НАСА не се довери на "Боинг", блокираните астронавти остават в орбита до 2025 г.

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (27)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Стенли СУПЕР
    Стенли
    Рейтинг: 2210 Неутрално

    Надявам се този, който е разрешил полета с явно неизправна капсула, да си получи заслуженото.

  2. 2 Профил на Селс китари КАТ
    Селс китари КАТ
    Рейтинг: 12 Неутрално

    Фиаското на Боинг изглежда се финансира с икономии от които загинаха маса хора. Всички се превърнахме в тестови пътници на техните самолети, те за двама тестови пилота искат 100% сигурност.

    Вече няма да обиждам
  3. 3 Профил на simval
    simval
    Рейтинг: 615 Неутрално

    Sic transit gloria mundi

    Когато прочетох вчера решението на НАСА да върне от МКС астронавтите на Боинг с капсулата на СпейсЕкс в съзнанието ми изплува последното изречение oт повестта „Немили недраги”: „Бедни, бедни Македонски! Защо не умря при Гретедин?“
    Което спокойно можем да перефразираме за случая: Бедно ми, бедно старче Боинг! Защо въобще се хвана на хорото на мегдана, когато вече явно не можеш?

    ПП. Ако не беше се хванал, поне можеше да си запазиш достойнството. Донякъде.

    Аз не зареждам в Лукойл.
  4. 4 Профил на vogon_jeltz
    vogon_jeltz
    Рейтинг: 81 Разстроено

    Голям шамар за Боинг...

    Fuck Your Opinion
  5. 5 Профил на batzdravo СУПЕР
    batzdravo
    Рейтинг: 2771 Весело

    Оплаквачките-разбирачки, пак се наредиха, да оплакват “неумрял Петко”! Що не плачете за РосКосмос?! Или както гласи народната поговорка: За умрелия или добро или нищо! ;)
    Боинг ще си решат проблемите, а ако не могат, имат и друг проблем, много заявки за самолети! :)

  6. 6 Профил на vogon_jeltz
    vogon_jeltz
    Рейтинг: 81 Неутрално

    До коментар [#5] от "batzdravo":

    Боинг официално си признаха, че имат проблем с контрола на качеството!

    Fuck Your Opinion
  7. 7 Профил на Веселин Дечев
    Веселин Дечев
    Рейтинг: 226 Весело

    АХ ТЕЗИ НЕСКОПОСАНИ РУСКИ РАКЕТИ!
    Един чайник не могат маправят, ей!

    Миний аав адуучин хүн
  8. 8 Профил на Стенли СУПЕР
    Стенли
    Рейтинг: 2210 Неутрално

    Оплаквачките-разбирачки, пак се наредиха, да оплакват “неумрял Петко”! Що не плачете за РосКосмос?! Или както гласи народната поговорка: За умрелия или добро или нищо! ;)Боинг ще си решат проблемите, а ако не могат, имат и друг проблем, много заявки за самолети! :)
    —цитат от коментар 5 на batzdravo


    И защо споменаваш изобщо РосКосмос? Тук пишем за издънката на Боинг и НАСА. Ако бях по-податлив на конспирации - бих допуснал, че там има "къртица" и прави умишлен саботаж в голям мащаб.

  9. 9 Профил на Веселин Дечев
    Веселин Дечев
    Рейтинг: 226 Любопитно

    До коментар [#6] от "puck_futin":

    А за убийствата кога ще си признаят?

    Миний аав адуучин хүн
  10. 10 Профил на Селс китари КАТ
    Селс китари КАТ
    Рейтинг: 12 Неутрално

    До коментар [#8] от "jke161247332":

    Що пишел за Рос-мос-кос, щото прост, затова.

    Вече няма да обиждам
  11. 11
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  12. 12 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 5592 Неутрално

    Боинг / МД има структурен проблем в управлението си и заради това губи пари и пазари(а напоследък и животи), много повече от “спестените” пари заради такова калпаво управление.

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  13. 13 Профил на batzdravo СУПЕР
    batzdravo
    Рейтинг: 2771 Весело

    И защо споменаваш изобщо РосКосмос? Тук пишем за издънката на Боинг и НАСА. Ако бях по-податлив на конспирации - бих допуснал, че там има "къртица" и прави умишлен саботаж в голям мащаб.
    —цитат от коментар 8 на jke161247332



    До коментар [#8] от "jke161247332":

    Приемам критиката!
    Коментарът ми е “превантивен”, заради бурната радост на подопашниците, да погледнат гредата в окото си преди да квичат за сламката в окото на другия!
    Колкото до причините за провала на космическата програма, аз не виждам конспирации, а нормални издънки от недоглеждане и бързане, до некомпетентност в отдели и кръгове в Боинг, в една област, нова, почти като на стартираща компания! :)
    Бъдещето ще покаже!

  14. 14 Профил на nakokoren
    nakokoren
    Рейтинг: 384 Неутрално

    До коментар [#5] от "batzdravo":

    Тотално си изплискал легена. Явно остаряваш много зле. Някога беше забавен и смислен форумец.

  15. 15 Профил на danvan СУПЕР
    danvan
    Рейтинг: 7136 Неутрално

    Фиаското на Боинг изглежда се финансира с икономии от които загинаха маса хора. Всички се превърнахме в тестови пътници на техните самолети, те за двама тестови пилота искат 100% сигурност.
    —цитат от коментар 2 на Селски Тарикат


    Упадъкът в Боинг започна пред 10-тина години, когато започнаха криворазбрани икономии за сметка на качетсвото.

    Един от старите им главни инжинери дори напусна в знак на несъгласие и публикува пример за потенциални опасности.

    Мутрите от 90-те поеха открито държавата, а ние ги последвахме. Sapienti Sat
  16. 16 Профил на kce231148396
    kce231148396
    Рейтинг: 5 Неутрално

    До коментар [#7] от "Веселин Дечев":

    За кой РосКосмос да плачат? За този, който им изпрати храна и апаратура, за да оживеят всички ли? Не е лошо да четеш повече, преди да лееш омраза!

  17. 17 Профил на Галя Станчева
    Галя Станчева
    Рейтинг: 861 Неутрално

    Важното е, че НАСА има резервен вариант и не разчита само на една компания.

  18. 18 Профил на simval
    simval
    Рейтинг: 615 Неутрално

    До коментар [#5] от "batzdravo":

    ... Що не плачете за РосКосмос?!...
    —цитат от коментар 5 на batzdravo


    Що ли, аджеба? Не мож ли се сети сам, че "баш ма брига курец" за Роскосмос. Квот щат да правят, ако щат да се гръмнат. Докато Боинг бяха сериозна компания, която очевидно свърна по грешен пътека. Което е жалкото.



    Аз не зареждам в Лукойл.
  19. До коментар [#6] от "puck_futin":А за убийствата кога ще си признаят?
    —цитат от коментар 9 на Веселин Дечев


    Когато Роскосмос си признае за убийствата.

    Ети е побългарена бурка
  20. 20 Профил на 500 Internal Server Error
    500 Internal Server Error
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#17] от "Галя Станчева":

    боклуци-ГЕРБ

    неграмотна дърта сланино, кажи тва как са пише на турски ве мургавелке турчееща се?



    https://ibl.bas.bg/rbe/lang/bg/абдал/

    АБДА̀Л

    — От араб. през тур. аptal.


    https://ibl.bas.bg/rbe/lang/bg/аптал/

    Думата „аптал“ не е намерена.

  21. 21 Профил на asroma1927
    asroma1927
    Рейтинг: 397 Неутрално

    Ама как така, нали Илон Мъск е лош човек, защо ще се ползват услугите на СпейсХ? НАСА веднага трябва да намери друго превозно средство, което да е произведено от компания, назначаваща не съобразно качествата, а на основание пол, раса, сексуална ориентация и религиозна принадлежност. Все трябва да има някаква компания с хомосексуалисти, жени с простата, брикети от Африка и Близкия изток, радикални ислямисти и т.н.!? Оооо, няма такава компания, която да е произвела такова изделие като Драгон!? Ясно, ами ще ползваме услугите на омразния Илон Мъск!

  22. 22 Профил на roumen
    roumen
    Рейтинг: 721 Неутрално

    Боинг за съжаление стана Woke компания и прегърна DEI (diversity, equity, inclusion) идеологията преди известен брой години и сега бере горчивите плодове. В България има една поговорка: Тръгни след мухата и тя ще те заведе до л@йното. В случая на Боинг тръгни след левите идеологии и те ще те заведат до кривата круша.

    Ако Боинг не вземе сериозни мерки да се отърси от левите идеологии - да се освободи от некадърниците назначени по DEI - нищо хубаво не го чака. А ще бъде жалко, защото Боинг беше една великолепна компания преди да я превземат левите идеологии.

  23. 23 Профил на uq
    uq
    Рейтинг: 1466 Неутрално

    До коментар [#13] от "batzdravo":

    Коментарът бил превантивен. Тъп си като маймунски гъз

  24. 24
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  25. 25 Профил на Realist СУПЕР
    Realist
    Рейтинг: 2881 Неутрално

    Боинг много се изложи! Старлайнър все още е достатъчно сигурен за да е средство за връщане на астронавти обратно при авария на станцията, но недостатъчно сигурно да върне астронавти при нормални обстоятелства.

    Какво предстои? Сега Боинг трябва да покаже, че може да върне капсулата обратно и изглежда, ако това стане, НАСА ще ги наеме за още един тестов полет с товар за станцията и след това може и да видим астронавти на редовни мисии, Ако последнмото стане, не знам полета с товар на каква ракета ще лети, Атлас 5 е резервирана за 6 полета с хора и вече не се произвежда (използват се само складови наличности, които са за Боинг и Амазон), а ракетата Вулкан не е сертифицирана още за полети с хора:

    https://www.youtube.com/watch?v=VvaSRfpW5iY

    Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
  26. 26 Профил на Pontif
    Pontif
    Рейтинг: 2188 Неутрално

    Боинг за съжаление стана Woke компания и прегърна DEI (diversity, equity, inclusion) идеологията преди известен брой години и сега бере горчивите плодове. В България има една поговорка: Тръгни след мухата и тя ще те заведе до л@йното. В случая на Боинг тръгни след левите идеологии и те ще те заведат до кривата круша. Ако Боинг не вземе сериозни мерки да се отърси от левите идеологии - да се освободи от некадърниците назначени по DEI - нищо хубаво не го чака. А ще бъде жалко, защото Боинг беше една великолепна компания преди да я превземат левите идеологии.
    —цитат от коментар 22 на roumen


    Политизираш нещо което няма никаква връзка с политиката. Боинг наоравиха класическата грешка която много технологични компании правят. Сложиха в управлението икономисти и "професионални" менагери и махнаха инженерите и технолозите. То е като да сложа на чело на Банка инженер за шеф.
    Вместо да продължат да развиват технологиите и производството си те започнаха да дават на контракт работата на външни фирми. Повечето от софтуера им се прави от други. Те само интегрират. Прекалиха с под-доставичци. И разбира се като махнаха сериозните инженери и качеството на техниците спадна. От там и качеството на продукцията.
    Освен това направиха няколко много глупави политически грешки. Започнаха война с Канадската Бомбардие за един техен самолет. Даже насилиха политиците да наложат мита на Бомбардие. Точно в този момент Бомбардие бяха похарчили над $10 милиарда за дизайна и развитието на този самолет и се нуждаеха отчаяно някой да ги купи. Вместо да ги купят и така да си подновят линията, Боинг предпочетоха мръсни игри. Като резултат Еърбус купи Бомбардие за смешна цена и започна производството на самолета в САЩ. Нещо което Боинг трябваше да направи.
    Когато направиш едно глупави решение, може и да ти се размина. Но какгато всяка година в продължение на 10 години правиш глупави решение .... резултата е ясен.

    Sic semper evello mortem tyrannis - California Über Alles
  27. 27 Профил на filofob
    filofob
    Рейтинг: 597 Неутрално

    До коментар [#22] от "roumen":

    Говориш пълни глупости. Какви леви идеологии като Бойнг е супер антисоциална компания. Знаеш ли, че от години не са повишавали заплати. При предишните преговори за колективен трудов договор със синдикатите буквално са им извили ръцете, че ако не се навият, ще преместят производството на 777 в други щати.
    В момента текат много трудни преговори за нов договор, а междувременно излизат сигнали за опити за смачкване на работещите.
    В случая синдикатите, даже се опитват да спасят компанията, като заложат контрол на качеството и вкарат представител на работниците в ръководството, което идва от къде ли не, но не е работило във фабриките н Бойнг.
    А иначе, всички казват, че големият проблем е в тоталната смяна на управленската култура към такава максимизираща печалбите за сметка на качеството на продукцията, но и за сметка на персонала. Прочети малко за мениджърите на МД, които поемат ръководството в Бойнг и повеждат компанията по този дълъг път, който не започва от от преди година -две.





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #