Македонски двуглас: Силяновска изпробва границите със спора за името

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (138)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Джо Джен
    Джо Джен
    Рейтинг: 293 Разстроено

    Е, то не може хем така, хем иначе. Едно да говориш, да настройваш съседите, пък да искаш от тях да не го имат за сериозно. Нека да бъдат по-отговорни. Договорите са затова, за да се спазват. Дори и от северомакедонците.

    А сега де! Ko прайм?!
  2. 2 Профил на Рубладжиийче
    Рубладжиийче
    Рейтинг: 235 Любопитно

    Силяновско изпълнява успешно руско-сръбският план за отдалечаване на Македония от ЕС и формиране на антиевропейски и антинатовски настроения в обществото.

  3. 3 Профил на vogon_jeltz
    vogon_jeltz
    Рейтинг: 81 Неутрално

    Македония в ЕС ще бъде като Копейкин в България!
    Джаф-джаф-джаф...

    Fuck Your Opinion
  4. 4 Профил на Hawaii
    Hawaii
    Рейтинг: 8 Весело

    Ха-хааа

    Айде тогава сите българе заедно В ЛИЧНО КАЧЕСТВО

    да употребяваме името

    МЪДЕконска държава.......

    Голема работа е това ЛИЧНОТО КАЧЕСТВО да знаете....

  5. 5 Профил на vogon_jeltz
    vogon_jeltz
    Рейтинг: 81 Неутрално

    Арбен Таравари: "Мисля, че г-жа Давкова все още е в еуфория за изборите. Не мисля, че го е направила съзнателно. Направи го по-скоро декларативно, за да покаже, че има някаква последователност в предизборната кампания..."

    А, де! Хем несъзнателно ; хем декларативно!
    Тия хептен ни вземат за канарчета!

    Fuck Your Opinion
  6. 6 Профил на Hawaii
    Hawaii
    Рейтинг: 8 Весело



    Mc Edonia

    Пиша го В ЛИЧНО КАЧЕСТВО

  7. 7 Профил на Hawaii
    Hawaii
    Рейтинг: 8 Весело


    Баба ни Гордана

    гони по ексцентричност

    БАБА АБСУРДАНА от Комиците

  8. 8 Профил на asroma1927
    asroma1927
    Рейтинг: 401 Неутрално

    Договарянето с ЕС е едно от най-трудните неща на света, като дори Великобритания го разбра с Брекзит. А да не говорим за процес по договаряне на пълноправно членство - 27 различни страни с понякога напълно противоположни интереси, които имат пълното право да искат това, което смятат, че ще защити националния им интерес. Предвид това перченето на Северна Македония и конфронтирането с две от тези страни - членки изглежда като крайно неадекватна политика, която може да доведе до това страната да бъде разделена от Албания в процеса на преговори. Общо взето, днес Северна Македония изглежда като някаква нахална муха, кацнала върху слон и опитваща се да привлече внимание. Съседите се държат така, все едно не те ще влизат в ЕС, а обратното.

  9. 9 Профил на samoedin
    samoedin
    Рейтинг: 2969 Неутрално

    Реалностите в РСМ не са много убави, както и да ги погледне човек :

    " Беше в приказката за антична Македония, в която вече не вярва. Но една друга приказка се превърна в реалност и след тези избори стана болезнено ясно, че макар и с променено име, съдбата на държавата Северна Македония е в ръцете… и на албанските политици.

    „Ако ги погледнете областите, границите, в които албанците живееха преди 10 години, ще видите, че те сега са удвоени. И в тази перспектива, след 10, максимум 20 години, Македония ще бъде трета албанска държава“, коментира Георгиевски през 2012 г.

    „Това продължава да е проблем, но вече политическите партии не реагират по такъв начин на този въпрос, защото всички трябва да се коалират накрая с някоя албанска партия. Иначе това, което си казахме тогава за албанския фактор, на практика и се случи – Македония е сериозно демографски променена страна, да не говоря за трансфер на капитала в албански ръце… Това стана част от реалността, но вече емоционалният проблем хората не го преживяват по същия начин“, признава Георгиевски сега."

    https://faktor.bg/bg/articles/prorochestvata-za-severna-makedoniya-koito-se-sbadnaha

    Това е картинката отвъд глупостите на Силяновскаи компания.......

  10. 10 Профил на Panda
    Panda
    Рейтинг: 609 Неутрално

    "...президентството не реагира, но по-късно настоя, че Силяновска има право да използва и само името "Македония"....."

    МОООЛЛЯЯЯЯ?!?!
    Силяновска е президент на Северна Македония.
    Кога ще разберат, че държава Македония не съществува.
    Или Силяновска се изживява за президент и на хората от Благоевград, Солун, Петрич, Драма, Сандански....

    Не чета коментари на абонати.
  11. 11 Профил на vogon_jeltz
    vogon_jeltz
    Рейтинг: 81 Неутрално

    До коментар [#8] от "asroma1927":


    Съседите се държат така, все едно не те ще влизат в ЕС, а обратното.
    —цитат от коментар 8 на asroma1927


    +++++
    Много точно сте го дефинирали!

    Fuck Your Opinion
  12. 12 Профил на uq
    uq
    Рейтинг: 1466 Неутрално

    Циганска работа, разговорно , ама официално.....Показаха, че не са дорасли да са не в ЕС, ами изобщо да са държава. Политиците, които народът им е избрал да го управляват, не осъзнават отговорността си и какво всъщност значи "държава"

  13. 13 Профил на мики маус СУПЕР
    мики маус
    Рейтинг: 2460 Весело

    Три дни драми заради една изкуфяла юго бабичка.
    Не си струва усилието и нервите.
    Тя сама ще кацне и ще пита за ЕС. Вие само чакайте.

  14. 14 Профил на uq
    uq
    Рейтинг: 1466 Неутрално

    До коментар [#5] от "puck_futin":

    Ама на човека му е ясно какво следва и се чуди как да го избегне с тая деменция за президент

  15. 15 Профил на petrapetra
    petrapetra
    Рейтинг: 1111 Неутрално

    Силяновска не изпробва, а просто изпълнява заръките на руската агентура и естествено обрича държавата си на мизерия и изолация като всички нещастници путинисти!

  16. 16 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 2016 Неутрално

    Силяновско изпълнява успешно руско-сръбският план за отдалечаване на Македония от ЕС и формиране на антиевропейски и антинатовски настроения в обществото.
    —цитат от коментар 2 на Рубладжиийче


    Всъщност за проектът Шиптерландия и трайната вражда с Гърция и България от 20-ти век и зад него се виждат САЩ и Турция!

    Libertarianism is just anarchy for rich people
  17. 17 Профил на jdl101210228
    jdl101210228
    Рейтинг: 27 Неутрално

    Тая югославска мумия все едно всеки момент ще се разпадне, гаси!

  18. 18 Профил на voodoo_child
    voodoo_child
    Рейтинг: 757 Неутрално

    До коментар [#16] от "comandante vs либерални ентусиасти&корпократи":

    А на дядя Валодя очите му добри, добри...☺️😉

  19. 19 Профил на Идеал Петроф
    Идеал Петроф
    Рейтинг: 1352 Любопитно

    Случая Гордана - ние това добре го знаем - и тук в България имаме аналогичен случай.
    Имаме едни едни шарлатани и лъжливи жълтопаветници, които ни поведоха в епична битка с/у крадците, корпулентните и намагнитените. И щедро ни обещаваха , че ще ги вкарат при бай Ставри, няма да се съюзяват с тях - даже . ако това стане , ще си режат ръце.
    След като се докопаха до властта - пълен обрат. Сякаш нищо не са говорили
    И сега без капка, без капка смирение и извинение - сякаш нищо не е било. Май отново имат желание да се "сглобяват"
    Ами фарисеи, кво да ги правиш....

  20. 20 Профил на Hawaii
    Hawaii
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Никакъв "двуглас" не е.
    ЕДНОГЛАС си е както и да го погледнеш.

    Баба ни Гордана само си отваря устата.

    Вместо нея

    ГАВАРИТ МАСКВА

  21. 21 Профил на Тони КОСТОВ
    Тони КОСТОВ
    Рейтинг: 1149 Неутрално

    Бабичката няма да изкара мандата.

  22. 22 Профил на chichka
    chichka
    Рейтинг: 1529 Весело

    Ами когато реши да гостува някъде из европейските страни... да ѝ пратят екскурзовод да я разходи в лично качество. А да я приемат като президент когато положи клетва като президент на РСМ.

    Русия е проказата на планетата Земя.
  23. 23 Профил на Селс китари КАТ
    Селс китари КАТ
    Рейтинг: 12 Неутрално

    Нямам никаква представа що за човек е госпожата, но виждам някакво противоречие в поведението й. От една страна се прави на много твърда. Съзнателно използва изрази, които знае, че са неприемливи за съседите. В същото време знае, че страната й не е никакъв фактор ни за съседите, ни за Балканите, ни за Европа. Спира се да говори с репортера на БТВ, с когото се познава и смята за нужно да му обяснява колко добри впечатления имала от българите в Гоце Делчев, все едно на някой в България трябва да му пука какво мисля за българите в Гоце Делчев, а накрая я виждам в подчинена поза пред тъпото парче Мицковски, който снисходително я потупва, а я се хили като ощипана мома. На всичко отгоре, тя била и конституционалист. Поне в България, като изключим последния министер на правосъдието, който всъщност е набеден конституционалист, но дори и той е класи над тази госпожа, та в България, конституционалистите са много добре подготвени юристи. Не съм чул някой с такава добавка към името в България, да се изказва непремерено и на собствено основание да признава или не признава междунараден акт, ратифициран от Парламента на РБългария. Всичко в РСМ е измислено, изглежда това се отнася и до техните конституционалисти, освен ако тая не е просто инструмент на малоумника Мицковски. Но пък що за акъл трябва да имаш, па и морал, та да позволяваш идиот, полуидиот или който и да е да те използва. Това което виждам в президента на РСМ е неособено умна жена, която позволява да бъде подчинявана, но не само като индивид, а и като професионалист. За професионализма й не съм изобщо сигурен.

    Вече няма да обиждам
  24. 24 Профил на samoedin
    samoedin
    Рейтинг: 2969 Неутрално

    До коментар [#21] от "Тони КОСТОВ":

    " Бабичката няма да изкара мандата."


    Има ли значение колко ще изкара, след като антибългарщината в РСМ е официална линия на поведение на всеки политик там, поставен на каквато и да е отговорна позиция, за президентският пост да не говорим ?

  25. 25 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 2785 Любопитно

    До коментар [#24] от "samoedin":

    Ми не го обичат предпоследния български цар.... хората...!
    Лоши спомени имат от него...

    Bukalemun
  26. 26 Профил на irl471142598 СУПЕР
    irl471142598
    Рейтинг: 3153 Неутрално

    До коментар [#20] от "Hawaii":
    Аз вече се съмнявам че РСМ иска да влиза в ЕС. По-скоро управляващата там сръбска пета колона търси благовдиден повод спечели време , очаквайки подходящ момент да откаже влизане в ЕС. В подобни случаи се ползват елементи на ..."патриотизма"...
    Нищо ново под слънцето.

  27. 27 Профил на Да вярваме на истината
    Да вярваме на истината
    Рейтинг: 2941 Неутрално

    Сърбия и Македония заедно ще имат тази година БВП около 84 милиарда долара. България-113 милиарда. При 1,5 пъти по-малко население Какво ни пука.

  28. 28 Профил на fpyyh
    fpyyh
    Рейтинг: 116 Неутрално

    Тази държава има още 50ина години живот и ще стане част от Албания. Жалко за систематичното унищожаване на българската култура и народност там, но те реално се самоубиват като нация.

    за да разберете всичко за белодробния рак, продължавайте да пушите
  29. 29 Профил на Николай Колев
    Николай Колев
    Рейтинг: 2899 Весело

    Истината излиза наяве:
    https://scontent.fsof8-1.fna.fbcdn.net/v/t39.30808-6/438163173_10233311169823277_8085791491039582149_n.jpg?_nc_cat=100&ccb=1-7&_nc_sid=5f2048&_nc_ohc=Hku3FVpOcTcQ7kNvgGV_v3L&_nc_ht=scontent.fsof8-1.fna&oh=00_AYDCEmrpG0t3hc06L9hd0XmqwKxvcFC2NLItzrN2nxRUzQ&oe=6648DBE2
    👍

    #ТУК НЕ Е МОСКВА! 🇺🇦* ПКП-Прекрасна Кърджалийска Принцеса. Политкоректна формулировка на думи на министър председателя за председателя на Народното събрание🇺🇦
  30. 30 Профил на deacon
    deacon
    Рейтинг: 735 Любопитно

    До коментар [#24] от "samoedin":Ми не го обичат предпоследния български цар.... хората...!Лоши спомени имат от него...
    —цитат от коментар 25 на eti mehter


    И кой е последния цар, бре, чалмО?След Борис III НЯМАМЕ друг цар!

  31. 31 Профил на spaceman
    spaceman
    Рейтинг: 497 Неутрално

    Селските номера на балканските провинциалисти!

  32. 32 Профил на Рубладжиийче
    Рубладжиийче
    Рейтинг: 235 Весело

    До коментар [#16] от "comandante vs либерални ентусиасти&корпократи":
    Всъщност за проектът Шиптерландия и трайната вражда с Гърция и България от 20-ти век и зад него се виждат САЩ и Турция!......



    Ако свалиш руските очила ще видиш Русия и Сърбия.

  33. 33 Профил на nikola guinot
    nikola guinot
    Рейтинг: 5 Неутрално

    Изясняват се нещата. Първо - в РСМ не е задължително президента да говори това, което пише и да подписва това, което говори. Второ - в РСМ не е задължително правителството и президента да спазват законите и международните договори, подписани от предшествениците.

  34. 34 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 3200 Любопитно

    "Позицията на ВМРО-ДПМНЕ е, че ще подхожда съгласно конституцията и законите на страната."

    Ама разбира се, сигурно заради това тази изкуфяла ВМРО бабушкерка отказа да назове ОФИЦИАЛНОТО име на страната си по време на клетвата си като президент!!! По-голямо погазване на конституцията и законите на страната има ли!!!

    П.П. Между другото трябва да спрем да наричаме тази изкукала баба президентка. Тя не се закле както трябваше да го направи, така, че не е президентка!

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  35. 35 Профил на kvasimodo
    kvasimodo
    Рейтинг: 185 Неутрално

    "показват, че може и да е твърде рано за заключения."
    Глупости! Тези лъснаха изцяло. ВМРО са фенове на Русия и Сърбия.ЕС приеме ли ги ще има втори Орбан, че и по лошо.
    А на нашите политици бедна им е фантазията какво ги чака ако техни депутати влязат в Брюксел.

    "Което беше порок стана обичай" - Сенека
  36. 36 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 3200 Любопитно

    Силяновско изпълнява успешно руско-сръбският план за отдалечаване на Македония от ЕС и формиране на антиевропейски и антинатовски настроения в обществото.
    —цитат от коментар 2 на Рубладжиийче


    Така е, но трябва да помним, че северните макета сами си я избраха, нея и нейната партия победиха на честни и демократични избори и то доста категорично! Значи, това е тяхното желание да бъдат част от руската (сръбската) сфера на влияние. Прав им път... щом това искат.

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  37. 37 Профил на dnevnikar
    dnevnikar
    Рейтинг: 3659 Неутрално

    ВИИ Маркс имени Вуте Вутев

    Преди години Путин ходи и откри в Скопие древна Македония.
    Извора на македонска азбука и производни славянски.

    Никаква видима подкрепа сега.

    Може би с Неговото неведомо проникновение
    Владимир Владимирич иска сега пък да вкара в ЕС първо Вучич?

    До коментар [#8] от "asroma1927":

    Договарянето с ЕС е едно от най-трудните неща на света, като дори Великобритания го разбра с Брекзит. А да не говорим за процес по договаряне на пълноправно членство - 27 различни страни с понякога напълно противоположни интереси, които имат пълното право да искат това, което смятат, че ще защити националния им интерес.

    Предвид това перченето на Северна Македония и конфронтирането с две от тези страни - членки изглежда като крайно неадекватна политика,
    която може да доведе до това страната да бъде разделена от Албания
    в процеса на преговори.

    Общо взето, днес Северна Македония изглежда като някаква нахална муха,
    кацнала върху слон и опитваща се да привлече внимание.

    Съседите се държат така, все едно не те ще влизат в ЕС, а обратното.

  38. 38 Профил на kvasimodo
    kvasimodo
    Рейтинг: 185 Неутрално

    До коментар [#16] от "comandante vs либерални ентусиасти&корпократи":

    Така ли?! А любимецът Ви , руски управник какви ги каканижеше по повод Славянската азбука? Това русофилите наистина сте болни мозъци. Всичко що идва от там даже екскременти им по България, го приемате с отворени обятия.

    "Което беше порок стана обичай" - Сенека
  39. 39 Профил на Кум Лисан
    Кум Лисан
    Рейтинг: 25 Неутрално

    Силяновска се държи точно като сръбските тиквеници и ще види ЕС през крив макарон. Ще продължават да се редят у нас за паспорти. За какво е този кух патриотизъм не знам, но българите и гърците не са им проблема, защото македонците след няколко години ще са малцинство в собствената си държава. Ако продължават да слушат Сърбия нищо добро не ги чака.

    Няма да се абонирам
  40. 40 Профил на Николай Колев
    Николай Колев
    Рейтинг: 2899 Неутрално

    Тая Давкова е от Охрид, а бащата на Христо Силянов също е от Охрид. Дали имат (дори далечна) родствена връзка?

    #ТУК НЕ Е МОСКВА! 🇺🇦* ПКП-Прекрасна Кърджалийска Принцеса. Политкоректна формулировка на думи на министър председателя за председателя на Народното събрание🇺🇦
  41. 41 Профил на Кортик
    Кортик
    Рейтинг: 2250 Неутрално

    Баба Гордана се обрече на изолация, кой ще преговаря с нея, когато плещи откъснати от действителноста вътрешни убеждения. Политиката не е психолечебница. Изолира РСМ от света и продължава да гради античкия Джурасик парк в центъра на Скопие.

    Червена линия, червен картон
  42. 42 Профил на realguru
    realguru
    Рейтинг: 1425 Неутрално

    "Силяновска изпробва границите със спора за името"

    Тая изкукала кака мозъка не я слуша, та тя нищо не изпробва. Просто като Байдън не може да се спомни къде се намира и какво прави и какво трябва да каже. :)

  43. 43 Профил на mvx33545439
    mvx33545439
    Рейтинг: 150 Неутрално

    Ударете ги икономически, направете ги парий в международен план (какъвто и без това са), разковете им икономикта, накарайте ги да си изядат национализма, и после сами ще дойдат да се молят страната им да се казва Северен Марс.

  44. 44 Профил на ivp9982@gmail.com
    *****
    Неутрално

    В антична Македония се е говорело гръцки. Има хиляди запазени артефакти. Тия античните що не говорят на правилният език? Защото не са антични, а са коминтерновци.

  45. 45 Профил на grajdanin1 СУПЕР
    grajdanin1
    Рейтинг: 1017 Неутрално

    До коментар [#39] от "Кум Лисан":
    "Силяновска се държи точно като сръбските тиквеници"

    Силяновска се държи точно така, както очакват от нея македонците. Избраха я май с два пъти повече гласове от досегашния президент, защото тя и партията зад нея обещаваха точно това - конфронтация до дупка, защото са велики. Еми, да ги оставим да са велики и самодостатъчни.

  46. 46 Профил на dnevnikar
    dnevnikar
    Рейтинг: 3659 Неутрално

    ВИИ Маркс имени В.И.Ленина

    Оди паси патки...

    През 20-ти век съществуваше железна граница на социалистическия лагер
    на КПСС срещу капиталистическия свят с бастиони Турция и Гърция на юг.

    Продължавайки на запад...
    строга железна граница очертаваше различията между социалистическия
    лагер на КПСС и комунистическата миниимперия Югославия.

    Въпреки всичко, веднъж годишно народите на НРБ и Югославия се събираха
    за среща на границата.

    Продължавайки...

    КПСС си бе опасала около кръста с дълги дълги железни завеси.
    Строго пазеше необятните си интереси.

    Я пак, бързак.
    Още ли или не виждаш в огледалото САЩ и Турция отзаде?
    В двата случая, намали скоростта.

    [#16] от "comandante vs либерални ентусиасти&корпократи":

    Силяновско изпълнява успешно руско-сръбският план за отдалечаване на Македония от ЕС и формиране на антиевропейски и антинатовски настроения в обществото.
    —цитат от коментар 2 на Рубладжиийче

    Всъщност за проектът Шиптерландия и трайната вражда с Гърция и България
    от 20-ти век и зад него се виждат САЩ и Турция!

  47. 47 Профил на grajdanin1 СУПЕР
    grajdanin1
    Рейтинг: 1017 Неутрално

    До коментар [#44] от "Düsseldorfer":
    "В антична Македония се е говорело гръцки."

    Това, всъщност е много спорен въпрос. Има две мнения на учени. Едните твърдят, че древният македонски е диалект на гръцкия, а другите - че си е отделен език. Явно въпросър е полически и подлежи на интерпретация. Нещо като българския език и официаалния в днешна Северна Македония.

  48. 48 Профил на valtoro
    valtoro
    Рейтинг: 560 Неутрално

    ДПМН и във частност тая изкуфяла бабичка не осъзнават ли че вече имат
    поне 2 гласа против за ЕС !!!

  49. 49 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 3002 Неутрално

    "... от екипа ѝ дойдоха две послания. Едното е, че тя има право да употребява фразата в лично качество, като белег на самоопределение. Другото бе, че президентът ще се придържа към законното име на страната. ...".

    Как? Моля? Самоопределение? Що за БЮРМ-овашка шизофрения? Номерът със самоопределението отдавна се изтърка. Сега са северномакедонци. А в лично качество проскубаната баба може да се изявява вкъщи. Официално лице и лично качество не вървят заедно. И това много добре го знаят дори и в РСМ.
    Накратко, бабата рече да се пробва дали номерът ще мине. Е, не мина...!

    Пътят на праведния е заобиколен от всички страни с несправедливостта от егоизма и тиранията на злите хора. Блажен е онзи, който в името на милосърдието и добрата воля, води слабия през долината на мрака ...
  50. 50 Профил на Мариана Кълвачева
    Мариана Кълвачева
    Рейтинг: 451 Неутрално

    Щом не си е махнала буквата "В" от името значи тази жена не е истинска македонка.

    Истината рано или късно излиза наяве. - Не отговарям на "Супер Д/ърводелци" и "Клуб Д/ьонме" Моля, не безпокойте !
  51. 51 Профил на Ю Бря
    Ю Бря
    Рейтинг: 8 Весело

    Г-н журналист Ангел Петров от мен получваш " слаб-2".
    "...македонският президент Гордана Силяновска-Давкова ..."
    Не е македонският, а северномакедонската ..., не е президент, а председателка.

  52. 52 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 2785 Весело

    До коментар [#30] от "deacon":

    :)..... всъщност нещата започват да замирисват още от времето на Фердинанд....през 1912...

    Тогава той праща войската при Чаталджа....и по такъв начин занемарява Македония,оставяйки я под влияние на сърбомани и гръкомани...
    За капак губи сражението....двойна загуба...

    Много си зелен на тая тема....както аватара ти....🤣

    Bukalemun
  53. 53 Профил на grajdanin1 СУПЕР
    grajdanin1
    Рейтинг: 1017 Неутрално

    До коментар [#43] от "mvx33545439":
    "Ударете ги икономически, направете ги парий в международен план (какъвто и без това са), разковете им икономикта, накарайте ги да си изядат национализма"

    Не е ли предложеното от вас малко прекалено - все пак това са само думи.
    Освен това, погледнато реално, думите на Силяновска са от полза за България. Първо - зачеркват всички македонски усилия досега да се изкарат жертва, която искрено желае да живее в добросъседство и второ - прехвърлят топката в полето на гърците.

  54. 54 Профил на Извратен Лисиц
    Извратен Лисиц
    Рейтинг: 1269 Любопитно

    Детска им работа, ама буквално. Нека гордо си атрофират тогава в самосъздадената кочина, никой не им е длъжен с нищо.

    Yiff-yiff! 🦊
  55. 55 Профил на Кортик
    Кортик
    Рейтинг: 2250 Неутрално

    Избраха я май с два пъти повече гласове от досегашния президент,
    —цитат от коментар 45 на grajdanin1


    Избраха я защото досегашния президент беше видимо със специални образователни потребности като нашата Цецка Цачева. Издигащите магарета си го получиха.

    Червена линия, червен картон
  56. 56 Профил на emq501192066
    emq501192066
    Рейтинг: 697 Неутрално

    Не могат и не могат да излязат от калъпа на бивша Югославия. Хърватия и Словения в движентие се откъснаха и са проспериращи членки на ЕС. Но не и Скопие. Там диктуват сърбите с руснаците зад гърба им.

  57. 57 Профил на ghristoz
    ghristoz
    Рейтинг: 437 Неутрално

    Само сръбски свят за вас. Сръбски свят и руски х**. Докато не ви уврът кратуните.
    Не разбирам защо България не работи по-тясно с Гърция по тази тема - ние пак сам юнак на коня. С гърците се разбираме, че ние ги подкрепяме за името и античната история, те за средновековната и съвремена история.

  58. 58 Профил на ddd
    ddd
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Що само Македония бе, алоу, психопати от близо и далеч? (простотии без почивен дан)

    САЩ целите Америки ли обзимат. Некой да ги подсети янките, загдето най-безсрамно и противоправно, антилогично и психопаталогично са си разпростряли наименованието върху два континента. Россия както знаеме нема физически граници. Сичката вселена е российска. Демек, нема САЩ. Има северо-американски по средата криво-лево щати на територията на Росийский скверний мир. Пък дали са съединени или не- това не е важно и никой не са интерва. Ний кат сме са съединили с Южно Румелли не сме станале съединени государства. Болгария кат налапала чуждоплеменни територии в Деллиормана, Черноморието, Родопските планини, Македония и пр. - как требва да се казва по тая извратеняшка безумна антилогика - Болгарская Балканская инперия (инперийка, губернийка) на болгаре, турци, власи, македонци, татари, кумани, цигани, негри, патагонци и секви други паплачи ли.

  59. 59 Профил на Stoyan Kostov
    Stoyan Kostov
    Рейтинг: 955 Неутрално

    До гуша ми дойде да слушам за СМакедония. Все едно България и Гърция се натискат да ги приемат в ЕС.

  60. 60 Профил на insane.boy
    insane.boy
    Рейтинг: 15 Неутрално

    Интересно ще бъде да се види, къде ще бъде нейното първо посещение. И, като в качеството и на каква ще бъде приета тази госпожа.

  61. 61 Профил на ddd
    ddd
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Княжество Северна Бг стребвало да се казва, след 1908 Царство Северна - Задунайка на просторечие. Как се се е сетила Матушката и останалите Велики сили. Де е спала Греция, че не е опротестирала незаконното наименование. И Брисмарк, тогавашната Урсула. После след 13-та чак може да се притендира за ССЮБПМНАБЧ - съединена северно-южна Бг плюс малко не ами бая чуждо.

  62. 62 Профил на ddd
    ddd
    Рейтинг: 8 Неутрално

    [quote#30:"deacon"][/quote]

    Немате, щото сте комунистически роби, козмополити и коментерновски слуги. А Ние истинските българе имаме - и това е Негово Всоко Преосвещено Величество Мадридский Изгнанник и Страдалец по казината за ползу Роду, Наш Болгарский Царь и Батюшка Симеон Великий 2 Фон Готта и Заксенхаузен!

  63. 63 Профил на pontius_glarus СУПЕР
    pontius_glarus
    Рейтинг: 3770 Неутрално

    Дали за случилото се в Р.С. Македония нямат вина и съседите (Гърция и България)? Защото и двете страни държаха много за своите интереси (едната с името, а другата с едно от малцинствата)? И по този начин дадохме храна за патрЕотарите-македонисти и сърбомани, всички те евроскептици (да не кажа антиевропейци)! Нямаше ли да е по-просто да се обясни, че приемането и интегрирането в ЕС (дефакто "конфедерация") върви с някои видими промени. Има минуси, има и плюсове, и винаги има избор!

  64. 64
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  65. 65 Профил на ddd
    ddd
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Болгария - Собирательница Земель Болгарских не може да бъде упрекната в своето безукорно и антруистическо поведение на Рицарка! Глей сламката в окото на Ближния си, а не гредата в своето, както е казано в Светата Книга!

  66. 66 Профил на pontius_glarus СУПЕР
    pontius_glarus
    Рейтинг: 3770 Неутрално

    До коментар [#63] от "pontius_glarus":

    Всъщност името Северна Македония е много точно. Скопие поискаха за име на държавата си Македония, върху чието минало имат претенции наследниците на Елада, но те все пак отстъпиха, и се съгласиха със "Северна Македония", т.е. северната част на древното царство, като с това отстъпиха и част от претенциите си за историята на древното царство. Така и не се разбраха споровете с нашата история, но никъде в източниците не се говори, че техните земи са завоювани, напротив, Охрид много време е бил считан за културен център, и втория политически център на Царство България. Не разбирам какво толкова е сложно историята ни да е обща до 1878г., и двете държави да се приемат като правоприемници на средновековното Царство България!

  67. 67 Профил на krf54523578
    krf54523578
    Рейтинг: 334 Неутрално

    https://www.youtube.com/watch?v=PsSgqlp8K7E

    Според нея напускането на Югославия от страна на Македония е безумие:)))))

  68. 68 Профил на Digi Tal
    Digi Tal
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Това е първата държава джендър, която се самоопределя както си иска.

  69. 69 Профил на Yotce
    Yotce
    Рейтинг: 1498 Весело

    Егати и глупавите оправдания...

    Ако госпожата е сенилна и не е разбрала, че полага официална клетва, а не държи реч на предизборно събитие, нека подаде оставка по здравословни причини.

  70. 70 Профил на irl471142598 СУПЕР
    irl471142598
    Рейтинг: 3153 Неутрално

    До коментар [#27] от "Да вярваме на истината":

    Пука ни, защото подобни непукизми са носили най-големите беди на България. Защото при геополитическо разместване РСМ, ще бъде анексирана /за кой ли път ? / от Сърбия , а после пак ще има "ква я ммислехме , ква стана тя"?

    България няма стратегия към Македония.

  71. 71 Профил на ddd
    ddd
    Рейтинг: 8 Неутрално

    През 1917 г. Енвер Бей - Водачът на Турската Империя, предлага преброяване в Макодонията. За съжаление ген. Колев, оня другия генерал - фашагата, как се казваше, ибрикчията на Макензен - Жечев и другия - ген. Жестов, убеждават Радостин Василев - министър-президента по това време, да не се съгласяват. И така губим тая опция да си разделим Македонията по-живо по-здраво. Уви.

  72. 72 Профил на irl471142598 СУПЕР
    irl471142598
    Рейтинг: 3153 Любопитно

    До коментар [#50] от "Мариана Кълвачева":

    Там наставките във фамилиите са три чешита -на вски, вска - нормативно установени във втора Югославия , и последната ,новат след 1990 , мода на ска , ски .
    Останал е и един нищожен процент на ов и ев.

  73. 73 Профил на liubo
    liubo
    Рейтинг: 453 Неутрално

    До коментар [#52] от "eti mehter":

    Пич стига си маниполирал. Знаеш много добре че армията е воювала за да капитулирате, като не е станало с Чаталджа е станало след Одрин :). Проблемът е защо въобще сме се хванали на Руско Сръбската игра и сме им свършили мръсната работа. Тук вече си прав че се размирисват 1912.

  74. 74 Профил на Santos
    Santos
    Рейтинг: 725 Неутрално

    Проскубаната бабалюга няма какво да изпробва! Що за професор по право може да се изцепи така, че дори министърът на правосъдието на РС Македония да каже, че клетвата е нищожна - https://btvnovinite.bg/svetut/kletvata-na-novoizbranija-prezident-na-rsm-nishtozhna.html ? За Атина, Брюксел и София даже няма и да споменавам! Къде се намира самозабравилата се 71-годишна бабуля? Какво изобщо си въобразява тя? Що не отиде в централата на НАТО, па да прави същите изявления? Била „под напора на чувствата“? Ама нас какво ни интересува под какъв „напор“ е била? Какво го интересува Брюксел, че тя не стига, че е превъзбудена, ами и се опитва да избива чудовищен комплекс за малоценност, издигнат в ранг на държавна политика? Вън РС Македония от НАТО! Руски агенти нямат работа там! Изпробвала била? Ма тя да не изпробва някой шут от албанците, че тогава ще стане жителка на Източна Албания!

  75. 75 Профил на БОНГО СУПЕР
    БОНГО
    Рейтинг: 2120 Неутрално

    Силяновска се държи точно като сръбските тиквеници и ще види ЕС през крив макарон. Ще продължават да се редят у нас за паспорти. За какво е този кух патриотизъм не знам, но българите и гърците не са им проблема, защото македонците след няколко години ще са малцинство в собствената си държава. Ако продължават да слушат Сърбия нищо добро не ги чака.
    —цитат от коментар 39 на Кум Лисан


    По-скоро се държи като патрона и спонсора на техното МВРО - Орбан,

    Malo periculosam, libertatem quam quietam servitutem
  76. 76 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 5672 Неутрално

    Твърде манипулативно е това “ реакциите в София, Скопие и Брюксел не стихват”. Става дума за договорът от Преспа. Там страни са Гърция и СМ. Не виждам споменати първите реакции на Атина :)

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  77. 77 Профил на dlh48570945
    dlh48570945
    Рейтинг: 11 Неутрално

    Вярно е - тая югославска бабичка я пуснаха за мюре, да видят докъде може да мине номера. Но може и да има обратен ефект - сега когато оня сръбски агент премиера се наведе послушно пред господарите ще му показват бабулята колко е смела в сравнение с него

  78. 78 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 2785 Весело

    До коментар [#71] от "ddd":

    През 1917 г. Енвер Бей - Водачът на Турската Империя, предлага преброяване в Макодонията.
    =======
    Ооо....така лии...?
    Макодонията значи...!
    Тогава защо на Енвер не казваш Аноар...на Йомер ,Омар ...?

    Барабар с опашките подвивате и произношенията...

    Bukalemun
  79. 79 Профил на trolimzarodiny
    trolimzarodiny
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Сърбоманите си помислиха, че като им вдигнахме ветото Хванаха Брюксел за шлифера…

    Изобщо мястото на сръбските боклуци е в Азия, макар че албанците няма да го позволят. Те са по-умните там.

    Можем да дадем паспорти на тез които призная българските си корени

    Останалите таратора

    Бирата и благата трева трябва да са безплатни за стадото !
  80. 80 Профил на trolimzarodiny
    trolimzarodiny
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#76] от "penetrating":

    Гръцкият амбасадор (жена) напусна в момента когато сръПскоъо бабе каза само Македония

    ☕️

    Бирата и благата трева трябва да са безплатни за стадото !
  81. 81 Профил на irl471142598 СУПЕР
    irl471142598
    Рейтинг: 3153 Любопитно

    До коментар [#67] от "krf54523578":

    Разбрахме ли накрая, защо единствената република, отделила се от втора Югославия с "мирен преход" бе македония?

  82. 82 Профил на Santos
    Santos
    Рейтинг: 725 Неутрално

    До коментар [#44] от "Düsseldorfer":"В антична Македония се е говорело гръцки."Това, всъщност е много спорен въпрос. Има две мнения на учени. Едните твърдят, че древният македонски е диалект на гръцкия, а другите - че си е отделен език. Явно въпросър е полически и подлежи на интерпретация. Нещо като българския език и официаалния в днешна Северна Македония.
    —цитат от коментар 47 на grajdanin1


    Е, много е ясно що за „учени“ са тези дето твърдят, че македонския си е отделен език! Като са толкова еркек, що не извадят поне един буквар отпреди 1945 г. на „македонски“ език? Щото няма такъв! Македонският е приет с един документ в манастира „Св. Прохор Пчински“ - https://bg-nacionalisti.org/BNF/index.php?topic=852.0 – това е! Няма какво да се заблуждаваме, защото документите са налице и краката на лъжата стават къси, къси, сякаш са отрязани!

  83. 83 Профил на ddd
    ddd
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#78] от "eti mehter":

    Мехерчук, глей си медикаментите от грузинските лабораторий на США.

  84. 84 Профил на irl471142598 СУПЕР
    irl471142598
    Рейтинг: 3153 Любопитно

    До коментар [#23] от "Селски Тарикат":

    Съгласен с една добавка. Зад Мицковски стои Белград. Той даже не го и крие.
    Прочее, показателна бе благодарността й на сръбски език , на вучичовите поздравления. "Първи в света..."

  85. 85 Профил на Мариана Кълвачева
    Мариана Кълвачева
    Рейтинг: 451 Неутрално

    До коментар [#72] от "irl471142598":

    Ако искат могат да минат и на -швили, но това няма да ги направи грузинци, а пак ще са си българи.
    Силянидзе никога няма да е грузинка, а българка, защото в родословното им дърво само до две звена, тоест до дядо и вече стигаме до българско потекло.

    Истината рано или късно излиза наяве. - Не отговарям на "Супер Д/ърводелци" и "Клуб Д/ьонме" Моля, не безпокойте !
  86. 86 Профил на Kiril Dinev
    Kiril Dinev
    Рейтинг: 684 Неутрално

    Тая бабушкера на която родителите са били българи,сънува вечер югославия и как Тито я е мушкал на младини!

  87. 87 Профил на БОНГО СУПЕР
    БОНГО
    Рейтинг: 2120 Неутрално

    До коментар [#30] от "deacon"::)..... всъщност нещата започват да замирисват още от времето на Фердинанд....през 1912...Тогава той праща войската при Чаталджа....и по такъв начин занемарява Македония,оставяйки я под влияние на сърбомани и гръкомани...За капак губи сражението....двойна загуба...Много си зелен на тая тема....както аватара ти....🤣
    —цитат от коментар 52 на eti mehter


    Пълни глупости. Има предварително споразумение за действията на съюзните армии - българската е трабвало да действа преди всичко в Тракия. Нещо повече - в някои боеве, напр. превземането на Одрин българската армия е подсилена със сръбски части (при Одрин основно артилерия).
    Няма как българската армия да се предислоцира в Македония без да оголи тракийския фронт. През 1913 го прави и Турция - нарушавайки вече сключения Лондонски дговор - окупира Тракия до Одрин. И още е планирала да вземе, но прдупрежденията на Русия и Англия я спират.

    Malo periculosam, libertatem quam quietam servitutem
  88. 88 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 2785 Неутрално

    До коментар [#73] от "liubo":

    Проблемът е защо въобще сме се хванали на Руско Сръбската игра и сме им свършили мръсната работа.
    =========
    Обяснил съм го...

    Значи....до 1912.... между България и Македония не е имало никакви проблеми.....
    Защо....?
    Защото Македония е била област в пределите на българската държава...

    След решението на Фердинанд да тръгне срещу Чаталджа...на другия край в Скопие се е създал политически вакуум....от който сърби и гърци веднага са се възползвали...
    Народът останал далеч от държавата...и почнал да търси подкрепа от други места...

    В историята няма АКО ....но ако Фердинанд бе установил главната си сила някъде около Пловдив... днес дори и беломорието щеше да не е гръцко...

    После синът му.... Борис води същата шовинистична политика...
    Добре че поне 1/4 от Добруджа остава в пределите на България...
    С чия помощ....?
    На османската империя естествено...
    На ония срещу които Фердинанд нямал никакво доверие.....

    Bukalemun
  89. 89 Профил на zyj011158856
    zyj011158856
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Изявлението на тази странна женица, по стечение на обстоятелствата издигната до най-високия пост в така наречената Република Северна Македония (РСМ) ще има най-малко три сериозни последици:
    1. Още в първия ден тя буквално затръшна вратата за каквито и да е разговори с Гърция - едва ли някой някога ще я покани там. А Гърция не е каква и да е държава за РСМ - тя е влиятелна страна - членка на ЕС, важен инвеститор в икономиката на РСМ и важен стратегически партньор, който пази въздушното пространство на РСМ в рамките на НАТО;
    2. Всички фактори в ЕС и НАТО видяха, че новите управляващи са двулични, ненадеждни партньори;
    3. Никой в ЕС вече няма да иска дори и за чуе за някакви "нови" аргументи на РСМ в споровете с Гърция и България - или спазваш подписаното, или отиваш по дяволите.

  90. 90 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 2785 Весело

    До коментар [#87] от "БОНГО":

    напр. превземането на Одрин българската армия е подсилена със сръбски част
    ========
    После се изтеглят....:)
    Виждайки че гърците вече се насочват към Скопие....и те хукват са си вземат част от опразненото място...

    Bukalemun
  91. 91 Профил на БОНГО СУПЕР
    БОНГО
    Рейтинг: 2120 Неутрално

    [quote#82:"Santos"][/quote]

    https://bg.m.wikipedia.org/wiki/Файл:Slognica_rečovska,_Ǵorǵija_Pulevski.jpg

    Malo periculosam, libertatem quam quietam servitutem
  92. 92 Профил на ddd
    ddd
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#88] от "eti mehter":

    Махарчук, треба да се пробваш на полето на псевдоисторическото фентъзи:)

  93. 93 Профил на ddd
    ddd
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#87] от "БОНГО":

    Бая та е била артилерията у глъвътъ. Две пълни сръбски дивизии - 42 хил. щика участват в превземането на Одрин.

  94. 94 Профил на kahless
    kahless
    Рейтинг: 925 Неутрално

    Изясняват се нещата. Първо - в РСМ не е задължително президента да говори това, което пише и да подписва това, което говори. Второ - в РСМ не е задължително правителството и президента да спазват законите и международните договори, подписани от предшествениците.
    —цитат от коментар 33 на nikola guinot


    ++++++++++++++++++++++++++++++++++++
    Досущ като в Русия...

    Freedom is a fragile thing and it's never more than one generation away from extinction. ______________________________________________________________________________________________________________________________ Ceterum censeo, МОЧА esse delendam!
  95. 95 Профил на filofob
    filofob
    Рейтинг: 672 Неутрално

    Браво на лелката. Дънейки се за името и опитвайки се ( на втори план) да предоговоря споразумението с нас, веднага настрои Гърция, а това значи и ЕС като цяло, срещу себе си. Умната политика е да си кротува по въпроса за името, защото там гърците са много силни и да действа подмолно срещу нас. Сега, гърците вършат работата на несъществуващата ни дипломация и герберския главоч, който е премиер.
    п.п. Габриел като познато име на запад с контакти и знаейки как да разговаря на "брюкселски" щеше да е полезна като външен министър. Но няма как, след като никой не може да стои по високо от чатала на мутрата.

  96. 96 Профил на Santos
    Santos
    Рейтинг: 725 Любопитно

    До коментар [#91] от "БОНГО":

    Така ли? А би ли ни обяснил как това се връзва с българските букви и тяхната промяна в документа от 1945 г. и с ето това интервю - https://www.youtube.com/watch?v=J8cuPNjn0Ec&ab_channel=PetkoBeGestari – „Сърбизирането на ''македонския'' език след 1945 г.“? М?

  97. 97 Профил на Deadpudding
    Deadpudding
    Рейтинг: 753 Неутрално

    Кога и ние в еуфориа и несъзнателно ще върнем ветото ?

    Г-да политици имате ли мъде ?

    Good shitposting and proper banter guaranteed !! No refunds !
  98. 98 Профил на kahless
    kahless
    Рейтинг: 925 Неутрално

    До коментар [#27] от "Да вярваме на истината":Пука ни, защото подобни непукизми са носили най-големите беди на България. Защото при геополитическо разместване РСМ, ще бъде анексирана /за кой ли път ? / от Сърбия , а после пак ще има "ква я ммислехме , ква стана тя"?България няма стратегия към Македония.
    —цитат от коментар 70 на irl471142598


    Не е новина, че България няма стратегия към Македония. Така е от 1903 г. насам.

    Само че Сърбия няма как да анексира Сев. Македония. Причините са много. Сърбия няма нито икономически, нито военен потенциал за такова нещо. Географията също не е на нейна страна - Косово е между Сърбия и РСМ. А пък в Косово, на няколко километра югоизточно от Прищина, се намира базата Бондстийл...

    Freedom is a fragile thing and it's never more than one generation away from extinction. ______________________________________________________________________________________________________________________________ Ceterum censeo, МОЧА esse delendam!
  99. 99 Профил на filofob
    filofob
    Рейтинг: 672 Неутрално

    До коментар [#98] от "kahless":

    И да не забравяме най-важното Македония вече е член на НАТО. Което автоматично изключва всякакви анексии.

  100. 100 Профил на bobyb
    bobyb
    Рейтинг: 190 Неутрално

    До коментар [#98] от "kahless":И да не забравяме най-важното Македония вече е член на НАТО. Което автоматично изключва всякакви анексии.
    —цитат от коментар 99 на filofob


    Освен ако новата русоробска власт не инициира "референдум" за излизане от НАТО.





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #