксата за обучението.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
nikolay_mihaylov
Рейтинг: 698 НеутралноСтудентите вече доста ползват ИИ за курсови работи. Веднага се разпознава, че е писано от ИИ, по твърде общите, скучни и плоски фрази.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
half truth
Рейтинг: 1064 Неутрално“ текстовете от ИИ са моментално различими като речник и "кръгова логика"“
До коментар [#14] от "daskal1":
Вероятно студентите мързеливо копи-пействат без дори да редактират, затова. Всъщност в интернет има безброй неотличими текстове на ИИ.
Единствено на сигурността на източника може да се разчита.
half truth
Рейтинг: 1064 НеутралноДо коментар [#16] от "nikolay_mihaylov":
Дали ИИ е по-слаб в намирането на факти и данни от студентите. Защо да е така щом всичките са намираеми с търсачките.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
gost22
Рейтинг: 853 ЛюбопитноЕ точно, де, ИИ е идеален за подсказвач в училище. Или ти очакваш всеки ученик да измисли нещо ново, което досега никой не го е измислил. Номера е, че ИИ го докарва лесно до ниво "среден" или "добър", а за учителите е трудно да хванат кога ИИ е подсказвал. "Историята служи на българите, да не си взема поука от нея." ...Фра Дяволо. Жалко, но все още е факт...
daskal1
Рейтинг: 2549 НеутралноДо коментар [#19] от "half truth":
Просто ИИ трябва да се "тренира" от търсещия за да търси специфична информация. Не става само с един въпрос.